Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      4.568


  2. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.204


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.116


  4. Homer

    Homer

    Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      153


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 12/03/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Version X6.2

    81.128 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    4 points
  2. εγώ ξέρω ότι ώσπου να φέρω ένα φίλο σπίτι να ξεβιδώσουμε το γυαλί της που είχε φρακάρει δούλευε καλά. Μετά μου είπε εκείνος, να αλλάξουμε το φως ότι σηκώνει. Υστερα άρχισε κάποιες στιγμές να κάνει ένα θόρυβο, σα θρόισμα. Πιστευω όμως ότι ως το Σαββατοκύριακο θα το έχω διορθώσει. τ ωραιο ειναι οτι οταν έχω τον ανεμιστήρ κλειστό' και το σβύνω αναβοσβυν '' σαν strobo light, μαματο, γενεθλια και φίλους θέλουμε! υγ: αυτο που μου κανει ενας like ασχετα με το τι λεω, μ αρεσει. Να βρεθούμε να κεράσω ένα καφέ βρε,
    3 points
  3. ΝΟΚ: Άρθρο 17, παρ. 9, περ. α) Επιτρέπεται η περίφραξη μη αρτίων γηπέδων με πρόχειρη κατασκευή, όπως συρματόπλεγμα.
    2 points
  4. Πήρα τηλ sστο helpdesk και μου είπαν ότι βάζω αυτα που πραγματικά έχουν υλοποιηθεί. Δηλαδη 4 σειρες, αφου ένα παραθυρο και μια εξωστοθυρα έπεσαν σε U<2.0 και άρα από κατηγορια ανώτερου επιλέξιμου κόστους Ι , σε ΙΙ
    1 point
  5. Συγγνώμη, λάθος, σε άλλη ανάρτηση τα είχα δει. Πρότεινε να καλέσουμε 210 3740114-122 και κυρίως -117, -118, 119. Κανένα δεν νμου απαντούσε σήμερα πάντως.
    1 point
  6. [απο την αναρτηση του καν62] αρθρο 100 [με το ...υπογειο ισογειο που ειχαν ξεχασει...] 6. Για τον υπολογισμό του ενιαίου ειδικού προστίμου εφαρμόζεται συντελεστής 0,30 για τους χώρους σε: α) υπόγειες στάθμες που δεν αποτελούν αυτοτελή χώρο, αλλά συνδέονται λειτουργικά με τον υπερκείμενο όροφο, β) εσωτερικούς εξώστες (πατάρια) και σοφίτες που δεν αποτελούν ανεξάρτητο χώρο. Στις υπόγειες στάθμες, που αποτελούν αυτοτελή χώρο, καθώς και σε ισόγειους βοηθητικούς χώρους (αποθήκες, χώροι στάθμευσης, κ.λπ.) επιφάνειας έως 50 τ.μ., εφαρμόζεται συντελεστής 0,50.
    1 point
  7. οτι περιλαμβάνει η χρήση σε κλειστό χώρο (με τουαλέτες/κουζίνα κτλ)
    1 point
  8. εδω... αδειες για το κα' https://diavgeia.gov.gr/search?query=q:"εεδμκ περιφραξης εκτος σχεδιου"&amp;page=0&amp;sort=relative
    1 point
  9. https://fenestral.gr/%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CF%83%CE%B9%CE%BC%CE%BF-%CE%BC%CF%8C%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BD-%CE%BE%CF%8D%CE%BB%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%BF%CF%85/
    1 point
  10. Τίποτα ακόμη. Δυστυχώς ενώ εκκρεμεί η απόφαση μας αναγκάζουν να πληρώνουμε τα αναδρομικά προκειμένου να λάβουμε ασφαλιστική ενημερότητα.
    1 point
  11. εδώ απο τους φιλους μας στη Ναύπακτο http://arxitektones-lepantoarchitects.blogspot.com/2016/03/blog-post_8.html
    1 point
  12. Αναφέρω τα παρακάτω αν έχει κανένας παρόμοιο κόλλημα με εμένα λόγω έλλειψης σχεδίου σε οικόπεδο όπως έγραψα λίγο πριν. Πήρα το τοπογραφικό σχέδιο μια χαρά στα χέρια μου, αυτό που ζήτησα από την κοινότητα. Το ζήτησα με το "λάθος νούμερο -> ΑΤ (Αριθμός Τεμαχίου)" που αναγράφεται στο συμβόλαιο και είναι "λάθος" κατά τα λεγόμενα της ελέγκτριας τοπογράφου στο κτηματολόγιο που πέρασα. Όντως στο τοπογραφικό σχέδιο που πήρα έχει άλλη αρίθμηση. Το τοπογραφικό δεν είναι απαρχαιωμένο γιατί δεν έχει σχέση με τα τοπογραφικά που έδινε η κοινότητα πριν 20 χρόνια και έβλεπα εγώ πριν χωρίς συντεταγμένες και με όργανα σχεδίασης. Είναι σε υπολογιστή σχεδιασμένο πλέον. Επίσης έχει συντεταγμένες. Ακόμα δίνει πολύ καλύτερη εικόνα της γύρω περιοχής σε σχέση με το αν έβγαζα ατομικό τοπογραφικό σχέδιο για συμβόλαιο. Θα το ανεβάσω μετά για όποιον θέλει να δει πως είναι. Η ελέγκτρια τοπογράφος δεν μου μίλησε καθόλου για αυτήν την επιλογή. Επίσης θα έπρεπε να είχαν πάρει το εκσυγχρονισμένο αρχείο από την κοινότητα όλως των οικοπέδων εντός σχεδίου καθώς και την αντιστοίχιση των ΑΤ (το "λάθος" νούμερο οικοπέδου) και όλους εμάς τους πολίτες να μην μας ταλαιπωρούν έναν-έναν. Ακόμα και αν θέλουν να μας ταλαιπωρούν έναν-έναν θα έπρεπε να με είχε ενημερώσει για αυτήν την πολύ καλή λύση. Όλα αυτά δείχνουν ανοργανωσιά του συστήματος γενικότερα (και όχι σε ένα άτομο), κακομεταχείρηση και η τάση του πάρε εσύ την ευθύνη του εκσυχρονισμού όλη πάνω σου, πλήρωνε αν δεν βρεις άκρη και με λάθος-ελλειπή ενημέρωση. Λάθη βέβαια κάναμε και εμείς οι πολίτες και το ότι περιμένουμε πολύ ώρα στην ουρά είναι γιατί πολλοί είχαν κακοσυμπληρωμένες αιτήσεις ή συμπληρωμένες στο πόδι και βοηθούσαν πόση ώρα οι υπάλληλοι στο κτηματολόγιο. Τέλος επισυνάπτω ένα επίσημο έγγραφο για το τί δικαιολογητικά χρειάζονται αν δεν υπάρχει διαθήκη (κληρονομικό δικαιώμα χωρίς αποδοχή κληρονομιάς) ή για περίπτωση χρησικτησίας.
    1 point
  13. @gpoly1973, παράκληση μην κάνετε επανάληψη της αμέσως προηγούμενης ανάρτησης-διαδοχικές δημοσιεύσεις. Μελετήστε γενικότερα τους Κανόνες Συμμετοχής. 5. Δεν κάνουμε διαδοχικές δημοσιεύσεις στο ίδιο θέμα. Αποφεύγουμε τις διαδοχικές δημοσιεύσεις σε ένα θέμα και χρησιμοποιούμε την "επεξεργασία" για να τροποποιήσουμε το περιεχόμενο ή να προσθέσουμε κάτι στις δημοσιεύσεις μας.
    1 point
  14. @gpoly1973 Επισυνάπτω τις επίσημες οδηγίες συμπλήρωσης. Παραδείγματα υπάρχουν και εδώ. Αν ρωτήσεις και κάτι πιο συγκεκριμένο είμαι σίγουρος θα σε βοηθήσουν μέλη εδώ όπως βοήθησαν και εμένα. http://ktimalakonia.gr/index.php/pos-ypovallo-sosta-ti-dilosi/paradeigmata-sympliromenon-ypodeigmaton-entypon-dilosis-d-1-d-2 Συμπληρωμένα Υποδείγματα http://www.ktimatologio.gr/cadastralsurvey/Pages/Kgcwbcv5d1GNBJFO.aspx Οδηγίες-συμπλήρωσης-Δ1.pdf
    1 point
  15. Ανέβασα νέο αρχείο word γιατί είχε ξεχαστεί κλείδωμα. Τώρα επιδέχεται τροποποίηση ...
    1 point
  16. Anton_civeng Αν έβλεπα και την αλλαγή χρήσης, ίσως να συμφωνούσα μαζί σου. Όμως δεν την βλέπω πουθενά, οπότε επιμένω σε αυτό που λέει ο νόμος, ότι δεν πειράζω δικαιώματα επί κοινοχρήστων.
    1 point
  17. Σχετικά με το GPS μάλλον οι περισσότεροι δορυφόροι που δίνουν σήμα δεν είναι στατικοί αφού ξαναέκανα μετρήσεις μετά από τρεις ώρες και είχα μόνο σήμα από δύο δορυφόρους οπότε δεν έβρισκε η συσκευή μου συντεταγμένες καθόλου (θέλει τρεις νομίζω)! Μετά από κανένα μισάωρο βρήκα σήμα από πολλούς δορυφόρους και το λάθος (ειδικά στο πλάτος) έπαισε τόσο που σχεδόν ταίριαζε με τις συντεταγμένες στο google maps στο ίδιο ακριβώς σημείο (λάθος 0,00010). Κρατώντας με το χέρι μου την συσκευή κοντά στην εσωτερική του κεραία μείωνα το λαμβανόμενο σήμα της. Τα αναφέρω για τους αδαής σαν κι εμένα και όχι για τους επαγγελματίες που τα ξέρουν ήδη. Δηλαδή μπορεί και να βρεθούν σχεδόν ταυτόσημες οι συντεταγμένες της συσκευής μας με αυτές στην ορθοφωτογραφία αλλά με μικρές πιθανότητες και μάλλον θα χρειαστεί λίγο μετακίνηση και στο google maps πχ για κάποιον που έχει μόνο τις συντεταγμένες απ΄την συσκευή του. Οπότε η ιδέα έχω το κινητό μου στο χέρι και κάθομαι στο κέντρο του οικοπέδου και με ένα κλικ βρίσκω τις σωστές συντεταγμένες και αυτόματα την ορθοφωτογραφία του οικοπέδου πάει περίπατο. Μάλιστα αφού παίζει και ρόλο να είναι ακίνητη για λίγα λεπτά η συσκευή, δεν πιστεύω πως η εφαρμογή που λέει ότι περπατώντας στην περίμετρο του οικοπέδου σχεδιάζει και την περίμετρο στην ορθοφωτογραφία αυτόματα και με συντεταγμένες μπορεί όντως να το κάνει χωρίς σημαντικό λάθος.
    1 point
  18. @homer 1. Δε χρειάζεται (αν δε θέλεις κι'όλας) να κάνεις τοπογραφικό. Ένα απλό απόσπασμα ορθοφωτογραφίας είναι αρκετό σε κάποιες περιπτώσεις. Δοκίμασε να δεις να το κάνεις είτε (α) με αυτόν τον τρόπο https://youtu.be/MXC1qxgdTe8 είτε (β) με αυτό https://www.ktima2016.gr/entopismos/ , είτε με οποιονδήποτε άλλο πρόσφορο τρόπο. 2. Αν μπορείς να πάρεις το σχέδιο της κοινότητας και εσύ (το οποίο υποθέτω δείχνει τα όρια του γεωτεμαχίου σου) και μπορείς να τους βρεις το που είναι με μία απλή συντεταγμένη στο κέντρο του, τότε θα στην πάρουν τη δήλωση. Δε ζητάνε κάτι περισσότερο. 3. Αν πάλι δε μπορείς να το εντοπίσεις από τον υπολογιστή, τότε δε γλιτώνεις το ταξιδάκι στο χωριό, αν θες να γίνει σωστά η δουλειά σου (έρχεται και Πάσχα και είναι ευκαιρία.) Τότε από διάφορα ορόσημα προσπάθησε να θυμηθείς το που είναι για να το βρεις μετά στον υπολογιστή ή με το κινητό σου, κατέβασε κάποια εφαρμογή με συντεταγμένες (ό,τι συντεταγμένες και να είναι), κάτσε στο κέντρο του οικοπέδου ή του αγροτεμαχίου, περίμενε 5 λεπτά με την εφαρμογή να λειτουργεί και τότε γράψε το νούμερο των συντεταγμένων. 4. Αυτό σου λένε, αλλά με άλλο τρόπο. Σου λένε φέρε μας ΕΝΤΟΠΙΣΜΕΝΗ την ιδιοκτησία σου. 5. Το χαρτί-σχέδιο το δέχονται αλλά... σκέψου το σαν ένα κομμάτι ενός παζλ. Αυτό το σχέδιο του οικοπέδου σου, σου δείχνει το ακριβές σχήμα και μέγεθος του κομματιού σου, αλλά δε σου δείχνει που να το βάλεις στην εικόνα. Αυτό το κάνουν οι συντεταγμένες και μόνο.
    1 point
  19. Έχω κάποιες ιατρικές εξετάσεις των παιδιών που εκκρεμούν. Οπότε θα το κοιτάξω σύντομα. Σε ευχαριστώ πολύ, βλέπω ότι έχεις βοηθήσει πολύ κόσμο εδώ στο site με τις απαντήσεις σου. Μέσα στο παράλογο που ζούμε, τέτοια βοήθεια είναι ανεκτίμητη. Να είσαι καλά!
    1 point
  20. Είναι θέμα του καθενός βεβαίως το αν θα πάει με την (καλή η κακή, πάντως νομοθετημένη) αυθαιρετονομική λογιστική του : έχω στο οικόπεδο αυθαίρετα (100μ2 σπίτι κατ.4 + 50μ2 σπίτι κατ.1 + 14μ2 αποθήκη κατ.3) = 100μ2 Υ.Δ ή θα πάει με την απλοική λογιστική του μάγειρα : έχω στο ψυγείο (3 μήλα + 2 αχλάδια +1 πορτοκάλι) = 6 φρούτα !! Να θυμίσω εδώ ότι την ίδια αδυναμία αποδοχής του σκεπτικού χρέωσης Υ.Δ των συμβ/φων είχαν στην αρχή του ν.4014 ΚΑΙ στην ΔΕΗ όπου αρνιόνταν να δώσουν ρεύμα σε τακτοποιημένα σπίτια ΚΑΤ1 αφού έφεραν στην δήλωση τους 0.00 μ2 !!!!. Αυτό όμως ξεπεράστηκε χωρίς ασφαλώς να δίνουμε Υ.Δ στα σπίτια ΚΑΤ1 ! Πάντως μη προβαίνουμε σε νομοπλασίες για τους β/χ χώρους του κτιρίου, αφού είναι ξεκάθαρο και χωρίς εξαιρέσεις και περιορισμούς απ΄το αρ.2 του κ/δ καν/μού ότι : "Χώροι βοηθητικής χρήσης είναι µεταξύ άλλων οι ακόλουθοι: - Οι χώροι κυκλοφορίας (διάδροµοι, προθάλαµοι, κλιµακοστάσια) ", Κυρίαρχα όμως, ούτε αυτή η διάκριση των χώρων επηρεάζει τον τρόπο καταλογισμού της επέκτασης του διαμ/τος στο κλιμ/σιο, αφού έστω και για α/χ από κ/χ (διαμ/μα) σε κ/χ (κλιμ/σιο) κατά το αρ. 100.7 πάλι δεν χρεώνεται Υ.Δ αλλά βάσει αναλυτικού. EDIT 'νά σαι καλά Karanus και +1. Στην σημερινή Ελλάδα λεπτολογούμε μεν για το πως θα χρεωθούν 2μ2 κατάληψης κλιμ/σίου, προσπερνούμε δε αχρεωστί , την παράδοση ονόματος, πολιτισμού, γλώσσας, εν τέλει Εθνικής κυριαρχίας ........
    1 point
  21. Δεν μιλάμε για διάκριση χρήσεων κτιριοδομικού κανονισμού, ποτέ δεν μιλάγαμε γι' αυτές στους αυθαιρετονόμους. Η διάκριση δεν γίνεται μεταξύ BX και ΚΧ κτιριοδομικού. Γίνεται με βάση αυτό που πρέπει να εξασφαλιστεί με βάση όλους τους νόμους των αυθαιρέτων : " ... στο ακίνητο ή στη διακεκριμένη αυτοτελή οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία, μη συμπεριλαμβανομένων των κοινόκτητων ή κοινοχρήστων χώρων του ακινήτου, δεν έχουν εκτελεστεί αυθαίρετες κατασκευές καθ’ υπέρβαση της δόμησης, της κάλυψης και του ύψους της ιδιοκτησίας". Τα έχουμε συζητήσει και με τον ν.4178 ... και τότε υπήρχε η διαφορά απόψεων. Υ.Γ. όσο για το νομικό μέρος του θέματος ... οι κοινόχρηστοι χώροι, όπου υπάρχει και δουλεία διόδου, είναι πάντοτε κύριας χρήσης. Όσο για τους νόμους αυθαιρέτων ... ανέκαθεν ήταν απλοϊκές σκέψεις λογιστικού περιεχομένου. Κάποιος συντονιστής πρέπει να μεταφέρει όλη την κουβέντα στο σχετικό νήμα ...
    1 point
  22. Το πρόβλημα είναι οικονομικό και όχι στατικό. Διότι από την ανάλυση θα προκύψουν πάχη πλακών και Τ.Α. της τάξεως των 40-60cm. Eπίσης καλό είναι να προστεθούν φορτία κυκλοφορίας στην υπό επίχωση επιφάνεια. Προσοχή, στην φάση κατασκευής, στα πλευρικά τοιχεία η επίχωση πρέπει να γίνει αφού έχει πέσει και η πλάκα, ώστε τα τοιχεία να αναλάβουν ροπές πλαισίου (όπως έγινε και η μοντελοποίηση) και όχι τοίχου αντιστήριξης.
    1 point
  23. Οι άδειες κατεδάφισης δεν έχουν αμοιβή αποτύπωσης και όλη η αμοιβή που βγαίνει από το σύστημα αμοιβών ΤΕΕ επί κατεδαφίσεων θεωρείται ως αμοιβή επίβλεψης (αυτό δεν το λέω από κεφαλιού μου αλλά το αναφέρουν οι εγκύκλιες αμοιβών) Επομένως κακώς σου είπαν να προσθέσεις και αμοιβή αποτύπωσης για το κτίσμα που κατεδαφίζεις Όσον αφορά την αμοιβή αποτύπωσης (λόγω ρύθμισης όπως λες) αυτήν την αμοιβή την πληρώθηκες ήδη ως αμοιβή για την ρύθμιση αυθαιρέτων ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Εγκ. 8/90 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. Aθήνα 12 - 2 - 1990 Αριθμ.πρωτ. Οίκοθεν 17854 ΘΕΜΑ: "Παροχή οδηγιών σχετικά με το Π.Δ. 515/89 και της 81304/89 απόφασης (ΦΕΚ 886Β)". ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8ο: ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΕΙΣ Η αμοιβή κατεδάφισης ορίζεται 10% της δαπάνης του κατεδαφιζόμενου κτιρίου (με ελάχιστη 5000 x λ) λόγω επικινδύνου εργασίας και καταλογίζεται εξ ολοκλήρου ως επίβλεψη. υ.γ τα κόκκινα δεν μπορώ να τα αλλάξω -κάτι παθαίνει το φόρουμ που και που!
    1 point
  24. Λοιπόν, για να σοβαρευτούμε: Όπως εμμέσως πλην σαφώς ανέφερα στην πρώτη μου "σπόντα" εδώ μέσα, προσπαθώ να αγνοώ το "gatekeeping" το οποίο είναι πολύ συνηθισμένο στην Ελλάδα για κάποιο λόγο. Gatekeeping είναι η συνηθισμένη τάση θαμώνων χώρων να υποκρίνονται ότι μόνο αυτοί κρατάνε τα κλειδιά της γνώσης και οι άλλοι είναι ανίκανοι ή δεν έχουν το δικαίωμα της γνώσης. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος: Σέβομαι απόλυτα την Τοπογραφία ως επιστήμη (και όχι ως πτυχίο ή "σφραγίδα") και δεν έχω καμία όρεξη να την κάνω τουφλοσούρτι ή ετοιματζίδικο συνοπτικό 5 βημάτων χωρίς να υπάρχει κατανόηση των βημάτων. Η λέξη "tool" ή "μόδα" έγινε καθαρά για να επικοινωνήσω φιλικά και όχι για να προσβάλλω. Φιλικά το λέω αυτό χωρίς ίχνος σαρκασμού η υπεκφυγής. Παράκληση: Μην είστε προκατειλημμένοι. Δεν είναι είναι όλοι που έχουν το ίδιο πτυχίο μεταξύ τους όμοιοι. Είναι όλοι οι Τοπογράφοι καρμπόν; Τέλος πάντων, έχω όρεξη να μάθω πολλά στο θέμα (έχω τελειομανία με την ακρίβεια) αλλά μου φαίνεται δεν είμαι ευπρόσδεκτος.
    1 point
  25. Επειδή βγήκε το πόρισμα των επιτροπών (του ΤΕΕ δηλαδή) που στην ουσία μας αποτελειώνουν και η ΕΕΤΕΜ σφυρίζει αδιάφορα (όπως πάντα) έχει δημιουργηθεί μια ομαδά στο Facebook για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε όσον αφορά τα επαγγελματικά μας δικαιώματα. Όσοι πιστοί (πτυχιούχοι) προσέλθετε
    1 point
  26. "Αρθρο 13. Χρόνος έκδοσης στοιχείων λιανικής πώλησης Το στοιχείο λιανικής πώλησης (απόδειξη ή τιμολόγιο) εκδίδεται: α) Σε περίπτωση πώλησης αγαθών, κατά το χρόνο παράδοσης ή την έναρξη της αποστολής. Όταν η παράδοση των πωλούμενων αγαθών γίνεται από τρίτο, το στοιχείο λιανικής πώλησης εκδίδεται μέχρι το τέλος του επόμενου μήνα από την παράδοση και πάντως εντός του φορολογικού έτους που έγινε η παράδοση. β) Σε περίπτωση παροχής υπηρεσιών, με την ολοκλήρωση της παροχής της υπηρεσίας. γ) Σε περίπτωση απόκτησης δικαιώματος λήψης υπηρεσίας, με την απόκτηση του δικαιώματος αυτού. δ) Σε περίπτωση συνεχιζόμενης παροχής αγαθών, υπηρεσίας ή κατασκευής έργου, το παραστατικό της πώλησης εκδίδεται όταν μέρος της αμοιβής καθίσταται απαιτητό για το μέρος της υπηρεσίας ή του έργου που έχει ολοκληρωθεί και σε κάθε περίπτωση με την ολοκλήρωση της υπηρεσίας ή του έργου."
    1 point
  27. Υπάρχει και ο Ν4513/18 Άρθρο 30, που πάει την παράταση έως 31.12.2020
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.