Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      14

    • Περιεχόμενα

      4.175


  2. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      6.568


  3. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      6.350


  4. dib

    dib

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.939


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 10/07/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Συγχαρητήρια! Να τα τετραπλασιάσεις!!!
    2 points
  2. χα χα χα παιδί μου κοίτα μη σε γελάσει ο περιπτεράς και σε κλέψει στα ρέστα, να μου πεις εμένα να τονε συγυρισω.
    2 points
  3. 15 ετία σαν Μηχανικός ενοείς?
    2 points
  4. Τερρυ εσένα δεν σου βάζουν αύξηση γιατί είσαι μικρός. Κοίτα το avatar σου, 10 χρόνια το ίδιο, κλοπή νεαρού θα ήταν αν σου έκαναν αύξηση εσένα.
    2 points
  5. Γεια σας, θα ήθελα μια πληροφορια. Εχω διαφορετικη διαμερισματωση και αλλαγη χρησης υπογειων αποθηκων από το 1983, προσπαθω να αποδειξω την παλαιοτητα με το Ε9 και κατι δεν εχω καταλαβει καλα. Εχω Ε9 δηλωση οπως εχει υποβληθει αρχες του 2019 και εντος φαινονται οι ιδιοκτησιες, με τα σωστα τμ, οπως εχουν γινει, διπλα γραφεται το ετος κατασκευης των ακινητων, το 1983. Πως αποδυκνυει το εγγραφο περιουσιακης καταστασης ομως το οποιο αναφερει την περιουσιακη κατασταση προσωπου αρχες του 2019 οτι, τα ακινητα εχουν γινει προ 2011 και η διαφορετικη αυτη διαμερισματωση οτι εχει γινει το 1983????
    2 points
  6. Δυστυχώς όσο ως οφειλή βρίσκεται στο τ.ΤΣΜΕΔΕ πρέπει να εκτυπωθεί (με κάποιον τρόπο) το νέο ειδοποιητήριο, διότι αν θυμάμαι καλά το ήδη ληγμένο (!) δεν μπορεί να πληρωθεί ... κολλάει ως διαδικασία στην τράπεζα (είτε στο ταμείο, είτε μέσω e-banking). Αν το τ.ΤΣΜΕΔΕ τα στείλει στο ΚΕΑΟ είχε άλλη διαδικασία. Θεωρητικά πρέπει να είναι αυξημένα (εφόσον πληρώνονται εκπρόθεσμα). Επιβαρυμένα με ετήσιο επιτόκιο 8,00% , ή με 0,667% μηνιαίως (σύμφωνα με την περίπτωση 11 της υποπαραγράφου ΙΑ.2 της παρ. ΙΑ΄ του άρθρου πρώτου του Ν. Ν.4152/2013). Οπότε, επειδή είναι για ένα μήνα (αν πληρωθούν εντός του 7ου/19), θα πρέπει να βγάλουν ένα επιπλέον ποσό 348,42x,0667% = 2,32€ (!!!!)
    2 points
  7. Εννοείται οτι προχωράς με το σχέδιο που έχεις !
    2 points
  8. Πόντιος Πιλάτος. Τωρα μαλιστα που δεν βγηκε ξανά έχει την συνείδηση ήσυχη. Κάποιος εκεί στο υπουργείο μας μισεί δεν εξηγείται αλλιώς κάθε καλοκαίρι να ρίχνουν βόμβες .Ελπίζουμε (ο απελπισμένος πάντα ελπίζει ) οι νέοι συμβουλάτορες του ΥΠΕΝ να κρατήσουν μερικά από τον 4495 (δεν ηταν κακός στο σύνολο) να απλοποιήσουν κάποια πράγματα επιτέλους ακόμα περισσότερο,να αποφασίσουν τι πραγματικά είναι αυθαιρεσία πραγματική και να εστιάσουν στο πρόβλημα οτι είμαστε μηχανικοί και όχι δικηγόροι-μεταφραστές-ψυχολόγοι
    2 points
  9. Για να μην κουράζω με επαναλήψεις εικάζω ότι οι υπάλληλοι κακώς τον θεωρούν, από τη στιγμή που έχει εκδοθεί οικοδομική άδεια. Κάνε την έρευνα στα συμβόλαια της ιδιοκτησίας για το αν αναφέρεται δρόμος προ 85. Επίσης δες στο απόσπασμα της ΓΥΣ. Οι υπάλληλοι αν θέλουν να απορρίψουν θα πρέπει να το στοιχειοθετήσουν γραπτώς. Επιπλέον έχεις και το εργαλείο που σου έχω παραθέσει (δρόμος διαμορφωμένος με έργα ύδρευσης και ηλεκτροδότησης), αν είχε παραχωρηθεί ως τετράμετρη λωρίδα σε κοινή χρήση. Για το εκτός οικισμού τμήμα ισχύει το άρθρο 98 (*) Ν. 4495 περίπτωση όμως η οποία προϋποθέτει την ύπαρξη κτισμάτων (νόμιμα ή αυθαίρετα που υπάγονται στο ν. 4495) ανεγερθέντα προ 28/7/11. Άρα, στην περίπτωση αδόμητου η σύσταση καθέτου για εκτός οικισμού δεν γίνεται. Πρέπει να συζητηθεί το εξής με τη συμβολαιογράφο: Αν θα συσταθεί κάθετη στο εντός οικισμού τμήμα, η δόμηση και η κάλυψη θα προκύπτει μόνο από το εντός οικισμού τμήμα, ενώ το υπόλοιπο τμήμα (εκτός οικισμού) θα ορίζεται ως περιοχή χρήσης η οποία δεν οικοδομείται. Με αυτή τη λογική θεωρώ ότι υπάρχει πιθανότητα να γίνει η σύσταση καθέτου, καθώς ουσιαστικά το εκτός οικισμού τμήμα αποτελεί μια προέκταση ακαλύπτου-μια αυλή θα λέγαμε και τίποτα παραπάνω. (*) Άρθρο 98 Ρυθμίσεις του ν.δ.1024/1971 και του ν.3741/1929 1. Οι διατάξεις της παρ.1 του άρθρου 1 του ν.δ.1024/1971 (Α232) εφαρμόζονται και επί γηπέδων, που κείνται εκτός σχεδίου πόλεως και εκτός ορίων οικισμών και ανήκουν σε έναν ή πλείονες ιδιοκτήτες, επί των οποίων έχουν ανεγερθεί μέχρι τις 28.7.2011 οικοδομήματα νομίμως ανεγερθέντα ή αυθαίρετα, υπαγόμενα στις διατάξεις του παρόντος, με την επιφύλαξη των οριζομένων στις διατάξεις του άρθρου 89 του παρόντος. Υπό τις ανωτέρω προϋποθέσεις επιτρέπεται η σύνταξη και υπογραφή συμβολαιογραφικών πράξεων σύστασης διηρημένων ιδιοκτησιών επί των ανωτέρω γηπέδων και η μεταγραφή αυτών στα βιβλία μεταγραφών ή η καταχώριση στα κτηματολογικά γραφεία. Υπό τις ίδιες ανωτέρω προϋποθέσεις θεωρούνται εξ υπαρχής έγκυρες και ισχυρές συστάσεις διαιρεμένων ιδιοκτησιών, οι οποίες έχουν συσταθεί μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος και δεν έχουν κηρυχθεί άκυρες με αμετάκλητη δικαστική απόφαση. Η ανέγερση των οικοδομών μέχρι τις 28.7.2011 αποδεικνύεται από αεροφωτογραφίες που έχουν ληφθεί μέχρι την ημερομηνία αυτή και βεβαιώνεται από το μηχανικό, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος.
    1 point
  10. Kαλησπέρα σας. Εχει κάποιος απάντηση στο παραπάνω μου ερώτημα? Dimitris GM μήπως εσύ?
    1 point
  11. Ο ψιλός κύριος μπορεί να κάνει αίτηση αν : 1. Το 2018 το χρησιμοποιούσε ο ίδιος σαν κύρια κατοικία (με δωρεάν παραχώρηση από τον επικαρπωτή) και αυτό πρέπει να φαίνεται στο Ε1 το δικό του και το Ε2 του επικαρπωτή. 2. Το 2018 το χρησιμοποιεί σαν κύρια κατοικία ο επικαρπωτής και αυτό πρέπει να φαίνεται στο Ε1 του επικαρπωτή. Ο ψιλός κύριος ΔΕΝ μπορεί να κάνει αίτηση αν : 1. Το 2018 το ακίνητο το ενοικιάζει/διαθέτει για βραχυχρόνια μίσθωση ο επικαρπωτής. 2. Το 2018 είναι κενό. 3. Το ακίνητο αποκτήθηκε το 2019.
    1 point
  12. Καλησπέρα, έχουμε κάποια πρόταση για ηλεκτρονική τήρηση βιβλίου εσόδων-εξόδων Β' κατηγορίας, για ατομική επιχείρηση με μικρό πλήθος παραστατικών (π.χ. ~20 ΤΠΥ εσόδων και άλλα τόσα εξόδων [λογαριασμοί σπιτιού, καμιά αγορά κοκ]); Τα κρατάω εδώ και 8-9 χρόνια χειρόγραφα, από τότε που ήταν τρυπημένα/θεωρημένα (βιβλίο και μπλοκάκι) από την ΔΟΥ, αλλά θα ήθελα να το "γυρίσω" σε EXCEL ή κάτι τέτοιο, αφού ούτως ή άλλως όλα πλέον τα κάνω ηλεκτρονικά (τα ΤΠΥ [αθεώρητα], τις ΜΥΦ κοκ). Είμαστε στο 2020 σχεδόν! Ρωτάω λοιπόν αν υπάρχει κάτι έτοιμο, για να μην ξανα-ανακαλύπτω τον τροχό... Αλήθεια, η τήρηση χειρόγραφων βιβλίων είναι ακόμα υποχρεωτική (π.χ. για περίπτωση ελέγχου ή κλεισίματος ατομικής επιχείρησης), ή θα αρκούσε μία εκτύπωση των καταχωρήσεων του EXCEL; Είμαι και αρκετούς μήνες "πίσω" στην τήρηση του βιβλίου 😋
    1 point
  13. Το οποίο δεν είναι πεντασέλιδο, συνήθως. Οι συμβολαιογράφοι το βάφτισαν έτσι. ΥΓ. Είδα και έπαθα να εξηγήσω σε πελάτη ξερόλα ότι δεν είναι 5σέλιδο το δικό του, αλλά 8σέλιδο. Αυτός σώνει και καλά ήθελε το 5σέλιδο, που ξέρει και εμπιστεύεται...
    1 point
  14. Nα τυπώσεις το 5σέλιδο τη δήλωσης υπαγωγής από την αρχική σελίδα. Εκεί φαίνονται όλα.
    1 point
  15. Όχι στην ηλικία.... Παιδί θαύμα..🤣
    1 point
  16. Ακύρωση οικοδομικής άδειας λόγω ψευδών στοιχείων κατά την έκδοσή της εδώ https://www.b2green.gr/el/post/70856/akyrosi-oikodomikis-adeias-logo-psevdon-stoicheion-kata-tin-ekdosi-tis
    1 point
  17. Παίδες Έχω πολυκατοικία με 4 καταστήματα και 4 διαμερίσματα που ρυθμίστηκε με 3 δηλώσεις (2 του 4178 και 1 του 4495) Οι ιδιοκτήτες είναι 4 (που εμφανίζονται ως συνιδιοκτήτες της κάθε Ο.Ι) Τώρα πρέπει να εκδώσω 9 βεβαιώσεις για κατάργηση σύστασης 9 βεβαιώσεις για μεταβίβαση και 9 βεβαιώσεις για επανασύσταση ο.ι Με το σύστημα αυθαιρέτων ΤΕΕ δεν μπορώ, ούτε να κάνω εξομοίωση δήλωσης ούτε να συντάξω ομαδική δήλωση για όλες τις οριζόντιες και τα κοιν/στα κατ΄άτομο Πραγματικά ζαλίστηκα και στο τέλος-τέλος δεν ξέρω αν είναι ορθές! Δεν έπρεπε το σύστημα στα 8 χρόνια λειτουργίας να εκσυγχρονιστεί????
    1 point
  18. Καπως ετσι θα περασουμε το υπολοιπο του καλοκαιριου ενα μειλ δεν μπορει να στειλει
    1 point
  19. Το θέμα δεν είναι να μπει μόνο κάποιος η δεν θα μπει. Το θέμα είναι ότι αυθαίρετα γίνονται ακόμα γιατί θα βγει κάποιος νόμος πάλι (άσε να δεις τι θα γίνει με την κατηγορία 3 έκδοσης Ο. Α.) να το τακτοποίησει. Δεν φταίει μόνο όμως ο πολίτης η ο μηχανικός. Πρώτα να καταργήσουν ένα εκατομμύριο αντιφατικές εγκυκλίους έγγραφα κτλ. Και μετά να κάτσουν να δουν τα αυθαίρετα. Ο 4495 έχει ανοχή 2% διαστάσεων μόνο. Πως σας φαίνεται ένας άνθρωπος να υποστεί ότι υποστεί γιατί έκανε ένα σκαλοπάτι μεγαλύτερο αλλά δεν είναι στο 2% και άλλος με κτίριο 100 Χ 50 να κερδίζει 100 τμ εντός 2%..Σκέψου να πάει τώρα σε παρόμοιο κτίριο αλλά με τον 4178..... Για μένα έπρεπε να βάλουν 20 cm ότι και να ναι στα κτίρια προ 2000 όπου η κορδέλα βασίλευε (αλήθεια πόσο χάνει μια κορδέλα στο μέτρο , από την κατασκευή της και όχι αν είναι τεντωμένοη κτλ, έχει μετρήσει κάνεις??) και τα λατακια- σανίδες και στα υπόλοιπα μετά 2% με Μαξ εμβαδό
    1 point
  20. Γιατί ονομάζεις τον βόρειο δρόμο μη κοινόχρηστο. Αν δεν προέκυψε με παραχώρηση τετράμετρης λωρίδας και αφού δεις ότι προυπήρχε του 1985 και έχοντας ήδη σοβαρές αποδείξεις όπως βεβαίωση κοινότητας, ενδεχομένως συμβόλαιο και οικοδομική άδεια, τότε έχεις οικοδομησιμότητα για το εντός οικισμού τμήμα. Το εκτός είπαμε και πριν ότι δεν οικοδομείται, δηλαδή δεν υπάρχει για το τμήμα αυτό συντελεστής δόμησης για να το επέλεγες αντί για το εντός. Μπορεί όμως εφόσον εγκριθεί από Σ.Α κατά την έκδοση άδειας η μελλοντική οικοδομή να τοποθετηθεί στο εκτός οικισμού τμήμα εφόσον πληρούνται οι περιορισμοί της εκτός σχεδίου δόμησης (πχ αποστάσεις από τα πλάγια όρια κλπ). Για το ερώτημα που θέτεις αν το πρόσωπο των 37 μ επί της εθνικής οδού μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την οικοδομησιμότητα του εντός οικισμού τμήματος, στην περίπτωση που ο δρόμος τελικά αποδειχθεί μη κοινόχρηστος, η γνώμη μου είναι ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί, αν ο εθνικός δρόμος αποτελεί συνέχεια -αναπόσπαστο οδικό τμήμα,-του οδικού δικτύου του οικισμού, κάτι το οποίο αφενός δύσκολα θα βεβαιωθεί από το Δήμο, αφετέρου, δεν υπάρχει κάποια επίσημη εγκύκλιος ή έγγραφο Υπουργείου για να το στηρίξεις απόλυτα. Επιπλέον, θυμίζω ότι έχεις στη διάθεσή σου, ακόμη και για μη κοινόχρηστους δρόμους που δημιουργήθηκαν από παραχώρηση, στα πλαίσια παλιών-καταργημένων-διατάξεων για τυφλά οικόπεδα προς απόκτηση οικοδομησιμότητας, τη δυνατότητα της οικοδόμησης χωρίς κύρωση δικτύου κοινοχρήστων χώρων του οικισμού, βάσει μια σειράς νόμων και τροποποιήσεων από τον ν. 4164/13 μέχρι και σήμερα. Παραθέτω το σχετικό άρθρο ως ισχύει σήμερα. Έμφαση δίνεται στην παράγραφο με τα μπλε γράμματα. ΑΡΘΡΟΝ-10-Ν-4164/13 (ΦΕΚ-156/Α/9-7-13) 'Αδειες δόμησης με παραχώρηση λωρίδας σε κοινή χρήση Μετά την παρ.3 του Αρθ-35 του Ν-3937/11 (ΦΕΚ-60/Α/11) προστίθενται παρ.4, παρ.5 και παρ.6 και η παρ.4 αναριθμείται σε παρ.7 , ως εξής: "4. Μέχρι την κατά τις διατάξεις του παρόντος, κύρωση του δικτύου κοινοχρήστων χώρων, επιτρέπεται η δόμηση σε οικόπεδα που εμπίπτουν εντός εγκεκριμένων ορίων, κατά τις διατάξεις του ΠΔ/24-4-85 (ΦΕΚ-181/Δ/85), όπως ισχύει, με την εφαρμογή των προϋποθέσεων και διαδικασιών της παρ.1 του Αρθ-6 του ιδίου προεδρικού διατάγματος. Για τη δόμηση σε οικόπεδα που έχουν πρόσωπο αποκλειστικά και μόνο σε εδαφική λωρίδα που έχει παραχωρηθεί σε κοινή χρήση, κατ' εφαρμογή των διατάξεων 2 και 3 του Αρθ-6 του ΠΔ/24-4-85 (ΦΕΚ-181/Δ/85), όπως ίσχυαν, μέχρι την κατά τα παραπάνω κατάργησή τους, απαιτείται η προηγούμενη κύρωση του δικτύου κοινοχρήστων χώρων, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος. Κατ' εξαίρεση η δόμηση στα οικόπεδα αυτά μπορεί να επιτρέπεται πριν την κύρωση του δικτύου κοινοχρήστων χώρων, εφόσον συντρέχουν αθροιστικά οι εξής προϋποθέσεις: α) η εδαφική λωρίδα που έχει παραχωρηθεί, έχει τεθεί σε κοινή χρήση και έχει γίνει η σχετική μεταγραφή της στον οικείο δήμο, β) ο κοινόχρηστος χώρος της παραχωρημένης εδαφικής λωρίδας συνδέεται λειτουργικά με κοινόχρηστο χώρο του οικισμού που δεν δημιουργήθηκε, κατ' εφαρμογή των παραπάνω καταργηθεισών διατάξεων είτε άμεσα είτε μέσω άλλων παραχωρημένων εδαφικών λωρίδων, για τις οποίες ισχύουν οι προϋποθέσεις της προηγούμενης περίπτωσης και γ) έχει παρέλθει χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των τριών (3) μηνών από την υποβολή στην αρμόδια Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης, του φακέλου στοιχείων κατά τις διατάξεις της παρ.1 του παρόντος, με πρόταση για την κύρωση του δικτύου κοινοχρήστων χώρων του οικισμού ή τμήματος αυτού, στην οποία συμπεριλαμβάνεται και η ιδιοκτησία για την οποία αιτείται η άδεια δόμησης. Στην περίπτωση αυτή, πέραν των λοιπών απαιτούμενων στοιχείων για την έκδοση της έγκρισης δόμησης, υποβάλλεται και αντίγραφο του τοπογραφικού διαγράμματος ή του ορθοφωτοχάρτη της πρότασης για την κύρωση του δικτύου κοινοχρήστων χώρων, με ειδική ένδειξη της συγκεκριμένης ιδιοκτησίας, για την οποία έχει υποβληθεί αίτηση για την έκδοση έγκρισης ή άδειας δόμησης. Στην περίπτωση αυτή, πέραν των λοιπών απαιτούμενων στοιχείων για την έκδοση της έγκρισης δόμησης, υποβάλλεται και αντίγραφο του τοπογραφικού διαγράμματος ή του ορθοφωτοχάρτη της πρότασης για την κύρωση του δικτύου κοινοχρήστων χώρων, με ειδική ένδειξη της συγκεκριμένης ιδιοκτησίας, για την οποία έχει υποβληθεί αίτηση για την έκδοση έγκρισης ή άδειας δόμησης. Θεωρημένο αντίγραφο της έγκρισης δόμησης που εκδίδεται, αποστέλλεται άμεσα από την Υπηρεσία Δόμησης που την εξέδωσε στην αρμόδια Διεύθυνση της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης και λαμβάνεται υπόψη υποχρεωτικά κατά την έκδοση της διοικητικής πράξης κύρωσης του δικτύου των κοινοχρήστων χώρων για το σύνολο ή για τμήμα του οικισμού. "Πέραν των ανωτέρω, κατ' εξαίρεση, η δόμηση στα οικόπεδα του πρώτου εδαφίου της παρούσας παραγράφου και ανεξαρτήτως της ύπαρξης πράξης παραχώρησης, "καθώς και στα οικόπεδα του δεύτερου εδαφίου της παρούσας παραγράφου" μπορεί να επιτρέπεται πριν την κύρωση του δικτύου κοινοχρήστων χώρων εφόσον έχουν υλοποιηθεί από την αρμόδια δημόσια αρχή εργασίες "οδοστρωσίας" ή συντήρησης ή και διέλευση κοινοχρήστου, δικτύου". Σε αυτή την περίπτωση για την έκδοση έγκρισης δόμησης και άδειας δόμησης προσκομίζεται βεβαίωση της Τεχνικής Υπηρεσίας του αρμοδίου ΟΤΑ για τη διαπίστωση της υλοποίησης έργων επίστρωσης ή συντήρησης ή και διέλευσης κοινοχρήστων δικτύων χωρίς να απαιτείται η προηγούμενη κύρωση του κοινοχρήστου δικτύου. Για την κύρωση του δικτύου κοινοχρήστων χώρων αποστέλλεται από την αρμόδια Τεχνική Υπηρεσία στην αρμόδια Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης έκθεση συνοδευόμενη από τοπογραφικό διάγραμμα όπου περιγράφονται αναλυτικά οι κοινόχρηστοι χώροι όπου έχουν γίνει δημόσια έργα, σύμφωνα με τα ανωτέρω. Στις ανωτέρω περιπτώσεις της παρούσας παρ.εφόσον έχει καταρτιστεί συμβολαιογραφική πράξη παραχώρησης και δεν έχει μεταγραφεί δύναται η μεταγραφή να πραγματοποιηθεί μετά την κύρωση των κοινοχρήστων χώρων μετά από την απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης της παρ.1 του παρόντος άρθρου.
    1 point
  21. Απόλυση τώρα, δεν έχει κανένα δικαίωμα να ζητάει ότι του κατεβάσει το σοφό του κεφάλι επειδή έπιασε μια θέση στο δημόσιο και νομίζει ότι έπιασε του παπά τα @@. Άμεση αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων βάσει ημερομηνιών και ποσότητας πρωτοκόλλων που διεκπεραιώνουν.
    1 point
  22. Nαι συμβαίνει και σε εμένα μάλλον κόλλησε.....
    1 point
  23. Το νέο άνοιγμα, κλείσιμο ή άνοιγμα δεν πάει κατ3, στην κατ3 βάζουμε μόνο μετατόπιση και αλλαγή διαστάσεων. Επίσης η νέα βεράντα ή η αλλαγή στις διαστάσεις πάνω από 20% δεν πάει ούτε αυτή κατ3. Πάνε με αναλυτικό κατ4. Αν έχεις ήδη έναν αναλυτικό βάση της εγκύκλιου 2 μπορείς και παραβάσεις της κατ3 όσον αφορά ανοίγματα και εξώστες. Προσοχή όμως όσον αφορά τους εξώστες μην βρίσκονται πάνω από κοινόχρηστο.
    1 point
  24. στην Ο.Α ανεβάζεις μόνο το ΣΔΑ και ένα ενημερωτικό του τύπου Ενημερωτικό σημείωμα Σύμφωνα με το άρθρο 40 παρ 1 ιδ) του Ν 4495/17 και το άρθρο 7 παρ 3α1 της υπ’ αριθμ 36259/1757/Ε103 ΦΕΚ 1312Β’/24-8-2010 κατά το στάδιο έκδοσης Ο.Α υποβάλλεται μόνο το ΣΔΑ και τα υπόλοιπα υποβάλλονται πριν την έναρξη των εργασιών. … …../5/2019 Ο εξουσιοδοτημένος Μηχανικός ΑΠΌΦΑΣΗ Αριθμ. 36259/1757/Ε103 ΦΕΚ 1312/24 Αυγούστου 2010 Άρθρο 7 Υποχρεώσεις διαχειριστών ΑΕΚΚ 2. Πριν από την έναρξη των οικοδομικών εργασιών ή των έργων τεχνικών υποδομών, οι διαχειριστές ΑΕΚΚ υποχρεούνται να υποβάλλουν Στοιχεία για τη Διαχείριση των Αποβλήτων (ΣΔΑ) που θα παραχθούν από τη δραστηριότητά τους, παρέχοντας πληροφορίες τουλάχιστον για • το όνομα και τη Διεύθυνση του διαχειριστή • τον τόπο και τη δραστηριότητα προέλευσης των αποβλήτων • τον κύριο του έργου • τη συνολική ποσότητα κατ΄ όγκο (κ.ο.) ή κατά βάρος (κ.β.) των αποβλήτων που εκτιμάται ότι θα παραχθεί από την υλοποίηση του έργου • τις ποσότητες κ.ο ή κ.β. ανά κατηγορία αποβλήτων που εκτιμάται ότι θα παραχθούν, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κατάλογο Αποβλήτων. • εκτίμηση της ποσότητας και του τύπου των υλικών που μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν από το διαχειριστή • εκτίμηση της ποσότητας των υλικών που θα οδηγηθούν προς ανακύκλωση – αξιοποίηση • εκτίμηση της ποσότητας των καταλοίπων για υγειονομική ταφή • επικυρωμένο αντίγραφο της σύμβασης του διαχειριστή με εγκεκριμένο σύστημα εναλλακτικής διαχείρισης ΑΕΚΚ ή υπεύθυνη δήλωση του διαχειριστή ότι θα συνεργασθεί με εγκεκριμένο σύστημα για την εναλλακτική διαχείριση των αποβλήτων που θα παραχθούν από το έργο, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας απόφασης.
    1 point
  25. Ωραία και πως θα το τεκμηριώσω εγω αυτό στον πελάτη συνάδελφε ? Απειλόντας τον ουσιαστικά ότι με βάση εκτιμήσεις συναδέλφων σε 6-9 χρόνια θα πληρώσεις ακριβά - ακριβότερα ? Και δεν σχολίασες το δίκαιο του πράγματος στην σχέση τιμής - παλαιότητας της αυθαιρεσίας , της οποίας η αύξηση θα έπρεπε να ειναι σαφώς πιο εξομαλημενη .
    1 point
  26. Eχεις λοιπον ένα αυθαίρετο (π.χ. μια ταβέρνα , ενα club - beach bar, κλπ) , πανω στο κύμα , δεν τακτοποιείται με τον νόμο , γυρνάς πλευρό και συνεχίζεις να βγάζεις παρά - με τη σέσουλα - σε πολλές περιπτώσεις. Ο άλλος με το αυθαιρετάκι 20τ.μ. , αποθήκη , δωματιάκι , wc , στεγαστρο κλπ γιατί να τακτοποιήσει , γιατι να πληρώσει ? Για να βρεί μπελά ? Ασε όταν πεθάνω ας τα πάρουν τα παιδιά μου και ας σκεφτουν τι θα κανουν . Ως τότε θα βγουν αλλοι 10 νόμοι (σιγά τους δίκαιους νόμους - ίδιο αυθαίρετο 30 τμ το 1982 πληρώνει 1000 ευρώ και το 1983 γίνονται 5000 ευρώ ) Τα ανωτέρω μου τα έλεγε χθες πελάτης (παραλίγο)...!!!
    1 point
  27. Αν καταβληθεί το απαιτούμενο μηνιαίο ποσό μειωμένο κατά το ποσό του συμψηφισμού (που δεν έχει γίνει ακόμη, απλά έχει υποβληθεί ως αίτημα ) πριν δηλαδή πιστωθεί ο συμψηφισμός σε κάποιο ειδοποιητήριο, θα "κουβαλάς" πρακτικά μία οφειλή ίση με το ποσό αυτό. Αν δηλ. πρακτικά γίνει στο ειδοποιητήριο του Μαϊου (δηλαδή καταβληθεί το απαιτούμενο μηνιαίο ποσό μειωμένο κατά το ποσό του συμψηφισμού, πριν γίνει ο τελευταίος) θα είναι σαν να μην έχει εξοφληθεί, οπότε θα υπάρχει οφειλή ίση με τον συμψηφισμό (αν είναι μικρότερη της μηνιαίας εισφοράς). Οπότε αν στο ειδοποιητήριο του επόμενου μήνα (του Ιουνίου) καταβληθεί το ποσό το μηνιαίο (και όχι συν την οφειλή που δημιουργήθηκε), μέρος του θα πάει να εξοφλήσει την οφειλή που ήδη είχε δημιουργηθεί και άρα θα μεταφερθεί η οφειλή στον Ιούνιο. Αυτό θα γίνεται μέχρι να πιστωθεί ο συμψηφισμός σε κάποιον μήνα, οπότε θα κλείσει και η διαφορά. Άρα αν περιμένεις να εμφανισθεί η πίστωση του συμψηφισμού σε κάποιο ειδοποιητήριο, αρκεί τότε να πληρώσεις το πληρωτέο που θα σου αναγράφει και όχι την μηνιαία απαιτούμενη εισφορά, αφού μέρος της τελευταίας θα έχει εξοφληθεί από την πίστωση του συμψηφισμού και το υπόλοιπό της (=το πληρωτέο που αναγράφει το ειδοποιητήριο) από δική σου τρέχουσα καταβολή. Αν όμως δεν περιμένεις να εμφανισθεί ο συμψηφισμός σε κάποιο ειδοποιητήριο, ίσως η δημιουργία οφειλής σου δημιουργήσει πρόβλημα στην ασφαλιστική ενημερότητα ή στην ασφαλιστική ικανότητα. Αν κάποιος που πέρσι είχε κάνει συμψηφισμό, μετά από πόσο καιρό από την υποβολή του αιτήματος του εμφανίσθηκε ο συμψηφισμός σε ειδοποιητήριο?
    1 point
  28. ξέρεις τι λένε, αν θένε να σε μπερδέψουν να σε γελάσουν αρχίζουν τα δεν είναι έτσι ακριβώςκ ι αελα απο δω να σου εξηγησω και κοιτα να δεις πως τα υπολογιζω αυτον τον μην,α
    1 point
  29. Ναι· αλλά εφόσον δεν έχει πάρει παράταση η εξόφληση των αναδρομικών εισφορών του Α'14, δεν είναι πλέον το ποσό που τύπωσες από την εφαρμογή στην σελίδα του τ.ΤΣΜΕΔΕ, αλλά πρέπει να πας από το ταμείο να σου εκτυπώσουν νέο (με νέο κωδικό ειδοποιητηρίου) για να υπολογισθούν και οι προσαυξήσεις. Αν πας εντός του όποιου μήνα και σου εκτυπώσουν νέο, αυτό πρέπει να πληρωθεί μέχρι το τέλος του ιδίου μήνα, διότι μετά πρέπει να ξαναπάς αφού αλλάζει πάλι το ποσό (με νέες προσαυξήσεις). Συνάδελφος (στο προηγούμενο εξάμηνο) δεν πήγε από το ταμείο, τους είχε πάρει τηλέφωνο και τον εξυπηρέτησαν στέλνοντάς του το και με mail και με fax. (ή έπεσε σε συνειδητοποιημένο υπάλληλο ή δεν ήθελαν φόρτο με επίσκεψη στο ταμείο)
    1 point
  30. 348,42e! Το θεό τους δεν έχουν! Που νομίζουν ότι τα βρίσκει ο Μηχανικός σήμερα? Την ... μου, με φυτιλιάζουν συνέχεια. Και δεν μιλάμε για αναδρομικές εισφορές! Μάλλον για αναδρομικές μιλάμε, μας μάθαν να το λέμε στανταρ σαν να τα οφειλουμε. Και γω Συνάδελφε Roy_Hobbs θέλω να πω ότι δεν οφείλεις τόσα εισφορές, αλλά τόσα τους λείπουν και ξαναζητάνε από τον Μηχανικό, το πιο δοκιμασμένο, το πιο πληγωμένο επάγγελμα από την κρίση, που ξανακούστηκε Πολ. Μηχ. και αρχιτέκτονες και άλλοι με κάτι πτυχία τόσα που πιάνουν ένα οικόπεδο και σου φτιάχνουν 5 όροφη να ασχολούντε με αυθαίρετα και να κάνουν 70% έκπτωση.
    1 point
  31. Καλησπέρα σε όλους. Επειδή πρώτη φορά η εκκαθάριση μου βγήκε πιστωτική κ αιτήθηκα συμψηφισμό, έχω την εξής απορία: ο συμψηφισμός είναι άμεσος? Ή με άλλα λόγια πρέπει να πληρωθεί μέχρι τις 15-7 το χρεωστικό ειδοποιητήριο του 5-2019? Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
    1 point
  32. 1. αξιολογεις. Τα σχεδια που εχεις αρκουν να κανεις την τακτοποιηση?
    1 point
  33. Απο την πρόοσοψη (του Κ1) μέχρι τη συμβολή του αγωγού ΦΑ και με δικά του έξοδα (το τμήμα μέχρι το ΦΑ). Η άλλη λύση είναι αυτή που λέει ο @dimitris GM με συμβολαιογραφική συναίνεση ... αλλά πολύ αμφιβάλω αν το κάνει δεκτό η ΔΕΠΑ !
    1 point
  34. Μου πήρε κανένα μισάωρο, αλλά κατάφερα και "αποκωδικοποίησα" (πάλι) τον απίθανο αλγόριθμο με τον οποίο υπολογίζονται οι εισφορές. Πραγματικά αρρωστημένο, ευτυχώς πετάνε και τα ενδιάμεσα ποσά κ βοηθάει λίγο. Να κάτι τέτοιο είναι, η ετήσια ασφαλιστική εισφορά ΕΦΚΑ 2018: ( ( Κωδικός[453]_του_Ε3/2018 + Καταβλητέες_ΕΦΚΑ_για_το_2017 ) * 0,85 * 0,2695 ) συν (120_υπερ_ΟΑΕΔ) μείον (Εκπτώσεις) Απλό, ε? 😐
    1 point
  35. Σε εμένα ήρθε έμβασμα στις 2/8/2018.
    1 point
  36. έχει δικαίωμα να σταθμέυσει όπου προβλέπεται να το κάνει. Επίσης εσείς έχετε δικαίωμα να δεσμεύσεται χώρο για εργασίες.
    1 point
  37. Και λίγα λες! Η δική μου πρόβλεψη είναι πως σε περίπτωση που γίνουν οι δειγματοληπτικοί έλεγχοι οι ολόσωστες δηλώσεις (κατά την άποψη του ελεγκτή δόμησης πάντα) θα είναι απλά μια μικρή μειοψηφία, οπότε για να μην γίνει σφαγή θα διευθετηθούν κάπως αλλιώς τα προβλήματα με κάποιου είδους ρύθμιση χάριτος ανά περίπτωση, όπως έγινε με τις δηλώσεις που μεταφέρθηκαν από τον 4014 σε στον 4178 διατηρώντας σταθερά τα πρόστιμα αν δεν αυξάνονταν επιφάνειες ή λοιπές παραβάσεις. Αυτός είναι και ο προβληματισμός μου. Μήπως αν κάνω στη δήλωση τις αλλαγές που πρέπει και ενημερώσω ιδιόκτητες και συμβολαιογράφο βγάλω τα μάτια μου μόνος μου, ενώ όσοι τελικά κάνουν την πάπια ευνοηθούν από κάποια μελλοντική ρύθμιση και πέσουν στα μαλακά? Βέβαια υπάρχουν δύο κατηγορίες πάπιας. Η πολύ πάπια που θα άφηνε τη δήλωση ως έχει χωρίς να ενημερώσει κανέναν και η λίγο πάπια η οποία θα διόρθωνε τη δήλωση να είναι μεν σωστή σε ενδεχόμενο μελλοντικό έλεγχο, αλλά δεν θα το σκάλιζε το θέμα με ιδιοκτήτες (πρώην και νυν) και συμβολαιογράφο (που συνέταξε τα συμβόλαια σύστασης οριζοντίου ιδιοκτησίας και γονική παροχή). Στην υπόθεση μου λοιπόν υπάρχει λάθος κατηγορία αυθαιρεσιών, η οποία όμως δεν αναφέρεται στο κείμενο του συμβολαίου, δεν παραβιάζει τη φορολογητέα αξία του ακινήτου, δεν προκαλεί επιπλέον υπέρβαση δόμησης – κάλυψης – ύψους και πραγματικά αμφιβάλλω αν και ο συμβολαιογράφος γνωρίζει την διαφορά της κατηγορίας 4 με την κατηγορία 5 (για τους ιδιοκτήτες είμαι σίγουρος ότι δεν την γνωρίζουν). Άρα αν γίνω λίγο πάπια και διορθώσω την δήλωση χωρίς να εμφανίσω τη διόρθωση στους συμβαλλόμενους, αυτομάτως παραδέχομαι ότι πρόκειται περί λάθους κι ότι δεν υπάρχει δόλος. Θα μπορούσε βέβαια να ισχυριστεί κάποιος ότι έταξα στον πελάτη κατηγορία 4 για να μην πάει αλλού, αλλά αυτό νομίζω είναι τραβηγμένο από τα μαλλιά. Ακόμα κι έτσι να ήταν θα ήμουν χαζός αν το έκανα αυτό επίτηδες και μετά το συμβόλαιο το διόρθωνα από μόνος μου. Αν επρόκειτο περί λαμογιάς απλά δεν θα το διόρθωνα ποτέ και ό,τι γίνει έγινε, όπως λειτουργούν όλοι οι Ταλιμπάν του είδους… ΥΓ1 Το ερώτημα που παραμένει από τον 4014 κιόλας και κατ’ εμέ δεν έχει ακόμα απαντηθεί είναι ποιος επωμίζεται το κόστος αν πούμε ότι πάμε σε διόρθωση συμβολαίων. Εδώ λοιπόν που δεν έχουμε αύξηση προστίμου παρά μόνο επιλογή λανθασμένης κατηγορίας, θα μπορούσαν οι ιδιοκτήτες να στραφούν ενάντια στο μηχανικό που έκανε το λάθος για να πληρώσει τα επιπλέον έξοδα του διορθωτικού συμβολαίου (αμοιβή συμβολαιογράφου και ό,τι άλλο προκύψει). Αν είχαμε λάθος στο πρόστιμο, το επιπλέον πρόστιμο που θα προέκυπτε + φόροι + ταπ κτλ θα μπορούσε το δικαστήριο να το χρεώσει στο μηχανικό? Αφού αυτά έπρεπε να τα είχε πληρώσει ο ιδιοκτήτης εξ αρχής και δεν αποτελούν επιπλέον έξοδα λόγω του λάθους της δήλωσης. ΥΓ2 Τι γίνεται όταν υπάρχει παρατυπία σε δήλωση αυθαιρέτου που έχει δοθεί βεβαίωση σε συμβόλαιο για την οποίο δεν ευθύνεται ο μηχανικός. Σε αντίστοιχη άλλη δική μου υπόθεση του 4495 είχα δηλώσει ορθώς ότι στο ακίνητο απαιτείται η σύνταξη μελέτης στατικής επάρκειας για μια αυθαιρεσία 10 τμ, πριν βγει η υπουργική απόφαση που απαλλάσσει τις αυθαίρετες κατασκευές κάτω των 25 τμ από τη ΜΣΕ. Και μάλιστα αυτή η απαίτηση έχει αναφερθεί και στο κείμενο του συμβολαίου, σε αντίθεση με την υπόθεση της λάθος κατηγορίας η οποία στο συμβόλαιο τουλάχιστον δεν αναφέρεται πουθενά. Εδώ τι πρέπει να κάνει ο μηχανικός? Αφήνει τη δήλωση ως έχει και χαντακώνει το νέο ιδιοκτήτη, ο οποίος θα πρέπει να προβεί σε σύνταξη ΜΣΕ για όλη την πολυκατοικία εξαιτίας της αυθαίρετης επέκτασης των 10 τμ σε εξώστη του διαμερίσματός του? Ή γυρίζει τη δήλωση σε υπαγωγή, διορθώνει αυτή την «παρατυπία» και ενημερώνει πωλητή, αγοραστή και συμβολαιογράφο για να προβούν σε διόρθωση συμβολαίων. Κι εδώ ποιος επωμίζεται το επιπλέον κόστος? Ο μηχανικός που στην προκειμένη δεν φταίει? Ο ιδιοκτήτης που δεν φταίει ποτέ? Ή το ελληνικό δημόσιο (αυτό αποτελεί ανέκδοτο)? Ή μήπως απλά είναι καλύτερα ο μηχανικός να γυρίσει τη δήλωση σε υπαγωγή, να πληρώσει και το δεκάευρο επειδή είναι large, και να ενημερώσει τον αγοραστή ότι απαλλάχτηκε από την ΜΣΕ να χαρεί κιόλας και να τελειώσει η υπόθεση εδώ? Άρα η μονομερής τροποποίηση μιας δήλωσης αυθαιρέτου με λάθη νομίζω ότι αποτελεί μία επιλογή που θα μπορούσε και αυτή να ανέβει στη ζυγαριά μερικές φορές, χωρίς πιστεύω να διαφωνεί κανείς ότι το πιο σωστό από όλα παραμένει η διόρθωση των συμβολαίων..
    1 point
  38. 1.479 downloads

    Στο 2ο μέρος της σειράς των άρθρων με γενικό τίτλο «Η βεβαίωση για την μεταβίβαση ακινήτου και οι παγίδες που κρύβει» θα αναφερθούμε στο περιεχόμενο των βεβαιώσεων που χορηγούμε και τους κινδύνους που κρύβουν οι ασαφείς και αντιφατικές διατυπώσεις τους.
    1 point
  39. Νόμος ν.4308/2014, "Eλληνικά Λογιστικά Πρότυπα, συναφείς ρυθμίσεις και άλλες διατάξεις" ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ Αρθρο 3. Λογιστικό σύστημα και βασικά λογιστικά αρχεία "[...] 6. Τα λογιστικά αρχεία τηρούνται με ηλεκτρονικό ή χειρόγραφο τρόπο. Όταν στην τήρηση των αρχείων χρησιμοποιούνται συντομεύσεις ή σύμβολα, το νόημά τους ορίζεται με σαφήνεια. [...]" Αρθρο 7. Διαφύλαξη λογιστικών αρχείων "[...] 2. Τα λογιστικά αρχεία μπορούν να διαφυλάσσονται σε οποιαδήποτε μορφή, εφόσον υπάρχει σύστημα αναζήτησης, εμφάνισης και εκτύπωσης ή αναπαραγωγής αυτών, για τη διευκόλυνση οποιουδήποτε ελέγχου. [...]"
    1 point
  40. "Ποσο μαλλον εγω"?.. Εγω εκει που μπηκα και τελειωσα ουτε απεξω εσυ.. Οποτε λιγος σεβασμος. Εσυ ξεκινησες τα ποσταρισματα απλα δεν μπορεις να κανεις διαλογο συγκεκριμενο παρα μονο να κανεις προπαγανδα. Δεν θα μπω στην διαδικασια να το συνεχισω εφοσον δεν μπορεις να υποστηριξεις αυτο που ξεκινησες..
    -1 points
  41. Μπορεις οπως ολοι οι διπλωματουχοι ( μη Η-Μ) να υπογραψεις εως 25kw μελετη επιβλεψη. Υδε δεν γνωριζω αν μπορεις να υπογραψεις αλλα νομιζω ναι αν κρινω οτι ειδα ΥΔΕ απο αγρονομο κλπ που εγινε δεκτο κανονικα απο δεδδηε
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.