Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      26.116


  2. ppanag

    ppanag

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.950


  3. Faethon11

    Faethon11

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      10.194


  4. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.602


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 27/03/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. εχει εφαρμοσει κάποιος αυτο εδω? https://www.minfin.gr/web/guest/yperesies/-/asset_publisher/UepLeEsgUYmA/content/e-eureterio-aigialon?inheritRedirect=false&redirect=https%3A%2F%2Fwww.minfin.gr%2Fweb%2Fguest%2Fyperesies%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_UepLeEsgUYmA%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-1%26p_p_col_count%3D1
    2 points
  2. Version X6.2

    81.128 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  3. την αναλυτική περιοδική δήλωση οικοδομοτεχνικού έργου και το αντίγραφο αποδεικτικού υποβολής ΑΠΔ.
    1 point
  4. Αφενός ο 4030 δεν ισχύει πλέον, αφετέρου η εν λόγω υποχρέωση είχε ήδη πάψει να ισχύει 20140515 ΦΕΚ1241Β ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΡΗΣΗΣ ΑΡΧΕΙΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ & ΥΓΕΙΑΣ.pdf
    1 point
  5. Δεν νομίζω ότι αυτή τη στιγμή υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει πώς.... Και, για να πούμε και του στραβού το δίκηο, δεν φταίνε αυτοί (οι υπάλληλοι) Υπάρχουν τόσοι νόμοι, εγκύκλιοι κλπ κλπ, και συνεχώς βγαίνουν νέοι, που όχι μόνο λένε άλλα από τους προηγούμενους νόμους, αλλά κυρίως ....δεν καταργούν τους προηγούμενους!!!!! Έτσι, δεν υπάρχει περίπτωση να υπολογιστεί κάποια οριστική σύνταξη, με βάση κάποιο νόμο, που δεν θα αναιρείται όμως, από κάποιο άλλο νόμο!!!! Οπότε δεν υπάρχει και σχετικό λογισμικό υπολογισμού......και πώς να υπάρχει ???? με βάση ποιό νόμο να γίνει ????? Υ.Γ. Γιατί γίνεται αυτό??? Υποτίθεται ότι έγινε ο ΕΦΚΑ (με τους διάφορους νέους νόμους) και όλα τα ταμεία, και όλοι οι έλληνες υπάγονται σε αυτόν. Όμως όλα τα παραμάγαζα (ΙΚΑ, ΤΣΜΕΔΕ, ΤΕΒΕ, κλπ κλπ κλπ) εξακολουθούν να υπάρχουν (με τους δικούς τους νόμους), απλά και μόνο με μιά μεγάλη ταμπέλα "ΕΦΚΑ", έξω από την παράγκα τους
    1 point
  6. εγώ θα έλεγα να μην βιαστείς να κάνεις έναρξη ελ επαγγέλματος μέχρι τη στιγμή που πραγματικά θα το χρειασθείς (πχ σφραγίδα ή τιμολόγιο)
    1 point
  7. Κάνε τη διαδικασία του Ερμή και άλλαξε και τα passwords ώστε να είναι αδύνατο το initialize... Τέλος φύλαξε με ευλάβεια τα νέα passwords
    1 point
  8. τωρα, βεβαια, εγω θεωρω οτι η νομικη και πολεοδομική ορολογια ειναι "συνενωνω". Σαν "συνενωση" καταγραφεται στα συμβολαια και το υποθηκοφυλακειο. Η προσαρτηση-κατα τη γνωμη μου - αναφερεται σε μονομερη πραξη "επεκτασης/καταληψης" Οσο για το ερωτημα, αυτο "Δηλαδη σε σχεση με αυτο που ρωτησα χθες, μπορεις να προσαρτησεις ενα συνολο απο μη αρτια και να προκυψει ενα αρτιο και οικοδημησιμο κατα παρεκκλιση εφοσον καθενα προυπαρχει της χρονολογιας παρεκκλισης? αν το καταλαβα καλά, Θα ελεγα οτι, ενα συνολο απο μη αρτια μπορουν να δημιουργησουν ενα αρτιο και οικοδομήσιμο, εφοσον το τελικο γηπεδο εχει τον "κανονα". Για να εχουν παρεκκλιση πρεπει ηδη να την εχει τουλαχιστον το ενα απο αυτα, οχι να αποκτησουν σημερα "παρεκκλιση".
    1 point
  9. Νεώτερα από το μέτωπο...... (πάρτε πασατέμπο, ποπ-κορν κλπ)! Την Παρασκευή πήρα εντολή πληρωμής για το συνολικό ποσό, έτοιμος - αποφασισμένος να το πληρώσω άμεσα, για να προχωρήσει η διαδικασία. Μου ανακοίνωσε όμως ο υπάλληλος ότι δεν μπορώ να το πληρώσω αυθημερόν, παρά μόνο από την Τρίτη και μετά και μόνο στην ΕΤΕ και Άττικα. (και άλλη καθυστέρηση, σκέφτηκα, αλλά ....μου βγήκε σε καλό!!!) Το τριήμερο βρήκα καιρό και διάβασα το νόμο, που αναφέρει η απόφαση για τον τρόπο υπολογισμού της εισφοράς αναγνώρισης πλασματικών ετών.(Ν. 3863/10, αρθ. 10, παρ, 18) Εκεί λέει ότι το ποσό εξαγοράς κάθε μήνα είναι το 20% του 25πλάσιου του ΗΑΔ (ημερομίσθιου ανειδίκευτου εργάτη) την ημερομηνία που υπεβλήθη η αίτηση (2013), και εφόσον η αίτηση υπεβλήθη πριν το 2016 η έκπτωση για πληρωμή μετρητοίς είναι 15% και όχι 2% ανά έτος αναγνώρισης, που ισχύει σήμερα. Απλά googlαροντας βρήκα ότι το ΗΑΔ του 2013 είναι 26,18€ (έχω γίνει εργατολόγος - συνταξιολόγος λέμε....) Με βάση αυτά, το ποσό που πρέπει να πληρώσω μετρητοίς είναι : 26,18 x 25 x 20% x 60 x 85% = 6.675,9€ ( περίπου 1900€ λιγότερα από ότι λέει η απόφαση! ) Προφανώς την Τρίτη (χτες) ήμουν πάλι εκεί και από τον δεύτερο όροφο, με πήγαν στον προϊστάμενο (που υπογράφει και την απόφαση). Ο "κύριος" αυτός, με ύφος 50 καρδιναλίων και φανερά ενοχλημένος, που ένα ον χαμηλοτάτης υποστάθμης τόλμησε να μπεί και να τον αμφισβητήσει, μου τόνισε ότι το ΤΣΜΕΔΕ έτσι τα υπολογίζει (έχει δικό του μπαϊράκι) και εν πάσει περιπτώσει να πάω να τα δούν στον ημιόροφο στις εισφορές. Εκεί, η κυρία προϊσταμένη, φανερά ενοχλημένη και αυτή, με δέχτηκε και ...με έστειλε στον δεύτερο όροφο. Όταν της είπα ότι από κει έρχομαι με έστειλε στο ισόγειο (στον ξανθό κύριο δίπλα στο πρωτόκολο!!!). Ο κύριος αυτός, με έστειλε στον ημιόροφο! Όταν του είπα ότι από κει έρχομαι, μου είπε ότι μάλλον δεν είδαν ότι με αφορά ο "παληός νόμος" και να ξαναπάω. Η κυρία προϊσταμένη του ημιορόφου, (μου ζήτησε συγνώμη για την ταλαιπωρία) και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με τον κύριο του ισογείου μου είπε να κάνω ένσταση. Το ήξερα ότι εκεί θα κατέληγα, αλλά απλά ήθελα κάποια επιβεβαίωση. Νομίζω ότι, εμμέσως μεν, επιβεβαιώθηκα, αφού όπως φαίνεται κανείς δεν ήθελε να πιάσει την "καυτή πατάτα" Αφού περίμενα σε ουρά 20-25 ατόμων, για περίπου 1 ώρα στο πρωτόκολο, ολοκληρώθηκε η, πιστεύω εποικοδομητική, επίσκεψή μου στο αγαπητό μας ΤΣΜΕΔΕ. (βοήθειά μας). Η ...συνέχεια επί της οθόνης (αναμείνατε)!
    1 point
  10. "Αίρεση αναβλητική: όρος που προστίθεται στη δικαιοπραξία, σύμφωνα με τον οποίο η επέλευση των αποτελεσμάτων της αναβάλλεται έως το χρονικό σημείο που θα συμβεί και εφόσον συμβεί γεγονός μελλοντικό και αβέβαιο" δλδ θα παρει μεν τις καθετες 5 και 6 αλλά οταν γινει η ενταξη αρα εξακολουθει να εχει ποσοστο εξ αδιαιρετου σε ολον τον αγρο [μονον αυτο δεν ειχαμε ξαναδει]
    1 point
  11. Η υπέρβαση ύψους προήλθε λόγω θεμελίωσης σε ψηλότερη στάθμη ή μεγάλωσε καθ ύψος τμήμα του κτιρίου κατά την κατασκευή; Αν έγινε το δεύτερο, ως επιπλέον φορτία θα έχεις αυτά που προκύπτουν από το επιπλέον τμήμα του (επιπλέον ύψος 0,30 για κολώνες και τοιχοποιίες).
    1 point
  12. Να μην την ξανασχολιάσω την συγκεκριμενη εγκύκλιο...
    1 point
  13. η 651 έχει συγκεκριμένη δομή και ο μηχανικός δηλώνει υπεύθυνα σε συγκεκριμένες τοπογραφικές μελέτες που του έχουν ανατεθεί. Άν λόγου χάρη του ανατεθεί τοπογραφικό για οριοθέτηση ακινήτου (καλή ώρα που είναι της μόδας για εντοπισμό για το Ε.Κτηματολόγιο) ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ
    1 point
  14. Θέλει προσοχή στο λεκτικό Αν πεις "συνενώνω", έχεις δημιουργία νέου, άρα πας με τον κανόνα Αν πεις "προσαρτώ για βελτίωση της οικοδομησιμότητας", συνεχίζεις με την παρέκκλιση
    1 point
  15. αρα, απαντας έμεσα και στο ερωτημα του φαεθονα, οτι καποιοι εκαναν ήδη περιφραξεις αλλά κατελαβαν "περισσοτερα τμ" απο οσα "δικαιουνταν" Η δικαστικη απαιτηση/δικαίωμα ειναι -μπορει να ειναι μονον - για την κατεδαφιση...οχι για την μετακινηση στα "ορθα όρια"
    1 point
  16. @aretiemp εννοείται ότι δεν θα του βγάλει να πληρώσει τίποτα !!!! σε κάθε περίπτωση προτείνω να επιλέξεις "εφάπαξ δόση με 20% έκπτωση", γιατί δεν ξέρεις τι προκύπτει ....
    1 point
  17. Ίσως να μην έχω καταλάβει σωστά το παραπάνω. 1. Έχω ένα άρτιο κατά παρέκκλιση και ένα όμορο μη άρτιο. Τα συνενώνω και δημιουργώ ένα άρτιο κατά παρέκκλιση. Αυτό είναι βελτίωση της αρτιότητας 2. Έχω ένα άρτιο κατά παρέκκλιση και ένα όμορο μη άρτιο. Τα συνενώνω και δημιουργώ ένα άρτιο κατά κανόνα στο εμβαδόν. Πρέπει να έχω και το πρόσωπο ώστε να είναι οικοδομήσιμο ή οικοδομεί ως άρτιο κατά παρέκκλιση?
    1 point
  18. @gp1 από την υπηρεσία ενημερώνεται το ΙΚΑ... (Ώστε να ενημερωθεί) Ο ιδιοκτήτης έτσι κι αλλιώς είναι υποχρεωμένος να κάνει απογραφή έργου όταν κάνει οικοδομικές εργασίες.
    1 point
  19. εχετε καθε δικαιωμα να αναθεσετε τη δουλεια εκ νεου σε αλλο συναδελφο, αλλα κατα τη γνωμη μου, υπαρχει πολυ μεγαλη πιθανοτητα να καταληξετε στα ιδια, οποτε ειναι αρκετα μεγαλο το ρισκο να μπειτε σε επιπλεον εξοδα σε μηχανικο. Ισως χρειαστειτε και τη βοηθεια νομικου (σε συνεργασια με μηχανικο παντα)
    1 point
  20. στη καρτέλα "χώροι" θα έχεις δυο κύριες εργασίες. Η μία θα αφορά εργασίες του ν. 4178 και η δεύτερη θα αφορά κατοικία ανάλογα τα τετραγωνικά που θα έχεις. Στο κενό κελί θα συμπληρώσεις τα τετραγωνικά που έχεις να αποτυπώσεις. Θα σου βγάλει ένα συμβατικό προυπολογισμό. Στη συνέχεια θα πας στη καρτέλα "κύριες εργασίες" και θα προσθέσεις τις επιλογές "αποτύπωση" και αρχιτεκτονικά. Μετά θα πας στη δεύτερη καρτέλα "επεξεργασία εργασιών" και θα βάλεις τον προυπολογισμό στο αντίστοιχο πεδίο. Θα δεις ότι στο pdf που βγάζει τις αμοιβές θα έχει ξεχωριστά τις νόμιμες αμοιβές για τις εργασίες της ρύθμισης και για την αποτύπωση.
    1 point
  21. Συνάδερφοι δηλώνουμε την ημερήσια εργασία του Μηχανικού για ρυθμίσεις Ν.4014/11 και Ν.4178/13: - Για μηχανικούς εμπειρίας 1-10 ετών: 6,75 ημέρες - Για μηχανικούς εμπειρίας 11-20 ετών: 4,50 ημέρες - Για μηχανικούς εμπειρίας 21+ ετών: 3,38 ημέρες Την αποτύπωση αρχιτεκτονικών πως τη δηλώνουμε;
    1 point
  22. Όρισμοί ΝΟΚ ΤΕΥΧΟΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ Άρα το πέρα των διαστάσεων του κτιρίου μπορεί να είναι στις αποστάσεις Δ ή δ. Προσωπικά έτσι το αντιλαμβάνομαι το παραπάνω...
    1 point
  23. Ενδιαφέρει πιστεύω ιδιώτες και μηχανικούς.Να επισημάνω οτι είναι προτάσεις και μόνο αλλά λογικά οι τελικές αποφάσεις με την μορφή check list θα είναι λογικά γύρω απο αυτο τον αξονα Πρόταση Σε αυτό το πλαίσιο έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η πρόταση, που κατάρτισε Ομάδα Εργασίας του ΤΕΕ/ ΤΚΜ για τον έλεγχο υπαγωγών αυθαιρέτων, η οποία κατατέθηκε στο ΥΠΕΝ, προκειμένου να ληφθεί υπόψη, ενόψει της κατάρτισης της σχετικής υπουργικής απόφασης. Το πλήρες κείμενο της πρότασης του ΤΕΕ/ΤΚΜ, με τίτλο «ελεγκτές υπαγωγών αυθαιρέτων» έχει ως εξής: «Ο έλεγχος δηλώσεων αυθαιρέτων από τους ελεγκτές, οφείλει να διασφαλίσει αφενός το δημόσιο συμφέρον και αφετέρου την πάταξη του αθέμιτου ανταγωνισμού, ελέγχοντας στοιχεία που συναρτώνται με την επιβάρυνση του περιβάλλοντος και τον ορθό υπολογισμό του προστίμου. Ο ελεγκτής λαμβάνοντας υπόψη τις θεσμοθετημένες ανοχές τις πολλαπλές τροπολογίες της νομοθεσίας καθώς και της κατά περίπτωση περιορισμένης σαφήνειας διατύπωση διατάξεων, θα πρέπει να συμπληρώνει τα παρακάτω στοιχεία. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ 1. Ταυτοποίηση ακινήτου με τη δήλωση (ιδιοκτησίας ακινήτου) 2. Έλεγχος δυνατότητας ένταξης α) Προϋφιστάμενο της 28-07-2011 (δικαιολογητικά ιδιοκτήτου) 3. Γεωμετρικά στοιχεία (με ανοχές θεσμοθετημένες και διαστάσεις κτίστη) α) Περιγράμματα(έλεγχος εμπράγματου δικαιώματος με αυθαίρετο,διαστάσεις) β) Ύψος γ) Αποστάσεις από όρια 4. Πληρότητα των προβλεπομενων στοιχείων 5. Πληρότητα στοιχείων μειώσεων και επιβαρύνσεων προστίμων. α) Παλαιότητα β) Ειδικές συνθήκες γ) Συμψηφισμός προστίμων δ) Μ.Σ.Ε -ΚΕΝΑΚ 6.Έλεγχος πληρότητας αναρτημένων στοιχείων Η κατηγορία 3 του άρθρου 96, ελέγχεται μόνο ως προς την επιφάνεια τυχόν αποθηκών και οι αυθαιρεσίες του αρθ. 100 παρ. 5 ( αναλυτικός προϋπολογισμός ) δεν ελέγχονται. Σε περίπτωση διαπίστωσης διαφοροποιήσεων μεγαλύτερων των ανεκτών που δύνανται να ενσωματωθούν, εφόσον υπάρχει αποδοχή από τον μελετητή, ανοίγει η δήλωση και προσαρμόζεται στις παρατηρήσεις χωρίς οποιαδήποτε διαδικασία κυρώσεων. Σε κάθε άλλη περίπτωση παραπέμπεται το πόρισμα στην επιτροπή προσφυγών αυθαιρέτων αρθ. 108. ΑΜΟΙΒΕΣ :Κατηγοριοποίηση αυθαίρετων κατασκευών 1) για αυθαίρετες κατασκευές εως 1982 (κατηγορία 1 και 2) , αυθαίρετες κατασκευές κατηγορίας 3 2) για αυθαίρετες κατασκευές εως< 500.00μ2(κατηγορία 4 και 5) 3) για αυθαίρετες κατασκευές > 500.00μ2(κατηγορία 4 και 5) Για τη 1 και 2 κατηγορία ένας ελεγκτής για την 3 κατηγορία κλιμάκιο δυο ελεγκτών δόμησης Σημειώνεται ότι ο ελεγκτής δόμησης πρέπει να έχει την δυνατότητα πρόσβασης στη δήλωση του ελεγχόμενου». το κείμενο αυτούσιο από εδώ πηγή : http://ecopress.gr/?p=17300
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.