Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Thanos98

    Thanos98

    Members


    • Πόντοι

      40

    • Περιεχόμενα

      96


  2. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      6.780


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.602


  4. Bill22

    Bill22

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      804


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 16/07/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Το κράσπεδο είναι ορατό και κατανοητό για κάποιον που έχει επαρκή 3D όραση (δεν το λέω υποτιμητικά). Επίσης, το πλάτος του δεν χρειάζεται να είναι μεγαλύτερο, δεδομένου ότι θα μπορούσε να αποτελείται από απλή διαγράμμιση (ακόμη πιο φτηνή λύση, όπως συμβαίνει σε αρκετά parking της ίδιας εταιρείας). Επίσης, το μήκος κάθε θ.σ. φαίνεται να είναι επαρκές ώστε χωρέσει το μήκος του αυτοκινήτου. Αυτό που χρειάζεται τελικά, είναι να έχει ο οδηγός επαρκή γνώση των διαστάσεων του οχήματός του.
    3 points
  2. Βρε συνάδερφοι, τι ερωτήσεις κάνουμε στον άνθρωπο και σε τι συμπεράσματα μπορούμε να καταλήξουμε μέσω ενός φόρουμ? Έστω ότι μας λέει πως μπήκαν Φ12/10, τι σημαίνει αυτό? Χωρίς την πραγματική εικόνα της κατασκευής, τα πραγματικά φορτία που έχουν εφαρμοστεί και χωρίς την εγκεκριμένη μελέτη τι έχουμε να πούμε επί του θέματος? Το μόνο που μπορώ να προτείνω στον φίλο είναι συνεργασία με έμπειρο δικηγόρο και μηχανικό ώστε να μην κάνει άσκοπες κινήσεις και "κάψει" την υπόθεσή του στις υπηρεσίες και στους εμπλεκόμενους φορείς με φλυαρίες και άσκοπες συζητήσεις. Και ακόμη καλύτερα να μην αναμειχθεί καν ο ίδιος σε συζητήσεις, ο καλύτερος ρόλος είναι αυτού που πληρώνει τις αμοιβές του διορισμένου δικηγόρου και μηχανικού χωρίς καμία άλλη εμπλοκή του στην υπόθεση. Διαφορετικά μέχρι το 2050 εδώ θα είμαστε να το συζητάμε.
    2 points
  3. Συμφωνώ με @astrah. Και το επόμενο βήμα θα είναι ένα μεταπτυχιακό κυρίως στην Αγγλία που είναι η έδρα του μηχανοκινήτου αθλητισμού (αλλά μέχρι να τελειώσεις μπορεί να έχουν αλλάξει αρκετά πράγματα)
    2 points
  4. Ο ιδιοκτήτης απευθύνεται σε δικηγόρο, διότι η αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος γίνεται μόνο δικαστικά Ο δικηγόρος (εφόσον γνωρίζει τα σχετικά) θα καθοδηγήσει το μηχανικό, για το πώς πρέπει να είναι το διάγραμμα
    2 points
  5. Φίλε μου αν μπορούσαν να βρίσκονται και να διορθώνονται τα προβλήματα μιάς εγκατάστασης στην Φωκίδα, από κάποιον μηχανικό στην Αθήνα ή στην Θεσσαλονίκη με το πληκτρολόγιο, νομίζω οι εγκαταστάτες - συνάδελφοί σου θα ήταν άνεργοι. Προφανώς υπάρχει κάποιο λάθος στις συνδέσεις, που θα πρέπει να βρείς και να διορθώσεις επί τόπου.
    2 points
  6. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    102.084 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  7. Version 1.0.0

    11.347 downloads

    Προϋπολογισμός σε excel του παραρτήματος Β του Ν. 4495/2017
    1 point
  8. Version Doc

    3.979 downloads

    Είναι ένα φύλλο καταγραφής αυθαίρετης κατασκευής Ν.4495/2017 φτιαγμένο στο Word για όσους χρησιμοποιούν tablet ή smartphone στο πεδίο.
    1 point
  9. Οι κόμποι είναι πλέον γνωστοί, το χτένι θα φτάσει εκεί σε 6 μήνες ... Δημοσιεύθηκαν σε ΦΕΚ : Α) 2871Β/5.7.2019 "Διαδικασίες εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών και χρήσεων του Τμήματος Δ΄ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ του ν.4495/2017" Β) 2872Β/5.7.2019 "Διαδικασίες δειγματοληπτικού ελέγχου Δηλώσεων Αυθαιρέτων, ηλεκτρονικής κλήρωσης και έκδοσης των διοικητικών πράξεων του άρθρου 108 του ν.4495/2017" Διαδικασίες εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων.pdf Διαδικασίες δειγματοληπτικού ελέγχου.pdf
    1 point
  10. Version 4

    2.486 downloads

    Το αρχικό αρχείο είναι του χρήστη panosf. Σε περίπτωση που μας ζητηθεί εκτυπωμένος ο αναλυτικός ή και για άλλες χρήσεις, θεώρησα βολικό και πρόστεσα στο αρχείο του Πάνου την απόκρυψη. Όταν μία γραμμή χρησιμοποιείται, η στήλη του εργαλείου παίρνει την τιμή 1, αλλιώς παίρνει 0. Μπορούν να φαίνονται τα 1 ή τα 0 ή όλα. Στην έκδοση 4, πρόσθεσα φύλλο για τον υπολογισμό του προστίμου των κλειστών χώρων όπου φαίνονται οι συντελεστές. Δεν ξέρω αν θα ζητηθεί στο μέλλον, γιατί προς το παρόν στην πλατφόρμα του ΤΕΕ, βάζουμε τις τιμές και βγαίνει μόνο του. Αν θα μας το ζητήσουν στις ΥΔΟΜ, με το αρχείο αντιγράφουμε τις τιμές από την πλατφόρμα και τις επιλογές (αναδυόμενες λίστες), όπου είναι πιο εμφανείς οι υπολογισμοί.
    1 point
  11. Version 1

    3.173 downloads

    Συμπληρώνουμε τα δεδομένα στο πρώτο φύλλο και συμπληρώνονται αυτόματα οι δηλώσεις ιδιοκτήτη και το συμφωνητικό , ΠΡΟΣΟΧΗ για να βάλετε το όνομα σας - αφμ κλπ στην δήλωση - εξουσιοδότηση μηχανικού και στο συμφωνητικό ξεκλειδώστε τα φύλλα με τον αριθμό 10
    1 point
  12. Version 0.1

    7.372 downloads

    Πρόκειται για ενα φυλλο word (Α3) στο οποίο μπορούμε να έχουμε συγκεντρωμένα όλα τα απαιτούμενα στοιχεία για την τακτοποίηση αυθαιρέτου με το Ν.4495. Χρήσιμο και κατά την αυτοψία στο ακίνητο.
    1 point
  13. Συνάδελφε, με μεγάλο σεβασμό προς την εμπειρία σου,ομως, τα κάτω σίδερα είναι απαραίτητα με την λογική οτι κατά την κατακόρυφη συνιστώσα του σεισμού υπάρχει η πιθανότητα αναστροφής των ροπών και να χρειαστεί να ενεργοποιηθουν οι κάτω οπλισμοί. Αυτό συμβαίνει σε σεισμούς με μεγάλη κατακόρυφη επιτάχυνση και δεν ειναι θεμα εκφοβισμου ή παράλειψης, είναι καθιερωμενη πρακτική πλεον. Δεν φοβερίζουμε κανέναν, οι κανόνες αλλάζουν, οι γνώσεις αυξάνουν, οτι έγινε ορθώς έγινε όταν εγινε. Αν δεν κάνω λάθος παντως το θέμα το προέβλεπε ο κανονισμός (ελαχιστος κατω οπλισμος προβολων).
    1 point
  14. Όχι. Ο "Οδηγός συμπλήρωσης εντύπου Ε3" που έχει εκδόσει πέρσι η ΑΑΔΕ και σύμφωνα με την τελευταία πρόσφατη (12-04-2019) ενημέρωσή του, αναφέρει: "Οι κωδικοί παραμένουν ανενεργοί για τις ατομικές επιχειρήσεις, ενώ για τα ΝΠ συμπληρώνονται από τον χρήστη ανά κατηγορία δραστηριότητας. Σύμφωνα με το Παράρτημα Γ του ν. 4308/2014 στον λογαριασμό 69 περιλαμβάνονται οι παρακάτω λογαριασμοί: 69 Φόρος εισοδήματος 69.01 Τρέχον φόρος (έξοδο) περιόδου 69.02 Αναβαλλόμενος φόρος (έξοδο) περιόδου 69.03 Προβλέψεις για διαφορές φορολογικού ελέγχου φόρου εισοδήματος"
    1 point
  15. Κατά την ταπεινή μου άποψη οι ξένες εταιρείες ανοίγουν γραφεία σε χώρες όπου: α) υπάρχει "κενό" στην υπάρχουσα αγορά και συνεπώς υπάρχουν ευκαιρίες για κέρδος => κατασκευή & εκμετάλλευση. β) η φορολογία και οι μισθοί των υπαλλήλων είναι πολύ μικροί. Παίρνουν μελέτες με μικρή προσφορά, και δίνουν ένα τμήμα (κυρίως σχέδια) σε αυτά τα γραφεία για να βγάλουν κέρδος. γ) οι διαδικασίες είναι απλοποιημένες. Δεν υπάρχει η γελοία γραφειοκρατία της Ελλάδας που κοστίζει πριν ξεκινήσει ο άλλος τη διαδικασία, και παίρνει χρόνο όσο: "Ένας Θεός ξέρει.." Θα πρέπει το κέρδος να είναι τεράστιο για να το ανεχτεί αυτό ένας επενδυτής. δ) δεν κοστίζουν οι εισφορές ενός εργαζομένου όσο περίπου και ο μισθός του. Πιστεύω με τη κάποια εμπειρία που έχω αποκτήσει ως μηχανικός στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, ότι είναι πιθανότερο στο επόμενο παγκόσμιο η εθνική Μογγολίας να βγει πρώτη, παρά να βρεθεί μεγάλη εταιρεία του εξωτερικού να επενδύσει στην Ελλάδα. Βάση των παραπάνω, αυτό που έχω ως εικόνα είναι πως αν γινόταν κάτι τέτοιο, αυτές οι εταιρείες θα έπαιρναν Έλληνες μηχανικούς, θα τους είχαν στο ΙΚΑ, και θα έκαναν σχέδια και μελέτες αφού τους εκπαίδευαν μηχανικοί απ' το εξωτερικό για τις συγκεκριμένες διαδικασίες και πρότυπα. Πέραν όμως αυτού, τόσοι Έλληνες υπάρχουν στις μεγάλες εταιρείες έξω που θα μπορούσαν οι ίδιες να τους κάνουν την πρόταση να μετακομίσουν στην Ελλάδα.
    1 point
  16. Ειτε το θελουμε ειτε οχι η προσφατη "μαστορικη" ειναι μια αποτυχημενη ιστορια.Τα παραδειγματα εκατονταδες. Και οχι μονο. Το φταιξικο του συναφιου μας ειναι μεγαλο οταν -δυστυχως- δεχομαστε την "μαστορικη" ή "του ιδιοκτητη" υποβαθμιση της ασφαλειας (αστο ξερω εγω ή δε θελω να μου στοιχισει τοσο θα το φτιαξω φτηνοτερο.)
    1 point
  17. Όχι, δεν είναι σωστό. Ακόμη και σε ιδιοκτησίες που δε διαθέτουν εγκατάσταση κεντρικής θέρμανσης (έστω εξαρτημένη από κοινόχρηστο λέβητα/καυστήρα), η νέα εγκατάσταση απαιτεί ΕΕΔΜΚ (29λ Ν. 4495/2017) στα δικαιολογητικά της οποίας -μεταξύ άλλων - απαιτείται "πλήρης μελέτη εγκατάστασης αυτόνομου (αφού αυτόνομο θα είναι) συστήματος θέρμανσης" (μελέτη απωλειών, μονοσωληνίου, κ.ο.κ.). Πριν από το Ν. 4495/2017 και τη σχετική ΥΑ για την ΕΕΔΜΚ που ακολούθησε, πολλές ΥΔΟΜ απαιτούσαν είτε έκδοση νέας ΟΑ είτε αναθεώρηση της υφισταμένης λόγω μεταβολής των Η/Μ μελετών και σχεδίων θέρμανσης και ύδρευσης. Τώρα, σε ό,τι αφορά στην τοποθέτηση της ΑΘ είτε στον εξώστη είτε στο δώμα, στην παράγραφο 2 του άρθρο 127 Ν. 4495/2017 -προσθήκη 7.- αναφέρεται (η περιπτωσή σας είναι ξεκάθαρα "αυτόνομο σύστημα θέρμανσης) : "...ο ιδιοκτήτης ...δικαιούται, με δική του δαπάνη, ευθύνη και επιμέλεια και κατά τρόπο που να μη θίγει τη θέρμανση των ιδιοκτησιών των λοιπών συνιδιοκτητών, ...να εγκαταστήσει σε αυτήν αυτόνομο σύστημα θέρμανσης κατά τα οριζόμενα στην παράγραφο 5. Ο απαιτούμενος εξοπλισμός εγκαθίσταται σύμφωνα με τις προδιαγραφές ασφαλούς λειτουργίας των εγκαταστάσεων, όπως ορίζονται από τις κείμενες διατάξεις κατά περίπτωση, και τοποθετείται εντός της αυτονομούμενης οριζόντιας ιδιοκτησίας ή σε χώρο που ανήκει στην κυριότητα ή στην αποκλειστική χρήση του ιδιοκτήτη. Οι σωληνώσεις της παροχής μπορεί να διέρχονται από την πρόσοψη του κτιρίου ή άλλους κοινόχρηστους χώρους σύμφωνα με τους όρους των κείμενων πολεοδομικών διατάξεων." Όπως βλέπετε, η ΑΘ μπορεί να τοποθετηθεί σε εξώστη του διαμερίσματος, καθώς αυτός αποτελεί χώρο αποκλειστικής χρήσης του ιδιοκτήτη (ακόμη και στη θέση στάθμευσης ή την αποθήκη). Το ίδιο όμως δεν μπορεί να γίνει και σε στέγη ή δώμα, παρ' ότι προβλέπεται αποκλειστική χρήση της συγκεκριμένης ιδιοκτησίας από τη σύσταση οριζοντίου ιδιοκτησίας και τον κανονισμό της πολυκατοικίας γιατί -πολύ απλά- τα Η/Μ συστήματα των οποίων η τοποθέτηση επιτρέπεται στις στέγες σύμφωνα με το άρθρου 19 του ΝΟΚ (4067/2012) είναι: "Καπνοδόχοι, αγωγοί αερισµού, εγκαταστάσεις ηλιακών συστηµάτων µε τοποθέτηση του δοχείου σε άµεση επαφή µε την άνω στάθµη του δώµατος και τοποθέτηση του συλλέκτη πάνω από αυτό, πύργοι ψύξης - η ΑΘ δεν είναι πύργος ψύξης- και δοχεία διαστολής", "... σύστηµα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιµες πηγές ενέργειας"" σε απόληξη κλιμακοστασίου (δώμα), ."...φωτοβολταϊκά πανέλα και...η τοποθέτηση αλεξικέραυνου." Σε ό,τι αφορά τη συναίνεση για κοινόχρηστα/κοινόκτητα, ακόμη και αν αυτή υπάρχει, αφορά μόνο τη διέλευση των σωληνώσεων και όχι την τοποθέτηση μέρους του εξοπλισμού (ΑΘ, λέβητες παντός είδους, δοχεία διαστολής,, εναλλάκτες, κυκλοφορητές, κ.λ.π.). Εφ' όσον το νέο σύστημα είναι "αυτόνομο" (δηλαδή ατομικό) αφ' ενός απαιτείται η εξασφάλιση της σχετικής ΕΕΔΜΚ, αφ' ετέρου πρέπει να ακολυθηθούν οι σχετικές πολεοδομικές διατάξεις που σας παρέθεσα πιο πάνω. Δύσκολα τα πράγματα, αγαπητέ μου...
    1 point
  18. Με την εντολή "match properties" νομίζω ότι είναι η διαδικασία που περιγράφεις, και όχι αντιγραφή.
    1 point
  19. Εκπληρώνω την παραπάνω υπόσχεση που είχα δώσει στο Υ.Γ. ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΣΟΔΑ = 10.000 ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ/ΚΑΤΑΒΛΗΤΕΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ = 3.000 ΤΑΜΕΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΕΙΣΦΟΡΩΝ, ΕΚΠΙΠΤΟΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΙΣΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ, ΑΠΟ 1/1-31/12 = 1.500 ΛΟΙΠΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ εκπιπτόμενες = 1.000 ΠΡΟΣΤΙΜΑ, ΦΟΡΟΙ, ΤΕΛΗ = 500 Το πρόστιμο συνιστά μόνιμη διαφορά. Οι ασφαλιστικές εισφορές παρουσιάζουν προσωρινές διαφορές. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Αρα συμπληρώνοντας το Ε3 μία φορά και απλά αλλάζοντας τους κωδ. 006 & 007 πρέπει να πάρουμε τα παρακάτω απποτελέσματα: ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΩΣ ΕΛ. ΕΠΑΓΓ. = έσοδα μειον όλα τα εκπιπόμενα έξοδα = 10000-1500-1000 = 7500 ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΩΣ ΕΛ. ΕΠΑΓΓ. (περ. στ' παρ. 2 αρ. 12 ν.4172/13, φορολογικό μπλοκάκι) έσοδα μείον μόνο ότι ειαφορες πληρώθηκαν = 10.000-1500 =8500 Συμπέρασμα ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΩΣ ΕΛ. ΕΠΑΓΓ. (λαμβάνονται υπόψη οι πίνακες Ζ, Δ, Ε, Φορολογική αναμόρφωση και γίνονται οι πράξεις του πιν.ΣΤ) και με μόνη αλλαγή τους κωδ. 006 και 007 ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΩΣ ΕΛ. ΕΠΑΓΓ. (περ. στ' παρ. 2 αρ. 12 ν.4172/13, φορολογικό μπλοκάκι) (λαμβάνονται υπόψη οι ίδιοι πίνακες Ζ, Δ, Ε, Φορολογική αναμόρφωση και οι ΑΓΝΟΟΥΝΤΑΙ οι πράξεις του πιν.ΣΤ) Οπότε και στις δύο περιπτώσεις μπορούμε να έχουμε και τα λογιστικά κέρδη (που δεν αλλάζουν, είναι τα ίδια είτε φορολογείσαι ως ελ. επαγγ. είτε φορολογείσαι ως ελ. επαγγ. μπλοκάκι) και να έχουμε: και πρακτικά τον πίνακα Β.6 των χρηματοοικονομικών καταστάσεων που πρέπει να φτιάχνουμε και τα φορολογικά κέρδη (τα οποία ενδιαφέρουν την ΑΑΔΕ) τα οποία είναι διαφορετικά (ανάλογα αν αντιμετωπίζεσαι φορολογικά ως ελ. επαγγ. ή ως ελ. επαγγ. φορολογικό μπλοκάκι) Και ακολουθούν συμπληρωμένοι ενδιάμεσοι πίνακες που δεν αλλάζουν και τα τα Ε3 σε pdf που με μόνη αλλαγή στους κωδ. 006 & 007 τροποποιείται ο τρόπος φορολόγησης. 00._Ε3_Ελ_Επαγγελματίας_Μπλοκάκι.pdf 00._Ε3_Ελ_Επαγγελματίας.pdf
    1 point
  20. Συνάδελφοι, σχετικά με το: ιβιβ) αποθήκη μέγιστης επιφάνειας 15 τ.μ. και ύψους έως 2,50 μέτρα. Μπορώ να έχω δύο ή τρεις αποθήκες όπου ή κάθε μια να μην υπερβαίνει τα 15τμ? Ή πρέπει να έχω αποκλειστικά ΜΙΑ αποθήκη έως 15τμ? Σημειωτέον ότι στο νόμο αναφέρει: "Υπάγονται στις διατάξεις του παρόντος και εξαιρούνται οριστικά από την κατεδάφιση, με την καταβολή παραβόλου ποσού διακοσίων πενήντα (250) ευρώ και χωρίς την καταβολή ειδικού προστίμου,οι εξής παραβάσεις, ανεξαρτήτως του αριθμού αυτών και υπό την προϋπόθεση ότι αυτές δεν περιλαμβάνονται στις διατάξεις του άρθρου 30 του παρόντος νόμου' Φαντάζομαι ότι το θέμα είχε λυθεί με τον 4178 γιατί υπήρχε και εκεί η παρούσα διάταξη. Επειδή όμως δεν μου είχε τύχει, βάζω το ερώτημα να υπάρχει και εδώ και για άλλους συναδέλφους. Ευχαριστώ
    1 point
  21. και πες...πες καποιος ξεχασε τις μπριζολες στη φωτια του BBQ... κι "αρπαξαν"... καλο μεσημερι σε ολους... :-)
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.