Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      26.016


  2. ppanag

    ppanag

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.921


  3. Faethon11

    Faethon11

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      10.133


  4. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.380


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 27/03/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. εχει εφαρμοσει κάποιος αυτο εδω? https://www.minfin.gr/web/guest/yperesies/-/asset_publisher/UepLeEsgUYmA/content/e-eureterio-aigialon?inheritRedirect=false&redirect=https%3A%2F%2Fwww.minfin.gr%2Fweb%2Fguest%2Fyperesies%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_UepLeEsgUYmA%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-1%26p_p_col_count%3D1
    2 points
  2. Version X6.0

    78.089 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  3. την αναλυτική περιοδική δήλωση οικοδομοτεχνικού έργου και το αντίγραφο αποδεικτικού υποβολής ΑΠΔ.
    1 point
  4. Αφενός ο 4030 δεν ισχύει πλέον, αφετέρου η εν λόγω υποχρέωση είχε ήδη πάψει να ισχύει 20140515 ΦΕΚ1241Β ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΡΗΣΗΣ ΑΡΧΕΙΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ & ΥΓΕΙΑΣ.pdf
    1 point
  5. Δεν νομίζω ότι αυτή τη στιγμή υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει πώς.... Και, για να πούμε και του στραβού το δίκηο, δεν φταίνε αυτοί (οι υπάλληλοι) Υπάρχουν τόσοι νόμοι, εγκύκλιοι κλπ κλπ, και συνεχώς βγαίνουν νέοι, που όχι μόνο λένε άλλα από τους προηγούμενους νόμους, αλλά κυρίως ....δεν καταργούν τους προηγούμενους!!!!! Έτσι, δεν υπάρχει περίπτωση να υπολογιστεί κάποια οριστική σύνταξη, με βάση κάποιο νόμο, που δεν θα αναιρείται όμως, από κάποιο άλλο νόμο!!!! Οπότε δεν υπάρχει και σχετικό λογισμικό υπολογισμού......και πώς να υπάρχει ???? με βάση ποιό νόμο να γίνει ????? Υ.Γ. Γιατί γίνεται αυτό??? Υποτίθεται ότι έγινε ο ΕΦΚΑ (με τους διάφορους νέους νόμους) και όλα τα ταμεία, και όλοι οι έλληνες υπάγονται σε αυτόν. Όμως όλα τα παραμάγαζα (ΙΚΑ, ΤΣΜΕΔΕ, ΤΕΒΕ, κλπ κλπ κλπ) εξακολουθούν να υπάρχουν (με τους δικούς τους νόμους), απλά και μόνο με μιά μεγάλη ταμπέλα "ΕΦΚΑ", έξω από την παράγκα τους
    1 point
  6. εγώ θα έλεγα να μην βιαστείς να κάνεις έναρξη ελ επαγγέλματος μέχρι τη στιγμή που πραγματικά θα το χρειασθείς (πχ σφραγίδα ή τιμολόγιο)
    1 point
  7. Κάνε τη διαδικασία του Ερμή και άλλαξε και τα passwords ώστε να είναι αδύνατο το initialize... Τέλος φύλαξε με ευλάβεια τα νέα passwords
    1 point
  8. τωρα, βεβαια, εγω θεωρω οτι η νομικη και πολεοδομική ορολογια ειναι "συνενωνω". Σαν "συνενωση" καταγραφεται στα συμβολαια και το υποθηκοφυλακειο. Η προσαρτηση-κατα τη γνωμη μου - αναφερεται σε μονομερη πραξη "επεκτασης/καταληψης" Οσο για το ερωτημα, αυτο "Δηλαδη σε σχεση με αυτο που ρωτησα χθες, μπορεις να προσαρτησεις ενα συνολο απο μη αρτια και να προκυψει ενα αρτιο και οικοδημησιμο κατα παρεκκλιση εφοσον καθενα προυπαρχει της χρονολογιας παρεκκλισης? αν το καταλαβα καλά, Θα ελεγα οτι, ενα συνολο απο μη αρτια μπορουν να δημιουργησουν ενα αρτιο και οικοδομήσιμο, εφοσον το τελικο γηπεδο εχει τον "κανονα". Για να εχουν παρεκκλιση πρεπει ηδη να την εχει τουλαχιστον το ενα απο αυτα, οχι να αποκτησουν σημερα "παρεκκλιση".
    1 point
  9. Νεώτερα από το μέτωπο...... (πάρτε πασατέμπο, ποπ-κορν κλπ)! Την Παρασκευή πήρα εντολή πληρωμής για το συνολικό ποσό, έτοιμος - αποφασισμένος να το πληρώσω άμεσα, για να προχωρήσει η διαδικασία. Μου ανακοίνωσε όμως ο υπάλληλος ότι δεν μπορώ να το πληρώσω αυθημερόν, παρά μόνο από την Τρίτη και μετά και μόνο στην ΕΤΕ και Άττικα. (και άλλη καθυστέρηση, σκέφτηκα, αλλά ....μου βγήκε σε καλό!!!) Το τριήμερο βρήκα καιρό και διάβασα το νόμο, που αναφέρει η απόφαση για τον τρόπο υπολογισμού της εισφοράς αναγνώρισης πλασματικών ετών.(Ν. 3863/10, αρθ. 10, παρ, 18) Εκεί λέει ότι το ποσό εξαγοράς κάθε μήνα είναι το 20% του 25πλάσιου του ΗΑΔ (ημερομίσθιου ανειδίκευτου εργάτη) την ημερομηνία που υπεβλήθη η αίτηση (2013), και εφόσον η αίτηση υπεβλήθη πριν το 2016 η έκπτωση για πληρωμή μετρητοίς είναι 15% και όχι 2% ανά έτος αναγνώρισης, που ισχύει σήμερα. Απλά googlαροντας βρήκα ότι το ΗΑΔ του 2013 είναι 26,18€ (έχω γίνει εργατολόγος - συνταξιολόγος λέμε....) Με βάση αυτά, το ποσό που πρέπει να πληρώσω μετρητοίς είναι : 26,18 x 25 x 20% x 60 x 85% = 6.675,9€ ( περίπου 1900€ λιγότερα από ότι λέει η απόφαση! ) Προφανώς την Τρίτη (χτες) ήμουν πάλι εκεί και από τον δεύτερο όροφο, με πήγαν στον προϊστάμενο (που υπογράφει και την απόφαση). Ο "κύριος" αυτός, με ύφος 50 καρδιναλίων και φανερά ενοχλημένος, που ένα ον χαμηλοτάτης υποστάθμης τόλμησε να μπεί και να τον αμφισβητήσει, μου τόνισε ότι το ΤΣΜΕΔΕ έτσι τα υπολογίζει (έχει δικό του μπαϊράκι) και εν πάσει περιπτώσει να πάω να τα δούν στον ημιόροφο στις εισφορές. Εκεί, η κυρία προϊσταμένη, φανερά ενοχλημένη και αυτή, με δέχτηκε και ...με έστειλε στον δεύτερο όροφο. Όταν της είπα ότι από κει έρχομαι με έστειλε στο ισόγειο (στον ξανθό κύριο δίπλα στο πρωτόκολο!!!). Ο κύριος αυτός, με έστειλε στον ημιόροφο! Όταν του είπα ότι από κει έρχομαι, μου είπε ότι μάλλον δεν είδαν ότι με αφορά ο "παληός νόμος" και να ξαναπάω. Η κυρία προϊσταμένη του ημιορόφου, (μου ζήτησε συγνώμη για την ταλαιπωρία) και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με τον κύριο του ισογείου μου είπε να κάνω ένσταση. Το ήξερα ότι εκεί θα κατέληγα, αλλά απλά ήθελα κάποια επιβεβαίωση. Νομίζω ότι, εμμέσως μεν, επιβεβαιώθηκα, αφού όπως φαίνεται κανείς δεν ήθελε να πιάσει την "καυτή πατάτα" Αφού περίμενα σε ουρά 20-25 ατόμων, για περίπου 1 ώρα στο πρωτόκολο, ολοκληρώθηκε η, πιστεύω εποικοδομητική, επίσκεψή μου στο αγαπητό μας ΤΣΜΕΔΕ. (βοήθειά μας). Η ...συνέχεια επί της οθόνης (αναμείνατε)!
    1 point
  10. "Αίρεση αναβλητική: όρος που προστίθεται στη δικαιοπραξία, σύμφωνα με τον οποίο η επέλευση των αποτελεσμάτων της αναβάλλεται έως το χρονικό σημείο που θα συμβεί και εφόσον συμβεί γεγονός μελλοντικό και αβέβαιο" δλδ θα παρει μεν τις καθετες 5 και 6 αλλά οταν γινει η ενταξη αρα εξακολουθει να εχει ποσοστο εξ αδιαιρετου σε ολον τον αγρο [μονον αυτο δεν ειχαμε ξαναδει]
    1 point
  11. Η υπέρβαση ύψους προήλθε λόγω θεμελίωσης σε ψηλότερη στάθμη ή μεγάλωσε καθ ύψος τμήμα του κτιρίου κατά την κατασκευή; Αν έγινε το δεύτερο, ως επιπλέον φορτία θα έχεις αυτά που προκύπτουν από το επιπλέον τμήμα του (επιπλέον ύψος 0,30 για κολώνες και τοιχοποιίες).
    1 point
  12. Να μην την ξανασχολιάσω την συγκεκριμενη εγκύκλιο...
    1 point
  13. η 651 έχει συγκεκριμένη δομή και ο μηχανικός δηλώνει υπεύθυνα σε συγκεκριμένες τοπογραφικές μελέτες που του έχουν ανατεθεί. Άν λόγου χάρη του ανατεθεί τοπογραφικό για οριοθέτηση ακινήτου (καλή ώρα που είναι της μόδας για εντοπισμό για το Ε.Κτηματολόγιο) ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ
    1 point
  14. Θέλει προσοχή στο λεκτικό Αν πεις "συνενώνω", έχεις δημιουργία νέου, άρα πας με τον κανόνα Αν πεις "προσαρτώ για βελτίωση της οικοδομησιμότητας", συνεχίζεις με την παρέκκλιση
    1 point
  15. αρα, απαντας έμεσα και στο ερωτημα του φαεθονα, οτι καποιοι εκαναν ήδη περιφραξεις αλλά κατελαβαν "περισσοτερα τμ" απο οσα "δικαιουνταν" Η δικαστικη απαιτηση/δικαίωμα ειναι -μπορει να ειναι μονον - για την κατεδαφιση...οχι για την μετακινηση στα "ορθα όρια"
    1 point
  16. @aretiemp εννοείται ότι δεν θα του βγάλει να πληρώσει τίποτα !!!! σε κάθε περίπτωση προτείνω να επιλέξεις "εφάπαξ δόση με 20% έκπτωση", γιατί δεν ξέρεις τι προκύπτει ....
    1 point
  17. Ίσως να μην έχω καταλάβει σωστά το παραπάνω. 1. Έχω ένα άρτιο κατά παρέκκλιση και ένα όμορο μη άρτιο. Τα συνενώνω και δημιουργώ ένα άρτιο κατά παρέκκλιση. Αυτό είναι βελτίωση της αρτιότητας 2. Έχω ένα άρτιο κατά παρέκκλιση και ένα όμορο μη άρτιο. Τα συνενώνω και δημιουργώ ένα άρτιο κατά κανόνα στο εμβαδόν. Πρέπει να έχω και το πρόσωπο ώστε να είναι οικοδομήσιμο ή οικοδομεί ως άρτιο κατά παρέκκλιση?
    1 point
  18. @gp1 από την υπηρεσία ενημερώνεται το ΙΚΑ... (Ώστε να ενημερωθεί) Ο ιδιοκτήτης έτσι κι αλλιώς είναι υποχρεωμένος να κάνει απογραφή έργου όταν κάνει οικοδομικές εργασίες.
    1 point
  19. εχετε καθε δικαιωμα να αναθεσετε τη δουλεια εκ νεου σε αλλο συναδελφο, αλλα κατα τη γνωμη μου, υπαρχει πολυ μεγαλη πιθανοτητα να καταληξετε στα ιδια, οποτε ειναι αρκετα μεγαλο το ρισκο να μπειτε σε επιπλεον εξοδα σε μηχανικο. Ισως χρειαστειτε και τη βοηθεια νομικου (σε συνεργασια με μηχανικο παντα)
    1 point
  20. στη καρτέλα "χώροι" θα έχεις δυο κύριες εργασίες. Η μία θα αφορά εργασίες του ν. 4178 και η δεύτερη θα αφορά κατοικία ανάλογα τα τετραγωνικά που θα έχεις. Στο κενό κελί θα συμπληρώσεις τα τετραγωνικά που έχεις να αποτυπώσεις. Θα σου βγάλει ένα συμβατικό προυπολογισμό. Στη συνέχεια θα πας στη καρτέλα "κύριες εργασίες" και θα προσθέσεις τις επιλογές "αποτύπωση" και αρχιτεκτονικά. Μετά θα πας στη δεύτερη καρτέλα "επεξεργασία εργασιών" και θα βάλεις τον προυπολογισμό στο αντίστοιχο πεδίο. Θα δεις ότι στο pdf που βγάζει τις αμοιβές θα έχει ξεχωριστά τις νόμιμες αμοιβές για τις εργασίες της ρύθμισης και για την αποτύπωση.
    1 point
  21. Συνάδερφοι δηλώνουμε την ημερήσια εργασία του Μηχανικού για ρυθμίσεις Ν.4014/11 και Ν.4178/13: - Για μηχανικούς εμπειρίας 1-10 ετών: 6,75 ημέρες - Για μηχανικούς εμπειρίας 11-20 ετών: 4,50 ημέρες - Για μηχανικούς εμπειρίας 21+ ετών: 3,38 ημέρες Την αποτύπωση αρχιτεκτονικών πως τη δηλώνουμε;
    1 point
  22. Όρισμοί ΝΟΚ ΤΕΥΧΟΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ Άρα το πέρα των διαστάσεων του κτιρίου μπορεί να είναι στις αποστάσεις Δ ή δ. Προσωπικά έτσι το αντιλαμβάνομαι το παραπάνω...
    1 point
  23. Ενδιαφέρει πιστεύω ιδιώτες και μηχανικούς.Να επισημάνω οτι είναι προτάσεις και μόνο αλλά λογικά οι τελικές αποφάσεις με την μορφή check list θα είναι λογικά γύρω απο αυτο τον αξονα Πρόταση Σε αυτό το πλαίσιο έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η πρόταση, που κατάρτισε Ομάδα Εργασίας του ΤΕΕ/ ΤΚΜ για τον έλεγχο υπαγωγών αυθαιρέτων, η οποία κατατέθηκε στο ΥΠΕΝ, προκειμένου να ληφθεί υπόψη, ενόψει της κατάρτισης της σχετικής υπουργικής απόφασης. Το πλήρες κείμενο της πρότασης του ΤΕΕ/ΤΚΜ, με τίτλο «ελεγκτές υπαγωγών αυθαιρέτων» έχει ως εξής: «Ο έλεγχος δηλώσεων αυθαιρέτων από τους ελεγκτές, οφείλει να διασφαλίσει αφενός το δημόσιο συμφέρον και αφετέρου την πάταξη του αθέμιτου ανταγωνισμού, ελέγχοντας στοιχεία που συναρτώνται με την επιβάρυνση του περιβάλλοντος και τον ορθό υπολογισμό του προστίμου. Ο ελεγκτής λαμβάνοντας υπόψη τις θεσμοθετημένες ανοχές τις πολλαπλές τροπολογίες της νομοθεσίας καθώς και της κατά περίπτωση περιορισμένης σαφήνειας διατύπωση διατάξεων, θα πρέπει να συμπληρώνει τα παρακάτω στοιχεία. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ 1. Ταυτοποίηση ακινήτου με τη δήλωση (ιδιοκτησίας ακινήτου) 2. Έλεγχος δυνατότητας ένταξης α) Προϋφιστάμενο της 28-07-2011 (δικαιολογητικά ιδιοκτήτου) 3. Γεωμετρικά στοιχεία (με ανοχές θεσμοθετημένες και διαστάσεις κτίστη) α) Περιγράμματα(έλεγχος εμπράγματου δικαιώματος με αυθαίρετο,διαστάσεις) β) Ύψος γ) Αποστάσεις από όρια 4. Πληρότητα των προβλεπομενων στοιχείων 5. Πληρότητα στοιχείων μειώσεων και επιβαρύνσεων προστίμων. α) Παλαιότητα β) Ειδικές συνθήκες γ) Συμψηφισμός προστίμων δ) Μ.Σ.Ε -ΚΕΝΑΚ 6.Έλεγχος πληρότητας αναρτημένων στοιχείων Η κατηγορία 3 του άρθρου 96, ελέγχεται μόνο ως προς την επιφάνεια τυχόν αποθηκών και οι αυθαιρεσίες του αρθ. 100 παρ. 5 ( αναλυτικός προϋπολογισμός ) δεν ελέγχονται. Σε περίπτωση διαπίστωσης διαφοροποιήσεων μεγαλύτερων των ανεκτών που δύνανται να ενσωματωθούν, εφόσον υπάρχει αποδοχή από τον μελετητή, ανοίγει η δήλωση και προσαρμόζεται στις παρατηρήσεις χωρίς οποιαδήποτε διαδικασία κυρώσεων. Σε κάθε άλλη περίπτωση παραπέμπεται το πόρισμα στην επιτροπή προσφυγών αυθαιρέτων αρθ. 108. ΑΜΟΙΒΕΣ :Κατηγοριοποίηση αυθαίρετων κατασκευών 1) για αυθαίρετες κατασκευές εως 1982 (κατηγορία 1 και 2) , αυθαίρετες κατασκευές κατηγορίας 3 2) για αυθαίρετες κατασκευές εως< 500.00μ2(κατηγορία 4 και 5) 3) για αυθαίρετες κατασκευές > 500.00μ2(κατηγορία 4 και 5) Για τη 1 και 2 κατηγορία ένας ελεγκτής για την 3 κατηγορία κλιμάκιο δυο ελεγκτών δόμησης Σημειώνεται ότι ο ελεγκτής δόμησης πρέπει να έχει την δυνατότητα πρόσβασης στη δήλωση του ελεγχόμενου». το κείμενο αυτούσιο από εδώ πηγή : http://ecopress.gr/?p=17300
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.