Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      6.350


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      17.597


  3. kacey

    kacey

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6


  4. karanus

    karanus

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.395


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 05/06/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Ασφαλιστικός Οδηγός 120 Δόσεων (Ν. 4611/2019) - Χρήση πλατφόρμας, ερωτήσεις και απαντήσεις, από τον ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΘΗΝΩΝ (κάτι ανάλογο με αυτό που έχει εκδόσει/κάνει και το ΤΕΕ ... )
    2 points
  2. Να απαντήσω στην ερώτησή μου, για όποιον χρειάζεται να ξέρει: πήγα ημιόροφο κτιρίου τσμεδε (πίσω από κλαυθμώνος) έξω από το "πρωτόκολλο" έχει διάφορες αιτήσεις, βρήκα "αίτηση διαγραφής από ΕΦΚΑ" και επιπλέον "γενική αίτηση". Στην αίτηση διαγραφής από ΕΦΚΑ συμπλήρωσα στοιχεία. Στη γενική αίτηση συμπλήρωσα τις λεπτομέριες που αναφέρω στο από πάνω ποστ, περί μη εργασίας ως μηχανικός κλπ κλπ, για να έχει ο αρμόδιος μια ιδέα του τι ζητάω και γιατί. Επίσης ανέφερα ότι ζητάω αναδρομική διαγραφή ασφάλισης, χρεώσεων ΕΦΚΑ κλπ κλπ. Κατέθεσα αίτηση. Η υπάλληλος, αφού της εξήγησα τι θέλω να κάνω, μου είπε ότι της ακούγονται κομπλέ αυτά που κατέθεσα, και ότι δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Οπότε δεν έκατσα να περιμένω να ανοίξει το γραφείο "ασφάλισης" ή "κύριας σύνταξης" δίπλα στο πρωτόκολλο, που δουλεύει 11πμ-1μμ αλλά πρέπει να πας από τις 8 να γράψεις όνομα για να πάρεις προτεραιότητα (και που στις 8μιση είχε ήδη 13 ονόματα, για να μπει ο πρώτος στις 11...) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΤΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ στο επικουρικο (σατωβριάνδου 18 νομίζω) και να κάνετε τα ίδια. Ίσως σε αυτό να γίνεται και απομακρυσμένα (email/fax), θα επανέλθω μόλις μάθω. ΥΓ πέτυχα μάνα μηχανικού που έχει ζητήσει από το σεπτ. 2017 τη διαγραφή του και ακόμα δεν έχει ακούσει απάντηση...Αλλά αυτός είχε διαγραφεί από το 2006 εντελώς από το ΤΕΕ, και ζήταγε την από τότε διαγραφή του και από παλιό τσμέδε, εφκα, διαγραφή των από τότε οφειλών κλπ κλπ.
    2 points
  3. Προϋπόθεση για τη μη απαίτηση υποβολής μελέτης στατικής επάρκειας είναι η ικανοποίηση μίας μόνο εκ των αναφερομένων περιπτώσεων της παρ. η) του άρθρου99 και του άρθρου 2 της ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507/2-4-2018 Υπουργικής Απόφασης. Να βάλω ακόμα μια ερμηνεία για την ΜΣΕ Ένα υπόγειο που έχει περιμετρικά τοιχεία < 75% (δεν ικανοποιείται η συνθήκη) , αλλά είναι και <25 τμ (ικανοποιείται η συνθήκη). Τότε αρκεί που πληρείται μόνο η μια (δλδ τα 25τμ ) και κατά συνέπεια δεν χρειάζεται ΜΣΕ.
    2 points
  4. Δηλαδή τωρα περιμένουν αυτοί να ψάξουμε τι δηλώσεις έχουμε κάνει τι βεβαιώσεις έχουμε δώσει κλπ κλπ για να προσαρμόσουμε τα παραλογα οριζόμενα τις επίμαχης εγκυκλίου? Τώρα που έληξε ουσιαστικά ο νόμος? Δλδ σε περιπτώσεις που έχω δηλώσει "Υπόγεια στάθμη" (οπως αναφέρεται στον νόμο) με μειωτικό θα πρέπει να γυρίσω πίσω τη δήλωση και να ελεγξω ΓΟΚ? Σε δηλώσεις που εχω χρησιμοποιήσει Ε9 για παλαιότητα να τις γυρίσω πίσω για βεβαίωσεις μεταβολών? Σε περιπτώσεις εξαίρεσης απο ΜΣΕ με συνδυασμό των προϋποθέσεων, πχ α/χ και πρόβολοι, που δεν προκύπτει απο πουθενά στο κείμενο του νόμου ότι δε δύναται να συνδυαστούν θα πρέπει να τις γυρίσω πίσω για ΜΣΕ? Αμ δε... για μένα αυτή η εγκύκλιος και το ότι λέει έχει ή μάλλον ίσως έχει, γιατί δεν παράγει νομοθεσία, ισχύ από σήμερα και έως τη λήξη του νόμου! Είπαμε έχουμε εκτεθεί επαγγελματικά αλλά δε θα εξευτελιστούμε κιόλας συνάδερφοι! Υ.Γ Δουλεύω αυθαίρετα μια 5ετία γεμάτη. Ε, ακόμη δεν ειμαι σίγουρος για τίποτα. Αναρωτιέμαι για πιό λόγο δεν βγαίνουν 5 γενικά παραδείγματα και μενουμε σε αοριστολογίες για Κατηγορία συντελεστές πρόστιμα κλπ κλπ.
    2 points
  5. Version X6.0

    78.089 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  6. Version v.1b

    30.553 downloads

    Οδηγίες για να συντάξετε πίνακα κατανομής χιλιοστών μαζί με πίνακα σε excel ως σημείο αναφοράς για να στήσετε τον δικό σας
    1 point
  7. Καλησπέρα σας, σήμερα εγκρίθηκε η αίτηση μου για εγγραφή στο ΜΕΕΠ και είδα ότι μου έδωσαν δύο κατηγορίες έργων. Ηλεκτρομηχανολογικά Α1 και Βιομηχανικά Ενεργειακά Α1. Δεν μου έδωσαν Υδραυλικά υπό πίεση ενω στο ΜΕΚ έχω την συγκεκριμένη κατηγορία. Τους πηρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι δεν την δικαιούμαι στο ΜΕΕΠ. Υπάρχει κάποιος συνάδελφος μηχανολόγος να μου πει;
    1 point
  8. Version 1.0.0

    1.394 downloads

    Ερμηνευτική εγκύκλιος διατάξεων Ν. 4495/17
    1 point
  9. Για να μην μπερδευτεί κάποιος συνάδελφος, επισημαίνεται ότι ο ανωτέρω πίνακας είναι προϊόν δημοσιεύσεων και δεν προέρχεται από επίσημη απόφαση. Eφιστάται η προσοχή των συναδέλφων μέχρι να εκδοθεί η σχετική απόφαση να ανατρέχουν στις επίσημες ανακοινώσεις των γραφείων κτηματογράφησης της περιοχής τους και της ιστοσελίδας του Κτηματολογίου. Pavlos33
    1 point
  10. Ε εντάξει τώρα....god mode!!
    1 point
  11. Καλησπέρα συνάδελφοι, να ενημερώσω και εγώ για το πώς έχει η κατάσταση μιας που σήμερα έφαγα ολόκληρη τη μέρα στο ΤΣΜΕΔΕ. Καταρχήν όσοι έχουν παράλληλη ή διαδοχική ασφάλιση βρίσκονται στη χειρότερη θέση καθώς επικρατεί ένα γενικό μπάχαλο. Οι αιτήσεις βρίσκονται κάπου μέσα στο 2016 (προς το τέλος του έτους) και σε όλες τις περιπτώσεις βγαίνουν με το χέρι (!). Το σύνηθες είναι 1 αίτηση ανά υπάλληλο ανά 1 περίπου μέρα αν όλα πάνε καλά...Ακόμα περιμένουν το λογισμικό από τον ΕΦΚΑ για να γίνεται ο υπολογισμός άμεσα. Οι μονοσυνταξιούχοι είναι σε καλύτερη μοίρα καθώς εκεί φαίνεται να ξεμπλοκάρει κάπως η κατάσταση. Οι αιτήσεις γι'αυτή την κατηγορία βρίσκονται στο 2017 και φαίνεται ότι θα προχωρήσουν πιο γρήγορα.. (μιλάμε πάντα για οριστικές συντάξεις και όχι προσωρινές).
    1 point
  12. Για αυτό και η θετική Καλή μέρα ...
    1 point
  13. Γενικά το πρόγραμμα έχει τα θέματά του. Βάζεις ένα νούμερο μικρό σε ότι σου ζητάει (0,0001 αερισμό, σε ένα κούφωμα μούφα με U 0,001 και τμ 0,0001) και συνεχίζεις.
    1 point
  14. 1 point
  15. Ηλεκτροκίνηση: Σε ΦΕΚ οι προϋποθέσεις και οι τεχνικές προδιαγραφές των σημείων επαναφόρτισης https://www.b2green.gr/el/post/69828/ilektrokinisi-se-fek-oi-proypotheseis-kai-oi-technikes-prodiagrafes-ton-simeion-epanafortisis
    1 point
  16. Η απαλλαγή λόγω κατηγορίας, ισχύει για τις κατηγορίες 1,2 και 3. Άρα σε πρώτη φάση κοιτάζεις τον αυθαίρετο εξώστη αν πληροί το κριτήριο απαλλαγής (<25% ή <=2 μ.). Το επιχείρημα που διατυπώνεις στην Τ.Ε δεν ευσταθεί, αφού δεν έχεις κάνει υπαγωγή στην κατηγορία 3 (προφανώς αφού είτε δεν μπορούσες είτε δεν ήθελες γιατί δεν συνέφερε). Οπότε προτείνω να καταργήσεις εντελώς τη διατύπωση αυτή από την τεχνική σου έκθεση. Καλύτερα να γράψεις μια συνοπτική έκθεση έστω και με μια χονδροειδή προμέτρηση, αναγράφοντας ότι το φορτίο της ξύλινης πέργκολας είναι κατά πολύ μικρότερο του 20% οπότε δεν απαιτείται η εκπόνηση Μ.Σ.Ε.
    1 point
  17. Δεν γίνεται αποδεκτό κάτι που διαφοροποιείται από το νόμο. Με αναλυτικό, μόνο όσες αυθαίρετες κατασκευές δεν αντιστοιχούν σε επιφάνεια χώρων όπως αναφέρεται στο άρθρο 100. Αυτό σημαίνει ότι, το να συμπεριλάβεις σε αναλυτικό, για παράδειγμα αποθήκη κατηγορίας 3, είναι παράνομο. Άσε τις εγκυκλίους να γράφουν ότι θέλουν. Τα ίδια λέγαμε όταν είχε εκδοθεί η εγκ. 4 Ν. 4178 αν ανατρέξεις στα αντίστοιχα θέματα.
    1 point
  18. Η ΚΥΑ βγήκε κατ'εξουσιοδοτηση του Ν4030 και ο Ν4495 δεν την κατάργησε... Εκτός αν δεν το έχω δει...
    1 point
  19. Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι πως αν η αυθαίρετη κατασκευή εμπίπτει έστω και σε μία των εξαιρέσεων, δεν απαιτεί ΜΣΕ. Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάνουν αναφορά σε κάτι τόσο προφανές... Δηλαδή στην περίπτωση που έχεις διαμερισμάτωση με < 10% αύξησης Μ.Φ., μετατροπή Η/Χ σε κλειστό, εξώστες <2μ δεν απαιτεί ο νόμος ΜΣΕ
    1 point
  20. ΙΑΣΟΝΑΣ Δημοσιεύτηκε 5 ώρες πριν Εγώ και για τις δηλώσεις μου, ΔΕΝ πρόκειται ν' ασχοληθώ με όσα γράφει η εγκύκλιος αυτή. Δεν θα τα λάβω υπόψη μου! Ούτε βεβαίως όπου συμφέρει τους πελάτες μου. Θα συνεχίσω να "λειτουργώ" όπως ο νόμος προστάζει!!! Θα είμαι πανέτοιμος αν κι όποτε χρειαστεί να λύσω όποια διαφορά μου νομικά!!! Εσύ, σκέφτεσαι κι αποφασίζεις πως θα πράξεις..... (Αυτή είναι η συζήτηση που αφορούσε την εγκ-2 αλλά δημοσιεύτηκε ως απάντηση στον Ιάσονα και στον DIMITRIS GM στο θέμα για την πισίνα, την ξαναδημοσιεύω γιατί κάτι έγινε και το λινκ που έβαλε ο dinitris για να την μεταφέρει εδώ...χάθηκε στο δρόμο η δημοσίευση) Ιάσωνα και dimitris GM, θα συμφωνούσα μαζί σας αν είχαμε ένα νόμο αυθαιρέτων που ήταν σαφής και πράγματι προστάζει. Τότε όλα θα ήταν ξεκάθαρα και όλοι θα ακολουθούσαμε την πεπατημένη. Εδώ στο φόρουμ όμως έχουν γραφτεί χιλιάδες σελίδες για το κάθε θέμα από αγχωμένους συναδέλφους που εναγωνίως αναζητούν μια διαφορετική ενδεχομένως ερμηνεία ή προσέγγιση σε αυτό που οι ίδιοι έχουν αντιληφθεί διαβάζοντας τον νόμο. Ο νόμος αυτός όπως και οι προηγούμενοι, δεν είναι σαφής ούτε ξεκάθαρος. Ας πάρουμε για παράδειγμα την περίπτωση του συνήθως υπόγειου μηχανοστασίου αυθαίρετης πισίνας. Ο υπολογισμός του προστίμου για το μηχανοστάσιο (παραβλέποντας ότι η λέξη μηχανοστάσιο δεν υπάρχει πουθενά στο σώμα του νόμου) ‘’σύμφωνα’’ με το νόμο τι θα μπορούσε να είναι, ποιες είναι οι εναλλακτικές προσεγγίσεις ? Α. Υπολογισμός προστίμου με αναλυτικό σύμφωνα με την παράγραφο 5 του άρθρ. 100 ? Εδώ όμως εννοεί παραβάσεις που δεν εμπίπτουν στις κατηγορίες 1 έως και 10 του πίνακα του Παραρτήματος Α και δεν αντιστοιχίζονται σε επιφάνεια χώρου (τ.μ.). Η πισίνα όμως (χωρίς μηχανοστάσιο?) εμπίπτει στην κατ.10 του Παραρτήματος Α. Β. Υπολογισμός προστίμου με αναλυτικό σύμφωνα με την παράγραφο 6,β του άρθρ. 100 ? Πάλι τραβηγμένο. Εδώ μιλάει για υπόγειες στάθμες που αποτελούν αυτοτελή χώρο και συντελεστή 0,50. Δεν είναι αυτοτελής χώρος, υπάρχει ηλεκτρική και υδραυλική σύνδεση. Γ. ‘Ένταξη στην κατηγορία 3, παρ. ιβιβ, του άρθρ.96? Αυτό πια κι άν είναι τραβηγμένο. Εδώ μιλάει για αποθήκες έως 15μ2 και μέσο ύψος <2,50μ. Δεν διευκρινίζει αν εννοεί αποθήκες υπόγειες, ισόγειες ή εναέριες, οπότε είναι στην διακριτική μας ευχέρεια να επιλέξουμε κι από την στιγμή που στα μηχανοστάσια συνήθως αποθηκεύονται τα διάφορα κλαμπατσίμπαλα (σκούπες, χημικά, απόχες κλπ) της πισίνας θα μπορούσε να βαφτιστεί και υπόγ. αποθ. χώρος-μηχ/σιο. Δ. Υπολογισμός υπέρβασης δόμησης/κάλυψης και ίσως και παραβίασης πλαγίων αποστάσεων επειδή πιθανότατα να βρίσκεται εκτός περιγράμματος το υπόγειο μηχανοστάσιο? Αυτό δεν μ’ αρέσει καθόλου και θα χρειαστούμε άμεση ιατρική βοήθεια με υπογλώσσια για να τον συνεφέρουμε όποιος είναι ο τυχερός και τα ακούσει ξαφνικά. Ε. Επιτέλους σύμφωνα με την εγκ-2 της 31ης/5/2019 έχουμε μια ξεκάθαρη τοποθέτηση όπου για πρώτη φορά εμφανίζεται σε κείμενο ο όρος μηχανοστάσιο στο τέλος του άρθρ.100: ‘’Η αναφερόμενη επιφάνεια αυθαίρετης κολυμβητικής δεξαμενής αφορά την υδάτινη επιφάνειά της βάσει της οποίας προκύπτει και ο όγκος του ύδατος, χωρίς να συνυπολογίζονται τα περιμετρικά τοιχώματα. Στο πρόστιμο που αφορά τις κολυμβητικές δεξαμενές συμπεριλαμβάνεται και η κατασκευή του απαραίτητου μηχανοστασίου’’ Συμφωνώ ότι η εγκύκλιος δεν αντικαθιστά τον νόμο, αλλά στον νόμο δεν υπάρχει η λέξη-όρος μηχανοστάσιο πισίνας δεν ασχολείται καθόλου και το παραβλέπει-προσπερνά. Εδώ δεν έχουμε περίπτωση αντίθεσης στον νόμο, αντίθεση σε τι? Σε περίπτωση μιας νομικής εμπλοκής του θέματος σε μια υποτιθέμενη δίκη που όλοι φανταζόμαστε στο μυαλό μας ότι θα μας καλέσουνε κάποτε ως κατηγορούμενους για κάτι που κάναμε ή δεν κάναμε καλά, σύμφωνα με τις προσταγές του νόμου, δεν χρειάζεται να πούμε πολλά, αν δεν υπάρχει δόλος. Ας μας υποδείξουν επιτέλους αυτοί τις προσταγές του νόμου, ποιες είναι, που είναι, και πόσες είναι. Δεν μπορεί τόσοι συνάδελφοι που ασχολούνται να είναι βλάκες και να μην αντιλαμβάνονται αυτές τις προσταγές, διαβάζοντας, αναλύοντας και ψάχνοντας μήπως βρουν κάποιο φως στο τούνελ που μας έχουν ρίξει. Η εν λόγω εγκύκλιος έχει την υπογραφή και τον τίτλο της συγγραφέως που πιάνει μια ολόκληρη σελίδα, την τελευταία της εγκυκλίου. Πιστεύω σε μια ενδεχόμενη νομική άμυνα θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί, την υπογράφει η γενική γραμματέας χωροταξίας και αστικού περιβάλλοντος (που σαν τίτλος είναι πιασάρικος), δεν είναι η περιπτερού της γειτονιάς. Επομένως Ιάσονα κηρύσσεσαι παμψηφεί αθώος σε μια υποτιθέμενη νομική διαφορά! Υ.Γ. Περιττό να πω ότι μπορείς να με προσμετράς στους μάρτυρες υπεράσπισης και θα φέρω μαζί μου πολύ υλικό
    1 point
  21. χωρις να υπαρχει στο συμβολαιο, ρητρα, διαλυτικη ή αναβλητικη η "εξοφληση" -και η απαγορευση διαθεσης- αποτελει θεμα "ενοχικο" και οχι "εμπραγματο" [εδω σελ. 34] https://www.ktimatologio.net/.../00_PARAL_DHL_PROKR_DIK_V... T
    1 point
  22. Να προβλέψω ότι θα βγει νέα σειρά ε/α με νέα αρίθμηση από το ένα, .... όχι πλέον επί του νόμου αλλά επί της εγκυκλίου. κάτι σαν το παρακάτω ... αααα!!!! και καλό καλοκαίρι ... δεν μπορώ ν' αντισταθώ .... καιρό είχα ...
    1 point
  23. Βγάζει και σε εμένα τα ίδια ακριβώς αποτελέσματα. Δεν πραγματικά τα δεδομένα.
    1 point
  24. Εγώ το ξαναέγραψα και αλλού ότι το πολυπόθητο ηλεκτρονικό σύστημα τίποτα δεν αλλάζει ουσιαστικά για όσους προσπαθούσαν να κάνουν τη δουλειά τους σωστά (αντε να εξαιρέσω τις ΕΕΜΚ που μπορείς να βγάλεις αυτόματα ενώ παλιότερα μπορεί να σε ταλαιπωρούσαν 2 μήνες στην πολεοδομία). Κατά τα άλλα στις άδειες που ελέγχονται, ο έλεγχος γίνεται από τους ίδιους υπαλλήλους με τα ίδια μυαλά και επιπλέον εμπόδια (δεν έχουμε καλούς υπολογιστές, δεν μπορούμε να κάνουμε έλεγχο σε σκαναρισμένα αρχεία, δεν δουλεύει το σύστημα...κλπ) + ότι όλοι οι ευθυνόφοβοι βρήκαν το άλλοθι να λουφάξουν στη γωνιά τους και δεν απαντάνε πια σε καμία ερώτηση για περιπτώσεις που μέχρι χτές οι ίδιοι ενέκριναν ή όχι παρά μόνο σου λένε κάνε ότι καταλαβαίνεις με δική σου ευθύνη. Ενώ παράλληλα οι γνωστοί άγνωστοι μπορούν να αλωνίζουν ελεύθερα βγάζοντας άδειες χωρίς κανένα έλεγχο. Και επιπλέον έχει τόσο πολύ ακουστεί και καλλιεργηθεί στη νοοτροπία του κόσμου ότι τώρα με το ηλεκτρονικό σύστημα οι άδειες βγαίνουν σε χρόνο dt και νομίζουν ότι μας παίρνουν τηλέφωνο, πατάμε ένα κουμπί και έχουν έτοιμη άδεια. Σχετικά με κάποια πράγματα που αναφέρθηκαν παραπάνω, να πώ 2 πράγματα που συζητήθηκαν στην ημερίδα της Θεσσαλονίκης α) Όταν εκδοθεί μια άδεια μπορείς να εκτυπώσεις την αίτηση την οποία πρέπει να παραδώσεις στον ιδιοκτήτη. Εκεί αναγράφονται όλα τα συνοδευτικά αρχεία που έχουν ανέβει και δίπλα στο καθένα ένας ηλεκτρονικός κωδικός. Αυτός είναι ο τρόπος που μπορείς να πάρεις αντίγραφα των εγκεκριμένων σχεδίων μέσα από την ιστοσελίδα του ΥΠΕΝ. Όπότε έτσι τα έχει σίγουρα ο ιδιοκτήτης και ο μηχανικός που εξέδωσε την άδεια. Αν θέλεις αντίγραφά άδειας μεταγενέστερα ως τρίτος κάνεις αίτηση στην ΥΔΟΜ (εφόσον έχεις νόμιμο δικαίωμα) και η πολεοδομία σου δίνει αυτήν ακριβώς την αίτηση. β) Το τραγικό που συμβαίνει είναι ότι στα αρχεία που μπορείς να κατεβάσεις συμπειλαμβάνονται και τα σχέδια σε dwg! Σχολιάστηκε ότι είναι απαράδεκτο και είπαν ότι θα διορθωθεί και τα dwg δεν θα παίρνουν κωδικό και δεν θα μπορούν να κατέβουν από τρίτους άλλα θα είναι ορατά μόνο από την υπηρεσία για τη διευκόλυνση του ελέγχου.
    1 point
  25. 1.965 downloads

    Διευκρινιστικές οδηγίες για την εφαρμογή μεταβατικών διατάξεων του ν.4495/2017-Εγκύκλιος 1/ΥΠΕΚΑ.
    1 point
  26. 1) Της δείχνεις την Εγκ. ΔΕΠΕΑ/Γ/172335/16-02-2016 όπου ρητά αναφέρει ότι: "[...] Σε κάθε περίπτωση, δεν εκδίδεται ΠΕΑ σε κατηγορίες κτιρίων που η κατανάλωση ενέργειας δεν αποσκοπεί στη ρύθμιση των εσωτερικών κλιματικών συνθηκών - προκειμένου να διασφαλιστεί η άνεση των χρηστών τους - και, ως εκ τούτου, δε νοούνται ως κτίρια κατά την έννοια του ν.4122/2013. Συνεπώς, σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει διαμορφωμένο κέλυφος δεν εκδίδεται ΠΕΑ (π.χ. σε ημιτελή, ασκεπή ή εγκαταλελειμμένα κτίρια ή κτιριακές μονάδες). [...]" 2) Αναφέρεις στον πελάτη αλλά και στην συμβολαιογράφο ότι εσύ δεν είσαι διατεθειμένος να υποστείς χρηματικές κυρώσεις ή/και αποκλεισμό από τη διενέργεια ενεργειακών επιθεωρήσεων εξαιτίας της. 3) Σου μεταφέρω από παραβάσεις αλλά και στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ υπάρχουν άφθονες "[...] Παράβαση 5η : προέβη σε άσκηση της δραστηριότητας του Ενεργειακού Επιθεωρητή σε αντίθεση με τις διατάξεις του Ν.4409/2016 καθώς διενήργησε ενεργειακές επιθεωρήσεις και εξέδωσε 2 Πιστοποιητικά Ενεργειακής Απόδοσης για κτίσματα που δεν είχαν πλήρως διαμορφωμένο κέλυφος και κατά συνέπεια δεν πληρούσαν την έννοια του όρου «κτίριο», όπως ορίζεται στο άρθρο 2 του Ν.4122/2013 (ΦΕΚ Α' 42), υποπίπτοντας στην παράβαση του άρθρου 56, παρ.1, εδάφιο ζ του Ν. 4409/2016 (ΦΕΚ Α 136). ... Παράβαση 5η: Χρηματικό πρόστιμο Επτακόσια εξήντα τρία Ευρώ και εβδομήντα επτά λεπτά (763,77 Ευρώ). [...]" Εγκ_ΔΕΠΕΑ_Γ_17233516-2-2016.pdf
    1 point
  27. Θα αναφέρει ότι το κτίσμα είναι ημιτελές (με κατεστραμμένη στέγη) Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν απαιτείται ΠΕΑ
    1 point
  28. όποτε στον πινάκα για την περίπτωση μου βάζω 25% 25% 50%
    1 point
  29. χμ ξέρει καποιος να μου το πει σιγουρα?
    0 points
  30. δεν γνωρίζω την απάντηση στην τελεύταια ερώτηση καθώς μου μένει κενό όμως, μπορεί ένας να μου εξηγήσει "Μ.Φ." τι σημαίνει?
    0 points
  31. Γεια σας, γνωρίζει κάποιος τη "Δαίδαλος" Μελετητικη? Έδρα Μαυροματαίων , Εξάρχεια;
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.