Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. jojo

    jojo

    Core Members


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      934


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      26.016


  3. nbr

    nbr

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      1.696


  4. dimamp

    dimamp

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      621


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 03/04/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. πώς θα το οριοθετησεις απο το ΚΤΙΜΑΝΕΤ, οταν δεν εχεις αρχικο τοπογραφικο? Και απο ποιόν θα "παρεις" αυτα που -θεωρεις οτι λειπουν ? Από τον εκ δεξιων ή απο τον εξ ευωνυμων ή απο ολους τους γυρω-γυρω ολοι.... ....στη μεση το παρατημενο εδω και 60 χρονια θα ζητησεις διαφορες λωριδες γης, τις οποιες οφειλεις να αποτυπωσεις και να καταμετρησεις για τον καθε εναν γειτονα, ξεχωριστα... τι αξια εχουν αυτα τα "ελλείποντα" τμ?
    2 points
  2. Αν μιλάμε για το ΠΑΡ. VI γράφουμε σίγουρα το R της πρόσθετης μόνωσης. Αν μιλάμε για το πιο R χρησιμοποιούμε για να υπολογίσουμε το U του τοίχου ή της οροφής, που βάζουμε στο xml -που αυτό εννοούσα στην αρχική μου απάντηση- προφανώς το συνολικό. Εγώ πάντως για να έχω το κεφάλι μου σίγουρο στο ΠΑΡ. VI το δηλώνω ως εξής: d=..., λ=... Rμονωτικού=... και Rσυνολικό=...
    2 points
  3. 27006 Αλεξανδρούπολη 3-4cm στα Χ και 4-5cm στα Υ με Hepos. δυστυχώς τα βρήκα απο κάτι παλιές σημειώσεις και δεν έχω το αρχείο για να σου δώσω ακριβώς συντεταγμένες
    2 points
  4. .... Και έλεγα .... Θα το βάλει το θέμα? Δεν το βάζει................ Ε να που το έβαλε!! Αγαπητοί συνάδελφοι τέρμα οι σταθμοί τα distomat και τα παρόμοια συστήματα. Τέρμα τα GPS. Eρχονται πλέον τα αεροπλανάκια!
    2 points
  5. +ακρίβειες +χρήση φωτοσταθερών!
    2 points
  6. Τι έχουμε ήδη εκλογές και ψηφίζουμε ?? Χαράς ΄το κουράγιο σας !!!!
    2 points
  7. 5.155 downloads

    Πρόκειται για τη μετατροπή του αρχείου oikismoi2000.kmz της πλατφόρμας geodata.gov.gr σε αρχείο dwg σε ΕΓΣΑ 87 ***ΠΡΟΣΟΧΗ***: Χρησιμοποιείστε το αρχείο με δική σας ευθύνη
    1 point
  8. Ξεκινώ νέο thread σχετικά με αυτό που ήδη μας απασχολεί εδώ και λίγα χρόνια και σίγουρα θα μας απασχολεί και στο μέλλον. Αποτύπωση με drone, VTOL και επεξεργασία των παρατηρήσεων μέχρι το τελικό προϊόν
    1 point
  9. 3.215 downloads

    Οδηγός και Παραρτήματα ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ ΙΙ σε .doc
    1 point
  10. Υπάρχει σύσταση στο ακίνητο ή όχι; Θα βγάλεις οικοδομική άδεια για αλλαγή χρήσης τμήματος κατοικίας σε κατάστημα και αλλαγή διαρρύθμισης. Αν υπάρχει σύσταση θα πρέπει να τροποποιηθεί.
    1 point
  11. Πολύ σωστά αυτά που σου γράφει ο Δημήτρης. Θα πρέπει να διαβάσεις προσεκτικά τη σύσταση και να δεις τα σχέδια που τη συνοδεύουν. Αν με κάπποιον τρόπο ο διάδρομος και τα WC που λες συμπεριλαμβάνονται στην ιδιοκτησία του τότε μπορείς να βγάλεις άδεια, να συνενώσεις και να κάνεις ότι διαρρυθμίσεις θέλεις. Προσωπικά αμφιβάλλω. Πιστεύω ότι είναι απο αυτές τις πολυκατοικίες γραφείων που έχουν και ένα κοινόχρηστο WC ανά όροφο που εξυπηρετεί όλα τα γραφεία. Το γεγονός ότι ο πελάτης σου έχει πιθανόν στην ιδιοκτησία του όλα τα γραφεία ενός ορόφου δεν τον καθιστά σε καμία περίπτωση και ιδιοκτήτη των κοινοχρήστων. Η επέκταση στα κοινόχρηστα είναι παράνομη σε κάθε περίπτωση. Εκτός αν θέλουν να κάνουν μια τροποποίηση της σύστασης η οποία απαιτεί συναίνεση του 100% της οικοδομής. Και φυσικά το ότι "το έκανε και ο άλλος" δεν αποτελεί ούτε απόδειξη ούτε δικαιολογία για τίποτα.
    1 point
  12. .......την ίδια αοριστη ερωτηση υγ τωρα το ειδα..οτι "τρεις" φορες το εβαλες..
    1 point
  13. Μη ποστάρεις παντού σε παρακαλώ
    1 point
  14. δεν ξερω να σου απαντήσω σε αυτό που ρωτάς, αλλά έχε υπόψη σου οτι για την έκπτωση 10% αρκεί μεχρι 8/4 να έχει γίνει η εξόφληση του παραβόλου, δεν απαιτείται να έχεις προχωρήσει σε υπαγωγή ούτε να έχει εξοφληθεί το πρόστιμο. δες άρθρο 101 και 102
    1 point
  15. αχ αυτό το κτημανέτ.. θα το πληρώνουν χρόνια οι ιδιοκτήτες στα δικαστήρια και στους κτ δικαστές
    1 point
  16. Ακριβώς... Πρακτικά, το κεφάλαιο του Αεροτριγωνισμού είναι όλη η βάση ης φωτογραμμετρίας: Από την Αναλογική μέχρι την εναέρια.
    1 point
  17. Προφανώς @dimamp αναφέρεσαι σε αυτό: https://www.greekbooks.gr/analitiki-fotogrammetria.html
    1 point
  18. "μέσα στο 2011 και πριν τον Ιουλιο....", εκανε - Εναν αυθαιρετο διαχωρισμο της οικιας με ανεγερση νεας τοιχοποιίας [μαλλον θα έκλεισε καποια εσωτερικη πορτα, που χωριζε τα δωματια απο το υπολοιπο διαμερισμα...παραμενει ομως ο αυθαιρετος διαχωρισμος...] - μια αυθαιρετη κατεδαφιση της μεσοτοιχιας προς το καταστημσα - και μια αυθαιρετη συνενωση τμηματος της οικιας με το καταστημα.
    1 point
  19. τα κοινοχρηστα, ανηκουν σε ολους για αυτο λεγονται "κοινοχρηστα" Τί εκανε ο άλλος οροφος, εξαρταται απο το πότε το εκανε και εάν μπορει να κανει τακτοποίηση [ασχετο που δεν καλυπτεται απο πλευρας εμπραγματου δικαιου] Τωρα, ζηλεψε και ο δικος σου και ειπε να κανει τα ίδια... Φυσικα μπορεις σημερα να αλλαξεις με νομιμη αδεια τις ανεξαρτητες ΟΙ, μονον προς συνενωση μεταξυ τους ή προς διαχωρισμο. Οι κοινοχρηστοι χωροι δεν μπορουν να αλλαξουν "νομιμα" και δεν μπορείς να τους συμπεριλαβεις στον σχεδιασμο των νεων χώρων. ούτε υπαρχει τετοια "αδεια δομησης επεκτασης ΟΙ επι κοινοχρηστων." [ η " διαφορετικη διαμερισματωση" ειναι ...πολεοδομικος νεολογισμος...Ούτε στο λεξικο Μπαμπινιωτη αναφερεται. Εκτος αν δημιουργησουν και τον ορο "διαφορετικη διαποθηκοποιηση" ή "διαφορετικη διαμαγαζατοποίηση"...] [Το κακο ειναι και που θα φωναζει ο πελατης σου....οτι αυτος ειναι νομιμος και εσύ δε του βγαζεις μια αδειούλα...... κι ο αλλος ο παρανομος...οριστε...ό,τι θελει εχει κανει...πηρε δικο του εναν ολοκληρο όροφο...... Κρατος ειναι αυτο???]
    1 point
  20. Φυσικός αερισμός δεν αρκεί. Απαιτούνται σίγουρα ανεμιστήρες. Υπάρχουν Α.Θ. εφοδιασμένες από τον κατασκευαστή με φυγοκεντρικούς ανεμιστήρες, που δίνουν μανομετρικό αρκετό για απαγωγή με αεραγωγό. (οι συνήθεις αξονικοί ανεμιστήρες δεν αρκούν). 10 τ.μ. είναι ανεπαρκέστατος χώρος για εγκατάσταση και κυρίως συντήρηση δύο Α.Θ. (δες στα τεχνικά φυλλάδια το χώρο που απαιτείται γύρω από κάθε μηχάνημα).
    1 point
  21. χωράνε 2 Α/Θ αυτής της ισχύος + τα υπόλοιπα σε 10m2 (3Χ3m)? Θεωρητικά θα μπορούσαν να φιλοξενηθούν σε υπόγειο χώρο, κάνοντας χρήση αγωγών προσαγωγής και απαγωγής αέρα με υποβοήθηση, και απαιτεί σοβαρή μελέτη ΑΛΛΑ στην πράξη το θεωρώ σχεδόν αδύνατο
    1 point
  22. Όχι ευτυχώς! 3 μέρες "πλακωνόμαστε" με τον @jojo για αρκετά πράγματα σε σχέση με την εφαρμογή τους... Πίστεψε με @nbr αν δεν ξέρεις φωτογραμμετρία, δεν θα καταλάβεις το τί και πως... Χωρίς το βιβλίο Αναλυτικής Φωτογραμμετρίας του Α. Δερμάνη δεν πας πουθενά!
    1 point
  23. Σας ευχαριστω όλους για τις απαντήσεις σας αν και καθυστερημενα. Μετά απο συζήτηση με υπάλληλο της πολεοδομίας μου είπε ότι αν κρίθεί απαραίτητο λόγω μη αξιοποιησης του ακινήτου θα μπορούσε να μετατραπεί η εισφορα γης σε χρήμα. Πολλές φορές όμως που το έχουν κάνει καταλήγουν οι ιδιοκτήτες να ζητούν πάλι να μετατραπεί σε γη λόγο υπέρογκου ποσού είτε μη επαρκούς κεφαλαίου. Οπότε πλέον για να γίνει αυτή η μετατροπή πρέπει να υπάρχουν απαγορευτικές ενδείξεις για την αξιοποίηση του ακινήτου. Εννοείται πάντα ότι αυτές οι εισφορές σε γη δεν αφορούν κοινόχρηστους και κοινωφελείς χώρους.
    1 point
  24. Όταν βγήκαν τα EDM νομίζαμε ότι θα καταργηθεί η κορδέλα. Όταν βγήκε το GNSS νομίζαμε θα καταργηθεί το EDM Όταν βγήκε το UAV νομίζουμε θα καταργηθεί το GNSS Σε πληροφορώ nbr -αν και το ξέρεις- ότι τίποτα δεν καταργεί το προηγούμενο. Ακόμα χρησιμοποιώ κορδέλα
    1 point
  25. https://exoikonomisi.ypen.gr/-/dieukriniseis-gia-ton-tropo-sympleroses-tou-parartematos-vi-entypo-katagraphes-parembaseon-olokleroses-ergou
    1 point
  26. Ζήτα από τον Δήμο της περιοχής να το χαρακτηρίσει επικινδύνως ετοιμόρροπο και μετά ακολούθα την διαδικασία που θα σε πουν....
    1 point
  27. 1 point
  28. Στις οδηγίες διανομής αναφέρεται σωλήνας σε ολες τις υπόγειες οδεύσεις ΜΤ. Τώρα για περισσότερες πληροφορίες καλύτερα να απευθυνθείς στο ΔΕΔΔΗΕ της περιοχής ενδιαφέροντος.
    1 point
  29. Τα ΓΠΣ σχεδιάζονται από τους αρχιτέκτονες με μαρκαδόρους και ραστερ ..., στα 5άρια της ΓΥΣ και δεν τους ενδιαφέρει η ακρίβεια των 10-20 μέτρων , αφού ακολουθούν βασικά και άλλες μελέτες. Το γήπεδο που εξετάζεις ανοίκει στο αγρόκτημα κάποιου οικισμού. Δεν μπορεί αυτό δηλαδή να ανοίκει σε δύο οικισμούς, είτε είναι κλήρος ή ιδιοκτησία προ 1923. Αρα θα υπόκειται στις διατάξεις εκείνου του ΓΠΣ που αφορά το Δήμο- συνοικισμό στον οποίο ανοίκει το γήπεδό σου!
    1 point
  30. Ίσα ίσα. Ήθελα να απαντήσω, για αυτό και το έκανα. Εφόσον λοιπόν είσαι μηχανικός και παλιό μέλος του φόρουμ απ' ο,τι φαίνεται από την εγγραφή σου, θα πρέπει να γνωρίζεις και τους κανόνες εδώ. Αφενός ποσταρεις σε τοπικ ιδιωτών και αφετέρου ζητάς εκτίμηση αμοιβής, πράγμα που απαγορεύεται.
    1 point
  31. εδω, η τριτη περιπτωση, το 2017 https://diavgeia.gov.gr/search?query=q:"υπογεια δεξαμενη υγραεριου "&page=2&sort=relative [δες και τις υπολοιπες]
    1 point
  32. Αν θέλει να δει κανείς το υπόβαθρο του Κτηματολογίου σε full-page, το έχω διαθέσιμο σε διάφορες εφαρμογές: https://4x4.sermac.gr/ https://telecom.sermac.gr/distance/ https://geoenthesis.sermac.gr/
    1 point
  33. Η βεβαίωση αυτή δεν χρειάζεται. Δεν προβλέπεται από την νομοθεσία ότι η χρήση αυτής, αποτελεί κριτήριο έκπτωσης των ασφαλιστικών εισφορών. Οι ασφαλιστικές εισφορές συνιστούν δαπάνη (όπως κάθε άλλη δαπάνη). Οι σχετικές εγγραφές-καταχώρηση πλέον (από 1-1-2013) γίνεται στα βιβλία ως δαπάνη και όχι στη Δήλωση (Ε1, όπου παλαιότερα και χρειάζονταν το δικαιολογητικό της βεβαίωσης), αλλά επιπλέον έχουν κάποιες ιδιαιτερότητες ως προς την (λογιστική ή/και την φορολογική) έκπτωσή τους. Η βεβαίωση (είτε του τ.ΤΣΜΕΔΕ που παρεμπιπτόντως από 1/1/2019 υπάρχει στο e-tsmede, είτε του ΕΦΚΑ, είτε του ΕΤΕΑΕΠ) που μπορεί να εκδοθεί είναι άχρηστη, το έχω γράψει αρκετές φορές. Επίσης κατά πάσα πιθανότητα του ΕΦΚΑ θα είναι λάθος για την χρήση που θα γράφει (Φορολογική) όπως και αυτή του 2017. Θα προσπαθήσω να κάνω μια προσέγγιση όσο πιο αναλυτικά και κατανοητά θεωρώ ότι μπορώ να κάνω (ως μη ειδικός, μη αρμόδιος) του τρόπου αντιμετώπισης στις φορολογικές δηλώσεις του φορολογικού έτους 2018 (αυτών δηλ. που θα υποβάλλουμε) που πρέπει (κατ' εμέ) να έχουμε αναφορικά στις ασφαλιστικές εισφορές των τ.ΤΣΜΕΔΕ, ΕΦΚΑ και ΕΤΕΑΕΠ που αφορούν στη δήλωση του φορολογικού έτους 2018 Α) Για τον ΕΦΚΑ: Την φορολογική βάση του 2018 την έχουμε. Προκύπτει από τις ταμειακές καταβολές από 1/1/2018-31/12/2018 ανεξάρτητα ποιο έτος αφορούν, εκτός αν έχουμε εκπέσει φορολογικά, όπως τότε ίσχυε, τις ταμειακές καταβολές του Δεκ'17 και της εκκαθάρισης που αφορούσε στο 2017 που έγιναν στο 2018, οπότε τώρα δεν θα τις εκπέσουμε στην φορολογική βάση του 2018 (άσχετα με το τι θα γράφει η άχρηστη βεβαίωση εισφορών). Αυτό που πρέπει να κάνουν είναι την εκκαθάριση που αφορά στο 2018 για να πάρουμε την λογιστική βάση του ΕΦΚΑ. Οπότε: Εκκρεμεί η εκκαθάριση των εισφορών του 2018 για τον ΕΦΚΑ. Την φορολογική βάση του ΕΦΚΑ για το 2018 την έχουμε, την λογιστική βάση του ΕΦΚΑ για το 2018 ΔΕΝ την έχουμε. Β) Για το ΕΤΕΑΕΠ: α) Έχει γίνει η εκκαθάριση των εισφορών του 2018 για το ΕΤΕΑΕΠ. Οπότε: Την φορολογική βάση του ΕΤΕΑΕΠ για το 2018 την έχουμε (είναι μηδέν), την λογιστική βάση του ΕΤΕΑΕΠ για το 2018 επίσης την έχουμε (είναι το σύνολο των δόσεων που αφορά στο 1018). β) Έχει γίνει η εκκαθάριση των εισφορών του 2017 για το ΕΤΕΑΕΠ. Λόγω του ότι τα αναδρομικά του ΕΤΕΑΕΠ του 2017 που προκύπτουν από την εκκαθάριση του 2017, εκδόθηκαν, βεβαιώθηκαν, έγιναν απαιτητά στο 2019, μετά υπογραφή των χρηματοοικονομικών καταστάσεων του έτους που αφορούν (2017), οπότε προσωπικά θεωρώ ότι θα εκπέσουν οι απαιτήσεις στην λογιστική βάση του 2019, και οι πληρωμές στην φορολογική βάση των ετών που θα γίνουν οι σχετικές ταμειακές καταβολές. Οπότε: Την φορολογική βάση του ΕΤΕΑΕΠ για το 2018 την έχουμε (είναι μηδέν), την λογιστική βάση του ΕΤΕΑΕΠ για το 2018 επίσης την έχουμε (είναι μηδέν), αφού και στις δύο περιπτώσεις αυτές αφορούν όπως αιτιολόγησα (λογιστικά και φορολογικά το 2019). Οπότε δεν μας αφορούν για τις δηλώσεις του 2018 Γ) Για τ.ΤΣΜΕΔΕ Εν μέρει ανάλογα με την παραπάνω λογική, λόγω του ότι τα αναδρομικά του τ.ΤΣΜΕΔΕ που αφορούν τα Α' και Β' εξάμηνα του 2013, εκδόθηκαν, βεβαιώθηκαν, έγιναν απαιτητά στο 2018, μετά υπογραφή των χρηματοοικονομικών καταστάσεων των ετών που αφορούν (2013), προσωπικά, θεωρώ ότι θα εκπέσουν οι απαιτήσεις στην λογιστική βάση του 2018, και οι πληρωμές στην φορολογική βάση του των ετών που έγιναν οι ταμειακές καταβολές (δηλ. αν κάποιος τα πλήρωσε στο 2018, στην φορολογική βάση του 2018, αν κάποιος τα άφησε και τα πλήρωσε στο 2019 τότε σε αυτή την φορολογική βάση ... στο έτος δηλαδή όπου έγιναν οι ταμειακές καταβολές). Οπότε: Την φορολογική λογιστική βάση του τ.ΤΣΜΕΔΕ για το 2018 την έχουμε (είναι οι απαιτήσεις των αναδρομικών για το έτος 2013), την λογιστική φορολογική βάση του τ.ΤΣΜΕΔΕ για το 2018 επίσης την έχουμε (είναι οι ταμειακές καταβολές που έγιναν εντός του 2018) Γενικό Συμπέρασμα: α) Πρέπει να συνηθίσουμε τις έννοιες φορολογική & λογιστική βάση, αφού με την καθιέρωση των ΕΛΠ έγινε υποχρεωτική (η λογιστική) και για τα απλογραφικά, όπως επίσης και την συμπλήρωση των πινάκων Ε’ και Φορολογικής Αναμόρφωσης στο Ε3 β) Η λογιστική βάση του ΕΦΚΑ για τις εισφορές του 2018 λείπει, για να συμπληρωθεί το κομμάτι του Ε3 (στον πίν. Ε οι προσωρινές διαφορές, στον πίνακα της φορολογικής αναμόρφωσης οι μόνιμες διαφορές π.χ. προσαυξήσεις, τόκοι, κλπ) που αφορά στις ασφαλιστικές εισφορές. γ) Γενικός κανόνας: -- από 1/1/2018 ότι πληρώνουμε από 1/1-31/12 (και δεν εξέπεσε φορολογικά σε προηγούμενα έτη) είναι η φορολογική βάση, -- ότι μας αναλογεί, ότι αφορά στο έτος, ότι αναλογεί στο έτος, (δηλ. οι καταβλητέες=αναλογούσες εισφορές του έτους, προκύπτουν από την εκκαθάριση) είναι η λογιστική βάση [ή αλλιώς το άθροισμα των ειδοποιητηρίων του 2018 (Ιαν-Δεκ) των πεδίων "ΣΥΝΟΛΟ ΜΗΝΙΑΙΑΣ ΕΙΣΦΟΡΑΣ" σύν το χρεωστικό υπόλοιπο από το ειδοποιητήριο της εκκαθάρισης (που δεν έχει γίνει ακόμη) ή μείον το πιστωτικό υπόλοιπο από το ειδοποιητήριο της εκκαθάρισης (που δεν έχει γίνει ακόμη) είναι η λογιστική βάση] -- στα βιβλία έχουμε την λογιστική βάση (στα απλογραφικά βέβαια προέχει η φορολογική βάση, η οποία σε γενικές γραμμές ταυτίζεται με την λογιστική βάση) με κάποιες εξαιρέσεις όπως π.χ. οι ασφαλιστικές εισφορές, κ.α. όπου πρέπει να παρακολουθούμε και τις δύο βάσεις (φορολογική, λογιστική) για να υπάρχουν τα δεδομένα όπου θα μεταφερθούν στο Ε3 δ) το Ε3 στους πίνακες Δ' και Ζ' περιέχει την λογιστική βάση, η οποία μέσω των πινάκων Ε' (=προσωρινές διαφορές λογιστικής & φορολογικής βάσης) και Φορολογικής Αναμόρφωσης (=μόνιμες διαφορές λογιστικής & φορολογικής βάσης), δίνει τον πίνακα ΣΤ' που έχει την φορολογική βάση (φορολογητέα κέρδη) ε) ΤΟ ΠΙΟ ΒΑΣΙΚΟ: Τα παραπάνω είναι η άποψη μου όπως την έχω διαμορφώσει μελετώντας την ισχύουσα νομοθεσία που με αφορά, βέβαια μια άποψη μη ειδικού, μη αρμόδιου, όπως αρχικά έγραψα, επομένως έχει και το ανάλογο «βάρος». edit: Επειδή εντόπισα ένα λάθος, διόρθωσα με διακριτή διαγραφή το συμπέρασμα στο μέρος του τ.ΤΣΜΕΔΕ.
    1 point
  34. να ξεκαθαρισουμε οτι ΤΑΠ οφειλεις, ως εξης: https://www.synigoros.gr/?i=state-citizen-relations.el.tap.18841 Ομως, για το θεμα των ΔΤ κλπ, κατά την αποψη των Δημων, δεν υπαρχει ρυθμιση στον Νομο, για οσα δεν ειχαν παρει ρευμα ποτέ. δλδ μονον οσοι ειχαν ρευμα και διεκοψαν, μονον αυτοι μπορουν να το δηλωσουν μεχρι 31-12-2019 και να μην εχουν υποχρεωση Αναλυτικα λιγο πιο πανω. εχουμε και αυτο https://www.pomida.gr/newspost.php?nsl=synigoros-toy-politi-oxi-sti-xreosi-dimotikon-telon-sta-kena-akinita
    1 point
  35. Καλά δε μας βλέπεις ότι έχουμε ξοδέψει σελίδες σελίδων για να σου πούμε να κάνεις κάτι και συ αντί να μας ενημερώσεις κύριο μέλημα σου ειναι οι αρνητικοί ψήφοι;
    1 point
  36. Έπρεπε να στο πούμε 2,3 τουλάχιστον φορές για να διαπιστώσεις ότι δεν ειρωνεύομαι; Όλοι μετράμε με rtk και δεν το απαγορεύει κάνεις. Αυτό που σου λέμε είναι να κάνεις δοκιμές. ΠΟΛΛΕΣ!! Όχι ΜΟΝΟ με rtk αλλά και με στατικ. Αν δεν σου τύχει δεν θα πεισθείς. Και διάβασε ένα από όλα όσα βιβλία σου είπαμε τα γράφουν πολύ ωραία
    1 point
  37. Καλά τα λες και ευχαριστώ για τη βοήθεια. Αν κάτι δεν το σχολιάζω δεν σημαίνει ότι δεν το δέχομαι αλλά το αντίστροφο (και ήξερα εκ των προτέρων πολλά για τις rtk τεχνολογίες όπως το ότι η τροπόσφαιρα είναι πολύ σημαντικός παράγοντας σφαλμάτων για αυτό και οι δορυφόροι πολύ χαμηλής ανύψωσης (elevation) καλό είναι να αποφεύγονται κατά την επίλυση εκτός και αν προσφέρουν ακραία καλό SNR). @jojo Αν όντως δεν ειρωνευόσουν συγγνώμη, ίσως το απρόσωπο απλό κείμενο είναι παραπλανητικό αλλά έτσι το διάβασα.
    -1 points
  38. ^ Όπως είπα αν κάτι δεν το σχολιάζω δεν σημαίνει ότι δεν το δέχομαι ως ακριβώς έχει. Πιθανόν να πρέπει να απαντάω "το δέχομαι, το δέχομαι, το δέχομαι, <σχολιασμός>, το δέχομαι" άλλη φορά. Μάλιστα, όχι απλά το δέχομαι αλλά έχω αναπτύξει άγχος για τις περιπτώσεις σφαλμάτων. Πολλές φορές υπερβάλλω όπως αποδεικνύει η πράξη αλλά καλύτερα από την αδιαφορία. ΥΓ. Ενδιαφέρον είναι ότι μια πολύ συνηθισμένη πηγή σφαλμάτων σε αυτές τις τεχνολογίες δεν είναι η μεθοδολογία που ακολουθείται αλλά η εκτέλεση (π.χ. τοποθέτηση/κέντρωση)
    -1 points
  39. Η αναμονή σου δε σημαίνει ότι κάποιος δεν δέχεται μια μέθοδο. Μπορεί να μην έκανε ακόμα κάτι λόγω χρόνου ή να μην σχολίασε ότι το έκανε. ΥΓ. Επίσης η επιστήμη είναι μία, αν η ορολογία είναι από τη βιβλιογραφία σου ή την βιβλιογραφία άλλων δεν αλλάζει κάτι ουσιώδες.
    -1 points
  40. Δεν κατάλαβες. Έχω πλήρη αδιαφορία προσωπική, αλλά ήταν αποδεικτικό του φθόνου που κάποιοι έχουν εδώ μέσα, ειδικά όταν δεν το έκαναν όταν υπήρχε διαξιφισμός αλλά σε μηνύματα που ήταν καθαρά κανονική συζήτηση. Επίσης εξυπακούεται ότι δε θα δρούσαν το ίδιο αν δήλωνα την ειδικότητά τους. [Άσε που αν είχα προσωπικό ενδιαφέρον, εννοείται ότι θα τους παρακαλούσα να με "συγχωρήσουν" (χωρίς να το αξίζουν) αλλά δεν βάζω την προσωπική τους εμπάθεια πάνω από την επιστήμη.]
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.