Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      18.019


  2. nik

    nik

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      5.270


  3. Faethon11

    Faethon11

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      10.194


  4. ΜΑΡΙΑΜΑ

    ΜΑΡΙΑΜΑ

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 22/05/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 1.0.0

    10.783 downloads

    Μια πρώτη απόπειρα γιατί αρκετοί συνάδελφοι, και κυρίως νέοι, ψάχνουν κάτι αντίστοιχο. Όσοι μπορούν ας το αναπτύξουν έτσι ώστε να έχουμε κάτι αξιοπρεπές όλοι.
    1 point
  2. Η συλλογιστική μου έχει αναπτυχθεί στο προηγούμενο μήνυμα. Απλώς να επισημάνω ότι το ύψος που θα προσδιορίσει την υπέρβαση ύψους δεν θα ξεκινήσει από το ταμπάνι δεξιά της χαμηλής πλευράς, αλλά από αριστερά, εκεί δηλαδή που φαίνεται η πλάκα δαπέδου ισογείου και συνεπώς το κτίριο να έχει υπερυψωθεί σε σχέση με την προβλεπόμενη καθ ύψος θέση του. Αν πχ έχουμε υπερύψωση 70 εκ. το ύψος που θα συμμετάσχει στην ΥΥ θα είναι 0,70+3,0+3,0=6,70 (αν τα ύψη των 3 μ είναι καθαρά προσαύξησέ τα με το πάχος πλάκας σε κάθε στάθμη). Αν με βάση τα παραπάνω η στάθμη της τελευταίας πλάκας είναι 7,30 όπως γράφεις τότε η σοφίτα πλέον θα λάβει ΥΥ+ΥΔ για το ύψος που υπερβαίνει τα 7,50 μ. και η τελευταία στάθμη θα "χρεωθεί" για την ΥΥ του κτιρίου που είναι κάτω απο τα 7,50 μ όμως στην περίπτωση αυτή επειδή δεν ξεπερνάει το μέγιστο ύψος η παράβαση ΥΥ θα χρεωθεί με αναλυτικό και έτσι μειώνεται το πρόστιμο ακόμη περισσότερο καθώς στον ίδιο αναλυτικό θα μπουν και άλλες παραβάσεις (εκχωμάτωση κλπ) αναλυτικού.
    1 point
  3. Δες εδώ http://ktimalakonia.gr/index.php/pos-ypovallo-sosta-ti-dilosi Στο εδάφιο που αναγράφει "Στην περίπτωση που η δήλωση αφορά σε εμπράγματα δικαιώματα Νομικών Προσώπων (Α.Ε., Ο.Ε. , Ε.Π.Ε. , Ε.Ε. και ΙΚΕ) απαιτούνται ειδικά Νομιμοποιητικά έγγραφα."
    1 point
  4. Στο άρθρο 16 του ΝΟΚ ο περιορισμός αναφέρει ότι Δεν επιτρέπεται η κατασκευή ανοιχτών εξωστών σε προέκταση κλειστών εξωστών. Είναι δυνατή όμως η κατασκευή ανοικτών εξωστών δίπλα (σε επαφή ή σε απόσταση) από κλειστό εξώστη" δηλαδή στο επίπεδο της πλάκας δαπέδου του α ορόφου, δεν επιτρέπεται να κατασκευαστεί ΕΡΚΕΡ και κατ επέκταση αυτού ανοικτός εξώστης. Δεν θεωρώ ότι ο περιορισμός αυτός σχετίζεται με την προέκταση της πλάκας οροφής του έρκερ, η οποία στη συνέχειά της θα αποτελεί πρόβολο. Από πρακτική άποψη τώρα, αυτό το κενό που πρέπει να αφεθεί (όπως ισχυρίζεται η ΥΔΟΜ) πάνω από την πλάκα οροφής του έρκερ και την υπερκείμενη πλάκα προβόλου είναι βέβαιο ότι θα είναι αντιαισθητικό.
    1 point
  5. υποδειγματα εδω http://www.e-ktima.gr/kavala/ipodeigmata
    1 point
  6. Nαι και από μένα. Με βάση την εγκ. 4 Ν. 4178 την οποία θεωρούμε ότι ισχύει κατ αναλογία αποθήκες που πληρούν τα κριτήρια κατηγορίας 3 και αν το άθροισμα των επιφανειών τους δεν ξεπερνά τα 15 τμ υπάγονται όλες στην κατηγορία 3.
    1 point
  7. Στην περίπτωση που έχεις θερμαντικά σώματα παίρνεις τον τύπο SCOP = 2,75*( ns55+3%). To 2,55 είναι για φαν-κόιλ (FCU). Τώρα γιατί ένα σημερινό σύστημα είναι τόσο κοντά στο σύστημα του 2001.... αν και μάλλον πρόκειται για Μ.Ο. συστημάτων από το 2001 μέχρι την έκδοση των ΤΟΤΕΕ. Στην ίδια λογική σύστημα του 2001 έχει την ίδια απόδοη με σύστημα του 2017. Δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο, ότι λέει η ΤΟΤΕΕ.
    1 point
  8. ευχαριστώ πάντως, άπλα επειδή θέλω να τους έχω στην κατοχή μου ,όσον αφορά τα πνευματικά διακαιώματα.
    1 point
  9. Οχι ευχαριστώ, θέλω να τους αγοράσω!
    1 point
  10. Καλημέρα συνάδελφοι, σαν νέος στην κοινότητα ήθελα την βοήθεια σας. Σε τοπογραφικό εντός οικισμού κάτω των 2000 κατοίκων , μου ζητάει η συμβολαιογράφος αναφορά στο ν.1337/83.. Άρα από ότι καταλαβαίνω, εφόσον δεν υπάρχει σχέδιο πόλεως στην περίπτωση μου, θα γράψω " Το ακίνητο δεν υπάγεται στις διατάξεις του Ν-1337/83 και δεν έχει υποχρέωση εισφοράς σε γη και χρήμα." ???? Ευχαριστώ πολύ!!!
    1 point
  11. Στο πεντάρι βλέπεις αυτό(βλέπε εικόνα)τσιμπάς είτε την γωνία είτε το σταυρόνημο,όταν το εισάγεις στο autocad μπαίνει σε τυχαία θέση,με αυτήν την διαδικασία και δίνοντας τις συν/νες του χάρτη το φέρνεις στο σύστημα(hatt)του χάρτη (χοντρικά),αν το θέλεις στο Ε.Γ.Σ.Α. πρέπει πρώτα να μετασχηματίσεις τις εν λόγω τιμές του χάρτη στο Ε.Γ.Σ.Α. με το coords π.χ. που είναι ελεύθερο και δωρεάν,και μετά να κάνεις αυτήν την διαδικασία με το align,όπου θα γεωαναφέρεις (χοντρικά) τον χάρτη στο Ε.Γ.Σ.Α.,έτσι αφού έχεις όλα τα άλλα στο Ε.Γ.Σ.Α. θα μπορέσεις να δείξεις με απόσπασμα τον χάρτη με την ιδιοκτησία σου και μόνον αυτό,ξέχνα τον όρο εξάρτηση σε αυτήν την διαδικασία,αυτήν την διαδικασία την κάνεις για να δείς χοντρικά που πέφτει η ιδιοκτησία σου μέσα στο πεντάρι και να το δείξεις σε απόσπασμα.Το καλύτερο βέβαια είναι αυτό που σου λέει ο συνάδελφος παραπάνω στο τέλος του μηνύματος του,αυτά που σου έστειλα είναι αρκετά για αυτό που θέλεις.
    1 point
  12. Το σενάριο είναι τελείως θεωρητικό, δεν είναι ανάγκη να μπορεί να γίνει στην πράξη. Εννοώ ότι π.χ. ακόμα και αν έχεις κάνει θερμοπρόσοψη με πάχος 5 εκατοστά, μπορείς να βάλεις στο σενάριο νέα θερμοπρόσοψη με επιπλέον 5 εκατοστά.
    1 point
  13. Βάση του άρθρου 96, κατηγορία 3, και του άρθρου 100 παράγραφος 5, βγάζω το συμπέρασμα ότι δεν μπορούμε να συσχετίσουμε την κατ3 με την λοιπή παράβαση.
    1 point
  14. προφανώς έχεις ΜΟΝΟ τα public certificates (απο το token δεν μπορεις να εξάγεις τα private) οπότε οταν κανεις import σου εισαγει ΜΟΝΟ τα public!!! Γιαυτο και θεωρειται ασφαλης η διαδικασια. Οπως και ο ερμης: Δημιουργει ΜΙΑ ΦΟΡΑ τα private και που τα "βαζει" μεσα στο token (χωρίς δυνατότητα εξαγωγής τους μετά) 2η φορά δεν γίνεται. Εχω και γω σιερα οπως και windows. Λογικα με το initialize που έκανε σου έσβησε ΟΛΑ τα private που ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ για υπογραφη.. Παει.. Έφυγαν... Κάνεις τη διαδικασία του ερμη ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ, σβηνοντας αρχικα τα πιστοποιητικα του ερμη (ακυρωση) και δημιουργια νέων με αιτηση. Μετά τα καταχωρεις και στο ΤΕΕ και είσαι κουκλος με νεα πιστοποιητικα -->Τη συγκεκριμενη διαδικασια θα πρεπει να την γνωρίζουμε γιατι κάποια στιγμη θα ληξουν (3-5 χρονια), οποτε ΟΛΟΙ θα μπουμε ΞΑΝΑ σε αυτη τη διαδικασια που σου λεω, εσυ απλα θα την κανεις νωριτερα
    1 point
  15. Θα κάνεις παραχώρηση σε κοινή χρήση ώστε το ημιπλάτος από τον άξονα του δρόμου μέχρι την εσώτερη γραμμή από το παραχωρηθέν να είναι 2 μ. Πρακτικά δηλαδή παραχωρείς εδαφική λωρίδα πλάτους 1 μ και 1 μ θα παραχωρήσει ο απέναντι όταν θα οικοδομήσει. Η παραχώρηση είναι υποχρεωτική σε κάθε οδό που έχει πρόσωπο το οικόπεδο κατά αναλογία με την παρακάτω απόφαση για τα γωνιακά οικόπεδα. Αποφ-78933/10889/90. Αριθμ. Γνωμ-192/90. " Διατάξεις ΠΔ/24-4-85 (ΦΕΚ-181/Δ) όπως ισχύει σήμερα". Για την οικοδομησιμότητα των γωνιακών οικοπέδων βάσει του άρθρον-6 παρ. 1. Γίνεται δεκτό, ότι το απαιτούμενο ελάχιστο πλάτος του κοινόχρηστου χώρου των 4 μέτρων νοείται στο συνολικό ανάπτυγμα του προσώπου δηλ. προς όλους τους δρόμους ή κοινόχρηστους χώρους που βλέπουν τα οικόπεδα. Για την θεώρηση κατά παρέκκλιση αρτιότητας οικοπέδων που τέμνονται από όρια οικισμών. Γίνεται δεκτό ότι η κατά παρέκκλιση αρτιότητα του άρθ-5 παρ.1 εδαφ.Β αφορά εξ ίσου και οικόπεδα που τέμνονται από όρια οικισμών και δεν διαθέτουν την κατά κανόνα αρτιότητα βάσει Αρθ-7 παρ.1. Στην περίπτωση αυτή θεωρείται ότι η ιδιοκτησία εμπίπτει στο σύνολο της εντός του ορίου οικισμού". Σας κοινοποιούμε την με αρ. 192/90 γνωμοδότηση της Νομιμής Δ(νσης του Υπουργείου την οποία αποδεχόμαστε και παρακαλούμε να την έχετε υπόψη σας κατά την εφαρμογή του ΠΔ/τος 24.4.85 (ΦΕΚ 181/Δ ) όπως ισύει σήμερα, προκειμένου: α) Για την οικοδομησιμότητα των γωνιακών οικοπέδων βάσει του άρθ-6 παρ.1. Γίνεται δεκτό, ότι το απαιτούμενο ελάχιστο πλάτος του κοινόχρηστου χώρου των 4 μέτρων νοείται στο συνολικό ανάπτυγμα του προσώπου δηλ. προς όλους τους δρόμους ή κοινόχρηστους χώρους που βλέπουν τα οικόπεδα. β) Για την θεώρηση κατά παρέκκλιση αρτιότητας οικοπέδων που τέμνονται από όρια οικισμών. Γίνεται δεκτό ότι η κατά παρέκκλιση αρτιότητα του άρθ-5 παρ.1 εδαφ. Β αφορά εξ ίσου και οικόπεδα που τέμνονται από όρια οικισμών και δεν διαθέτουν την κατά κανόνα αρτιότητα βάσει Αρθ-7 παρ.1. Στην περίπτωση αυτή θεωρείται ότι η ιδιοκτησία εμπίπτει στο σύνολο της εντός του ορίου οικισμού". Αριθμ. Γνωμ-192/90. Σχετικά με το υπ' αριθμ. 1362/482/1990 έγγραφο ερώτημά σας, που αφορά α) την υποχρέωση γωνιαίων οικοπέδων των μέχρι 2000 κατοίκων οικισμών για διάθεση σε κοινή χρήση τμημάτων αυτών και β) την αρτιότητα κατά παρέκκλιση αρτίων οικιπέδων, τεμνομένων από τα καθορισμένα όρια των οικισμών αυτών, η γνώμη μας είναι η ακόλουθη. Ι. Κατά το αρθ.6 του από 24.4.1985 ΠΔ/τος " Τρόπος καθορισμού ορίων οικισμών της χώρας μέχρι 2.000 κατοίκων, κατηγορίας αυτών και καθορισμός όρων και περιορισμών δόμησής τους" (ΦΕΚ 181/Δ), όπως τροποποιήθηκε με το αρ. 1 των ΠΔ/των από 17.2.1987 (ΦΕΚ 133/Δ) και 25.4.1989 (ΦΕΚ 293/Δ), "1. ΚάΘε οικόπεδο για να είναι οικοδομήσιμο πρέπει να έχει πρόσωπο σε κοινόχρηστο χώρο ή σε χώρο που έχει τεθεί σε κοινή χρήση. Ο παραπάνω χώρος πρέπει να έχει πλάτος τουλάχιστον 4 μέτρα και να εφάπτεται καθ' όλο το μήκος της μιας πλευράς των ορίων του οικοπέδου. 'Οπου το πλάτος αυτό υπολείπεται των 4 μέτρων, για να είναι το οικόπεδο οικοδομήσιμο, πρέπει με συμβολαιογραφική πράξη, της οποίας αντίγραφο κοινοποιείται με απόδειξη στον οικείο ΟΤΑ, να τεθεί σε κοινή χρήση λωρίδα οικοπέδου τόση, ώστε από το πρόσωπο του εναπομένοντος οικοπέδου μέχρι τον άξονα του κοινόχρηστου χώρου να επιτυγχάνεται πλάτος τουλάχιστον 2 μέτρων. Της παραπάνω ρύθμισης εξαιρούνται τα τμήματα του οικοπέδου που καταλαμβάνονται από οικοδομές". ΙΙ. Από τη διατύπωση και το σκοπό του άρθρου αυτού φρονούμε, ως προς το σκέλος του ερωτήματός σας, ότι η απαίτηση του νομοθέτη του να έχει το οικόπεδο πρόσωπο σε κοινόχρηστο χώρο πλάτους τουλάχιστον τεσσάρων μέτρων, αφορά όλα τα πρόσωπα του οικοπέδου. Ειδικότερα, κατά την άποψή μας, το άρθρο αυτό αναφέροντας ότι ο κοινόχρηστος χώρος πρέπει να έχει το πλάτος αυτό καθόλο το μήκος της μιάς πλευράς του οικοπέδου, εννοεί ολόκληρη την προς το κοινόχρηστο χώρο πλευρά αυτού είτε είναι ευθεία, είτε τεθλασμένη, οπότε το οικόπεδο είναι γωνιακό κατά του όρου έννοια (δοθέντος ότι ο ΓΟΚ/85 δεν αναγνωρίζει όπως έκαμνε ο ΓΟΚ/73 στο αρθ-4 παρ.10 επ., ως διακεκριμένη κατηγορία των οικοπέδων τα γωνιαία οικόπεδα). Για την εξασφάλιση του πλάτους αυτού το ως άνω άρθρο θεσπίζει την υποχρέωση του ιδιοκτήτη του οικοπέδου να θέσει στη κοινή χρήση με συμβολαιογραφική πράξη κοινοποιούμενη στον οικείο ΟΤΑ, λωρίδα του οικοπέδου τόση ώστε από το πρόσωπο του εναπομένοντος οικοπέδου μέχρι τον άξονα του κοινοχρήστου χώρου να εξασφαλίζεται πλάτος τουλάχιστον δύο μέτρων. Αν ο νομοθέτης ήθελε σε πρίπτωση που η προς το κοινόχρηστο χώρο πλευρά του οικοπέδου είναι τεθλασμένη, η διάθεση τμήματος του οικοπέδου στη κοινή χρήση να αφορά ένα ευθύγραμμο τμήμα της πλευράς αυτής κατ' επιλογή μάλιστα του ιδιοκτήτη του οικοπέδου, θα το όριζε ρητά. Βασικός δηλαδή σκοπός του νομοθέτη είναι η εξασφάλιση με συνεισφορά λωρίδων των παροδίων οικοπέδων, ενός στοιχειώδους οδικού δικτύου πλάτους τεσσάρων μέτρων πράγμα που δεν επιτυγχάνεται με την αποδοχή της γνώμης ότι προκειμένου περί γωνιακού οικοπέδου αρκεί και το ένα πρόσωπο αυτού να εφάπτεται με κοινόχρηστο χώρο του ως άνω πλάτους. Ειδικότερα αν γίνει δεκτή η τελευταία αυτή γνώμη ο κοινόχρηστος χώρος ως προς τα πρόσωπα του γωνιακού οικοπέδου ως προς τα οποία τούτο δεν θα συνεισέφερε για τη δημιουργία κοινόχρηστου χώρου πλάτους τεσσάρων μέτρων θα παρουσίαζε στένωση αφού ο ιδιοκτήτης του απέναντι οικοπέδου θα υποχρεούτο να θέση σε κοινή χρήση μόνο λωρίδα του οικοπέδου του που θα ήταν αναγκαία για την εξασφάλιση απόστασης μεταξύ του απομένοντος οικοπέδου και του άξονα του κοινοχρήστου χώρου δύο τουλάχιστον μέτρων χωρίς να υποχρεούνται να εξασφαλίσει συνολικό πλάτος του κοινοχρήστου χώρου τεσσάρων τουλάχιστον μέτρων. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να υπογραμισθεί ότι με τη θεσπιζόμενη ως άνω διάθεση σε κοινή χρήση τμημάτων του οικοπέδου δεν κινδυνεύει να καταστεί τούτο μη άρτιο γιατί σύμφωνα με το άρθ-5 παρ.1γ του ως άνω ΠΔ/τος για την αρτιότητα των γηπέδων προσμετράται και η τυχόν έκταση που παραχωρείται από τον ιδιοκτήτη για τη δημιουργία κοινόχρηστου χώρου. ΙΙΙ. Περαιτέρω ως προς το έτερο σκέλος του ερωτήματος παρατηρούμε τα ακόλουθα. Κατά το άρθ-5 του ΠΔ/24-4-85 όπως τροποποιήθηκε με τα από 14.2.1987 και 25.4.1989 ΠΔ/γματα εντός των ορίων των ως άνω οικισμών το εμβαδόν του κατά τον κανόνα αρτίου οικοπέδου καθορίζεται μέσα στα πλαίσια που ορίζει το άρθρο αυτό με απόφαση του Νομάρχη που εκδίδεται μετά από γνώμη του ΣΧΟΠ του Νόμου. Κατά παρέκκλιση εντός των ορίων των ως άνω οικισμών θεωρούνται άρτια τα γήπεδα με οποιοδήποτε εμβαδόν έχουν κατά την ημέρα δημοσίευσης του παραπάνω ΠΔ/τος εφόσον δεν έχουν το ελάχιστο εμβαδόν της κατά τον κανόνα αρτιότητας. Εξάλλου κατά το αρθ-7 του ως άνω ΠΔ, όπως ισχύει τώρα "εάν η ιδιοκτησία εμπίπτει εν μέρει εντός του ορίου οικισμού και εν μέρει εκτός αυτού, τότε στην περίπτωση που το εντός του ορίου τμήμα δεν έχει την αρτιότητα που ορίζεται με την απόφαση του Νομάρχη, θεωρείται ότι εντός του ορίου περιλαμβάνεται τμήμα της ιδιοκτησίας μεγέθους που αντιστοιχεί στην αρτιότητα αυτήν". Από τις ως άνω διατάξεις προκύπτει κατά τη γνώμη μας, σε σχέση με το δεύτερο σκέλος του ερωτήματος, ότι ο κανονιστικός νομοθέτης ευνοεί τη δόμηση των μικρών οικοπέδων που βρίσκονται μέσα στους οικισμούς μέχρι 2.000 κατοίκων, γι' αυτό καθόρισε ότι τα οικόπεδα των οικισμών τούτων θεωρούνται κατά παρέκκλιση άρτια οποιοδήποτε εμβαδόν και αν έχουν κατά τη δημισίευση του ως άνω από ΠΔ/24-4-85. Με την προοπτική αυτή πρέπει κατά τη γνώμη μας να γίνει δεκτό ότι η διάταξη της παρ.1 εδαφ.β του αρθ-5 του ως άνω Π.Διατάγματος, που θεσπίζει την κατά παρέκκλιση αρτιότητα των υφισταμένων οικοπέδων, καταλαμβάνει και τα οικόπεδα που τέμνονται από το καθορισμένο όριο του οικισμού γιατί και αυτά βρίσκονται έστω και μερικώς "εντός των ορίων" του οικισμού. Με αντίθετη άποψη θα αγόμεθα στο παράδοξο συμπέρασμα ότι μπορούν να δομούνται με τους όρους της σχετικής νομοθεσίας οικόπεδα 100, 200, 300 κλπ. τετραγωνικών μέτρων, που βρίσκονται ολόκληρα μέσα στα όρια αυτά και δεν μπορούν να οικοδομηθούν οικόπεδα τεμνόμενα από το όριο του οικισμού, καίτοι το εντός αυτού τμήμα τους είναι μεγαλύτερο κατά πολύ από το ως άνω εμβαδόν. Τέτοιο όμως αποτέλεσμα δημιουργεί ανισότητες μεταξύ των ιδιοκτητών των οικοπέδων τούτων, που προφανώς δεν ανταποκρίνονται στη βούληση του κανονιστικού νομοθέτη. Εξάλλου η παρατεθείσα διάταξη του άρθ-7 παρ. 1 του ΠΔ/24-4-85 δεν υποδηλώνει αντίθετη άποψη του κανονιστικού νομοθέτη, ήτοι ότι τα ως άνω τεμνόμενα οικόπεδα δεν είναι κατά παρέκκλιση άρτια, αλλά αφορά τα κατά κανόνα άρτια οικόπεδα και καθορίζει ότι τα οικόπεδα αυτά οικοδομούνται κατά τις διατάξεις της νομοθεσίας περί των οικισμών μέχρι 2000 κατοίκων, μόνο κατά το τμήμα τους που αντιστοιχεί στην αρτιότητα αυτή και όχι καθόλο το εμβαδόν αυτών, που ενδεχομένως να είναι μεγάλο. Τέτοια πρόβλεψη δεν θα ήταν νοητή για τα κατά παρέκκλιση άρτια οικόπεδα που έχουν εμβαδόν μικρότερο από το εμβαδόν του κατά κανόνα αρτίου οικοπέδου. Πάντως η άποψη αυτή επιδέχεται σοβαρές επιφυλάξεις, καθόσον οι διατάξεις της κατά παρέκκλιση αρτιότητας πρέπει να ερμηνεύονται στενά και συνεπώς στην προκείμενη περίπτωση θα μπορούσε να υποστηριχθεί ότι τα κατά παρέκκλιση άρτια οικόπεδα πρέπει να βρίσκονται ολόκληρα μέσα στα όρια του οικισμού. Εξ' άλλου από την ως άνω διάταξη του αρθ-7 παρ.1 θα μπορούσε να συναχθεί το συμπέρασμα ότι, εφόσον ο κανονιστικός νομοθέτης θεωρεί δομήσιμα κατά τις διατάξεις της ως άνω νομοθεσίας μόνο τα κατά κανόνα άρτια οικόπεδα που τέμνονται από τα όρια του οικισμού, όλα τα μικρότερα του κατά κανόνα άρτιου οικόπεδα τέμνονται από τα όρια αυτά δεν είναι άρτια ούτε κατά παρέκκλιση, δοθέντος μάλιστα ότι ο νομοθέτης προφανώς θέλει να ευνοήσει μόνο τα ως άνω μεγάλα ήτοι τα κατά κανόνα άρτια, οικόπεδα. IV. Εν τέλει φρονούμε, ότι ενόψει της ασάφειας που παρουσιάζουν οι ερμηνευόμενες ως άνω διατάξεις και ως προς τα δύο σκέλη του ερωτήματος και των σοβαρών πρακτικών συνεπειών που έχει η ερμηνεία αυτών είναι επιβεβλημένη η άμεση ρύθμισή των προβλημάτων αυτών με νέο ΠΔ/γμα".
    1 point
  16. Και η δική μου είναι ότι μπορείς, αλλά με άλλο σκεπτικό. Επειδή η καθεμία είναι <15τμ, μπορείς να βάλεις όσες αποθήκες θέλεις. Η κατηγορία 3 αναφέρει "ανεξαρτήτου αριθμού παραβάσεων"
    0 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.