Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.350


  2. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.567


  3. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      8.675


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      26.116


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 15/06/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Αν και παλαιά/περσινή η ανάρτηση του συναδέλφου @subrosaval πιστεύω ότι θα έχει βρει την λύση. Χωρίς να έχω της Gemalto μια απλή αναζήτηση στο forum δεν θα δείξει και τις καλύτερες εμπειρίες. Για την όποια προμηθεύτρια εταιρεία δεν έχω προσωπική άποψη, μιας και την όλη διαδικασία την έκανα μόνος με token από το εξωτερικό και βγήκε τελείως στρωτά. Γνωρίζω μόνο τις απόψεις των συναδέλφων που καταγράφονται στο forum αλλά και σε άλλα fora. Όπως και να 'χει, καλώς ήρθατε στο forum, και μια ρητορική ερώτηση: Με την ιδιότητά σας ως ιδιώτης γίνεται η αναφορά σας ή πρόκειται για απλή συνωνυμία (στον διακριτικό τίτλο της εταιρείας που ανέφερε ο συνάδελφος) όπου στην αναζήτηση στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (ΓΕΜΗ) βάζοντας τον διακριτικό τίτλο, δίνει την παρακάτω εικόνα στο συνημμένο αρχείο? (ρητορική ερώτηση που μάλλον θα έλεγα αποσκοπεί/οδηγεί στην επόμενη πρόταση) Σε κάθε περίπτωση (είτε ως ιδιώτης είτε όχι) αν είστε γνώστης και κυρίως αν υπάρχει όρεξη και διάθεση από μέρους σας να βοηθήσετε τους συναδέλφους δίνοντας αναλυτικές οδηγίες βήμα-βήμα και πως διορθώνονται τα πιθανά σφάλματα κατά την διαδικασία εγκατάστασης ή όπου αλλού κρίνετε ότι μπορείτε να βοηθήσετε ακόμη και με ερωτήματά, απορίες δικές σας κλπ (βοηθούν στο να μαθαίνουμε και τα ερωτήματα), ευπρόσδεκτα όλα. Και πάλι καλώς ήρθατε στο forum. Γενικό Εμπορικό ΜΗτρώο.pdf
    3 points
  2. Version X6.2

    81.121 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    2 points
  3. Καλησπέρα σας. Λύσεις σίγουρα υπάρχουν, από αντικραδασμικές βάσεις & υλικά μέχρι ηχομονωτικά καλύμματα (σαφώς υπάρχουν και πιο αθόρυβα πιεστικά συγκροτήματα). Όλα είναι θέμα budget/επιλογής ποιοτικών υλικών και σωστής εγκατάστασής τους από εξειδικευμένο προσωπικό. Θα πρότεινα να απευθυνθείτε σε εξειδικευμένο συνάδελφο ο οποίος θα πιστοποιήσει το πρόβλημά σας (προς αποφυγή παρεξηγήσεων με συγκάτοικους), ώστε να υπάρξει και η σχετική κατανομή του κόστους.
    1 point
  4. Για τις αποστάσεις από την Επ.Οδό ισχύει το ΦΕΚ 169Α του 1998 : Κατά το άρθρο 2. παρ 2. στ θέλεις 3 μέτρα για την δευτερεύουσα Επ. Οδό εντός οικισμού η απόσταση είναι 3μ από το όριο της οδού. ( εκτός αν υπάρχει κάποια ειδική απόφαση ΓΓ Περιφέρειας για μεγαλύτερη ). Σε περίπτωση που δεν υπάρχει όριο απαλλοτρίωσης όριο είναι το σημείο συνάντησης της τάφρου ( αν υπαρχει) ή του επιχώματος ή εκχώματος με το φ.έδαφος. ( αρθρο 2 παρ. 3 ) Για όποια τμήματα του κτίσματος είναι μέσα στα 3μ επιτρέπονται μόνο εργασίες χρήσης και υγιεινής ( αρθρο 5 παρ. 5 ). Τωρα για τους παραδοσιακούς γενικότερα δες ΕΔΩ
    1 point
  5. Μπορεί να είναι και τα δύο, εξαρτάται πως ακριβώς ορίζεται το τριγωνικό στεγασμένο τμήμα 123. Δηλαδή τι ακριβώς έχουμε πάνω και κάτω. Αν είναι το δάπεδο υποχώρηση και η οροφή εξώστης-προστέγασμα, τότε ελέγχουμε με άνοιγμα (της όψης κτηρίου) την υποτείνουσα 2-3. Αν ο στεγασμένος χώρος είναι πάνω-κάτω μεταξύ χώρων του κτηρίου, τότε ελέγχουμε με άνοιγμα (της όψης κτηρίου) το περίγραμμα της όψης 1-2-3.
    1 point
  6. τους 7 μαύρους δεν το κατάλαβα.... αλλά τους 3 τόνους μη τους βάλεις στο μπαλκόνι σου χωρίς να το ελέγξει μηχανικός (με τα σχέδια της μελέτης ξυλότυπους κλπ + αυτοψία)
    1 point
  7. Εχει αναφερθει αυτη αποφαση, που μαλλον αποτελει εξαιρεση απο τον κανονα Και αφορα μιά παλαια διοροφη οικοδομη... [και εχει και αντιθετη γνωμη μειοψηφιας.] 3733/2015 ΣΤΕ ( 668420) (Α΄ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΝΟΜΟΣ) "Πολεοδομική νομοθεσία. Οριζόντια ιδιοκτησία. Κάθε συνιδιοκτήτης έχει δικαίωμα για απόλυτη χρήση των κοινών μερών του οικοδομήματος εφόσον δεν βλάπτονται τα δικαιώματα των λοιπών. Σε περίπτωση μεταβολής που αφορά έναν ή ορισμένους μόνο από τους συνιδιοκτήτες, η πολεοδομική υπηρεσία κρίνει παρεμπιπτόντως κατά πόσον καθίσταται χειρότερη η θέση των λοιπών. Νομίμως εκδόθηκε η προσβαλλόμενη οικοδομική άδεια, μετά από αίτηση των συνιδιοκτητών του ισογείου ορόφου, χωρίς να απαιτείται η συναίνεση και των λοιπών συνιδιοκτητών, κατά το μέρος που αφορά τη διεύρυνση των κουφωμάτων της εξωτερικής τοιχοποιίας (πρωτοτοίχων), αφού δεν εγέρθησαν σοβαρές αμφιβολίες ότι οι επιτραπείσες εργασίες κατέστησαν χειρότερη την θέση των εκκαλουσών ή παρέβλαψαν την εκ μέρους τους χρήση της ιδιοκτησίας τους, ή μείωσαν την ασφάλεια του οικοδομήματος. Αρκούσε η υπεύθυνη δήλωση του εντολοδόχου μηχανικού των συνιδιοκτητών του ορόφου στον οποίο αφορούσαν οι επισκευές για την κατ’ εξαίρεση εφαρμογή του προϊσχύσαντος αντισεισμικού κανονισμού. Αντίθετη μειοψηφία." Απορρίπτεται η έφεση. ----------------------------------- Σημερα δεν υπαρχει ΥΔΟΜ που να δεχεται να δοσει αδεια για την διανοιξη/διαπλατυνση κουφωματων σε εξωτοιχους πολυοροφης οικοδομης, χωρις την συμφωνη γνωμη του 100%, οχι μονον επειδη εχει σχεση με την ασφαλεια της οικοδομης, αλλα και με την αλλαγη της οψης/αρχιτεκτονικων/μελετων/αντισεισμικου κανονισμου κλπκκλπ Αλλο θεμα ειναι η πολεοδομικη τακτοποιηση επι αυθαιρετης διαπλατυνσης κουφωματων, που "αρκειται" στην συναινεση απο το 51%... αλλά, την λυση για το προβλημα αυτο θα την δοσουν μελλοντικα τα δικαστηρια. απόσπασμα 12. Επειδή, όπως συνάγεται από το Παράρτημα Ε΄ της Δ17α/141/3/ΦΝ275/1999 απόφασης του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ με την οποία εγκρίθηκε ο Ελληνικός Αντισεισμικός Κανονισμός, όπως ίσχυε κατά το χρόνο έκδοσης της προσβαλλόμενης οικοδομικής αδείας, είναι δυνατή η εξαίρεση από την απαίτηση ελέγχου υφιστάμενου κτιρίου από τον εν λόγω αντισεισμικό κανονισμό στην περίπτωση προσθηκών σε υφιστάμενα κτίρια Σ1 (κτίρια μικρής σπουδαιότητας ως προς την ασφάλεια του κοινού) και Σ2 (συνήθη κτίρια κατοικιών και γραφείων, βιομηχανικά κτίρια, ξενοδοχεία κλπ.) του πίνακα 2.3 του κανονισμού, μετά από σύμφωνη έγγραφη αποδοχή από τους ιδιοκτήτες του κτιρίου, με αποτέλεσμα τον έλεγχο του υφιστάμενου κτιρίου με τον προϊσχύσαντα κανονισμό του Β.Δ. της 19/26.2.1959 (ΦΕΚ 36 Α), όπως αυτός είχε τροποποιηθεί. Εξάλλου, στο άρθρο πρώτο της Δ17α/08/32/Φ.Ν. 275/1992 απόφασης του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ, με την οποία εγκρίνεται ο «Νέος Ελληνικός Αντισεισμικός Κανονισμός», προβλέπεται ότι για χρονική περίοδο δύο ετών μετά την έναρξη εφαρμογής της εφαρμόζονται κατ’ επιλογή οι διατάξεις του εν λόγω κανονισμού ή του προϊσχύσαντος του έτους 1959, μετά δε τη λήξη της χρονικής αυτής περιόδου εφαρμόζεται αποκλειστικά ο νέος κανονισμός του 1992 και καταργούνται οι διατάξεις του προϊσχύσαντος. Συνεπώς αν, υπό το καθεστώς ισχύος του Αντισεισμικού Κανονισμού του έτους 1999, ιδιοκτήτες κτιρίου συναινέσουν να εφαρμοσθεί το προϊσχύσαν καθεστώς μπορεί να εφαρμοσθεί ο Αντισεισμικός Κανονισμός του 1992, ο οποίος είχε αντικαταστήσει τον προϊσχύσαντα αυτού Κανονισμό του 1959, στον οποίο παραπέμπει κατ’ αρχήν ο προαναφερθείς Αντισεισμικός Κανονισμός του 1999. 13. Επειδή, εν προκειμένω, η προσβαλλόμενη οικοδομική άδεια συνοδεύεται, μεταξύ άλλων, και από υπεύθυνη δήλωση του μηχανικού ......... ..... , στον οποία ανέθεσαν η συνιδιοκτήτες του ισογείου ορόφου τη σύνταξη της απαιτούμενης στατικής μελέτης, με την οποία δηλώνει ότι συμμορφώθηκε πλήρως προς το Νέο Αντισεισμικό Κανονισμό Οικοδομικών Εργασιών (ΝΕΑΚ, ΦΕΚ Β΄ 613/ 1992) τον αμέσως προϊσχύσαντα προ του κατ’ αρχήν ισχύοντος κατά τον χρόνο εκδόσεως της προσβληθείσης στο δικάσαν εφετείο διοικητικής πράξεως Αντισεισμικού Κανονισμού του 1999. Με την εκκαλούμενη απόφαση απορρίφθηκε ο λόγος ακυρώσεως ως προς τον εφαρμοστέο αντισεισμικό κανονισμό με την κρίση ότι, εν προκειμένω, συνέτρεχε περίπτωση εξαιρέσεως προβλεπόμενης στο Παράρτημα Ε΄ του αντισεισμικού κανονισμού του έτους 1999, διότι ο ανωτέρω πολιτικός μηχανικός, ενεργών ως εντολοδόχος των ιδιοκτητών, κατά τη σύνταξη της μελέτης του δήλωσε υπεύθυνα ότι συμμορφώθηκε πλήρως με τον προϊσχύσαντα κανονισμό, χωρίς να απαιτείται ιδιαίτερη αιτιολογία για την εξαίρεση αυτή ή σύμπραξη όλων των συνιδιοκτητών, εφ’ όσον στον Αντισεισμικό Κανονισμό του έτους 1999 γίνεται λόγος για συναίνεση των ιδιοκτητών του κτιρίου στο οποίο γίνονται επισκευές και όχι και των ενδεχομένως υπαρχόντων συνιδιοκτητών άλλων τμημάτων του κτιρίου, τα οποία δεν επισκευάζονται, προκειμένου για επισκευές και ενισχύσεις που επιχειρούνται από ιδιοκτήτη οριζόντιας ιδιοκτησίας, εφόσον, πάντως, με αυτές λαμβάνεται μέριμνα για την προστασία της οικοδομής. 14. Επειδή, λαμβάνοντας υπόψη τις εφαρμοστέες εν προκειμένω διατάξεις, καθώς και τα όσα ήδη έχουν αναπτυχθεί ως προς τον πρώτο λόγο ακυρώσεως περί της αναγκαιότητας της σύμπραξης όλων των συνιδιοκτητών για την έκδοση της προσβαλλόμενης οικοδομικής άδειας, ορθώς κρίθηκε με την εκκαλούμενη απόφαση ότι αρκούσε εν προκειμένω η υπεύθυνη δήλωση του εντολοδόχου μηχανικού των συνιδιοκτητών του πρώτου ορόφου για την κατ’ εξαίρεση εφαρμογή του προϊσχύσαντος αντισεισμικού κανονισμού. Ως εκ τούτου, ο περί του αντιθέτου λόγος εφέσεως πρέπει ν’ απορριφθεί ως αβάσιμος. Κατά τη γνώμη όμως του Παρέδρου Χρήστου Λιάκουρα, ο λόγος εφέσεως είναι βάσιμος και έπρεπε να γίνει δεκτός, λόγω του ότι δεν αρκούσε η υπεύθυνη δήλωση του εντολοδόχου μηχανικού αλλά απαιτείτο, σύμφωνα με την ανωτέρω διάταξη της Δ17α/141/3/ΦΝ275/1999 απόφασης του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ, η σύμφωνη έγγραφη αποδοχή από των λοιπών οριζοντίων ιδιοκτητών του κτιρίου." ----------------------- Σημερα επι πολυοροφων οικοδομων, δεν ειναι μονον η μη επικινδυνοτητα της ενεργειας ή μη διαταραξη της ασφαλειας της οικοδομης, αλλα και η επεμβαση στους "πρωτοτοιχους και στην "αλλαγη της οψης της οικοδομης", όπως ειχε εγκριθει απο την αδεια δομησης. Που σημαινει οτι τροποποιηση της αδειας ή μεταβολη της οικοδομης θα πρεπει να γινει με αδεια, μετα απο αιτηση ολων και οχι μια πλειοψηφιας...οποιασδηποτε. Οταν υπαρχει κανονισμος γινεται ό,τι προβλεπει αυτος. Δυσκολα, έως ποτέ, θα βρεις κανονισμο να γραφει οτι "επιτρεπεται η μεταβολη των οψεων της οικοδομης με πλειοψηφια -εστω- 70%]
    1 point
  8. DΕΝ έχω προβλημα. Πραγματικά μπορει να εκανα καπου ενα λαθος.
    0 points
  9. Oικονομικότερα μπορείς να βάλεις διπλά ιδανικά θερμοδυναμικά τζάμια και κάποιες μονώσεις, κατόπιν να αυτονομηθείς δεν είναι απλή υπόθεση καθώς υποθέτω με κάποιους πίνακες έχει υπολογιστεί ένα ποσοστό της θέρμανσης το οποίο επιβαρύνει σαν πάγιο της ιδιοκτησίες ακόμα και τις κλειστές. Μπορεί να είναι το 30% ένα τυχαίο παράδειγμα, το οποίο σημαίνει ότι αν η πολυκατοικία κάψει 1000€ πετρέλαιο το μήνα, τα 300 θα επιβαρύνουν τις ιδιοκτησίες ανάλογα το ποσοστό τους. Στην Αθήνα κυκλοφορεί ένα προιόν, ατομικό λεβητάκι που ζεσταίνει το ίδιο νερό του κάθε σώματος, τοποθετείται σε κάθε σώμα και λειτουργεί σαν ατομικός λέβητας ανά σώμα ο οποίος ζεσταίνει το νερό του καθενός, δεν είναι ιδιαίτερα ακριβά και μπορούν να επιτύχουν οικονομία καθώς ζεσταίνεις όσα σώματα θες, όσο θες, απώλειες δεν υπάρχουν και ούτε ζεσταίνεται νερό το οποίο η ενέργεια δεν χάνεται, ούτε εσύ αν το κάνεις δεν χρεώνονται με πάγιο άλλες ιδιοκτησίες επειδή δούλεψαν αυτά τα λεβητάκια, τα οποία λειτουργούν με ηλεκτρική ενέργεια - μην ξεχάσω να πω το σημαντικότερο - ούτε αν το βάλει άλλος η κατανάλωση αυτουνού δεν επιβαρύνει με πάγιο την δικιά σου ιδιοκτησία. Και δεν ξέρω αν υπάρχουν μόνο Αθήνα, την έδρα της επιχείρησης βρήκα εγώ σε ένα Δήμο στην Αθήνα.
    -1 points
  10. Arche, δεν θελω να με παρεξηγησεις, αλλα θα σε παρακαλούσα ζητήματα όπως συστήματα θέρμανσης να τα αφήσεις σε αυτούς που είναι η ειδικότητά τους. Γιατί εκτίθεσαι και εκθέτεις.....
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.