Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 04/07/2019 σε όλες τις περιοχές
-
έτσι ακριβώς, έχω βγάλει άδεια 4χ4 ... τι να με πουν.... άλλο οικοδομησιμότητα και άλλο πόσο μπορώ να κάτω το κτίριο....1 point
-
1 point
-
δεν βλεπω κανενα προβλημα, πουθενα Το 23 ΝΟΚ λυνει πολεοδομικα θεματα...κατα τα λοιπα, τα εμπραγματα δικαιωματα δεν μεταβαλλονται, μεχρι να γινει τροποποιηση της συστασης δλδ -ενας ιδιοκτητης συνενωνει με αδεια δυο ιδιοκτησιες του [πριν θα μπορουσε να γκρεμισει την μεσοτοιχια...αυθαιρετα] Εξακολουθει να εχει δυο ανεξαρτητες ΟΙ. Στο Ε9 δυο θα δειχνει και θα εχει δυο ΚΑΕΚ. Στο μελλον, μπορει να τις πουλησει "ετσι οπως ειναι" σαν δυο, με νομιμη συνενωση ή την μία κρατώντας την αλλη, παλι με νομιμη συνενωση ή να τροποποιησει την συσταση, να τις κανει σαν μια ΟΙ με ενα ΚΑΕΚ και να την πουλησει αυτη την μια σαν "μια"1 point
-
Οταν εχουμε "παραχωρημενα σπίτια απο το Κρατος", εχουμε ηδη και σχεδιο πολης. Αρα, τι ειδους πολεοδομικη μελετη και "πραξη εφαρμογης" εγινε το 1998? Αρα, ας δει το θεμα ενας μηχανικος. Και, επανερχεσαι.1 point
-
αν δεν πάρουν παράταση , πας κάνεις τον έλεγχο και καταγράφεις το στάδιο εργασιών και ελλείψεις που προκαλούν την αδυναμία ολοκλήρωσης του ελέγχου. Αν δεν σε πληρώσουν γίνεται αυτόματη διακοπή του έργου (θα τους τσούξει λιγάκι) αφου ανεβάσεις το σχετικό πόρισμα. Σε κάθε περίπτωση εσυ φτιάχνεις το πόρισμα σου και το ανεβάζεις, θεωρώ οτι δεν τους συμφέρει να μην πληρώσουν γιατί θα μπλέξουν με παύση εργασιών.1 point
-
Το Ειδικό Χωρικό Σχέδιο (ΕΧΣ) για την ανέγερση του νέου γηπέδου του ΠΑΟΚ στην Τούμπα Θεσσαλονίκης, προενέκρινε το Κεντρικό Συμβούλιο Πολεοδομικών Θεμάτων του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Ετσι λοιπόν, μεταξύ άλλων, αυξάνονται σε τρεις οι περιοχές του πολεοδομικού συγκροτήματος με προεγκεκριμένο ΕΧΣ (μαζί με τη ΔΕΘ και το πρώην στρατόπεδο Παύλου Μελά) και ανοίγει ο δρόμος για μια πεντάδα μεγάλων έργων αναπλάσεων (μαζί με το πρώην στρατόπεδο Κόδρα και το Μουσείο Ολοκαυτώματος). Μιλώντας στο "Πρακτορείο 104,9 FM", ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σωκράτης Φάμελλος, επισήμανε ότι στο προεγκεκριμένο ΕΧΣ για το γήπεδο περιλαμβάνονται δύο μεγάλες πολεοδομικές ενότητες: «η μία είναι αυτή γύρω από το γήπεδο, που περικλείεται από τις οδούς Μικράς Ασίας, Γρηγορίου Λαμπράκη, Διογένους, Παπαηλιάκη και Αδαμίδου. Και η δεύτερη είναι αυτό που ονομάζουμε "αλάνα" Τούμπας. Στην (πρώτη) περιοχή λοιπόν εγκρίνεται και επιτρέπεται να γίνουν αθλητικές εγκαταστάσεις, πολιτιστικές εγκαταστάσεις, φυσικοθεραπεία και φυσική κεντρική αποκατάσταση, που χρειάζεται για ένα σύγχρονο αθλητικό γήπεδο, εμπόριο, εστίαση, αναψυκτήρια και στάθμευση βεβαίως, όπως και γωνιές ανακύκλωσης και πράσινα σημεία. Στη δεύτερη περιοχή, εκεί που είναι η αλάνα της Τούμπας, προβλέπεται να γίνονται διάφορες δράσεις πρόνοιας και εκπαίδευσης που υπάρχουν έτσι και αλλιώς, μικρές αθλητικές εγκαταστάσεις, πολιτιστικοί και θρησκευτικοί χώροι όπως και χώροι συνάθροισης κοινού και εστίασης». Κατά τον κ.Φάμελλο, και για τις δύο περιοχές προεγκρίθηκε ο συντελεστής δόμησης. Για την περιοχή του γηπέδου είναι 1,8 ενώ για την υπόλοιπη περιοχή, τη λεγόμενη αλάνα της Τούμπας, είναι 0,05 επιπλέον της υφιστάμενης υλοποιημένης και θεσμοθετημένης δόμησης. «Άρα δίνουμε μία δυνατότητα εκεί που υπάρχει και ένα υπόγειο κτίριο στάθμευσης να υπάρχουν συμπληρωματικές λειτουργίες για το γήπεδο. Από εκεί και μετά, τα υπόλοιπα που περιλαμβάνονται στην προέγκριση έχουν να κάνουν με την αρμονία με την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου της Θεσσαλονίκης, την προστασία των αρχαιοτήτων, τη δυνατότητα να υπάρχουν χώροι για τηλεπικοινωνίες για τηλεοπτικούς σταθμούς, όλα αυτά που πρέπει να εφαρμοστούν για την προστασία από την ακτινοβολία, που προφανώς εκεί θα έχουμε αναμετάδοση, άρα θα πρέπει να γίνονται όλα με ασφάλεια, όλα αυτά που πρέπει η ευρωπαϊκή νομοθεσία να προβλέπει. Υπάρχει και η πρόβλεψη για τα κυκλοφοριακά ζητήματα, που προβλέπει τη σύνταξη κυκλοφοριακής μελέτης και μελέτης στάθμευσης, γιατί αυτό που θέλουμε στην περιοχή είναι να έχουμε θετικά αποτελέσματα. Το γήπεδο θέλουμε να λειτουργήσει θετικά και οικονομικά και αισθητικά, πολεοδομικά» σημείωσε ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Έτσι λοιπόν, πρόσθεσε, «τώρα ολοκληρώθηκε ο τρίτος πυλώνας για τις μεγάλες παρεμβάσεις στη Θεσσαλονίκη, που μαζί με το Κόδρα και το Μουσείο Ολοκαυτώματος δημιουργούν μία πεντάδα μεγάλων έργων αναπλάσεων, με έντονο συμβολισμό, τα μεγάλα αυτά έργα έχουν πολύ μεγάλο συμβολισμό αρχιτεκτονικό και πολεοδομικό». Ο κ.Φάμελλος ευχαρίστησε ακόμη τις αρμόδιες υπηρεσίες για την ταχύτητα διεκπεραίωσης όλων των διαδικασιών, αφού, όπως είπε, ενώ το τυπικό χρονοδιάγραμμα για αυτή τη δράση είναι έξι μήνες, οι υπηρεσίες κατάφεραν σε δύο μήνες, στο ένα τρίτο του χρόνου, να προεγκρίνουν με ασφάλεια και πολεοδομική και περιβαλλοντική αρτιότητα το έργο. «Νομίζω ότι άξιζε για τη Θεσσαλονίκη και εμείς θέλαμε να το ολοκληρώσουμε για να αποδείξουμε ότι είμαστε συνεπείς. Αυτή η κυβέρνηση έφερε και το ζήτημα της τροπολογίας και της παραχώρησης έκτασης, διαπραγματευτήκαμε και όλη τη πολεοδομική και περιβαλλοντική ανάπτυξη του έργου και νομίζω ότι άξιζε να κλείσει και ο κύκλος με την προέγκριση αυτή και να έχει και ένα απόθεμα η Θεσσαλονίκη, πλέον, τέτοιων εγκρίσεων για μεγάλες αναπλάσεις και προφανώς για να έχουν οι πολίτες στοιχεία για να μας κρίνουν για το έργο που έγινε που θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό τα τελευταία τέσσερα χρόνια» τόνισε. Υπενθύμισε δε ότι για το θέμα υπήρχε μια «τροπολογία με αρκετά συναρμόδια υπουργεία τον Οκτώβριο, που είχαμε δημιουργήσει όλους τους όρους τους πολεοδομικούς, περιβαλλοντικούς, κυκλοφοριακούς και κύρια, ιδιοκτησίας γης, ώστε να μπορέσει να γίνει το γήπεδο, και την παραχώρηση και από το ταμείο Εθνικής Άμυνας αντίστοιχου τμήματος γης. Η τροπολογία αυτή έδωσε τη δυνατότητα στην ομάδα (του ΠΑΟΚ), στο Σωματείο, να καταθέσει στις 24 Απριλίου την πρότασή του για το ΕΧΣ, τη λεγόμενη προμελέτη και σήμερα εγκρίθηκε αυτή η προμελέτη».1 point
-
Στην παραβίαση πλάγιας απόστασης, το συνολικό πρόστιμο επιβαρύνεται και με ένα συντελεστή λόγω αυτής επιπλέον, οπότε και στην περίπτωση αυτή υπάρχει επιβάρυνση για το τμήμα που εισέρχεται στην ζώνη της υποχρεωτικής πλάγιας απόστασης. Αν δε το κτίριο ήταν όλο εντός Δ θα είχαμε όλους τους συντελεστές μαζί. Από κει και πέρα είναι θέμα ερμηνείας. Αν ήθελε ο νόμος (αλλά και ο προηγούμενος) να αναφέρεται περιοριστικά μόνο σε πλάγια απόσταση δεν θα ανέφερε "εφόσον δεν παραβιάζονται πολεοδομικές διατάξεις", αλλά θα ανέφερε "εφόσον δεν παραβιάζονται πλάγιες αποστάσεις". Η δική μου γνώμη σταθερά από τον προηγούμενο νόμο μέχρι σήμερα, είναι διαφορετική διότι θεωρώ ότι στις "πολεοδομικές διατάξεις" εμπεριέχεται και η παραβίαση της δόμησης. Γενικότερα, έχω τη γνώμη ότι η διάταξη αυτή αφορά μόνο τα εντελώς "καθαρά" από άποψη αυθαιρεσιών ακίνητα, στα οποία το κτίριο απλώς ανεγέρθηκε σε άλλη -νόμιμη-θέση σύμφωνα με τις προϋποθέσεις της κατηγορίας 3. Για ιστορικούς λόγους θα το αναφέρω ότι τις εποχές προ αυθαιρετονόμων, οι πολεοδομίες δεν την θεωρούσαν μια ήσσονος σημασίας παράβαση, την εσφαλμένη θέση ανέγερσης κτιρίου, όταν έκαναν αυτοψία (καταγγελία κλπ). Επίσης να σχολιάσω ότι, δεν είναι πάντοτε συμφέρον να τακτοποιηθεί το ακίνητο, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις συμφέρει περισσότερο από άποψη κόστους τακτοποίησης, η νομιμοποίησή του, με πληρωμή παραβόλου και έκδοσης άδειας, όπως σε αυτή την περίπτωση ή σε περιπτώσεις κατάτμησης οι οποίες έγιναν χωρίς αναθεώρηση ή έκδοση άδειας για νέο τοπογραφικό και δ. κάλυψης κλπ.1 point
-
Δ 270/85 Αρθρ.6.-1. Προκειμένου για την ανέγερση κατοικιών εφαρμόζονται και οι ακόλουθοι ειδικοί όροι και περιορισμοί δόμησης επιπλέον των όσων αναφέρονται στο άρθρ.1 του παρόντος. «α) Επιτρέπεται η διάσπαση του ενιαίου κτιρίου μετά τη σύμφωνη γνώμη του Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής και με τις εξής προϋποθέσεις: αα) Τα επί μέρους, μετά τη διάσπαση, κτίρια σε κάθε περίπτωση αποτελούν ένα ενιαίο αρχιτεκτονικό σύνολο, ββ) Στην περίπτωση που προβλέπεται ενιαίο κτίριο το οποίο αποτελεί σύνθεση περισσοτέρων όγκων, η σύνδεση αυτών επιβάλλεται να έχει πλάτος κατ ελάχιστον 1,20 μ. και προσμετράται τουλάχιστον σε έναν από τους συντελεστές δόμησης ή κάλυψης δες και τον 4495 αρθρο 1551 point
-
Στο #71 πιό πάνω η συνάδελφος έχει παραθέσει την κατάργηση του εδαφίου που αναφέρεις. Πάντως και τότε που ίσχυε το Δ ήταν το 3+0,1.Η γιατί αυτό είναι το Δ που αφορά απόσταση μεταξύ κτηρίων. Για τις κατασκευές του άρθρου 16 του ΝΟΚ σε εκτός σχεδίου, το Δ είναι πάλι το 3+0,1.Η γιατί οι κατασκευές αυτές ελέγχονται με κλάσμα της απόστασης α του άρθρου 11 παρ. 4.2 του Κτιριοδομικού.1 point
-
Δεν μπορείς να εφαρμόσεις διατάξεις χαμηλών κτιρίων σε εκτός σχεδίου περιοχή, διότι το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος (7.50 μ) είναι μικρότερο των 11 μ. (παρ 5 άρθρ. 24 ΝΟΚ). Για την απόσταση δες το πιο πάνω ποστ του Δημήτρη (#33) και ρίξε μια ματιά από σε όλες τις δημοσιεύσεις από την αρχή.1 point
-
η οποιαδήποτε πτύχωση του εδάφους δεν ειναι ρεμα τα ρέματα συγκεντρώνουν τα νερά και κάπου τα οδηγούν στις αποφάσεις ανωτατων δικαστηρίων αναφέρεται σαφώς τι είναι ρέμα αν δεν μπορείς να τις βρείς θα τις βρώ και θα επικοινωνήσω πάλι1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-