Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      11.677


  2. maneni

    maneni

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.673


  3. ted78

    ted78

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.715


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      26.016


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 21/06/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Δεν λέω, καλό να γνωρίζουμε μέσες άκρες, αλλά η γνώμη μου είναι να μην δίνουμε απαντήσεις σε θέματα, που ξεφεύγουν της ειδικότητάς μας, γιατί μπορεί κάτι να μας ξεφύγει και να εκτεθούμε χωρίς λόγο. Οπότε το καλύτερο είναι τα του μηχανικού ο μηχανικός και τα του λογιστή ο λογιστής.
    2 points
  2. Δεν πολυκαταλαβαινω έτσι που τα έχεις γράψει. ΜΑς ρωτάει ο ενδιαφερόμενες αν μπορεί να αυτονομηθεί με τα υπάρχοντα κλιματιστικά και εσύ του αναφέρεις κουφώματα... Το άλλο με τις δαπάνες καυσίμου δεν βγάζει νόημα. Το κυριότερο, στο τέλος προτείνεις να βάλει αντίσταση (αυτό που εσύ λες ατομικό λεβητάκι) που είναι από τις χειρότερες λύσεις από θέμα κόστους κατανάλωσης. Το υπόλοιπο πάλι δεν καταλαβαίνω τι λες.
    2 points
  3. Τέθηκε επίσημα σε ισχύ η τροποποίηση της οικ. 175275/22.05.2018 υπουργικής απόφασης (Β΄ 1927) «Συστήματα αναγνώρισης προσόντων και πιστοποίησης Ενεργειακών Ελεγκτών. Μητρώο Ενεργειακών Ελεγκτών και Αρχείο Ενεργειακών Ελέγχων», έπειτα από τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Αναλυτικά, στην απόφαση αναφέρονται τα εξής: Αριθμ. ΥΠΕΝ/Δ ΕΠΕΑ/49646/560 Τροποποίηση της οικ. 175275/22.05.2018 υπουργικής απόφασης (Β΄ 1927) «Συστήματα αναγνώρισης προσόντων και πιστοποίησης Ενεργειακών Ελεγκτών. Μητρώο Ενεργειακών Ελεγκτών και Αρχείο Ενεργειακών Ελέγχων». Αποφασίζουμε: 1. Τροποποιούμε την οικ.175275/22.05.2018 απόφαση του Υπουργού και Αναπληρωτή Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, της παραγράφου 7 του προοιμίου της παρούσας, «Συστήματα αναγνώρισης προσόντων και πιστοποίησης Ενεργειακών Ελεγκτών. Μητρώο Ενεργειακών Ελεγκτών και Αρχείο Ενεργειακών Ελέγχων» (Β΄ 1927), όπως ισχύει, ως ακολούθως: Α) Η παράγραφος 4 του άρθρου 8 αντικαθίσταται ως εξής: «4. Οι Υπόχρεες Επιχειρήσεις καταχωρίζουν στο ηλεκτρονικό Αρχείο Ενεργειακών Ελέγχων Έκθεση Αποτελεσμάτων Ενεργειακού Ελέγχου ή/και στοιχεία εφαρμογής συστήματος ενεργειακής ή περιβαλλοντικής διαχείρισης, σύμφωνα με τη διαδικασία του άρθρου 11 της παρούσας απόφασης: α. εντός του έτους χαρακτηρισμού τους, εφόσον δεν έχουν διενεργήσει στο παρελθόν Ενεργειακό Έλεγχο και β. κατ΄ ανώτατο κάθε τέσσερα (4) έτη από τη διενέργεια του προηγούμενου Ενεργειακού Ελέγχου». Β) Η παράγραφος 5 του άρθρου 8 αντικαθίσταται ως εξής: «5. Ειδικά οι Υπόχρεες Επιχειρήσεις που έχουν χαρακτηριστεί εντός του έτους 2018, καταχωρίζουν στο ηλεκτρονικό Αρχείο Ενεργειακών Ελέγχων Έκθεση Αποτελεσμάτων Ενεργειακού Ελέγχου ή/και στοιχεία εφαρμογής συστήματος ενεργειακής ή περιβαλλοντικής διαχείρισης, σύμφωνα με τη διαδικασία του άρθρου 11 της παρούσας απόφασης, έως την 30η Σεπτεμβρίου 2019.» Γ) Το άρθρο 11 αντικαθίσταται ως ακολούθως: «1. Η Έκθεση Αποτελεσμάτων Ενεργειακού Ελέγχου ή/και τα προβλεπόμενα στην κατωτέρω παρ. 3 στοιχεία εφαρμογής συστήματος ενεργειακής ή περιβαλλοντικής διαχείρισης καταχωρίζονται στο ηλεκτρονικό Αρχείο Ενεργειακών Ελέγχων, μία (1) φορά για κάθε έτος. 2. Κατόπιν συμφωνίας μεταξύ των διενεργούντων ελέγχους Ενεργειακών Ελεγκτών, ένας εξ αυτών έχει την ευθύνη-ως εκπρόσωπός τους-της καταχώρησης στο ηλεκτρονικό Αρχείο Ενεργειακών Ελέγχων, της Έκθεσης Αποτελεσμάτων Ενεργειακού Ελέγχου και της συμπλήρωσης όλων των απαιτούμενων σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου πληροφοριών, όπως ορίζονται στην παρ. 2 του άρθρου 9 της παρούσας απόφασης.B2Green 3. Για τις Υπόχρεες Επιχειρήσεις που εφαρμόζουν σύστημα ενεργειακής ή περιβαλλοντικής διαχείρισης από διαπιστευμένο ανεξάρτητο φορέα, σύμφωνα με την παρ. 11 του άρθρου 10 του ν. 4342/2015, ο νόμιμος εκπρόσωπος της επιχείρησης καταχωρίζει στο ηλεκτρονικό Αρχείο Ενεργειακών Ελέγχων, κατ΄ ελάχιστο τα εξής στοιχεία: α) το πιστοποιητικό του συστήματος ενεργειακής ή περιβαλλοντικής διαχείρισης, το οποίο πρέπει να είναι σε ισχύ, β) την έκθεση του ενεργειακού ελέγχου που περιλαμβάνεται στο σύστημα ενεργειακής ή περιβαλλοντικής διαχείρισης, με την οποία τεκμηριώνεται ότι έχουν ληφθεί υπόψη όλα τα ελάχιστα κριτήρια που ορίζονται στο Παράρτημα VI του ν. 4342/2015, και γ) τις πληροφορίες των πεδίων ζ-ιδ της παρ. 2 του άρθρου 9 της παρούσας απόφασης. 4. Η καταχωρηθείσα Έκθεση Αποτελεσμάτων Ενεργειακών Ελέγχων και τα στοιχεία της παρ. 2 του άρθρου 9 της παρούσας απόφασης, δύνανται να τροποποιηθούν μία (1) φορά εντός του έτους υποβολής τους, όλως εξαιρετικώς μετά από αίτημα του Ενεργειακού Ελεγκτή, στο οποίο διατυπώνονται σαφώς και τεκμηριώνονται επαρκώς οι λόγοι της τροποποίησης, καθώς και τα τροποποιούμενα στοιχεία. Αρμόδια να αποφανθούν σχετικώς και να εγκρίνουν ή να απορρίψουν το εν λόγω αίτημα είναι τα Τμήματα Επιθεώρησης Βορείου και Νοτίου Ελλάδος της Ειδικής Γραμματείας Σώματος Επιθεωρητών και Ελεγκτών. Σε περίπτωση κατά την οποία διαπιστώνεται ότι συντρέχουν οι περιπτώσεις των εδαφίων (α), (β), (δ) και (ε) της παρ. 5 του άρθρου 14 του ν. 4342/2015, επιβάλλονται οι προβλεπόμενες κυρώσεις του εδαφίου (ζ) της παρ. 5 του άρθρου 14 του ίδιου ως άνω νόμου.B2Green 5. Η τροποποίηση της Έκθεσης Αποτελεσμάτων Ενεργειακών Ελέγχων και των στοιχείων της παρ. 2 του άρθρου 9 της παρούσας απόφασης, που βρίσκονται σε ισχύ και έχουν καταχωριστεί στο ηλεκτρονικό Αρχείο Ενεργειακών Ελέγχων από τον Ενεργειακό Ελεγκτή, είναι δυνατή μόνο εφόσον το σχετικό αίτημα συνοδεύεται από υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75) του νόμιμου εκπροσώπου της επιχείρησης με επικύρωση του γνησίου της υπογραφής από Δημόσια Αρχή, με την οποία δηλώνει ότι συμφωνεί και έχει λάβει γνώση της τροποποίησης των αρχικά υποβληθέντων στοιχείων από τον Ενεργειακό Ελεγκτή.B2Green 6. Η τροποποίηση στοιχείων πέραν των όσων δηλώνονται από τον Ενεργειακό Ελεγκτή στο αίτημα τροποποίησης, συνιστά παράβαση για την οποία επιβάλλονται οι κυρώσεις του άρθρου 14 παρ.5 του ν. 4342/2015. 7. Για τις Υπόχρεες Επιχειρήσεις που εφαρμόζουν σύστημα ενεργειακής ή περιβαλλοντικής διαχείρισης από διαπιστευμένο ανεξάρτητο φορέα, ο νόμιμος εκπρόσωπος της επιχείρησης δύναται να τροποποιήσει μία (1) φορά εντός του έτους υποβολής τους τα στοιχεία εφαρμογής συστήματος ενεργειακής ή περιβαλλοντικής διαχείρισης της ανωτέρω παρ. 3, μετά από αίτημά του, στο οποίο διατυπώνονται σαφώς και τεκμηριώνονται επαρκώς οι λόγοι της τροποποίησης, καθώς και τα τροποποιούμενα στοιχεία. Η τροποποίηση των προαναφερθέντων στοιχείων είναι δυνατή μόνο εφόσον το σχετικό αίτημα συνοδεύεται από υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75) του νόμιμου εκπροσώπου της επιχείρησης με επικύρωση του γνησίου της υπογραφής από Δημόσια Αρχή, με την οποία δηλώνει ότι τα υποβαλλόμενα είναι αληθή.B2Green 8. Για την έγκριση του αιτήματος τροποποίησης όπως περιγράφεται στις ανωτέρω παρ. 4 και 7, τα Τμήματα Επιθεώρησης Ενέργειας των Σωμάτων Επιθεώρησης Βορείου και Νοτίου Ελλάδος της Ειδικής Γραμματείας Σώματος Επιθεωρητών και Ελεγκτών δύνανται να ζητήσουν την προσκόμιση περισσότερων στοιχείων όταν, βάσει του αιτήματος, δεν τεκμηριώνεται επαρκώς η ανάγκη τροποποίησης των αρχικά υποβληθέντων στοιχείων.» 2. Η παρούσα ισχύει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Μπορείτε να κατεβάσετε το ΦΕΚ από την ιστοσελίδα του Εθνικού Τυπογραφείου, εδώ
    1 point
  4. Αρχικά δες λίγο αυτά εδώ στο τέλος του post, όπου υπάρχουν τα ελάχιστα για τους μη μισθωτούς, αλλά και στο επόμενο της παραπομπής μου όπου όπου αναφέρεται γιατί υπάρχουν διαφορετικά ελάχιστα ποσά. Στην συνέχεια η ελάχιστη καταβολή ως ελεύθερος επαγγελματίας είναι 117,22€ που αναφέρεις ισχύει μέχρι την 31/1/2019. Θεωρώ ότι θα το έχεις ήδη καταλάβει από τα προηγούμενα που σε παρέπεμψα να διαβάσεις. Τώρα μη γνωρίζοντας τα εισοδήματα από την κάθε πηγή (μισθωτή και μη μισθωτή) η γενική αρχή στην παράλληλη ασφάλιση είναι ότι: α) αν έχεις μισθωτή (πλήρη) απασχόληση και ταυτόχρονα μη μισθωτή ως ελ. επαγγελματίας, μηνιαία βάση υπολογισμού των πάσης φύσεως ασφαλιστικών εισφορών αποτελεί το άθροισμα του εισοδήματος από την παροχή των μισθωτών υπηρεσιών και του καθαρού φορολογητέου αποτελέσματος από την άσκηση της επαγγελματικής δραστηριότητας, με την επιφύλαξη των ειδικότερων ρυθμίσεων του άρθρου 38 του ν.4387/2016. β) Ως βάση υπολογισμού αρχικά λαμβάνεται το μηνιαίο εισόδημα από την μισθωτή εργασία και σε αυτό προστίθεται το εισόδημα των άλλων δραστηριοτήτων κατά φθίνουσα τάξη μεγέθους. γ) Σε κάθε περίπτωση αθροιστικά πρέπει να καλύπτεις τα ελάχιστα. Αν το άθροισμα δεν καλύπτει τα ελάχιστα τότε η διαφορά πάει ως μη μισθωτού, δηλαδή αν για την μισθωτή απασχόληση οι μηνιαίες αποδοχές ανέρχονται σε 500€ και (να το πάμε κάπως ακραίο για να γίνει πιο κατανοητό) έχεις ζημία από το ελεύθερο επάγγελμα, η μηνιαία εισφορά γίνεται βάσει του άρθρου 38 του ν.4387/2016 (ως μισθωτός) για το ποσό των 500€ και για το για το ελεύθερο επάγγελμα μηνιαία εισφορά βάσει του άρθρου 39 επί του ποσού των 150€ (650,00 - 500,00).
    1 point
  5. στην πυλωτή φωτίζεται και αερίζεται από την κεντρική είσοδο
    1 point
  6. σε συνέχεια με την παράθεση tetris Πως θα έχεις πρόβλημα αφού πρόκειται για άρτια όμορα γήπεδα (αλλιώς πως εκδόθηκαν 2 Ο.Α αν το καθένα δεν ήταν άρτιο?) Εξάλλου δεν χρειάζεσαι συμβολαιογραφική πράξη για την συνένωση (αρκεί που στην άδεια νομ/σης θα τα δηλώσεις ως ένα και ενιαίο-και έτσι έκτοτε πολεοδομικά θα πρέπει να το εμφανίζεις σε τυχόν μεταγενέστερη έκδοση ο.άδειας)
    1 point
  7. o βασικος νομος ειναι ο 960/79, οπως τροποποιηθηκε με τον 1221. [δες τα ΠΜ] με βαση αυτον εκδοθηκε το 111/04 ΠΔ για την Αττικη και το ΦΕΚ Α230/96 για τις υπολοιπες-πλην Αττικης- περιοχες.
    1 point
  8. Τηλέφωνο στην τράπεζα
    1 point
  9. Πληρώνεται όλο το ποσό στο τέλος από το πρόγραμμα με βάση το "επί πιστώσει" παραστατικό σου.
    1 point
  10. Σε ευχαριστώ @ted78, αλλά αναφέρεται στις υπόλοιπες ετήσιες υποχρεώσεις... είναι όνως δουλειά του λογιστή αυτό του έδωσα να καταλάβει και εγώ, αλλά καλό πιστεύω θα είναι να έχουμε και οι ίδιοι έναν μπούσουλα για να προστατεύουμε τους πελάτες μας όντας πιο συγκρατήμένοι ενδεχομένως σε μεγέθη (πχ. όντως ίσως στο παράδειγμά μου παραπάνω το διαμέρισμα να πρέπει να παραμείνει στα 120 τ.μ. και όχι παραπάνω γτ αλλάζει κατηγορία άρα επιπλέον ετήσια έξοδα για το κράτος από ίδιο κλπ)...
    1 point
  11. φανταστηκα οτι ο λογος που ζηταει την αυτονομηση, ειναι η οικονομια ενεργειας, οποτε με τον τροπο μου τον ενημερωσα οτι πρωτα πρεπει να δει τις μονωσεις κατοικιας, οτι βαλεις κατα την αποψη μου, τα λεφτα τα πετας, αν δεν εχεις καλη μονωση κατοικιας και καταλληλα κουφωματα.
    1 point
  12. Άλλο πράγμα η διαμερισμάτωση και άλλο η επέκταση σε κοινόχρηστο χώρο. Αν έχεις και τα δυο, χρεώνεις και τα δυο.
    1 point
  13. εντάξει. Τότε το που έκανα λάθος μπορείς να μου πεις? Το ψάχνω και δεν το βρίσκω.
    1 point
  14. arche δεν με/μας υποχρεώνει κανείς να απαντάμε σε κάθε απορία που τίθεται εδώμέσα. Προσωπικώς δεν έχω λύσει το βιοποριστικό μου πρόβλημα ώστε να έχω το χρονο να ψαχνω κάθε φορά για να δώσω μια σωστή απάντηση. Εκέινο όμως που είμαστε υποχρεωμένοι είναι να τηρούμε τον όρκο που έχουμε δώσει. Το να εκφέρουμε άποψη (ως ειδικοί επ'αυτού) για κάτι που δεν είναι στο γνωστικό μας αντικείμενο αντιβαίνει στον όρκο. Τουλάχιστον αν ήταν σωστά αυτα που έλεγες δεν θα σου λέγαμε τίποτα....
    1 point
  15. εφόσον η αυθαιρεσία δηλώθηκε στο ν 4178 ως κατηγορία 4 και εφόσον δεν βρίσκεται εντός προκηπίου τότε κατά το άρθ 88 παρ 1γ,γγ η αυθαιρεσία θεωρείται ως οριστικά εξαιρεθείσα Επομένως μπορείς να κάνεις όποια εργασία θέλεις (ότι θα έκανες και σε ένα νόμιμο)
    1 point
  16. Αγαπητε συναδελφε, δεν καταλαβαινω γιατι εισαι τοσο των ακρων! Πριν την πραξη της παραιτησης ενος επιβλεποντα μηχανικου, υπαρχουν πολλα σταδια στην σχεση του με τον πελατη! Με τη πρωτη δυστροπια δεν ειναι δυνατον να παραιτηθεις! 1η φαση λοιπον ειναι "υπακοη στη μελετη" και μετα βλεπουμε... Ετσι και αλλιως μονο ο επειβλεποντας μπορει να καλεσει ελεχο! Ο ιδιος δεν μπορει! Με ψυχραιμια και με διαλογο παντα φιλε μου! Ποτε των ακρων διοτι αλλιως καθε μερα στα δικαστηρια θαμασταν!
    1 point
  17. Υπακούοντας στην παράκληση του Faethon, και "οσμίζοντας" ορθότητα απόψεων του kan62, ως μη ειδικός, διόρθωσα.
    1 point
  18. Τα χώματα και οι πέτρες που βγαίνουν από την εκσκαφή δεν είναι κουβαδάκια με άμμο και βότσαλα απο την παραλία. Τοποθετούνται εκει που χρειάζονται για το έργο. Αν η πολιτεία θέλει να κάνει τέτοιους ελέγχους θα πρέπει να ορίσει και τις υπηρεσίες ελέγχου με τον κατάλληλο εξοπλισμό. 'Οχι μόνο να θεσμοθετούνται διατάξεις, ποινές και μπλεξίματα από ανθρώπους που δεν γνωρίζουν από πραγματικότητα.
    1 point
  19. Δεν τίθεται θέμα αν βασιστείς ή όχι στο τι υποστηρίζουν ο ένας κι ο άλλος. Εσύ, σαν ελεγκτής τι κάνεις, πως θα μετρήσεις το βάθος εκσκαφής στην πράξη σε τέτοιες περιπτώσεις που στα εκτός σχεδίου είναι η συνήθης περίπτωση? Αυτοί που θεσμοθετήσανε αυτές τις διαδικασίες κανονικά δεν πρέπει να κυκλοφορούν ελεύθεροι αλλά μόνο αν συνοδεύονται από τους γονείς τους.
    1 point
  20. Δεν εννοούσε με ποιό μέσο θα γίνουν οι πράξεις αλλά ποιές πράξεις πρέπει να γίνουν..
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.