Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. georgios_m

    georgios_m

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      2.409


  2. tzitzikas

    tzitzikas

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      356


  3. Constantina Connie Betsi

    Constantina Connie Betsi

    Μη μηχανικός


    • Πόντοι

      -1

    • Περιεχόμενα

      2


  4. ikaros13

    ikaros13

    Core Members


    • Πόντοι

      -1

    • Περιεχόμενα

      5.451


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 26/05/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. αν υπήρχαν θέσεις εργασίας και σε άλλα πράγματα θα στην έδινε και η σχολή την ευελιξία. μη νομίζεις ότι εκτός κατασκευής οι υπόλοιπες δουλειές πάνε καλά. χειρότερα πάνε.. για να σε προστατέψει από άχρηστη πληροφορία σε περιορίζει στην κατασκευή! το 'χουν ψάξει πολλοί πριν από σένα αυτό για να καταλήξουν τελικά μόνο στην κατασκευή. θεωρητικά πάντως, η σχολή δε σε περιορίζει καθόλου. κάθε εξειδίκευση του πολιτικού μηχανικού είναι συναφής και με εκτός του στενού πλαισίου της κατασκευής δραστηριότητες, συνήθως ερευνητικές. με βάση όσα έχεις διδαχθεί, μπορείς να τις φανταστείς και μόνος σου.. πχ από γεωτεχνικό ή αντισεισμικό τομέα να το γυρίσεις σε σεισμολογία.. αυτό όμως και στον καλό καιρό δεν είχε δουλειά...
    1 point
  2. έχω πάει σε συνέντευξη πριν κάποια χρονια σε μέση κατασκευαστική. Δεν θέλει να μάθει ο φίλος πόσα δίναν για τρελά ωράρια.
    1 point
  3. Καλησπέρα σας, θα σας πω λίγο την ιστορία μου για να καταλάβετε λίγο το μπάχαλο και την παραπληροφόρηση που επικρατεί. Καταρχήν να επισημάνω ότι δεν έχω καμία απολύτως σχέση με το επάγγελμα, απλώς ιδιώτης είμαι! Θα τα πάρω από την αρχή (για κατατόπιση). Ο πατέρας μου το 1978 αγόρασε επί του οικοπέδου ποσοστό για ανέγερση πολυκατοικίας όπου τελικώς πήρε όλο τον 5ο όροφο (Β' εσοχή). Μέχρι το 2017 που απεβίωσε και με αποδοχή κληρονομιάς το διαμέρισμα το κληρονομήσαμε εγώ και ο αδερφός μου. Ξεκινήσαμε διαδικασία διαχωρισμού (διαμερισμάτωση μας το είπε η συμβολαιογράφος). Πήγαμε στον πρώτο μηχανικό μας λέει χρειάζεται Άδεια Εργασιών Μικρής Κλίμακας, πήγαμε στον δεύτερο μηχανικό χρειάζεται άδεια δόμηση... πήγαμε στον τρίτο μηχανικό θέλει Μικρής κλίμακας … Το χάος!! Είπαμε πάμε και σε άλλον να δούμε τι γίνεται! Ο τρίτος μας είπε Μικρής Κλίμακας. Προσπάθησα να ξεκαθαριστώ όσο μπορούσα, ότι πήγα και σε άλλους, τι μου είπαν για τα είδη αδειών και για την άδεια δόμησης που μου είπαν και ως απάντηση πήρα υπάρχουν πολλοί που θέλουν να τα πάρουν!! Προβληματίστηκα αρκετά. Πήγα και σε τέταρτο (έκανα που έκανα την έρευνά μου, ας την έκανα θεωρητικώς σωστά!!! Το δείγμα μου ήταν ανεπαρκής για συμπεράσματα). Πήγε τελικά και σε έναν τέταρτο όπου μου είπε ακριβώς το ίδιο, χρειάζεται άδεια μικρής κλίμακας με κάποια τακτοποίηση αυθαιρεσίας (σημαντική σημείωση: Τα αρχικά σχέδια στην πολεοδομία ήταν σαν δύο και από την αρχή ο μηχανικός τα είχα κάνει ένα χωρίς διόρθωση στην πολεοδομία). Βγάλαμε λοιπόν την άδεια μικρής κλίμακας, έγιναν οι εσωτερικές διαρρυθμίσεις (τοίχοι) και τώρα είμαστε στη φάση υδραυλικών και ηλεκτρολογικών όπου σταμάτησα εγώ τη διαδικασία. Τώρα στο δια ταύτα, γιατί τη σταμάτησα. Πήγα στην ΔΕΔΔΗΕ για το τι χρειάζεται για να γίνει προσθήκη καινούργιου ρολογιού για ηλεκτροδότηση (και νερού στην ΕΥΔΑΠ) για να μαζεύω σιγά σιγά τα δικαιολογητικά και μου είπαν βεβαίωση τετραγωνικών από τον Δήμο. Πάω στο Δήμο και μου είπαν θέλουμε την Άδεια Δόμησης μαζί με τα, τα, τα, τα ... Ποια άδεια δόμησης βρε παιδιά; Ο μηχανικός μου είπε δεν χρειάζεται (δεν το είπα αλλά έσκασε το κεφάλι μου!)… Τώρα τι γίνεται;;; Τώρα τι κάνουμε βρε παιδιά;;; Έχω ραντεβού με την συμβολαιογράφο για να τελειώσουμε τα τελικά συμβόλαια (κάναμε τα πρώτα σαν ενιαίο διαμέρισμα και προχωράμε για τα δύο τώρα). Πρέπει να προχωρήσουμε στα δύο; Πρέπει πρώτα να δούμε τι άδεια χρειάζεται τελικά; Είναι δυνατόν, αφού ξεκαθαρίζουμε στον εκάστοτε μηχανικό τι δουλειά θέλουμε να κάνουμε, διαβάζουν και επικοινωνούν με την συμβολαιογράφο (το άκουγα και το διάβασα στις σημειώσεις της που δίναμε στον καθένα τους ξεχωριστά ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΣΗ) και πάλι ο καθένας να κάνει ό,τι του κατέβει; Επειδή δεν θέλω να τους πάρει η μπάλα όλους, και επειδή ξέρω ότι και οι Δημοτικοί υπάλληλοι είναι ό,τι να 'ναι, ποιος κάνει λάθος εδώ; Ο μηχανικός που τελικά διάλεξα και μου έβγαλε πιθανώς άλλη άδεια, έκανα τις εργασίες και τελικά πρέπει να βγει άλλη άδεια (επιπλέον κόστος!!) ή ο υπάλληλος του Δήμου; Πραγματικά έχω χαθεί και σκέφτομαι σοβαρά να το κάψω να τελειώνουμε! Αν είμαι σε λάθος λήμμα πραγματικά ζητάω συγνώμη, αλλά σκέφτομαι να πάρω την βαριά και να βαράω τοίχους!
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.