Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      26.116


  2. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.329


  3. jojo

    jojo

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      934


  4. WarBlade

    WarBlade

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      57


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 07/03/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Οι περιοχές που λαμβάνονται ως εκτός ή εντός σχεδίου για το κτηματολόγιο δεν ταυτίζονται απαραίτητα με τις περιοχές εντός ή εκτός σχεδίου όπως ορίζονται πολεοδομικά. Το κτηματολόγιο ανάλογα με την οικιστική πύκνωση όρισε κάποιες περιοχές ως εντός σχεδίου (προφανώς απαιτούν περισσότερη επεξεργασία) Κατά την δήλωση και το ανέβασμα του περιγράμματος του γεωτεμαχίου, αυτομάτως το σύστημα γνωρίζει την περιοχή Επομένως η εν λόγω επιλογή καταργήθηκε με την νέα εφαρμογή (μπορεί και στην προηγούμενη να λειτουργούσε απλά ως placebo)
    2 points
  2. η μοδα παντως λεει στατικα με app χωρις την αναγκη υπαρξης ΠΜ, τοπογραφικα με αππ, διχως την αναγκη υπαρξης gnss (και ΑΤΜ σε συνεχεια) δηλωσεις κτηματολογιου απο το κινητο και ουτω καθεξης Αν δηλαδη θελεις την γνωμη μου περι "tools της μοδας τωρα" θα σου προτεινα να αφησεις αυτο που τωρα κανεις (γιατι δεν ειναι της μοδας/εχει περασει προ πολλου αυτη η μοδα, ηδη υπαρχουν τελειωμενες τετοιες ερευνες στο kickstarter με πολυ καλα αποτελεσματα), αφου ολοι κανουν εξαρτηση χωρις gnss, αλλα απο το κτημανετ και να ασχοληθεις με εφαρμογες αππ που κανουν τρισδιαστατες απεικονισεις κτηριων με δυνατοτητα σχεδιασμου αρχιτεκτονικης μελετης επι φωτογραφησης αυτων των κτηριων μεσω κινητου κατα προτιμηση
    2 points
  3. Ένας άλλος τρόπος με άμεση ενημέρωση είναι αυτός (Από την ιστοσελίδα ΝΟΜΟΣΚΟΠΙΟ ) τον οποίο δεν μπορώ να ανεβάσω σε αυτοτελές αρχείο (ας τον ανεβάσει κάποιος πιο επιτήδειος από μένα τον παππού!) Νόμος 4495/2017: Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις, (ΦΕΚ 167/Α/2017), 03-11-2017. Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας Εκδίδουμε τον ακόλουθο νόμο που ψήφισε η Βουλή: Τμήμα Α: Μηχανισμοί και μέσα ελέγχου της ποιότητας του δομημένου περιβάλλοντος Κεφάλαιο Πρώτο: Υπηρεσίες ελέγχου δόμησης - Διάρθρωση - Αρμοδιότητες Άρθρο 1: Παρατηρητήριο Δομημένου Περιβάλλοντος Άρθρο 2: Περιφερειακές Διευθύνσεις Ελέγχου Δόμησης - Περιφερειακά Παρατηρητήρια και Τμήματα Ελέγχου Δόμησης - Τοπικά Παρατηρητήρια Άρθρο 3: Συμβούλια Παρακολούθησης Δομημένου Περιβάλλοντος - Ετήσιες εκθέσεις Άρθρο 4: Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Ελέγχου Δομημένου Περιβάλλοντος και Εφαρμογής Σχεδιασμού - Παρατηρητήριο Άρθρο 5: Αρμοδιότητες Περιφερειακών Διευθύνσεων Ελέγχου Δόμησης - Περιφερειακών Παρατηρητηρίων - Πόροι Άρθρο 6: Αρμοδιότητες Τμημάτων Ελέγχου Δόμησης - Τοπικών Παρατηρητηρίων Κεφάλαιο Δεύτερο: Συλλογικά όργανα ελέγχου δομημένου περιβάλλοντος Άρθρο 7: Συμβούλια Αρχιτεκτονικής - Συγκρότηση και αρμοδιότητες Άρθρο 8: Σύνθεση Συμβουλίων Αρχιτεκτονικής Άρθρο 9: Μητρώα Συμβουλίων Αρχιτεκτονικής Άρθρο 10: Θητεία μελών Συμβουλίων Αρχιτεκτονικής Άρθρο 11: Λειτουργία Συμβουλίων Αρχιτεκτονικής Άρθρο 12: Περιφερειακά Συμβούλια Αρχιτεκτονικής - Συγκρότηση και αρμοδιότητες Άρθρο 13: Κεντρικό Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής (ΚΕΣΑ - ΚΕΣΑΑ - ΚΕΣΑΜΑΘ) Άρθρο 14: Αρμοδιότητες Κεντρικού Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής Άρθρο 15: Σύνθεση ΚΕΣΑ - ΚΕΣΑΑ - ΚΕΣΑΜΑΘ Άρθρο 16: Λειτουργία ΚΕΣΑ - ΚΕΣΑΑ - ΚΕΣΑΜΑΘ Κεφάλαιο Τρίτο: Επιτροπή Εξέτασης Προσφυγών Αυθαιρέτων και Επιτροπή Προσβασιμότητας Άρθρο 17: Επιτροπή Εξέτασης Προσφυγών Αυθαιρέτων - Συγκρότηση, σύνθεση και αρμοδιότητες Άρθρο 18: Περιφερειακές Επιτροπές Προσβασιμότητας Άρθρο 19: Κεντρική Επιτροπή Προσβασιμότητας Άρθρο 20: Συγκρότηση Συμβουλίων Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων Άρθρο 21: Αρμοδιότητες Συμβουλίων Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων Άρθρο 22: Συγκρότηση Περιφερειακών Συμβουλίων Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων Άρθρο 23: Αρμοδιότητες Περιφερειακών Συμβουλίων Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων Άρθρο 24: Συγκρότηση Κεντρικού Συμβουλίου Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων - ΚΕΣΥΠΟΘΑ Αιγαίου - ΚΕΣΥΠΟΘΑ Μακεδονίας - Θράκης Άρθρο 25: Αρμοδιότητες Κεντρικού Συμβουλίου Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων Άρθρο 26: Μεταβατικές διατάξεις Τμήματος Α Άρθρο 27: Καταργούμενες διατάξεις Τμήματος Α Τμήμα Β: Πλαίσιο δόμησης Κεφάλαιο Πρώτο: Διαδικασία έκδοσης και ελέγχου οικοδομικών αδειών - Κατηγορίες αδειών Άρθρο 28: Ορισμοί Άρθρο 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών Άρθρο 30: Εργασίες για τις οποίες δεν απαιτείται Οικοδομική Άδεια ή Έγκριση Εργασιών Μικρής Κλίμακας Άρθρο 31: Αρμόδια όργανα χορήγησης πράξεων εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών Άρθρο 32: Έκδοση οικοδομικών αδειών σε εκκλησιαστικά ιδρύματα Άρθρο 33: Ηλεκτρονικές υπηρεσίες Άρθρο 34:Αυτεπάγγελτη αναζήτηση στοιχείων από τις Υπηρεσίες Δόμησης μέσω ηλεκτρονικής διαδικασίας Άρθρο 35: Προέγκριση οικοδομικής άδειας Άρθρο 36: Κατηγορίες τρόπου έκδοσης οικοδομικών αδειών Άρθρο 37: Έκδοση Έγκρισης Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας Άρθρο 38: Διαδικασία ελέγχου Οικοδομικής Άδειας Άρθρο 39: Προδιαγραφές σύνταξης τοπογραφικού διαγράμματος και διαγράμματος κάλυψης Άρθρο 40: Δικαιολογητικά για τη χορήγηση της οικοδομικής άδειας Άρθρο 41: Δικαιολογητικά για τη χορήγηση της Έγκρισης Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας Άρθρο 42: Ισχύς, αναθεώρηση και ενημέρωση οικοδομικών αδειών και προεγκρίσεων και εγκρίσεων μικρής κλίμακας και γνωστοποίησης πρόσθετων εργασιών Άρθρο 43: Εκτέλεση οικοδομικών εργασιών Άρθρο 44: Στάδια ελέγχου οικοδομικής άδειας Άρθρο 45: Διαδικασία ελέγχου εφαρμογής οικοδομικών αδειών Άρθρο 46: Πόρισμα Ελέγχου των Ελεγκτών Δόμησης Άρθρο 47: Αποπεράτωση έργου και σύνδεση με τα δίκτυα κοινής ωφέλειας Άρθρο 48: Κυρώσεις Άρθρο 49: Μητρώο μελετητών και επιβλεπόντων μηχανικών και καθήκοντα Άρθρο 50: Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Πρώτου Τμήματος Β Άρθρο 51: Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Πρώτου Τμήματος Β Κεφάλαιο Δεύτερο: Ηλεκτρονική ταυτότητα κτιρίου Άρθρο 52: Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου - Σκοπός Άρθρο 53: Ορισμοί Άρθρο 54: Συμπλήρωση ηλεκτρονικής ταυτότητας - Έκδοση πιστοποιητικών Άρθρο 55: Διαδικασία έναρξης και ενημέρωσης - Προθεσμία υπαγωγής Άρθρο 56: Διαδικασία Υποβολής Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου Άρθρο 57: Έλεγχος στοιχείων Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου Άρθρο 58: Προδιαγραφές και υπόχρεοι τήρησης Άρθρο 59: Έντυπα Άρθρο 60: Κυρώσεις Άρθρο 61: Έλεγχος και καταγραφή δόμησης Άρθρο 62: Μεταβατικές διατάξεις - Εξουσιοδοτικές διατάξεις Κεφαλαίου Δεύτερου Τμήματος Β Άρθρο 63: Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Δεύτερου Τμήματος Β Τμήμα Γ: Έλεγχος υλοποίησης Χωρικού Σχεδιασμού, Κοινόχρηστοι χώροι και περιβαλλοντικό ισοζύγιο Άρθρο 64: Ορισμοί Άρθρο 65: Ηλεκτρονική πολεοδομική ταυτότητα δήμου Άρθρο 66: Επίσπευση του χωρικού σχεδιασμού Άρθρο 67: Τράπεζα Δικαιωμάτων Δόμησης και Κοινόχρηστων Χώρων Άρθρο 68: Τίτλος Μεταφοράς Συντελεστή Δόμησης Άρθρο 69: Τίτλος Εισφοράς Περιβαλλοντικού Ισοζυγίου Άρθρο 70: Βαρυνόμενα ακίνητα Άρθρο 71: Ωφελούμενα ακίνητα Άρθρο 72: Ζώνες Υποδοχής Συντελεστή Άρθρο 73: Περιοχές Αυξημένης Επιβάρυνσης Συντελεστή Άρθρο 74: Πραγματοποίηση Μεταφοράς Συντελεστή Δόμησης Άρθρο 75: Απόδοση προστίμων και λοιπών εισφορών Άρθρο 76: Δράσεις περιβαλλοντικής και πολεοδομικής εξισορρόπησης μέσω της Τράπεζας Δικαιωμάτων Δόμησης και Κοινόχρηστων Χώρων Άρθρο 77: Δράσεις Περιβαλλοντικού Ισοζυγίου Άρθρο 78: Τροποποιούμενες διατάξεις Τμήματος Γ Άρθρο 79: Μεταβατικές διατάξεις Τμήματος Γ Άρθρο 80: Καταργούμενες διατάξεις Τμήματος Γ Τμήμα Δ: Αντιμετώπιση αυθαίρετης δόμησης Κεφάλαιο Πρώτο: Μέτρα πρόληψης αυθαίρετης δόμησης Άρθρο 81: Ορισμοί Άρθρο 82: Απαγόρευση δικαιοπραξιών σε ακίνητα με αυθαίρετες κατασκευές ή πολεοδομικές παραβάσεις Άρθρο 83: Απαίτηση έκδοσης βεβαίωσης μηχανικού σε δικαιοπραξίες, εγγραπτέες πράξεις Άρθρο 84: Απαγόρευση σύνδεσης αυθαίρετων κτισμάτων με δίκτυα κοινής ωφέλειας Άρθρο 85: Δημιουργία δορυφορικών χαρτών και ενιαίας βάσης αναφοράς Άρθρο 86: Δικαίωμα υπαγωγής - Χρόνος αλλαγής χρήσης / ανέγερσης Άρθρο 87: Απόδειξη χρόνου κατασκευής αυθαίρετων κατασκευών Άρθρο 88: Αυθαίρετα πριν την 28-07-2011 Άρθρο 89: Απαγόρευση υπαγωγής Κεφάλαιο Δεύτερο: Μηχανικοί κατά της αυθαίρετης δόμησης Άρθρο 90: Ηλεκτρονική διαδικασία εντοπισμού, ελέγχου και καταγραφής αυθαιρέτων Άρθρο 91: Εντοπισμός αυθαιρέτων Άρθρο 92: Διαπίστωση και χαρακτηρισμός αυθαιρέτου Άρθρο 93: Προσφυγή Κεφάλαιο Τρίτο: Αντιμετώπιση αυθαιρέτων που έχουν συντελεστεί μετά την 28-07-2011 Άρθρο 94: Κυρώσεις αυθαίρετων κατασκευών μετά την 28-07-2011 Άρθρο 95: Τρόπος καταβολής και απόδοσης προστίμων Κεφάλαιο Τέταρτο: Αντιμετώπιση αυθαιρέτων που έχουν συντελεστεί πριν από την 28-07-2011 Άρθρο 96: Κατηγορίες αυθαίρετων κατασκευών και αλλαγών χρήσεων Άρθρο 97: Ρύθμιση αναστολής και εξαίρεσης από την κατεδάφιση Άρθρο 98: Ρυθμίσεις του νομοθετικού διατάγματος 1024/1971 και του νόμου 3741/1929 Άρθρο 99: Δικαιολογητικά υπαγωγής αυθαίρετης κατασκευής ή αυθαίρετης αλλαγής χρήσης στις διατάξεις του παρόντος Άρθρο 100: Διατάξεις υπολογισμού ενιαίου ειδικού προστίμου Άρθρο 101: Καταβολή ενιαίου ειδικού προστίμου - Προθεσμίες Άρθρο 102: Μειώσεις και επιβαρύνσεις ενιαίου ειδικού προστίμου και καταληκτική ημερομηνία υπαγωγής Άρθρο 103: Μειώσεις προστίμων σε ειδικές ομάδες πληθυσμού Άρθρο 104: Συμψηφισμός καταβληθέντων προστίμων Άρθρο 105: Αναστολή επιβολής κυρώσεων και είσπραξης προστίμων Άρθρο 106: Υπαγωγή αυθαιρέτων για τα οποία εκδίδεται άδεια νομιμοποίησης ή κατεδάφισης Άρθρο 107: Ενέργειες αρμόδιων υπηρεσιών Άρθρο 108: Έλεγχος δηλώσεων υπαγωγής - αποζημίωση ελεγκτών δόμησης Άρθρο 109: Τιμή ζώνης Άρθρο 110: Απαγόρευση υπαγωγής λόγω ακύρωσης άδειας Άρθρο 111: Έντυπη διαδικασία Κεφάλαιο Πέμπτο: Ειδικές περιπτώσεις αυθαιρέτων που έχουν συντελεστεί πριν από την 28-07-2011 Άρθρο 112: Στάσιμοι Οικισμοί Άρθρο 113: Αυθαίρετα κτίσματα σε εξαγορασμένα ακίνητα και σε ακίνητα ιδιοκτησίας της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας ανώνυμη εταιρεία Άρθρο 114: Αυθαίρετες κατασκευές ακινήτων δημόσιου ενδιαφέροντος Άρθρο 115: Αυθαίρετες κατασκευές σε οικισμούς που κατασκευάστηκαν από τον πρώην Οργανισμό Εργατικής Κατοικίας Άρθρο 116: Αυθαίρετες κατασκευές και χρήσεις σε παραδοσιακό οικισμό Άρθρο 117: Αυθαίρετες κατασκευές και χρήσεις σε διατηρητέο κτίριο Άρθρο 118: Αυθαίρετες κατασκευές πλησίον γραμμών υψηλής τάσης Άρθρο 119: Αυθαίρετες κατασκευές τουριστικών εγκαταστάσεων Άρθρο 120: Αυθαίρετες κατασκευές σταυλικών εγκαταστάσεων Άρθρο 121: Αυθαίρετες κατασκευές μονάδων υδατοκαλλιέργειας και προσαρτημάτων δημόσιων ιχθυοτροφείων Άρθρο 122: Αυθαίρετες κατασκευές σε παραμεθόριες περιοχές των περιφερειακών ενοτήτων Ξάνθης, Ροδόπης και Έβρου Άρθρο 123: Αυθαίρετες κατασκευές κοινωφελών κτιρίων και συνοδών εγκαταστάσεων Άρθρο 124: Εξουσιοδοτικές διατάξεις Άρθρο 125: Μεταβατικές και καταργούμενες διατάξεις Τμήματος Δ Τμήμα Ε: Λοιπές διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας Άρθρο 126: Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 3889/2010 Άρθρο 127: Τροποποίηση διατάξεων του προεδρικού διατάγματος 420/1987, του από 27-09-1985 προεδρικού διατάγματος και του νόμου 4342/2015 Άρθρο 128 Άρθρο 129: Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 3175/2003 Άρθρο 130: Παράταση προθεσμίας υποβολής δηλώσεων των κατ' επάγγελμα αγροτών παραγωγών ηλεκτρικής ενέργειας Άρθρο 131: Τροποποίηση διατάξεων νόμου 4414/2016 (ΦΕΚ 149/Α/2016) Άρθρο 132: Διάρκεια ισχύος Αδειών Εγκατάστασης και Οριστικών Προσφορών Σύνδεσης σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Συμπαραγωγή Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης και αδειών εκτέλεσης έργων αξιοποίησης υδατικών πόρων μικρών υδροηλεκτρικών σταθμών Άρθρο 133 Άρθρο 134: Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 4389/2016 Άρθρο 135: Υποστηρικτικές υπηρεσίες Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας Άρθρο 136: Παράταση της προθεσμίας του άρθρου 22 του νόμου 4258/2014 Άρθρο 137: Ρυθμίσεις για τη λειτουργία νεκροταφείων Άρθρο 138: Τροποποίηση του άρθρου 25 του νόμου 4276/2014 Άρθρο 139: Τροποποίηση του άρθρου 35 του νόμου 3448/2006 (ΦΕΚ 57/Α/2006) Άρθρο 140: Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 2831/2000 Άρθρο 141: Τροποποίηση του άρθρου 16 του νόμου 4164/2013 Άρθρο 142: Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 1337/1983 Άρθρο 143: Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 4258/2014 Άρθρο 144: Έγκριση γεωλογικών μελετών που συνοδεύουν ρυθμίσεις πολεοδομικού χαρακτήρα Άρθρο 145: Τροποποίηση διατάξεων του από 06-10-1978 προεδρικού διατάγματος (ΦΕΚ 538/Δ/1978) Άρθρο 146: Τροποποίηση του άρθρου 62 του νόμου 4042/2012 (ΦΕΚ 24/Α/2012) Άρθρο 147: Τροποποίηση του νόμου 3937/2011 (ΦΕΚ 60/Α/2011) Άρθρο 148: Τροποποίηση διατάξεων πολεοδομικής νομοθεσίας Άρθρο 149: Τροποποιήσεις διατάξεων του νόμου 4001/2011 (ΦΕΚ 179/Α/2011) Άρθρο 150: Ρυθμίσεις για Υβριδικούς Σταθμούς Άρθρο 151: Ειδικά Πιλοτικά Έργα σε Μη Διασυνδεδεμένα Νησιά Άρθρο 152: Ερευνητικό - Επιδεικτικό έργο στη νήσο Άγιος Ευστράτιος Άρθρο 153: Διατάξεις σχετικά με την οργάνωση και λειτουργία του Κέντρου Ανανεώσιμων Πηγών και Εξοικονόμησης Ενέργειας Άρθρο 154: Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 4413/2016 (ΦΕΚ 148/Α/2016) Άρθρο 155 Άρθρο 156 Άρθρο 157: Έναρξη ισχύος Παράρτημα Α: Φύλλο καταγραφής αυθαίρετης κατασκευής Παράρτημα Β
    1 point
  4. anpap ο συμβολαιογράφος νόμισε ότι μπορεί να συγκαλύψει την δική του ημιμάθεια και ανασφάλεια μπουρδουκλώνοντας την δήλωση που γράφουμε στα τοπογραφικά που υποβάλουμε στο ΕΚΧΑ (άρθρο 3,παρ.4 Υ.Α. 27623/1752/ΦΕΚ 2216Β'/14-6-2018) με την δήλωση που γράφουμε στις τακτοποιήσεις του ν. 4495/17 .....μεταξύ δυο νόμων, επέλεξε να φτιάξει τον δικό του !!!! Μετά από αυτό το μόνο που μπορεί να σταματήσει τα μαλλιά μου να πέφτουν είναι το πάτωμα !!!!!!!!
    1 point
  5. Ιασονα, σφραγγιδων ... αυτοματοποιημενων?
    1 point
  6. Με το βραβείο Pritzker για το 2019 γνωστό και ως “Νόμπελ Αρχιτεκτονικής” τιμήθηκε ο Ιάπωνας αρχιτέκτονας και θεωρητικός Arata Isozaki. Η κριτική επιτροπή επέλεξε τον Isozaki καθώς θεωρεί ότι είναι οραματιστής και πως το έργο του δέχεται επιρροές ταυτόχρονα από Ανατολή και Δύση Θεωρείται ο σημαντικότερος μεταπολεμικός αρχιτέκτονας της Ιαπωνίας που άσκησε τις μεγαλύτερες επιρροές σε παγκόσμιο επίπεδο. Το πολύπλευρο έργο χαρακτηρίζεται από την προσπάθεια δημιουργίας με βάση την βαθιά γνώση τόσο της τοπικής όσο και της παγκόσμιας αρχιτεκτονικής προσέγγισης. Ο Isozaki μεγάλωσε όχι μακριά από τη πόλη της Χιροσίμας και τον δίδαξε πως θα μπορούσαν να ξαναχτίσουν τα σπίτια και τις πόλεις. Aποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο του Τοκιο και αρχικά εργάστηκε δίπλα στο επίσης βραβευμένο με το βραβείο Pritzker Kenzo Tange Εννέα χρόνια αργότερα ίδρυσε το δικό του γραφείο και δημιούργησε έργα σε όλο το κόσμο από Ασια Ευρώπη Αμερική Μέση Ανατολή και Αυστραλία Εχει ήδη βραβευτεί με το χρυσό βραβείο της RIBA και τον Λέοντα Τιμής της Μπιεναλε της Βενετίας Εργο του στην Ελλάδα είναι το κτίριο Μ2 του Μεγάρου Μουσικής στην Θεσσαλονίκη σε συνεργασία με τους Schema 4 O Isozaki -ο οποίος είναι ο 46ος βραβευμένος αρχιτέκτονας και 8ος Ιάπωνας που κερδίζει το «Νόμπερλ» των αρχιτεκτόνων- δημιούργησε κτίρια πολύ διαφορετικών λειτουργιών, όπως το κολοσσιαίο κλειστό στάδιο Palau Sant Jordi για τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Βαρκελώνης το 1992, το Μουσείο της Σύγχρονης Τέχνης (MOCA) του Λος Άντζελας (1986) και το Εθνικό Συνεδριακό Κέντρο στο Κατάρ (2011). Ο Ιάπωνας θα λάβει το πολυπόθητο βραβείο, το οποίο περιλαμβάνει $100.000 και ένα χάλκινο μετάλλιο, σε ειδική τελετή που θα πραγματοποιηθεί τον Μάιο στο παλάτι των Βερσαλλιών.
    1 point
  7. Καλα όλα αυτά, μήπως όμως πρωτίστως χρειάζεται να κάνουμε εμείς ειδικά σεμινάρια για το πως θα λέμε στους συμβολαιογράφους τις μ@μακίες τους; Διότι αν δεν το κάνουμε, γίνεται συνήθεια και την πληρώνουν κι άλλοι σαν κι εμάς και σαν τους "κακόμοιρους" τους ιδιοκτήτες και οι super duper ειδικοί παντογνώστες συμβολαιογράφοι ενδυναμώνουν το ..."δέος" που τους περιβάλλει ως φωτοστέφανο.... Ή με άλλα λόγια, την αλφαβήτα τη μαθαίνεις γράμμα - γράμμα και χωρίς να πηδάς γράμματα!!!
    1 point
  8. Στα όσα σωστά αναφέρει ο @ΙΑΣΟΝΑΣ να προσθέσω μόνο ότι: α)οταν ανοίγουμε δήλωση για βέβαιωση και μόνο είτε αδόμητου είτε νομιμότητας κλπ ΔΕΝ ανεβάζουμε τίποτα απο αρχεία. β) πλέον δε και να απαιτηθεί κάποια στιγμή να ανέβει τοπογραφικό αυτο ΔΕΝ πρόκειται να γίνει καθώς οι βεβαιώσεις δίνονται απο περαιωμένη δήλωση άρα ΔΕΝ γίνεται να ανέβει αρχείο . γ) πιθανότατα ο συμβολαιογραφος μπέρδεψε της υποβολή του τοπογραφικού στο κτηματολόγιο. Οπου και εκει εφόσον είχες ημερομηνία σύνταξης πριν τον 07/2018 ΔΕΝ υποχρεώνεσαι να το αναρτήσεις.
    1 point
  9. Συνάδελφε γίνεσαι προσβλητικός... Τί είναι το τοπογραφικό; Επιδειξη του Gucci για να μιλάμε για μόδα; Αν σου έλεγαν εσένα στατικά με app τί θα έλεγες; Φυσικά, οι άλλο μηχανικοί εκτός από του ΠΜ είναι "κατώτεροι" Λίγος σεβασμός ΔΕΝ βλάπτει Ευχαριστώ
    1 point
  10. Κακώς που το υπέγραψες!!! Δυό φορές κακώς που υπέκυψες σε μια μαμακία ενός αδιάβαστου κι ευθυνόφοβου συμβολαιογράφου!!! Έπρεπε με προτροπή σου ο ιδιοκτήτης ν' αλλάξει συμβολαιογράφο!!! Να διαβάσεις και να του δώσεις να διαβάσει το νόμο!!! Ρίξε μια ματιά κι εδώ:
    1 point
  11. Η μεταβιβαση γινεται μετα απο βεβαιωση του μηχανικου οτι εγινε "τακτοποιηση της αυθαιρεσιας και εξοφληση του 30% τουλαχιστον" Αυτο οριζει ο νομος. Η "μονομερης τροποποίηση" ειναι δικαιωμα -κατα νομον- και οχι υποχρεωση. Και, αφου η τακτοποίηση ισχυει για 30 χρονια, τί μονομερη τροποποίηση ειναι αυτη που ζηταει να κανει...και "ποιός" και "σε τί" και "κατά τί" ειναι αυτο που ζητάει να τροποποιηθεί...? και, παντως, θα τελεί υπο την διαλυτικη αιρεση της παροδου των 30 ετων. [ήδη σχεδον 20...] Εν τελει, ρωτησε την: Αφου θελει "μονομερή", τί θα λεει αυτη η "μονομερής" και τι θα περιλαμβάνει....καί πόσο θα στοιχισει...
    1 point
  12. Ακριβώς αυτό έχει γίνει! Δυστυχώς το νομικό πλαίσιο σε αυτή την περίπτωση (όπως και σε άλλες παρόμοιες περιπτώσεις) είναι προβληματικό. "Την πατάει" ο πρώτος που θα πληρώσει την επέκταση της γραμμής και οι υπόλοιποι μετά πληρώνουν κόστος με βάση το "νέο" υπάρχον πλησιέστερο σημείο. Είναι κλασικό παράδειγμα, απομακρυσμενες μονάδες ή κτήματα να περιμένουν ο ένας τον άλλο για το ποιος θα πληρώσει και μετά να κουμπώσουν στην νέα γραμμή, για να γλιτώσουν το κόστος.
    1 point
  13. Δεν αποτελεί αυθαιρεσία που πρέπει να υπαχθεί στις διατάξεις του Ν.4495. Δεν χρειάζεται.... δεν απαιτείται.... ξέχνα τη! Αν όμως κάνεις υπαγωγή στο Ν.4495 για το συγκεκριμένο ακίνητο άλλες του αυθαιρεσίες και ειδικώς αυθαιρεσίες το πρόστιμο των οποίων υπολογίζεται με αναλυτικό προϋπολογισμό, δεν χάνεις απολύτως τίποτα με το να προσθέσεις κι αυτή. Επίσης αν για οποιονδήποτε λόγο, σήμερα, αύριο ή στο μέλλον χρειαστείς "επικαιροποιημένη" κάτοψη της ΟΙ καλό είναι να την αποκτήσεις από τώρα και να μην περιμένεις την απόκτηση της ηλεκτρονικής ταυτότητας γι' αυτό κ.λπ. Βέβαια πρέπει να υπολογίσεις και τον extra κόπο σου για τη "δημιουργία" της νέας επικαιροποιημένης κάτοψης, έχοντας πάντα και τη σύμφωνη γνώμη του ιδιοκτήτη.
    1 point
  14. Στο ΤΕΕ που έθεσα με μαιλ αυτή την ερώτηση μου απάντησε πως δεν αναφέρει κάτι ο 4495 για αναθεώρηση μικρής κλίμακας προ του ηλεκτρονικού συστήματος για αυτό δεν το έβαλαν στο σύστημα. Οι πολεοδομίες, σε όσες και να ρώτησα μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Οπότε σαν μέση λύση σε μία περίπτωση μου, για κάτι πρόσθετες εργασίες που ήθελα να κάνω και σε συνεργασία με την πολεοδομία έβγαλα μία δεύτερη άδεια και το ανέφερα αυτό στην Τ.Ε.
    1 point
  15. Μπορείς. Έτσι κάνω κι εγώ. Η βεβαίωση που σου δίνουν, με αναφορά σε ΦΕΚ ανέγερσης του οικισμού (βρες το και κατέβασέ το να το έχεις) ενέχει θέση Ο.Α. και βάσει των σχεδίων που σου προσκομίζει η Υπηρεσία θα κάνεις τους ελέγχους σου. Όποια υπέρβαση βρεις θα την τακτοποιήσεις όπως σε οποιοδήποτε άλλο κτήριο με νόμιμη Ο.Α. Προσοχή στα κλειστά μπαλκονάκια, τύπου Η/Χ της εποχής, μετρούσαν στη δόμηση και το εμβαδόν τους είθισται να έχει ήδη αποδοθεί στα καθαρά τετραγωνικά του διαμερίσματος, οπότε η κατάληψη αυτών δεν τακτοποιείται ως ΥΔ αλλά με αναλυτικό.
    1 point
  16. για δεν δοκιμαζεις ξανα την "απλη"??? [η led εχει μια καθυστερηση αποκρισης...οπότε, πιθανον, να την ...μπερδευουν τα ηλεκτρονικα...]
    1 point
  17. Δεν διαφωνώ... Σημασια εχει η περιγραφη των χωρων. Εάν το υπογειο περιγραφεται σαν ανεξαρτητη ΟΙ με δικη του είσοδο, τοτε θελει ξεχωριστη δηλωση. Εάν εχει μονη εισοδο μεσα απο το καταστημα, τοτε προκειται για μία ΟΙ σε δυο επιπεδα [εχουμε δει και, διοροφες μετα υπογειου, μεζονετες, που ειναι μεν μια ενιαια ΟΙ, αλλά να εχουν δοσει ξεχωριστα χιλιοστα σε καθε οροφο.... Παραμενει, όμως, μια ΟΙ.]
    1 point
  18. Είχα ίδια περίπτωση είχαν δώσει ποσοστά στο υπόγειο. Μου ζητήθηκαν δύο βεβαιώσεις μια για το ισογειο και μια για το υπόγειο.Νομιζω ότι αν έχει ποσοστά δεν μπορεις να κάνεις διαφορετικά έστω και αν επικοινωνουν με εσωτερικη σκαλα.
    1 point
  19. χαχα.. τι με θύμησες!!
    1 point
  20. Συνάδελφε αν θες υπάρχουν και συγγράμματα από διεθνή βιβλιογραφία : 1. https://www.amazon.com/Geodesy-Wolfgang-Torge/dp/3110207184 2. https://www.amazon.com/GPS-Satellite-Surveying-Alfred-Leick/dp/1118675576 3. https://www.springer.com/la/book/9783211335444 4. https://www.springer.com/us/book/9783211835340 5. http://www.nbmg.unr.edu/staff/pdfs/gps%20for%20geodesy.pdf (free) Σε αυτά τα συγγράμματα θα πάρεις αρκετή πληροφορία γύρω από τα δίκτυα GNSS και την Γεωδαισία με GNSS, αν θες φυσικά να εμβαθύνεις. Αν ματλαμπίζεις, πές μου να σου στείλω προγραμματάκια για α. μετασχηματισμό ομοιότητας στις 3Δ β. μετασχηματισμό ομοιότητας στις 2Δ γ. μετασχηματισμό υψομέτρων δ. αναγωγή παρατηρήσεων (σε λίγο καιρό θα ναι έτοιμο) ε. υπολογισμό συντελεστή κλίμακας ΕΓΣΑ87 Επίσης κυκοφρούν εξελάκια για: α. Επίλυση όδευσης β. προσεγγιστικό μετασχηματισμό διανομών ΥΓ <-> ΕΓΣΑ87 αν χρειαστείς, πες μου
    1 point
  21. ioannis73 Λειτουργεί κανονικά στα παρακάτω http://www.epoleodomia.gov.gr/ http://gis.epoleodomia.gov.gr/v11/index.html#/22.5695/38.4451/11
    1 point
  22. κατ' αρχας συμφωνω, αλλά να ξαναδουμε το ερωτημα "...το καταστημα συνδέεται με σκάλα εσωτερικά με υπόγεια αποθήκη ,η οποια αποτελεί ανεξάρτητη οριζόντια ιδιοκτησία βάσει της σύστασης και αναφέρεται ότι αποτελεί βοηθητικό χώρο του καταστήματος..." Να ξαναδεις την αδεια και τις κατοψεις...αν υπαρχει η εσωτερικη σκαλα και η τρύπα ή εάν το υπογειο εχει και ξεχωριστη εισοδο [ανεξαρτητη ΟΙ δεν μπορει να ειναι εαν εχει εισοδο μονον μεσω του καταστηματος] Επισης να δεις την περιγραφη του συμβολαιου και τί μεταβιβαζεται. δξ εάν εδωσαν χιλιοστα στο υπογειο...και γιατι να δοσουν, αφου δεν συμμετεχει στον σδ.... τα λεμε
    1 point
  23. Εφόσον όλες οι αυθαιρεσίες πραγματοποιήθηκαν προ του 75, βάση του άρθρου 96, α, «Αν έχει συσταθεί οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία, η υπαγωγή στις διατάξεις του παρόντος υποβάλλεται υποχρεωτικώς ανά διηρημένη ιδιοκτησία» αν επιλέξεις την κατηγορία 1, θα πρέπει να κάνεις 2 δηλώσεις, αλλά 2509250=500 ευρώ. Θεωρώ όμως ότι μπορείς να τα βάλεις σε μία δήλωση κατηγορίας 2, αφού αν είναι από ότι καταλαβαίνω προ του 83. Δες και πόσο πρόστιμο βγαίνει έτσι και αν σε συμφέρει. Αν και εγώ θα πήγαινα στην πρώτη επιλογή.
    1 point
  24. Αρκετά ενδιαφέρον και είμαι υπέρ ανοιχτού κώδικα κλπ. Δεν έχω γνώσεις πληροφορικής ούτε ηλεκτρονικής αλλά αυτό που σου λέμε από χθες είναι ότι δεν αρκούν οι βασικές γνώσεις γεωδαισίας. Ούτε τις ανέφερες και είναι μεγάλη παράλειψη εκ μέρους σου. Μην το αγνοείς γιατί θα έχεις ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
    1 point
  25. ΣΕ κάθε περίπτωση, βάζεις το base receiver σε σημείο γνωστών συντεταγμένων ως προς ΕΓΣΑ87. Μετά -με την επιφύλαξη της μικρής απόστασης ανάμεσά τους- μπορεις να θεωρήσεις ότι οι συνιστώσες βάσεις σου στο σύστημα του GNSS ταυτίζονται με αυτές του ΕΓΣΑ87 (λόγω της παραλληλίας τους). Και δίνεις συντεταγμένες πλέον στο ΕΓΣΑ87. Με δύο μεινεκτήματα: όπως είπαμε την μη παραλληλία που μπορει ανα περιοχή να είναι έντονη και την απουσία πλεονάζουσας πληροφοριας
    1 point
  26. Το off topic gatekeeping δεν το γλιτώνουμε εύκολα εδώ μέσα. Τέλος πάντων, κάνω πως δεν ακούω τα υπονοούμενα. Όσο καλύτερη ακρίβεια γίνεται χρειάζομαι (”μηδέν χιλιοστά απόκλιση" ακρίβεια) με τη χρήση δικής μου βάσης αναφοράς και rover. Είμαι στη φάση όπου κλειδώνω στη βάση μου αλλά θέλω να μάθω τι ακριβώς θέση θα ορίσω για αυτήν στο λογισμικό ώστε τα σημεία που παράγω να είναι όσο το δυνατόν γίνεται εφαρμοσμένα στο ΕΓΣΑ 87. Από τα συμφραζόμενα να συμπεράνω με εξαίρεση το υψόμετρο ότι οι ορθοφωτοχάρτες του Κτηματολογίου είναι καλή προσέγγιση για το σημείο βάσης αναφοράς αν είναι μικρή η απόσταση από τη βάση;
    -1 points
  27. Δεν αγόρασα τίποτα έτοιμο.Το σύστημα έχει δημιουργηθεί από εμένα με ανοιχτό λογισμικό και γνωστές μεθόδους διεθνώς (δεν θα το πρότεινα όμως σε οποιονδήποτε, θέλει κάποιες βασικές γνώσεις πληροφορικής και ίσως βασικές γνώσεις ηλεκτρονικής ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ). Λαμβάνω υπόψη τι λες για τους ορθοφωτοχάρτες για αυτό και θέλω να το βελτιώσω. Φαντάζομαι τυχαίνει σε τοπικό επίπεδο να μην έχουν τεράστια απόκλιση αλλά γενικά πρέπει τουλάχιστον να πάω με τα CAD αν ακολουθήσω ξανά παρόμοια μέθοδο.
    -1 points
  28. Δυστυχώς δεν έχω ασχοληθεί με matlab (κυρίως γιατί δεν είναι δωρεάν) αν και ίσως θα έπρεπε. Θα ήθελα κάτι συνοπτικό αλλά με παραπομπές ώστε ότι δεν καταλαβαίνω να το ψάχνω άμεσα. Μου αρέσει κατ'αρχάς το συνοπτικό του Κατσάμπαλου που ανέβασες σε άλλο θρεντ. Ότι tool ευπρόσδεκτο αλλά προτιμώ να καταλαβαίνω τι κάνει (ξέρω, σπάνιο). Τι tools είναι της μόδας τώρα (από αυτούς που καταλαβαίνουν);
    -1 points
  29. Έχεις υπόψη σου τι να διαβάσουμε για να ενισχύσουμε τις γνώσεις μας στον μετασχηματισμό; Το φόρουμ φαίνεται να επικεντρώνεται σε πρακτικές λύσεις όπως σε αυτό το thread: Ιδιαίτερης ποιότητας φαίνεται αυτή η προσπάθεια: Addendum: Η αναφορά του dimamp στο πρώτο link φαίνεται ιδιαίτερης αξίας
    -2 points
  30. Αφού διαβάσουμε όλα τα βιβλία 5 ανθρώπων για ξεκίνημα, μετά τι διαβάζουμε;
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.