Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. voxson

    voxson

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      249


  2. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.350


  3. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.739


  4. AAlex

    AAlex

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      210


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 02/05/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Συνάδελφοι, Όποιος νομίζει οτι θα έρθει στην Αγγλία και με το καλημέρα θα πάρει πολλά λεφτά, πλανάται πλάνην οικτράν. Το εύχομαι ολόψυχα, αλλά είναι δύσκολο εκτός αν είναι κάποιος με βαρύ βιογραφικό ήδη. Το ξεκίνημα συνήθως είναι χαμηλό. Αλλά αν αποδείξεις πράγματα, πάρεις γνώσεις και φτιάξεις βιογραφικό με επιτεύγματα, τότε θα τα πουλήσεις και μάλιστα πολύ καλά. Εδώ θα συμμετάσχεις σε σοβαρά έργα, θα διαχειριστείς χρήματα, θα έχεις ευθύνες και θα δουλέψεις σε υψηλά standards. Οι μισθοί των μηχανικών συρρικνώνονται και το ξέρουμε όλοι. Ως επαγγελματίας, τι προτιμάς; Να κάνεις υπομονή, να μη βάζεις στην άκρη στην αρχή αλλά να χτίζεις βιογραφικό ώστε να το εξαργυρώσεις στο μέλλον; Ή να μη βάζεις στην άκρη και να είσαι Ελλάδα με έργα που είναι μετρημένα στα δάχτυλα και ελάχιστη προοπτική; Προσωπικά τον πρώτο μου χρόνο είναι ζήτημα αν έβαλα στην άκρη £400. Έκανα υπομονή όμως και ο χρόνος δούλεψε υπέρ μου. Δεν πλούτισα, αλλά έχω μια πολύ αξιοπρεπή ζωη, μένω Λονδίνο και συγκατοικώ με τη κοπέλα μου. Άνετα όμως θα έμενα και μόνος μου. Τα λεφτά έρχονται, απλά θέλει υπομονή, βιογραφικό και κυνήγι. Δεν χαρίζονται. Και αν σου δώσουν πολλά λεφτά, οι απαιτήσεις και οι ευθύνες αλλάζουν ἀρδην. Κατάντια είναι που η Ελλάδα πλέον έχει πρόβλημα γιατί φεύγει επιστημονικό προσωπικό και μένουν πίσω με τους συνδικάλες να κάνουν δουλειά και τους βετεράνους συνταξιούχους. Εδώ πληρώνω φόρους με χαρά, γιατί βλέπω υποδομές, οργάνωση και σοβαρό κράτος. Και όπως έχω πει σε Αγγλάρες, αν θέλετε να με πετάξετε έξω λόγω Brexit τότε φεύγω αύριο το πρωί. Θα πάω σε άλλη χώρα να δουλέψω με χαρά. Και τότε να δω ποιος θα χάσει χρήματα από τους φόρους που πληρώνω και την συνεισφορά μου σε νέους Αγγλάρες φοιτητές και μηχανικούς που διαχειρίζομαι και αναπτύσσω. Με παιδιά είναι δύσκολο εδώ, αλλά θέλει πολύ δουλειά. Τα έξοδα πάνε στον Θεό. Ειδικά στο Λονδίνο είναι καταστροφή. Πολλοί μετακομίζουν έξω από Λονδίνο ή ακόμα και επαρχία. Άλλοι φέρνουν γονείς από Ελλάδα, άλλοι δουλεύουν από το σπίτι και πάει λέγοντας. Υπάρχουν λύσεις. Κάποιος έγραψε οτι η Βρετανία είναι υπερβολικά υπερτιμημένη, δεν αξίζει και οτι σε σύγκριση με άλλες χώρες τη βάζει στο ίδιο επίπεδο με την Ελλάδα. Δεν υπάρχει καν συζήτηση εδώ. Εκτός αν στην Ελλάδα υπάρχουν έργα, επενδύσεις, ανάπτυξη, σοβαρή φορολογία στον ελεύθερο επαγγελματία, σοβαρά πανεπιστήμια, σοβαρή βιομηχανία, προοπτική, αξιοκρατία και δεν το ξέρω. Γιατί εδώ τουλάχιστον τα βλέπω από το 2012 που ήρθα. Και ως λαός, έχουν πολλά ελαττώματα αλλά είναι αρκετά ευφυής. Η εξυπνάδα δεν είναι προνόμιο μόνο των Ελλήνων.
    3 points
  2. Το βασικό πρόβλημα εδώ δεν είναι η διαστασιολόγηση του αεραγωγού και του έξτρα ανεμιστήρα, που λύνεται σχετικά εύκολα. Το δύσκολο πρόβλημα είναι η σωστή αποχέτευση των συμπυκνωμάτων που θα δημιουργούνται αναπόφευκτα.
    3 points
  3. Εγώ επίσης θα σχολιάσω ότι ναι, μεν είναι κατάντια να συγκατοικούν άνθρωποι διαφορετικών οικογενειών στο ίδιο σπίτι, αλλά είναι κατάντια δική τους, όχι του κράτους (του αγγλικού εν προκειμένω). Δε καταλαβαίνω δηλαδή σε τι φταίει το κράτος που οι άνθρωποι το κάνουν αυτό. Δε τους στοίβαξε υποχρεωτικά, μόνοι τους πήγαν και στοιβάχτηκαν.
    2 points
  4. Διαδικασία Αδειοδότησης Απλούστευση και προτυποποίηση των διοικητικών διαδικασιών γνωστοποίησης λειτουργίας Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, Θεάτρων και Κινηματογράφων ΚΥΑ 16228-2017 ΦΕΚ 1723/Β/18-5-2017 Online Διαδικασία Γνωστοποίησης https://notifybusiness.gov.gr/assets/index.html Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις (ΚΥΑ) για Απλούστευση των διοικητικών διαδικασιών έκδοσης άδειας ίδρυσης και λειτουργίας Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος 1) Κ.Υ.Α. ΔΙΑΔΠ/Φ.Α.2.1/31600 (ΦΕΚ Β 3106/2013) - Απλούστευση των διοικητικών διαδικασιών έκδοσης άδειας ίδρυσης και λειτουργίας Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, Θεάτρου και Κινηματογράφου 2) Κ.Υ.Α. ΔΙΑΔΠ/Φ.Α.2.1/34824 (ΦΕΚ Β 3402/2013) - Απλούστευση και Προτυποποίηση των διοικητικών διαδικασιών γνωστοποίησης ίδρυσης και λειτουργίας Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος λιανικής διάθεσης τροφίμων και ποτών (Κατηγορίας III της Υγειονομικής Διάταξης)-Ένταξη των διαδικασιών στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) που λειτουργούν ως Ενιαία Κέντρα Εξυπηρέτησης (Ε.Κ.Ε.) 3) Κ.Υ.Α. ΔΙΑΔΠ/Φ.Α.2.1/34825 (ΦΕΚ Β 3403/2013) - Απλούστευση και Προτυποποίηση των διοικητικών διαδικασιών γνωστοποίησης ίδρυσης και λειτουργίας Καταστήματος Παροχής Υπηρεσιών Υγειονομικού Ενδιαφέροντος (Κ.Π.Υ.Υ.Ε.) - Ένταξη των διαδικασιών στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π) που λειτουργούν ως Ενιαία Κέντρα Εξυπηρέτησης (Ε.Κ.Ε) 4) Κ.Υ.Α. ΔΙΑΔΠ Φ.Α.2.2 1506 20-1-2014 - Απλούστευση και Προτυποποίηση των διοικητικών διαδικασιών ίδρυσης και λειτουργίας α) Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος λιανικής διάθεσης τροφίμων και ποτών (Κατηγορίας ΙΙΙ Υγειονομικής Διάταξης) και β) Καταστήματος Παροχής Υπηρεσιών Υγειονομικού ενδιαφέροντος -Σύστημα Γνωστοποίησης» Εν ολίγοις για όλα τα Κ.Υ.Ε. ισχύει η 1 εκτός των Κ.Υ.Ε. της Κατηγορίας ΙΙΙ (Επιχειρήσεις Λιανικού & Χονδρικού Εμπορίου) της Υ.Δ. 96967 ήτοι: α) Επιχειρήσεις λιανικής & Χονδρικής διάθεσης τροφίμων & ποτών - Παντοπωλεία - Οπωροπωλεία - Οπωρολαχανοπωλεία - Κρεοπωλεία - Πτηνοπωλεία-Αυγοπωλεία - Ιχθυοπωλεία - Κάβες εμφιαλωμένων ποτών - Καφεκοπτεία - Πρατήρια ελαίων και λιπών - Πρατήρια άρτου - Πρατήρια ετοίμων φαγητών - Υπαραγορές Τροφίμων (Super Markets, Cash & Carry) - Πρατήρια γάλακτος και ειδών ζαχαροπλαστικής - Αμιγή πρατήρια ειδών ζαχαροπλαστικής - Κατάστημα ξηρών καρπών και ζαχαρωδών προϊόντων - Καταστήματα προϊόντων αλλαντοποιΐας και τυροκομίας - Πρατήρια κατεψυγμένων προϊόντων - Πώλησης τροφίμων εντός καταστήματος ψιλικών & σε αναπηρικά περίπτερα - Λαϊκές αγορές - Πλανόδιοι και στάσιμοι μικροπωλητές τροφίμων και ποτών β) Πώληση τροφίμων και ποτών μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου για τα οποία ισχύει η 2 και εκτός των κάτωθι Επιχειρήσεων Παροχής Υπηρεσιών : - Κομμωτήρια - Κουρεία - Καταστήματα περιποιήσεως χεριών-ποδιών (manicure-pedicure) - Εργαστήρια δερματοστιξίας (τατουαζάδικα) για τα οποία ισχύει η 3. 5) Οικ. 1519 - Ενημέρωση αρμοδίων Υπηρεσιών για τη συγκέντρωση απαραίτητων δικαιολογητικών - αποστολή φακέλου για τη γνωμοδότηση της Υγειονομικής Υπηρεσίας για χορήγηση αδείας ίδρυσης και λειτουργίας καταστήματος Υγειονομικού ενδιαφέροντος - Εγκύκλιος ΥΠΕΣΔΔΑ 33758/1993 - Διευκρινιστική του αρ. 28 του Ν.2130/1993 που αναφέρεται στην μεταβίβαση στους Ο.Τ.Α. της αρμοδιότητας χορήγησης αδειών ίδρυσης Κ.Υ.Ε. (Χρήσιμο το Αρ. 41γ για την απόσταση των 50μ των Κέντρων Διασκέδασης απο Ι.Ν., σχολεία, νοσοκομεία κ.λ.π.) - Εγκύκλιος Γ1β ΓΠ 38006 - Παροχή Διευκρινήσεων για θέματα εφαρμογής απλούστευσης διαδικασιών Αδειοδότησης-Γνωστοποίησης & του Αρθρ. 44 της 1169-2011-ΕΕ (13-7-15) Υγειονομικές Διατάξεις Α. Υγειονομική Διάταξη Υ1γ/Γ.Π/οικ.47829 - ΦΕΚ 2161Β / 23.06.2017 Β. Υγειονομική Διάταξη Υ1γ/Γ.Π/οικ. 96967 ΦΕΚ 2718/Β/4-11-2012 που περιλαμβάνει: Υ1γ/Γ.Π/οικ. 96967 ΦΕΚ 2718/Β/4-11-2012 - Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες διατάξεις. Εγκύκλιος 1. Υγειονομική Διάταξη Υ1γ-Γ.Π οικ 96967 Β4ΣΨΘ-Ν6Ω Εγκύκλιος 2. Παρέχονται οδηγίες για την Υγειονομική Διάταξη Υ1γ/Γ.Π οικ 96967 (ΦΕΚ 2718/τ.Β/8-10-2012) «Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες Διατάξεις». ΒΕΦ8Θ-8Ψ3 Εγκύκλιος 3. Διευκρινήσεις σε ερωτήματα που προκύπτουν από την εφαρμογή της Υγειονομικής Διάταξης Υ1γ/Γ.Π οικ 96967 (ΦΕΚ 2718/τ.Β/8-10-2012) «Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες Διατάξεις». ΒΕΥΤΘ-405 Εγκύκλιος 4. «Παρέχονται οδηγίες για το άρθρο 12 παρ. β. «Μεταφορείς –Οχήματα μεταφοράς τροφίμων & ποτών» της Υ.Δ. με αριθμ. Υ1γ/Γ.Π /οικ 96967 (ΦΕΚ 2718/τ.Β/8-10-2012) «Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες Διατάξεις». ΒΕΔΘΘ-1ΙΨ Εγκύκλιος 5. «Παρέχονται οδηγίες για τις Επιχειρήσεις Λιανικής διάθεσης τροφίμων (Περίπτερα-Ψιλικά) της Υ.Δ. με αριθμ. Υ1γ/Γ.Π /οικ 96967 (ΦΕΚ 2718/τ.Β/8-10-2012) «Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες Διατάξεις». ΒΕΝΜΘ-ΡΟΥ Εγκύκλιος 6. Επιχειρήσεις παρασκευής ή και προσφοράς τροφίμων και ποτών σε κινητούς ή προσωρινούς χώρους. ΒΛΒΠΘ-ΖΓ0 Γ. Υγειονομική Διάταξη Α1β 8577/83 ΦΕΚ 526/Β'/23-09-1983 Δ. Υγειονομική Διάταξη Υ.Δ. ΕΙβ 221/65 Περί διαθέσεως λυμάτων και βιομηχανικών αποβλήτων (ΦΕΚ 138/Β/24-2-65) Αλλαγή χρήσης - Βεβαιώσεις χώρου κύριας χρήσης (ΒΧΚΧ) Α. Εγκύκλιος ΑΠ 38283 - Έκδοση Άδειας Δόμησης για αλλαγή χρήσης που ορίζει πότε απαιτείται έκδοση άδειας αλλαγής χρήσης. Β. Χρήσεις γης σε περιοχή αμιγούς κατοικίας (για καταστήματα χωρίς παρασκευαστήριο και τραπεζοκαθίσματα) Ήχος - Θόρυβος Μέτρα προστασίας της Δημόσιας Υγείας από θορύβους μουσικής των Κέντρων διασκέδασης που περιλαμβάνει: - Υ.Α. Α5/3010/1985 - Μέτρα προστασίας της Δημόσιας Υγείας από θορύβους μουσικής των Κέντρων διασκέδασης και λοιπών Καταστημάτων - Υ.Α. Υ2/οικ. 15438/2001 - Τροποποίηση της υ.δ Α5/3010/85, (593/Β) «μέτρα προστασίας της Δημόσιας Υγείας από θορύβους μουσικής Κέντρων Διασκέδασης και λοιπών καταστημάτων» Βοηθητικά Αρχεία Α. Διάγραμμα Ροής για επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος ΚΥΕ Β. Διάγραμμα ροής καφενείου σε .dwg Γ. Έντυπο-Γνωστοποίηση Απλούστευση πλαισίου άσκησης μεταποιητικών και συναφών δραστηριοτήτων τροφίμων και ποτών (ΦΕΚ 1061/Β/28-03-2017) Δ. Αίτηση Βεβαίωσης Καταλληλότητας Ν.4442/16 ΣΤ. Γνωστοποίηση καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος Για συγκεκριμένο οδηγό να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα τον συνάδελφο Antiermitianos
    1 point
  5. Version 1.0.2

    3.596 downloads

    tableCoords v.1 (Φεβρουάριος 2018) Το tableCoords είναι ένα πρόγραμμα σε lisp για την αυτόματη δημιουργία πίνακα συντεταγμένων και λοιπόν βοηθητικών στοιχείων σε περιβάλλον Autocad. Αν δεν ξέρετε πως να εκτελέσετε αρχεία lisp διαβάστε τη σχετική ενότητα στο τέλος αυτού του αρχείου. Αρχείο αλλαγών tableCoords v.1.01 (Ιανουάριος 2022) Στο πινακάκι με τις συντεταγμένες εμβαδά και αποστάσεις αναγράφονται με τρία δεκαδικά. Αν θέλετε να αλλάξετε τον αριθμό των δεκαδικών μπορείτε να κάνετε edit το αρχείο lisp και στη γραμμή 522 να τροποποιήσετε τη μεταβλητή (setq *decimals* 3). tableCoords v.1.02 (Ιούλιος 2022) Επειδή σε κάποιες περιπτώσεις ο έλεγχος για πολύγωνα που τέμνονται με τον εαυτό τους έβγαζε εσφαλμένα μήνυμα λάθους, υπάρχει πλέον η δυνατότητα να απενεργοποιηθεί τελείως. Αρκεί να κάνετε edit το αρχείο lisp και στη γραμμή 523 να τροποποιήσετε τη μεταβλητή (setq *selfintersect* 1). Όταν η τιμή είναι 1 γίνεται έλεγχος για self overlap ενώ όταν είναι 0 ο έλεγχος παρακάμπτεται. Στην τελευταία περίπτωση να σημειωθεί πως αν υπάρχει όντως πολύγωνο που τέμνεται με τον εαυτό του, το πρόγραμμα θα διακοπεί (δεν μπορεί να γίνει offset η polyline για την τοποθέτηση των ονομάτων στις κορυφές). Μπορείτε πάντοτε να βγάλετε πινακάκι με την εντολή ptc, η οποία όμως δεν τοποθετεί αυτόματα ονόματα στις κορυφές και δεν κάνει διαστασιολόγηση. >>> Δημιουργία πίνακα (tc) Για εκτέλεση πληκτρολογείτε tc και πατάτε space ή enter. Το πρόγραμμα θα σας ζητήσει να επιλέξετε μία ή περισσότερες κλειστές polylines. Δεν είναι απαραίτητο οι γραμμές να έχουν την ιδιότητα closed, αρκεί να αρχίζουν και να τελειώνουν στο ίδιο σημείο. Στη συνέχεια θα σας ζητηθεί να δώσετε την κλίμακα του σχεδίου σας (κρατάει μόνο το ακέραιο τμήμα). Η κλίμακα καθορίζει αφενός το μέγεθος των γραμμάτων του πίνακα, αφετέρου τα μεγέθη των βοηθητικών στοιχείων (ονόματα κορυφών, διαστασιολόγηση). Η επόμενη ερώτηση σας ζητάει αν θέλετε να δώσετε κάποιο πρόθεμα για την αυτόματη ονομασία των κορυφών. Αν π.χ. πατήστε το γράμμα Τ, οι κορυφές του πολυγώνου θα ονομαστούν Τ1, Τ2, Τ3 κ.λπ. Αν δεν θέλετε κάποιο πρόθεμα πατήστε απλώς enter. Τέλος, θα σας ζητηθεί να δώσετε το σημείο εισαγωγής του πίνακα. Μπορείτε να τον τοποθετήσετε κάπου πρόχειρα, είναι πολύ εύκολο να τον μετακινήσετε στη συνέχεια στο σημείο ακριβώς που επιθυμείτε. Το tableCoords θα δημιουργήσει ένα καινούριο layer (Pinakakia). Θα φτιαχτεί πίνακας ο οποίος περιλαμβάνει όνομα κορυφής, συντεταγμένες Χ και Υ, αποστάσεις μεταξύ κορυφών, συνολικό εμβαδόν πολυγώνο και συνολική περίμετρο. Ο πίνακας είναι ένα ενιαίο αντικείμενο, που στη λογική του θυμίζει πίνακα excel. Μπορείτε να κάνετε εύκολα edit κάποιο στοιχείο, να αλλάξετε τις ιδιότητες γραμμών και στηλών, να του δώσετε κάποιο συγκεκριμένο στυλ μορφοποίησης κ.λπ. Αν θέλετε να τον μετακινήσετε αρκεί να τον επιλέξετε και να διαλέξετε το πάνω αριστερά τετραγωνάκι. Εκτός από τον πίνακα θα μπούνε αυτόματα ονόματα στις κορυφές του πολυγώνου και θα γίνει διαστασιολόγηση στις πλευρές του. Οι διαστάσεις έχουν φτιαχτεί με το στυλ tcDimStyle. Αν θέλετε να αλλάξετε εύκολα την εμφάνισή τους, πατήστε dimstyle και από το παράθυρο που ανοίγει τροποποιήστε το παραπάνω στυλ. >>> Εντολή διαγραφής (deltc) Με την εντολή αυτή θα σβήσετε όλα όσα έχουν φτιαχτεί (πίνακας, ονόματα κορυφών, διαστασιολογήσεις, layers, styles). Η deltc φροντίζει να σβήσει οριστικά (purge) τυχόν υπολείμματα των παραπάνω στοιχείων. >>> Εισαγωγή πίνακα από σημεία (ptc) Ένας εναλλακτικός τρόπος για να δουλέψετε είναι αντί να κάνετε επιλογή polyline(s) να περιγράψετε το πολύγωνο που σας ενδιαφέρει με τις κορυφές του. Για τον σκοπό αυτό πατάτε ptc και δίνετε διαδοχικά τις κορυφές του πολυγώνου. Η υπόλοιπη διαδικασία είναι παραπλήσια με όσα ειπώθηκαν παραπάνω, με μόνη διαφορά ότι δεν δημιουργείται αυτόματη διαστασιολόγηση και δεν μπαίνουνε ονόματα στις κορυφές. >>> Έλεγχος για self overlap Να σημειωθεί πως το πρόγραμμα είτε όταν επιλέγετε polylines είτε όταν επιλέγετε σημεία ελέγχει την τοπολογική ορθότητα των πολυγώνων, ότι δεν τέμνονται δηλαδή με τον εαυτό τους. Αν εντοπιστεί κάποιο σφάλμα η διαδικασία διακόπτεται και βγαίνει αντίστοιχο προειδοποιητικό μήνυμα. >>> Τέλος, πατώντας helptc βγαίνει ένα μήνυμα συνοπτικής παρουσίασης. Η πρώτη έκδοση του tableCoords δημιουργήθηκε τον Φεβρουάριο του 2018. Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια στον έλεγχο και την αποσφαλμάτωση τον Σπύρο Σταμπολίδη και τον Αλέξη Ντούλα. Για αποστολή σχολίων και παρατηρήσεων μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο [email protected] ============================================ Για να φορτώσετε ένα πρόγραμμα lisp πληκτρολογείτε "ap" και πατάτε enter. Βρείτε το αρχείο .lsp που θέλετε να εκτελέσετε, επιλέξτε το και κάντε load. Αναλόγως της έκδοσης του Autocad που δουλεύετε μπορεί να σας ζητήσει επιβεβαίωση για το αν εμπιστεύεστε το αρχείο. Αν θέλετε το αρχείο μπορεί να φορτώνει αυτόματα κάθε φορά που ανοίγετε το πρόγραμμα. Πατάτε πάλι "ap" και πατάτε το κουμπί "contents" (startup suite) κάτω δεξιά. Από εκεί μπορείτε να κάνετε add και remove αρχεία lisp. Στο επόμενο σχέδιο που θα ανοίξετε θα φορτωθεί ότι έχετε τοποθετήσει στο startup. Για να μην βγαίνει συνεχώς ερώτηση ασφαλείας, μπορείτε από τις επιλογές του προγράμματος να δηλώσετε ένα trusted folder μέσα στο οποίο θα έχετε βάλει όλα τα lisp αρχεία που δουλεύετε. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πως μπορείτε να εκτελέστε lisp, καθώς επίσης και για να κατεβάσετε πολλά χρήσιμα προγράμματα, επισκεφτείτε τον σύνδεσμο http://www.lee-mac.com/runlisp.html
    1 point
  6. 1.956 downloads

    Πρόκειται για το έντυπο εξουσιοδότησης για το ΙΚΑ το οποίο μετέτρεψα σε αρχείο word.
    1 point
  7. Από πολύ παλιά λέγοντας "μπλοκάκι" εννοούσαμε ότι κάποιος ελ. επαγγελματίας εργάζονταν κυρίως σε κάποια εταιρεία και αμείβονταν με παραστατικό παροχής υπηρεσιών αλλά ήταν πρακτικά σαν μισθωτός και με την "σκέτη" έννοια "μισθωτός" εννοούσαμε το κλασικό μισθωτό μηχανικό που δεν είχε κάνει έναρξη στην εφορία. Στην συνέχεια και μετά τον ΚΦΕ (ν.4172/2013) και πριν την εφαρμογή του ασφαλιστικού νόμου (ν.4387/2016) συνεχίσθηκε/υπήρχε πάλι η έννοια "μπλοκάκι" και εννοούσαμε/εννοούμε το ότι ο ελ. επαγγελματίας αντιμετωπίζονταν/ται πλέον ΚΑΙ φορολογικά σαν να ήταν μισθωτός. Με την έναρξη του ασφαλιστικού νόμου (ν.4387/2016) μπήκε και η έννοια του ελ. επαγγελματία που αντιμετωπίζεται ασφαλιστικά ως μισθωτός, και άρα προέκυψε και εκεί η έννοια του "μπλοκάκια". Επομένως κάπως έπρεπε να γίνεται ο διαχωρισμός (στις μεταξύ μας συνομιλίες και γραπτά) και με απλό και κατανοητό τρόπο των δύο αυτών "αντιμετωπίσεων" του "μπλοκάκια" χωρίς κάθε φορά να αναφέρουμε τον αντίστοιχο νόμο και τις αντίστοιχες προϋποθέσεις κλπ κλπ. Επομένως υπάρχει διαφορετικός «ορισμός» του «μπλοκάκια» ανάλογα από ποια νομοθεσία τον προσεγγίζουμε. Το "Φορολογικό μπλοκάκι" είναι ελ. επαγγελματίας αλλά έχει τα φορολογικά χαρακτηριστικά μισθωτού. Είναι φορολογικά υπόχρεος τήρησης βιβλίων, ΦΠΑ, παρακράτησης φόρων, χαρτόσημων κτλ., απλά η φορολόγηση του εισοδήματός του γίνεται με την κλίμακα των μισθωτών, επίσης δικαιούται ετήσιας έκπτωσης φόρου έως 1.900€-2.100€, χωρίς έκπτωση δαπανών παρά μόνο των ταμειακών καταβολών από 1/1-31/12 που αφορούν ασφαλιστικές εισφορές. Ο τρόπος αυτός της φορολογικής αντιμετώπισης του ελ. επαγγελματία σαν να ήταν μισθωτός γίνεται υποχρεωτικά εφόσον συντρέχουν (αθροιστικά) οι προϋποθέσεις του άρθρου 12 § 2 περ. στ' (ΚΦΕ-Φορολογικός Νόμος) ν.4172/2013. Το "Ασφαλιστικό μπλοκάκι" είναι ελ. επαγγελματίας αλλά έχει τα ασφαλιστικά χαρακτηριστικά μισθωτού. Ο τρόπος αυτός της ασφαλιστικής αντιμετώπισης του ελ. επαγγελματία, δηλαδή η ένταξή του στο άρθρο 39 § 9 περ. στ' (Ασφαλιστικός Νόμος) ν.4387/2016 σαν να ήταν μισθωτός είναι δυνητικός (αφού ο ασφαλισμένος "που αιτείται" ξεκινάει τη διαδικασία έτσι ώστε η αντιμετώπισή του ασφαλιστικά να γίνεται σαν να ήταν μισθωτός). Τα δύο αυτά "μπλοκάκια" διέπονται από διαφορετικές νομοθεσίες (αυτή του ασφαλιστικού και αυτή του φορολογικού νόμου) οπότε: -- ένας ελ. επαγγελματίας στον οποίον συντρέχουν οι προϋποθέσεις του ΚΦΕ (ν.4172/2013), τότε υποχρεωτικά φορολογικά θα αντιμετωπισθεί ως "μισθωτός" ["φορολογικό μπλοκάκι"] αλλά μπορεί ο ίδιος ελ. εππαγελματίας στον οποίον συντρέχουν οι προϋποθέσεις του Ασφαλιστικού νόμου (ν.4387/2016), τότε ασφαλιστικά δύναται να αντιμετωπισθεί (εφόσον ο ίδιος το αιτηθεί) ή και να μην αντιμετωπισθεί (εφόσον ο ίδιος ΔΕΝ το αιτηθεί) ως "μισθωτός" ["ασφαλιστικό μπλοκάκι"] και το ανάποδο -- ένας ελ. επαγγελματίας που δυνητικά ασφαλιστικά (εφόσον ο ίδιος το αιτηθεί) θα αντιμετωπισθεί ως "μισθωτός" ["ασφαλιστικό μπλοκάκι"] μπορεί φορολογικά υποχρεωτικά (εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις) να αντιμετωπισθεί ή και να μην αντιμετωπισθεί υποχρεωτικά (εφόσον ΔΕΝ συντρέχουν οι προϋποθέσεις) ως "μισθωτός" ["φορολογικό μπλοκάκι"] π.χ. ενδεικτικά "φορολογικό μπλοκάκι" και ταυτόχρονα "ασφαλιστικό μπλοκάκι" ως "φορολογικό μπλοκάκι" θα πρέπει να πληροί τις προϋποθέσεις του άρθρου 12, παρ. 2στ΄ του ΚΦΕ-Ν.4172/2013 οπότε υποχρεωτικά αντιμετωπίζεται φορολογικά ως μισθωτός ως "ασφαλιστικό μπλοκάκι" θα πρέπει να πληροί τις προϋποθέσεις της παρ. 9 του άρθρου 39, του νόμου 4387/2016 και να αιτηθεί (δυνητικά) την ένταξή του στην παρ. 9 του άρθρου 39, του νόμου 4387/2016 οπότε και θα αντιμετωπισθεί ασφαλιστικά ως μισθωτός ως "φορολογικό μπλοκάκι" θα πρέπει να μην έχει την εμπορική ιδιότητα ως "ασφαλιστικό μπλοκάκι" δεν ενδιαφέρει ποιο επάγγελμα ασκεί αρκεί «να υπάγεται ή θα υπάγονταν κατά την έναρξη ισχύος του νόμου, στην ασφάλιση του ΟΑΕΕ και του ΕΤΑΑ, και να αμείβεται με δελτίο παροχής υπηρεσιών» ως "φορολογικό μπλοκάκι" θα πρέπει να μη διατηρεί επαγγελματική εγκατάσταση που διαφέρει από την κατοικία του. ως "ασφαλιστικό μπλοκάκι" είναι αδιάφορο αν διατηρεί ή όχι εγκατάσταση διαφορετική από την κατοικία του ως "φορολογικό μπλοκάκι" θα πρέπει να μην αποκτά εισόδημα από μισθωτή εργασία, ως "ασφαλιστικό μπλοκάκι" δεν μπορεί να είναι παράλληλα και μισθωτός. ως "φορολογικό μπλοκάκι" ο φόρος εισοδήματος και η εισφορά αλληλεγγύης, υπολογίζονται/επιβάλλονται είτε επί του πραγματικού εισοδήματος είτε επί του τεκμαρτού εισοδήματος ανάλογα με το ποιο είναι το μεγαλύτερο. ως "ασφαλιστικό μπλοκάκι" οι ασφαλιστικές εισφορές υπολογίζονται/επιβάλλονται στο συνολικό ποσό του παραστατικού παροχής υπηρεσιών. Δηλαδή στο μικτό ποσό χωρίς αφαίρεση τυχόν επαγγελματικών δαπανών και με την υποβολή της ΑΠΔ, ενεργοποιείται αυτομάτως η καταβολή ασφαλιστικών εισφορών.
    1 point
  8. Homer, είναι παλιά ειδοποιητήρια. Η προθεσμία τους ήταν η 31η Δεκεμβρίου 2018, και αν δεν έχουν πληρωθεί, έχουν ήδη μεταφερθεί σαν οφειλές στην σελίδα του ΕΦΚΑ. Το 2014-Α δεν έχει βγει ακόμα.
    1 point
  9. Τέθηκε ένα ερώτημα (άρα κάτι αναζητάς), δόθηκε μια περίπου απάντηση από μένα, εν συνεχεία καταρρίφθηκε από έναν άλλο συνάδελφο και κατέληξα λέγοντας σου να μην τη λάβεις υπόψη (γνώμη μου). Η άποψη σου εν τέλει, ποιά είναι; Στα πλαίσια μιας κουβέντας γενικού χαρακτήρα πάντα. Με ενδιαφέρει να την διαβάσω.
    1 point
  10. Ναι. Να συμψηφιστεί όλο το ποσό. Θα μπορούσες να είχες προς υπαγωγή μόνο τα 30 τμ αυθαιρέτως κλεισμένου ΗΧ που είχε τακτοποιηθεί με Ν. 3843 και λόγω μειωμένων προστίμων με βάση το νόμο και φυσικά χαμηλότερης ΤΖ όπως είπες, να σου βγαίνει και πάλι να μην πληρώσεις.
    1 point
  11. https://www.agriniopress.gr/kathestos-domisis-naypakto-syntelestis-domisis/ ΦΕΚ τεύχος Δ, με αριθμό 198/25-4-2019
    1 point
  12. Οι λογιστές ξέρουν καλά ό,τι τους έχει τύχει. Όταν τους τυχαίνει κάτι για πρώτη φορά, συχνά είναι εξίσου σε απορία με εμάς. Χαρακτηριστικά αν έχετε μπει ποτέ στο forum του taxheaven, πολλές φορές λογιστές ανοίγουν θέματα διότι δεν έχουν ιδέα πώς να αντιμετωπίσουν περιπτώσεις που δεν τους έχουν ξανατύχει και που καμιά φορά δε μοιάζουν και εντελώς σπάνιες. Επί του θέματος, τώρα, υπάρχει μια μικρή λεπτομέρεια που σκέφτηκα μόλις και που ίσως δίνει την απάντηση. Τα συγχρηματοδοτούμενα ερευνητικά, από ΕΕ και από εθνικούς πόρους, δίνουν απαλλαγή ΦΠΑ στο ποσοστό της ευρωπαϊκής χρηματοδότησης. Συνεπώς εκεί θα πρέπει κάποιος να πληρώσει ΦΠΑ για το ποσό της ελληνικής συμμετοχής παρόλο που δε θα φαίνεται στο τιμολόγιο. Άρα πρέπει να δηλώσει το δικαίωμα έκπτωσης και να υπολογίσει με το χέρι το φόρο σε άλλο κουτάκι. Σε πλήρως χρηματοδοτούμενο από ΕΕ πρόγραμμα ίσως το 349 και το 310 μεταπίπτουν στο ίδιο πράγμα. Αν κάποιος βγάλει άκρη από τη σχετική ΠΟΛ 1128/1997, μπράβο του! ΥΓ: Αν και το θεωρώ δεδομένο, το γράφω καλού κακού. Η ερασιτεχνική μας άποψη επί των λογιστικών ουδεμία ευθύνη δε μας δημιουργεί για τυχόν λάθη που κάνουμε!!
    1 point
  13. Αρχικά εμπιστευόμαστε τον λογιστή / πάμε σε λογιστή... Στην πορεία να βάλω και έναν σχετικό προβληματισμό με το παρακάτω ... μήπως επανέρθουν στην @Sofi01οι αμφιβολίες .... χωρίς να διαφωνώ κατ' ανάγκη με τον @voxson, απλά το θέτω ως post ... https://www.michanikos.gr/forums/topic/26484-εσοδα-με-φπα-και-χωρις-φπα/?tab=comments#comment-393621
    1 point
  14. Η μέθοδος ανάλυσης fourier με καταγραφή microtremor, είτε με τον φυσικό, περίπου λευκό θόρυβο, είτε με τεχνητή δόνηση, έχουν εφαρμοστεί στην έρευνα εδώ και δεκαετίες. Στον ανά-σχεδιασμό υφιστάμενων κατασκευών δεν μπορεί να έχει ωστόσο χρησιμότητα. Οι ιδιοπερίοδοι που λαμβάνονται υπόψη στις μεθόδους ελέγχου με βάση τα εντατικά μεγέθη (ισοδύναμη στατική και φασματική) αναφέρονται σε δυσκαμψία γυμνού φορέα στην οριακή κατάσταση λειτουργικότητας. Όχι στην πραγματική δυσκαμψία σταδίου ΙΙΙ (μετά την διαρροή), ούτε και σε δυσκαμψία με τα οιονεί μόνιμα, μαζί με τις τοιχοπληρώσεις. Όθεν, το microtremor είναι απολύτως μη αξιοποιήσιμο. Στην περίπτωση μεθόδων ελέγχου με βάση την παραμόρφωση (μέθοδοι επιτελεστικότητας) η χρονοιϊστορία είναι ουσιαστικά μονόδρομος. Το microtremor δεν ωφελεί... Σε κάθε περίπτωση, αν έχεις στον νου σου κάτι σαν διδακτορικό, η ιστορία αυτή δεν έχει σημαντικές προοπτικές για καλή κατάληξη... Δες πρωτογενή έρευνα από την δεκαετία του 1970 σε σχέση με το microtremor και σε σχέση με τις μεθόδους αντισεισμικού σχεδιασμού...
    1 point
  15. Είναι κανονικό εισόδημα με δικαίωμα έκπτωσης φόρου, απλά δεν έχει ΦΠΑ, χωρίς να έχει κάποια άλλη φορολογική ιδιορρυθμία. Άρα 349.
    1 point
  16. Χριστός Ανέστη. Δεν γνωρίζω αλλά νομίζω στον 310 "Εκροές Απαλλ/νες και εξαιρούμενες χωρίς δικαίωμα έκπτωσης) διότι είναι απαλλασσόμενη εκροή. Επίσης νομίζω ότι θα πρέπει να κάνεις pro-rata (παλαιότερα γινόταν στην στην εκκαθαριστική, τώρα πρέπει να γίνει εντός της περιοδικής) Δεν είμαι τόσο σίγουρος...συμβουλέψου κάποιον λογιστή.
    1 point
  17. Δεν έχει γείωση. Μήπως μετρησες σε παλιά τριπολικη πρίζα που δεν είναι σουκο. Αλλαγή όλες τις τριπολικες σε σουκο κ εκεί θα δεις και με τα μάτια σου αν έχει κ γείωση
    1 point
  18. Χιλιες φορές σκεπή! Εκτός αν εχεις θέματα με το ύψος. Την πληρώνεις μια φορά και ξεγνοιάζεις.... Οτι μόνωση και να κάνεις αν δε πάς σε μπατζετ εφάμιλλο με αυτό τις στέγης θα χεις θέματα. Ακόμη και ακριβή μόνωση να κάνεις εξαρτάται ποιός θα την κάνει κλπ κλπ. Φυτεμένο δώμα καλό σαν ιδέα αλλά μπελαλίδικη δουλειά που θέλει μάστορα με αρ@@@@ πέρα απο σωστή μελέτη αρχικά!
    1 point
  19. ο συγκεκριμένος απορροφητήρας υπολείπεται(*) ακόμα και για κανονικές περιπτώσεις. Στη συγκεκριμένη περίπτωση θέλεις μια φούσκα και ένα ανεμιστήρα. Ο αγωγός Φ125 είναι αρκετός αν και θα είχες καλύτερα αποτελέσματα με μεγαλύτερη διατομή. Σου συστήνα να επευθυνθείς σε μηχανολόγο να σου υπολογίσει και να σου προτείνει ανεμιστήρες. Οι in-line βολεύουν πολύ αλλά δεν υπάρχουν πολλές επιλογές σε αυτές τις δυναμικότητες. (*) θεωρώ απορροφητήρα που να τραβάει και υδρατμούς και όχι μόνο τις οσμές.
    1 point
  20. Δεν γνωρίζω και δεν μας αφορά στην τελική σε ποιόν αναλογούν τα «έξοδα» …. Αυτό θα το λύσεις εσύ. Αξίζει όμως τον κόπο και το τελικό σίγουρο αποτέλεσμα να ζητήσεις από συνάδερφο κατάλληλης ειδικότητας (μηχανολογία κλπ.) και με ανάλογη ενασχόληση και υποδομή σχετικά να σου κάνει μια σωστή διαστασιολόγηση των απαιτήσεων για την βέλτιστη λύση. (διαδρομή, διατομές, μοτέρ αν και εφόσον χρειαστούν). Αρχιτέκτονες δεν είναι το αντικείμενο μας παρα μόνο να καλύψουμε ή να ομορφύνουμε τους σωλήνες ή τα μηχανικά μέρη που πιθανά θα υπάρξουν. Στην ουσία αχρείαστοι να είμαστε διότι αν χρειαστείς επεμβάσεις και στα δομικά (γυψοσανίδες κλπ.) αρα Αρχιτέκτονα ή Πολιτικό Μηχανικό τότε ανεβάζεις κοστολόγια Συμπερασματικά μιλάς με ειδικότητα Μηχανολόγου ή Ηλεκτρολόγου Μηχανολόγο… ένα έξοδο που θα σε γλυτώσει από πιθανά αλλα έξοδα και με αβέβαια αποτελέσματα. (μη ρωτήσεις τιμές στο φόρουμ και δεν ξέρω και δεν μπορεί να δοθεί κόστος αμοιβών μηχανικών ούτε αναζήτηση στο δημόσιο φόρουμ)
    1 point
  21. Χρόνια πολλά επίσης. Αποτέλεσμα θα έχει αλλά όχι το αναμενόμενο. Εξαρτάται και από τη χρήση που θα του κάνεις. Οι συνήθεις οικιακοί απορροφητήρες είναι υπολογισμένοι για μικρές διαδρομές μέχρι το πολύ 3 m στην ευθεία, μία καμπύλη 90 και με φίλτρο καθαρό. Αν η διαδρομή γίνει μεγαλύτερη, προστεθούν κι άλλες καμπύλες και μείνει λίγο ακαθάριστο το φίλτρο (περίπου 2 μήνες) αρχίζει να μειώνεται η απόδοση. Μια λύση είναι να του βάλεις λίγο πιο ευρύχωρο αεραγωγό δλδ μια διάμετρο μεγαλύτερη απ τη συνήθη. Νομίζω ότι αυτή είναι Φ 100. Επίσης πρόσεξε τη στεγανότητα.
    1 point
  22. Δεν έχει γειώση ο ρευματοδοτης για αυτό σου δείχνει αυτή την τάση. Τουλάχιστον το sonel που έχω έτσι κάνει.
    1 point
  23. έσκασε ηλεκτρολυτικός, ίσως λόγω βραχυκυκλώματος (πριν ή μετά από αυτόν) ή ηλικίας. Νεκροψία στον φορτιστή, συνήθως δεν φταίει η ηλεκτρική εγκατάσταση. Πολύπριζα, μπαλαντέζες και ταυ είναι από τους συνήθεις ύποπτους. Αν θες με το 5035 δες και γείωση. Στο pinned 'Όργανα ελέγχου ΕΗΕ' έχει για 5035 και λινκ για μετρήσεις http://www.elemko.gr/pdf/elemko_instruments.pdf
    1 point
  24. Και εγω πάντως, σαν Τοπογραφος Μηχανικός,ηλεκτρονικά υποβαλλωτο 95% των δηλώσεων.Ομολογω έχω διαβάσει ολο το θέμα και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρεπει να το αποφευγουμε. Ας εξηγησει καποιος ξεκαθαρα να το ληξουμε
    1 point
  25. Καλέ μου φίλε, συμφωνώ κι επαυξάνω!!
    1 point
  26. Μετά από 3 μήνες με την ενασχόληση με τις δηλώσεις τελικά πιστεύω ότι για το καλό του κτηματολογίου και για να μπορεί να γίνει πιο γρήγορα , με λιγότερα λάθη και με τρόπο που να είναι άμεσα αξιοποιήσιμα τα στοιχεία ενδεικνύεται η ηλεκτρονική εφαρμογή , ειδικά αν γίνεται από συναδέλφους μηχανικούς Αν μας ενδιαφέρει σε πρώτο επίπεδο η γρήγορη ολοκλήρωση του κτηματολογίου και όχι η είσπραξη χρημάτων περισσότερων ... θα πρέπει να την προτιμούμε Ασε που πολλά λάθη σε προειδοποιεί το ίδιο το σύστημα ... και είναι γενικά πολύ φιλικό (καλός ο σχεδιασμός του σε γενικές γραμμές) Αν θέλουμε να βγάλουμε περισσότερα χρήματα τότε καλύτερα η συμπλήρωση φακέλων όπου ο όγκος εργασίας γίνεται μικρότερος από εμάς (δεν απαιτούνται ψηφιακά αρχεία , σκαναρίσματα ) Επίσης ένα καλό της εφαρμογής είναι ότι μέχρι να ολοκληρωθεί το έργο έχουν πρόσβαση οι ιδιοκτήτες στα στοιχεία τους (τοπογραφικά ,συμβόλαια κλπ ) αλλά δεν ξέρω αν αυτό γίνεται και στην κατάθεση στα γραφεία αν έχουν δυνατότητα να βλέπουν κάπου ψηφιακά μετά τα δεδομένα τους που κατάθεσαν
    1 point
  27. Πάντως μια παρατήρηση έχω να κάνω. Πολύ χολή σε αυτό το θέμα. Όλος ο τεχνικός κόσμος και μη, προσπαθεί, υπό ασφυκτική πίεση χρόνου να δηλώσει ιδιοκτησίες στο Κτηματολόγιο. Το πρόβλημα είναι η χρονική πίεση. Το αποτέλεσμα προφανώς και δεν θα είναι καλό. Άλλωστε στην Ελλάδα βρισκόμαστε. Πόσες φορές έχει γίνει κάτι καλά. Ας σταματήσει η ανελέητη κριτική, κοιτάξτε λίγο την πραγματικότητα και σταματήστε να κρίνετε όποιον προσπαθεί να κατανοήσει και να φέρει εις πέρας την δουλειά του. Δεν θα μάθουμε τώρα, στην τούρλα του Σαββάτου σε όλους την αναγκαιότητα ενός σωστού Τοπογραφικού Διαγράμματος, ούτε προλαβαίνουμε και να το κάνουμε.Λυπάμαι που το λέω, αλλά αυτή η συμπεριφορά δεν ανταποκρίνεται στον τεχνικό κόσμο όπως τον γνωρίζω. (Συγγνώμη για το άσχετο του θέματος, αλλά πραγματικά συγχύζομαι κάθε φορά που διαβάζω το θέμα με τις υπεροπτικές απαντήσεις)
    1 point
  28. Κανα δυο πράγματα κ από εμένα : - Δεν επιβεβαιώνω , τουλάχιστον μισθολογικά, την άποψη μη chartered = senior technician . Ειδικά σε μικρότερες εταιρείες . Σίγουρα είναι πολύ καλό εργαλείο , αλλά το μην είσαι chartered δεν σε κάνει αυτόματα να θεωρείσαι technician - η Αγγλία είναι αρκετά δύσκολη χώρα για ζευγάρια με παιδιά σε ηλικία παιδικού σταθμού .Αν είναι μεγάλα έχεις την προσαρμογή στο σχολείο κτλ . Αν είναι μικρά (<4) , έχεις έξοδα παιδικού σταθμού . Τα οποία δεν είναι καθόλου αμελητέα . Πολύ συχνά , κάποιος παρατάει τη δουλειά για ένα χρονικό διάστημα έως να μεγαλώσουν τα παιδιά . Ψυχολογικά και οικονομικά , η πιο δύσκολη φάση στην Αγγλία κατά την άποψη μου . - αντιλαμβάνεστε ότι ένα ζευγάρι μηχανικών ( ας πούμε ) 30 χρόνων χωρίς παιδιά , είναι πολύ καλύτερα οικονομικά ( και κοινωνικά ίσως ) από ένα ζευγάρι ίδιας ηλικίας , εμπειρίας κτλ αλλά με παιδιά ηλικίας ας πούμε 1-4 χρονων. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι για έναν σολο μηχανικό εκτός Λονδίνου ( το θεωρώ απλησίαστο ) το οικονομικό δεν βγαίνει . Πλούσιος δεν θα γίνεις άμεσα , αλλά αναλόγως την φάση μπορεί να είσαι αρκετά άνετος . - ο καθένας ψάχνεται και κυνηγάει αυτό που πιστεύει τον γεμίζει περισσότερο . Δεν χρειάζεται να συμφωνούμε όλοι . - ένα μεγάλο θέμα είναι τα παιδιά ( για όποιον έχει , η θέλει ) . Εδώ υπάρχει διάσταση απόψεων. Άλλος λέει ότι τα παιδιά είναι καλύτερα να μεγαλώσουν στην Ελλάδα . Μερικοί τα στέλνουν το καλοκαίρι στους παππούδες . Ας μιλήσουν και άλλοι άνθρωποι που έχουν παιδιά να μας πούνε την γνώμη τους . Εγώ αυτό που χαίρομαι στην Αγγλία ( μικρή , σχετικά , επαρχιακή πόλη ), είναι το ότι Υπάρχει ένας στοιχειώδης σεβασμός . Δεν καπνίζουν μέσα , δεν παρκάρουν σε ράμπες για ανάπηρους , η οδήγηση είναι πολύ λιγότερο επιθετική και άλλα πράγματα που δείχνουν σεβασμό . Κ πανω από ήλιο , θάλασσα και καφέ , εγώ σκέφτομαι σε ποιο μέρος το παιδί μου α) θα γίνει καλύτερος άνθρωπος και β) θα έχει περισσότερες ευκαιρίες στη ζωή του . Δεν είναι σε καμμία περίπτωση όλα ρόδινα στην Αγγλία - πουθενά δεν είναι . Δεν έχουν όμως και όλοι δικό τους σπίτι στην Ελλάδα - Τέλος , θεωρώ ότι υπάρχει πολύ μεγαλύτερη αξιοπρέπεια στη δουλειά στην Αγγλία ( μιλάω για μηχανικούς ) . Και το αντικείμενο είναι σαφώς πιο ενδιαφέρον κατά την άποψη μου .
    1 point
  29. Μην ανησυχείς Ιάσονα... Κι εμείς έχουμε δικούς μας που νομοθετούν.... Είναι οι εταιρείες λογισμικού.... Και είναι πολύ... min. 2000 το κεφάλι για κομπλέ πρόγραμμα ΜΣΕ, Ενισχύσεις, Pushover... συν συντηρήσεις, αναβαθμίσεις και δε συμμαζεύεται
    1 point
  30. Στην ΚΥΑ ΦΕΚ Β 248 /15.02.2017, που υπογράφεται από τον αναπληρωτή υπουργό Περιβάλλοντος Σ. Φάμελλο και τον υπουργό Υποδομών Μεταφορών Χρ. Σπίρτζη, προβλέπεται, για την τμηματική οριοθέτηση ρέματος που εισήγαγε ο παραπάνω νόμος [4258/14] , ότι η ανάλυση και η τεκμηρίωση των συνεπειών "θα αναφέρεται τόσο στο προς οριοθέτηση τμήμα του υδατορέματος όσο και ανάντη και κατάντη αυτού".
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.