Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      12

    • Περιεχόμενα

      26.116


  2. jojo

    jojo

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      934


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      18.019


  4. ppanag

    ppanag

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.950


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 26/03/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. την οποία βέβαια μπορεί να βάλει ο τοπογράφος .... και προσοχή: στο αντίγραφο που θα κατατεθεί στο σύστημα του e-adeies δεν θα έχει ψηφιακή υπογραφή, γιατί αλλιώς θεωρείται κλειδωμένο !!! (τα κλειδωμένα δεν παίρνουν επικύρωση μετά ....) *** για την ακρίβεια το τοπογραφικό που θα υποβληθεί στο e-adeies, είναι το σκαναρισμένο τοπογραφικό που φέρει και την υπογραφή/σφραγίδα του συμβολαιογράφου και αναφέρει ότι συνοδεύει την συγκεκριμένη πράξη γκαράζ....
    3 points
  2. οι ιδιοκτητες ξερουν πολυ καλα τι αγόρασαν και υπο ποίους όρους ειναι συνιδιοκτητες με οσα ποσοστα αγορασε ο καθε ενας "εξ αδιαιρετου" σε όλο το γηπεδο. Ετσι θα δηλωσουν... "Οταν" θα μπει το σχεδιο, θα παρουν αυτα που συμφωνησαν [αν και πού και πόσο εχτισαν και αν αυτα που περιεφραξαν αντιστοιχουν σε οσα "αναβληθηκαν" ειναι ετερον εκατερον]
    2 points
  3. OLINAPAL: "Με απόφαση της πλειοψηφίας των κοινωνών μπορεί να καθοριστεί ο τρόπος της τακτικής διοίκησης και εκμετάλλευσης που αρμόζει στο κοινό αντικείμενο. Η πλειοψηφία υπολογίζεται με βάση το μέγεθος των μερίδων». Ενα ερωτημα ειναι, εάν η εξουσιοδοτηση που εδωσε η πλειοψηφια στον μισθωτη για εκδοση ΕΕΔΜΚ εργασιων στο μίσθιο, αναγεται στον τροπο της τακτικής διοίκησης και εκμετάλλευσης που αρμόζει στο κοινό αντικείμενο [αυτο θα κριθει στα δικαστηρια] Ενα αλλο θεμα ειναι εάν η αρνουμενη μειοψηφια, δεν εχει εναντιωθει και δεν εχει καταθεσει καποια αγωγη περι ακυρωσης της μισθωσης.... [συνηθως οι αρνουμενοι εκπροσωπουν μικρα ποσοστα και εναντιωνονται περισσοτερο απο "πείσμα", παρα διοτι εχουν ουσιαστικους λογους ωστε στο τελος σπανια καταληγουν στα δικαστηρια.] Εν τελει, οταν προκειται για τετοιες περιπλοκες μισθωσεις με περίπλοκους όρους και αντιδικιες/αντιρρησεις απο την μειοψηφια καλο θα ηταν να προηγειται αγωγη περι διορισμου διαχειριστη. [δες και τις επιφυλαξεις μου στις πιο πανω αναρτησεις] ppanag ολοκληρο το ακινητο εχει εκμισθωθει.
    2 points
  4. https://www.b2green.gr/el/post/67883/afthaireta-aitima-paratasis-prothesmion-ekptosis-prostimou-tou-n4495-17-kai-ypovolis-schedion-tou-n4178-13 το παραθέτω όπως το βρήκα στο site b2green
    2 points
  5. και να χτίσουν μπορούν εκεί που θέλουν με τις ευλογίες της πολεοδομίας. Αν δεν θέλουν να το δηλώσουν έτσι, να το δηλώσουν ΟΠΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΑΥΤΟΙ, αν δεν καταλαβαίνουν επιστήμονες ή νοήμονες έστω άνθρωποι δε θα σκάσουμε κ όλας!!! Τους ενημερώνεις, γι'αυτό σου το ανέθεσαν. Αν δεν το προσέξει (απίθανο) ο ελεγκτής δικηγόρος στο γρ κτ για να το διορθώσει πριν την καταχώρηση (ένα τοις χιλίοις) θα το διορθώσει ο υπάλληλος κατά την επεξεργασία. Εκατοντάδες κατά βούληση ιδιοκτήτες εξ αδιαιρέτου σε τσιφλίκια εκατοντάδων στρεμμάτων πχ ένα παράδειγμα Βαφειοχωριο Κιλκίς(να τους δω τώρα που σε κάνα 2μηνο ίσως γίνει η ανάρτηση), Κηπούπολη Τούμπας ανω περιφερειακού. Παραλαβή με το ζόρι "κατάτμηση" (συμβόλαιο εξ αδιαιρέτου 0.1 % πχ) και με το που γινόταν παραλαβή εμπαιναν στον κουβά του εξ αδιαιρέτου
    1 point
  6. 1. Αυτά τα πχ που λες είναι σημαντικά (το 10% σε τι αντιστοιχεί ως προς τα πχ 5-6) ΠΟΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ να κατανοούμε 2. εντάχθηκε ή όχι στο σχέδιο; Είναι δηλαδή "οικοπεδοαγρος" (εντός πολεοδομική μελέτης χωρίς ΠΕ ή εκτός σχεδίου ακόμη); α) ναι (είναι ακόμα αγρός φαντάζομαι ή οικόπεδο εντός Π.Μ. χωρίς Π.Ε.) β) ποια τμήματα; μπήκε στο σχέδιο ή όχι; (βλέπω αναφέρεσαι σε αγρό οπότε θεωρώ ότι δεν μπήκε): όλο τον αγρό ή οικόπεδο (αρχική ιδιοκτησία μαζί με τα ρυμοτομούμενα αν είναι εντός ΠΜ χωρίς ΠΕ) γ) ναι
    1 point
  7. "Αίρεση αναβλητική: όρος που προστίθεται στη δικαιοπραξία, σύμφωνα με τον οποίο η επέλευση των αποτελεσμάτων της αναβάλλεται έως το χρονικό σημείο που θα συμβεί και εφόσον συμβεί γεγονός μελλοντικό και αβέβαιο" δλδ θα παρει μεν τις καθετες 5 και 6 αλλά οταν γινει η ενταξη αρα εξακολουθει να εχει ποσοστο εξ αδιαιρετου σε ολον τον αγρο [μονον αυτο δεν ειχαμε ξαναδει]
    1 point
  8. Ο σκοπός του 651 ήταν η προστασία των συμβαλλομένων μερών μέσω της δήλωσης του μηχανικού και η αποτροπή των υπέρμετρων κατατμήσεων που οδηγούσαν σε αυθαίρετη δόμηση. Έχω τη γνώμη ότι ως μηχανικοί πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη το σκοπό του 651 και να πράττουμε αναλόγως. Συνεπώς κατά την άποψη θα πρέπει να γίνει η αναφορά περί του διατηρητέου κτίσματος ανεξαρτήτως αν είναι πολεοδομική ρύθμιση ή όχι. Με το αντίθετο σκεπτικό αν γνωρίζουμε ως μηχανικοί ότι ένα τμήμα του μεταβιβαζόμενου είναι δασικό δεν χρειάζεται να το γράψουμε στο τοπογραφικό επειδή η δασική νομοθεσία δεν εμπίπτει στις πολεοδομικές ρυθμίσεις.
    1 point
  9. Ναι, εντός Natura έχεις όριο κατάτμησης και αρτιότητας τα 10 στρ. «2. α) Στις περιοχές που βρίσκονται εκτός εγκεκριμένων σχεδίων πόλεως ή εκτός ορίων οικισμών νομίμως προϋφιστάμενων του 1923 ή εκτός ορίων οικισμών με πληθυσμό μέχρι 2.000 κατοίκους και εμπίπτουν σε ΕΖΔ ή Ζ.Ε.Π., το ελάχιστο όριο αρτιότητας και κατάτμησης των γηπέδων ορίζεται σε 10.000 τ.μ., εφαρμοζομένης κατά τα λοιπά, όπως ισχύει της παρ. 1 του άρθρου 1 του π.δ. της 24-31.5.1985 (ΦΕΚ 270 Δ΄). Κατ’ εξαίρεση, θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα κατά παρέκκλιση, γήπεδα έκτασης τουλάχιστον 4.000 τ.μ., τα οποία, κατά τη δημοσίευση του παρόντος, θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα, σύμφωνα με τις οικείες πολεοδομικές διατάξεις. β) Το πιο πάνω καθοριζόμενο ελάχιστο εμβαδόν γηπέδων δεν ισχύει για την ανόρυξη φρεάτων, την κατασκευή αντλητικών εγκαταστάσεων, μικρών γεωργικών αποθηκών και υδατοδεξαμενών και την εγκατάσταση συνοδών έργων σταθμών ηλεκτροπαραγωγής από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. γ) Ειδικότερες υφιστάμενες διατάξεις ρύθμισης του χώρου, οι οποίες προβλέπουν μεγαλύτερα όρια αρτιότητας ή περιορίζουν τις επιτρεπόμενες χρήσεις γης, διατηρούνται σε ισχύ.» (αρ.9, ΦΕΚ 60Α/2011) Από τη στιγμή που τώρα θα κοπεί τμήμα από την όλη έκταση, αυτή πρέπει να είναι τουλάχιστον επιφάνειας 10 στρ.
    1 point
  10. Ενδιαφέρει πιστεύω ιδιώτες και μηχανικούς.Να επισημάνω οτι είναι προτάσεις και μόνο αλλά λογικά οι τελικές αποφάσεις με την μορφή check list θα είναι λογικά γύρω απο αυτο τον αξονα Πρόταση Σε αυτό το πλαίσιο έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η πρόταση, που κατάρτισε Ομάδα Εργασίας του ΤΕΕ/ ΤΚΜ για τον έλεγχο υπαγωγών αυθαιρέτων, η οποία κατατέθηκε στο ΥΠΕΝ, προκειμένου να ληφθεί υπόψη, ενόψει της κατάρτισης της σχετικής υπουργικής απόφασης. Το πλήρες κείμενο της πρότασης του ΤΕΕ/ΤΚΜ, με τίτλο «ελεγκτές υπαγωγών αυθαιρέτων» έχει ως εξής: «Ο έλεγχος δηλώσεων αυθαιρέτων από τους ελεγκτές, οφείλει να διασφαλίσει αφενός το δημόσιο συμφέρον και αφετέρου την πάταξη του αθέμιτου ανταγωνισμού, ελέγχοντας στοιχεία που συναρτώνται με την επιβάρυνση του περιβάλλοντος και τον ορθό υπολογισμό του προστίμου. Ο ελεγκτής λαμβάνοντας υπόψη τις θεσμοθετημένες ανοχές τις πολλαπλές τροπολογίες της νομοθεσίας καθώς και της κατά περίπτωση περιορισμένης σαφήνειας διατύπωση διατάξεων, θα πρέπει να συμπληρώνει τα παρακάτω στοιχεία. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ 1. Ταυτοποίηση ακινήτου με τη δήλωση (ιδιοκτησίας ακινήτου) 2. Έλεγχος δυνατότητας ένταξης α) Προϋφιστάμενο της 28-07-2011 (δικαιολογητικά ιδιοκτήτου) 3. Γεωμετρικά στοιχεία (με ανοχές θεσμοθετημένες και διαστάσεις κτίστη) α) Περιγράμματα(έλεγχος εμπράγματου δικαιώματος με αυθαίρετο,διαστάσεις) β) Ύψος γ) Αποστάσεις από όρια 4. Πληρότητα των προβλεπομενων στοιχείων 5. Πληρότητα στοιχείων μειώσεων και επιβαρύνσεων προστίμων. α) Παλαιότητα β) Ειδικές συνθήκες γ) Συμψηφισμός προστίμων δ) Μ.Σ.Ε -ΚΕΝΑΚ 6.Έλεγχος πληρότητας αναρτημένων στοιχείων Η κατηγορία 3 του άρθρου 96, ελέγχεται μόνο ως προς την επιφάνεια τυχόν αποθηκών και οι αυθαιρεσίες του αρθ. 100 παρ. 5 ( αναλυτικός προϋπολογισμός ) δεν ελέγχονται. Σε περίπτωση διαπίστωσης διαφοροποιήσεων μεγαλύτερων των ανεκτών που δύνανται να ενσωματωθούν, εφόσον υπάρχει αποδοχή από τον μελετητή, ανοίγει η δήλωση και προσαρμόζεται στις παρατηρήσεις χωρίς οποιαδήποτε διαδικασία κυρώσεων. Σε κάθε άλλη περίπτωση παραπέμπεται το πόρισμα στην επιτροπή προσφυγών αυθαιρέτων αρθ. 108. ΑΜΟΙΒΕΣ :Κατηγοριοποίηση αυθαίρετων κατασκευών 1) για αυθαίρετες κατασκευές εως 1982 (κατηγορία 1 και 2) , αυθαίρετες κατασκευές κατηγορίας 3 2) για αυθαίρετες κατασκευές εως< 500.00μ2(κατηγορία 4 και 5) 3) για αυθαίρετες κατασκευές > 500.00μ2(κατηγορία 4 και 5) Για τη 1 και 2 κατηγορία ένας ελεγκτής για την 3 κατηγορία κλιμάκιο δυο ελεγκτών δόμησης Σημειώνεται ότι ο ελεγκτής δόμησης πρέπει να έχει την δυνατότητα πρόσβασης στη δήλωση του ελεγχόμενου». το κείμενο αυτούσιο από εδώ πηγή : http://ecopress.gr/?p=17300
    1 point
  11. Επιβεβαιώνω ότι στο ΕΤΕΑΕΠ μου έχει βγάλει χρωστούμενα μη μισθωτού "βάσει εκκαθάρισης για το 2018" (έχω κάνει διακοπή εργασιών στη ΔΟΥ από 12/2015 και είμαι αποκλειστικά μισθωτός μηχανικός). Έχει βάλει και δόσεις μάλιστα από 03/2019 μέχρι 02/2022 και επίσης "τρέχουν" παράλληλα οι εισφορές προς το ΕΤΕΑΕΠ μη μισθωτού του 2019. Δεν πληρώνω ούτε σκοπεύω να πληρώσω τίποτα. Σε κάποια μελλοντική εκκαθάριση θα σβηστούν, λέω γω. BTW, και στον ΕΦΚΑ μου βγάζει εισφορές μη μισθωτού κάθε μήνα από 01/01/2017 (ενώ έχω πάει 3 φορές στο ΤΣΜΕΔΕ και έχω αιτηθεί διαγραφή από το μητρώο αυτασφαλισμένων), και ακόμα χειρότερα τώρα που μιλάμε το ΕΦΚΑ (όχι το ΕΤΕΑΕΠ μην παρεξηγηθώ) μου γράφει Η Υπηρεσία προσωρινά δεν είναι διαθέσιμη καθώς είναι σε εξέλιξη η διαδικασία εκκαθάρισης ασφαλιστικών σας εισφορών έτους 2017. Οπότε μόλις με το καλό διαπιστώσουν ότι δε χρωστούσα τίποτα στον ΕΦΚΑ το 2017 και το 2018 (;) λογικά τότε θα αναθεωρήσουν και θα μου πουν ότι δε χρωστάω και τίποτα στο ΕΤΕΑΠ το 2017 και το 2018 (;;;;) Ό,τι μαθαίνουμε, ας το γράφουμε εδώ. UPDATE: Διαβάζοντας την ίδια τη διακήρυξη του ΕΤΕΑΕΠ στην ιστοσελίδα τους, γράφει: ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ Σε ορισμένες ειδικές περιπτώσεις, οι ασφαλισμένοι θα πρέπει να ακολουθήσουν τις οδηγίες του Ταμείου, ως εξής: Όσοι ασφαλισμένοι έχουν παράλληλα και μισθωτή εργασία ή καταβάλουν εισφορές με δελτίο παροχής υπηρεσιών και έχουν μέχρι δύο εργοδότες εξαντλούν την υποχρέωσή τους για καταβολή εισφορών μέσω της ΑΠΔ. Οι ανωτέρω περιπτώσεις ασφαλισμένων, οι οποίοι θα λάβουν ειδοποιητήριο εισφορών, δεν θα πρέπει να καταβάλουν εισφορές μέχρι την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης όπου είτε θα εκδοθούν εκ νέου ειδοποιητήρια, εφόσον απαιτούνται, είτε θα δημιουργηθεί πιστωτικό υπόλοιπο. Όσοι ασφαλισμένοι έχουν αποκλειστικά μισθωτή εργασία ή καταβάλουν εισφορές με δελτίο παροχής υπηρεσιών και έχουν μέχρι δύο εργοδότες εξαντλούν την υποχρέωσή τους για καταβολή εισφορών μέσω της ΑΠΔ. Οι ανωτέρω περιπτώσεις ασφαλισμένων, οι οποίοι θα λάβουν ειδοποιητήριο εισφορών, δεν θα πρέπει να καταβάλουν εισφορές μέχρι την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης. Όσοι έχουν λήξη ασφάλισης από 1/1/2017 έως 31/12/2018, με διαγραφή από την ΔΟΥ, θα πρέπει να πληρώσουν κανονικά τις αναδρομικές δόσεις της εκκαθάρισης έως την διακοπή τους και δεν θα λάβουν υπόψη τους τυχόν ειδοποιητήρια που αφορούν την μετά τη διακοπή τους περίοδο. Από τα παραπάνω συμπεραίνεται ότι μισθωτός ΧΩΡΙΣ δραστηριότητα στη ΔΟΥ ανάμεσα 01/01/2017 ακι 31/12/2018 (όπως εγώ, ή ο φίλος @chman113 παραπάνω, δεν πρέπει να πληρώσουμε κάτι, σωστά;
    1 point
  12. Μήπως .... καλώς-κακώς να τα δεχόμαστε ... οι αυτοαπασχολούμενοι ..... που δεν μας είχε γίνει η (ξ)εκκαθάριση (????? !!!!!!!!) Κάτω από όλες τις επιλογές του κόκκινου πλαισίου εμφανίζει το παρακάτω .... Οπότε άιντε να βγάλουμε-τυπώσουμε άλλο ένα ακόμη "Ειδοποιητήριο Εκκαθάρισης 2017" για την συλλογή .... εν αναμονή (μην ξεχνιόμαστε) της έκδοσης αυτού του Φεβρουαρίου ....
    1 point
  13. 1 point
  14. Προφανώς θα υπάρχει εμβαδομέτρηση υφιστάμενων κτιρίων. Πως αλλιώς η συμβ/φος θα υπολογίσει την αντικειμενική αξία του ακινήτου.
    1 point
  15. Επειδή φαντάζομαι το λόγο που ρωτάς και αυτός αφορά τις πολλές αποτυπώσεις που γίνονται για κτηματολόγιο, αρκεί να αναγράφεις αποτύπωση γεωτεμαχίου και όχι τοπογραφικό διάγραμμα. Η ευθύνη της σωστής αποτύπωσης με όρια καθ υπόδειξη του ιδιοκτήτη παραμένει φυσικά. Βεβαίως δεν βλέπω το λόγο να μην υπάρχει δήλωση ν. 651 και να πληρωθείς για μια πλήρη μελέτη.
    1 point
  16. προφανως δεν ειπα αυτο, γι αυτο και ο ιασονας σου λεει "προσεχε" ειπα οτι -ή κλεινεις αυτη την εσοχη του 1 τμ. και δεν σε νοιαζει τι ειναι πισω απο την γυψοσανιδα, αρα δηλωνεις οτι δεν υπαρχει αυθαιρεσια....αφου δεν την ειδες..... ή κανετε συμβολαιο για 50 τμ [του τιτλου] με την μνεια οτι εχει γινει τακτοποιηση σε 1 τμ. Δεν πρεπει να ζηταει η συμβ/φος τπτ αλλο.
    1 point
  17. Για τις περιπτώσεις υπαγωγής στο ν.4178/2013, οι οποίες δεν μεταφέρονται στον παρόντα, ο μηχανικός υποχρεούται, μέχρι τις 3.5.2019, να ολοκληρώσει την ηλεκτρονική υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών.
    1 point
  18. εχει ηδη απαντηθει απο τον ndr σε πολυ απλα ελληνικα Kατα δε την νομικην επιστημην..."τα επικειμενα είκει τοις υποκειμενοις" Επομενως ειναι της συζυγου....αυτη τακτοποιει δεν δηλωσε δαπανες κατασκευής και δεν δηλωνει εισοδηματα μαλλον δεν το εχει και στο Ε9... αρα εχει "θεματα" εισοδηματος. Να του πεις "οχι, δεν γινεται οπως τα θες εσυ" [οχι που σε φορτωθηκε να του λυσεις εσυ, οσα στραβα και αναποδα εχει κανει τα τελευταια χρονια] Χρειαζεστε επειγοντως λογιστη και συμβολαιογραφο.
    1 point
  19. έμ....σωστα υγ - απο προχτες περιμενω να μαθω τι ειναι το "σκεπαστο..." -εχει η υποθεση και καποια φορολογικα θεματα "εισοδηματος" για τα 300 τμ. υποστεγο που ανηκουν στην συζυγο αλλα τα χρησιμοποιει σαν επαγγελματικη στεγη ο συζυγος... Γενικα, το θεμα "ζιματαει" απόπου και να το ακουμπήσεις. τις καλημερες μου
    1 point
  20. Στο χωριο' μ λεν ..."του χωράφ κερδίζ τον ουντά" . Δηλ. το χαράφι ή το οικόπεδο κερδίζει πάντα έναντι του σπιτιού. Αυτά είναι παραμύθια. Τι σημαίνει ο άντρας έκτισε σε οικόπεδο της γυναίκας του ? Αποδεικνύεται αυτό? και πως? Το νομιμοποιεί λοιπόν η γυναίκα .... χάνει μέρος του συντελεστή δόμησης από το μεγάλο οικόπεδο .... και μονολογεί ή τραγουδά "η βλακεία κάποτε πληρώνεται"!! Όλα τα υπόλοιπα είναι κουτοπονηριές !!
    1 point
  21. εφοσον ο νομος δεν οριζει σαν δικαιουμενο τακτοποίησης αυτον που επικαλειται τιτλο εκ χρησικτησιας δεν μπορεις να κανεις τπτ. Μια αγωγη χρησικτησιας ή ενα πρακτικο συμβιβασμου θα βοηθουσε... [και αφου λεει οτι εχει δυο οικοπεδα, θες δυο αποφασεις] Ασε που ουτε τα Ε9 δεν ειναι "καθαρα".... τι σόι "ιδιοκτητης" ειναι αυτος???
    1 point
  22. Τα αρχεια καηκαν κατα τον πολεμο Στην συνεχεια εγινε ανασυσταση αρχειων , με βαση υπαρχοντα αντιγραφα συμβολαιων απο τους ιδιωτες και με "οποιον" αλλο τροπο ηταν δυνατον, αρα υπαρχουν επισημα αρχεια συμβολαιων. Παντως, ειναι σπανιο να χρειασθηκε σημερα να κανει καποιος δηλωση απο χρησικτησια, για ακινητο που ειχε σε καταστραφεν αρχειο και να μην εχει γινει καμμια πραξη απο το 1943 μεχρι σημερα στο ακίνητο αυτο.. Και βέβαια, για να ισχυρισθει καποιος συμβόλαιο σε υποθηκοφυλακειο που καηκε, , θα πρεπει να ειχε εκει μεταγεγραμμενο συμβολαιο το 1943, αρα ηταν ήδη 21 ετων. 21 ετη συν 76 απο το 1943 μεχρι το 2019, σημαινει οτι ο παππούς ειναι σημερα 97 ετων. Εάν σε ολα αυτα τα χρονια δεν εκανε καμμια συμβολαιογραφικη πραξη στο ακινητο αυτο...τότε να ειναι χιλιοχρονος... και χαλαλι του η δηλωση "χρησικτησιας"....
    1 point
  23. Επειδή ζούμε σε μια χώρα όπου το λογικό δεν είναι αυτονόητο, κι επειδή τα γραπτά μένουν, θα συνιστούσα βεβαίωση από τη σχετική υπηρεσία.
    1 point
  24. η ενόραση είναι πιο ακριβής ή η τηλεμέτρηση; με τηλεμεταφορα γινετε;
    1 point
  25. [αν σας παρηγορει...υπάρχουν και χειρότερα...] ΣΤΕ 416/2019 [ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΖΩΩΝ ΠΡΟΣ ΘΕΡΙΝΗ ΒΟΣΚΗ] Περίληψη – Το προσβαλλόμενο έγγραφο, με το οποίο εκδηλώνεται η απόρριψη από την Διοίκηση του αιτήματος των αιτούντων για τη χορήγηση πιστοποιητικού διακινήσεως των ζώων στην επίμαχη έκταση του όρους Βόρας, συνιστά εκτελεστή διοικητική πράξη και, συνεπώς, παραδεκτώς προσβάλλεται με την κρινόμενη αίτηση. Εφόσον, εν προκειμένω, η Διοίκηση με το προσβαλλόμενο έγγραφο αρνήθηκε να χορηγήσει πιστοποιητικό διακινήσεως των ζώων στη συγκεκριμένη έκταση υπολαμβάνουσα εσφαλμένως ότι απαιτείται η προηγούμενη έκδοση της υπουργικής αποφάσεως, με την οποία θα καθορίζονται οι διαδικασίες και οι όροι μισθώσεως των βοσκήσιμων γαιών της χώρας, η προσβαλλόμενη πράξη, με την οποία εκδηλώνεται η ως άνω άρνηση για τον ανωτέρω λόγο, είναι μη νόμιμη και ακυρωτέα, όπως βασίμως προβάλλεται, δεδομένου ότι από τις εφαρμοστέες διατάξεις προκύπτει ότι ζητήματα αναγόμενα στο επιτρεπτό της βοσκής σε επιλέξιμους βοσκοτόπους και βοσκήσιμες γαίες εν γένει και στον τρόπο ασκήσεως του σχετικού δικαιώματος από τους κτηνοτρόφους, έως την έκδοση των διαχειριστικών σχεδίων βοσκής, ρυθμίζονται από τη δασική νομοθεσία [ν.δ. 89/1986] και την κατ’ εξουσιοδότηση της νομοθεσίας αυτής κ.υ.α. 873 55993/20.5.2015 σε συνδυασμό με τις διατάξεις του π.δ. 308/2000 για την χορήγηση υγειονομικού πιστοποιητικού μετακινήσεως των ζώων. Συνεπώς, πρέπει η υπό κρίση αίτηση να γίνει δεκτη και να ακυρωθεί η προσβαλλόμενη πράξη. Πρόεδρος: Ι. Μαντζουράνης Εισηγητής: Ε. Μουργιά Το πλήρες κείμενο της απόφασης θα αναρτηθεί αμέσως μετά την καθαρογραφή του από το Δικαστήριο. [Επρεπε ο γελαδαρης να φθάσει μεχρι το ΣτΕ για να παρει αυτο αποφαση οτι δικαιουται να παει τα βοδια του στο βουνο]
    1 point
  26. Τι έκανε;;; Χάθηκε στην άβυσσο του έξα
    1 point
  27. pirsogiannis Χειροποίητα λέω το εξής: για .... να μη ξεχνάμε οι παλιοί τα χειρόγραφα στατικά των 60-70-80 σελίδων και να μαθαίνουν ίσως οι καινούργιοι την απεξάρτηση από τα εθιστικά τικ σε κουτάκια λογισμικού ..... Νοιώθω τυχερός που έζησα με την γενιά που πρόλαβε να εφαρμώσει και τα δύο.....
    1 point
  28. καταρχάς ένα-ένα, τι εννοείς με τη λέξη "ενταξη"
    1 point
  29. ωραιο εργαλειο αλλα τωρα με τους νεους χαρτες 2015-2016 δεν τους φορτωνει..
    1 point
  30. Το ΤΕΔΚ μπορει να λεει προφορικα οτι μλκ θελει... Τοτε γιατι κανουν δεκτα τα υπολοιπα πορισματα? ΥΓ. Στην ΤΕΔΚ ειναι μια παλαβη.. μην τη χαρακτηρισω αλλιως, που νομιζει οτι εχει πιασει τον παπα απο τα .... γενια..
    1 point
  31. Επισυναπτω κατι πιο χρηστικο και συνοπτικο: Συμβουλιο Αρχιτεκτονικης. Εγκυκλιος 1.pdf
    1 point
  32. Επίσης, σε αυλές μην μπαίνεις έτσι αψήφιστα, μπορεί να μπλέξεις Υπάρχει και το non prism
    1 point
  33. Μεταλλική στήριξη γενικά και αόριστα σε τέτοιου είδους πέτρινες κατασκευές είναι πολύ μεγάλη κουβέντα και αμφίβολο αν δύναται να πραγματοποιηθεί, οι παράμετροι πολλές όπως και οι αντικειμενικές συνθήκες. Το αν είναι δύσκολο να πραγματοποιηθεί δεν απαντιέται έτσι "ελαφρά τη καρδία" με ένα όχι, ένα τόσο σοβαρό ερώτημα που αν μη τι άλλο έχει εκτός από οικονομικό και περαιτέρω κόστη.
    -1 points
  34. Τι αναζητάς; Σου απάντησα άμεσα ότι είναι όντως στο μέσο της οροφής του κτιρίου. ΥΓ. Έκανα εντοπισμό νέας θέσης βάσης αναφοράς μέσω του τριγωνομετρικού και χρησιμοποιώντας τη νέα θέση φαίνεται να συμφωνώ με μετρήσεις πολύ έμπειρου Αγρονόμου & Τοπογράφου Μηχανικού (όχι ότι είναι σωστό να προσαρτηθώ σε αυτόν, στα τριγωνομετρικά της ΓΥΣ πρέπει να προσαρτηθώ αλλά είναι μια έξτρα ενημερωτική ένδειξη για μένα). Στα ύψη δεν είμαι 100% σίγουρος ότι πέφτω μέσα οπότε φαίνεται να χρειάζεται 2ο ή 3ο τριγωνομετρικό (αν έχει απόκλιση σε καμία περίπτωση δεν είναι άνω των μερικών εκατοστών πάντως) ή να μετρήσω ακριβέστερα το ύψος ράβδου κτλ. Η ΓΥΣ δίνει το υψόμετρο από το ελλειψοειδές φαντάζομαι (το αναφέρω γιατί παρατήρησα κυκλοφορούν λογισμικά που επιτρέπουν την εισαγωγή του σε σχέση με τη ΜΣΘ).
    -1 points
  35. Static RTK με σχετικά συντηρητικές ρυθμίσεις αν και παρατήρησα ότι καθαρά κινηματικά δεν παρουσιάζονται ιδιαίτερες διαφορές μεταξύ των λύσεων, το πολύ 1-1.5cm (πιθανόν λόγω της σχετικά μικρής απόστασης αρχικής βάσης/τριγωνομετρικό και του καλού SNR σε 10-15+ δορυφόρους). Αμφιβάλλω ότι έχω ιδιαίτερα προβλήματα επίλυσης ή ακρίβειας λογισμικού, κυρίως ο μετασχηματισμός με προβληματίζει (και το ότι δεν "πιάνει" δίπλα σε τοίχους ενίοτε αλλά αυτό είναι σχετικά φυσιολογικό, το αναθέτουμε σε Μηχανικό με ..θεοδόλιχο).
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.