Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.568


  2. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.869


  3. yian

    yian

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.468


  4. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.204


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 13/03/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Version X6.2

    81.128 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    2 points
  2. καλα κανετε και σκεφτεσαι οτι θελει τουαλετα, βεβαια ισως να θελει αλλο μεγεθος ενα μαγαζι 40τμ που κραταει ζεστες τις τυροπιτες και αλλο ενα αλλο που μπορει να θελει προθαλαμο ή αλλη προσωπικου, και αλλη κοινού. Οποτε υπομονη να σας πει ο μισθωτης τι χρειάζεται ώστε να τον καλύψετε. Ακόμη καλό να έχετε Μηχανικό μαζί σας. Διότι ένα συγκεκριμμένο άτομο που θα ασχοληθει με το δικό σας θέμα συγκεκριμμένα, θα απαντήσει πιο κατάλληλα σε ερωτήσεις, όπως την παραπάνω που κάνετε.
    2 points
  3. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    102.091 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  4. # makiskoutsas Απλά μπορεί να γράφει : Υ.Δ. Ιδιοκτήτη : ..δηλώνω ότι για την ηλεκτρονική διαδικασία του έργου '' πχ ..ανέγερση ισόγειας οικοδομής....στην........΄΄ .αναθέτω την αίτηση διαχείρισης στον ......μηχανικό Υ.Δ. Μηχανικού : ..δηλώνω ότι : Αναλαμβάνω ως διαχειριστής την ηλεκτρονική διαδικασία της αίτησης για το έργο '' πχ ..ανέγερση ισόγειας οικοδομής....στην........΄΄ .του ιδιοκτήτη ....
    1 point
  5. Αναδόχου. Στο τέλος των εργασιών δεν θα αφήσει τίποτα στο κτίριο. Γράψε ότι η παρεχόμενη υπηρεσία είναι υποστηρικτική των άλλων υπηρεσιών τοποθέτησης θερμομόνωσης κλπ, και ότι η μόνη υποχρέωση είναι η τήρηση των κανόνων / προδιαγραφών ασφαλείας, όπως περιγράφονται στο ΦΑΥ-ΣΑΥ της σχετικής ΕΕΜΚ.
    1 point
  6. Γενικά καλό είναι όλα τα σχετικά με την άδεια λειτουργίας να τα αναλαμβάνει ο μισθωτής πάντα με την άδεια και την επίβλεψη του ιδιοκτήτη. Βέβαια ότι φτιάχνει ο ιδιοκτήτης από μόνος του είναι προς όφελος και των δύο και πρέπει να συνυπολογίζεται !!!! τα πάντα στο τέλος είναι θέμα συμφωνίας...
    1 point
  7. η "φάση" με τον 4495 και το "κλασσικό 250αρι" είναι ρύθμιση ή τακτοποίηση, αλλά όχι νομιμοποίηση (που είναι η έκδοση άδειας) ... Όχι δεν μπορείτε να τακτοποιήσετε αυθαίρετες κατασκευές που έγιναν μετά τις 28.7.2011 ... πόσο μάλλον να τακτοποιήσετε αυθαιρεσίες που δεν έγιναν ακόμα.... και ακόμα χειρότερα που το ξέρουν και πολλοί άλλοι .... Φυσικά και δίνει λιγότερα για εμπορικό, γιατί ζητάει και λιγότερα Πάντα έτσι ήταν ... ότι δίνεις, παίρνεις ... Μόνο αν απευθυνθείτε σε κάποιον μηχανικό που ειδικεύεται σε άδειες λειτουργίας ΚΥΕ, θα πετύχετε αναβάθμιση του ακινήτου σας .... το αν αξίζει μπορείτε να το ξέρετε μόνο εσείς !!! Καλή τύχη
    1 point
  8. για οσους δεν ειναι τοπογραφοι η συγκεκριμενη αριθμηση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΩΡΙΟ. να μην αρχισουμε λοιπον να κατηγορουμε ΚΑΝΕΝΑΝ Ειναι προιον κτηματογραφησης ενος μελετητη η οποια εχει αριθμηση για την οποια πολλα ενδεχεται να αλλαξουν μετα την κυρωση (η οποια βρισκεται σε εξελιξη) Με αλλα λογια αυτο το σχεδιο δεν εχει ΚΑΜΜΙΑ ισχυ (οι αριθμοι που βλεπετε ειναι "εσωτερικοι" αριθμοι κτηματογραφησης) ΥΓ παρεπιπτοντως εχω αποτυπωσει το ακριβως επανω (εκκλησια) και μετα απο συννενοηση με τον μελετητη πηρα το ψηφιακο του αρχειο (για το οποιο δεν ειχε καμμια υποχρεωση να μου το δωσει, γιατι ειναι ιδιωτικη μελετη και δεν ειναι του δημου το αρχειο) για το οποιο ειδα διαφορες απο την ημερα που το μετρησε αυτος σε σχεση με αυτα που μετρησα εγω
    1 point
  9. Άρα δηλώνεις το "περίπου" υπόγειο < 1975. Και την ισόγεια αποθήκη με μειωτικό και <1983. Που είναι το πρόβλημα;
    1 point
  10. Νομίζω ότι τα βγάζει μηδενικά επειδή δεν έχουν καταχωρηθεί ακόμη στην αντίστοιχη καρτέλα με τα λοιπά έξοδα.
    1 point
  11. Καλησπέρα! Μαζί με την ΥΔΕ δίνω στον πελάτη και την Υπεύθυνης Δήλωσης Καλής Εκτέλεσης! Απαραίτητο δεν είναι να την δίνουμε μαζι? Γιατι ένας συνάδελφος την δίνει μετα απο καιρο!
    1 point
  12. σε ευχαριστώ για την απάντηση. άρα αθροίζεις μόνον ΚΑΤ4. Επειδή έχω πολύ καιρό να ασχοληθώ με αυθαίρετα, έχουμε διευκρίνηση επί αυτού είναι κάτι σίγουρο ή είμαστε σε γκρίζες ζώνες? gd civil με συγχωρείς δεν σε αμφισβητώ, απλά να ανοίξει η συζήτηση να ακουστούν γνώμες, γιατί το λεκτικό είναι "το σύνολο των αυθαιρέτων κατασκευών κλπ κλπ". Βέβαια επί αυτού κάποιος θα έλεγε, ότι τις ΚΑΤ1,2,3 τις έχει ήδη εξαιρέσει από ΜΣΕ το σώμα του Ν 4495/2017 και η εγκύκλιος (ΦΕΚ 1643Β) ασχολήθηκε με ότι απέμεινε δηλαδή τις ΚΑΤ4 και 5.... αναβάτη: αν οι αυθαιρεσίες είναι <25 τ.μ. δεν βλέπω τον λόγο να σε απασχολεί η μσε. για την περίμετρο του υπογείου και το 75% , καλά το ερμηνεύεις.με αφαίρεση των ανοιγμάτων θα το έκανα κι εγώ, και ο ΕΑΚ θυμάμαι έτσι έκανε τον έλεγχο για το τί είναι στατικά υπόγειο. για το εδάφιο της αλλαγής χρήσης δεν ξέρω ακόμη. πρέπει να το δω. edit: αν στην άδεια ήταν υπόγειος βοηθητικός χώρος και στην πραγματικότητα έγινε κατοικία το ξεμπαζωμένο υπόγειο, δεν έχεις αλλαγή κατηγορίας σπουδαιότητας, Σ2 ήταν και Σ2 έμεινε, και επίσης δεν έχεις αύξηση των κινητών και μονίμων μετά την αλλαγή χρήσης. Με τα ίδια φορτία θα φόρτιζες προ και μετά αλλαγής χρήσης. Αν έχω καταλάβει καλά τα όσα εννοείς....
    1 point
  13. Το εμβαδόν της κατασκευής ΚΑΤ 4 = 7,50< 25 μ2 άρα απαλλάσεται από την υποχρέωση υποβολής μελέτης στατικής επάρκειας.
    1 point
  14. Βλέπω αλλαγές στο ktimanet σήμερα, έχει φορτωθεί άλλο ένα σετ υποβάθρου (και έχει γίνει default), το 2015-2016. edit: Επιπλέον, κάποιες ενδιαφέρουσες λειτουργίες (σύγκριση υποβάθρων με παράθεση/υπέρθεση).
    1 point
  15. Χρήσιμο βίντεο που μου έδωσε ο angusmacgyver αν θέλουμε να βοηθήσουμε περισσότερο τον ελεγκτή τοπογράφο (παραδίδοντας ορθοφωτοφραφία) με σχεδιασμό περιγράμματος και συντεταγμένες που ορίζουν το οικόπεδο και το κέντρο του (βγαίνουν αυτόματα μετά την σχεδιάση). https://www.ktima2016.gr/entopismos/ Τελικά το έκανα με στυλό πάνω στο google maps το περίγραμμα. Στο σχέδιο που δίνει η κοινότητα έχει συντεταγμένες σε Χ, Υ ενώ στο google maps το κέντρο το δίνει με φ, λ (ελπίζω να μην τους μπερδέψω). Οι παρακάτω ερωτήσεις μου δεν είναι αναγκαίες αλλά για όποιον έχει όρεξη τί συμβολίζουν τα Λ και Π στα κτίσματα; Το Κ νομίζω συμβολίζει κτίσμα. Το 2Κ, δεύτερο κτίσμα στο ίδιο οικόπεδο; Κάτι ευθείες γραμμές με που τέμνονται από μικρές κάθετες κάθε ένα χιλιοστό σημαίνει όριο κοινόχρηστου χώρου (όπως αυτές κάτω από το οικόπεδο της μητέρας μου); Ευχαριστώ και σχεδόν θα σταματήσω με τις ερωτήσεις μου εδώ γιατί θα κουράσω!
    1 point
  16. Δεν το ξέρω καθόλου. Προς το παρόν είμαι τσαντισμένος διότι ώσπου ήρθε αυτός που ασχολήθηκε, εργαζόταν κανονικά. Τώρα λύθηκε μεν το πρόβλημα ότι το δωμάτιο δεν είχε αρκετό φως. Αλλά τον ...ζόρισε τον ανεμιστήρα, γιατί πια κάνει θόρυβο. Και έχει γίνει καποιο μπλέξιμο με τη λειτουργεια της λαμπας.
    1 point
  17. Αρθρο 100... ...... 6. Για τον υπολογισμό του ενιαίου ειδικού προστίμου εφαρμόζεται συντελεστής 0,30 για τους χώρους σε: α) υπόγειες στάθμες που δεν αποτελούν αυτοτελή χώρο, αλλά συνδέονται λειτουργικά με τον υπερκείμενο όροφο, β) εσωτερικούς εξώστες (πατάρια) και σοφίτες που δεν αποτελούν ανεξάρτητο χώρο. Στις υπόγειες στάθμες, που αποτελούν αυτοτελή χώρο, καθώς και σε ισόγειους βοηθητικούς χώρους (αποθήκες, χώροι στάθμευσης, κ.λπ.) επιφάνειας έως 50 τ.μ., εφαρμόζεται συντελεστής 0,50. (το μπλέ είναι τροποποίηση με τον Ν4546/18). Όλο το κτίσμα είναι νομίμως υφιστάμενο σαν πριν του 1955. Δεν καταλαβαίνω την ερώτησή σου. Τι ακριβώς θέλεις να τακτοποιήσεις; Την ερώτηση για την αποθήκη την έκανες γι' αυτό που έχεις στην φωτογραφία; Η υπάρχει άλλη ισόγεια αποθήκη σε άλλο σημείο; Επίσης πριν τον Γοκ του 85 δεν υπήρχε η έννοια της αλλαγής χρήσης. Και ότι είναι πριν του 1955 ,είναι και πριν το 1975 , αρά μπορείς και με Κ1. (αν επιμένεις σε τακτοποίηση) Διατύπωσε αν θέλεις το ερώτημά σου καλύτερα ,για πληρέστερη απάντηση. dimitris GM Δημήτρη συγνώμη για την παρέμβαση. Για κάποιον λόγο δεν φαινόταν η απάντησή σου , η μπορεί και να μην την είδα ...
    1 point
  18. Συγγνώμη, λάθος, σε άλλη ανάρτηση τα είχα δει. Πρότεινε να καλέσουμε 210 3740114-122 και κυρίως -117, -118, 119. Κανένα δεν νμου απαντούσε σήμερα πάντως.
    1 point
  19. Ανέβασα νέο αρχείο word γιατί είχε ξεχαστεί κλείδωμα. Τώρα επιδέχεται τροποποίηση ...
    1 point
  20. Μόνο όταν οι ΜΘΧ είναι κοινόχρηστοι ... αν οι ΜΘχ είναι ιδιοκτησίας του εξεταζόμενου χώρου τότε παίρνει ολόκληρο το U.
    1 point
  21. Τροποποιήθηκε με τον 4585/18 "Ο μηχανικός υποχρεούται, μέσα σε διάστημα δώδεκα (12) μηνών από την πληρωμή του παραβόλου, να ολοκληρώσει την ηλεκτρονική υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών."
    1 point
  22. Όταν λες ανοικτές θέσεις στάθμευσης, είναι δηλαδή ένας κενός χώρος που παρκάρουν αυτοκίνητα; Τι θα τακτοποιήσεις λοιπόν; Εκτός αν εκεί προβλεπόταν κάτι άλλο πχ φύτευση που δεν έγινε. Οπότε μπορείς να τακτοποιήσεις με αναλυτικό τη μη υλοποίηση φύτευσης. Διαφορετικά δεν βλέπω αντικείμενο ρύθμισης αν απλώς παρκάρουν αυτοκίνητα σε ακάλυπτο χώρο οικοπέδου. Αν υπάρχει απαγόρευση στάθμευσης για κάποιο λόγο ή υποχρέωση ο χώρος να είναι ανοικτός για διέλευση ή πχ αποκλειστικές χρήσεις κα αυτά είναι θέματα συνιδιοκτησίας και κανονισμού και όχι πολεοδομικά.
    1 point
  23. Ο ωφελούμενος καταθέτει 248 + 248 στο λογαριασμό σου. Κατά την τελική εκταμίευση, θα πιστωθεί στο λογαριασμό του το ποσό των 424€.
    1 point
  24. Τελικά το "γερανάκι" θεωρείται "αναρτημένο ικρίωμα". οπότε απαιτείται ΣΑΥ/ΦΑΥ και επίβλεψη από μηχανικό (απάντηση από ΕΛΛΙΝΥΑΕ).
    1 point
  25. Κι εμένα το ίδιο! Μου το διόρθωσαν εκείνοι!
    1 point
  26. Με αίτηση προς το ΤΕΕ (υπάρχει και σχετικό πρότυπο της αίτησης) την οποία την στέλνουμε με φαξ στο 2103221772 ή με εμαιλ στο [email protected] Συνημμένα της αίτησης, το Ε9 του ιδιοκτήτη και η εξουσιοδότησή του. Στο έντυπο αναγράφουμε τα στοιχεία της δήλωσης για τα οποία ζητάμε στοιχεία καθώς και τα στοιχεία του ακινήτου. Η αίτηση λαμβάνει αριθμό πρωτοκόλλου και μέσω αυτού έρχεστε σε επικοινωνία με τον υπάλληλο που την έχει χρεωθεί για τα περαιτέρω (τρόπος αποστολής στοιχείων κτλ). Σε δική μου πρόσφατη περίπτωση η διεκπεραίωση έγινε σε 10-15 ημέρες από την ημερομηνία πρωτοκόλλησης.
    1 point
  27. Για τι ακριβώς θα έπρεπε να ντρέπονται @ntanos? Που ζητάνε 40 ευρώ για να διαβάσουν το ιδιοκτησιακό καθεστώς και να συμπληρώσουν τον φάκελο, ήτοι 2 ημέρες εργασίες χωρίς να βάζω την επαγγελματική ευθύνη στο παιχνίδι ? Προσωπικά βρίσκω τη τιμή ιδιαίτερα χαμηλή, συνήθως χρεώνω παραπάνω σε ανάλογες περιπτώσεις. Αλλιώς ναι, να πάει ο άνθρωπος μόνος του για τη δήλωση ώστε να μας δώσει μελλοντική δουλειά για γεωμετρικές μεταβολές.
    1 point
  28. έχουν κάνει τόσα παρατηρητήρια που χάνεις τον μπούσουλα Σύμφωνα με το άρθρο 6 και τις διευκρινίσεις του άρθρου 26 που δίνονται με την εγκ 1/16-11-17 αρμόδιο παρατηρητήριο σήμερα θεωρείται η ΥΔΟΜ Επιπλέον αν επιλέξεις το κουτάκι "εντοπισμός" χάνεις όλες τις εκπτώσεις 20% ή 10% ακόμη και του 10% της υποβολής της στατικής μελέτης ................................................................................................................................................................................ Άρθρο 6 Αρμοδιότητες Τμημάτων Ελέγχου Δόμησης - Τοπικών Παρατηρητηρίων Τα Τοπικά Παρατηρητήρια έχουν τις εξής αρμοδιότητες: 1. Για την αντιμετώπιση και πρόληψη της αυθαίρετης δόμησης είναι αρμόδια για: α) την ηλεκτρονική διαδικασία εντοπισμού, ελέγχου και καταγραφής αυθαιρέτων, σύμφωνα με τα άρθρα 90, 91 και 92[S1] , β) την ενημέρωση του μητρώου της ηλεκτρονικής πλατφόρμας αυθαιρέτων με τα στοιχεία που ορίζονται στο άρθρο 90, γ) την επιβολή κυρώσεων, σύμφωνα με το άρθρο 94[S2] , [S1] Άρθρο 90 Ηλεκτρονική διαδικασία εντοπισμού, ελέγχου και καταγραφής αυθαιρέτων Άρθρο 91 Εντοπισμός αυθαιρέτων Άρθρο 92 Διαπίστωση και χαρακτηρισμός αυθαιρέτου [S2]Άρθρο 94 Κυρώσεις αυθαίρετων κατασκευών μετά την 28η.7.2011 ............................................................................................................................................................................... Εγκ 1/16-11-17 Με το άρθρο 26 παρ.1, διευκρινίζεται, ότι μέχρι τη συγκρότηση των Υπηρεσιών των Παρατηρητηρίων, τις αρμοδιότητες αυτών όπως ορίζονται στον νόμο, συνεχίζουν να τις ασκούν οι υπηρεσίες που τις είχαν πριν τη δημοσίευση του νόμου. Κατά συνέπεια τα τμήματα αυθαιρέτων των ΥΔΟΜ, εξακολουθούν να ασκούν τις αρμοδιότητες που είχαν μέχρι τη δημοσίευση του νόμου.
    1 point
  29. Κατά την γνώμη μου έχεις δίκιο. Επίσης ένα θέμα-πρόβλημα είναι, ότι οι (μη παρασχεθείσες) υπηρεσίες έχουν ήδη τιμολογηθεί ενώ δεν θα έπρεπε (έχει να κάνει με τον χρόνο έκδοσης του τιμολογίου σύμφωνα με τα ΕΛΠ), και ένα άλλο θέμα ότι δεν βλέπω κάποιον τρόπο (όπως κι 'συ επισημάινεις) να μπορεί να τις παράσχει, δηλ. να εκδόσει την όποια βεβαίωση με ημερομηνία μεταγενέστερη της διακοπή της δραστηριότητας, αφού αυτή η παροχή υπηρεσίας (έκδοση της συγκεκριμένης βεβαίωσης) προϋποθέτει την ύπαρξη ενεργής δραστηριότητας στην εφορία. Ίσως πιο απλό θα ήταν, κατά την γνώμη μου, αν για τις υπηρεσίες αυτές δεν είχαν τιμολογηθεί αλλά είχε πάρει προκαταβολή με κάποιο παραστατικό για αυτές οπότε και θα επέστρεφε την προκαταβολή (Σχετ. ΠΟΛ.1003/31-12-2014 "παρ.: 11.2.5 Στην περίπτωση που λαμβάνεται προκαταβολή για μη προσφερθέν έργο, δε γεννάται υποχρέωση έκδοσης τιμολογίου. Για τεκμηρίωση της είσπραξης εκδίδεται απλή "Απόδειξη είσπραξης" και στη συνέχεια εκδίδεται το τιμολόγιο, σύμφωνα με τα προαναφερθέντα. ") Kατά την γνώμη μου, οι παροχές υπηρεσιών της τακτοποίησης και της έκδοσης της βεβαίωσης θα πρέπει να είναι διακριτές και με διακριτές αμοιβές στο συμφωνητικό, και να τιμολογούνται χρονικά ως ορίζουν τα ΕΛΠ. Δεν υπάρχει η έννοια της "επανέκδοσης". Εφόσον έχει λήξει εκδίδεται νέα, μετά από αυτοψία. Εφόσον δεν έχει εκδοθεί, γίνεται νέα αυτοψία και εκδίδεται. Στο ΤΕΕ μπορεί να είναι εγγεγραμμένος αλλά δεν έχει δικαίωμα να παράσχει υπηρεσίες χωρίς έναρξη δραστηριότητας. Για εμένα το πρόβλημα είναι αυτό που επισήμανα στον αρχικό σχολιασμό μου στον yian. Προσωπικά θα συμβουλευόμουν κάποιον λογιστή.
    1 point
  30. Μου φαίνεται αδύνατο να μπορείς να παράσχεις παροχή υπηρεσιών με σημερινή ημερομηνία χωρίς επαγγελματική έδρα (και μπλοκάκι).
    1 point
  31. Αν μπορείς να βρεις αποδεικτικά ότι και οι 2 αποθήκες προυφίστανται του 55 και δεν υπάρχει κάτι άλλο τότε δεν υπάρχει αυθαιρεσία. Αν μπορείς να αποδείξεις ότι η μια πχ είναι πριν το 55 τότε αυτή θεωρείται νομίμως υφιστάμενη και υπάγεις την άλλη επιλέγοντας "με άδεια" ΄λογω της ύπαρξης κτιρίου προ του 55. Αν δεν μπορείς να αποδείξεις το προ του 55 για καμία, (και εφοσον βρείς αποδεικτικά για προ του 83) υπάγεις όλα τα τετραγωνικα στην κατηγορία 2 επιλέγοντας "χωρίς άδεια"
    1 point
  32. Εκ των εσω πληροφορηση. Λιγοτερο απο ενα μηνα, μην περιμενετε για τη δυνατοτητα μεταφορας δηλωσεων. Επισης η εκπτωση του 20% για το 1ο εξαμηνο θα ισχύσει και για τις μεταφορες δηλώσεων απο το Ν4178.
    1 point
  33. Το έγγραφο που ζήτησες. 2121---2015 ΕΓΓΡ. ΥΠ. ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΑΛΛΑΓΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΡ. ΕΠ. ΚΑΤΟΙΚ..pdf
    1 point
  34. Όπως καταλαβαίνεις από ένα φόρουμ δεν μπορείς να πάρεις απάντηση για ένα τέτοιο ζήτημα. Εγείρονται ερωτήματα που αφορούν από τη συγγραφή υποχρεώσεων του εργολάβου μέχρι ορθή εφαρμογή μελετών. Επίσης όταν χτίστηκε η μεζονέτα, ο τοίχος της ακούμπησε χαμηλότερα στο όμορο κήπο ή εκ των υστέρων μπάζωσε ο εργολάβος? κλπ Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να δείτε την κατάσταση ειρηνικά και αρχικά με παρουσία μηχανικού να το συζητήσετε επί τόπου. Ενδεχομένως να υπάρχουν και παραβάσεις αστικού κώδικα υπό την έννοια ότι δεν ελήφθησαν μέτρα προς αποφυγή ζημιών στο γείτονα. Με αφορμή το δικό σου ερώτημα βλέπω τελευταίως στο φόρουμ μηχανικών πολλούς ιδιώτες να έχουν πρόβλημα με γείτονες. Αγαπητοί φίλοι συνιστώ ανεπιφύλακτα να απευθύνεστε αμέσως σε μηχανικό της εμπιστοσύνης σας για να μη χάνετε άσκοπα χρόνο σε φόρουμ, που το μόνο που μπορούν να σας δώσουν είναι γενικές κατευθύνσεις και όχι ειδικές λύσεις.
    1 point
  35. Φίλε δεν κάνεις τοπογραφικό διάγραμμα. Αν θέλεις 2 ημέρες για αυτό (ή αν έτσι λες στον πελάτη) ζήτα αυτά τα λεφτά είναι δικαίωμά σου. Σε ότι αφορά τις γεωμετρικές μεταβολές, αν δεν πας στα αγροτεμάχια του κυρίου να ιδρώσεις και να μετρήσεις, η βοήθεια που του προσφέρεις στον εντοπισμό και στην επίλυση μελλοντικών προβλημάτων είναι το απόλυτο μηδέν.
    -1 points
  36. Δεν μίλησα ποτέ για δωρεάν υπηρεσίες αγαπητέ. Μία εύλογη και όχι υπερβολική όπως η παραπάνω αμοιβή κάνει καλό στον κλάδο μας μακροπρόθεσμα και μας κατατάσσει στην κατηγορία των έντιμων επαγγελματιών και όχι των αρπακτικών. Η συγκεκριμένη περίπτωση είναι απλή (υπάρχει τίτλος και αφορά αγροτεμάχια) και γνωρίζω την πιάτσα των τιμών για την συγκεκριμένη υπηρεσία, είναι κλάσμα του άνω αναφερόμενου κόστους και ήδη προκαλεί χλεύη έναντι των μηχανικών που την παρέχουν. Επαγγελματική ευθύνη για αυτή τη δουλειά (την οποία θα διορθώσει το γραφείο κτηματογράφησης σε περίπτωση που γράψεις αρλούμπες) δεν έχεις και το γνωρίζεις καλά. Δεν προσφέρεις τίποτα ουσιώδες στον πολίτη, αυτό είναι μία υπηρεσία που προσφέρεται δωρεάν από το γραφείο κτηματογράφησης. Μην κοροϊδεύετε το κόσμο δεν κάνει καλό στον κλάδο μας. Εδώ συντάσσονται τοπογραφικά της πλάκας για 100 ευρώ και θέλετε 450 ευρώ αμοιβή για δουλειά μίας ώρας χωρίς ευθύνη.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.