Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      11

    • Περιεχόμενα

      4.204


  2. giannis_eng

    giannis_eng

    Members


    • Πόντοι

      11

    • Περιεχόμενα

      199


  3. BAS

    BAS

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      3.572


  4. dimamp

    dimamp

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      621


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 25/02/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. αν ο λόγος του είναι οικονομικος πρότεινε του, να αναλαβεις εσυ τα εξοδα, δεχεται?
    2 points
  2. εχεις καταλαβει τον λογο που αρνιεται την τροποποιηση της συστασης ο απο πανω?
    2 points
  3. 10.579 downloads

    ΣΑΥ ΦΑΥ και τεχνική έκθεση κατεδάφισης
    1 point
  4. Διαδικασία Αδειοδότησης Απλούστευση και προτυποποίηση των διοικητικών διαδικασιών γνωστοποίησης λειτουργίας Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, Θεάτρων και Κινηματογράφων ΚΥΑ 16228-2017 ΦΕΚ 1723/Β/18-5-2017 Online Διαδικασία Γνωστοποίησης https://notifybusiness.gov.gr/assets/index.html Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις (ΚΥΑ) για Απλούστευση των διοικητικών διαδικασιών έκδοσης άδειας ίδρυσης και λειτουργίας Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος 1) Κ.Υ.Α. ΔΙΑΔΠ/Φ.Α.2.1/31600 (ΦΕΚ Β 3106/2013) - Απλούστευση των διοικητικών διαδικασιών έκδοσης άδειας ίδρυσης και λειτουργίας Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, Θεάτρου και Κινηματογράφου 2) Κ.Υ.Α. ΔΙΑΔΠ/Φ.Α.2.1/34824 (ΦΕΚ Β 3402/2013) - Απλούστευση και Προτυποποίηση των διοικητικών διαδικασιών γνωστοποίησης ίδρυσης και λειτουργίας Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος λιανικής διάθεσης τροφίμων και ποτών (Κατηγορίας III της Υγειονομικής Διάταξης)-Ένταξη των διαδικασιών στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) που λειτουργούν ως Ενιαία Κέντρα Εξυπηρέτησης (Ε.Κ.Ε.) 3) Κ.Υ.Α. ΔΙΑΔΠ/Φ.Α.2.1/34825 (ΦΕΚ Β 3403/2013) - Απλούστευση και Προτυποποίηση των διοικητικών διαδικασιών γνωστοποίησης ίδρυσης και λειτουργίας Καταστήματος Παροχής Υπηρεσιών Υγειονομικού Ενδιαφέροντος (Κ.Π.Υ.Υ.Ε.) - Ένταξη των διαδικασιών στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π) που λειτουργούν ως Ενιαία Κέντρα Εξυπηρέτησης (Ε.Κ.Ε) 4) Κ.Υ.Α. ΔΙΑΔΠ Φ.Α.2.2 1506 20-1-2014 - Απλούστευση και Προτυποποίηση των διοικητικών διαδικασιών ίδρυσης και λειτουργίας α) Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος λιανικής διάθεσης τροφίμων και ποτών (Κατηγορίας ΙΙΙ Υγειονομικής Διάταξης) και β) Καταστήματος Παροχής Υπηρεσιών Υγειονομικού ενδιαφέροντος -Σύστημα Γνωστοποίησης» Εν ολίγοις για όλα τα Κ.Υ.Ε. ισχύει η 1 εκτός των Κ.Υ.Ε. της Κατηγορίας ΙΙΙ (Επιχειρήσεις Λιανικού & Χονδρικού Εμπορίου) της Υ.Δ. 96967 ήτοι: α) Επιχειρήσεις λιανικής & Χονδρικής διάθεσης τροφίμων & ποτών - Παντοπωλεία - Οπωροπωλεία - Οπωρολαχανοπωλεία - Κρεοπωλεία - Πτηνοπωλεία-Αυγοπωλεία - Ιχθυοπωλεία - Κάβες εμφιαλωμένων ποτών - Καφεκοπτεία - Πρατήρια ελαίων και λιπών - Πρατήρια άρτου - Πρατήρια ετοίμων φαγητών - Υπαραγορές Τροφίμων (Super Markets, Cash & Carry) - Πρατήρια γάλακτος και ειδών ζαχαροπλαστικής - Αμιγή πρατήρια ειδών ζαχαροπλαστικής - Κατάστημα ξηρών καρπών και ζαχαρωδών προϊόντων - Καταστήματα προϊόντων αλλαντοποιΐας και τυροκομίας - Πρατήρια κατεψυγμένων προϊόντων - Πώλησης τροφίμων εντός καταστήματος ψιλικών & σε αναπηρικά περίπτερα - Λαϊκές αγορές - Πλανόδιοι και στάσιμοι μικροπωλητές τροφίμων και ποτών β) Πώληση τροφίμων και ποτών μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου για τα οποία ισχύει η 2 και εκτός των κάτωθι Επιχειρήσεων Παροχής Υπηρεσιών : - Κομμωτήρια - Κουρεία - Καταστήματα περιποιήσεως χεριών-ποδιών (manicure-pedicure) - Εργαστήρια δερματοστιξίας (τατουαζάδικα) για τα οποία ισχύει η 3. 5) Οικ. 1519 - Ενημέρωση αρμοδίων Υπηρεσιών για τη συγκέντρωση απαραίτητων δικαιολογητικών - αποστολή φακέλου για τη γνωμοδότηση της Υγειονομικής Υπηρεσίας για χορήγηση αδείας ίδρυσης και λειτουργίας καταστήματος Υγειονομικού ενδιαφέροντος - Εγκύκλιος ΥΠΕΣΔΔΑ 33758/1993 - Διευκρινιστική του αρ. 28 του Ν.2130/1993 που αναφέρεται στην μεταβίβαση στους Ο.Τ.Α. της αρμοδιότητας χορήγησης αδειών ίδρυσης Κ.Υ.Ε. (Χρήσιμο το Αρ. 41γ για την απόσταση των 50μ των Κέντρων Διασκέδασης απο Ι.Ν., σχολεία, νοσοκομεία κ.λ.π.) - Εγκύκλιος Γ1β ΓΠ 38006 - Παροχή Διευκρινήσεων για θέματα εφαρμογής απλούστευσης διαδικασιών Αδειοδότησης-Γνωστοποίησης & του Αρθρ. 44 της 1169-2011-ΕΕ (13-7-15) Υγειονομικές Διατάξεις Α. Υγειονομική Διάταξη Υ1γ/Γ.Π/οικ.47829 - ΦΕΚ 2161Β / 23.06.2017 Β. Υγειονομική Διάταξη Υ1γ/Γ.Π/οικ. 96967 ΦΕΚ 2718/Β/4-11-2012 που περιλαμβάνει: Υ1γ/Γ.Π/οικ. 96967 ΦΕΚ 2718/Β/4-11-2012 - Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες διατάξεις. Εγκύκλιος 1. Υγειονομική Διάταξη Υ1γ-Γ.Π οικ 96967 Β4ΣΨΘ-Ν6Ω Εγκύκλιος 2. Παρέχονται οδηγίες για την Υγειονομική Διάταξη Υ1γ/Γ.Π οικ 96967 (ΦΕΚ 2718/τ.Β/8-10-2012) «Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες Διατάξεις». ΒΕΦ8Θ-8Ψ3 Εγκύκλιος 3. Διευκρινήσεις σε ερωτήματα που προκύπτουν από την εφαρμογή της Υγειονομικής Διάταξης Υ1γ/Γ.Π οικ 96967 (ΦΕΚ 2718/τ.Β/8-10-2012) «Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες Διατάξεις». ΒΕΥΤΘ-405 Εγκύκλιος 4. «Παρέχονται οδηγίες για το άρθρο 12 παρ. β. «Μεταφορείς –Οχήματα μεταφοράς τροφίμων & ποτών» της Υ.Δ. με αριθμ. Υ1γ/Γ.Π /οικ 96967 (ΦΕΚ 2718/τ.Β/8-10-2012) «Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες Διατάξεις». ΒΕΔΘΘ-1ΙΨ Εγκύκλιος 5. «Παρέχονται οδηγίες για τις Επιχειρήσεις Λιανικής διάθεσης τροφίμων (Περίπτερα-Ψιλικά) της Υ.Δ. με αριθμ. Υ1γ/Γ.Π /οικ 96967 (ΦΕΚ 2718/τ.Β/8-10-2012) «Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες Διατάξεις». ΒΕΝΜΘ-ΡΟΥ Εγκύκλιος 6. Επιχειρήσεις παρασκευής ή και προσφοράς τροφίμων και ποτών σε κινητούς ή προσωρινούς χώρους. ΒΛΒΠΘ-ΖΓ0 Γ. Υγειονομική Διάταξη Α1β 8577/83 ΦΕΚ 526/Β'/23-09-1983 Δ. Υγειονομική Διάταξη Υ.Δ. ΕΙβ 221/65 Περί διαθέσεως λυμάτων και βιομηχανικών αποβλήτων (ΦΕΚ 138/Β/24-2-65) Αλλαγή χρήσης - Βεβαιώσεις χώρου κύριας χρήσης (ΒΧΚΧ) Α. Εγκύκλιος ΑΠ 38283 - Έκδοση Άδειας Δόμησης για αλλαγή χρήσης που ορίζει πότε απαιτείται έκδοση άδειας αλλαγής χρήσης. Β. Χρήσεις γης σε περιοχή αμιγούς κατοικίας (για καταστήματα χωρίς παρασκευαστήριο και τραπεζοκαθίσματα) Ήχος - Θόρυβος Μέτρα προστασίας της Δημόσιας Υγείας από θορύβους μουσικής των Κέντρων διασκέδασης που περιλαμβάνει: - Υ.Α. Α5/3010/1985 - Μέτρα προστασίας της Δημόσιας Υγείας από θορύβους μουσικής των Κέντρων διασκέδασης και λοιπών Καταστημάτων - Υ.Α. Υ2/οικ. 15438/2001 - Τροποποίηση της υ.δ Α5/3010/85, (593/Β) «μέτρα προστασίας της Δημόσιας Υγείας από θορύβους μουσικής Κέντρων Διασκέδασης και λοιπών καταστημάτων» Βοηθητικά Αρχεία Α. Διάγραμμα Ροής για επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος ΚΥΕ Β. Διάγραμμα ροής καφενείου σε .dwg Γ. Έντυπο-Γνωστοποίηση Απλούστευση πλαισίου άσκησης μεταποιητικών και συναφών δραστηριοτήτων τροφίμων και ποτών (ΦΕΚ 1061/Β/28-03-2017) Δ. Αίτηση Βεβαίωσης Καταλληλότητας Ν.4442/16 ΣΤ. Γνωστοποίηση καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος Για συγκεκριμένο οδηγό να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα τον συνάδελφο Antiermitianos
    1 point
  5. 8.931 downloads

    Υπόδειγμα μελέτης παθητικής πυροπροστασίας κατοικίας
    1 point
  6. Version 1.0.0

    10.785 downloads

    Μια πρώτη απόπειρα γιατί αρκετοί συνάδελφοι, και κυρίως νέοι, ψάχνουν κάτι αντίστοιχο. Όσοι μπορούν ας το αναπτύξουν έτσι ώστε να έχουμε κάτι αξιοπρεπές όλοι.
    1 point
  7. Version 2.00

    27.068 downloads

    ΣΑΥ και ΦΑΥ σε αρχείο .xls και σε αρχείο .doc
    1 point
  8. Η πέργκολα εντός ιδεατού στερεού σύμφωνα με την απόφαση 63234/12 άρθρο 19§2στ (τεχνικές οδηγίες ΝΟΚ) Μην αμφισβητείτε τον Didonis
    1 point
  9. πέργκολα δεν επιτρέπεται εκτός του ιδεατού στερεού? Είχα την εντύπωση καθώς ο όγκος που περικλείεται δεν μετράει ότι, η πέργκολα μπορεί να εξέχει του ιδεατού στερεού.
    1 point
  10. Με πλάτη και στήριξη καλή στο δωματίο απόληξης κλιμακοστασίου και στο τοίχο παράλληλο που έχει, μεταλλική κατασκευή σε ύψος περίπου ένα μέτρο άνω του μέγιστου ύψους πέργολας που θα κάνεις και με αντηρίδες στήριξης το πρόβολο. Με τις αντηρίδες μια πρώτη εκτίμηση είναι μαξ πρόβολο να πάει στα 3,5μ κι όχι 4μ. Πλάτος όσο θέλεις...... Με ηλεκτρικό μοτέρ και αυτόματο μάζεμα το πανί όταν θα έχει άνω από 5 μποφόρ. Πριν κάνεις οτιδήποτε μιλάς με τον μηχανικό σου να ελέγξει και τα ορια του Ιδεατού Στερέου που έχει το ακίνητο σου στον δρόμο που είναι για να μπορέσεις να βγάλεις και τις όποιες αναγκαίες αδειοδοτήσεις.
    1 point
  11. "Εξάλλου, με το άρθρο 15 εδ. β` του Κώδικα που κυρώθηκε με το νόμο 1329/1983, ο οποίος αποσκοπεί στην εφαρμογή της συνταγματικής αρχής της ισότητος ανδρών και γυναικών, καταργήθηκαν όλες οι διατάξεις του Αστικού Κώδικα που αφορούν την προίκα και προς τον σκοπό πλήρους εναρμονίσεως προς τις σχετικές διατάξεις του συντάγματος, με τις μεταβατικές διατάξεις των άρθρων 56,57 και 58 προεβλέφθη η απόδοση και των υφισταμένων κατά την έναρξη της ισχύος αυτού προικών, ειδικώτερα δε με τη δεύτερη διάταξη ορίσθηκε ότι: "από την έναρξη ισχύος αυτού του νόμου η γυναίκα αποκτά αυτοδικαίως, χωρίς την καταβολή οιουδήποτε φόρου ή τέλους, την κυριότητα των πραγμάτων τα οποία εδόθηκαν στον άνδρα για προίκα κατά κυριότητα και σώζονται στην περιουσία του"." δες τα ΠΜ
    1 point
  12. Καλησπέρα θα κάνεις γεωγραφικό εντοπισμό και το σύστημα θα καταλάβει από εκεί αυτόματα αν είναι εντός ή εκτός.
    1 point
  13. Έτσι όπως τα γράφεις είναι. Αυτό οφείλεται στο ότι υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση των ασφαλιστικών εισφορών αναφορικά στην χρήση τους στον υπολογισμό του φορολογητέου εισοδήματος και στην χρήση τους στον υπολογισμό του ασφαλιστέου εισοδήματος. Για τον υπολογισμό του φορολογητέου εισοδήματος αφαιρούνται οι καταβληθείσες ασφαλιστικές εισφορές και προστίθεται η θετική διαφορά της λογιστικής βάσης των ασφαλιστικών εισφορών μείον φορολογικής βάσης των ασφαλιστικών εισφορών, έτσι ώστε πρακτικά (φορολογικά) να έχουν αφαιρεθεί οι καταβληθείσες μέχρι του ορίου των καταβλητέων. Ενώ για τον υπολογισμό του ασφαλιστέου εισοδήματος προστίθενται στο φορολογητέο οι καταβλητέες. Οπότε πρακτικά μπορεί να έχεις εισόδημα επιβολής ασφαλιστικών εισφορών μεγαλύτερο του εισοδήματος που φορολογικά δήλωσες (των εσόδων σου, τα μεικτά που γράφεις). Αν όμως εξ αρχής γνώριζες τις καταβλητέες (πρακτικά θεωρώ αδύνατον) δεν θα συνέβαινε αυτό αφού θα είχες σε κάθε περίπτωση εισόδημα επιβολής ασφαλιστικών εισφορών μικρότερο ή ίσο του εισοδήματος που φορολογικά δήλωσες (των εσόδων σου, τα μεικτά που γράφεις). Σωστά νομίζεις, ... αλλά έχει γίνει για κάποιες κατηγορίες ασφαλισμένων. Στην σελίδα της εκκαθάρισης: Για τους καθαρόαιμους αυτοαπασχολούμενους ή/και τα φορολογικά μπλοκάκια ΔΕΝ έχει γίνει (βλέπει ακόμη το 2016). Για τα φορολογικά μπλοκάκια που ταυτόχρονα είναι και ασφαλιστικά μπλοκάκια έχει γίνει για το χρονικό μέρος του εισοδήματος που αφορά στο ασφαλιστικό μπλοκάκι (βλέπει το 2017) και ΔΕΝ έχει γίνει για το χρονικό μέρος του εισοδήματος που αφορά το φορολογικό μπλοκάκι (βλέπει το 2016).
    1 point
  14. Ευχαριστώ συνάδελφε. Ειρήσθω εν παρόδω, στον ΕΚΩΣ, παρ 16.2 το ονομάζει μήκος.
    1 point
  15. μην ΒΑΡ...άτε τον επόπτη... ....ενα οφ σαιντ δεν ειδε....
    1 point
  16. Οι Οι εργασίες σύνδεσης με το συλλέκτη και το δίκτυο ύδρευσης/αποχέτευσης, καθώς και οι συνδέσεις λεβητοστασίου εντάσονται στην 3ΣΤ. Η τοποθέτηση θερμοστατικών κεφαλών στα σώματα και η τοποθέτηση δίοδης/τρίοδης βάνας στην 3Η.
    1 point
  17. σωστα [+1] ετσι εχει σημερα το 6δ: «δ. Η επιφάνεια των υποχρεωτικών σύμφωνα με τον κτιριοδομικό κανονισμό κοινόχρηστων κλιμακοστασίων συμπεριλαμβανομένων των ανελκυστήρων και των πλατύσκαλων και για επιφάνεια έως 25 τ.μ. ανά όροφο και ανά κλιμακοστάσιο και 40 τ.μ. στο επίπεδο της εισόδου του κτιρίου που διαθέτει κοινόχρηστο κλιμακοστάσιο. Σε περίπτωση προσθήκης σε νομίμως υφιστάμενα κτίρια που έχουν υπόλοιπο τουλάχιστον 10 τ.μ., καθώς και σε περίπτωση νομιμοποίησης αυθαιρέτων κατασκευών σε υφιστάμενα κτίρια τα οποία δύναται να ενταχθούν στις διατάξεις του παρόντος, το σύνολο των επιφανειών του υπάρχοντος κλιμακοστασίου σύμφωνα με τα προαναφερθέντα μεγέθη και με την προϋπόθεση ότι οι αυθαίρετες κατασκευές έχουν υλοποιηθεί πριν τις 28.7.2011.»
    1 point
  18. Η λέξη "κατοικία" έχει σβηστεί από το άρθρο 11§6δ με το άρθρο 20§11 του Ν.4258/14 φεκ 94/Α/14-4-2014. Οι προυποθέσεις για να μην μετρήσει το κοινόχρηστο κλιμακοστάσιο στον Σ.Δ. δεν εξαρτώνται από την χρήση του κτιρίου.
    1 point
  19. Για να μη χάνεις χρόνο περιμένοντας απαντήσεις από εδώ, κάνε μια συνάντηση με δικούς σου μηχανικό και συμβολαιογράφο και, εν ανάγκη, επαφή με τον αρμόδιο υποθηκοφύλακα.
    1 point
  20. Εκτός αν το αναψυκτήριο εξυπηρετεί το προσωπικό του βιομηχανικού κτιρίου. Σίγουρα θα πρέπει να δικαιολογείται από το ωράριο και το προσωπικό και δεν μπορεί να είναι ανεξάρτητη επιχείρηση. Άλλο παράδειγμα χώρου μπορεί να είναι μικρός χώρος - σπίτι για τους φύλακες.
    1 point
  21. Αντί για ΓΠΣ πρέπει να εννοείς Πολεοδομική μελέτη. Αν εννοείς Ρυμοτομικό/Ένταξη στο Σχέδιο Πόλεως, τότε πιστεύω ισχύουν τα κάτωθι: Όπως και να'χει, μετά το ΦΕΚ της Πολεοδομικής μελέτης το ακίνητο έχει ήδη αλλάξει ιδιότητα. Δηλαδή από εκτός Σχεδίου γήπεδο είναι εντός Σχεδίου οικόπεδο (ή οικόπεδα ή πλατεία ή Κ.Χ. κ.λ.π.). Μέχρι την κύρωση και μεταγραφή της Πράξης Εφαρμογής μπορείς και πρέπει στο Τοπογραφικό να εφαρμόσεις την Πολεοδομική μελέτη με ρυμοτομικές-οικοδομικές γραμμές και αρχικό εμβαδόν, ρυμοτομούμενα τμήματα και εναπομείναντα τμήματα εντός Ο.Τ. Το ακίνητο μόνο με τέτοια περιγραφή μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο μεταβίβασης και μόνο με τέτοιο Τοπογραφικό. Το Κτηματολόγιο ορθώς απεικονίζει τα αρχικά όρια διότι αυτό ισχύει ιδιοκτησιακά. Η διαφορά του Κτηματολογίου με ένα σύγχρονο Τοπογραφικό είναι ότι στο Τοπογραφικό η ίδια αρχική ιδιοκτησία διαχωρίζεται σε τμήματα με διαφορετικές ιδιότητες (ρυμοτομούμενα, εναπομείναντα κ.λ.π.). Το γεγονός ότι δεν έχει υλοποιηθεί το Ρυμοτομικό στο έδαφος δεν αλλάζει κάτι ως προς τα στοιχεία που αυτό ορίζει και σε κάθε περίπτωση μία Πράξη Εφαρμογής δεν μπορεί να αλλάξει τις παραπάνω ιδιότητες της ιδιοκτησίας. Η Π.Ε. ορίζει τις εισφορές σε γή και χρήμα, τις κορυφές του ΟΤ με συν/νες (που δεν μπορούν να διαφέρουν από το Ρυμοτομικό που ήδη ισχύει), και συνήθως τα όρια του τελικού οικοπέδου είναι ίδια με τα (παραπάνω) εναπομείναντα τμήματα, εκτός και εάν δημιουργούνται νέα πιο κανονικά και άρτια οικόπεδα.
    1 point
  22. Είναι πλέον μία αλήθεια, πως το τελευταίο καιρό, μπαίνουν θέματα εδώ στο φόρουμ εντελώς "στα τυφλά" και με τέτοιο τρόπο που μας βάζουν αρχικά να απαντούμε- να γράφουμε για κάτι που στην συνέχεια αναιρείται. Διαπιστώνω από καιρώ τώρα πως υπάρχει μία σύγχυση μεταξύ των θεμάτων... "Πράξης εφαρμογής κάποιου Ρ.Σ. και πράξης τακτοποίησης και αναλογισμού". Αν και προσπάθησα αρκετές φορές να δώσω κάποιες βασικές επεξηγήσεις ...φαίνεται δεν τα κατάφερα. Δεν θέλω να γράψω τι υπονοεί ο φίλος μας γιατί σε καναδυό θέματα άλλων ενοτήτων έπεσα έξω!
    1 point
  23. Χρόνια πολλά, πολύχρονοι/ες, και στο έτερον ήμισυ ή 1/3 , 0.25, 5/16, 75% ή ό,τι είναι, δεκαδικός, κλάσμα, συνάρτηση, fuzzy set κλπ. Βγάλτε χαρτί και μολύβι, φροντιστήριο στα μαθηματικά από την Δρ Χάννα Φράϊ UCL. (κλικ sub/cc) και στην εξίσωση της σχέσης (κλικ sub/cc) ..
    1 point
  24. Παντως ολα ωραια και ομορφα αυτα που γραφονται για DIN, ΕC, ΕΑΚ κλπ. Κανενας κανονισμος δεν θα σας κανει μηχανικο και προπαντων σωστο Μελετητη. Θελει προσωπικη προσπαθεια αξιοποιωντας Ελληνικη και Ξενη Βιβλιογραφια και ενα σωστο περιβαλλον 'φιλικο' προς τον μελετητη που θα εχει προσβαση κυριως στη Βιβλιογραφια και οχι τοσο στους Κανονισμους. Οταν ημουν νεοτερος ειχα οργη που η πολιτεια ζητουσε χρηματα για την αγορα των Ευρωκωδικων πιστευοντας οτι οι EC ειναι η Ιερα Βιβλος του Πολιτικου Μηχανικου. Με τη διαδοση του Internet ομως η οργη μου μετριαστηκε και αντικατασταθηκε με την την οργη προς τους υποτιθεμενους Καθηγηταδες Πολυτεχνειου που κρατουσαν 'θαμμενα' εξαιρετα Βιβλια (ελληνικα και ξενα) και προωθουσαν δικα τους χειριστα ατελη αντιγραφα. Και το εκπληκτικο ειναι οτι ολους αυτους του Καθηγηταδες απο τους βρουμε και τους συναντησουμε θα τους χειροκροτουμε και αυτοι θα καμαρωνουν για το μεγαλο Εργο που επιτελεσαν.... Αν με στειλουν στη Ζιμπαμπουε (οχι μονο εμενα, αλλα οποιονδηποτε εχει διαθεση να βοηθησει νεα παιδια σε υποβαθμισμενες και οχι μονο κοινωνιες) να φτιαξω το προγραμμα σπουδων σε ενα πολυτεχνειο, θα επιλεξω να παρω μαζι μου τα καλυτερα συγγραμματα. Θα νιωσω μεγαλη ευθυνη για αυτο και θα πληρωσω απο την τσεπη μου κιολας για να το κατορθωσω. Στην Ελλαδα μεχρι το 2007 που εφυγα απο το Ε.Μ.Π. τα καλα βιβλια που μοιραζονταν ηταν λιγα, και το χειροτερα τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ υπηρχαν ηδη στην αγορα αλλα δεν τα μοιραζαν. Ηταν μεταφρασμενα ηδη στα Ελληνικα, αν οχι γραμμενα εξ' αρχης στα Ελληνικα, και δεν τα μνημονευαν καν. Τοσο κομπλεξ υστεροφημιας. Στο διαταυτα: αν κανετε μια βολτα και δειτε την ποιοτητα των μεταλλικων κατασκευων στην Ελλαδα ειναι σε τραγικο επιπεδο. Στο οπλισμενο σκυροδεμα τα πραγματα ειναι καλυτερα αλλα και παλι τα προβληματα συλληψης του φορεα στο 90% των περιπτωσεων εχουν θεματα. Οσο για τις επισκευες, .... ασχολιαστο. Αναφορικα με τους Ευρωκωδικες? Θα προτιμουσα να διανεμονται δωρεαν. Αλλα το διαρκες εγκλημα εχει γινει μεσα στις Σχολες, στα συγραμματα που διανεμονταν επι δεκαετιες απο τους φραγκατους Πεφωτισμενους. Γιατι αν δεν εχεις σωστη βαση, δεν θα μπορεσεις να κατανοησεις τις υποδειξεις ενος κανονισμου, γιατι ο κανονισμος δεν εισαγει νεες εννοιες απλα επιλεγει καποιες εξισωσεις προς χρηση απο τις πολλες διαθεσιμες που υπαρχουν και τιποτα παραπανω.
    1 point
  25. Συμφωνώ σε όσα λές ΥΓ: Αν ήσουν ελεγκτής, είμαι σίγουρος ότι θα έβαζες τους μηχανικούς να λύσουν όδευση και χωροστάθμηση!
    1 point
  26. Συναδελφε ntanos, εφοσον εισαι κ συ τοπογραφος γνωριζεις σιγουρα οτι οταν λεμε αποτυπωση δεν εννοουμε μονο να μετρησεις περιφραξεις κ κτηρια, αλλα και τα τριγωνομετρικα της μελετης με το Χ δικτυο της εταιριας που εχεις, ειτε με base-rover ειτε, αν εισαι πιο ρετρο, με οργανο. Τωρα αν εχουν χαθει ολα τα τριγωνομετρικα της μελετης (για στασεις δε το συζηταω αλλα ακομα καλυτερα αν βρεις), υπαρχουν πολλοι τροποι που θα τους εχεις ηδη συναντησει πρωτιστως σε διανομες κ σπανια σε ΠΕ. Σε καθε περιπτωση μηχανικος εισαι, μηχανευεσαι (με την αρχικη εννοια του ορου φυσικα) και καθε περιπτωση ειναι διαφορετικη. Σιγουρα το συστημα αναφορας της ΠΕ ειναι σημαντικοτερο απο την τοπικη κατασταση, αλλα γνωριζεις οτι "το συστημα αναφορας της ΠΕ" ειναι καθαρα "τοπικο" συστημα συμφωνα με τα τριγωνομετρικα (και τις στασεις) της μελετης. Με αλλα λογια αν εχεις ακομα και την αποτυπωση του μελετητη σε dxf εισαι μπομπα. Οσο για σενα dimamp, το προβλημα ειναι οταν σε ελεγχει καποιος που δε γνωριζει αυτα που πρεπει να γνωριζει, οποτε πρεπει να εισαι καταλληλα προετοιμασμενος σε καθε τι που θα σου πει αν σου ερθει να σου ελεγχξει τα υψομετρα με μπλιπλικι χεπος. τωρα αν ημουν εγω ο ελεγκτης καταλαβαινεις οτι θα εδινα πολυ δουλεια σε καλους τοπογραφους κ καθολου σε παπατζηδες.
    1 point
  27. προσοχή στον jojo! Είναι ο ιδανικότερος τοπογεωδαιτοφωτογραμμετροτηλεπισκοπιστης! Είστε τυχεροί που ΔΕΝ σας ελέγχει αυτός!
    1 point
  28. ναι, αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει να γίνεται outing (πού το θυμήθηκα!!!) των όποιων παπατζήδων
    1 point
  29. Λόγω Υ, είμαστε περίπου στις 38+ μοίρες (ή 4 μοίρες από τον παράλληλο αναφοράς της ΤΜ3 των 34 μοιρών). Το Χ υποδηλώνει πρακτικά κοντά στους μεσημβρινούς αναφοράς : 20 42 (Δυτική) ή 23 42 (Κεντρική) ή 26 42 (ανατολική). H Πρώτη και η τριτη απορρίποτνατι γιατί πέφτουν σε θάλασσα άρα μιλάμε για κεντρική. Όπως βλέπεις, προσφέρουμε και γνώσεις Γεωδαισίας, τζάμπα....Κερνάμε δε και τσιπουράκι εκλεκτό αν χρειαστεί!
    1 point
  30. ε σιγα τωρα, και 0.50 να κλωτσησει η συντεταγμενη τι εγινε? αι στην οικοδομη, ας μη βαλουμε 2-3 κολωνες, ας λυσουμε στατικα στο auto δε θα πεσει ΣΗΜΕΡΑ η οικοδομη. Αυριο ποιος ζει ποιος πεθαινει. Εγω θα εχω παρει συνταξη
    1 point
  31. O JoJo το εξέφρασε απόλυτα σωστά: Το τοπογραφικό διάγραμμα ΔΕΝ είναι "πατάω το κουμπί και βγαίνει η χοντρή". Είναι δυνατό χωρίς μελέτη της υφιστάμενης κατάστασης και μέτρησεις να αποφανθεί κάποιος μηχανικός για κάτι που να έχει έννομη αξία; Α. τί σημαίνει coords.gr? Ξέρετε πως προέκυψε αυτό το εργαλείο; Γνωρίζετε τί σημαίνει μετασχηματισμός συντεταγμένων; Το ότι ο μετασχηματισμός παλιό GR Datum <--> ΕΓΣΑ87 μπορεί να κλωτσήσει σε μέση τιμή τα 10-15 εκ. πόσοι το γνωρίζουν; Το γεγονός ότι το ΕΓΣΑ87 από τα βάθρα ταυτίζεται με το ΕΓΣΑ87 από μηχανήματα GNSS σε πανελλήνια κλίμακα στα 10 εκατοστά λέει μήπως κάτι; Β. Ξέρουν πολλοί τί σημαίνει να καθίζεις διανομή του 30 στο ΕΓΣΑ87 στην υπάρχουσα κατάσταση; Γ. Το τοπογραφικό είναι "καφές πακέτο+κρουασαν με 1 Ευρώ"; Δ. Ας μάθουν όσοι δεν γνωρίζουν τί εστί ΤΜ3 και μετά μιλάμε
    1 point
  32. zazeng Το ζητουμενο ειναι τι θα μετρησεις, πως θα το μετρησεις και πως θα το εφαρμοσεις. Το να μετρησεις μονο το υφισταμενο δε μου λεει κατι, να πατησεις το μπλιμπλικι που σου πουλησε η Χ εταιρια και δινει "ΕΓΣΑ" με οτι σφαλματα κουβαλαει αυτη απο την επιλυση που εκανε η Χ εταιρια. Η περιοχη ειναι σε ΠΕ, εχει γινει αποτυπωση/μελετη λαμβανοντας υποψιν και επιλυοντας απο συγκεκριμενα τριγωνομετρικα της περιοχης μελετης απο τον τοτε μελετητη. Ποια ειναι αυτα, πως λυθηκε, τι σφαλματα ειχε? Το να διαφημιζεις στο site σου http://www.eurocosm.gr/el/topografika-diagrammata-egsa-87 Για ένα τοπογραφικό διάγραμμα το οποίο ουσιαστικά είναι μία περιεκτική τοπογραφική μελέτη και να πετας συντεταγμενες απο το καθε coords, το μονο που πετυχαινεις ειναι να κοροιδευεις τον πελατη σου και σε πολλες περιπτωσεις να του δημιουργεις προβλημα μελλοντικα. Στο διαταυτα τωρα, αρχικα ζητουμε τα στοιχεια της μελετης της ΠΕ, τα τριγωνομετρικα που χρησιμοποιηθηκαν που συνηθως ειναι ΓΥΣ.Αν βρουμε και ιδρυθεντα κοντα στο δικο μας, ακομα καλυτερα. Η αποτυπωση που θα κανουμε θα πρεπει να ειναι συμφωνα με τα χρησιμοποιηθεντα τριγωνομετρικα, τα οποια μπορει και να εχουν κουνηθει σημερα και να μας δωσουν αλλες τιμες απο την Χ εταιρια. Προσαρμοζομαστε δηλαδη στη μελετη. Ελεγχουμε απο 2 και πανω τριγωνομετρικα και στις 2 προβολες. Φυσικα πρεπει να ληφθει σοβαρα υποψιν και ο συντελεστης κλιμακας της καθε προβολης. Απο κει και περα αν ολα ειναι "ικανοποιητικα" σε θεμα ακριβειας που θελουμε, κοιταμε και την αποτυπωση που εχουμε κανει. Ετσι και ο ελεγκτης δομησης που θα ερθει με το Χ μπλιμπλικι της Υ εταιριας καποια αλλη χρονικη στιγμη (που και αυτο παιζει ρολο φυσικα) και βρει αλλες συντεταγμενες ΕΓΣΑ (ως συνηθως), να μην θεωρησει αβιαστα οτι εχουμε εφαρμοσει αλλου.
    1 point
  33. Και μιάς και μιλάμε γιά αμοιβές συμβολαιογράφου πόσο σας χρεώνουν να σας δώσουν αντίγραφα τοπογραφικών κατόψεων κ.λ.π που έχουν επισυναφθεί σε συμβόλαια?????? Συγχωρείστε μου την έκφραση αλλά δεν είναι "νταβατζιλίκι" να πληρώνονται για την πνευματική εργασία του μηχανικού????
    1 point
  34. Γνωρίζει κανείς αν η επιφάνεια του κλιμακοστασίου που αφαιρείται από τον Σ.Δ. ισχύει και στα ειδικά κτίρια π.χ. Ξενοδοχεία ?
    1 point
  35. Απαράδεκτη η συνάδελφος, ωστόσο νομίζω ότι θα πρέπει να προσέχουμε, να μη ξεπερνάμε το λεπτό όριο μεταξύ της αυστηρής, αλλά καλόπιστης κριτικής και της διαπόμπευσης. Πιστεύω ότι κάποιες δημοσιεύσεις είναι περιττές και δεν προσφέρουν κάτι ουσιαστικό στο θέμα.
    -1 points
  36. Για να κάνω λίγο τον συνήγορο του διαβόλου, πιστεύω ότι δεν ήταν η ερώτηση της κοπέλας τόσο τραγική, όσο το γεγονός ότι έδειξε έλλειψη γνώσεων αναντίστοιχη με την επαγγελματική της δράση. Σε περιπτώσεις όμως πράξεων εφαρμογής σε ΤΜ3, στα πιο πολλά τοπογραφικά που έχω δει, υπάρχει μόνο το πινακάκι ΤΜ3 και πολλοί θεωρούσαν μέχρι πρόσφατα ότι αρκεί. Δεν λέω ότι συμφωνώ, προσοχή. Απλά νομίζω οι περισσότεροι, όταν βάζουν και πινακάκι σε ΕΓΣΑ, δεν έχουν κάνει αποτύπωση αλλά κάποια μετατροπή, σαν αυτή που ζητήθηκε από το συγκεκριμένο άτομο. Διότι το σύστημα αναφοράς της Π.Ε. είναι σημαντικότερο για την "τοπική" κατάσταση. Το μέσο επίπεδο παρεχόμενων υπηρεσιών μηχανικού είναι τραγικό και κατ εμέ το πρόβλημα δεν είναι μόνο σε μία κοπέλα που στο κάτω κάτω ενδιαφέρθηκε έστω και λίγο "γυφτέ" να μάθει τι παίζει.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.