Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      4.568


  2. jojo

    jojo

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      934


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      18.019


  4. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.769


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 29/03/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ τροποποίηση (ΦΕΚ 1049Β/2019) της απόφασης διαδικασιών e-άδειας για ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΙΣ αδειών ! αναθεωρήσεις.pdf
    4 points
  2. Συνάδελφε, θες να έχεις μόνο χειροκροτητές; Μπαίνεις σε χωράφια που δεν γνωρίζεις με έπαρση και έχεις την εντύπωση ότι θα καθίσει ο οποιοσδήποτε θιγόμενος άπραγος; Γράφεις για GNSS, για τριγωνισμούς, για αποτυπώσεις, για το οτιδήποτε αφορά μία άλλη ειδικότητα, λες πράγματα που δεν στέκουν και τί περιμένεις στα αλήθεια; Προσωπικά ασχολούμαι με τοπογραφικά 16 χρόνια -είμαι Μεταλλειόλογος- και πάντα υπογράφει ΑΤΜ ο οποίος τα ελέγχει...Μετά απο αυτά τα χρόνια δεν τολμάω ποτέ να μιλήσω για γνώση, την στιγμή που το κομμάτι των συνορθώσεω ή της φωτογραμμετρίας είναι σουαχίλι για μένα... Έχεις αντιληφθεί ότι το ύφος κάποιων απαντήσεων σου εκπέμπει έπαρση; όταν γράφεις αλλού για "GNSS κινητού με ακρίβεια εκατοστού" θες να μείνουμε αμίλητοι;
    2 points
  3. καιρό? πόσο καιρό? έλεος...... μήπως φταίει ο acrobat reader? στο ίδιο πρόγραμμα προσπαθούσες??? Σημ. Οκ μετά από επικοινωνία με το TEE.... e-adeies (πολύ εξυπηρετικοί και γρήγοροι) μου είπαν να κάνω uncrop το pdf και ως δια μαγείας εμφανίστηκαν οι υπογραφές εκεί κάπου στην άκρη.
    2 points
  4. Στου κουφού τη ...βρόντα, όσο θέλεις ΠΟΡΤΑ! (υπάρχει κάποια μικρή - ελάχιστη διαφορά μεταξύ ...είσπραξης και πληρωμής)
    2 points
  5. Version X6.2

    81.128 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  6. Δημοσιεύθηκε το ΦΕΚ Β' 1049/29-03-2019 με την "Τροποποίηση της ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983/ 23.7.2018 απόφασης του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής, ελέγχου και έκδοσης των διοικητικών πράξεων του άρθρου 29 του ν. 4495/2017 και καθορισμός ηλεκτρονικών υπηρεσιών σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 33 του ν. 4495/2017» (ΦΕΚ Β' 3136), όπως ισχύει." Το πλήρες κείμενο: Η ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983/2018 υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 3136 Β') συμπληρώνεται και τροποποιείται ως εξής: Άρθρο 1 Μετά το άρθρο 5, προστίθεται νέο άρθρο 5α, ως ακολούθως: Άρθρο 5α «Διαδικασία Αναθεώρησης παλαιών (έντυπων) οικοδομικών αδειών και αδειών δόμησης» 1. Η αναθεώρηση παλαιών οικοδομικών αδειών και αδειών δόμησης, χωρίς μεταβολή των πολεοδομικών μεγεθών κάλυψης, δόμησης και όγκου, καθώς και η αναθεώρηση των αδειών αυτών για αλλαγή επιβλέποντα, ή για παράταση ως προς τον χρόνο ισχύος τους, εκδίδεται από το πληροφοριακό σύστημα με την εξής διαδικασία: α) Υποβάλλεται αίτηση από τον διαχειριστή, με εισαγωγή στο σύστημα των εξής στοιχείων και δικαιολογητικών: αίτηση για αναθεώρηση υπεύθυνη δήλωση του κυρίου του έργου ή του έχοντος το νόμιμο δικαίωμα για την ανάθεση της διαχείρισης της αίτησης στον Διαχειριστή αίτησης τον αριθμό της (έντυπης) οικοδομικής άδειας ή άδειας δόμησης του κτιρίου, καθώς και τυχόν αναθεωρήσεων αυτής τα στοιχεία του κυρίου του έργου ή του έχοντος το νόμιμο δικαίωμα τεχνική έκθεση μηχανικού και φωτογραφίες της κατασκευής ή του κτιρίου και του περιβάλλοντος χώρου το στέλεχος και τα εγκεκριμένα σχέδια όλων των μελετών της αδείας σε ηλεκτρονικά αρχεία τύπου pdf στοιχεία, σχέδια και δικαιολογητικά που τροποποιούνται σε σχέση με την αρχική οικοδομική άδεια εισφορές και κρατήσεις σύμφωνα με την περ. β της παρ. 9 του άρθρου 42 του ν. 4495/2017 αμοιβή επίβλεψης του παλαιού επιβλέποντα μηχανικού σε περίπτωση αλλαγής αυτού υπεύθυνη δήλωση του διαχειριστή της αίτησης ότι αναλαμβάνει την ευθύνη της πληρότητας των υποβαλλόμενων στοιχείων και δικαιολογητικών που συνοδεύουν την αίτηση πόρισμα αυτοψίας, στην περίπτωση που απαιτείται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις (π.χ παράταση χρόνου ισχύος, αλλαγή επιβλέποντος χωρίς την συναίνεση του). β) Μετά την εισαγωγή όλων των απαραίτητων στοιχείων και την αποδοχή του δικαιώματος για χρήση, στατιστική επεξεργασία και κοινοποίηση του περιεχομένου των δικαιολογητικών και στοιχείων που υποβάλλει -με την επιφύλαξη της προστασίας των προσωπικών δεδομένων, της πνευματικής ιδιοκτησίας και των εμπορικά ευαίσθητων πληροφοριώντο αίτημα αναθεώρησης της άδειας, υποβάλλεται ηλεκτρονικά στην αρμόδια υπηρεσία και εκδίδεται αυτόματα η αναθεώρηση της οικοδομικής άδειας η οποία λαμβάνει αριθμό και αναρτάται στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ. Στη συνέχεια, μεταφέρεται στον καθορισμένο από το ΥΠΕΝ διαδικτυακό τόπο, στον οποίο παρέχεται ελεύθερη πρόσβαση στους πολίτες στα στοιχεία του ηλεκτρονικού εντύπου της αναθεώρησης της άδειας, καθώς και του στελέχους της αρχικής άδειας σε ηλεκτρονική μορφή, του τοπογραφικού διαγράμματος και του διαγράμματος κάλυψης που την συνοδεύουν. Σε περίπτωση που δεν τροποποιούνται τα ανωτέρω σχέδια, αναρτώνται αυτά της αρχικής αδείας σε ηλεκτρονική μορφή. γ) Μετά τη λήψη αριθμού αδείας αναθεώρησης και την ανάρτηση της πράξης στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ, ο προϊστάμενος της υπηρεσίας αναθέτει σε εξουσιοδοτημένο υπάλληλο, αφ' ενός μεν τον έλεγχο των εισφορών και κρατήσεων της άδειας (φορολογικά) και των τυχόν αμοιβών επίβλεψης σε περίπτωση αλλαγής των μηχανικών, αφ' ετέρου δε, τον έλεγχο της ισχύος της αρχικής οικοδομικής άδειας ή της άδειας δόμησης, τυχόν υπάρχουσας διακοπής οικοδομικών εργασιών ή ανάκλησης της άδειας, καθώς και επιβεβαίωση της καθορισθείσας από τον διαχειριστή της αίτησης ημερομηνίας λήξης της εκδοθείσας άδειας αναθεώρησης. Οι παραπάνω έλεγχοι διενεργούνται εντός τριών εργασίμων ημερών από την έκδοση της άδειας αναθεώρησης. Σε περίπτωση που εντοπιστούν λάθη ή παραλείψεις, ενημερώνεται ο διαχειριστής της αίτησης και ο ιδιοκτήτης μέσω του πληροφοριακού συστήματος, προκειμένου να προβούν εντός προθεσμίας ενός μηνός στις απαραίτητες διορθώσεις συμπληρώσεις. Παρερχομένης απράκτου της ανωτέρω προθεσμίας, καθώς και στις περιπτώσεις που διαπιστώνεται ότι δεν ήταν δυνατή η έκδοση της άδειας αναθεώρησης, αυτή ανακαλείται. 2. Η αναθεώρηση παλαιών οικοδομικών αδειών και αδειών δόμησης με μεταβολή των πολεοδομικών μεγεθών κάλυψης, δόμησης και όγκου, καθώς και η αναθεώρηση των αδειών αυτών για αλλαγή χρήσης, εκδίδεται από το πληροφοριακό σύστημα σύμφωνα με την κατηγοριοποίηση και τις διαδικασίες των άρθρων 36 και 38 του ν. 4495/2017. Η επιλογή της κατηγορίας γίνεται σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του άρθρου 36, λαμβάνοντας όμως υπόψη τα συνολικά πολεοδομικά μεγέθη (αρχικής άδειας και αιτούμενης αναθεώρησης) καθώς επίσης και την τελική χρήση του ακινήτου στην περίπτωση που αυτή μεταβάλλεται. Η διαδικασία έκδοσης των αναθεωρήσεων αυτών είναι η εξής: α) Υποβάλλεται αίτηση από τον διαχειριστή, με εισαγωγή στο σύστημα των εξής στοιχείων και δικαιολογητικών: αίτηση για αναθεώρηση υπεύθυνη δήλωση του κυρίου του έργου ή του έχοντος το νόμιμο δικαίωμα για την ανάθεση της διαχείρισης της αίτησης στον Διαχειριστή αίτησης τον αριθμό της (έντυπης) οικοδομικής άδειας ή άδειας δόμησης του κτιρίου, καθώς και τυχόν αναθεωρήσεων αυτής τα στοιχεία του κυρίου του έργου ή του έχοντος το νόμιμο δικαίωμα τεχνική έκθεση μηχανικού και φωτογραφίες της κατασκευής ή του κτιρίου και του περιβάλλοντος χώρου το στέλεχος και τα εγκεκριμένα σχέδια όλων των μελετών της αδείας σε ηλεκτρονικά αρχεία τύπου pdf τοπογραφικό διάγραμμα σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 39 του ν. 4495/2017 διάγραμμα κάλυψης σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 39 του ν. 4495/2017 στοιχεία, σχέδια και δικαιολογητικά που τροποποιούνται σε σχέση με την αρχική οικοδομική άδεια εισφορές και κρατήσεις σύμφωνα με την περ. β της παρ. 9 του άρθρου 42 του ν. 4495/2017 αμοιβή επίβλεψης του παλαιού επιβλέποντα μηχανικού σε περίπτωση αλλαγής αυτού υπεύθυνη δήλωση του διαχειριστή της αίτησης ότι αναλαμβάνει την ευθύνη της πληρότητας των υποβαλλόμενων στοιχείων και δικαιολογητικών που συνοδεύουν την αίτηση υπεύθυνη δήλωση των μελετητών ότι αναλαμβάνουν την ευθύνη σύνταξης των μελετών σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές πόρισμα αυτοψίας, στην περίπτωση που απαιτείται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις (π.χ παράταση χρόνου ισχύος, αλλαγή επιβλέποντος χωρίς την συναίνεσή του). β) Μετά την εισαγωγή όλων των απαραίτητων στοιχείων και την αποδοχή του δικαιώματος για χρήση, στατιστική επεξεργασία και κοινοποίηση του περιεχομένου των δικαιολογητικών και στοιχείων που υποβάλλει -με την επιφύλαξη της προστασίας των προσωπικών δεδομένων, της πνευματικής ιδιοκτησίας και των εμπορικά ευαίσθητων πληροφοριών, το αίτημα αναθεώρησης της άδειας, υποβάλλεται ηλεκτρονικά στην αρμόδια υπηρεσία και λαμβάνει αριθμό πρωτοκόλλου. Από τη λήψη αριθμού πρωτοκόλλου, ο Διαχειριστής της Αίτησης δεν έχει πλέον δικαίωμα επεξεργασίας των στοιχείων της αίτησης. β1) Για τις περιπτώσεις αναθεώρησης αδειών που εντάσσονται στις κατηγορίες 1 και 2 του άρθρου 36 του ν. 4495/2017, ο Προϊστάμενος της Υπηρεσίας προβαίνει στη χρέωση των σταδίων ελέγχου της αίτησης αναθεώρησης στους εξουσιοδοτημένους υπαλλήλους. Τα στάδια ελέγχου ορίζονται αναλόγως των στοιχείων που τροποποιούνται. Τα στάδια ελέγχου περιλαμβάνουν τον έλεγχο πληρότητας, τον έλεγχο τοπογραφικού διαγράμματος, διαγράμματος κάλυψης και τον έλεγχο των εισφορών και κρατήσεων του έργου. Ο έλεγχος της πληρότητας των μελετών από την υπηρεσία, αφορά στη διαπίστωση της υποβολής αυτών που κατά τις διατάξεις προβλέπονται (π.χ. μελέτη αρχιτεκτονικών, στατικών, ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων, πυροποροστασίας κλπ.) και όχι στον έλεγχο του περιεχομένου τους, την ευθύνη της ορθότητας των οποίων έχει ο μελετητής που τις συντάσσει. Επίσης διενεργείται έλεγχος της ισχύος της αρχικής οικοδομικής άδειας ή της άδειας δόμησης, τυχόν υπάρχουσας διακοπής οικοδομικών εργασιών ή ανάκλησης της άδειας. Σε κάθε στάδιο, εφ' όσον διαπιστωθούν ελλείψεις ή λάθη, αυτά καταγράφονται στο πληροφοριακό σύστημα προς ενημέρωση του διαχειριστή της αίτησης και των μελετητών μηχανικών, ώστε να προβούν εντός των προβλεπόμενων προθεσμιών στην υποβολή των συμπληρώσεων ή διορθώσεων. Μετά την ολοκλήρωση όλων των σταδίων ελέγχου από τους αρμόδιους υπαλλήλους, εκδίδεται η αναθεώρηση της άδειας από τον εξουσιοδοτημένο μηχανικό της αρμόδιας υπηρεσίας στην οποία ορίζεται ο χρόνος λήξης της ισχύος της, η οποία λαμβάνει αριθμό και αναρτάται στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ. Στη συνέχεια, μεταφέρεται στον καθορισμένο από το ΥΠΕΝ διαδικτυακό τόπο, στον οποίο παρέχεται ελεύθερη πρόσβαση στους πολίτες στα στοιχεία του ηλεκτρονικού εντύπου της αναθεώρησης της άδειας, καθώς και του στελέχους της αρχικής άδειας σε ηλεκτρονική μορφή, του τοπογραφικού διαγράμματος και του διαγράμματος κάλυψης που την συνοδεύουν. Σε περίπτωση που δεν τροποποιούνται τα ανωτέρω σχέδια, αναρτώνται αυτά της αρχικής αδείας σε ηλεκτρονική μορφή. β2) Στη περίπτωση αδειών που εμπίπτουν στην κατηγορία 3, ακολουθείται η διαδικασία της παρ. 4 του άρθρου 2 της ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983/2018 υπουργικής απόφασης και το σύστημα εκδίδει αυτόματα την άδεια αναθεώρησης. Κατά το στάδιο έλεγχου των φορολογικών, διενεργείται επιπρόσθετα έλεγχος της ισχύος της αρχικής οικοδομικής άδειας ή της άδειας δόμησης, τυχόν υπάρχουσας διακοπής οικοδομικών εργασιών ή ανάκλησης της άδειας, καθώς και επιβεβαίωση της καθορισθείσας από τον διαχειριστή της αίτησης ημερομηνίας λήξης της εκδοθείσας άδειας αναθεώρησης. Σε περίπτωση που εντοπιστούν λάθη ή παραλείψεις, ενημερώνεται ο διαχειριστής της αίτησης και ο ιδιοκτήτης μέσω του πληροφοριακού συστήματος, προκειμένου να προβούν εντός προθεσμίας ενός μηνός στις απαραίτητες διορθώσεις συμπληρώσεις. Παρερχομένης απράκτου της ανωτέρω προθεσμίας, καθώς και στις περιπτώσεις που διαπιστώνεται ότι δεν ήταν δυνατή η έκδοση της άδειας αναθεώρησης, αυτή ανακαλείται. Από το πληροφοριακό σύστημα, ο Διαχειριστής της αίτησης, ο ιδιοκτήτης και η αρμόδια υπηρεσία έχουν τη δυνατότητα να εκτυπώνουν ακριβή αντίγραφα της ανωτέρω εκδοθείσας ηλεκτρονικής άδειας, καθώς και των στοιχείων που τη συνοδεύουν. Επίσης, σε περίπτωση αναζήτησης στοιχείων, η αρμόδια υπηρεσία δύναται να χορηγεί τα ηλεκτρονικά αντίγραφα των στοιχείων και μελετών που συνοδεύουν την άδεια. Άρθρο 2 1. Στο τέλος της περίπτωσης ε της παρ. 4 του άρθρου 2 προστίθεται εδάφιο ως εξής: «Κατά το στάδιο ελέγχου εισφορών και κρατήσεων της άδειας, εξουσιοδοτημένος υπάλληλος ελέγχει και την καταβολή εισφορών που τυχόν προκύπτουν από εξαγορά θέσεων στάθμευσης ή εισφορά σε γη και χρήμα.» 2. Η περίπτωση γ της παραγράφου 3 του άρθρου 5 τροποποιείται ως εξής: «Διενεργείται αυτοψία από ελεγκτή δόμησης εντός των καθορισμένων προθεσμιών του ν. 4495/2017». 3. Η παράγραφος 9 του άρθρου 5 τροποποιείται ως εξής: «9. Για τις αιτήσεις έκδοσης άδειας αναθεώρησης στις περιπτώσεις κατηγορίας 3, η άδεια εκδίδεται αυτόματα. Για τις περιπτώσεις που απαιτείται αυτοψία σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις (π.χ παράταση χρόνου ισχύος, αλλαγή επιβλέποντος χωρίς την συναίνεση του) το πόρισμα της αυτοψίας υποβάλλεται με τα δικαιολογητικά της αίτησης. 4. Στο τέλος του άρθρου 12 προστίθεται εδάφιο ως εξής: «Περιπτώσεις διαφωνίας μεταξύ του εξουσιοδοτημένου υπαλλήλου της Υ.ΔΟΜ και του μελετητή μηχανικού κατά το στάδιο του ελέγχου, επιλύονται, μετά την υποβολή αιτιολογημένου αιτήματος του μελετητή μηχανικού στο πληροφοριακό σύστημα, από τον Προϊστάμενο της Υ.ΔΟΜ.» Άρθρο 3 Έναρξη ισχύος Η απόφαση αυτή ισχύει από την ημερομηνία δημοσίευσής της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Κατεβάστε το ΦΕΚ από τη σελίδα του Εθνικού Τυπογραφείου, εδώ.
    1 point
  7. Version 1.0.0

    1.666 downloads

    Διατάξεις περί ΑμεΑ και εμποδιζομένων ατόμων, εν όψει της υποχρεωτικής προσαρμογής αρκετών κατηγοριών υφισταμένων κτιρίων μέχρι το 2020 (άρθρο 26 παρ. 4 ΝΟΚ). Το υλικό παρουσιάστηκε σε ημερίδα της ΕλΕΜ
    1 point
  8. Κατεβάστε τα ειδοποιητήρια από εδώ: http://www.eteaep.gov.gr/web/ ή από απευθείας από εδώ: https://www.idika.org.gr/EteaepServices/ μπαίνουμε πλέον για να εκτυπώνουμε τα ειδοποιητήρια εισφορών ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΥ & ΕΦΑΠΑΞ.
    1 point
  9. Ο υπογράφων το τοπογραφικό με βάση πρώτα την ταυτοποίηση στο ΤΕΕ (κωδικοί) και με την ψηφιακή του υπογραφή, υπογράφει και ανεβάζει το τοπογραφικό αλλά και το zip (dxf με τα ανάλογα layer Κλπ+hashcode με ψηφιακή υπογραφή) και αφού γίνουν οι σχετικοί έλεγχοι από το σύστημα λαμβάνει στο τέλος αποδεικτικό με Κ.Η.Δ . Πάνω εκεί αναγράφεται ο μηχανικός ακόμη μια φορά.
    1 point
  10. μετά το Ν. 4585/18 το άρθρο 100 παρ. ια συμπληρώθηκε ως εξής ια) έντυπο υπολογισμού του ενιαίου ειδικού προστίμου της δηλούμενης κατασκευής, όπως ορίζεται στο άρθρο 100. Το πρόστιμο υπολογίζεται σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που ισχύουν κατά την ημερομηνία υπαγωγής, που είναι η ημερομηνία εξόφλησης του παραβόλου. Ο μηχανικός υποχρεούται, μέσα σε διάστημα δώδεκα (12) μηνών από την πληρωμή του παραβόλου, να ολοκληρώσει την ηλεκτρονική υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών. Για τις περιπτώσεις υπαγωγής στο ν.4178/2013, οι οποίες δεν μεταφέρονται στον παρόντα, ο μηχανικός υποχρεούται, μέχρι τις 3.5.2019, να ολοκληρώσει την ηλεκτρονική υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών.
    1 point
  11. Όχι φίλε Βασίλη, απλά δεν κοιμάμαι τα μεσημέρια και τους τη στήνω την ώρα που σχολάνε ...
    1 point
  12. αμάν ρε φίλε -στο Εθνικό Τυπογραφείο δουλεύεις!
    1 point
  13. το ΦΕΚ 414Δ2018 μπορειτε να το κατεβαστε. Λεει οτι στο λινκ παραπανω θα εχει λεπτομερειες. Δεν εχει. Οποτε πρεπει να αναζητηθουν οι προδιαγραφες του φορεα για την συγκεκριμενη εργολαβια
    1 point
  14. Καλησπέρα σου, Η διαπίστωση ενός αυθαιρετου γίνεται σε σχεση με τα σχέδια της αδειας και τους όρους δόμησης ΚΑΙ ΟΧΙ σε σχέση με τους οικοδ. κανονισμούς. Μη ξεχνάς ότι και το υπόγειο επιτρέπει ο ΓΟΚ εκτός Σ.Δ σε κτίριο, αλλά αν το κάνεις αυθαίρετα σε νόμιμο κτισμα τότε θα το ρυθμίσεις με ΥΔ και ίσως και ΥΚ . Άρα ο χώρος που λες θα πάει με ΥΔ, ΥΚ, και επίσης παραβιαση Δ εφ όσον δεν έχει αλλάξει το πολεοδομικό καθεστώς (πχ ένταξη στο Σ.Π. άρα κατάργηση των 15μ) . Επίσης μετά την διαπίστωση του αυθαιρετου κατά την άδεια, αυτό κρίνεται κατά ΓΟΚ 85 (ΕΓΚ3/13) και όχι ΝΟΚ από τον οποίο παιρνουμε μόνο τον ορισμό της σοφιτας. ΥΓ +1 για τον σαφή και επαγγελματικό τρόπο έκθεσης του ερωτήματος σου ΥΓ 2 Πάντως και για το τόσο "ευρύχωρο" ....... μηχανοστασιο θα ήταν δύσκολο να τους πεισεις....☺️
    1 point
  15. Καλησπέρα. Τώρα τρέχω μία πυρασφάλεια σε ΚΔΑΠ από αλλαγή χρήσης και όντως πάει με άρθρο 4 μιας και αφορά παιδιά άνω των 5 ετών.
    1 point
  16. Καλησπέρα, Έχω περίπτωση οικοδομής εκτός σχεδίου, όπου έχει γίνει αυθαίρετη επέκταση του υπογείου (εξ' ολοκλήρου εντός εδάφους), εκτός του περιγράμματος της οικοδομής και στην επέκταση αυτή βρίσκεται το μηχανοστάσιο της πισίνας, το οποίο αρχικά στην άδεια ήταν ανεξάρτητο και σε άλλη θέση. Η επέκταση αυτή του υπογείου όμως θεωρητικά παραβιάζει το Δ. Έχω την εξής ερώτηση: Από τη στιγμή που η αυθαίρετη αυτή επέκταση αποτελεί το μηχανοστάσιο της πισίνας, δεν μπορούμε να ισχυριστούμε ότι δεν έχει παραβίαση Δ αφού έτσι κι αλλιώς το υπόγειο μηχανοστάσιο της πισίνας μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιοδήποτε σημείο του οικοπέδου; Σκεφτόμουν να χρεώσω την επέκταση αυτή με ΥΔ και ΥΚ αλλά όχι παραβίαση Δ, τι πιστεύετε;; Υ.Γ.: Σύμφωνα με το αρθ. 17, παρ 6 του ΝΟΚ ''Σε οικόπεδα εμβαδού άνω των 600 τ.μ. επιτρέπεται επέκταση των υπογείων έξω από το περίγραμμα της κάλυψης του κτιρίου σε ποσοστό έως και 50% του υποχρεωτικώς ακαλύπτου χώρου.'' Ισχύει και στα εκτός σχεδίου;; Γιατί αν ισχύει, σίγουρα δεν έχω παραβίαση Δ από την επέκταση αυτή του υπογείου.. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε σκέψη πάνω στο θέμα!
    1 point
  17. Χωρις να θελω να μειωσω αυτο που πετυχες, ειναι ανευ αξιας αφου οι γραμμες ειναι λαθος ή ελλιπεις κατα τοπους
    1 point
  18. Δεν μπόρεσα να κρατηθώ... με το κλείσιμο με θύμισες μάρτυρα που καταθέτει στο δικαστήριο...
    1 point
  19. Ναι αυτό σημαίνει, αλλά εσύ χρησιμοποίησε τον γενικό δείκτη. Κατέβασε καλύτερα αυτό το excel http://www.statistics.gr/statistics?p_p_id=documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_Mr0GiQJSgPHd&p_p_lifecycle=2&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_cacheability=cacheLevelPage&p_p_col_id=column-2&p_p_col_count=4&p_p_col_pos=3&_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_Mr0GiQJSgPHd_javax.faces.resource=document&_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_Mr0GiQJSgPHd_ln=downloadResources&_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_Mr0GiQJSgPHd_documentID=114838&_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_Mr0GiQJSgPHd_locale=el και χρησιμοποίησε τον δείκτη του μήνα που έγινε η ζημιά. Πάντως, αν θες τη γνώμη μου, η χρήση του δείκτη τιμών καταναλωτή είναι καλός για μικρά χρονικά διαστήματα, 1 έως 2 χρόνια, άντε βαριά 3. Για την περίπτωσή σου θα χρησιμοποιούσα τον δείκτη τιμών αστικών ακινήτων της ΤτΕ με παραδοχές, γιατί αποτυπώνεται καλύτερα η κίνηση της κτηματαγοράς.
    1 point
  20. Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα συνάδελφε. Η καλύτερη πάντως οριογραμμή που έχω συναντήσει είναι κάθετα στην ακτογραμμή γιατί δεν έκλεισε ποτέ την όδευση σε βάθρο
    1 point
  21. Οι αριθμοί του ΠΕΑ άλλαξαν. Το παλιό ακυρώθηκε αυτόματα. Για να μπεις να το διορθώσεις μετά από ανάκληση παιρνει κατευθείαν αλλο κωδικό. Απλά ο λόγος έκδοσης , όπως γράφει κ στην αρχή δεν γίνεται να αλλάξει μετά. Οπότε μπορούσε να γίνει μόνο από τους ίδιους μέσα από το λογισμικό τους, στο οποίο έχουν μόνο εκείνοι πρόσβαση.
    1 point
  22. Το ευρετήριο βγήκε για τους κουτούφραγκους ευρωπαίους και για να μην πέσει πρόστιμο επειδή έπρεπε να καθοριστούν οι αιγιαλοί στην επικράτεια. Είναι ελλιπές γιατί δεν έχουν περαστεί ούτε τα μισά στοιχεία. Οπότε επικοινωνία με κτηματική υποχρεωτικά για λήψη των στοιχείων. Το ζήτημα είναι άλλο. Διαγράμματα χωρίς συντεταγμένες, διαγράμματα με λάθη σε συντεταγμένες, διαγράμματα που δεν "κολλάνε" ούτε με τα γειτονικά, ούτε με την ΠΟΑ. Και το κυριότερο, επειδή δεν έχει καθοριστεί ζώνη παραλίας, θα πρέπει να γίνεται καθορισμός παραλίας για έκδοση οικοδομικής άδειας. Καλές δουλειές.
    1 point
  23. Καλημέρα georgegaleos, το άλλο θέμα είναι στις ειδήσεις και γενικά χάνεται.. Οπότε αυτό που είναι μέσα στο forum είναι καλύτερο για ανάπτυξη συζήτησης...
    1 point
  24. Tα βήματα (χρονολογικά) που πρέπει κάποιος να περάσει μέχρι τη λήψη του εφάπαξ (μετά την αίτηση συνταξιοδότησης) είναι : 1. Απόφαση συνταξιοδότησης 2. Λήψη προσωρινής σύνταξης - αναδρομικά προσωρινής 3. Λήψη οριστικής σύνταξης - αναδρομικά οριστικής 4. Λήψη επικουρικής σύνταξης - αναδρομικά επικουρικής 5. Εφάπαξ Προσωπικά, μετά 18 μήνες, ακόμα "μπουσουλάω" για το 1ο!!!
    1 point
  25. Θα χρησιμοποιήσεις είτε τον δείκτη τιμών καταναλωτή, είτε τον δείκτη τιμών αστικών ακινήτων (αφορά όμως μόνο διαμερίσματα). Τα στοιχεία μπορείς να τα βρεις στις ιστοσελίδες είτε της ΤτΕ, είτε της ΕΛΣΤΑΤ. Ο γενικός τύπος είναι: Αγοραία Αξία(2010) = Αγοραία Αξία(2019) * Δ.Τ.(2010)/Δ.Τ.(2019) Δ.Τ. = Ο Δείκτης Τιμών
    1 point
  26. περίπου το ίδιο κόστος έχουν οι canon έχουν χωριστή κεφαλή (για τον ipf750 που έχω 380 ευρώ) ενώ οι hp έχουν την κεφαλή στα μελάνια που είναι ποιο ακριβά έτσι το κόστος βγαίνει περίπου το ίδιο , ο canon μόλις συμπληρώσει κάποια τμ εκτύπωσης σου μπλοκάρει την κεφαλή και ζητάει αλλαγή άσχετα αν έχει πρόβλημα η όχι (το έχω πάθει πρόσφατα) , αγόρασα ένα resetter από κίνα αλλά μέχρι στιγμής δεν δούλεψαν οι δύο κεφαλές που προσπάθησα να επαναφέρω.
    1 point
  27. ή αλλιώς if you pay peanuts, you get monkeys
    1 point
  28. Φόρουμ Μηχανικών είναι .... και ξέρουμε αλλά και δεν σας λέμε. Δεν είναι καν επιτρεπτό απο του κανόνες αυτού του φόρουμ. Αναζητάς και βρίσκεις μόνος σου και να θυμάσαι πως ο κανόνας ότι πληρώνεις παίρνεις σπάνια έχει εξαιρέσεις. Παρακαλώ να μη ξαναγίνει ερώτηση για κόστος υπηρεσιών μηχανικού διότι θα κλειδώσει το θέμα άμεσα.
    1 point
  29. Σίγουρα εκκρεμεί το αρχικό ζητούμενο, δηλαδή ο υπολογισμός των εισφορών με βάση το προηγούμενο έτος. Αυτό σημαίνει ότι μετά την εκκαθάριση της φορολογικής δήλωσης, θα πρέπει να αποστέλλεται απευθείας το ποσό προς τον ΕΦΚΑ, προκειμένου και αυτός να προχωρήσει σε εκκαθάριση εντός του έτους. Αυτό όπως καταλαβαίνεις και εσύ, ουδέποτε προχώρησε (είχαν πει πχ ότι οι εισφορές του 2017 θα υπολογιζονταν με βάση τα εισοδήματα 2015 και 2016). Αντ' αυτού όλο το 2017 έτρεξε με τις εισφορές του 2015 και όλο το 2018, με αυτές του 2016. Σε ο,τι αφορά το ερώτημα περί αποδέσμευσης, νομίζω ότι το μόνο που εκκρεμεί είναι η εξέταση της κάθε αίτησης που έχει υποβληθεί προς το ΤΣΜΕΔΕ, προκειμένου να επαναϋπολογιστούν τα οφειλομενα (φαντάζομαι ότι για κάποιους από τους αιτούντες, υπάρχει η περίπτωση κλειστων βιβλίων που δεν έχει ληφθεί υπόψη). Αυτά ξέρω και αυτά έχω καταλάβει μέχρι στιγμής.
    1 point
  30. Εδώ όμως δεν υπάρχει ενημερωμένη κάτοψη αδείας. Αν υπήρχε (που για να υπάρχει) εξετάζονται όλα όσα πολύ καλά λες θα ήταν αλλιώς τα πράγματα. Υπάρχει μόνο ένας κλειστό φωταγωγός που στην εγκεκριμένη κάτοψη είναι σκέτο φωταγωγός. Ο συνάδελφος... ή επιχειρεί να ενημερώσει την κάτοψη αν συντρέχουν οι προϋποθέσεις ή αν επιθυμεί να κάνει ρύθμιση, αναγκαστικά θα ακολουθήσει τον τρόπο υπολογισμού του νόμου.
    1 point
  31. φαντάζομαι είσαι μηχανικός οπότε συμπλήρωσε την ιδιότητά σου. Γιατί δεν απαυθύνεσαι σε κάποιον συνάδελφο που γνωρίζει τις διαδικασίες για στις ολοκληρώσει?
    1 point
  32. Νομίζω το να περάσεις τις κατατακτήριες είναι δυσκολότερο από το να ξαναδώσεις πανελλήνιες.
    1 point
  33. Δεν ξέρω κατά πόσο βοηθάει αλλά όπως το αναφέρει η ΚΥΑ Αριθ. Πρωτ. : Δ.15/Δ/οικ.3376/73/14-02-2018 (δεν την είχα αναφέρει) καταλαβαίνω ότι υποχρεωτικά στο σύνολο των κλάδων, δεν μπορείς να επιλέξεις (αλλά πάλι αυτή είναι η άποψή μου). Συγκεκριμένα αναφέρει: "[...] Δ. Προαιρετική συνέχιση της ασφάλισης βάσει της παρ. 4 της κοινοποιούμενης διάταξης Με την παρ. 4 του κοινοποιούμενου άρθρου δίνεται η δυνατότητα στους μηχανικούς και δικηγόρους, ελεύθερους επαγγελματίες, που με βάση το προγενέστερο νομοθετικό πλαίσιο υπάγονταν μέχρι την ισχύ του ν.4488/2017 υποχρεωτικά στην ασφάλιση του πρώην ΕΤΑΑ, και με το άρθρο 20 του ν.4488/2017 εξαιρούνται αναδρομικά της υποχρεωτικής ασφάλισης στον ΕΦΚΑ και στο ΕΤΕΑΕΠ, να συνεχίσουν την ασφάλισή τους στους ανωτέρω φορείς για το σύνολο των κλάδων ασφάλισης στους οποίους υπάγονταν πριν από την αναδρομική τους διαγραφή (κύρια ασφάλιση, υγειονομική περίθαλψη, επικουρική ασφάλιση, εφάπαξ παροχή). [...]" Με αυτά τα ολίγα μπορώ να βοηθήσω, δυστυχώς. Καλό απόγευμα.
    1 point
  34. το συγκεκριμενο polyline αφορα ΟΛΟ τον νομο. Και ειναι dxf. επικαλυπτει και κυρωμενους αιγιαλους με ΦΕΚ και δεν ισχυει σε αυτα τα τμηματα.. Επομενως αυτο το polyline σε χερια μπακαλη θα χρησιμοποιηθει λαθος γιατι θα νομιζει οτι εδω θα βαλω την ΠΟΑ και οχι ενα παλιοτερο ΦΕΚ Θα πρεπει ο ενας και μοναδικος υπαλληλος 1. Να τα κοψει εκει που εχει ΦΕΚ 2. Να δωθει με διαγωνισμο σε εταιρια να το κανει -> ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟ 1 ΟΥΤΕ ΤΟ 2 και συνεχως θα πρηζω τον ενα υπαλληλο να μου το κοβει τριμ και αν πεσω πανω σε αλλο ΦΕΚ (πιο ισχυρο απο την ΠΟΑ) να κανω αιτηση στην υπηρεσια
    1 point
  35. Το θέμα μας είναι ότι ως μελετητές θα έπρεπε να έχουμε στη διάθεσή μας ψηφιακό (dwg ή κάτι άλλο παρεμφερές) με τους αιγιαλούς και τις παραλίες της χώρας. Δεν αφορά ιδιωτικά-προσωπικά δεδομένα να μην μας τα παρέχουν και εξάλλου οι μελέτες υποθέτω ότι έχουν πληρωθεί με δημόσιο χρήμα και δεν τις έκανε κάποιος ιδιώτης για δική του χρήση που τις πουλάει στην ελεύθερη αγορά.
    1 point
  36. καλησπέρα, αν δεν έχουμε προλάβει ξέρει κανείς τι κυρώσεις υπάρχουν?
    1 point
  37. Για τις περιπτώσεις υπαγωγής στο ν.4178/2013, οι οποίες δεν μεταφέρονται στον παρόντα, ο μηχανικός υποχρεούται, μέχρι τις 3.5.2019, να ολοκληρώσει την ηλεκτρονική υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών.
    1 point
  38. Εφόσον η οικοδομική δεν συμπίπτει με τη ρυμοτομική άρα μιλάμε για αυθαιρεσία μέσα στην πρασιά και όχι εκτός ρυμοτομικής. Τακτοποιείς κανονικά με Υπέρβαση δόμησης και κάλυψης και επιπλέον παραβίαση προκηπίου και κατηγορία 5
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.