Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      26.116


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      18.018


  3. Bill22

    Bill22

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      804


  4. GiorgosCivil

    GiorgosCivil

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      55


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 04/08/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Το θέμα είναι πως θα προασπίσουμε τα δικαιώματά μας αποτελεσματικά. Όλοι ανεξαιρέτως (δικηγόροι, γιατροί) βρήκαν τον τρόπο να αμβλύνουν τις επιπτώσεις του νόμου Κατρούγκαλου εκτός από εμάς που δεχόμαστε 40% περικοπή στις συντάξεις και τη χειρότερη αντιμετώπιση γενικώς χωρίς να υπάρχει η παραμικρή αντίδραση. Και αυτό δυστυχώς είναι διαχρονικό πρόβλημα.
    1 point
  2. Οπου για το 7 θα πάς την άδεια Β τάξης. Αν δεν κάνω λάθος με την άλφα συνεργάζονται τα γραφεία ανάπτυξης. Βρες την κοντινη σου περιφέρεια και πάρτους τηλ να σ δωσουν το λογαριασμο. 2 μέρες διαδικασία ειναι κανονικά \
    1 point
  3. Αφήνεις τις προτεινόμενες (default) καταχωρήσεις του συστήματος. Θα ζητηθεί μάλλον αριθμός Ο.Α (αναγράφεις "ΑΔΟΜΗΤΟ"). Δεν συμπληρώνεις φύλλα καταγραφής. Η ΥΔ ιδιοκτήτη που γράφει τα ίδια που αναφέρονται στη βεβαίωση, ζητείται από την συμβ/φο και την υπογράφει ο ιδιοκτήτης κατά την συμβολαιογραφική πράξη. Δεν είναι απαραίτητο να την δώσεις εσύ στον πελάτη.
    1 point
  4. Σε πιλοτική εφαρμογή θέτει το υπουργείο Οικονομικών και η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων το μέτρο της ηλεκτρονικής τήρησης βιβλίων το τελευταίο τρίμηνο του 2019. Στόχος είναι από το 2020 το μέτρο να λειτουργεί πλήρως και όλες οι επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες να συμπληρώνουν τα φορολογικά τους βιβλία με ηλεκτρονικό τρόπο και με άμεση σύνδεση με το Taxisnet. Το νέο σύστημα που στοχεύει στην απλοποίηση των διαδικασιών, τη μείωση της γραφειοκρατίας και τον περιορισμό της φοροδιαφυγής παρουσιάστηκε από τον υπουργό Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα, τον υφυπουργό Οικονομικών, αρμόδιο για τη φορολογική πολιτική και τη δημόσια περιουσία, Απόστολο Βεσυρόπουλο, και τον Διοικητή της ΑΑΔΕ Γιώργο Πιτσιλή. Με τα ηλεκτρονικά βιβλία όπως δήλωσε ο Χ.Σταϊκούρας αυτοματοποιούνται οι διαδικασίες συμπλήρωσης και υποβολής δηλώσεων, μειώνεται το διαχειριστικό κόστος για τις επιχειρήσεις, καταργούνται οι συγκεντρωτικές καταστάσεις προμηθευτών -πελατών, επιταχύνονται οι επιστροφές φόρων στους συνεπείς ενώ ενισχύεται ο έλεγχος των υποθέσεων. Πρόκειται για ένα μέτρο που εντάσσεται στο πλαίσιο ηλεκτρονικοποίησης όλων των συναλλαγών που θα συμβάλει σημαντικά στον περιορισμό της φοροδιαφυγής. Τον τρόπο λειτουργίας του νέου συστήματος ηλεκτρονικής τήρησης βιβλίων το οποίο τίθεται σε δημόσια διαβούλευση στις αρχές Σεπτεμβρίου παρουσίασε αναλυτικά ο Γ.Πιτσιλής ο οποίος ο σημείωσε ότι δημιουργείται μία νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα με την ονομασία "My Data". Στην ηλεκτρονική πλατφόρμα κάθε επιχείρηση και επαγγελματίας θα αποκτά έναν μοναδικό αριθμό καταχώρησης ΜΑΡΚ. Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες θα δηλώνουν τα τιμολόγια τους τα οποία θα καταχωρούνται αυτόματα στα ηλεκτρονικά βιβλία τους. Παράλληλα οι λήπτες των τιμολογίων θα βλέπουν στα δικά τους ηλεκτρονικά βιβλία τα τιμολόγια των εκδοτών. Ταυτόχρονα ενημερώνονται τα φορολογικά έντυπα των δηλώσεων εισοδήματος και ΦΠΑ με τα δεδομένα των βιβλίων με αποτέλεσμα οι δηλώσεις αυτές να είναι προσυμπληρωμένες και να επιτρέπουν την άμεση διασταύρωση όλων των δεδομένων. Εκτός από την μεγάλη συμβολή στον περιορισμό της φοροδιαφυγής και τη μείωση του διαχειριστικού κόστους που θα έχει το μέτρο αυτό για τις επιχειρήσεις θα βοηθά στο να λαμβάνουν γρήγορα επιστροφή φόρου οι συνεπείς επιχειρήσεις. Κάθε επιχείρηση και ελεύθερος επαγγελματίας θα πρέπει να καταχωρεί στα ηλεκτρονικά βιβλία τα δεδομένα των φορολογικών στοιχείων που εκδίδει το αργότερο μέχρι την 20η ημέρα του επόμενου μήνα από τη συμπλήρωση της τρίμηνης ή μηνιαίας περιόδου υποβολής δήλωσης ΦΠΑ. Το πλαίσιο λειτουργίας της ψηφιακής πλατφόρμας myDATA Αναρτήθηκε για διαβούλευση στην ιστοσελίδα της Α.Α.Δ.Ε. το πλαίσιο λειτουργίας της ψηφιακής πλατφόρμας myDATA (Ηλεκτρονικά βιβλία). Σtο εισαγωγικό ενημερωτικό σημείωμά της που φιλοξενείται στην πρώτη σελίδα της εφαρμογής η ΑΑΔΕ καλεί όλους τους ενδιαφερόμενους να συμμετάσχουν στη διαβούλευση και αναφέρει ότι: «Το myDATA, δηλαδή my Digital Accounting and Tax Application είναι το όνομα της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας, με την οποία η ΑΑΔΕ εισάγει τα ηλεκτρονικά βιβλία στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων. Τα Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ αποτελούν ένα πολύ σημαντικό βήμα ψηφιακού μετασχηματισμού της Φορολογικής Διοίκησης και της σχέσης της με τις επιχειρήσεις. Στόχος μας είναι πρωτίστως να εξυπηρετήσουμε τις επιχειρήσεις, παρέχοντας μια πρωτοποριακή ψηφιακή πλατφόρμα για την εκπλήρωση των φορολογικών τους υποχρεώσεων, που θα οδηγήσει σε αυτοματοποίηση της συμπλήρωσης των φορολογικών δηλώσεων και θα τις απαλλάξει από υποχρεώσεις που έχουν σήμερα, όπως η υποβολή Καταστάσεων Πελατών - Προμηθευτών (ΜΥΦ). Μαζί με τη μείωση του διοικητικού κόστους των επιχειρήσεων, τα ηλεκτρονικά βιβλία ΑΑΔΕ ενισχύουν τη διαφάνεια των συναλλαγών, προσφέροντας ένα ψηφιακό περιβάλλον συνεργασίας των επιχειρήσεων για την τιμολόγηση των αγαθών και των υπηρεσιών. Επίσης, εδραιώνουν την αξιοπιστία στη σχέση της Φορολογικής Διοίκησης με τις επιχειρήσεις και λειτουργούν ως μηχανισμός οικειοθελούς συμμόρφωσης και πρόληψης της φοροδιαφυγής και του λαθρεμπορίου, αλλά και διευκόλυνσης των συνεπών επιχειρήσεων στηνεπιστροφή των φόρων που δικαιούνται. Η ηλεκτρονική πλατφόρμα myDATA παρέχει εύκολες λύσεις για όλους. Τόσο για τις επιχειρήσεις που διαθέτουν μηχανογραφημένα λογιστήρια και θα μπορούν να διαβιβάζουν μαζικά και αυτοματοποιημένα τα αναγκαία δεδομένα, όσο και για τις λοιπές επιχειρήσεις, που θα μπορούν να διαβιβάζουν τα δεδομένα με απλό τρόπο, μέσω ειδικής φόρμας καταχώρισης στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ. Με την εισαγωγή των ηλεκτρονικών βιβλίων ΑΑΔΕ δεν παύει η λογιστική παρακολούθηση από τις ίδιες τις επιχειρήσεις, ενώ κρίσιμος παραμένει και ο ρόλος του λογιστή για την ορθή απεικόνιση των συναλλαγών στην πλατφόρμα myDATA. Με αυτές τις σκέψεις θέτουμε τα Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ σε δημόσια διαβούλευση και περιμένουμε τις παρατηρήσεις σας μέχρι την 6/9/2019 στο [email protected]»
    1 point
  5. Καλησπέρα φίλε μου και καλή σταδιοδρομία. Είμαι πολιτικός μηχανικός (πέρασα την εποχή που η βάση ήταν 18500) και ο λόγος που έχω σχέση με τη συγκεκριμένη σχολή της Πάτρας είναι το πάθος μου για τα αυτοκίνητα. Το εργαστήριο και η ομάδα της Πάτρας που ασχολείται με τη formula student έχει διεθνείς διακρίσεις και θα τολμήσω να πω ότι είναι μία ομάδα που έχει πρωτοπορήσει και τολμήσει πάρα πολύ στο συγκεκριμένο κομμάτι (πχ πρώτη ηλεκτροκίνητη φόρμουλα σε διαγωνισμό formula student για την Ελλάδα).... Στο ίντερνετ υπάρχουν πολλές πληροφορίες. Δυστυχώς δεν έχω πάρα πολλά δεδομένα για το μέγεθος των εργαστηρίων που λένε οι συνάδελφοι παραπάνω, ξέρω όμως ότι κρίνοντας απο την ομάδα της formula student, θα ζήσεις το σχεδιασμό και τις μηχανουργικές εργασίες από πρώτο χέρι αν έχεις το μεράκι. Ο μόνος λόγος που σχολιάζω στο post είναι για να σου μεταφέρω την προσωπική μου εμπειρία σχετικά με την αγάπη για τα αυτοκίνητα και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στο συγκεκριμένο πανεπιστήμιο. Αν το μόνο που σε αποτρέπει να επιλέξεις την Πάτρα είναι το ότι η Αθήνα κάνει περισσότερο αυτοκίνητα, θα έλεγα να το ξανασκεφτείς. Θέλοντας να κάνω ένα σχόλιο για δεύτερη προσπάθεια στις πανελλήνιες σε περίπτωση που δεν πιάσεις ΕΜΠ, σου υπενθυμίζω ότι ένα μικρό λαθάκι στις πανελλήνιες μπορεί να σου στοιχίσει πάνω από 500 μόρια οπότε εκτός από τον παράγοντα διάβασμα θα πρέπει να υπολογίσεις και τον παράγοντα τύχη. Αν ήμουν στη θέση σου, αν υπήρχαν σοβαρά οικονομικά κριτήρια θα είχα στην άκρη του μυαλού μου τη δεύτερη προσπάθεια και την Αθήνα. Αν παρόλα αυτά σκέφτεσαι τη φήμη του πανεπιστημίου θα ήθελα να σου υπενθυμίσω ότι ο βαθμός σου είναι μία τρομερή επιτυχία και να ξέρεις ότι η Πάτρα είναι ενα εξαιρετικό πανεπιστήμιο και θα περάσεις τέλεια σαν φοιτητής. Από εκεί και πέρα οι απόφοιτοι της Αθήνας και της Πάτρας έχουν εξαιρετικές καριέρες και το LinkedIn όπως και αυτό το φόρουμ είναι γεμάτο από αυτούς οπότε κάνε το ψάξιμο σου και μάθε όσες περισσότερες πληροφορίες σε κάνουν να αισθάνεσαι άνετα για την επιλογή σου!
    1 point
  6. Καταρχήν καλή σταδιοδρομία φίλε μου! Αποψη μου είναι οτι όπου περάσεις πας. Αρκει να μην ειναι οικονομικό το θέμα που σε εμποδίζει να πάς Πατρα (νοικια κλπ). Ειναι πολύ καλή σχολή η της Πάτρας. Εχει νομίζω και ανεξάρτητη κατεύθυνση αεροναυπηγικής που ειναι μοναδική στην Ελλάδα. Υ.Γ Μη νομίσεις οτι θα πιάσεις κατσαβίδια και αεροκλειδα να αλλάξει μπουζί...Αυτα σε ΕΠΑΛ. Μαθηματικά, μηχανικές, αεροδυναμικές κλπ. Δλδ βασικά Μαθηματικά και Φυσική έχει το πρόγραμμα.
    1 point
  7. Τυπικά είναι και τα δύο εξίσου καλά και αναγνωρισμένα τμήματα. Όμως επειδή το ερώτημα αφορά υποδομές, πρέπει να παραδεχτούμε ότι το ΕΜΠ υπερτερεί. Το τμήμα μηχανολόγων μηχανικών ΕΜΠ είναι όσο ολόκληρη η πολυτεχνική της Πάτρας, όπου τα εργαστήρια των μηχανολόγων χωράνε όλα μαζί σε 1 - 2 κτίρια. Μάλιστα του ΕΜΠ τα κτίρια είναι και πιο σύγχρονα. Στην Πάτρα το αυτοκίνητο το φτιάχνει ένα εργαστήριο μεταξύ κι άλλων πρότζεκτς, ενώ στο ΕΜΠ υπάρχει αυτοτελής τομέας οχημάτων. Αυτό σημαίνει περισσότερα μέλη ΔΕΠ, μεγαλύτεροι προϋπολογισμοί και κυρίως μεγαλύτερο πλήθος θέσεων εργασίας. Από την άλλη, σημαίνει και ανταγωνισμός μεγαλύτερος και ίσως τελικά λιγότερες οι πιθανότητες να προχωρήσεις.. Επίσης στην Πάτρα μεταξύ των λιγότερων μεν ευκαιριών μπορείς να βρεις και κάποιες που στην Αθήνα δεν προσφέρονται γιατί ο τοπ καθηγητής μπορεί να είναι ένας, αυτός της Πάτρας. Αλλά κι απ' την άλλη, στην Πάτρα, αν καταφέρεις να προχωρήσεις, πχ μπαίνοντας στην ομάδα της φόρμουλας, μάλλον δεσμεύεσαι και να μείνεις για αρκετά από τα επόμενα χρόνια εκεί και αν δε το πράξεις, η προσαρμογή στο επιστημονικό - εργασιακό περιβάλλον της Αθήνας να γίνει από μηδενική βάση.
    1 point
  8. Και στην Πάτρα ασχολούνται με αμαξια και μάλιστα με αρκετή επιτυχία και εχει πολύ καλά εργαστήρια. https://www.reader.gr/news/aytokinito/koinonia/panepistimio-patron-edo-kai-17-hronia-trehei-me-formula-picsvids Ψάξε λίγο στο ίντερνετ. Για μένα το μόνο ζήτημά σου είναι το οικονομικό και αν θα μπορέσουν να σε στηρίξουν οι δικοί σου .
    1 point
  9. "αυτο" κρυβεται Η προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου Εργασίας είχε εντοπίσει την στρέβλωση και καθυστερούσε την έκδοση αυτών των «φουσκωμένων» συντάξεων μέχρι να δει πώς να χειριστεί το θέμα στα κρυφά. πηγη https://www.protothema.gr/economy/article/912272/nomos-katrougalou-poioi-tha-epairnan-tis-sudaxeis-ton-24000-euro/?utm_source=projectagora&utm_medium=contentdiscovery ή, οπως ειπε η πρωην υπουργος το ηξεραν αλλά... "δεν προλαβε" 3. Για όσους ασφαλίζονταν με τα παλαιά καθεστώτα (πριν τον ν. 4387/2016) αλλά αιτήθηκαν συνταξιοδότησης μετά τον ν. 4387/2016 και μετά την 01.01.2019, ακριβώς επειδή το παλαιό σύστημα για κάποιες κατηγορίες ασφαλισμένων δεν προέβλεπε ανώτατα όρια εισφορών δεν προέκυπταν και ανώτατα όρια συντάξεων. Για τον λόγο αυτό είχαμε επεξεργαστεί και δρομολογήσει νομοθετική ρύθμιση, η οποία έθετε ανώτατο όριο σύνταξης το δωδεκαπλάσιο της εθνικής σύνταξης, όμως η ρύθμιση αυτή δεν πρόλαβε να περάσει από τη Βουλή καθώς προκηρύχθηκαν πρόωρα εκλογές. πηγη https://www.tovima.gr/2019/07/29/finance/syntakseis-24-000-eyro-ti-apanta-i-axtsioglou/
    1 point
  10. Η κυρία Φυλλίτσα μέσα στο άρθρο αυτό παρουσιάζεται ωσάν να έπεσε από άλλον πλανήτη. Και δείχνει να θέλει να συμβάλει ουσιαστικά στην αναβάθμιση του κατασκευαστικού τομέα, σχολιάζοντας εκ Πατρών Χαλκιδικιώτικες φωτογραφίες στο protagon. Παρουσιάζεται ως επίδοξος Λέκκας στην θέση του Λέκκα. Ωστόσο, το σκηνικό αυτό είναι μάλλον ευθύνη του αρθρογράφου, κυρίου Γιαννακίδη, ο οποίος φαίνεται ότι έπλεξε λίγα μικρά αποσπάσματα συνέντευξης για να προσδώσει κύρος στο δικό του άρθρο. Ένα άρθρο που σαν τελικό σκοπό έχει τον αντισυριαζϊσμό... Μην ψαρώνετε λοιπόν, γυρίστε την πλάτη στους δημοσιογράφους που παίζουν το βρώμικο παιχνίδι τους παριστάνοντας τους σκεπτόμενους και προβληματισμένους κριτές των πάντων. Που διασύρουν υπολήψεις και ολόκληρους επαγγελματικούς κλάδους (μεταξύ των οποίων και τον δικό μας), και κάνουν "δημιουργικό" κολάζ τα λεγόμενα της Καθηγήτριας, χωρίς καμία ηθική αναστολή. Που αφήνουν υποονοούμενα για τα μαθήματα επιλογής που δηλώνει ένας φοιτητής, τάχατες για να προστατέψουν το δημόσιο συμφέρον που -ω του παραδόξου- όλη η κοινωνία -πλην δημοσιογράφων- προσπαθεί βλάψει...
    1 point
  11. Ν.Δ. 17-7-23 ΦΕΚ 228Α’/23 Κεφ. Α' – άρθρον 4 : « Σύνταξις, έγκρισις και εφαρμογή σχεδίων πόλεων, κωμών και συνοικισμών και γενικοί όροι αναπτύξεως αυτών» Υψομετρικός καθορισμός για την εφαρμογή του εγκεκριμένου σχεδίου 1. Εφ' όσον εν τω εγκεκριμένω σχεδίω δεν προβλέπεται η υψομετρική θέσις των οδών, πλατειών κλπ. κοινοχρήστων χώρων ως και των επί της επιφανείας του εδάφους βάσεων των εν γένει οικοδομών, περιτοιχισμένων, ιδιωτικών πρασιών και κήπων καθορίζεται αύτη δι' αποφάσεως του επί της Συγκοινωνίας Υπουργού λαμβανομένης μετά σύμφωνον γνώμην του Συμβουλίου των Δημοσίων 'Εργων. Κατά τον αυτόν τρόπον τροποποιούνται τα ανωτέρω υψομετρικά στοιχεία και μετά τον αρχικόν καθορισμόν των. 2. Η εφαρμογή των εγκεκριμένων σχεδίων επιτρέπεται μόνον μετά τον κατά τα ανωτέρω υψομετρικόν καθορισμόν. 3. Δεν επιτρέπεται η ανέγερσις οικοδομών και η εν γένει εκτέλεσις οιωνδήποτε εργασιών δομήσεως επί οικοπέδων κειμένων εις οδούς και πλατείας μη διαμορφωθείσας τεχνικώς βάσει του κατά τα ανωτέρω υψομετρικού καθορισμού, τουλάχιστον επί τμήματος αυτών κειμένου προ των εφ' ων αι ανεγερθησόμεναι οικοδομαί οικοπέδων, κατά Εα δια Β.Δ/γματος κανονισθησόμενα. Εν ανάγκη εις την τοιαύτην διαμόρφωσιν οφείλουσι να προβαίνωσιν εις βάρος και διά λογαριασμόν των υποχρέων αυτοί οι οικοδομούντες. Η παράγραφος αύτη έχει και αναδρομικήν ισχύν ως προς τας ήδη ανεγερθείσας οικοδομάς οι ιδιοκτήται των οποίων καλούμενοι δέον να συμμορφωθώσι προς τας ανωτέρω διατάξεις. ΓΟΚ ‘85 άρθρο 10 «Πλάτος δρόμου - Αφετηρία μέτρησης υψών» 3α. Τα ύψη για την εφαρμογή της παρ.6α του άρθρου 9 , μετρώνται από κάθε σημείο της ρυμοτομικής γραμμής στη στάθμη του οριστικά διαμορφωμένου πεζοδρομίου, όπως βεβαιώνεται από τον οικείο Δήμο ή Κοινότητα. Αν δεν υπάρχει οριστικά διαμορφωμένο πεζοδρόμιο, η στάθμη αυτή καθορίζεται από την εγκεκριμένη υψομετρική μελέτη της οδού. Αν δεν υπάρχει υψομετρική μελέτη της οδού ή η υπάρχουσα χρειάζεται τροποποίηση, ο οικείος Δήμος ή η Κοινότητα έχει υποχρέωση να καταρτίσει σχετική μελέτη κατά μήκος ενός τουλάχιστον οικοδομικού τετραγώνου. Σε περίπτωση αδυναμίας του Δήμου ή της Κοινότητας, η μελέτη συντάσσεται από ιδιώτη μηχανικό και εγκρίνεται από τον οικείο Δήμο ή Κοινότητα. β. Αν ο Δήμος ή η Κοινότητα δεν εκδώσει τις παραπάνω βεβαιώσεις μέσα σε ένα μήνα από την σχετική αίτηση αυτές εκδίδονται από την αρμόδια Πολεοδομική Υπηρεσία ή από άλλη τεχνική υπηρεσία, την οποία ορίζει ο Νομάρχης. Η παραπάνω υπηρεσία κοινοποιεί τα σχετικά έγγραφα στο Δήμο ή την Κοινότητα Απόφαση ΥΠΕΧΩΔΕ 53244/02 ΦΕΚ 6Β’/02 5. Η διαδικασία της παρ.3β του άρθρου 10 του ΓΟΚ’85 όπως ισχύει, διατηρείται όταν χρειάζεται τόσο για τις βεβαιώσεις όσο και για τις υψομετρικές μελέτες. 6. Οι αρμόδιες Πολεοδομικές Υπηρεσίες, με τον έλεγχο του Τοπογραφικού διαγράμματος για την χορήγηση των οικοδομικών αδειών, θα πρέπει όπως ελέγχουν τα λοιπά οριζοντιογραφικά στοιχεία του, να ελέγχουν σύμφωνα με την ως άνω βεβαίωση του κάθε ΟΤΑ Α βαθμίδας και την ύπαρξη της οριστικά διαμορφωμένης οδού ή την εφαρμογή της εγκεκριμένης υψομετρικής μελέτης, στο Τοπογραφικό.
    1 point
  12. Εμένα σαν αυτοκριτική μου ακούγεται.. Διότι αν ξαφνικά οι 200 φοιτητές που έχει ανά έτος το τμήμα π/μ της Πάτρας επιλέξουν ξύλινες, η κα καθηγήτρια αυτομάτως θα σταματήσει να βάζει αυτή την εργασία ή θα την απλοποιήσει, μη μπορώντας να διαχειριστεί τον όγκο αυτό. Για τον ίδιο λόγο κανένα υποχρεωτικό μάθημα δεν περιλαμβάνει υποχρεωτική εργασία επαγγελματικού επιπέδου. Το ότι υπάρχουν παραθυράκια και στα επιλογής για να πάρεις πτυχίο χωρίς να κάνεις τελικά καμία εργασία (σχετική με ότι υπογράφει ο πολ/μηχ) είναι ευθύνη των καθηγητών που με τη σειρά τους επικαλούνται το μεγάλο αριθμό εισακτέων και την έλλειψη προσωπικού και υποδομών για να κάνουν τη δουλειά όπως θα ήθελαν και όπως θα έπρεπε. Τώρα μέχρι πού φταίνε οι καθηγητές και πού αρχίζει η έλλειψη υποδομών είναι θέμα που σηκώνει συζήτηση: τι ωράριο και φόρτος εργασίας είναι η δουλειά ενός καθηγητή, ποιός τον ελέγχει κλπ. Προσεχώς όμως που θα τους δίνεται η εξουσία να ορίσουν τον αριθμό φοιτητών που μπορούν να διαχειριστούν, δε θα έχουν πια καμία δικαιολογία.
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.