Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      26.116


  2. Μέρσα

    Μέρσα

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      496


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.567


  4. ppanag

    ppanag

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.949


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 10/05/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. 4η Παράταση (Ν.4513/2018 άρθρο 50) Άδειες που δεν είχαν λήξει την 1-3-11, καθώς και άδειες που εκδόθηκαν μετά την ανωτέρω ημερομηνία και έως την 1-3-12 παρατείνονται έως τις 31-12-20.
    2 points
  2. επιπλέον βρήκα αυτή τη σειρά εγγράφων που ίσως βοηθούν όποιον δεν έχει γνώση για συνύπαρξη ορόφου και παταριού στην ίδια στάθμη ΔΑΟΚΑ.pdf
    2 points
  3. 10.577 downloads

    ΣΑΥ ΦΑΥ και τεχνική έκθεση κατεδάφισης
    1 point
  4. 2.134 downloads

    Έντυπα υπαγωγής σε ΠΠΔ από την Περιφέρεια της Κρήτης. Ιδιαίτερα βολικά αν δεν θέλετε να τυπώνετε το pdf των ΦΕΚ για τις δηλώσεις ένταξης σε Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις.
    1 point
  5. Τελευταία ημέρα αύριο, Παρασκευή 10 Μαΐου 2019, για τη δεύτερη φάση υπαγωγής αυθαιρέτων με μείωση κατά 10% του ειδικού προστίμου, στο πλαίσιο του νόμου 4495/2017. Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας δεν θα δώσει άλλη παράταση. Πλην, όμως, καταργείται η προσαύξηση στα πρόστιμα έως τη λήξη της προθεσμίας υπαγωγής (9 Νοεμβρίου 2019) που προβλέπει ο νόμος. Οι ιδιοκτήτες θα καταβάλλουν το ενιαίο ειδικό πρόστιμο χωρίς επιπλέον επιβάρυνση. Η κατάργηση της προσαύξησης θα ενταχθεί σε σχετική νομοθετική ρύθμιση.
    1 point
  6. εκτος και εάν δεν τα μετρησες καλα.... Εν τελει, ολη αυτη οι προσοδοφορα διαταξη για την διαμερισματωση, με ενα τουβλο που μπηκε "μισό" μεσα ή εξω απο το "ράμα" και δημιουργει διαφορές μεταξυ δυο ΟΙ, της ταξης των 2 ή 3 τμ. χρειαζεται αναδιαμορφωση, με μια ρυθμιση οτι, διαφορές μεταξυ ΟΙ, μεχρι 5% στα εμβαδα, δεν αποτελουν αυθαιρεσια, τα δε υφισταμενα εμβαδα θεωρουνται νομιμα και δεν απαιτειται καμμια τροποποιηση συστασης ΟΙ. Αλλως, ακολουθωντας το "τυπικο", για την ανω ερωτηση, ακομα και εάν τα βρουνε μεταξυ τους οι γείτονες και παλι θα χρειαστουν διαδικασιες και δαπανηματα πολλαπλασια της αξιας αυτου του "ενος τμ".
    1 point
  7. Το "εις βάρος όμορης ιδιοκτησίας" θέλει συζήτηση. Αν η κατάσταση που μέτρησες έχει αποτυπωθεί στα σχέδια της σύστασης, τότε πηγαίνεις για διαφορετική διαμερισμάτωση, διαφορετικά αυτό που σκέφτεσαι αποτελεί καταπάτηση ξένης ιδιοκτησίας και πρέπει πρώτα να συζητήσετε με το συμβολαιογράφο για το αν μπορεί να γίνει κάτι στο ακίνητο και να αλλάξει αυτό. Η όμορη ιδιοκτησία είναι "ξένη" ιδιοκτησία ή ανήκει στον ίδιο ιδιοκτήτη; Υφιστάμενη αυθαιρεσία εκ κατασκευής αφορά αυθαίρετες κατασκευές επι κοινόχρηστων χώρων οικοδομής σύμφωνα με το Α 98.
    1 point
  8. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντησεις!!! Όντως ανέβασα μια υπεύθυνη δήλωση ότι δεν χρειάζεται ΕΕΔΜΚ για καμιά από τις παρεμβάσεις, με αναφορά στο άρθρο 30 του ν4495 και στην απάντηση της δαοκα και μου ήρθε μετά από λίγες ώρες θετική απάντηση προς τελική εκταμίευση.
    1 point
  9. Από ότι βλέπω στην άκρη του μπλε σπιράλ, και αν δεν κάνω λάθος, έχει μέσα μαύρο πολυαιθυλένιο τουμπόραμα (όχι βέβαια τουμποσωλήνα ) ... Υ.Γ. Αν τραβήξετε το μαύρο σωλήνα, περίπου 1 μέτρο, θα δείτε να γράφει επάνω του,τα χαρακτηριστικά του!
    1 point
  10. Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση για την ΕΕΔΜΚ (ΦΕΚ 4520/Β/16.10.18), για τοποθέτηση εξωτερικής θερμομόνωσης (χωρίς σκαλωσιές φυσικά) ΔΕΝ απαιτείται δήλωση συναίνεσης συνιδιοκτητών (οι όψεις ενός κτιρίου είναι κοινόκτητες). Αυτή είναι η περίπτωση ιθ του νόμου. Για την τοποθέτηση ικριωμάτων απαιτείται κανονικότατα η σύμφωνη γνώμη του 67% του συνόλου των συνιδιοκτητών της πολυκατοικίας, σύμφωνα με το άρθρο 1, Παράγραφος θ του ανωτέρω νόμου. Για την εγκατάσταση αυτόνομου συστήματος θέρμανσης απαιτείται η συναίνεση των συνιδιοκτητών της πολυκατοικίας σύμφωνα με το γελοίο άρθρο 127 του ν.4495/17. Το οποίο εν πολλοίς λέει: "πάρε τη σύμφωνη γνώμη του 50% των συνιδιοκτητών. Αν δεν το πάρεις, δεν πειράζει. Και πάλι βάλε αυτόνομο σύστημα θέρμανσης." Θολό το ζήτημα του αυτόνομου συστήματος θέρμανσης και έχει συζητηθεί αρκετά νομίζω στο παρόν thread. Πάντως σε καμία περίπτωση, η πολεοδομική νομοθεσία δεν εμπλέκεται με το χρηματοδοτικό εργαλείο Εξοικονομώ. Γι αυτό και -ορθώς- καταργήθηκαν τέτοιες αναφορές που υπήρχαν στον 4495/17. Για κανένα από τα ανωτέρω (όπως τα περιγράφεις) δεν απαιτείται ΕΕΔΜΚ. Τελεία και παύλα. Δεν είναι ζήτημα το οποίο χρήζει εξέτασης. Εκτός και αν έστησες σκαλωσιές.. που χρειάζεται ΕΕΔΜΚ.. που θα πρέπει να το είχες δηλώσει με κάποιον τρόπο στο ΕΤΕΑΝ που δεν μπορώ να τον φανταστώ. Το έγγραφο που επισυνάπτω, είναι η άποψη της ΔΑΟΚΑ για το ζήτημα της απαίτησης ή όχι ΕΕΔΜΚ για θερμομόνωση σε "οριζόντια στοιχεία", η οποία προφανώς ενισχύει αυτά που λέει ο νόμος. Στείλε τους αυτό αν δεν έχεις κάνει κάτι ήδη σε σχέση με το ζήτημα. Και κατσάδιασέ τους και λίγο. (Κάποιος συνάδελφος το έχει επισυνάψει σε παλαιότερο ποστ αυτού το θρεντ νομίζω.. τα κρέντιτς στο συνάδελφο.) ΕΕΔΜΚ ΣΕ ΤΑΡΑΤΣΑ.pdf
    1 point
  11. Συνάδελφοι καλησπέρα, Για τη δήλωση αγροτεμαχιων στο κτηματολόγιο έχω την εξής απορία... Στο συμβόλαιο το εμβαδόν του αγροτεμάχιου αναφέρεται στο περίπου πχ 500τμ (δεν εχει μετρηθεί ποτέ, δεν υπάρχουν τοπογραφικά). Στο Ε9 είναι ίδιο με το συμβόλαιο. Με τον εντοπισμό στον χάρτη το μετράω με κάποια απόκλιση πχ 446τμ. Στη δήλωση στο πεδίο εμβαδόν τι βάζω? του τίτλου ή το μετρούμενο? Πρέπει να γίνει διόρθωση συμβολαίου? διόρθωση Ε9?
    1 point
  12. σίγουρα όμως έχει καθαίρεση μεσοτοιχείας στο ισόγειο ή μήπως έχει την διάνοιξη μιας πόρτας ή 2?
    1 point
  13. μεχρι πριν 3-4 χρονια που ασχοληθηκα με τετοιο θεμα στο κτηματογραφικο αποσπασμα φαινονταν ολοκληρο το ακινητο, χωρις εστιγμενες για τις καθετες. δξ αν το "διορθωσαν" στη συνεχεια. Σημασία για για σενα ειναι να υπάρχει, μετα τα 12 ψηφια, ο αντιστοιχος αριθμος που δειχνει την υπαρξη καθετης. Τι είναι ο ΚΑΕΚ ; Ο Κ.Α.Ε.Κ. είναι ένας δωδεκαψήφιος αριθμός που προσδιορίζει μοναδικά οποιοδήποτε γεωτεμάχιο στον Ελληνικό χώρο. • Τα δύο πρώτα ψηφία του κωδικού προσδιορίζουν τον Νομό στον οποίο βρίσκεται το γεωτεμάχιο π.χ. ο κωδικός 05 είναι ο Νομός Αττικής , ο Κωδικός 19 είναι ο Νομός Θεσσαλονίκης ). Η διοικητική ονομασία αφορά τους ΟΤΑ όπως ήταν με το σύστημα διοικητικής διαίρεσης ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ, όχι όπως είναι σήμερα με το σύστημα ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ • Τα τρία επόμενα ψηφία προσδιορίζουν τον Δήμο ή την Κοινότητα εντός του νομού αναφοράς. Η διοικητική ονομασία αφορά τους ΟΤΑ όπως ήταν με το σύστημα διοικητικής διαίρεσης ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ • τα δύο επόμενα προσδιορίζουν τον «κτηματολογικό τομέα»[1] • τα δύο επόμενα προσδιορίζουν την «κτηματολογική ενότητα»[2] (η οποία, για αστικές περιοχές προσδιορίζεται με το οικοδομικό τετράγωνο, ενώ για αγροτικές περιοχές προσδιορίζεται με μία ομάδα γειτονικών γεωτεμαχίων τα οποία κατά προτίμηση περιβάλλονται από φυσικά όρια) • Τα τελευταία τρία ψηφία αποτελούν τον αύξοντα αριθμό του γεωτεμαχίου εντός της ενότητας. Για παράδειγμα ο ΚΑΕΚ 19 047 54 04 003 σημαίνει ότι το ακίνητο αυτό βρίσκεται στο Νομό Θεσσαλονίκης ( που έχει κωδικό κτηματογράφησης -19), στο Δήμο Καλαμαριάς ( που έχει κωδικό κτηματογράφησης - 047), στον κτηματολογικό τομέα Αρετσούς (54), στο 26ο οικοδομικό τετράγωνο (04), με αύξ. αριθμ οικοπέδου στο παραπάνω οικοδομικό τετράγωνο 3 (003). Τα παραπάνω αφορούν αποκλειστικά και μόνο το γεωτεμάχιο. Εφόσον επί του παραπάνω γεωτεμαχίου έχουν συσταθεί οριζόντιες ιδιοκτησίες η ύπαρξη του ενός κτιρίου εμφαίνεται με την προέκταση 0/0 δηλαδή στο παραπάνω παράδειγμα εμφανίζεται με τη μορφή 19 047 36 10 006 /0/0 όπου μετά την πρώτη κάθετο δηλώνεται η ύπαρξη μίας ή περισσοτέρων οριζοντίων ιδιοκτησιών επί ενός κτιρίου π.χ. /0/1, /0/2, /0/3, /0/4 κ.ο.κ σημαίνει τέσσερις ή περισσότερες οριζόντιες ιδιοκτησίες επί ενός και μοναδικού κτιριακού όγκου . Αν υπάρχουν περισσότερα κτίρια με τη μορφή της κάθετης ιδιοκτησίας τότε εμφαίνονται με τη μορφή /1/0, /2/0, /3/0 (μία οριζόντια επί εκάστης καθέτου ήτοι 3 κάθετες) και, τέλος, η ύπαρξη περισσοτέρων οριζοντίων ιδιοκτησιών επί περισσοτέρων του ενός κτιρίων εμφανίζεται με τη μορφή /1/1, /1/2 κ.ο.κ. (δύο ή περισσότερες οριζόντιες επί μίας καθέτου).
    1 point
  14. Ως ιδιώτης και εγώ συμφωνώ με τον προηγούμενο. Το μεγαλύτερο προβλημα δεν είναι η έλλειψη γνώσεων στα θέματα του προγράμματος κ της εφαρμογής του μιας κ είναι κάτι καινούργιο κ για τους μηχανικούς αλλά συχνά η έλλειψη ενδιαφέροντος για να βρεθούν λυσεις κ επαγγελματισμού. Αυτό έχει σαν συνέπεια τρέξιμο κ άγχος από τους ωφελούμενους κ σε πολλές περιπτώσεις χρήματα από την τσέπη μας που με πιο σωστό προγραμματισμό θα λαμβάναμε από το πρόγραμμα.
    1 point
  15. Αρχικά σαν ΙΔΙΩΤΗΣ να ενημερώσω την περίπτωση μου μήπως βοηθήσει, όπως είχα αναφέρει και εγώ έκανα μόνωση και έδωσα το πρόγραμμα χωρίς Άδεια μικρής κλίμακας και αυτός που έκανε την μόνωση είχε κόψει όλο το ποσό (300 Παροχής και τα υπόλοιπα για τα υλικά). Μετά που έβγαλα άδεια μικρής κλίμακας και με το πίνακα 3 πήγα στο ΙΚΑ χωρίς να αναφέρω ότι τα έχω κάνει μου έβγαλε το χαρτί για τα ένσημα, απλά τα ένσημα που θα μπούνε τα βάζω σε γνωστό. Μιας και με ενημέρωσε πως μετά απο ένα μήνα θα βγουν για την πληρωμή μου την έσπασε και πήγα στο πρόγραμμα απλά ανέβασα την άδεια μικρής κλίμακας και την ξανά υπέβαλα. Σε μερικές ώρες μου ήρθε απάντηση θετική πως όλα είναι οκ και τώρα είναι στο στάδιο 9 για τελική εκταμίευση, μου ζήτησε να επιλέξω εξουσιοδότηση τράπεζας για την τελική εκταμίευση. Γνωρίζουμε πόσες ημέρες κάνει για την τελική εκταμίευση; SOS, Κάποιος είχε απορήσει εαν τα χαρτιά τα ξέρουν στο ΙΚΑ όταν βγαίνει μικρής κλίμακας για να προχωρήσει για ένσημα ή απλά να το αφήσει έτσι, Η κοπέλα στο ΙΚΑ όταν έβλεπε της μικρής κλίμακας είπε από μόνη της '' καινούρια η αίτηση, δεν έχει έρθει ακόμα σε εμάς'', άρα κάθε άδεια μικρής ενημερώνετε και σε αυτούς. Τώρα να πω και μερικά λόγια για αυτούς που δεν δίνουν καμία πληροφορία τζάμπα, εγω σαν ιδιώτης και έχω μπεί στο πρόγραμμα τυχαίνει να έκατσα σε μηχανικό που δεν ήξερε την τύφλα του. Μετά απο πολλά τηλεφωνήματα και επισκέψεις σε άλλους μηχανικούς κανένας δεν δέχτηκε την καρτέλα μου γιατί πολύ απλά ''συνάδελφό τους δεν μπορούν να καταπατήσουν ξέρω γω'', οπότε η μόνη λύση μου ήταν να τα ανακαλύψω όλα μόνος μου και να του τα πάω εγώ (ακόμα και για την μικρής κλίμακας που του είχα πει με έλεγε δεν χρειάζεται και έφαγα όλο αυτό το τρέξιμο) επειδή είστε σπουδαγμένοι πολιτικοί μηχανικοί (ή όπως και να λέγεστε) δεν σημαίνει πως είστε όλοι τέλειοι στην δουλειά σας. Εδώ είναι ΦΟΡΟΥΜ και ένα φόρουμ είναι για ανταλλαγή πληροφοριών και να βοηθάμε αυτόν που μπορούμε, μόλις δίνουμε μια πληροφορία μένει στο τοπικ και αυτός που χρειάζεται μια βοήθεια πρώτα ψάχνει εαν έχει απαντηθεί η απορία του αλλιώς την ρωτάει. Και όποιος ξέρει την απαντάει(πολύ απλα) σχόλια τύπου ''να πάει στο σύμβουλό του'' ''εμείς είμαστε μεγάλα άτομα κύριε εσένα γιατί να σε βοηθήσω'' ''πρέπει να πάρουμε 5000 ευρώ για την δουλειά μας είναι πολύ λίγα τα 250 (ε μήν την κάνει τότε δεν σε παρακαλάει κανένας, κάποιος άλλος θα βγει να την κάνει)'' είναι απλά περιττά και βρομίζουν το ωραίο τοπικ. ps. κάντε όσα κομπλεξικά downvote θέλετε, δεν με χαλάει καθόλου. Απλά να ξέρετε αυτή είναι η αλήθεια.
    1 point
  16. Μια πολύ θετική εξέλιξη για τη συντήρηση και αποκατάσταση φθορών στον Παρθενώνα ήρθε απ' τη χθεσινή συνεδρίαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου. Ο λόγος για την αποκατάσταση του βόρειου τoίχου του σηκού του Παρθενώνα, καθώς η χθεσινή συνεδρίαση του ΚΑΣ έδωσε «πράσινο φως» σε σχετική μελέτη. Στους αρχαίους ελληνικούς ναούς, σηκός ονομαζόταν ο κύριος εσωτερικός χώρος όπου φυλασσόταν το άγαλμα του θεού (ή της θεάς) στον οποίο ήταν αφιερωμένος. Στην περίπτωση του Παρθενώνα, στο μέρος αυτό φυλασσόταν το περίφημο χρυσελεφάντινο άγαλμα της Αθηνάς Παρθένου, που φιλοτέχνησε ο Φειδίας και είχε κολοσσιαίες διαστάσεις. «Η σημερινή συνεδρίαση είναι πολύ μεγάλης σημασίας γιατί μέσα από την υλοποίηση των μελετών που αφορούν την αποκατάσταση του σηκού θα έχουμε ανασύσταση των όψεων, ένα πολύ σημαντικό γεγονός για τη νεότερη ιστορία του Παρθενώνα», σημειώθηκε από την αρμόδια Διεύθυνση Αναστήλωσης Αρχαίων Μνημείων. Αυτό σημαίνει ότι μετά την ολοκλήρωση του έργου (δηλαδή, όταν αναστηλωθούν και οι δυο μακριές πλευρές του σηκού, δηλαδή η βόρεια και η νότια), η γεωμετρία του κτιρίου θα αποκατασταθεί σε μεγάλο βαθμό, «θα φανεί η ταυτότητα και η ιστορία του μνημείου, ενώ ο μέσος επισκέπτης θα έχει αντίληψη της ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής του», όπως ειπώθηκε από μέλος του ΚΑΣ. «Η μελέτη επιχειρεί την επαναφορά πλήθους λίθων που βρίσκονται κάτω στη γη, περίπου 250, και ενδεχομένως η πρόταση που θα εγκριθεί να έχει επιπτώσεις στην αναστήλωση των μνημείων στη χώρα», ειπώθηκε από την αρμόδια διεύθυνση. Η πρόταση στην οποία στηρίχτηκε η συγκεκριμένη μελέτη φέρει την υπογραφή του αείμνηστου Χαράλαμπου Μπούρα, αρχιτέκτονα και πρώην προέδρου της Επιτροπής Συντηρήσεως Μνημείων Ακροπόλεως (ΕΣΜΑ), με τεράστιο έργο στην αναστήλωση των μνημείων και δη της Ακρόπολης. «Είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα για την Ακρόπολη και ειδικά για το κορυφαίο μνημείο του Παρθενώνα», δήλωσε η γενική γραμματέας του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, Μαρία Ανδρεαδάκη Βλαζάκη, αναφερόμενη στη μελέτη που «έχει απασχολήσει πολύ σοβαρά την Υπηρεσία Συντήρησης Μνημείων Ακρόπολης, αλλά βεβαίως έχει και τις κατευθύνσεις της ΕΣΜΑ». «Είναι σαν να τον έχουμε κοντά μας», είπε αναφερόμενη στον κ. Μπούρα. Η μελέτη, που πήρε ομόφωνα την έγκριση από το ΚΑΣ (εκτός από τμήμα της στο οποίο μειοψήφησαν δυο μέλη), σκοπεύει να αξιοποιήσει το πλούσιο υλικό και την τεράστια γνώση που συγκεντρώθηκε κατά τη διάρκεια σχεδόν τεσσάρων δεκαετιών, αρχής γενομένης από τον μνημειώδη τόμο του 1983 για την αποκατάσταση του Παρθενώνα των Χ. Μπούρα και Μ. Κορρέ. Στόχος της είναι να αναδειχθεί το όριο διατήρησης του τοίχου όπως διαμορφώθηκε μετά τον βομβαρδισμό του Μοροζίνι το 1687 και πριν από την πολιορκία της Ακρόπολης το 1822, όταν οι Τούρκοι έσπασαν τις αρχαίες πέτρες για να αφαιρέσουν το μολύβι. «Το τμήμα που διατηρήθηκε ως το 1822 ακέραιο, διαλύθηκε μέσα σε έναν μήνα για να ληφθεί ο μόλυβδος και οι πέτρες έμειναν εκεί. Κανείς δεν ήθελε τις πέτρες, τον μόλυβδο ήθελαν», δήλωσε ο νυν πρόεδρος της ΕΣΜΑ, καθηγητής Μανόλης Κορρές, ο άνθρωπος που έχει συνδεθεί όσο λίγοι με τα αναστηλωτικά έργα στην Ακρόπολη. «Οι Τούρκοι με βαριά κατέστρεψαν 500 λίθους. Πεντακόσιους βαριά "τραυματίες" άφησαν πίσω τους, επειδή ήταν βιαστικοί. Θα μπορούσαν να είχαν καταστρέψει 50 και οι 450 να ήταν ‘υγιείς'», είπε χαρακτηριστικά. Σύμφωνα με την πρόταση, οι αρχαίοι λιθόπλινθοι που θα επανατοποθετηθούν είναι 360 και οι νέοι (από μάρμαρο που θα προέλθει από τον Διόνυσο, το οποίο μοιάζει πολύ με το πεντελικό) περίπου 90. Η αποκατάσταση και των δυο μακρών τοίχων του σηκού (του βόρειου και του νότιου) εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί σε περίπου 15 χρόνια. Στο δυτικό τμήμα του βόρειου σηκού, το οποίο θα συμπληρωθεί κυρίως με αυθεντικό υλικό, το ύψος της αναστήλωσης δεν θα υπερβαίνει τον 6ο δόμο (δηλαδή συνολικά περίπου τα 4,5 μ.), ενώ το ανατολικό τμήμα θα φτάσει περίπου τα 10 μ. Σε επόμενη φάση, όταν η αποκατάσταση θα συμπεριλάβει και το τμήμα όπου βρισκόταν η ζωφόρος και το επιστύλιο (τα οποία καταστράφηκαν κατά την αρπαγή του Έλγιν και την πολιορκία του 1822) το ύψος θα είναι περίπου 13 μ. Οι δυο μειοψηφίες, που αφορούσαν την εσωτερική πλευρά του δυτικού αυτού τμήματος (του βόρειου σηκού πάντα), ζήτησαν την περαιτέρω στατική διερεύνηση ώστε να γίνει η ελάχιστη δυνατή συμπλήρωση με νέο υλικό.
    1 point
  17. Πήρα μια βεβαίωση οικοδομησιμότητας πριν ένα μήνα από την πολεοδομία Αμαρουσίου...
    1 point
  18. ...ειχαν πολυ δουλεια...δεν εγιναν προσληψεις...δεν προλαβαιναν λογω του μεγαλου ογκου των αδειων... τωρα με τις ηλεκτρονικες θα αλλαξουν τα πραγματα... [και δεν μου λες Περικλη, εκει στο τελευταιο θρανιο...που μού κρυβεσαι κιολας...γιατι γελάς...έ???]
    1 point
  19. Από καιρό έχουν σταματήσει να δίνουν βεβαίωση αρτιότητας-οικοδομησιμότητας. Μόνο βεβαίωση εντός-εκτός δίνουν.
    1 point
  20. η πρωτη εγκυκλιος που εχω και αναφερεται στο αρθρο 13 παρ.2 του ν. 3212/2003 ειναι η εξης: ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 Aθήνα 26.1.2005 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΧΩΔΕ ΓΕΝ. Δ/ΝΣΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ Αριθμ. πρωτ. 1251 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Ο.Κ.Κ Σχετ. 18035 ΤΜΗΜΑ β' Ταχ. Δ/νση Μεσογείων και ΠΡΟΣ: Αποδέκτες Πολεοδομικών Τρικάλων 36 Εγκυκλίων Ταχ. Κώδικας 11526 Πληροφορίες Μ. Βαγενάς Τηλέφωνο 2106929903-5ΚΟΙΝ: ΘΕΜΑ: Βεβαιώσεις αρτιότητος και οικοδομησιμότητος οικοπέδων και γηπέδων ΑρθροΜΟΝΟ ΣΧΕΤ: (α) η 1022244/27/80013/27-2-04 ΠΟΛ 1024 εγκύκλιος του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών (β) Οι Εγκύκλιοι 22/93, 78/00 και 29/01 του ΥΠΕΧΩΔΕ (γ) Το 18/4-1-05 έγγραφο Γενικού Γραμματέα ΥΠΕΧΩΔΕ Όσον αφορά το εν λόγω θέμα, σας γνωρίζουμε τα εξής: 1. `Εχει εκδοθεί η (α) σχετική εγκύκλίος, κατ εφαρμογή του άρθρου 13 παρ. 2 του Ν. 3212/03 (ΦΕΚ 308/Α/31-12-03) στην οποία δίνονται οδηγίες προς τις Δ.Ο. Υ ότι αρκεί δήλωση ιδιώτη μηχανικού, κατά τις διατάξεις του Ν. 651/77 και Ν. 1337/83, πάνω στο τοπογραφικό διάγραμμα, αντί της βεβαίωσης από την αρμόδια Πολεοδομική υπηρεσία 2. Ανεξάρτητα της ανωτέρω ρύθμισης δεν απαγορεύεται, εφόσον ζητηθεί από τους ενδιαφερόμενους ιδιοκτήτες ή Μηχανικούς, να χορηγείται βεβαίωση αρτιότητας και οικοδομησιμότητας οικοπέδων και γηπέδων από τις αρμόδιες πολεοδομικές υπηρεσίες, σύμφωνα με τις οδηγίες των (β) σχετικών εγκυκλίων ΕΔ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΔΟΚΚ (4) ΥΠ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ ΧΡΗΣΤΟΣ ΖΑΜΠΕΛΗΣ edit και αυτη, που αφορα μεν θεματα κεφαλαιου, αλλα "βοηθαει" ΕΓΚ 39/2011: ΕΓΚ.ΣΣ 39/11:Έκδοση βεβαιώσεων από τις Πολεοδ.Υπηρεσίες για τον προσδ.αντικ. αξίας των ακινήτων (544918) Αρθρο0 ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 39η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Αθήνα, 21 Ιουνίου 2011 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Αριθμ. Πρωτ. 136 ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ Α Θ Η Ν Α Προς όλους τους Συμβολαιογράφους _____ της χώρας Ταχ.Δ/νση : Γ.Γενναδίου 4 - Τ.Κ.106 78-Αθήνα Τηλέφωνα : 210 330 7450,-60,-70,-80,-90 FAX : 210 384 8335 E-mail : [email protected] Πληροφορίες: Χρυσή Δεπούντη-Μαρκουλάκη (210-4115818) ΘΕΜΑ: Έκδοση βεβαιώσεων από τις Πολεοδομικές Υπηρεσίες για τον προσδιορισμό της αντικειμενικής αξίας των ακινήτων Κυρίες και Kύριοι συνάδελφοι, Σας κοινοποιούμε το υπ' αριθμ. πρωτ. 70/21.3.2011 έγγραφο της Συντονιστικής Επιτροπής Συμβολαιογραφικών Συλλόγων Ελλάδος προς το Υπουργείο Οικονομικών, με θέμα τις αιτούμενες από τις Δ.Ο.Υ. βε-βαιώσεις των Πολεοδομικών Γραφείων για τον συντελεστή δόμησης των οικοπέδων εντός οικισμών προϋφισταμένων του έτους 1923 ή κάτω των 2.000 κατοίκων, καθώς και τη σχετική απάντηση του Υπουργείου Οικονομικών (αρ.πρωτ.1083113/1246/00ΤΥ/Δ/8.6.2011), για να λάβετε γνώση. Με τιμή Ο Πρόεδρος Κωνσταντίνος Βλαχάκης ---------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------- ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ Αθήνα 8-6-2011 ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ & ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ Αρ.πρωτ.: 1083113/1246/ΟΟΤΥ/Δ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜ. ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ & ΕΘΝΙΚΩΝ ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝ. ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΣΤΕΓΑΣΗΣ ΤΜΗΜΑ Δ' Ταχ. Δ/νση: Κολωνού 2 & Πειραιώς ΠΡΟΣ: Το Υπουργείο Δικαιοσύνης- Ταχ. Κώδικας: 104 73 Αθήνα Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Πληροφορίες: Α. Καλοπούλου Δικαιωμάτων Συντονιστική Τηλέφωνο: 210 5235643 Επιτροπή Συμβολαιογραφικών Συλλόγων Ελλάδος Γ. Γενναδίου 4, Αθήνα Τ.Κ.: 106 78 ΘΕΜΑ: Έκδοση Βεβαιώσεων από τις Πολεοδομικές Υπηρεσίες για τον προσδιορισμό της Αντικειμενικής Αξίας των Ακινήτων. Σχετ.: α)Το με αρ. πρωτ.:70/21 -3-2011 έγγραφο σας (αρ.πρωτ.Υπ.Οικ.: 1060469/28-4-2011) ΑρθροΜΟΝΟ Απαντώντας στο με αρ. πρωτ.:70/21-3-2011 έγγραφο σας που μας κοινοποίησε η Δ/νση Φορολογίας Κεφαλαίου με το αρ.πρωτ.:Δ13Β 1060469ΕΞ/Δ/2Ο4-2011 αντίστοιχο έγγραφο της σχετικά με την έκδοση βεβαιώσεων από τις Πολεοδομικές Υπηρεσίες για τον προσδιορισμό της Αντικειμενικής Αξίας των ακινήτων, σας γνωρίζουμε τα εξής: Σύμφωνα με αποφάσεις του Υπουργού Οικονομικών που εκδίδονται κατ` εξουσιοδότηση του αρθρ. 41 ν. 1249/82 και αφορούν τον προσδιορισμό της φορολογητέας αξίας των ακινήτων με το Αντικειμενικό Σύστημα, απαιτούνται βεβαιώσεις από τις αρμόδιες Πολεοδομικές Υπηρεσίες για τις εξής περιπτώσεις: 1. Για τον ισχύοντα Συντελεστή Δόμησης 2. Για οικόπεδα που εντάχθησαν στο σχέδιο πόλης με το Ν. Δ/γμα της 17-7- 1923 και δεν έχει κυρωθεί πράξη αναλογισμού για τον καθορισμό των ρυμοτομουμένων τους και μη τμημάτων για τους κοινόχρηστους χώρους, καθώς και των τμημάτων που δεσμεύονται για χώρους κοινωφελών χρήσεων και σκοπών. 3. Για τα οικόπεδα που εντάχθησαν στο σχέδιο πόλης με της διατάξεις του ν. 1337/83 και δεν έχει κυρωθεί η αντίστοιχη πράξη εφαρμογής, προκειμένου να υπολογισθεί η οφειλόμενη εισφορά σε γη, και να καθορισθούν οι επιφάνειες των ρυμοτομουμένων και μη τμημάτων για κοινόχρηστους χώρους καθώς και τμημάτων που δεσμεύονται για χώρους κοινωφελών χρήσεων και σκοπών. 4. Για την κατά κανόνα αρτιότητα των οικοπέδων. 5. Για τήν δυνατότητα ή μη τακτοποίησης ενός οικοπέδου με την σύνταξη και κύρωση πράξης τακτοποίησης ή πράξης εφαρμογής 6. Για το αν ένα οικόπεδο ή τμήμα του είναι ή όχι οικοδομήσιμο 7. Για το αν ένα οικόπεδο είναι εξ` ολοκλήρου απαλλοτριωτέο 8. Για την δυνατότητα ή μη κατάτμησης οικοπέδων που βρίσκονται σε οικισμούς προϋφιστάμενους του 1923. 9. Για το αν έχει ανακληθεί η απαλλοτρίωση οικοπέδου που επιβλήθηκε με το σχέδιο πόλης η με τις διατάξεις του Ν.Δ. 797/71 Προκειμένου να διευκολύνονται οι φορολογούμενοι για τις παρεχόμενες βεβαιώσεις από τις αρμόδιες Πολεοδομικές υπηρεσίες είχαν εκδοθεί από το τότε ΥΠΕΧΩΔΕ οι εγκύκλιοι:22/17-5-1993. 78/10-11-2000 και 29/23-7-2001. Με αφορμή ερωτήματα και διαμαρτυρίες πολιτών ότι κάποιες Πολεοδομικές Υπηρεσίες αρνούνται να χορηγήσουν τις προβλεπόμενες από τις διατάξεις του Αντικειμενικού Συστήματος βεβαιώσεις, παραπέμποντας στη διάταξη της παραγρ.2 του άρθρου 13 του ν.3212/2003(ΦΕΚ:308Α`) η υπηρεσία μας απευθύνθηκε στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΕΧΩΔΕ ζητώντας διευκρινήσεις για το παραπάνω θέμα και έλαβε το με αριθμ πρωτ.:225676/8-7-2004 έγγραφο-απάντηση στο οποίο αναφέρεται ρητά ότι οι πολεοδομικές υπηρεσίες εφόσον τους κατατίθεται σχετικό αίτημα, οφείλουν να δίνουν τη σχετική βεβαίωση σύμφωνα με τις πιο πάνω εγκυκλίους αυτού. Οι Βεβαιώσεις της Πολεοδομίας στις περιπτώσεις που αναφέραμε παραπάνω αναλυτικά επιβάλλονται εκ του νόμου για την διασφάλιση της ορθότητας και της εγκυρότητας των στοιχείων που επιβεβαιώνονται από αυτές και το επιχείρημα ότι οι Πολεοδομικές υπηρεσίες λόγω φόρτου εργασίας δεν έχουν την δυνατότητα να ανταπεξέλθουν στο έργο τους είναι θέμα που αφορά την εσωτερική οργάνωση και λειτουργία τους. Παράλληλα θα πρέπει να τονίσουμε πως δεν είναι δόκιμο να χρησιμοποιείται η περιστασιακά επιβάρυνση των υπαλλήλων με άλλα θέματα ή η έλλειψη προσωπικού σαν δικαιολογία για την απαξίωση τους αφού είναι οι καθόλα αρμόδιες για την επιβεβαίωση με το κύρος τους των πάσης φύσεως πολύπλοκων πολεοδομικών ζητημάτων. Παρόλα αυτά στα πλαίσια αναμόρφωσης - βελτίωσης του συστήματος Αντικειμενικού προσδιορισμού της αξίας των ακινήτων η Υπηρεσία μας θα μελετήσει το θέμα των πολεοδομικών βεβαιώσεων και τις συγκεκριμένες προτάσεις σας προκειμένου να δοθεί λύση τέτοια που να διασφαλίζει τα συμφέροντα του Δημόσιου και ταυτόχρονα να απλοποιεί τις διαδικασίες όπου υπάρχει δυνατότητα να γίνει αυτό. [οπερ σημαινει, δωστε εσεις τις σχετικες βεβαιωσεις και εμεις "καποια στιγμη", για να μην κουραζεσθε, θα δωσουμε την λυση που θα σας απαλλαξει απο την τόοοση δουλειά." ] Ακριβές αντίγραφο Η Προϊσταμένη της Γραμματείας α/α. ΚΩΝΝ/ΝΟΣ Φ. ΡΑΜΦΟΣ ΠΕ/Α` Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ ΕΛΕΝΗ ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Εσωτερική ενημέρωση 1. rpatpsfcrFTv. Δ/ντριας Δημ. Περ. & Εθν. Κληρ/των, κ. Α. Βασιλοπούλου 2. Δ/νση Φορολογίας Κεφαλαίου(Τμήματα Α`,Β`) 3. Δ/νση Τεχν. Υπηρεσιών & Στέγασης (Τμήμα Δ`)(3)
    1 point
  21. Εάν μπορείτε δώστε μας οδηγίες για τον τρόπο εγκατάστασης και λειτουργίας
    1 point
  22. Με το "δ" εννοούσα τη δόμηση και αυτό διότι έχω δει πως με "Δ" συμβολίζουν την απόσταση από τα όρια . Πάντως και εγώ συμφωνώ με το ότι αν έχει κύρια χρήση , μπαίνει στη δόμηση .
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.