Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      11.732


  2. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.190


  3. georgios_m

    georgios_m

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      2.408


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.652


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 22/07/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. 1) Στην καρτέλα "Ηλ. Υπηρεσίες"-->"Υποχρεώσεις Κοινωνικής Ασφάλισης"-->"Εισφορές" στο εδάφιο "Ιστορικό Εισφορών από 1/1/2017" στο πεδίο του κάθε μήνα "Εξοφλήσεις Απαιτήσεων Εισφορών" μπορείς να δεις για τον κάθε μήνα από που προέρχονται τα ποσά που τον εξοφλούν (μερικά ... ή ολικά αν είσαι τακτικό πελάτης!!). 2) Όπως και στην καρτέλα "Ηλ. Υπηρεσίες"-->"Υποχρεώσεις Κοινωνικής Ασφάλισης"-->"Καταβολές" στο εδάφιο "Πιστωτικά Υπόλοιπα" μπορείς να δεις τι πιστωτικά ποσά υπάρχουν καθώς και από που προέρχονται. Υ.Γ. Το ποσό της επιστροφής που δηλώθηκε για συμψηφισμό αρχικά υπήρχε στο παραπάνω (2) ---μαζί με πιθανόν άλλα πιστωτικά ποσά--- και μάλιστα όχι ως μια εγγραφή αλλά δώδεκα δωδέκατα του ποσού. Όταν εκδόθηκε το μηνιαίο ειδοποιητήριο (εφόσον η δήλωση του συμψηφισμού έγινε πριν την έκδοσή του ειδοποιητηρίου) μέρος ή όλον του ποσού που υπήρχε στο παραπάνω (2) πήγε στο παραπάνω (1) και μάλιστα ως "Χ" δωδέκατα ανάλογα του ποσού που χρειάστηκε.
    2 points
  2. αγαπητή Μαρία, δεν ξέρω ούτε καν Πολιτικός Μηχ δεν είμαι ώστε να πω. Φαντάζομαι Πολιτικός Μηχανικός θα πρέπει να έρθει, προτίμησε ένα άνθρωπο νεότερης ηλικίας λέω 30 - 55 χρονών και μπορεί να πέφτω λίγο έξω. Να δει τα κτίρια, να δει που πονάνε, αν ειναι επικίνδυνα να κατοικούνται, να υπάρχουν χωρις εργασίες επισκευής. Ο Μηχανικός αυτός θα ξέρει να σε κατευθήνει πιο σωστά. Πρόσθεσε τονισμό στο κείμενο της δημοσιευσής σου. Eπεξεργασία και διόρθωση. Pavlos 33
    2 points
  3. Δεν ξέρω αν λέει αλήθεια η ψέμματα και ούτε με νοιάζει. Όπως δεν ξέρω επίσης, αν έχει κάποιες άλλες διαφορές με τον μηχανικό του και αν ψάχνει τρόπους να του ασκήσει πίεση. Το βασικό και αυτό που συμφωνούμε είναι, ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με την τακτοποίηση ακόμα και αν δεν γίνει καμία ενέργεια. Τα υπόλοιπα είναι εκ του περισσού.
    2 points
  4. και ποια μπορεί να είναι η άποψη του άλλου ? ότι δεν έκανε λάθος και ότι ο/η ερωτών/οθσα μας λέει ψέματα? ή ότι έβαλε εκεί την πόρτα γιατί εκεί θα προβλέπονταν σε τυχόν νέα διαρρύθμιση? Εξάλλου και εσύ ο ίδιος συμφωνείς ότι αυτό το λάθος δεν επηρεάζει σε καμιά περίπτωση την ρύθμιση? Επομένως προς τι η όλη από δω και πέρα επιπλέον συζήτηση του θέματος? έτσι για να χουμε να λέμε!
    2 points
  5. τι να μιλήσει με το μηχανικό για το κόστος συν/φε? Διορθώνει την κάτοψη και την ξανανεβάζει!! Τι δηλαδή να τη ζητήσει και τα ρέστα! (Πάντως και έτσι να την αφήσει δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ακόμα και μεταβίβαση να γίνει)
    2 points
  6. Φιλε Παύλο οπως θυμασαι στο παρελθον ειχαμε διαφωνησει για το συγκεκριμενο θεμα. Εχω δουλεψει σε κτηματολογια ενα καρο περιοχων.. πιστεψε με, η πλειοψηφια των μηχανικων ειναι αυτο που περιγραφει ο εδω παθων.. αυτο το πραγμα που συμβαινει σε αυτο το φορουμ, οι γνωσεις που εχετε (και διαδιδετε, οπως κανεις πχ και εσυ και βοηθας τοσο κοσμο) και κυριως το επιπεδο ηθικης που υπαρχει εδω μεσα αφορα μονο ενα 10% των μηχανικων.. μακαρι να μην ηταν ετσι αλλα δυστυχως ετσι ειναι, οσο περναει ο καιρος επιβεβαιωνεται και αλλο αυτη η αποψη μου.. Για εσας βεβαια ειναι ευχαριστο αυτο διοτι θα εχετε δουλεια για μια ζωη trust me.
    2 points
  7. είσαι σε ένα καλό δρόμο αλλά και δεν είσαι κιόλας. Σύντομα θα γνωρίσεις το τέρας της Ελληνικής γραφειοκρατίας και θα δεις ότι κατασκευές σαν αυτή που περιγράφεται στο πρώτο video στο land of oportunity με κάποιο τρόπο επιτρέπονται, όπως επιτρέπονται, εδώ όμως θα χρειαστείς αριθμό κυκλοφορίας και σου υπογράφω ότι το Υπουργείο συγκοινωνιών σε μια κατασκευή σαν αυτή που περιγράφεται στο πρώτο video δεν υπάρχει ούτε μια πιθανότητα στο εκατομύριο να σου δώσει άμεσα ή και λίγο αργότερα όσο επιτρέπει η μικρή μας γνώση να γνωρίζει. Ομως κατασκευές σαν αυτή που περιγράφεται στο πρώτο video είναι ωραίες. Είναι ιδιαίτερα ευχάριστο να μένεις με το σπίτι σου σε άλλο τόπο κάθε λίγους μήνες ίσως κιόλας και υπάρχουν άνθρωποι Αθήνα που το έχουν κάνει. Αναφέρομαι όμως σε άτομο που ζει σε σκάφος και αυτό δεν είναι κάτι που είναι μη πραγματοποιήσιμο. Συνέχισε το ψάξιμο και θα βρεις τον δρόμο. Εγώ να σου πω ότι ο τρόπος να περάσεις το Συγκοινωνιών και να πάρεις αριθμό κυκλοφορίας, αν πρέπει στην χώρα, το όχημα με το πλαίσιο να μπορεί να κυκλοφορεί στη χώρα. Ισως να μην είμαστε μαλιστα και η μόνη χώρα που κατασκευές χωρίς άδεια από το Υπουργείο συγκοινωνιών να μπορούν να κυκλοφορησουν, ίσως να υπάρχουν και άλλες ευρωπαικές χώρες που η κίνηση κατασκευών να απαγορεύεται, κατασκευή σαν αυτή που φαίνεται στο πρώτο video λεω' και πιστευω θα σε απασχολεί γιατι όποιος ζει με αυτά τα σπίτια και σε αυτά τα σπίτια, ισως να θέλει και εκτός χώρας να ζησει αν μπορει. Η λύση λοιπόν λέγεται τροχόσπιτο, που πρέπει να βρεις κάτι να παίρνει αριθμό και έγκριση υπουργείου, ακόμα και αν δεν βρεις αυτό που σου αρέσει, ή για οικονομικούς λόγους , είτε γιατί έχεις το μεράκι. Και εγώ το έχω αυτό. Μπορείς να βρεις κάτι μεταχειρισμένο, με τους χώρους που θες και τα άλλα, κρεβάτι με αποθηκευτικό χώρο από κάτω του, τουαλέτα, τροφοδοσία με ρευμα, ντουλάπια με ανακλινόμενη πορτα φτιάχνονται. Τελευταίο να κρατήσω, το ότι "σου είπαν φωτοβολταικά όταν δεν συνδέεσαι με την ΔΕΗ δεν βάζεις". Μια βόλτα σε σελίδες, σε λιμάνια ίσως θα σου δείξει ότι μικρά πάνελ που να μπορούν να υποστηρίξουν ένα μικρό ψυγείο ή / και λίγα φώτα πιστευω ότι γίνονται χωρίς να πρέπει να συνδεθείς με το δίκτυο ΔΕΗ, καθώς ξέρω ότι πουλιούνται, και υπάρχουν panel θέλω να πιστευω που να μπορεί να γίνει.
    1 point
  8. εγώ δεν συμφωνώ Δημήτρη και θα στο πω Κανα. Καθώς πρόσφατα είχα συζήτηση με Συνάδελφο και μου έλεγε πως υπάρχουν Μηχανικοί που κάνουν τακτοποιήσεις με 250 και 350€, δεν συμφωνώ ότι είναι υποχρέωση του Μηχανικού. Οταν ο ιδιοκτήτης πιέζει και ο Μηχανικός κάνει γεναιώτατη έκπτωση ζητώντας αμοιβή τακτοποίησης με 4495, 750€ και κλάμα ο ιδιοκτήτης που άλλοτε δεν έχει, στις παραλίες στις ειδήσεις όμως τους βλέπω συνέχεια και στα διόδια στην Εθνική οδό. Πρόσφατα με τον σεισμό της Παρασκευής ανακοινωνόταν στα νέα ότι έγινε τεράστιο μποτιλιάρισμα στην Εθνική και την Αττική οδό, μόνο όταν ο Μηχανικός πει, ζητάω 750 για μια εργασία των 1570€ αρχίζουν οι γκρίνιες, οι ερωτήσεις, τα ακόμα κάτι, πιο καλό κάτι κάνε μου ρε φίλε!
    1 point
  9. Καλημέρα σε όλους! Μιλησα με υπουργείο μεταφορών και υποδομών (εκεί υπάγεται τώρα η υπηρεσία). Η νέα διεύθυνση της υασβε είναι Ναυαρίνου 28 Καλαμαριά. Τηλέφωνα έβαλαν πριν 3-4 μέρες... είναι τα εξής: 2310 427885 (κα Ζηκοπούλου προϊσταμένη), 2310423566, 2310424027. ωράριο 7.00πμ-15.00μμ (εννοείται πηγα στην παλιά διευθυνση και ταλαιπωρήθηκα... ελπίζω να γλυτώσουν μερικοί με την ανάρτηση αυτή) φιλιά σε όλους
    1 point
  10. Οι ισχύοντες όροι δόμησης καθορίζονται από το ΦΕΚ 181 Δ 85 ως τροποποιήθηκε και ισχύει μαζί με την σχετική απόφαση οριοθέτησης του οικισμού. ο Μ.Σ.Δ είναι το "ταβάνι" συντελεστή δόμησης μέχρι να γίνει η πολεοδομική μελέτη στο μέλλον. Στις εκτός οικισμών περιοχές έχεις τις σχετικές ζώνες χρήσεων από το ΣΧΟΟΑΠ δημ. Εν. Κορώνης (π.χ ΤΑ, ΤΗ, ΑΓΡ κλπ) με τα ελάχιστα όρια αρτιότητας και κατάτμησης να είναι 4.000 τμ και αναφέρει μέσα το ΣΧΟΟΑΠ ότι για λοιπούς όρους δόμησης ισχύει το ΦΕΚ 270/Δ/85 χωρίς τις προβλεπόμενες παρεκκλίσεις και με την επιφύλαξη των διατάξεων περί δικτύου νατούρα 2000.
    1 point
  11. Χωρίς να μου έχει συμβεί (σε ανάλογη περίπτωση ακολούθησα την 1η περίπτωση που αναφέρετε), μπορεί να γίνει το 2) μιας και τα "ίδια κεφάλαια" υπολογίζονται συνολικά και όχι ανά κατηγορία δαπάνης.
    1 point
  12. Από τη στιγμή που το δικό σου οικόπεδο έχει πρόσωπο σε δρόμο και μπορεί να οικοδομηθεί έστω και με παραχώρηση, αν βλέπεις ότι δεν υπάρχει διαμορφωμένος δρόμος και σε παλιά συμβόλαια δεν αναγράφεται κάτι δεν νομίζω ότι πρέπει να ψάξεις κάτι περισσότερο. Ενδεχομένως, αν κάποιος πρέπει να ψάξει είναι ο γείτονας που μπορεί να μην έχει πρόσωπο σε οδό. Στους οικισμούς πριν πολλά χρόνια όταν τα σπίτια ήταν ακόμη πλινθόκτιστα, πολλές φορές άφηναν ένα μικρό κενό μεταξύ τους για να απορρέουν τα νερά από τις σκεπές και ήταν μια άτυπη συμφωνία μεταξύ τους, όπου βεβαίως μέσα από τα στενά αυτά με πολύ μεγάλη δυσκολία μπορούσε να χωρέσει άνθρωπος. Τα άλλα πολύ στενά δρομάκια ή δίοδοι μάλλον προσομοιάζουν προς τις "δουλείες διέλευσης" παρά με κοινόχρηστους χώρους καθώς τις περισσότερες φορές φαίνεται ότι εξυπηρετούσαν μια το πολύ δυο ιδιοκτησίες.
    1 point
  13. @ΚΑΝΑ Αν ήταν πελάτης μου θα έκανα αυτό που λες, αλλά δεν το θεωρώ σωστό να δώσω μια τέτοια συμβουλή στο forum, για τη δουλειά κάποιου άλλου, χωρίς να γνωρίζω την άποψη και των δύο πλευρών.
    1 point
  14. Δηλαδή είχε ο μηχανικός το παλιό το σωστό και αποφάσισε μονος του να κάνει καινούργιο λανθασμένο?
    1 point
  15. Μήπως είχατε συμφωνήσει να κάνετε αλλαγη διαρύθμισης με τον μηχανικό και μετά το μετενοιώσατε?
    1 point
  16. άλλο ο αέρας, όπου χτιζεις νομιμα με αδεια, και άλλο η αποκλειστικη χρηση του δωματος, που δεν την εχεις, αρα το δωμα ειναι κοινοχρηστο, αρα μπορεις να τακτοποιήσεις με το "εκ κατασκευης", αλλά δεν μπορεις να κανεις τροποποιηση της συστασης και να δοσεις χιλιοστα, διοτι δεν ειναι και "σε ολους τους οροφους" Αρα, - ή τακτοποιεις, απλα για να τακτοποιησεις, γενικως και αοριστως, αλλά και χωρις πρακτικο αποτελεσμα ιδιοκτησιακα... αλλά, αν χτισεις μετα δίπλα θα πρεπει να ειναι ανεξαρτητο στατικώς, για να μπορει να γκρεμισθει το τακτοποιημενο μετα 30 χρονια... ...λέμε.... τωωωρα ..... - ή χρησιμοποιεις μερος των χιλιοστων του αερα για να νομιμοποιησεις και να κανεις μονος σου τροποποιηση της συστασης, όπως εχεις δικαιωμα και θα εκανες αν εβγαζες εξ αρχης κανονικη αδεια, οριζοντας μερικα απο τα χιλιοστα του αερα σε αυτα τα τμ. και κρατωντας τα υπολοιπα για το μελλον. Και φορολογικα ωφελεισαι διοτι, τα χιλιοστα που θα παρεις για να τα βαλεις στο αυθαιρετο, θα αφαιρεθουν απο τα χιλιοστα που χρεωνεται σημερα για ΕΝΦΙΑ, σαν υπολοιπο δικαιωματος ανοικοδομησης. Λιγα ή πολλα δεν εχει σημασια. αυτα
    1 point
  17. Αγαπητέ ntanos Η δική μου εμπειρία (και μακάρι να είναι έτσι σε όλη τη χώρα) δείχνει ότι τα νέα παιδιά (<40), στην πλειοψηφία τους, παίζουν τίμια το παιχνίδι. Διότι ο ανταγωνισμός είναι σκληρός, και μόνο με επαρκείς γνώσεις κι επαγγελματική αξιοπρέπεια θα επιβιώσουν. Ένα από τα καλά της κρίσης, είναι ότι αρχίζει να καθαρίζει η ήρα από το σιτάρι.
    1 point
  18. Από τα μέχρι τώρα λεγόμενά σου, αντιλαμβάνομαι ότι στην περιοχή σου δεν υπάρχει "επαρκής" ανταγωνισμός, διότι "μηχανικοί" με τέτοιες συμπεριφορές θα είχαν περιθωριοποιηθεί. Κάνε αυτό που σου πρότεινε ο ΙΑΣΟΝΑΣ πιο πάνω. Έτσι κι αλλιώς το (σωστά αποτυπωμένο) εξαρτημένο διάγραμμα θα σου χρειαστεί για πιθανή ένσταση στο Κτημ/γιο. Ξέχασε λοιπόν την προκαταβολή και βρες ένα σοβαρό συνάδελφο να κάνεις τη δουλειά σου, και να έχεις μια μόνιμη συνεργασία μαζί του από δω και στο εξής. Ίσως θα μπορούσαμε να σε βοηθήσουμε περισσότερο αν ξέραμε την περιοχή, αλλά είναι βασική αρχή του φόρουμ να μην μπαίνουμε σε αυτό το τριπάκι (ψάρεμα πελατών).
    1 point
  19. Μάλλον κάποιος απόφοιτος ΤΕΙ του/της έφαγε την θέση εργασίας και το κρατάει μανιάτικο.
    1 point
  20. Εγώ διορθώνω επάνω στης αδείας και δίπλα κάνω νέο με τους υπολογισμούς.. Αν είναι νέο και το τοπογραφικό, βάζω το εγκεκριμένο και δίπλα το καινούριο....
    1 point
  21. Δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα. Μήπως δεν είναι το κράτος ηλίθιο? Μήπως ηλίθιοι είναι όλοι όσοι εθελοτυφλούν θέλοντας να βαφτίσουν οικοδομήσιμο ένα χωραφάκι το οποίο βρίσκεται σε μέρος με ουδεμία υποδομή (οδικό δίκτυο, πεζοδρόμια, αποχέτευση κλπ) να φιλοξενήσει κατοικίες? ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΗΛΙΘΙΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΕΚΕΙΝΗ ΠΟΥ ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΡΙΣΙΜΗ ΜΑΖΑ?.. Υ.Γ.1 Όταν αγόραζες μη άρτιο γεωτεμάχιο (αγρόκτημα) ήξερες πολύ καλά τι έκανες. Αγόραζες χωράφι προκειμένου να καλλιεργήσεις. Ας έδινες περισσότερα χρήματα και να αποκτούσες οικόπεδο. Υ.Γ.2 Υπάρχουν και οι παρεκλήσεις προκειμένου να μην γίνονται αδικίες.
    1 point
  22. το παράδειγμα ειναι άστοχο η εξέλιξη της Αθήνας δεν έχει να κάνει τόσο με την αρχιτεκτονική όσο με την πολεοδομία και κυρίως με την κρατική πολιτική που εφαρμόστηκε επίσης έχει να κάνει με το γεγονός οτι στην Ελλάδα δεν αρχιτεκτονούν μόνο αρχιτέκτονες τέλος, υπάρχουν και κάποια σημαντικά πλεονεκτήματα που δημιουργήθηκαν μέσα από αυτήν την εξελιξη που σήμερα πλεον έχουν αρχίσει να αναγνωρίζονται ο έλεγχος θα έπρεπε να έπεται της μελέτης στην κατασκευή διότι στα σχέδια "κτιζω ανώγεια και κατώγια" πολλές φορές συμβαίνει το αντίθετο η καμμία πρόταση είναι καλύτερη από τη λανθασμένη (όσο καλή πρόθεση και αν υπάρχει)
    1 point
  23. καθώς Martina η πρώτη σου δημοσίευση δείχνει ένα μικρό σπίτι πάνω σε ρόδες. Σε ενδιαφέρει να το κινείς, θα ήθελες κατα διαστήματα να το "παρκάρεις" κάπου αλλού?
    0 points
  24. "Τα υπόλοιπα είναι εκ του περισσού." [ελπιζω οτι εδω τελειωσαμε με το θεμα...οριστικα ] καλημερα και καλη εβδομαδα σε όλους
    0 points
  25. Υπάρχει δυνατότητα εισαγωγής στο σύστημα της διορθωμένης κάτοψης. Για το θέμα του πιθανού κόστους θα πρέπει να μιλήσετε με τον μηχανικό σας.
    0 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.