Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. jojo

    jojo

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      934


  2. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.204


  3. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.329


  4. SOTHRIS

    SOTHRIS

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.501


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 08/05/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Version X6.2

    81.122 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    2 points
  2. 1) Bλέπεις ανά τρίμηνο τις αποκλίσεις ή ετήσια ? Εχει σημασία. 2) Τα ξαναπερνάς όλα με ημερομηνια αναφοράς την 31-12-2018 και τα υποβάλεις με την επιλογή να διαγράψει τα παλαιά.
    2 points
  3. εγω Συναδελφε, νομιζω οτι σιγουρα ειναι θεμα αδειας, την δειχνει, καταλαβα και ο πελατης ζηταει απλως την κατασκευη της απο διαφορετικα υλικα.... δικαιωμα του, , με το να το δει Μηχανικος απο κοντα... συμφωνω, , διοτι μπορει το μεγιστο υψος κτιριου.... ΄η οι οψεις να απαγορευουν να φτιαχτει περγκολα απο διαφορετικα υλικα, ή οι οψεις ή οι γειτονες και τελικα να εχει προβλημα. Καποιος Μηχανικος νομιζω πρεπει να το δει απο κοντα
    2 points
  4. εφοσον ειναι ιδιοκτητης και των δυο μπορει ισως με μια δηλωση αν ο αρμοδιος μηχανικος ο οποιος ρυθμιζει τις αυθαιρετες κατασκευες κρινει οτι γινεται με μια. Λαμβανοντας υποψη τιτλους, οικοδομικα σχεδια, εξεταζοντας την κατασκευη, τα γνωστα στοιχεια που πρεπει να ελενξει. Νομιζω μια διαμερισματωση υπαρχει - εφοσον ορια ξεχωριστων ορ. ιδιοκτησιων στον ιδιο οροφο εχουν αλλαξει - και μια ΥΔ, απο τα συμφραζομενα. Ο Μηχανικος οφειλει να δει οτι πλαγιες αποστασεις, υψη , δεν υπαρχουν αλλες παραβασεις, λαμβανοντας υποψη τα στοιχεια που πρεπει να εξετασει. Επισης Μεγαλε ξεχασα το σημαντικοτερο, θα πρεπει να δει οτι οι αυθαιρετες κατασκευες ή οι αυθαιρετες αλλαγες χρησεις εχουν γινει προ 28 - νομιζω - Ιουλιου το 2011 καινα εχει τροπο, Δημοσιο Εγγραφο ή αεροφωτογραφια ή άλλο που να προβλεπεται απο την ισχυουσα νομοθεσια να το αποδειξει.
    2 points
  5. Στην αρχη δεν το ειχα δει το νεκροταφειο πηγα το ειδα μ αρεσε μετα ειδα το νεκροταφειο, δεν νομιζω να το παρω απλα επειδη το βρηκα σε αρκετα καλη τιμη ειπα να το ψαξω λιγο παραπανω. Αυτο δεν το σχολιασα ουτε εγω
    2 points
  6. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    102.091 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  7. Καλημέρα συνάδελφοι, Θεωρώ ότι πρέπει να γίνει μια λίστα από αιτήματα για την καλυτέρευσης της χρήσης του συστήματος e-Άδειες που να σταλεί στο ΤΕΕ και στο Υπουργείο. Ο χρόνος που απαιτείται για το ανέβασμα μιας άδειας είναι πάρα πολύς και αυτό καθαρά και μόνο λόγω του δύσχρηστου του συστήματος. Έχω συντάξει μια λίστα από θέματα που δεν είναι πλήρης ούτε ενδελεχής: Ανέβασμα πολλαπλών αρχείων Ανέβασμα αρχείων με σύρσιμο τους πάνω στην σελίδα ή σε τμήμα της σελίδας. Δυνατότητα αλλαγής τύπου αρχείου μετά το ανέβασμα Δυνατότητα αλλαγής κατηγορίας αρχείου μετά το ανέβασμα Δυνατότητα απομάκρυνσης αρχείων (πριν την υποβολή της αίτησης θα πρέπει να μπορεί ο διαχειριστής της αίτησης να αφαιρέσει αρχεία, μετά την υποβολή και πριν την έκδοση θα πρέπει να μπορεί να αφαιρέσει αρχεία μόνο ο υπάλληλος που μπορεί να εκδώσει την πράξη). Διασύνδεση του συστήματος αμοιβών με το σύστημα αναθέσεων και αυτόματη παραγωγή εγγράφων ανάθεσης και ανάληψης. Αν έχει κάποιος συνάδελφος επικοινωνία με κάποιον συντελεστή του συστήματος που μπορεί να απευθύνει και να του κοινοποιήσει τα αποτελέσματα του θέματος αυτού θα ήταν εξαιρετικά. Δυνατότητα μεταφόρτωσης όλων των έγκυρων αρχείων της αίτησης σε ένα συμπιεσμένο αρχείο. Ανεξάρτητα από το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η αίτηση. Δυνατότητα εμφάνισης υπογράφοντως των αρχείων από τον πίνακα επισκόπησης. Δυνατότητα ομαδοποιημένης εμφάνισης των αρχείων ανά κατηγορία που ανήκουν (ένα dropdown πεδίο που να λειτουργεί ως φίλτρο με τις κατηγορίες). Μη απαίτηση αποδοχής συμμετοχής στο έργο από μηχανικούς των οποίων δεν αλλάζουν τα συνοδευτικά της αίτησης για τα οποία δεν έχουν ευθύνη. (πχ: ο Τοπογράφος δεν θα πρέπει να κάνει ξανά αποδοχή αν η παρατηρήσεις αφορούν στα αρχιτεκτονικά). Ο κάθε μηχανικός που συμμετέχει πρέπει να μπορεί να διαχειριστεί στην αντίστοιχη κατηγορία μελετών τα αρχεία του. Με αυτόν τον τρόπο άρετε η απαίτηση για αποδοχή συμμετοχής μηχανικού στο έργο. Η δυνατότητες του διαχεριστή της αίτησης δεν αλλάζουν. Ειδοποίηση με αποστολή email στον διαχειριστή της αίτησης όταν μια αίτηση μπαίνει "σε μεταβολή". Το ίδιο θα πρέπει να μπορεί να γίνει για τους υπαλλήλους των Υπηρεσιών Δόμησης αλλά δεν έχω εμπειρία από την μεριά τους. Βελτίωση διάδρασης και επίδοσης του συστήματος σε κινητά και tablet. (Μην γινόμαστε Ουγκάντα ενώ το παίζουμε ότι γινόμαστε Ελβετία.)
    1 point
  8. τα συντάσσουμε και τα αναρτούμε ηλεκτρονικά είτε τα πάμε στη ΔΟΥ και τα σφραγίζουμε (αναλόγως με τα κέφια που έχουν )
    1 point
  9. Δεν νομίζω ότι μπορείς με κανένα τρόπο να αποφύγεις το βάρος εκτός αν το επιτρέπει το έδαφος (π.χ. βραχώδες), μετά από σχετική στατική μελέτη. Η εναλλακτική λύση, αν δεν θέλεις / μπορείς να μεταφέρεις, είναι να σκυροδετήσεις επί τόπου.
    1 point
  10. Μπορει να "ξεμεινε" η φορμα η αρχικη του 4178. Και, εάν δεν απαιτείται απο το συστημα τιτλος κυριοτητας, το ξανασυζηταμε για την χρησικτησια. εδιτ οσον αφορα τα ακινητα σε "κλεισμενα" κτηματολογια, αφου σου αποδιδουν κτηματολογικο φυλλο και αντιγραφο, που σε αναφερει σαν ιδιοκτητη, αυτα θα εχεις.
    1 point
  11. @Athan πρόσεξε επίσης ότι το άρθρο 25 μειώνει τον σ.δ. 10%. Τα παραπάνω μπορείς να τα κατοχυρώσεις καταθέτοντας τοπογραφικό στην αρμόδια πολεοδομία ζητώντας βεβαίωση οικοδομησιμότητας.
    1 point
  12. εφιστώ την προσοχής σας καθώς στο άρθρο 30 του ν. 4495/17 επιτρέπει πέργκολα 50τ.μ. σε ακάλυπτους χώρους, προκήπια και βεράντες ισογείων, εφόσον δεν απαγορεύεται από ειδικές διατάξεις που ισχύουν στην περιοχή... δεν αναφέρει το δώμα.... και δεν ξέρουμε και τις ειδικές διατάξεις της περιοχής σας, θα πρέπει να δει μηχανικός το τοπογραφικό της άδειας... Προσωπικά θα προτιμούσα να εφαρμοστεί η υπάρχουσα άδεια ... για το μετά κανείς δεν ξέρει τι θα μπορεί να κάνει χωρίς άδεια...
    1 point
  13. Προσοχή, όποιος δεν έχει τίτλους ιδιοκτησίας ΔΕΝ μπορεί να υποβάλει Δήλωση Ν.4495/2017..... Πρώτα αποκτά τίτλους και μετά "...όλα τα υπόλοιπα".
    1 point
  14. Επικρατεί η ψευδαίσθηση ότι στο (δυτικό) εξωτερικό είναι όλοι μεγάλα μυαλά και ότι αν τους διακτινίσεις μεμονωμένα (ατομικά) στην Ελλάδα θα τα κάνουν όλα αυτόματα καλύτερα. Στη Δύση όμως υπάρχουν ακραία χαμηλότεροι φόροι ή/και ακραία μεγαλύτερες αποδοχές ή/και ακραία καλύτερη αποδοτικότητα φόρων και σε ένα τέτοιο κλίμα και οι εκβιασμοί και οι γκρίνιες είναι αχρείαστες αφού και στους πιο ανήθικους είναι μικρό όφελος. Η Ελλάδα χρειάζεται χαμηλότερη φορολογία, υψηλότερες αποδοχές και ΚΥΡΙΩΣ καλύτερη αποδοτικότητα φόρων (πρακτικά κράτος που δεν σε ληστεύει). Επίσης ως σύγχρονο κράτος είμαστε σχετικά νέα χώρα (με την ψευδαίσθηση ότι είμαστε αρχαίο κράτος λόγω της αρχαίας Ιστορίας) και αυτό υπονοεί ότι και οι Δυτικοί έκαναν μέγαλα λάθη τα οποία διόρθωσαν νωρίτερα. Επίσης διαφέρει όταν έχεις φτωχούς γείτονες.
    1 point
  15. Χωρίς πιστοποίηση πως θα ξεχωρίσει η ήρα από το στάρι; Επιπλέον δεν μιλάει κανείς για την επαγγελματική ασφάλιση που στο εξωτερικό είναι από τα πιο σημαντικά θέματα και άπτεται της πιστοποίησης.
    1 point
  16. Δυστυχώς κάποιες λάθος επισημάνσεις που κάνουμε για λάθος οδηγίες εισπράττονται διαφορετικά και γι'αυτό η τεχνογνωσία θεωρείται πολυτέλεια πλέον. Πλέον μπορούμε να ακολουθούμε την λάθος οδηγία. Και όχι ΙΑΣΩΝΑ δεν αναφέρομαι σε αυτό. Είναι πολύ πιο σοβαρά θα θέματα που τροποποίησε
    1 point
  17. Αυτό π.χ. που είναι πολύ "πονηρό" και "λειτουργικότατο":
    1 point
  18. Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι, τι εστί Meddle και τι Liverpool.
    1 point
  19. Ο συντελεστής υπέρβασης δόμησης έχει να κάνει αποκλειστικά με τον συγκεκριμένο νόμο (ν4495) , ενώ η κατηγορία μιλάει γενικά για όλα τα αυθαίρετα στο ακίνητο. Άρα νομίζω ότι για τον συντελεστή θα πας με 10/70. Όσο για την κατηγορία εξαρτάται σε τι αφορούν τα 30,00τμ που τακτοποίησες με τον ν3843.
    1 point
  20. Γιατί βρε @ΙΑΣΟΝΑΣ? Θα έχει και ησυχία !!! Τώρα για τον Δήμαρχο που αναφέρει ο @dimitris GM να υπενθυμίσω ότι πρόκειται για τον Ψινάκη ...
    1 point
  21. Όπως πολύ σωστά σας απάντησε ο συνάδελφος, ο κατάλληλος μηχανικός για το θέμα σας είναι ο μηχανολόγος μηχανικός. Επειδή από το forum δεν επιτρέπεται να σας προτείνουμε κάποιον, θα πρέπει μόνος σας ή με τη βοήθεια κάποιου γνωστού σας, να βρείτε κάποιον μηχανολόγο που είναι κοντά στην περιοχή σας.
    1 point
  22. Εφτιαξα το παρακάτω στην εικόνα με τα φίδια (θυμίζει το παιχνίδι φιδάκι) ενδεικτικά για τον Ιούνιο 2018 για να καταλάβω αν είναι αυτό που γράφεις. Αν ναι δυστυχώς δεν έχω κάτι πέραν του να επικοινωνήσεις με το ΚΕΦ της ΑΑΔΕ. Να υποθέσω ότι Η διόρθωση αποκλίσεων (Καταστάσεις προμηθευτών) είναι μέχρι τις 15/5 χωρίς πρόστιμο. Η διόρθωση αποκλίσεων (Καταστάσεις πελατών) ήταν μέχρι και την ημερομηνία εμπρόθεσμης υποβολής τους (με την παράταση ήταν έως 22-4-2019).
    1 point
  23. o @dimitris GM ίσως προσεχε κάτι άλλο στο ΦΕΚ..
    1 point
  24. Δυνατότητα μεταφόρτωσης όλων των έγκυρων αρχείων της αίτησης σε ένα συμπιεσμένο αρχείο. Ανεξάρτητα από το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η αίτηση. Δυνατότητα εμφάνισης υπογράφοντως των αρχείων από τον πίνακα επισκόπησης. Δυνατότητα ομαδοποιημένης εμφάνισης των αρχείων ανά κατηγορία που ανήκουν (ένα dropdown πεδίο που να λειτουργεί ως φίλτρο με τις κατηγορίες). Μη απαίτηση αποδοχής συμμετοχής στο έργο από μηχανικούς των οποίων δεν αλλάζουν τα συνοδευτικά της αίτησης για τα οποία δεν έχουν ευθύνη. (πχ: ο Τοπογράφος δεν θα πρέπει να κάνει ξανά αποδοχή αν η παρατηρήσεις αφορούν στα αρχιτεκτονικά). Ο κάθε μηχανικός που συμμετέχει πρέπει να μπορεί να διαχειριστεί στην αντίστοιχη κατηγορία μελετών τα αρχεία του. Με αυτόν τον τρόπο άρετε η απαίτηση για αποδοχή συμμετοχής μηχανικού στο έργο. Η δυνατότητες του διαχεριστή της αίτησης δεν αλλάζουν. Ειδοποίηση με αποστολή email στον διαχειριστή της αίτησης όταν μια αίτηση μπαίνει "σε μεταβολή". Το ίδιο θα πρέπει να μπορεί να γίνει για τους υπαλλήλους των Υπηρεσιών Δόμησης αλλά δεν έχω εμπειρία από την μεριά τους. Βελτίωση διάδρασης και επίδοσης του συστήματος σε κινητά και tablet. (Μην γινόμαστε Ουγκάντα ενώ το παίζουμε ότι γινόμαστε Ελβετία.)
    1 point
  25. Αφήνω αυτό εδώ ΦΕΚ 1494 Β 2019 φρεσκαδούρα για όσους δεν το πήραν χαμπάρι
    1 point
  26. Θα με συγχωρέσεις αλλά δε θα ήθελα να επεκταθώ και εδώ περί του αναγκαίου κακού (=καλού) των τοπογράφων. Το γνωστό αναγκαίο κακό του να κάνεις ΔΓΜ ή τοπογραφικό ή τέλος πάντων μια εργασία μηχανικού. Δεν διατύπωσα ποτέ ότι δεν λένε δικά τους βιώματα, αλλά φάνηκε να μην κατανοούν τα δικά μου λέγοντας ότι όλα αυτά του Δημήτρη και δικά μου είναι θεωρητικά(ενώ τα ζούμε δεκαετίες). Όταν κάποιος δεν έχει ασχοληθεί με τα επιπλέον πράγματα ενός αντικειμένου (για τα οποία λογικό είναι, αφού δεν είναι και καθόλα αρμόδιος), ίσως να νομίζει ότι είναι θεωρητικούρες. Όταν ακούω πχ ιστορίες για κτηριακά, άδειες, οπλισμούς, νόμους τακτοποιήσεων από αυτούς που ασχολούνται δεν λέω ότι αυτές οι ιστορίες είναι θεωρητικές. Αναγκαία είναι και αυτά, όχι αναγκαίο κακό, αλλά καλό και αυτό. Πόσες φορές ο συμβολαιογράφος βλέπει τις τακτοποιήσεις ως αναγκαίο κακό όταν ο Πολιτικός Μηχανικός βρίσκει διάφορες και δεν προχωράει το συμβόλαιο; Αν ήταν να μην υπήρχαμε: να έκαναν συμβόλαια όπως παλιά (βλέπε προηγούμενη σελίδα). Η να μην υπήρχαν ούτε οι συμβολαιογράφοι: να έκαναν τα συμβόλαια όπως στην αρχαία Ελλάδα. Να μην υπήρχαν ούτε οι δικηγόροι, ούτε οι γιατροί, ούτε οι δάσκαλοι. Μήπως να γυρίσουμε στην εποχή των Φλιντστόουνς; Αλλά και κει ήθελαν μηχανικό αυτοκινήτων ή μήπως όχι;
    1 point
  27. @πετρος748 Έχουμε μία εγκύκλιο που καθορίζει προτεραιότητα εξόφλησης για οφείλες ίδιας ημερομηνίας λήξης (προσαυξήσεις-αναδρομικά 2017-αναδρομικά 2018- τρέχων έτος). Αυτό που έμενε ως ερωτηματικό (για το όποιο έκανα γραπτό ερώτημα αλλά μου απαντήσαν γενικά, ουσιαστικά σαν να μην απαντήσαν καθόλου), ήταν τι συμβαίνει σε περίπτωση κατάθεσης μεγαλύτερου ποσού. Δύο ενδεχόμενα (α) εξοφλεί τα αναδρομικά 2017-2018 άμεσα ασχέτως ημερομηνίας λήξης (β) τα βάζει στο πιστωτικό υπόλοιπο και τα τραβαέι όταν γίνει απαιτητή η οφειλή. Για το πιο ισχύει δεν έχουν απαντήσει και με δοκιμές προσπαθώ να καταλάβω, ώστε να δω εάν είναι δυνατή η εξόφληση 2017-2018. Δεν έχει για μένα καμία σημασία η ερμηνία του τι λέει η εγκύκλιος και ο νόμος, σημασία έχει πως τα εφαρμόζει το σύστημά τους. Επομένως παραθέτω γεγονότα. Μέχρι 12/4 έπρεπε να πληρώσω 178,95 (=2χ21,49+135,97). Πλήρωσα 221,93(=178,95+2χ21,49). Στις 18/4 στον λογαριασμό μου, στις καταβολές έδειχνε, όλο το ποσό ως καταβολή, και ότι έχει περιληφθεί όλο στην εξόφληση, πιστωτικό υπόλοιπο μηδέν. Δεν είχε κδοθεί ακόμα ειδοποιητήριο Μαρτίου 2019, στην αρχική οθόνη έδειχνε ακόμα τις οφειλές για 12/4. Στις εισφορές οι δόσεις 01 και 02 2019 έδειχναν ότι είχαν εξοφληθεί. Στην εκκαθάριση 2017-208 έδειχνε ως εξοφλημένες τόσο τις δόσεις 12/4 όσο και 30/4. Προχθές εκδόθηκε το ειδοποιητήριο 03/2019. Στην αρχική μου έβγαζε τα 71,50 και μηδενικά για 2017/2018. Από τα παραπάνω δείχνει (δεν είμαι σίγουρος) ότι για να δημιουργήσει πιστωτικό υπόλοιπο θα πρέπει να μην υπάρχει καμία απαίτηση του ταμείου. Όσο υπάρχουν απαιτήσεις (όπως αναδρομικά 2017-2018) ασχέτως ότι λήγουν μελλοντικά, και εφόσον υπάρχουν λεφτά, τα τραβάει για να εξοφλήσει ότι μπορεί. Βέβαια σε αυτό που δοκίμασα πλώρωσα μία περίοδο στο μέλλον των αναδρομικών, δηλαδή ούτως ή άλλως αφού εξόφλησα 01/02-2019, και αφού είχε περάσει πλέον η 12/4, και οι δόσεις στις 30/4 είναι απαιτητές. Οπότε για να σιγουρέψω τι κάνει ακριβώς, θα δοκιμάσω τώρα να βάλω 03/2019 και επί πλέον 4χ21,49, δηλαδή να έχει πλέον κατατεθεί ποσό που εκτός οφειλών για 30/4, να καλύπτει και αναδρομικά έως 28/6. Εάν πάλι δεν αφήσει πιστωτικό υπόλοιπο, και τις εξοφλήσεις, σημαίνει ότι μπορούν να εξοφληθούν εφάπαξ τα 2017-2018.
    1 point
  28. 1&2 Η διάταξη που επικαλούμαι εξακολουθεί να ισχύει. Γνώμη μου είναι ότι αν σήμερα ληφθεί η βεβαίωση, τότε από αυτή θα καθοριστεί ο επιτρεπόμενος συντελεστής δόμησης για κατοικία που επιτρέπεται να συνυπάρχει με τη βιοτεχνία και για την οποία θα ισχύουν οι όροι δόμησης του άρθρου 4. 3. Ο νόμος αναφέρει "Για αυθαίρετες αλλαγές χρήσεις από κύρια σε κύρια, όπως .... αυθαίρετη αλλαγή χρήσης από βιομηχανία για την οποία εκδόθηκε άδεια, κατά παρέκκλιση, σε εκτός σχεδίου περιοχή σε κατοικία, εκτός των τυχόν υπόλοιπων συντελεστών (εκτός σχεδίου, παλαιότητας) υπολογίζεται ο συντελεστής αλλαγής χρήσης σύμφωνα με το Παράρτημα Α για την επιπλέον της επιτρεπόμενης για τη νέα χρήση επιφάνεια." Θεωρώ ότι η "επιτρεπόμενη για τη νέα χρήση επιφάνεια", στην περίπτωση μικτής χρήσης, είναι αυτή που προκύπτει από εγγρ-3041/26-1-04 και ότι το παράδειγμα της εγκυκλίου 4 μπορεί να έχει εφαρμογή μόνο όταν το σύνολο του κτιρίου έχει αλλάξει χρήση. Οπότε κατά τη γνώμη μου σε όλες τις περιπτώσεις μικτής χρήσης που αναφέρεις θα υπολογιστεί συντελεστής αλλαγής χρήσης στο σύνολο της επιφάνειας που έχει αλλάξει αυθαίρετα χρήση και παραβιάζει τον συνολικό ισχύοντα σδ για τη συγκεκριμένη μικτή χρήση. Διαφορετικά θα προκύψει ακόμη ένα επιπλέον παράδοξο: όσο περισσότερες επιμέρους διαφορετικές χρήσεις εγκατασταθούν αυθαίρετα, τόσο μικρότερο θα γίνεται το πρόστιμο (αφού αν εξεταστεί κάθε μία με τα δικά της επιμέρους επιτρεπόμενα, όσο περισσότερες είναι οι χρήσεις, όλο και περισσότερα τμ θα προκύπτουν που θα υπολογίζονται με αναλυτικό).
    1 point
  29. τη δευτέρα θα έρθω να σου βγάλω το καπέλο
    1 point
  30. Εμπράγματο Δικαίωμα : Το δικαίωμα που παρέχει έννομη, άμεση, απόλυτη (αποκλειστική, εναντίον όλων) εξουσία πάνω σε πράγμα ή δικαίωμα, είτε καθολική είτε μερική. Τα εμπράγματα δικαιώματα είναι οι νομικές μορφές εξουσίασης του ανθρώπου επί των οικονομικών αγαθών, δηλαδή τα δικαιώματα που κατά τον κώδικα (Α.Κ. 973) παρέχουν εξουσία άμεση και κατά παντός επί του πράγματος. Εμπράγματα δικαιώματα είναι η κυριότητα, οι δουλείες, το ενέχυρο και η υποθήκη Διαφορές Εμπράγματων & Ενοχικών Δικαιωμάτων 1. Το εμπράγματο δικαίωμα παρέχει εξουσία σε πράγμα. Αντικείμενο του εμπράγματου δικαιώματος είναι το πράγμα ή ορισμένες φορές το δικαίωμα. Αντικείμενο ενοχικού δικαιώματος είναι η παροχή. 2. Το εμπράγματο δικαίωμα παρέχει εξουσία άμεση. Το ενοχικό δικαίωμα παρέχει έμμεση εξουσία. 3. Το εμπράγματο δικαίωμα είναι απόλυτο ενώ τα ενοχικά δικαιώματα είναι σχετικά. 4. Συνέπεια του άμεσου και απόλυτου χαρακτήρα των εμπράγματων δικαιωμάτων είναι η ύπαρξη κάποιων χαρακτηριστικών τους που δεν υπάρχουν στα ενοχικά δικαιώματα : α) Δύναμη δίωξης, β) Ιδιότητα παρακολούθησης, γ) Αποχωρισμός ή προτίμηση & δ) Αρχή χρονικής προτεραιότητας. ΔΙΑΠΛΑΣΤΙΚΑ δικαιώματα είναι εκείνα που παρέχουν στο φορέα τους την εξουσία να δημιουργεί να αλλοιώνει ή να καταργεί μια έννομη σχέση είτε με μονομερή πράξη του (πχ καταγγελία συμβάσεως) είτε με τη συνδρομή και άλλων προϋποθέσεων και τη μεσολάβηση της δικαστικής αρχής
    1 point
  31. Συμφωνώ με το παντού και πουθενά, και με το ατακτοποίητα, αλλά λέω να τακτοποιηθούν όλα με διαφορετικές ρυθμίσεις, δηλώσεις συναίνεσης και ίδιο τοπογραφικό. Δεν λέω να μην τακτοποιηθεί κάποια αυθαιρεσία.
    0 points
  32. Δεν ξέρει κανένας να δώσει μια σύντομη απάντηση?
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.