Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. petsagouris

    petsagouris

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      397


  2. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.769


  3. IXE

    IXE

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      37


  4. manoselectric

    manoselectric

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      89


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 31/07/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Δεν υπάρχει στην νομοθεσία αυτή η έννοια που λέτε κύριε. Δεν υφίσταται αυτό το πράμα. Άρα και ίσον "παπάτζες" για να πιάσουμε πελάτη.
    2 points
  2. Version 4.00

    22.078 downloads

    Μια πρώτη προσπάθεια ενημέρωσης των υπεύθυνων δηλώσεων, που απαιτούνται για την υπαγωγή στον Νόμο 4495/2017. Περιλαμβάνει τις δηλώσεις του ιδιοκτήτη, της εξουσιοδότησης του μηχανικού και της συναίνεσης των συνιδιοκτητών. Στηρίχθηκε στο έργο του Thodoris4, τον οποίο και ευχαριστώ πολύ. Οποιαδήποτε πρόταση / διόρθωση είναι ευπρόσδεκτη..
    1 point
  3. 24.466 downloads

    Υπ. Δήλωση Ιδιοκτητών και Εξουσιοδότηση Μηχανικού για τον Ν.4495/2017
    1 point
  4. αν εισαι Θεσσαλονικη, ρωτας στην Στρωμνίτσης, διπλα στην εκκλησια των Τριων Ιεραρχων, αλλως παιδευεσαι με τα ΦΕΚ Β 30/96, Β2631/08 και ΑΑΠ 253/15 και όπου αλλου αυτα παραπεμπουν...
    1 point
  5. Αν κατάλαβα έχετε κάνει αναθεώρηση παλιάς έντυπης άδειας Κατ. 3 για αλλαγή επιβλέποντα, έχει εκδοθεί αυτόματα από το σύστημα και έγινε αυτόματο αίτημα (από το σύστημα) για μεταγενέστερο έλεγχο φορολογικών. Σε αυτή την περίπτωση ελέγχονται από την Υ.Δομ. οι αμοιβές επίβλεψης του παλιού επιβλέποντα σύμφωνα με την ΥΑ ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983/31.7.2018 άρθρο 5α παρ. 1γ.. Δε μπορώ να καταλάβω κάτι άλλο.
    1 point
  6. Η προσθήκη δραστηριότητας είναι κάτι το διαφορετικό από την αφαίρεση υπάρχουσας . Στην προσθήκη το μόνο που προσκομίζεται είναι βεβαίωση ασφαλιστικού φορέα για τη νέα δραστηριότητα. Στην αφαίρεση δραστηριότητας (διακοπή) αν είναι εμπρόθεσμη (εντός 30 ημερών από την ημέρα που εμφανιζόμαστε στο τμήμα μητρώου της ΔΟΥ για να το δηλώσουμε) δεν ζητάνε κανένα δικαιολογητικό. Αν όμως θέλουμε ημερομηνία μεταβολής μεταγενέστερη απαιτείται μια ελεγκτική διαδικασία και εκεί ζητάνε βιβλία , στοιχεία ......για να ελέγξουν αν όντως δεν ασκήθηκε "εν τοις πράγμασι" η εν λόγω δραστηριότητα. Λόγω του εκπροθέσμου πάντα όταν αυτό δηλωθεί στο μητρώο τςη ΔΟΥ ( η διακοπή δραστηριότητας ) θα προκύψει και μια ποινή ύψους 102,40 ευρώ.
    1 point
  7. Καλημέρα για να μπορείς Να όπλιση το συναγερμό θα χρειαστείς ένα knx interface.Δεν έχουνε όλοι συναγερμοί knx interface Επειδή οι λειτουργίες που ανέφερες δεν είναι πολύ πολύπλοκες μπορείς να το κάνεις και με απλό push button 8 πλήκτρων Απλά παίζεις μπάλα μετά τον προγραμματισμό που θα κάνεις στό knx τι εντολές θα δίνει το καθε πλήκτρο!το ip interface μπορει να σου δωσει απομακρυσμένη πρόσβαση έλεγχο κ προγραμματισμό
    1 point
  8. Κανονισμός πολυκατοικίας είναι απαραίτητο να υπάρχει. Δείτε την σύσταση οριζοντίου.
    1 point
  9. Φαίνεται ΟΚ σε μένα... Καλό είναι να υπολογίσεις και ένα IP router ή IP interface.
    1 point
  10. Καλησπέρα σε όλους. Καταλαβαίνω από όσα διαβάζω τη σύγχυση που δημιουργείται απο την διάκριση ανάμεσα σε Chartered Engineer, member of the ICE και σε Chartered CIvil Engineer. Καταλαβαίνω επίσης ότι όποιος επιθυμήσει να λάβει τις εν λόγω τιμητικές διακρίσεις φυσικά θα επιλέξει τη διαδικασία που είναι πιο εύκολη και λιγότερο χρονοβόρα εφόσον και οι δύο οδηγούν στο πολυπόθητο CEng MICE. Σε κάθε περίπτωση, το ICE διαθέτει representative και οργανωμένο Local Association εδώ στην Ελλάδα το οποίο βοηθάει και υποστηρίζει τις διαδικασίες ή τα ερωτήματα σχετικά με το ICE αλλά και sponsorchip sign off. Προσωπικά εμένα με βοήθησε πάρα πού το 2010 που έκανα τη διαδικασία για να γίνω Chartered Civil Engineer. Θα προσπαθήσω να σας μεταφέρω το γενικό πλαίσιο και τη θεωρία πίσω από την πράξη για το ICE. Η απάντηση όμως έρχεται μέσα από τι επιθυμεί και πως σκοπεύει ο καθένας να χρησιμοποιήσει την εν λόγω διάκριση και τελικάα ΠΟΥ (δηλαδή σε ποιο μέρος) επιθυμεί να την χρησιμοποιήσει. Το πρώτο ερώτημα είναι αν επιθυμώ να λάβω μια διάκριση ώστε κάποιος επισημος φορέας να αξιολογήσει και επιβεβαιώσει όχι τα ακαδημαικά μου προσόντα (όχι δηλαδή το πτυχίο του πολυτεχνείου μου όταν κάποτε το πήρα με 9 πχ.) αλλά την καριέρα μου και την ανάπτυξη μου σε σύγκριση με παγκόσμια standard πολιτικών μηχανικών. Το δεύτερο ερώτημα είναι αν επιθυμώ να λάβω αυτόν τον τίτλο ώστε πέρα από την προσωπική μου αξιολόγηση, να τον αξιοποιήσω ώστε να φέρω κάποια υπεραξία στο βιογραφικό μου και στην αγορά εργασίας στην οποία απευθύνομαι. Το τρίτο ερώτημα είναι σε ποια αγορά εργασίας αποσκοπώ να το αξιοποιήσω. Σε αυτό το σημείο, είναι σωστό να αναφέρω ότι υπάρχουν πολλοί πολιτικοί μηχανικοί οι οποίοι όπως αρκετοί έχουν γράψει στο συγκεκριμένο topic, απευθύνονται στην αγορά εργαασίας των εμιράτων και της μέσης ανατολής και οι οποίοι έχοντας αναγνωρίσει την υπεραξία του τίτλου έχουν προσπαθήσει να το πετύχουν και με τους δύο διαθέσιμους τρόπους. Είναι σημαντικό όμως να τονίσω ότι, ο τίτλος βασίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό στο code of professional conduct (https://www.ice.org.uk/about-ice/who-runs-ice/how-we-work/conduct-policy) και στην κουλτούρα του ICE που επιζητά από τα μέλη του. Δηλαδή ότι δεσμεύομαι να λειτουργώ με ηθική και ειλικρίνεια, ότι θα συνεχίσω εφ΄όρου ζωής να αναπτύσομαι στο επάγγελμα μου και το γνωστικό μου αντικείμενο (με ελάχιστο τις 5 ημέρες ετησίως Continuing Professional Development)... Τα παραπάνω το ICE τα θεωρεί δεδομένα ανάμεσα σε σοβαρούς επαγγελματίες και αυτό υπάρχει μέσα στην κουλτούρα του ICE. Τα παραπάνω τα αναφέρω διότι προτίστως για το ICE έχει σημασία να είμαι συνεπής με τον εαυτό μου και τη δέσμευση μου. Απαντώντας λοιπόν στα παραπάνω 3 ερωτήματα και σε συνδιασμό με την παρακάτω αξιολόγηση οδηγείται κάποιος αυτόματα στο ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσει. Η διαδικασία αξιολόγησης και αναγνώρισης ως Chartered Civil Engineer είναι μια διαδικασία αρκετά χρονοβόρα στην Αγγλία (συνήθως 3-6 έτη) η οποία καταλήγει σε τιμητικό τίτλο που επιβεβαιώνει και πιστοποιεί την επάρκεια σου ως ένας πολιτικός μηχανικός υψηλού επιπέδου και δυνατοτήτων. Κατ' επέκταση αυτής της διαδικασίας, το ICE δημιούργησε μία παράλληλη διαδικασία δίνοντας τη δυνατότητα σε όσους πολιτικούς μηχανικούς δεν ακολούθησαν αυτή την πρώτη διαδικασία (διότι είτε αρχικά δεν ήθελαν είτε δεν εργάζονταν στην Αγλλία) να λάβουν αυτή τη διάκριση μέσω του career appraisal και professional review. Αυτη διαδικασία είναι και πάλι χρονοβόρα (συνήθως από 3 έως 9 μήνες με αρκετά κενά) και μέσω ιστορικής αναδρομής στην καριέρα, και εξετάσεων επάρκειας και συνέντευξης να μπορεί να λάβει κάποιος το πολυπόθητο Chartered Civil Engineer. Από την άλλη τώρα, το mutual recognition agreement και το EU directive είναι μια οδηγία η οποία δίνει τη δυνατότητα να αναγνώριστεις ως CEng MICE στη χώρα εργασίας σου όταν είσαι εκτος UK το οποίο είναι Ευρωπαική Οδηγία. Είναι λογικό λοιπόν σε μία προσπάθεια προστασίας του υψηλού χαρακτήρα των περίπου 45,000 chartered Civil Engineers που υπάρχουν σε 150 χώρες ανά τον κόσμο να διακρίνει μέσω του τρόπου απόδοσης του τίτλου το τί πρεσβεύει. Το ICE όμως εκτός από τους Civil Engineers, έχει κάτω από την ομπρέλα προστασίας του και λοιπά επαγγέλματα δίπλα στο επάγγελμα του πολιτικού μηχανικού και γι αυτό το λόγο έχει δημιουργήσει τη δομή και την οργάνωση να αποδίδει και άλλους τίτλους όπως affiliate member. Τέλος και πιο σημαντικό, στα χαρτιά, το επάγγελμα του Chartered Civil Engineer είναι regulated (https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/regprof/index.cfm?action=regprof&id_regprof=1027) ενώ του chartered engineer δεν είναι. Και γι αυτό ένας Chartered engineer δεν μπορεί να κάνει μεταφορά επαγγελματικών δικαιωμάτων ως πολιτικός μηχανικός. συγνώμη για το μεγάλο post. Καλό βράδι σε όλους.
    1 point
  11. Και αν υποθέσουμε ότι δέχονται να πληρώσουν ..... Ποιός θα υπολογίσει το ποσό?
    1 point
  12. Καλησπέρα Γιάννη. Δες εδώ. το επίσημο guidance του ICE - FAQ. Δεν υπάρχει καμία απολύτως διαφορά των μελών ως προς τον τρόπο εγγραφής τους, κάποια διαφοροποίηση μεταξύ των μελών, όπως και κανένας άλλος επαγγελματικός τίτλος πέραν των γνωστών. Επίσης, τον τρόπο που γίνεται κάποιος μέλος τον γνωρίζει μόνο αυτός, το ICE, και ο Θεός για εκείνους που πιστεύουν. Το ICE δεν δέχεται ως μέλη του μόνο Civil Engineers. Δέχεται άτομα που ασκούν κάποια δραστηριότητα του Civil Engineer. Πχ, πέραν από Civil, Τοπογράφοι μπορούν να γίνουν μέλη του, Γεωλόγοι, Surveyors κτλ. Αυτοί πρώτα περνάνε academic assessment. Τσεκαρισμένο και έχω και δικό μου άνθρωπο. Δες και εσύ το FAQ. Κατά τα άλλα, Chartered = Engineering Council (καμία μα καμία σχέση με το ICE) , FICE/MICE = ICE (καμία σχέση με το Engineering Council). Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Civil Engineer ο καθένας μπορεί να δηλώνει διότι το επάγγελμα δεν είναι regulated. Το επάγγελμα όμως του Chartered Engineer είναι, και αυτό δεν μπορεί να το δηλώσει κάποιος που δεν είναι. Τώρα, το σε ποιον θα συστηθεί κάποιος στο HB (σε μία χώρα που και το καλημέρα με shortcut το λένε) ως "Good afternoon είμαι ο Chartered Civil Engineer Thanasis Παπαγεωργακοπουλοκωνσταντινογιαννόπουλος" δεν μπορώ να το φανταστώ Κλείνοντας, έχω επισυνάψει τον τίτλο μας όταν υπογράφουμε μία μελέτη (in accordance with the requirements of DMRB BD02/12). Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Οποιοσδήποτε θέλει να λάβει τεκμηριωμένη απάντηση => [email protected] . Την επομένη θα σας έχουν απαντήσει.
    1 point
  13. Δεν είναι ρωγμή.... Μάλλον κάποια χοντρή λάπα μπήκε στο καλούπι.
    1 point
  14. Αν σου είναι εύκολο ανέβασε καλύτερες φωτογραφίες: να φαίνεται από απόσταση και όλο το δομικό στοιχείο και κοντινή της ρωγμής.
    1 point
  15. @ deus81 δεν έχεις ξανακάνει ή δει ποτέ η/μ μελέτες; Όλοι από το μηδέν ξεκινήσαμε απλά ελπίζω να μην βιάζεται ο πελάτης. Η βοήθεια που μπορώ να προσφέρω εγώ όπως έχω κάνει και σε άλλους συνάδελφους είναι να σου στείλω μία δική μου μελέτη ηλεκτρολογικών ΑΛΛΑ τονίζω πάλι πως δεν αποτελεί υπόδειγμα δεν έχει το αλάθητο κτλ κτλ δλδ είναι μία φυσιολογική μελέτη με τα βασικά που έχει περάσει τον έλεγχο πολεοδομίας. (στείλε π.μ. το email σου) Πάντως αν είναι η πρώτη πρώτη μελέτη σου μήπως να συνεργαζόσουν με κάποιον πιο έμπειρο;.....ξέρω δεν θες να χάσεις ούτε euro από τα χρήματα της αμοιβής αλλά αν ξεκινάς τώρα θα σε διευκολύνει πολύ στην πρώτη σου δουλειά να έχεις απαντήσεις στις ερωτήσεις σου.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.