Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      17.597


  2. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.484


  3. nik

    nik

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      5.256


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      26.016


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 24/06/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Version X6.0

    78.089 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    3 points
  2. 4.387 downloads

    Ένα πολύ απλό προγραμματάκι άμεσης μετατροπής συντεταγμένων από/σε GPS/ΕΓΣΑ87/HATT με δυνατότητα εξαγωγής των αποτελεσμάτων σε AUTOCAD (μορφήDXF) ΣΗΜ. σε επόμενη έκδοση θα προστεθεί και μετασχηματισμός ομοιότητας
    1 point
  3. Version v.2(michanikos.gr_editio

    1.897 downloads

    Σε αυτή την εφαρμογή είναι συγκεντρωμένα σε μια λίστα (βάση δεδομένων σε server) όλα τα προγράμματα που υπάρχουν στα download του forum (με πληροφορίες για το κάθε application) ,τα οποία είναι ενημερωμένα στην τελευταία έκδοση τους. Ετσι θα υπάρχει η δυνατότητα να γίνεται download στο κάθε πρόγραμμα ξεχωριστά(με ενημέρωση της εφαρμογής όταν υπάρξει νέα έκδοση) άλλα και για να γνωρίζει κάποιος το πλήθος των προγραμμάτων που είναι διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή. Με την v.2(michanikos.gr_edition) προστέθηκε η δυνατότητα να υπάρχει πρόσβαση με το πάτημα ενός κουμπιού στα σχετικά link του forum τα οποία παρουσιάζουν όλες τις εφαρμογές στην τελευταία(ενημερωμένη) τους έκδοση. Η έκδοση αυτή δημιουργήθηκε ειδικά για τα μέλη του michanikos και θα ήθελα να ευχαριστήσω το forum για την φιλοξενία των προγραμμάτων μου.
    1 point
  4. Ο όρος "Fan Coil" είναι σχετικός. Περιγράφει ένα ενεργό κλιματιστικό μηχάνημα με διάταξη ανεμιστήρα στοιχείου. Εμπορικά έχει επικρατήσει ο όρος να αποδίδεται σε τερματικές μονάδες νερού δηλαδή σε μονάδες που στο στοιχείο κυκλοφορεί θερμό ή κρύο νερό. Το κρύο ή το ζεστό νερό νερό το παράγουν εξωτερικές διατάξεις όπως αντλίες θερμότητας, ψύκτες, λέβητες κλπ. Υπό αυτές τις προϋποθέσεις δεν μπορεί από ένα "fan coil" να προέλθει διαρροή φρέον. Το φρέον είναι άοσμο, μη τοξικό αλλά σε μεγάλες ποσότητες που μπορούν να κατακλύσουν ένα μικρό δωμάτιο μπορεί να προκαλέσει ασφυξία λόγω έλλειψης οξυγόνου. Αυτή η πιθανότητα υπάρχει μόνο όταν χρησιμοποιείται σύστημα "Απευθείας Εκτόνωσης Μεταβλητού Όγκου Ψυκτικού" το λεγόμενο VRV. Η οσμή που βγαίνει από τα μηχανήματα πιθανόν να προέρχεται από ελλειπή συντήρηση του στοιχείου και του φίλτρου.
    1 point
  5. http://www.ypeka.gr/Default.aspx?tabid=785&sni[524]=6395&language=el-GR..'' [απόσπασμα απο την ομιλια του κ. Δημαρά] "Ελπίζω ο/η αντικαταστάτης μου να σκεφτεί το όλο εγχείρημα με θετικό τρόπο και, αφού το μελετήσει και το συζητήσει με όσες και όσους εργάστηκαν πάνω σε αυτό, προσθέτοντας και τις δικές του ιδέες και επιχειρήματα, να πάει στη βουλή για ψήφιση."
    1 point
  6. Η προσωπική μου γνώμη (έχω γίνει πολλές φορές κακός γιαυτό δεν θα το συνεχίσω) είναι πως ο αρχιτέκτονας ΔΕΝ υπογράφει. Εδώ σίγουρα υπέγραψε σε τοπογραφικό που το συνέταξε κάποιος άλλος ! (?) αφού ο ίδιος δεν έχει δικαίωμα σύνταξης τοπογραφικού. Η σύλλογος της Β. Ελλάδος έστειλε (κάποτε) και οδηγία στο σύλλογο των συμβολαιογράφων θεσσαλονίκης για να μη τα δέχονται τέτοια τοπογραφικά (ο πανελλήνιος ?? .... άστα να πάνε). Μάλλον όμως δεν έγιναν πολλά πράγματα.
    1 point
  7. Τα ποσοστά που θες για μη μισθωτούς είναι: α) ΕΦΚΑ: Ποσοστά: i) Κύρια Σύνταξη = 13,33% (σχετ. ΕΦΚΑ Εγκ.7/2019) (Σημείωση: ήταν 20,00% μέχρι και 31/12/2018 αλλά εξακολουθεί το ποσοστό αυτό να ισχύει ως ελάχιστο μόνο στις περιπτώσεις όπου πρέπει να εφαρμοσθεί ως τέτοιο για τον υπολογισμό του ποσού της εισφοράς του κλάδου αυτού. Αν π.χ. μηνιαία 13,33% x ποσό <= 20,00% x 650,00€ = 130,00€ τότε ισχύει το 20,00% x 650,00€ = 130,00€. Για το "ποσό" και το "650άρι" θα γράψω παρακάτω) ii) Υγειονομική περίθαλψη = 6,95% (σχετ. Παρ.2 Άρθρο 41, ν.4387/2016) Ποσό μηνιαίο επί του οποίου εφαρμόζονται τα ποσοστά: Από 1/1/2019 και μέχρι την εκκαθάριση του φορ.έτους 2018 είναι [το ΚΦΑ φορ.έτους 2017 που προκύπτει μετά και την εφαρμογή των μειώσεων της §1, του άρθρο 98, του ν.4387/2016 (που ισχύουν μέχρι και 31/12/2020)] συν [τις καταβλητέες εισφορές φορ. έτους 2017] και όλο αυτό δια 12 μήνες. Μετά την εκκαθάριση του φορ.έτους 2018 και όποτε ο ΕΦΚΑ αποφασίσει να την "δει" αυτή την εκκαθάριση της ΑΑΔΕ, θα είναι [το ΚΦΑ φορ.έτους 2018 που προκύπτει μετά και την εφαρμογή των μειώσεων της §1, του άρθρο 98, του ν.4387/2016 (που ισχύουν μέχρι και 31/12/2020)] συν [τις καταβλητέες εισφορές φορ. έτους 2018] και όλο αυτό δια 12 μήνες, ...... κ.ο.κ. για τα επόμενα έτη. (Σχετ. Εγκ. αρ.πρωτ. Δ.15/Δ/οικ. 9290/183/2018 «Διαδικασία εκκαθάρισης ασφαλιστικών εισφορών προσώπων που ασκούν μη μισθωτή δραστηριότητα» του Υπουργείου Εργασίας και η Εγκ. ΕΦΚΑ 7/2018) β) ΕΤΕΑΕΠ: Ποσοστά: iii) Επικουρική Σύνταξη = 7,00% έως και 31/5/2019 και 6,95% από 1/6/2019 έως 31/5/2022 (σχετ. Παρ.2, Άρθρο 97, ν.4387/2016) iv) Εφάπαξ = 4,00% (σχετ. Παρ.2, Άρθρο 35, ν.4387/2016) Ποσό μηνιαίο επί του οποίου εφαρμόζονται τα ποσοστά: Είναι σταθερό και είναι ο εκάστοτε κατώτατος βασικός μισθός άγαμου μισθωτού άνω των 25 ετών (σήμερα είναι 650,00€) (σχετ. Εγκ.Φ80020/οικ. 902/Δ16.20/2019 και Αρ.Πρωτ.Φ80020/οικ.948/Δ16.29/2019 του Υπουργείου Εργασίας)
    1 point
  8. - πώς θα τακτοποιησεις ενα ενιαιο κτισμα που παταει σε δυο ακινητα, διαφορετικων ιδιοκτητών? -ποιός θα σου δωσει εντολη? - Κατ' αρχάς, δικαιωμα τακτοποιησης εχει ο ιδιοκτητης. - Εχει και ο μισθωτης δικαιωμα τακτοποιησης με το 99/αα, εφοσον εχει δικαιωμα απο το μισθωτηριο εκδοσης οικοδομικης αδειας [την οποια παραβιασε] - Εδω, ο μισθωτης, κανει σήμερα ενα μισθωτηριο και βρισκει ενα αυθαιρετο, που εγινε πριν το 2011, το οποιο αυτος το μισθωνει σήμερα... - Με ποιες διαταξεις θα σου αναθεσει ο μισθωτης την "τακτοποιηση"??? - Εχει υπολογισει καποιος τα εξοδα αυτης της "μακροχρόνιας μισθωσης"??? - Εχετε δει τα "φορολογικα" αυτης της συμφωνιας ? [ΕΝΦΙΑ, φορο εισοδηματος, τεκμαρτο εισοδημα με βαση την αξια ...] Εν τελει, δεν βλέπω τι περισσοτερο θα σου πρσφερει η μισθωση. Το ξενο ακινητο παραμενει ξενο, το μισο κτισμα ειναι και παραμενει ξενο...
    1 point
  9. Ισως να μην έχουν καταλάβει, οπότε να μην καταβάλουν και ισως ο μόνος λόγος που δεν καταβάλουν να μην ειναι ότι δεν εχουν καταλαβει '
    1 point
  10. Τι ενοείς? Μια κατοικία δηλδη την έχουν 2 , ο ένας δεν πληρώνει και ο ένας αυτός που δεν πληρώνει ενδιαφέρεται να μπει δεύτερο ρολοι ΔΕΗ? αν θες πρεπει να γινεις λιγο πιο συγκεκριμμένος. Δηλαδή, τα 2 πρόσωπα μένουν μέσα στην κατοικία? Και πχ υπάρχουν 2 μπάνια? Ο ένας θέλει να δει πόσο νερό καταναλώνεται στο ένα μπάνιο, το οποίο θα χρησιμοποιεί μόνο αυτός? Και άρα ποιά θα είναι η κατανάλωση του άλλου? Δεν μπορω να καταλάβω τι σημασια εχει. Ο αλλος ουτως ή αλλοιως δεν πληρωνει.
    1 point
  11. Ευχαριστώ για την απάντηση karanus. Επειδή ο χώρος στάθμευσης είναι παρακολουθημα του διαμερίσματος και δεν έχει χιλιοστά επί του οικοπέδου, δεν πρέπει να θεωρηθεί ως ένα ακίνητο; Αν είχε και το διαμέρισμα 5 τ.μ. υπέρβαση δόμησης θα το εξέταζες χωριστά;
    1 point
  12. Δεν λέω, καλό να γνωρίζουμε μέσες άκρες, αλλά η γνώμη μου είναι να μην δίνουμε απαντήσεις σε θέματα, που ξεφεύγουν της ειδικότητάς μας, γιατί μπορεί κάτι να μας ξεφύγει και να εκτεθούμε χωρίς λόγο. Οπότε το καλύτερο είναι τα του μηχανικού ο μηχανικός και τα του λογιστή ο λογιστής.
    1 point
  13. "ναι καλημέρα ο κύριος Μηχανικούλης?" Ναι ο ίδιος ποιος είναι? "Γεια σου συνάδελφε είμαι η Μηχανικάρα. Μου ηρθε μια δήλωση σου για έλεγχο. δεν καταλαβαίνω τι έκανες," άκου, είχα κάνει αυτοψία επί 4014, αλλά την υπαγωγή στο 4178, και μετά για να κάνει συμβόλαια το έβαλα στον 4495, αλλά είχα κάνει οριστική πριν την εγκύκλιο, Μετά το ξαναάνοιξα, δν κατάλαβα αν έπρεπε να αλλάξω κάτι ή όχι, διάβαζα ξανδιάβαζα και είπα ας το έτσι βρε αδερφε.ακόμα ψάχνω το πελάτη εν τω μεταξύ να με πληρώσει.... "Α.Τώρα μάλιστα.Κατάλαβα. Αντε καλές δουλειές".
    1 point
  14. Σταματήστε να αγχώνεστε και περιμένετε να βγει οδηγός προγράμματος. Και επίσης, πιστεύετε στα σοβαρά, ότι υπάρχει περίπτωση να βγει ο οδηγός προεκλογικά και να ανοίξει το πρόγραμμα 5 μέρες μετά τις εκλογές; Τόσα χρόνια δεν έχετε μάθει πως λειτουργούν τα πράγματα στην Ελλάδα;
    1 point
  15. Το "τυπικά" , προκύπτει από κάποια συγκεκριμένη διάταξη / οδηγία / εγκύκλιο ?
    1 point
  16. Αν αποδείξεις όμως το (κτίριο) κέλυφος είναι προ 55 , αυτό θεωρείται ως να έχει Ο.Α για τον υπολογισμό προστίμου, οπότε οι λοιπές παραβάσεις μπορούν να θεωρηθούν κατηγορίας 4, όπου η κατηγορία 4 με βάση το ν. 4546 λαμβάνει πλέον οριστική εξαίρεση. Άρα για την πολεοδομία θα υπάρχει ένα νομίμως υφιστάμενο και τα λοιπά δομικά μέρη με οριστική εξαίρεση. Στο Α 23 του ΝΟΚ κτίριο τακτοποιημένο με οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση θεωρείται νομίμως υφιστάμενο. Βεβαίως πρέπει να προσθέσουν στο λεκτικό του νόμου πέρα από το ν.4178 και τον 4495 & 4546.
    1 point
  17. Συνήθως, όταν βλέπεις πλάκα Ο.Σ σε προ 55 έχει γίνει σχεδόν ανακατασκευή. Το πιθανότερο να κράτησαν τις παλιές λιθοδομές και να τις ενίσχυσαν η απλώς να τις αρμολόγησαν. Η σημερινή εικόνα του κτιρίου υποθέτω ότι δεν σε οδηγεί σε ασφαλή συμπεράσματα για την παλαιότητα του κτιρίου. Το Ε9 σίγουρα θα αποτελέσει αποδεικτικό και μετά την αποτύπωση του ακινήτου θα δώσεις τις επιφάνειες στο λογιστή να αλλάξει το Ε9 και να πληρωθεί από τον ιδιοκτήτη και το πρόστιμο αν τα τετραγωνικά προκύπτουν περισσότερα. Επειδή, οι παλιές αεροφωτογραφίες είναι πολύ μικρής κλίμακας και σπανίζουν δες αν μπορείς να βρεις κάποια προ 75 ώστε να εντάξεις το κτίριο ως κατηγορία 1. Εξυπακούεται ότι κάποεις αυθαιρεσίες που λογικά έχουν γίνει μεταγενέστερα θα πάνε σε άλλη κατηγορία (μάλλον 5 αν το κυρίως κτίριο πάει 1). Η πολεοδομία για να εκδόσει άδεια θέλει κτίριο νομίμως υφιστάμενο. Αν υποθέσουμε ότι μέσω της ΤΕ θεωρείται το κυρίως κτίριο (κέλυφος) ως προ 55 και υπαχθούν οι λοιπές παραβάσεις αναλυτικού με 1 ΛΠ (κατηγορία 4 αφού το προ 55 θεωρείται ως Ο.Α) η Πολεοδομία θα δώσει άδεια; Η παραχώρηση για να αποκτηθεί οικοδομησιμότητα δεν συντελείται όταν υπάρχει κτίσμα επί προσώπου οικοπέδου.
    1 point
  18. Η βεβαίωση δεν απαιτεί να επισυνάψεις δικαιολογητικά. Από κει και πέρα να βεβαιωθείς για όσα σου γράφω πιο πάνω. Μην παίρνεις αψήφιστα τα προ 55. Είναι πολύ επικίνδυνη κατηγορία και επαναλαμβάνω, με εξαίρεση ένα κτίριο εγκαταλελειμμένο και ετοιμόρροπο επί δεκαετίες, αν μιλάμε για κτίριο που στέκεται και λειτουργεί σήμερα, κατά 101% έχουν γίνει εργασίες ανακαίνισης και ενδεχομένως προσθήκες. Μεγάλη προσοχή λοιπόν.
    1 point
  19. Κατ αρχάς να βεβαιωθείς ότι στο κτίριο δεν υπάρχουν μεταγενέστερες αυθαιρεσίες. Συνήθως ένα κτίριο έχει μεταγενέστερες προσθήκες και σε αυτό έχουν γίνει εργασίες που δεν είναιι προ 55 και πρέπει να δηλωθούν.. Οι βεβαιώσεις δημάρχων δεν αποτελούν αξιόπιστο αποδεικτικό το ίδιο και οι διαθήκες. Αποτελούν όμως ενδείξεις. Εφόσον λοιπόν οι ενδείξεις σου ταυτίζονται και με την άποψη που απεκτησες για το κτίριο κατά την επιθεώρησή σου, θα βάλεις τους ιδιοκτήτες να αλλάξουν το Ε9 σύμφωνα με τη νέα αποτύπωση που θα κάνεις και φυσικά θα αναγραφεί η σωστή παλαιότητα (αν αυτό δεν έχει γίνει ήδη). Συμβουλευτικά μιλώντας, σε συμφέρει να κάνεις την αποτύπωση και αν δεν υπάρχουν άλλες αυθαιρεσίες με επιφάνεια, βάλε μια λοιπή παράβαση, μάζεψε όλες τις αυθαιρεσίες αναλυτικού και φτιάξε και τις κατόψεις σου οι οποίες θα ζητηθούν κάποια στιγμή. Επίσης, κάνε και το τοπογραφικό σου γιατί και αυτό θα ζητηθεί. Οπότε θα είσαι έτοιμος και καλύτερα αμειβόμενος. Για το δεύτερο ερώτημα, δεν υπάρχει απαίτηση να εξετάσεις αυθαιρεσίες επί κοινόχρηστων χώρων. Εξετάζεις μόνο την προς μεταβίβαση οριζόντια ιδιοκτησία.
    1 point
  20. Τώρα αυτό τι είναι??? Μαγκιά? (μιλάω μόνο για τις 5 αποδείξεις αντί της μίας) Και μετά λέμε πως δίνει προσφορά ο άλλος 800€....500€....300€ και παρακάτω... όσο χαμηλά τόσο πιο καλά.... Μνημόνια μέχρι να βγει ο ήλιος από την δύση....
    1 point
  21. Φίλε μου δεν ξέρω αν είσαι μέλος Σ.Α. (ή παλαιό μέλος ΕΠΑΕ) αλλά εγώ έχω διαπιστώσει πως τις θέσεις σε αρκετές περιπτώσεις τις καταλαμβάνουν άτομα χωρίς ιδιαίτερη κατάρτιση αλλά με τεράστιο θράσος. Παρόλο που με την υπογραφή τους έχουν κατασκευαστεί πραγματικά εκτρώματα αποκτούν λόγο ύπαρξης όταν αναλαμβάνουν τον ρόλο του κριτή. Εννοείται πως δε μέμφομαι την ειδικότητα των αρχιτεκτόνων (το θεωρώ γελοίο να γενικεύει κανείς και να κατηγορεί ολόκληρους κλάδους - η αξία των Α.Μ. και Π.Μ. δε μειώνεται με σχόλια). Πάντως την άποψή μου θα τη λέω ελεύθερα είτε πρόκειται να παίρνει αρνητική, είτε θετική ψήφο από εσένα. Επιπλέον, δε θεωρώ υποχρέωσή μου να τους πηγαίνω και τη δουλειά μου σε ηλεκτρονική μορφή και να διατηρούν οι κύριοι ηλεκτρονικό αρχείο. Αν θελεις μας λες και τη δική σου άποψη επί του θέματος...
    1 point
  22. Και τι δίπλωμα θα είναι ; Εννοώ, Από ποια σχολή ; Θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογης από τον απόφοιτο να επιλέγει από ποια Πολυτεχνικη σχολή ή θα αποφασίζει η Επιτροπή ; Υλη και παρακολούθηση μαθήματων ; Για το Πα.Δα Ποσο σίγουρο είναι ότι θα είναι πολυτεχνικη σχολή με ΕΔ; Η μηπως θα γινει κανα 5ετες πανεπιστήμιο εφαρμοσμένων επιστημών που θέλει να κανει ο Κουλης; Για το μεταπτυχιακο διαφωνώ νομίζω μιας και αφού πρέπει να είναι 5ετες ενιαίο εντέλει θα πρέπει να ισχύει και για τους πτυχιούχους εκτός Ελλάδας με πτυχια 4+1 ή 3+1. Αν θέλουν να κάνουν κάτι συνταγματικό να το κάνουν καθολικά. Ή; Καταλαβαίνω ότι είναι πολλές οι ερωτήσεις και μιλάμε υποθετικά αλλά θα ήθελα να ακούσω τις γνώμες σας !
    0 points
  23. Εγώ βάζω όλα τα ίδια, δεν ελέγχονται με κανέναν τρόπο από το σύστημα, άλλωστε. Έχω βάλει και τον ίδιο α/α/ αμοιβών σε διαφορετικές δηλώσεις και προχώρησε κανονικά, π.χ. σε πολυκατοικία με 5 διαμερίσματα ίδιου ιδιοκτήτη όπου έκοψα μια απόδειξη αντί για 5.
    -1 points
  24. Η Κ5 θα πάει στο ακίνητο που τακτοποιείται. Δλδ την κλειστή πλέον θέση στάθμευσης. Γιατί να συμπαρασύρει και το διαμέρισμα; Δεν βλέπω το λόγο.
    -1 points
  25. Κατ΄αρχάς δεν ξέρω κατά πόσο η αποκλειστική χρήση θέσης στην πυλωτή , μπορεί να θεωρηθεί παρακολούθημα. Εαν θα μπορούσε να θεωρηθεί παρακολούθημα , όπως για παράδειγμα θεωρούμε μια αποθήκη , τότε ίσως είναι ένα θέμα προς διερεύνηση αυτό που ρωτάς.
    -1 points
  26. Αδικίες παντού.. για τα ΙΕΚ ούτε λόγος.. τι πράγματα είναι αυτά.. Παιδιά άλλου θεού είναι οι ΔΕ; Ας βγει και κάποια απόφαση να δώσουν οι άνθρωποι 4-5 μαθήματα να γίνουν ΤΕ και αυτοί και μετά ας δώσουν άλλα 4-5 να γίνουν ΠΕ. Φυσικά μπορεί να γίνουν απευθείας ΠΕ, που είναι το πρόβλημα; Και φυσικά να μετρήσει η προϋπηρεσία, αν είναι αδύνατον.. όλοι ξέρουν ότι μετά από κάποια χρόνια προϋπηρεσίας μπορείς να πας στην ανωτάτη βαθμίδα κάθε κλάδου χωρίς κάποιο υπόβαθρο.. Τα μαστόρια που τα πας; Τι παραπάνω ξέρει ένας μηχανικός πολυτεχνείου; Αδικίες και εκεί.. Επειδή αφορά και άλλες ειδικότητες πέραν των μηχανικών το σχέδιο.. όλοι ξέρουν ότι μετά από κάποια χρόνια σε νοσοκομείο μπορείς να γίνεις γιατρός γιατί.. "Κάτι ξέρουμε και εμείς από ιατρική" https://www.youtube.com/watch?v=HFX8CXBpSYQ ΥΓ: Δεν έχω πρόθεση να προσβάλω ή να αδικήσω κανένα, όμως στην ουσία οι μόνοι που αδικούνται σε αυτήν την περίπτωση είναι αυτοί που έχουν κοπιάσει και έχουν πετύχει κάτι καλύτερο στην ζωή τους. Η ισοπεδωτική λογική βασιλεύει αυτήν την περίοδο.. Το να αναβαθμιστεί κάποια σχολή είναι άλλη συζήτηση και άλλη είναι αυτό το πράγμα που γίνεται τώρα..
    -1 points
  27. Σύνδεσε τον inverter στο internet -> αν δεν εχεις wifi kit , πάρε τον εγκαταστάτη να σου βάλει ένα (κανα 70αρι κάνει - μπορει και να έχει ηδη ο inverter αν ειναι καινουριος), και πάρε ενα 4g router με καρτοιντερνετ και συνδέσου στο portal της solaredge η ακόμα καλύτερα πες στον εγκαταστατη να το κάνει Μετα θα σου πουν οι της solaredge τι να κανεις , ή θα το σετάρουν με τηλεμετρία ή θα σου στείλουν την καταγραφή για να την πας στο ΔΕΔΔΗΕ μάλλον το δευτερο...
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.