Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. studiokristo

    studiokristo

    Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      0


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      18.018


  3. sdim

    sdim

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.800


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.780


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 31/08/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Εγώ έδωσα πανελλήνιες στα 40 μου παιδιά και επιτέλους έκανα το όνειρό μου πραγματικότητα!
    4 points
  2. Ο νόμος 4495 (όπως και ο προηγούμενος 4178) πράγματι ορίζει κάποιες εξαιρέσεις για τις οποίες η βεβαίωση νομιμότητας να μην συνοδεύεται από το τοπογραφικό διάγραμμα της προηγούμενης παρ. 4 του άρθρου 83. Όμως, στην πράξη σε πολλές περιπτώσεις θα χρειαστεί νέο τοπογραφικό, καθώς θα πρέπει κάποιος να υπογράψει αρτιότητα οικοδομησιμότητα Ν. 651/77 και ειδικά σε παλιά τοπογραφικά όχι μόνο δεν ήταν ακριβή, αλλά στις θέσεις των ακινήτων έχουν αλλάξει και οι όροι δόμησης. Επιπλέον, (προσωπικά το εφαρμόζω), είναι καλό για την δική μας διασφάλιση στις τακτοποιήσεις να κάνουμε νέο τοπογραφικό. 4. Η βεβαίωση του μηχανικού συνοδεύεται από τοπογραφικό διάγραμμα, σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές και τα οριζόμενα στο ν.651/1977 (Α207), εξαρτημένο από το κρατικό σύστημα συντεταγμένων και συνοδευόμενο από τη μεθοδολογία εξάρτησης και τις συντεταγμένες των τριγωνομετρικών σημείων του κρατικού συστήματος συντεταγμένων που χρησιμοποιήθηκαν για την εξάρτηση. Αν το οικόπεδο προέρχεται από πράξη εφαρμογής και διαθέτει συντεταγμένες σε σύστημα αναφοράς, διαφορετικό από το ΕΓΣΑ ‘87, πρέπει να αναφέρονται και οι συντεταγμένες σύμφωνα με αυτό. (...) 5. Δεν απαιτείται το ανωτέρω τοπογραφικό διάγραμμα στις εξής περιπτώσεις : α) για ακίνητα εντός εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου ή εντός ορίων οικισμού για τα οποία μέχρι την έναρξη ισχύος του ν.4178/2013 έχει καταρτιστεί συμβολαιογραφική πράξη σύστασης οριζοντίων / καθέτων ιδιοκτησιών ή έχει εκδοθεί οικοδομική άδεια, β) σε κάθε περίπτωση για ακίνητα εντός σχεδίου για τα οποία έχει κυρωθεί πράξη εφαρμογής, γ) για ακίνητα εκτός σχεδίου πόλης, μη άρτια και μη οικοδομήσιμα, σύμφωνα με το εμβαδόν του τίτλου, δ) για ακίνητα που προέρχονται από αναδασμό και διανομή, εφόσον η αντικειμενική αξία τους δεν υπερβαίνει τις δεκαπέντε χιλιάδες (15.000) ευρώ, εξαιρουμένων αυτών που βρίσκονται εντός καθορισμένης Ζ.Ο.Ε..
    1 point
  3. Πολυτεχνική Σχολή Α.Π.Θ., ηρωϊκή γενιά 1976... :-)) (Ακούει κανείς;;; :-)) )
    1 point
  4. Για πρόβολο μήκους 2.50 μ και τα συγκεκριμένα φορτία (άσε που υπάρχει και Ρ=150 kg στο ελεύθερο άκρο) 18 εκ. ή έστω 20 εκ. ΔΕΝ βγαίνει με τίποτα, άμα δε υπολογίσεις συστολή ξήρανσης και ερπυσμό άστα να πάνε, τουλάχιστον 25 εκ. Πρακτικός κανόνας προδιαστασιολόγησης : d = L/10 = 2.50/10 = 0.25 μ
    1 point
  5. Κάτι δεν έχεις καταλάβει σωστά. https://www.b2green.gr/el/post/54713/ta-kerdi-ton-michanikon-apo-to-exoikonomo-ii Συνεπώς, δεν είναι δουλειά του οι συμφωνίες μεταξύ ιδιοκτήτη και προμηθευτών-κατασκευαστών. Εκτός κι αν νομίζεις ότι με 200 € καθαρά, θα σου κάνει τα πάντα...
    1 point
  6. Εύγε Αντώνη με τις καλημέρες μου (λόγω και της ώρας πλέον). +1 ξανά.
    1 point
  7. Δημήτρη και Παύλο με της καλησπέρες μου, 1. Όσον αφορά στις διατάξεις ασφαλείας της υπεραστικής συγκοινωνίας και σύμφωνα με το αρ. 89.2.δ του ν.4495/17 περί απαγόρευσης υπαγωγής, βεβαίως και θα πρέπει, εφ΄όσον προκύπτει τέτοια παροδιότητα, να ελέγχεται η θέση του αυθαιρέτου ως προς το 50% της επιβεβλημένης ζώνης απαγόρευσης οικοδόμησης. Αν τότε το αυθαίρετο εμπίπτει στο πλάτος αυτό, απλά ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η τακτοποίηση και μεταβίβαση του. EDIT : Εξ΄άλλου, αντίστοιχος έλεγχος για την νομιμότητα της υπαγωγής , σε περίπτωση μετάθεσης του κτιρίου σε εκτός σχεδίου, θα πρέπει να γίνει για την περίπτωση να βρίσκεται το κτίσμα εντός οριοθετημένου η μή ρέματος, παραλίας, δασικής περιοχής, κ.λ.π 2. Όσον αφορά στο τι θεωρείται προκήπιο (πρασιά) για την εφαρμογή της τακτοποίησης, συμφωνώ και μεταφέρω εδώ τον ορισμό της πρασιάς κατά αρ.2.11 του ΓΟΚ '85: 11. Προκήπιο ή πρασιά είναι το τμήμα του οικοδομικού τετραγώνου, που βρίσκεται ανάμεσα στη ρυμοτομική γραμμή και τη γραμμή δόμησης ή οικοδομική γραμμή. και κατά αρ.2.70 ΝΟΚ '12: 70. Προκήπιο (ή πρασιά) είναι το τμήμα του οικοδομικού τετραγώνου, που βρίσκεται μεταξύ της ρυμοτομικής και οικοδομικής γραμμής, όπως αυτές ορίζονται από το εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο. Μετά από αυτούς τους σαφέστατους και ταυτόσημους ορισμούς περί προκηπίου, ΔΕΝ θα πρέπει να χωρεί καμία αμφιβολία στο ότι : Τίποτε άλλο δεν μπορεί να θεωρηθεί ως προκήπιο εκτός από το ως άνω οριζόμενο και πάντα εντός σχεδίου πόλεως.
    1 point
  8. Καλησπέρα Αντώνη. Θίγεις κάτι πολύ καλό στην τοποθέτησή σου. Οι μάγκες θέλησαν να εισάγουν και παραβίαση πρασιάς και μάλιστα σε κάθε εγκύκλιο τονίζουν ότι εξετάζοντα οι αυθαιρεσίες στο πλαίσιο του ΓΟΚ 85/00 (ΠΡΟ 2011). Οι ορισμοί και κατά ΓΟΚ και κατά ΝΟΚ όταν αναφέρονται σε ρυμοτομικές, οικοδομικές και προκήπια κάνουν παραπομπή σε εντός ρυμοτομικού σχεδίου. Ερχόμαστε τώρα στα διάφορα έγγραφα και ερμηνείες που κατά καιρούς έχουν εκδοθεί για το ότι η απόσταση από την οριογραμμή οδού και την γραμμή δόμησης που ορίζουν τα μέτρα ασφαλείας υπεραστικής συγκοινωνίας προσομοιώνεται με προκήπιο. Αν θυμάμαι καλά και στον ν. 4014 η κ. Λεμπέση στις σημειώσεις της πρότεινε κάτι αντίστοιχο. Θα πρέπει εδώ να δούμε για μια ακόμη φορά ότι άλλο πράγμα είναι η έκδοση μιας οικοδομικής άδειας (σε μια τέτοια θα μπορούσαμε να μελετήσουμε κατασκευές που επιτρέπονται στο προκήπιο αποδεχόμενοι την ερμηνεία) και άλλο η υπαγωγή αυθαιρεσιών. Στο χέρι μας είναι να καταρρίψουμε αυτή την ερμηνεία του προκηπίου στα εκτός σχεδίου αναφορικά με τις υπαγωγές αυθαιρέτων στην πράξη. Αν ήθελαν να μη δημιουργηθεί σύγχυση θα έπρεπε να βάλουν τον ίδιο επιβαρυντικό συντελεστή είτε σε παραβίαση Δ είτε σε παραβίαση προκηπίου, ή διαφορετικά ας έκαναν μια επεξήγηση ότι η παραβίαση προκηπίου αφορά μόνο τις εντός ρυμοτομικού σχεδίου περιοχές (το αυτονόητο δηλαδή)
    1 point
  9. niox, Εδώ όπως φαίνεται έχει γίνει πάρτυ μασκαρεμένων και ως προς το ιδιοκτησιακό (αυθαίρετη κατάτμηση), αλλά και ως προς το πολεοδομικό. 'Οσον αναφορά δε στην γενική ερώτηση : " Ήθελα να ρωτήσω, αν ο έλεγχος των αυθαιρεσιών - μεταξύ αυτών και της παραβίασης πλάγιας απόστασης - θα γίνει με βάσει τα δεδομένα της άδειας (το οικόπεδο της άδειας και την παρέκκλιση των 7,50μ.) ή με τα σημερινά δεδομένα? ".... αυτή πάγια απαντάται με το .... " ο έλεγχος αυθαιρέτων γίνεται ΠΑΝΤΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ" Κοντολογίς και μόνο από το "το κτίριο βρίσκεται σε άλλη θέση και δεν συμπίπτει σε κανένα σημείο με την εγκεκριμένη θέση της άδειας" θα πρέπει να δηλωθούν ΟΛΑ: ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΑ... Rorek, Βασικά βλέπω τα εξής: 1. Στα εκτός σχεδίου ΔΕΝ υφίσταται Ρ.Γ ούτε Ο.Γ => ΔΕΝ υφίσταται πρασιά μεταξύ γραμμών που ΔΕΝ υπάρχουν..... Η σχετική παράβαση λοιπόν αφορά σε παραβίαση Δ και επιβαρύνει με μικρότερο συντελεστή απ΄ότι θα ήταν για πρασιά. (1,4 αντί 1,8) Το πρόστιμο λοιπόν πρέπει να επανυπολογιστεί. 2. Στις περιπτώσεις "εξόδου" του κτιρίου σε εκτός νομίμου περιγράμματος περιοχή, η αντίστοιχη επιφάνεια επιβαρύνεται με Υ.Δ και Υ.Κ αναγκαστικά δε εδώ και με παραβίαση Δ. 3. Αν με τον επανυπολογισμό του προστίμου φανεί ότι συμφέρει να δηλωθεί ΟΛΟ το κτίριο ως αυθαίρετο, αυτό θα επιβαρύνει στο τέλος με (+30μ2) αγορά Σ.Δ από την ψηφ. τρ. γης για την εξαίρεση κατεδάφισης (ΚΑΤ.5), έστω και αν έχεις γλυτώσει αρχικά κάποιο ποσό προστίμου.... 4. Στην περίπτωση δήλωσης ΜΕ ΑΔΕΙΑ σαφώς και ΔΕΝ χρειάζεται Μ.Σ.Ε βάσει του 2.ια της απόφασης. ΑΝ όμως δηλωθεί ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΑ τότε μεταπίπτεις στην παρ. 1.αα όπου σαφώς η Μ.Σ.Ε χρειάζεται (έστω ουσιαστικά κατά παρωδία) ....
    1 point
  10. Ηρέμησε, και προσπάθησε να εκτιμήσεις την κατάσταση σωστά. Εδώ, δεν διαφημίζεται κανένα από τα μέλη του φόρουμ. Κι ούτε γνωριζόμαστε (πλην ελαχίστων περιπτώσεων) μεταξύ μας. Ασχολούμαι (και οι υπόλοιποι συνάδελφοι) μαζί σου γιατί το ζήτησες. Και προσπαθούμε να σου δείξουμε το σωστό δρόμο. Αν δεν ήθελες κάτι τέτοιο, μη ρίχνεις το φταίξιμο στο φόρουμ και σε μας.
    1 point
  11. Αν θυμάμαι καλά, οι μόνοι κανόνες που έχουν τεθεί επί του θέματος ήταν στην οδηγία που είχε βγάλει το ΤΕΕ για την κατανομή δαπανών. Εκεί ο τοίχος δίνεται πάντα στο διαμέρισμα. Διαιρείται μόνο στην περίπτωση μεσότοιχου διαμερισμάτων ...
    1 point
  12. Λεμόνι και κρίμα για το κόστος. Με το ασφαλτόπανο και το φράγμα έφτιαξες μια χύτρα ταχύτητας διότι το ελαφρομπετόν για να στεγνώσει θέλει περίπου 9 μήνες με προφύλαξη απο την βροχή. Το ελαφρομπετόν λοιπόν θα στεγνώνει σπρώχνοντας την πίεση υδρατμών πιθανότατα προς το ασφαλτόπανο. Το ασφαλτόπανο θα φουσκώσει και θα ξεκολλήσει. Τα εξαεριστικά είναι η μεγαλύτερη απάτη του πλανήτη για το απλό λόγο οτι ο υδρατμός δεν είναι άνθρωπος για να του πείς μετά την Έβγα δεξιά και μετά αριστερά μέχρι να βρεις το περίπτερο το Κώστα και μετά πάλι αριστερά για να βρεις το εξαεριστικό. περισσότερο διάβασμα εδω http://e-archimedes.gr/component/k2/item/6555-
    1 point
  13. Εσυ ειρωνευτηκες φιλε μας, οτι η τιμη των 35-40Ε/τμ ειναι για υλικα απο αλλο πλανητη.. Αν θες να κανεις σωστη δουλεια, κατω απο 30Ε/τμ δεν πεφτεις. Και 30Ε αν βρεις καποιον που να δουλευει μονος του και να βγαζει 25Ε μεροκαματο.
    1 point
  14. Φιλε μας, τι νομιζεις οτι κανουμε εδω? Πεταμε τιμες στην τυχη? Ή μηπως παιρνουμε προμηθεια? Μονο για να προετοιμασεις 180τμ (με την προυποθεση οτι εχεις περιμετρικο στηθαιο ή καποιο τουβλο ομορφα σοβατισμενο και οι υδροροες να εινιαι οπως πρεπει), θες 4Ε/τμ = 720Ε και ελαχιστο 2 ατομα, με 3 μερες δουλεια. Μας λες οτι μπαινεις με γαλοτσες στην ταρατσα... Εχεις υπολογισει ποσο υλικο θες για να γεμισεις 10εκ, τα 30-40τμ? Θες 3κμ.-4 κμ Αυτο ποιος θα στο κουβαλησει? Κουβα-κουβα? Οχι βεβαια. Θες πρεσσα = 200-300Ε μονο για την πρεσσα. Το υλικο κανει ευκολα 100Ε/κμ = 300-400Ε. Καπιος δε θα στο ριξει? Πρεπει να πληρωθει? Μαλλον ναι. Ελαχιστο, στην ξεφτιλλα θες 2 ημερομισθια = 80Ε. Αμεσως εχουμε φτασει 700+300+300+80Ε = 1380Ε. Με 600Ε που μενοιυν θα κανεις υγρομονωση σε 180τμ? Πλαστικο χρωμα να παρεις, σοβαρης εταιριεας κανει 60Ε το δοχειο και βγαζει στο ενα χερι 70τμ. Για να περασεις 3 χερια τα 180τμ που εχεις, θες 8 δοχεια = 480Ε. ΜΕ ΑΠΛΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΜΟΝΩΣΗ. Αυτος που θα στο περασει να μην βγαλει 300Ε? (3 μερες δουλεια) Αρα, αμεσως, με ΑΠΛΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΜΟΝΩΣΗ, θες 800Ε. Και συ μας λες οτι με 600Ε (που εμνειναν απο τα 2000Ε αν βγαλλεις τις ρυσεις) θες να κανεις σοβαρη υγρομονωση και το ψαχνεις κιολας "γιατι μια φορας κανεις σωστη δουλεια". Κουκουρουκου... Απλα μην ερθεις μετα απο 2 χρονια (μην πω 6 μηνες) και μας ζητας λυσεις στις κακοτεχνιες που θα σου εχουν κανει. ΥΓ. Κατσε εσυ να μου τα κοστολογησεις, να τα βγαλλεις 2000Ε. Και αν τα καταφερεις με συμφερει να φωναζω συνεργειο απο Αθηνα (ή οπου εισαι) να του πληρωνω διανομη και καθε μερα ψαρι.. ΥΓ. Τιμες που εγραψα χωρις ΦΠΑ.
    1 point
  15. Το κόστος μιας άδειας υπολογίζεται από νομοθεσία και συγκεκριμένα υπολογίζεται ελάχιστο κόστος αδείας. Από κει και πέρα όμως δεν σε εμποδίζει κανένας να πάρεις και παραπάνω χρήματα. Για τον υπολογισμό τώρα του κόστους μπορείς να αγοράσεις ένα από τα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΜΟΙΒΩΝ που υπάρχουν στην αγορά, όπου υπολογίζουν πέραν των αμοιβών και τις κάθε είδους κρατήσεις, ΙΚΑ κτλ, ή να υπολογίσεις τις αμοιβές από το δωρεάν σύστημα του ΤΕΕ (αν και δεν θα σου το συνιστούσα επειδή είσαι άπειρος και ίσως κάνεις πιο εύκολα εκεί λάθη). Πριν κάνεις οτιδήποτε όμως, θα σου συνιστούσα να διαβάσεις πολύ καλά τον Γ.Ο.Κ. (Γενικός Οικοδομικός Κανονισμός), γιατί χωρίς γνώση αυτού δεν θα καταλαβαίνεις τι υπολογίζεις, τι κάνεις, τι επιτρέπεται και τι όχι. Είναι καλό να διαβάσεις και τη νομοθεσία υπολογισμού των αμοιβών: 1. ΠΔ 696/1974 (ΦΕΚ Tεύχος Α, Φύλλο 301, Ετος 1974 (08-10-1974) 2. ΑΡΘΡΟ 82 (Π.Δ. 696/74 ως τροποποιήθη με το Π.Δ. 515/89) 3. Εγκύκλιος. 8/90 4. Εγκύκλιος 57/90 5. Εγκύκλιος 64/90 6. ΦΕΚ 635/Β/7.8.91 7. Εγκύκλιος 21/92 8. Εγκύκλιος 39556/92 9. Εγκύκλιος 7/97 10.ΦΕΚ 886 Β της 7.12.89 Κάποια πράγματα θα βρεις και στα downloads του Φόρουμ. Τέλος πολλές από τις εταιρείες προγραμμάτων λογισμικού υπολογισμού αμοιβών, διαθέτουν δοκιμαστικές εκδόσεις. Μπορείς λοιπόν να κατεβάσεις μία τέτοια και να πειραματιστείς. Αυτά από εμένα, καλή συνέχεια.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.