Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      18

    • Περιεχόμενα

      8.380


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      26.016


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.597


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.233


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 02/08/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. @Πάνος : Μήπως έχεις διαφορά στην ωφέλιμη και στην συνολική επιφάνεια του ΠΕΑ?? Γιατί τα 250ευρω/τμ του προυπολογισμού υπολογίζονται με βάση την ωφέλιμη
    2 points
  2. δεν ειναι σωστο το παρακατω: "Εκτος Σχεδίου, Αν είναι τυφλό και μέσω δουλειάς ή διάνοιξης οδού γίνει άρτιο άρα και οικοδομήσιμο " το σωστο ειναι οτι, το τυφλο, 4 στρ. πριν τον ν.3212, ειναι αρτιο και οικοδομησιμο. [Θεμα εχει δημιουργηθει απο ΥΔΟΜ, για την "διέλευση", μετα απο την αποφαση Μυτιληνης... Αντιμετωπιζεται με δουλεία, αν και, προσωπικη μου αποψη ειναι οτι η "διελευση" αφορα τον ιδιοκτητη του τυφλου και οχι την ΥΔΟΜ, αφου αν δεν εχει "διοδο" δεν θα μπορει να μπαινει στην ιδιοκτησια του και εν τελει το θεμα τιθεται ως εξης: εάν μπορει να εκδοσει αδεια και να ζητησει διοδo αργοτερα, οταν θελησει να χτισει, ή οτι για να παρει την αδεια πρεπει να εχει διοδο. Εν τέλει, θεωρω οτι, μια γενικη συζητηση περι αρτιοτητας και οικοδομησιμοτητας, εκτος απο το οτι θα πλατυασει, λογω των πολλών κατηγοριών/υποκατηγοριών στις οποίες μπορει να ανηκει ενα "ακινητο", ποτέ δεν προσφερει στην πραξη...αφου καθε "ακινητο" ειναι και - πρεπει να - αντιμετωπίζεται μια ξεχωριστη περίπτωση. καλη συνεχεια...
    2 points
  3. Δεν κάνεις και ένα γραπτό ερώτημα σε αυτές τις πολεοδομίες να δούμε αν θα σου απαντήσουν γραπτός το ίδιο και να δούμε και σε πιο νόμο/άρθρο βασίζονται, νομίζω έχουν την τακτική «φύγε κακό από το κεφάλι μου» και λένε προφορικά ότι θέλουν.
    2 points
  4. Version X6.0

    78.089 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  5. Εκτός σχεδίου : μπορεί να υπάρξει άρτιο αλλά μη οικοδομήσιμο. ΔΕΝ μπορεί να υπάρξει ΜΗ άρτιο αλλά οικοδομήσιμο. Σε καμμία περίπτωση.
    1 point
  6. Το εκτός σχεδίου κομμάτι δεν περιλαμβάνει οικισμούς. Είναι η περιοχή εκτός οικισμών και εκτός ρυμοτομικών σχεδίων. Άρτιο γήπεδο αλλά μη οικοδομήσιμο γίνεται να υπάρχει. Για παράδειγμα γήπεδο επί Ε.Ο 4.000 τμ αλλά λόγω γραμμής δόμησης (ΠΔ 209/98) να μην μπορεί να οικοδομηθεί. Άλλη περίπτωση, είναι να μην είναι οικοδομήσιμο για συγκεκριμένη χρήση, γιατί δεν μπορεί να επιτραπεί κυκλοφοριακή σύνδεση ή να μην δίνεται άδεια εισόδου-εξόδου σε παρόδιο γήπεδο. Μια τρίτη περίπτωση είναι πάλι λόγω σχήματος, μετά την τήρηση πλάγιων αποστάσεων να μην δημιουργείται οικοδομήσιμο τμήμα. Η αρτιότητα εξετάζεται στο άρθρο 1 του ΦΕΚ 270/Δ/85 ως τροποποιήθηκε και ισχύει μετά το ν. 3212/03. Πρώτα εξετάζεις αν είναι άρτιο και μετά αν είναι οικοδομήσιμο. Αν δεν είναι άρτιο το γήπεδο προφανώς δεν είναι και οικοδομήσιμο, δηλαδή με απλά λόγια δεν θα πάρεις ποτέ άδεια για να σηκώσεις οικοδομή εκεί μέσα. Για τα οικόπεδα εντός ρυμοτομικών σχεδίων, πράγματι υπάρχει το άρθρο 25 του 1337 το οποίο θα πρέπει να χρησιμοποιείται ως η έσχατη επιλογή αφού ξέρουμε ότι ανά πάσα ώρα και στιγμή μπορεί εκ νέου να ακυρωθεί η διάταξη από το ΣΤΕ.
    1 point
  7. Η οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση ισχύει και για κατηγορία 4 μετά το ν 4546/18, όπως ίσχυε και ισχύει και για κατηγορία 1.Οι συνδυασμοί είναι επιτρεπτοί. Στο google earth κοίταξες αν φαίνεται κάτι; Σε φωτοληψίες της ΕΚΧΑ (2009); Τουλάχιστον να αποδείξεις ότι δεν έγιναν μετά τις 28/7/11. ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 4 : Υπάγονται στις διατάξεις του παρόντος και εξαιρούνται οριστικά από την κατεδάφιση, μετά την υπαγωγή, την καταβολή του σχετικού παραβόλου και την καταβολή του ενιαίου ειδικού προστίμου, με την επιφύλαξη εφαρμογής των οριζομένων στο άρθρο 97, οι εξής αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσης :
    1 point
  8. τι παταρι ειναι αυτο που εχει "προσβαση "σε εξωτερικο εξωστη" ή στο δωμα" ή ??? Οταν λες προσβαση, εννοεις "εισοδο"...?? Κανε την ερωτηση ξεκαθαρη εχω ενα παταρι, που συμφωνα με την αδεια ανηκει στο καταστημα και επικοινωνει με αυτο με εσωτερικη σκαλα και φαινεται στο συμβολαιο ή δεν φαινεται πουθενα. Σημερα παρουσιαζει την εξης μορφη.....
    1 point
  9. Συνάδελφοι στο παρόν θέμα έχουν αναφέρει κατά καιρούς σφάλματα. Ρίξε μια ματιά σε προηγούμενες δημοσιεύσεις, μήπως είναι συστημικό το πρόβλημα και δεν αφορά δικό σου λάθος. Θα πρότεινα να κάνεις βήμα βήμα τη διαδικασία από την αρχή και να αλλάξεις ονομασία και θέση του αρχείου στον υπολογιστή σου. Επίσης βήμα βήμα να περάσεις ξανά τις polylines στα απαιτούμενα layer.
    1 point
  10. Η ΥΔ του εργατοτεχνίτη μπορεί να έχει ημερομηνία μεταγενέστερη των 11 ημερών εργασίας. Για κάθε ενδεχόμενο, ας υπάρχει μια προγενέστερη του έργου σύμβαση με τον εργαζόμενο, σε περίπτωση ελεγχου κατά τη διάρκεια του εργου. Αυτή είναι που θα αποδεικνύει πότε ξεκίνησε πραγματικά η εκτέλεσή του και μαζί με την ΥΔ έχετε απόλυτη κάλυψη (η ημερομηνία απογραφής είναι διάφορη προς την εκτέλεση όταν δε συντρέχουν προθεσμίες σχετικών πολεοδομικών αδειών).
    1 point
  11. Η θερμομόνωση θέλει ΕΕΜΚ, για κάθε όψη (το δώμα είναι όψη). Ασχέτως ικριωμάτων αρθ-29-2(ιθ). @NikosTδες και το ιδ του ίδιου άρθρου. περιλαμβάνει πεζούλια, το ιζ για τα ρείθρα (φυσική απορροή ομβρίων) και το ιστ για διάστρωση (κράσπεδα)
    1 point
  12. Καλησπέρα, χρησιμοποιώ του ΡΑΦ τα τελευταία 3 χρόνια και , όπως αναφέρθηκε, τα δυνατά του σημεία είναι η εποπτικότητα των αποτελεσμάτων και οι συνεχείς αναβαθμίσεις. Πιο παλιά χρησιμοποιούσα το ΝΕΧΤ το οποίο έπασχε σε αυτούς του τομείς (ειδικά στην υπερωθητική ανάλυση). Για αποτίμηση/ενισχύσεις είναι μερικά σημεία τα οποία χρήζουν προσοχής: 1) Στις ενισχυμένες διατομές χρησιμοποιεί τους συντελεστές ασφαλείας υλικού ανάλογα με την οριζόμενη ΣΑΔ ΚΑΙ για τους προστιθέμενους οπλισμούς. Ειδικά στην περίπτωση που η ΣΑΔ των υλικών είναι "Υψηλή" υπάρχει μεγάλη διαφορά στα αποτελέσματα. Αρα πρέπει να τροποποιούνται καταλλήλως οι τιμές των αντοχών απο την βιβλιοθήκη. (και να ληφθει υποψη ο λογος γm'/γm) 2) Εφαρμόζει τον συντελεστή προσομοιώματος γSd και στον συνδυασμό 1.35G+1.50Q. Απο την 4.5.1 του ΚΑΝ.ΕΠΕ. καταλαβαίνω οτι ο συντ. αυτός αφορά μόνο την περίπτωση σεισμικής δράσης 3) όπως αναφέρθηκε και σε προηγούμενα post αλλάζοντας ΣΑΔ υλικού αλλάζει και η ΣΑΔ γεωμετρικών δεδομένων αρα χρειάζεται ο έλεγχος (και διόρθωση) του συντελεστη δράσεων γg 4) δεν λαμβάνει υπόψη το μήκος κεφαλής του βλήτρου στην περίπτωση που είναι μικρότερο απο 8db 5) στο μηκος συναρμογής 4πλευρου μανδύα δεν ελέγχει το uo,max 6) στην υπερωθητική δεν εφαρμόζει τον συντελεστή προσομοιώματος γSd 7) στην υπερωθητική χρησιμοποιεί κατακόρυφη φόρτιση G+0.3Q και όχι γg*G+υ2*Q
    1 point
  13. Μεθοδολογία υπολογισμού αποβλήτων από εκσκαφές ΑΠΕΚΣ = ΑΡΝΚ * ΕΕΚΣ * ΒΕΚΣ * ΠΑΕΚΣ ΑΠΕΚΣ: είναι τα Απόβλητα Εκσκαφών σε τόνους ΠΑΕΚΣ: η μέση πυκνότητα των αποβλήτων εκσκαφών ανέρχεται σε προσεγγιστικά 0,46 tn/m3. ΑΡΝΚ: είναι ο αριθμός των νέων κατασκευών ΕΕΚΣ: επιφάνεια εκσκαφής ΒΕΚΣ: είναι το μέσο βάθος εκσκαφής
    1 point
  14. Μεθοδολογία υπολογισμού αποβλήτων από κατασκευές ΑΠΚ = ΕΝΚ * ΟΑΚ * ΠΑΚ ΑΠΚ: είναι τα Απόβλητα Κατασκευών σε τόνους ΟΑΚ: 0,06 m3 ανά 1 m2 επιφάνειας κατασκευαζόμενου κτιρίου ΠΑΚ: είναι η μέση πυκνότητα των αποβλήτων κατασκευών σε 1,6 tn/m3 ΕΝΚ: είναι η επιφάνεια των νέων κτιρίων που κατασκευάζονται σε τετραγωνικά μέτρα,
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.