Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.204


  2. georgios_m

    georgios_m

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      2.409


  3. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      11.775


  4. ted78

    ted78

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.716


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 22/07/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. 1) Στην καρτέλα "Ηλ. Υπηρεσίες"-->"Υποχρεώσεις Κοινωνικής Ασφάλισης"-->"Εισφορές" στο εδάφιο "Ιστορικό Εισφορών από 1/1/2017" στο πεδίο του κάθε μήνα "Εξοφλήσεις Απαιτήσεων Εισφορών" μπορείς να δεις για τον κάθε μήνα από που προέρχονται τα ποσά που τον εξοφλούν (μερικά ... ή ολικά αν είσαι τακτικό πελάτης!!). 2) Όπως και στην καρτέλα "Ηλ. Υπηρεσίες"-->"Υποχρεώσεις Κοινωνικής Ασφάλισης"-->"Καταβολές" στο εδάφιο "Πιστωτικά Υπόλοιπα" μπορείς να δεις τι πιστωτικά ποσά υπάρχουν καθώς και από που προέρχονται. Υ.Γ. Το ποσό της επιστροφής που δηλώθηκε για συμψηφισμό αρχικά υπήρχε στο παραπάνω (2) ---μαζί με πιθανόν άλλα πιστωτικά ποσά--- και μάλιστα όχι ως μια εγγραφή αλλά δώδεκα δωδέκατα του ποσού. Όταν εκδόθηκε το μηνιαίο ειδοποιητήριο (εφόσον η δήλωση του συμψηφισμού έγινε πριν την έκδοσή του ειδοποιητηρίου) μέρος ή όλον του ποσού που υπήρχε στο παραπάνω (2) πήγε στο παραπάνω (1) και μάλιστα ως "Χ" δωδέκατα ανάλογα του ποσού που χρειάστηκε.
    2 points
  2. αγαπητή Μαρία, δεν ξέρω ούτε καν Πολιτικός Μηχ δεν είμαι ώστε να πω. Φαντάζομαι Πολιτικός Μηχανικός θα πρέπει να έρθει, προτίμησε ένα άνθρωπο νεότερης ηλικίας λέω 30 - 55 χρονών και μπορεί να πέφτω λίγο έξω. Να δει τα κτίρια, να δει που πονάνε, αν ειναι επικίνδυνα να κατοικούνται, να υπάρχουν χωρις εργασίες επισκευής. Ο Μηχανικός αυτός θα ξέρει να σε κατευθήνει πιο σωστά. Πρόσθεσε τονισμό στο κείμενο της δημοσιευσής σου. Eπεξεργασία και διόρθωση. Pavlos 33
    2 points
  3. Δεν ξέρω αν λέει αλήθεια η ψέμματα και ούτε με νοιάζει. Όπως δεν ξέρω επίσης, αν έχει κάποιες άλλες διαφορές με τον μηχανικό του και αν ψάχνει τρόπους να του ασκήσει πίεση. Το βασικό και αυτό που συμφωνούμε είναι, ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με την τακτοποίηση ακόμα και αν δεν γίνει καμία ενέργεια. Τα υπόλοιπα είναι εκ του περισσού.
    2 points
  4. και ποια μπορεί να είναι η άποψη του άλλου ? ότι δεν έκανε λάθος και ότι ο/η ερωτών/οθσα μας λέει ψέματα? ή ότι έβαλε εκεί την πόρτα γιατί εκεί θα προβλέπονταν σε τυχόν νέα διαρρύθμιση? Εξάλλου και εσύ ο ίδιος συμφωνείς ότι αυτό το λάθος δεν επηρεάζει σε καμιά περίπτωση την ρύθμιση? Επομένως προς τι η όλη από δω και πέρα επιπλέον συζήτηση του θέματος? έτσι για να χουμε να λέμε!
    2 points
  5. τι να μιλήσει με το μηχανικό για το κόστος συν/φε? Διορθώνει την κάτοψη και την ξανανεβάζει!! Τι δηλαδή να τη ζητήσει και τα ρέστα! (Πάντως και έτσι να την αφήσει δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ακόμα και μεταβίβαση να γίνει)
    2 points
  6. Φιλε Παύλο οπως θυμασαι στο παρελθον ειχαμε διαφωνησει για το συγκεκριμενο θεμα. Εχω δουλεψει σε κτηματολογια ενα καρο περιοχων.. πιστεψε με, η πλειοψηφια των μηχανικων ειναι αυτο που περιγραφει ο εδω παθων.. αυτο το πραγμα που συμβαινει σε αυτο το φορουμ, οι γνωσεις που εχετε (και διαδιδετε, οπως κανεις πχ και εσυ και βοηθας τοσο κοσμο) και κυριως το επιπεδο ηθικης που υπαρχει εδω μεσα αφορα μονο ενα 10% των μηχανικων.. μακαρι να μην ηταν ετσι αλλα δυστυχως ετσι ειναι, οσο περναει ο καιρος επιβεβαιωνεται και αλλο αυτη η αποψη μου.. Για εσας βεβαια ειναι ευχαριστο αυτο διοτι θα εχετε δουλεια για μια ζωη trust me.
    2 points
  7. είσαι σε ένα καλό δρόμο αλλά και δεν είσαι κιόλας. Σύντομα θα γνωρίσεις το τέρας της Ελληνικής γραφειοκρατίας και θα δεις ότι κατασκευές σαν αυτή που περιγράφεται στο πρώτο video στο land of oportunity με κάποιο τρόπο επιτρέπονται, όπως επιτρέπονται, εδώ όμως θα χρειαστείς αριθμό κυκλοφορίας και σου υπογράφω ότι το Υπουργείο συγκοινωνιών σε μια κατασκευή σαν αυτή που περιγράφεται στο πρώτο video δεν υπάρχει ούτε μια πιθανότητα στο εκατομύριο να σου δώσει άμεσα ή και λίγο αργότερα όσο επιτρέπει η μικρή μας γνώση να γνωρίζει. Ομως κατασκευές σαν αυτή που περιγράφεται στο πρώτο video είναι ωραίες. Είναι ιδιαίτερα ευχάριστο να μένεις με το σπίτι σου σε άλλο τόπο κάθε λίγους μήνες ίσως κιόλας και υπάρχουν άνθρωποι Αθήνα που το έχουν κάνει. Αναφέρομαι όμως σε άτομο που ζει σε σκάφος και αυτό δεν είναι κάτι που είναι μη πραγματοποιήσιμο. Συνέχισε το ψάξιμο και θα βρεις τον δρόμο. Εγώ να σου πω ότι ο τρόπος να περάσεις το Συγκοινωνιών και να πάρεις αριθμό κυκλοφορίας, αν πρέπει στην χώρα, το όχημα με το πλαίσιο να μπορεί να κυκλοφορεί στη χώρα. Ισως να μην είμαστε μαλιστα και η μόνη χώρα που κατασκευές χωρίς άδεια από το Υπουργείο συγκοινωνιών να μπορούν να κυκλοφορησουν, ίσως να υπάρχουν και άλλες ευρωπαικές χώρες που η κίνηση κατασκευών να απαγορεύεται, κατασκευή σαν αυτή που φαίνεται στο πρώτο video λεω' και πιστευω θα σε απασχολεί γιατι όποιος ζει με αυτά τα σπίτια και σε αυτά τα σπίτια, ισως να θέλει και εκτός χώρας να ζησει αν μπορει. Η λύση λοιπόν λέγεται τροχόσπιτο, που πρέπει να βρεις κάτι να παίρνει αριθμό και έγκριση υπουργείου, ακόμα και αν δεν βρεις αυτό που σου αρέσει, ή για οικονομικούς λόγους , είτε γιατί έχεις το μεράκι. Και εγώ το έχω αυτό. Μπορείς να βρεις κάτι μεταχειρισμένο, με τους χώρους που θες και τα άλλα, κρεβάτι με αποθηκευτικό χώρο από κάτω του, τουαλέτα, τροφοδοσία με ρευμα, ντουλάπια με ανακλινόμενη πορτα φτιάχνονται. Τελευταίο να κρατήσω, το ότι "σου είπαν φωτοβολταικά όταν δεν συνδέεσαι με την ΔΕΗ δεν βάζεις". Μια βόλτα σε σελίδες, σε λιμάνια ίσως θα σου δείξει ότι μικρά πάνελ που να μπορούν να υποστηρίξουν ένα μικρό ψυγείο ή / και λίγα φώτα πιστευω ότι γίνονται χωρίς να πρέπει να συνδεθείς με το δίκτυο ΔΕΗ, καθώς ξέρω ότι πουλιούνται, και υπάρχουν panel θέλω να πιστευω που να μπορεί να γίνει.
    1 point
  8. εγώ δεν συμφωνώ Δημήτρη και θα στο πω Κανα. Καθώς πρόσφατα είχα συζήτηση με Συνάδελφο και μου έλεγε πως υπάρχουν Μηχανικοί που κάνουν τακτοποιήσεις με 250 και 350€, δεν συμφωνώ ότι είναι υποχρέωση του Μηχανικού. Οταν ο ιδιοκτήτης πιέζει και ο Μηχανικός κάνει γεναιώτατη έκπτωση ζητώντας αμοιβή τακτοποίησης με 4495, 750€ και κλάμα ο ιδιοκτήτης που άλλοτε δεν έχει, στις παραλίες στις ειδήσεις όμως τους βλέπω συνέχεια και στα διόδια στην Εθνική οδό. Πρόσφατα με τον σεισμό της Παρασκευής ανακοινωνόταν στα νέα ότι έγινε τεράστιο μποτιλιάρισμα στην Εθνική και την Αττική οδό, μόνο όταν ο Μηχανικός πει, ζητάω 750 για μια εργασία των 1570€ αρχίζουν οι γκρίνιες, οι ερωτήσεις, τα ακόμα κάτι, πιο καλό κάτι κάνε μου ρε φίλε!
    1 point
  9. Καλημέρα σε όλους! Μιλησα με υπουργείο μεταφορών και υποδομών (εκεί υπάγεται τώρα η υπηρεσία). Η νέα διεύθυνση της υασβε είναι Ναυαρίνου 28 Καλαμαριά. Τηλέφωνα έβαλαν πριν 3-4 μέρες... είναι τα εξής: 2310 427885 (κα Ζηκοπούλου προϊσταμένη), 2310423566, 2310424027. ωράριο 7.00πμ-15.00μμ (εννοείται πηγα στην παλιά διευθυνση και ταλαιπωρήθηκα... ελπίζω να γλυτώσουν μερικοί με την ανάρτηση αυτή) φιλιά σε όλους
    1 point
  10. Οι ισχύοντες όροι δόμησης καθορίζονται από το ΦΕΚ 181 Δ 85 ως τροποποιήθηκε και ισχύει μαζί με την σχετική απόφαση οριοθέτησης του οικισμού. ο Μ.Σ.Δ είναι το "ταβάνι" συντελεστή δόμησης μέχρι να γίνει η πολεοδομική μελέτη στο μέλλον. Στις εκτός οικισμών περιοχές έχεις τις σχετικές ζώνες χρήσεων από το ΣΧΟΟΑΠ δημ. Εν. Κορώνης (π.χ ΤΑ, ΤΗ, ΑΓΡ κλπ) με τα ελάχιστα όρια αρτιότητας και κατάτμησης να είναι 4.000 τμ και αναφέρει μέσα το ΣΧΟΟΑΠ ότι για λοιπούς όρους δόμησης ισχύει το ΦΕΚ 270/Δ/85 χωρίς τις προβλεπόμενες παρεκκλίσεις και με την επιφύλαξη των διατάξεων περί δικτύου νατούρα 2000.
    1 point
  11. Χωρίς να μου έχει συμβεί (σε ανάλογη περίπτωση ακολούθησα την 1η περίπτωση που αναφέρετε), μπορεί να γίνει το 2) μιας και τα "ίδια κεφάλαια" υπολογίζονται συνολικά και όχι ανά κατηγορία δαπάνης.
    1 point
  12. Από τη στιγμή που το δικό σου οικόπεδο έχει πρόσωπο σε δρόμο και μπορεί να οικοδομηθεί έστω και με παραχώρηση, αν βλέπεις ότι δεν υπάρχει διαμορφωμένος δρόμος και σε παλιά συμβόλαια δεν αναγράφεται κάτι δεν νομίζω ότι πρέπει να ψάξεις κάτι περισσότερο. Ενδεχομένως, αν κάποιος πρέπει να ψάξει είναι ο γείτονας που μπορεί να μην έχει πρόσωπο σε οδό. Στους οικισμούς πριν πολλά χρόνια όταν τα σπίτια ήταν ακόμη πλινθόκτιστα, πολλές φορές άφηναν ένα μικρό κενό μεταξύ τους για να απορρέουν τα νερά από τις σκεπές και ήταν μια άτυπη συμφωνία μεταξύ τους, όπου βεβαίως μέσα από τα στενά αυτά με πολύ μεγάλη δυσκολία μπορούσε να χωρέσει άνθρωπος. Τα άλλα πολύ στενά δρομάκια ή δίοδοι μάλλον προσομοιάζουν προς τις "δουλείες διέλευσης" παρά με κοινόχρηστους χώρους καθώς τις περισσότερες φορές φαίνεται ότι εξυπηρετούσαν μια το πολύ δυο ιδιοκτησίες.
    1 point
  13. @ΚΑΝΑ Αν ήταν πελάτης μου θα έκανα αυτό που λες, αλλά δεν το θεωρώ σωστό να δώσω μια τέτοια συμβουλή στο forum, για τη δουλειά κάποιου άλλου, χωρίς να γνωρίζω την άποψη και των δύο πλευρών.
    1 point
  14. Δηλαδή είχε ο μηχανικός το παλιό το σωστό και αποφάσισε μονος του να κάνει καινούργιο λανθασμένο?
    1 point
  15. Μήπως είχατε συμφωνήσει να κάνετε αλλαγη διαρύθμισης με τον μηχανικό και μετά το μετενοιώσατε?
    1 point
  16. άλλο ο αέρας, όπου χτιζεις νομιμα με αδεια, και άλλο η αποκλειστικη χρηση του δωματος, που δεν την εχεις, αρα το δωμα ειναι κοινοχρηστο, αρα μπορεις να τακτοποιήσεις με το "εκ κατασκευης", αλλά δεν μπορεις να κανεις τροποποιηση της συστασης και να δοσεις χιλιοστα, διοτι δεν ειναι και "σε ολους τους οροφους" Αρα, - ή τακτοποιεις, απλα για να τακτοποιησεις, γενικως και αοριστως, αλλά και χωρις πρακτικο αποτελεσμα ιδιοκτησιακα... αλλά, αν χτισεις μετα δίπλα θα πρεπει να ειναι ανεξαρτητο στατικώς, για να μπορει να γκρεμισθει το τακτοποιημενο μετα 30 χρονια... ...λέμε.... τωωωρα ..... - ή χρησιμοποιεις μερος των χιλιοστων του αερα για να νομιμοποιησεις και να κανεις μονος σου τροποποιηση της συστασης, όπως εχεις δικαιωμα και θα εκανες αν εβγαζες εξ αρχης κανονικη αδεια, οριζοντας μερικα απο τα χιλιοστα του αερα σε αυτα τα τμ. και κρατωντας τα υπολοιπα για το μελλον. Και φορολογικα ωφελεισαι διοτι, τα χιλιοστα που θα παρεις για να τα βαλεις στο αυθαιρετο, θα αφαιρεθουν απο τα χιλιοστα που χρεωνεται σημερα για ΕΝΦΙΑ, σαν υπολοιπο δικαιωματος ανοικοδομησης. Λιγα ή πολλα δεν εχει σημασια. αυτα
    1 point
  17. Αγαπητέ ntanos Η δική μου εμπειρία (και μακάρι να είναι έτσι σε όλη τη χώρα) δείχνει ότι τα νέα παιδιά (<40), στην πλειοψηφία τους, παίζουν τίμια το παιχνίδι. Διότι ο ανταγωνισμός είναι σκληρός, και μόνο με επαρκείς γνώσεις κι επαγγελματική αξιοπρέπεια θα επιβιώσουν. Ένα από τα καλά της κρίσης, είναι ότι αρχίζει να καθαρίζει η ήρα από το σιτάρι.
    1 point
  18. Από τα μέχρι τώρα λεγόμενά σου, αντιλαμβάνομαι ότι στην περιοχή σου δεν υπάρχει "επαρκής" ανταγωνισμός, διότι "μηχανικοί" με τέτοιες συμπεριφορές θα είχαν περιθωριοποιηθεί. Κάνε αυτό που σου πρότεινε ο ΙΑΣΟΝΑΣ πιο πάνω. Έτσι κι αλλιώς το (σωστά αποτυπωμένο) εξαρτημένο διάγραμμα θα σου χρειαστεί για πιθανή ένσταση στο Κτημ/γιο. Ξέχασε λοιπόν την προκαταβολή και βρες ένα σοβαρό συνάδελφο να κάνεις τη δουλειά σου, και να έχεις μια μόνιμη συνεργασία μαζί του από δω και στο εξής. Ίσως θα μπορούσαμε να σε βοηθήσουμε περισσότερο αν ξέραμε την περιοχή, αλλά είναι βασική αρχή του φόρουμ να μην μπαίνουμε σε αυτό το τριπάκι (ψάρεμα πελατών).
    1 point
  19. Μάλλον κάποιος απόφοιτος ΤΕΙ του/της έφαγε την θέση εργασίας και το κρατάει μανιάτικο.
    1 point
  20. Εγώ διορθώνω επάνω στης αδείας και δίπλα κάνω νέο με τους υπολογισμούς.. Αν είναι νέο και το τοπογραφικό, βάζω το εγκεκριμένο και δίπλα το καινούριο....
    1 point
  21. Δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα. Μήπως δεν είναι το κράτος ηλίθιο? Μήπως ηλίθιοι είναι όλοι όσοι εθελοτυφλούν θέλοντας να βαφτίσουν οικοδομήσιμο ένα χωραφάκι το οποίο βρίσκεται σε μέρος με ουδεμία υποδομή (οδικό δίκτυο, πεζοδρόμια, αποχέτευση κλπ) να φιλοξενήσει κατοικίες? ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΗΛΙΘΙΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΕΚΕΙΝΗ ΠΟΥ ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΡΙΣΙΜΗ ΜΑΖΑ?.. Υ.Γ.1 Όταν αγόραζες μη άρτιο γεωτεμάχιο (αγρόκτημα) ήξερες πολύ καλά τι έκανες. Αγόραζες χωράφι προκειμένου να καλλιεργήσεις. Ας έδινες περισσότερα χρήματα και να αποκτούσες οικόπεδο. Υ.Γ.2 Υπάρχουν και οι παρεκλήσεις προκειμένου να μην γίνονται αδικίες.
    1 point
  22. το παράδειγμα ειναι άστοχο η εξέλιξη της Αθήνας δεν έχει να κάνει τόσο με την αρχιτεκτονική όσο με την πολεοδομία και κυρίως με την κρατική πολιτική που εφαρμόστηκε επίσης έχει να κάνει με το γεγονός οτι στην Ελλάδα δεν αρχιτεκτονούν μόνο αρχιτέκτονες τέλος, υπάρχουν και κάποια σημαντικά πλεονεκτήματα που δημιουργήθηκαν μέσα από αυτήν την εξελιξη που σήμερα πλεον έχουν αρχίσει να αναγνωρίζονται ο έλεγχος θα έπρεπε να έπεται της μελέτης στην κατασκευή διότι στα σχέδια "κτιζω ανώγεια και κατώγια" πολλές φορές συμβαίνει το αντίθετο η καμμία πρόταση είναι καλύτερη από τη λανθασμένη (όσο καλή πρόθεση και αν υπάρχει)
    1 point
  23. καθώς Martina η πρώτη σου δημοσίευση δείχνει ένα μικρό σπίτι πάνω σε ρόδες. Σε ενδιαφέρει να το κινείς, θα ήθελες κατα διαστήματα να το "παρκάρεις" κάπου αλλού?
    0 points
  24. "Τα υπόλοιπα είναι εκ του περισσού." [ελπιζω οτι εδω τελειωσαμε με το θεμα...οριστικα ] καλημερα και καλη εβδομαδα σε όλους
    0 points
  25. Υπάρχει δυνατότητα εισαγωγής στο σύστημα της διορθωμένης κάτοψης. Για το θέμα του πιθανού κόστους θα πρέπει να μιλήσετε με τον μηχανικό σας.
    0 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.