Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 30/07/2019 σε όλες τις περιοχές
-
Δεν διαφωνεί κανείς σε αυτό. Όμως όταν και απαντάνε τότε φαντάζομαι ότι κάτι τρέχει. Καλά τα FAQ και το engineering council, όταν όμως παίρνω την παραπάνω απάντηση απο erp, τότε εγώ προσωπικά θα κοντοσταθώ να το σκεφτώ λιγάκι. Προσωπικά, δεν με απασχολεί ιδιαίτερα αν θα είναι member η civil - απλά θεώρησα σωστό να ενημερώσω Εν πάση περιπτώση, εγώ δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο. Έχω απευθύνει κάποια ερωτήματα στο erp, όταν με το καλό απαντήσουν θα ενημερώσω.1 point
-
σωστα, εχεις ΔΔ, που θα αφορα ειτε μονον δυο ΟΙ ή και ολες. Αρα, ολοι μαζι μοιραζονται τα 250, αλλως μόνος του ο ενδιαφερόμενος. [πότε έγιναν οι 4 ΟΙ?"]1 point
-
Καλησπέρα Γιάννη. Δες εδώ. το επίσημο guidance του ICE - FAQ. Δεν υπάρχει καμία απολύτως διαφορά των μελών ως προς τον τρόπο εγγραφής τους, κάποια διαφοροποίηση μεταξύ των μελών, όπως και κανένας άλλος επαγγελματικός τίτλος πέραν των γνωστών. Επίσης, τον τρόπο που γίνεται κάποιος μέλος τον γνωρίζει μόνο αυτός, το ICE, και ο Θεός για εκείνους που πιστεύουν. Το ICE δεν δέχεται ως μέλη του μόνο Civil Engineers. Δέχεται άτομα που ασκούν κάποια δραστηριότητα του Civil Engineer. Πχ, πέραν από Civil, Τοπογράφοι μπορούν να γίνουν μέλη του, Γεωλόγοι, Surveyors κτλ. Αυτοί πρώτα περνάνε academic assessment. Τσεκαρισμένο και έχω και δικό μου άνθρωπο. Δες και εσύ το FAQ. Κατά τα άλλα, Chartered = Engineering Council (καμία μα καμία σχέση με το ICE) , FICE/MICE = ICE (καμία σχέση με το Engineering Council). Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Civil Engineer ο καθένας μπορεί να δηλώνει διότι το επάγγελμα δεν είναι regulated. Το επάγγελμα όμως του Chartered Engineer είναι, και αυτό δεν μπορεί να το δηλώσει κάποιος που δεν είναι. Τώρα, το σε ποιον θα συστηθεί κάποιος στο HB (σε μία χώρα που και το καλημέρα με shortcut το λένε) ως "Good afternoon είμαι ο Chartered Civil Engineer Thanasis Παπαγεωργακοπουλοκωνσταντινογιαννόπουλος" δεν μπορώ να το φανταστώ Κλείνοντας, έχω επισυνάψει τον τίτλο μας όταν υπογράφουμε μία μελέτη (in accordance with the requirements of DMRB BD02/12). Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Οποιοσδήποτε θέλει να λάβει τεκμηριωμένη απάντηση => [email protected] . Την επομένη θα σας έχουν απαντήσει.1 point
-
Καλησπέρα Παύλο, όσο αφορά το (1) ξεκάθαρα όχι. Θα είναι σφάλμα να βάλεις σε layer τμήμα που μπορεί να παραχωρηθεί στο μέλλον. Μόνο το topo_prop με το περίγραμμα του μεταβιβαζόμενου. Για το (2) πιο σωστό θεωρώ το περίγραμμα των κλειστών δομημένων χώρων και όχι άλλες κατασκευές. Αν η κάλυψη διαφοροποιείται στους ορόφους προσωπικά βάζω την κάλυψη (χωρίς τους ημιυπαίθριους). Δεν νομίζω πάντως ότι έχει μεγάλη σημασία για το Κτηματολόγιο αυτό.1 point
-
https://slpress.gr/politismos/i-quot-tetras-quot-toy-vamvakari-kai-to-kynigi-apo-toys-mpatsoys-ichitiko-ntokoymento/1 point
-
ΔΑΟΚΑ/Γ' Έγγραφο 48500/2043/4-7-2019 σχετικά με "Αρμοδιότητα ανάκλησης οικοδομικής άδειας κατηγορίας 3" http://www.ypeka.gr/Default.aspx?tabid=778&sni[1155]=6469&language=el-GR1 point
-
Κ εμένα μου φαίνεται παράλογο , οπως λες είναι institution of civil engineers! Είναι παράλογο να δεχεται ως member του institution of civil engineers αλλά όχι civil ! Στα γράμματα δεν έχει διαφορά αφού μια χαρά δίνουν τα CEng MICE ( εκτός εξωτερικού που κ εκεί θεωρητικά υπάρχει θέμα ). Για αυτό και έχω ρωτήσει πολλούς και διαφορετικούς ανθρώπους στο ICE. Δεν με έχουν παραπέμψει σε σχετικό κανονισμό , αλλά μου έχουν απαντήσει σε μειλ ( το οποίο παρέθεσα πιο πάνω ) . Γενικά, πολύ παιχνίδι με τις λέξεις .. Μιλάμε πάντα για το EU directive , μέσω άλλων διαδικασιών ισχύουν άλλα. Η ορολογία Chartered Civil Engineer είναι προστατευμένη , δεν μπορείς να την χρησιμοποιείς χωρίς τις διαδικασίες που προβλέπονται από το ICE. Δεν έχει καμμία σχέση η άδεια ασκήσεως του ΤΕΕ. Μπορεί βέβαια κάποιος να πει ότι είναι qualified engineer στην Ελλάδα .1 point
-
Θα πρέπει να περιμένεις το κλασσικό εικοσιτετράωρο, οπότε θα φανεί η πληρωμή σου στο TAXIS. Όταν μετά πας στην δήλωση θα υπάρχει βεβαίωση, την οποία και θα υποβάλεις στο σύστημα.1 point
-
Αν έχεις ενεργό ΚΑΔ .....431100 , ως δευτερεύουσα δραστηριότητα , η δήλωση δε φεύγει για να φορολογηθείς ως μισθωτός. Μόνο με επιφύλαξη θα φύγει και θα εκκαθαριστεί στη ΔΟΥ , με την κλίμακα των μισθωτών , υπό την προυπόθεση ότι αναδρομικά (έως την 31-12-2017 )θα διακόψεις τον ΚΑΔ αυτόν ....Αν αυτό τώρα είναι εφικτό ? Μερικές φορές είναι ...Εξαρτάται από τα πραγματικά περιστατικά της κάθε περιπτώσεως, τα πρόσωπα πάνω στα οποία θα πέσεις κατά τον έλεγχο για την αναδρομική διακοπή , τα χρήματα που θα χρειαστούν ως πρόστιμα και το χρόνο που έχεις διαθέσιμο για την ιστορία αυτή .1 point
-
Η απαντηση στην ερωτηση σου ειναι μια. ΔΕΝ μπορει να γινει διαγνωση εκ του μακροθεν.Και τουτο γιατι η δημιουργισ ρωγμων οφειλεται σε δεκαδες αιτιες και διοτι η επικινδυνοτητα τους επισης ποικιλει . ΑΡΑ : Επι τοπου αυτοψια απο μηχανικο ΚΑΙ ΜΟΝΟ!!1 point
-
Η εργασία θα πρέπει να γίνει εξ αρχής. Δηλ. αποξήλωση πλακιδίων και υλικού ρύσεων μέχρι να φανεί η πλάκα. Στη συνέχεια (με καλό συνεργείο, και με σωστά υλικά) ξεκινάς την ανακατασκευή. Η όλη εργασία θα γίνει χωρίς διακοπή. Είτε τώρα, είτε του χρόνου. Μην αφήσεις το υλικό ρύσεων (τσιμεντοκονία) να "φάει'' νερό.1 point
-
Για την αποδοχή κληρονομιάς δεν απαιτείται βεβαίωση μηχανικού και ως εκ τούτου δεν απαιτείτα τακτοποίηση.1 point
-
Θα κάνουν πρώτα αποδοχή κληρονομιάς και μετά θα βάλεις στο σύστημα τη δήλωση. Εξυπακούεται ότι θα έχεις κάνει όλα τα σχέδια (τοπογραφικό κατόψεις κλπ) που απαιτούνται ώστε αμέσως μετά την αποδοχή κληρονομιάς να κάνεις την υπαγωγή έχοντας πλέον ιδιοκτήτες.1 point
-
Το H&S CPD ήταν 6 ώρες min. (τουλάχιστον από Σεπτ 2018 μέχρι και Μάρτιο 2019). Επειδή προφανώς αλλάζει, καλό είναι να το τσεκάρετε όσοι ενδιαφέρεστε. Για την ίδια περίοδο, επιτρεπόταν 3 σελίδες / attribute + 12xA4 + 3xA3 (supporting documents). Φαντάζομαι και αυτό αλλάζει, οπότε επιβεβαιώστε το! Δεν διαφωνώ ως προς Chartered αλλά στο Civil. Βασικά, δεν είναι ότι διαφωνώ ακριβώς, απλά ενημερώνω τι μου απάντησε το ICE σε σχετική ερώτηση. Ουσιαστικά, μου απάντησαν ότι έγραψε ο peterpan παλαιότερα (παραθέτω απόσπασμα παρακάτω). Βέβαια, όταν επιμείναμε λίγο στο τι γίνεται και γιατί σχετικά με τις χώρες εκτός UK, τα μασούσανε λίγο. Όλα τα παραπάνω είναι από τα EU directive courses που παρακολούθησα περίπου Σεπτ - Νοε 2018. Σχετικά με συμφωνώ απόλυτα μαζί σας ότι το ζουμί είναι το CV και η εμπειρία σου, αλλά το αλατοπίπερο είναι, κάποιες φορές, τα qualifications, τα οποία και ανοίγουν πόρτες. Σε κάθε περίπτωση, εαν έχεις γίνει CEng MICE στο UK μέσω EU directive και χρησιμοποιείς τον τίτλο Chartered Civil Engineer πχ στα Εμιράτα, φαντάζομαι ότι θα έχεις θέμα. Aν ισχύουν αυτά που μου απάντησε το ICE φυσικά.1 point
-
Αν και έχω τελειώσει Αθήνα, οι απόψεις και οι γνώμες που έχω ακούσει για τη συγκεκριμένη σχολή στην Πάτρα, είναι πάρα πολύ καλές. Δύσκολη βέβαια (όπως όλες οι αντίστοιχες των Μ. Μ. λογικά), αλλά με πολύ θετικά σχόλια.1 point
-
Καταρχήν ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Αυτό ανέφερα και παραπάνω, ότι δηλαδή δεν το ξεπερνάει. Και εγώ αυτής της άποψης είμαι, απλά επειδή όπως και να το κάνεις η προσθήκη ορόφου, εεεε είναι προσθήκη ορόφου έχω μια κάποια αμφιβολία. Θα μπορούσαν και αυτοί οι συντάκτες πάντως να έγραφαν ότι σε οποιαδήποτε περίπτωση μη υπέρβασης επιτρεπόμενου ύψους ασχέτως ύπαρξης οικοδομικής άδειας το πας με αναλυτικό..Ποιος ο λόγος που το έχουνε σπάσει σε χίλια κομμάτια δεν το καταλαβαίνω! Όσον αφορά την περίπτωση του liumier για να προσφέρω και γω κάτι λίγο: Για το α σκέλος: Με 0,30 θα το πας μόνο στην περίπτωση που δεν έχει γίνει ανεξάρτητο διαμέρισμα η σοφίτα Για το β σκέλος: Καταρχήν από τη στιγμή που βρίσκεις αυθαίρετο ύψος θα το συγκρίνεις με το σημερινό επιτρεπόμενο και όχι με αυτό για το οποίο εκδόθηκε η άδεια (αν αυτά τα δύο ταυτίζονται σωστό το τρίτο σκιτσάκι, αν όχι διόρθωσε). Η σοφίτα που δείχνεις έχει ξεπεράσει το επιτρεπόμενο ύψος (του έστω σωστού επιτρεπόμενου ύψους σοφίτας που δείχνεις στο τρίτο σκίτσο) και μάλιστα από ότι βλέπω στο δεύτερο έχει υπερυψωθεί στα πλάγια. Άρα εγώ θα το πήγαινα με συντελεστή υπέρβασης ύψους και όχι με αναλυτικό. Όλα αυτά με τη θεώρηση πως έχουμε να κάνουμε με σοφίτα... Υπάρχει και μία λογική σύμφωνα με το ΝΟΚ ότι από τη στιγμή που το κτίριο δεν περνά το μέγιστο ύψος της περιοχής τότε η στέγη μπορεί να γίνει ψηλότερη συμπαρασύροντας έτσι και τη σοφίτα. Για μένα όμως αν το πας έτσι η κατάσταση γίνεται ανασφαλής.1 point
-
...θα έλεγα ότι είναι ασφαλέστερο να περιμένουμε πρώτα να βγουν οι βάσεις, διότι διαφορετικά μιλάμε με υποθετικά δεδομένα. Σε κάθε περίπτωση πάντως επιβάλλεται να εγγραφείς στη σχολή που έχεις πετύχει. Ειδικά εάν είναι μία από τις δύο παραπάνω σχολές, που ούτως ή άλλως είναι στο αντικείμενο που αγαπάς (ή έτσι πιστεύεις προς το παρόν τουλάχιστον), νομίζω ότι πρέπει να παρακολουθήσεις κατά το πρώτο εξάμηνο. Οι επόμενες πανελλήνιες είναι μακριά ακόμα. Σου δίνεται εν τω μεταξύ η ευκαιρία να ασχοληθείς με τη σχολή σου και να πάρεις μία γεύση, έστω και αν κατά τα πρώτα 1-2 έτη τα μαθήματα είναι ως επί το πλείστον γενικά και λίγο εστιάζουν στο αντικείμενο του Μηχανολόγου. Ας μιλήσει όμως πιο συγκεκριμένα και κάποιος Μηχανολόγος που έχει σπουδάσει σε κάποια από τις 2 σχολές.1 point
-
Καλημέρα σε όλους! Μιλησα με υπουργείο μεταφορών και υποδομών (εκεί υπάγεται τώρα η υπηρεσία). Η νέα διεύθυνση της υασβε είναι Ναυαρίνου 28 Καλαμαριά. Τηλέφωνα έβαλαν πριν 3-4 μέρες... είναι τα εξής: 2310 427885 (κα Ζηκοπούλου προϊσταμένη), 2310423566, 2310424027. ωράριο 7.00πμ-15.00μμ (εννοείται πηγα στην παλιά διευθυνση και ταλαιπωρήθηκα... ελπίζω να γλυτώσουν μερικοί με την ανάρτηση αυτή) φιλιά σε όλους1 point
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Μίλησα με την κα Χαλκιά και με ενημέρωσε ότι για την περιοχή της Λαμίας (η οποία μέχρι πριν λίγο καιρό ανήκε στη Βόρεια Ελλάδα) το αρχείο έχει μεταφερθεί στη ΔΑΕΦΚ Κεντρικής Ελλάδας στην Αθήνα. Τηλ επικοινωνίας για όποιον το χρειαστεί 2106440624 / κ. Μόκος. Επίσης μου είπε ότι τα γραφεία της ΥΑΣΒΕ Θεσσαλονίκης έχουν μεταφερθεί και πλέον ανήκουν σε νέο υπουργείο.1 point
-
To Διάγραμμα Ισχύουσας Νομοθεσίας Πυρασφάλειας όπως τροποποιήθηκε και ισχύει Διάγραμμα Ισχύουσας Νομοθεσίας Πυροπροστασίας.pdf1 point
-
Νομίζω ότι για τα αδόμητα οικόπεδα δεν είναι σωστή... Σύμφωνα με την βεβαίωση που εκδίδουμε από το σύστημα θα πρέπει να αναφέρει: "Στο μεταβιβαζόμενο ακίνητο "περιγραφη του ακινήτου" δεν υπάρχει κτίσμα, δεν υφίσταται αυθαίρετη κατασκευή και δεν έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη χρήση που επηρεάζουν το ύψος, τη δόμηση ή την κάλυψη, του μεταβιβαζομένου ακινήτου."1 point
-
αγαπητή Μαρία, δεν ξέρω ούτε καν Πολιτικός Μηχ δεν είμαι ώστε να πω. Φαντάζομαι Πολιτικός Μηχανικός θα πρέπει να έρθει, προτίμησε ένα άνθρωπο νεότερης ηλικίας λέω 30 - 55 χρονών και μπορεί να πέφτω λίγο έξω. Να δει τα κτίρια, να δει που πονάνε, αν ειναι επικίνδυνα να κατοικούνται, να υπάρχουν χωρις εργασίες επισκευής. Ο Μηχανικός αυτός θα ξέρει να σε κατευθήνει πιο σωστά. Πρόσθεσε τονισμό στο κείμενο της δημοσιευσής σου. Eπεξεργασία και διόρθωση. Pavlos 33-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-