Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. BAS

    BAS

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.572


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      18.018


  3. Engineer

    Engineer

    Administrators


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      13.202


  4. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      8.602


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 03/09/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 1.0.0

    15.877 downloads

    Περιλαμβάνει τα παρακάτω αρχεία: Ιδιωτικό συμφωνητικό - ειδική συγγραφή υποχρεώσεων Ιδιωτικό συμφωνητικό - επιχρίσματα Ιδιωτικό συμφωνητικό - σκυροδέματα, τοιχοποιίες Ιδιωτικό συμφωνητικό - υδραυλικός Ιδιωτικό Συμφωνητικό (εργοδότης-εργολάβος) Ιδιωτικό συμφωνητικό ανάθεση εκπόνησης πλήρους μελέτης για την ανέγερση κτηρίου Ιδιωτικό συμφωνητικό κατασκευής οικοδομής Ιδιωτικό συμφωνητικό σύμβασης έργου σε εργολάβο (1) Ιδιωτικό συμφωνητικό σύμβασης έργου σε εργολάβο (2) Ιδιωτικό συμφωνητικό σύμβασης υπεργολαβίας Συμφωνητικό για ανάληψη μελέτης-επίβλεψης Από το αρχείο των παλαιότερων downloads του michanikos.gr
    1 point
  2. Ανοίγω το θεμα για να ενημερωνόμαστε από εδώ για τυχόν αστοχίες κ τα προβλήματα που παρουσιάζονται στις εγκαταστάσεις διασυνδεδεμένων με το δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ φωτοβολταικών εγκαταστάσεων. Οι παρακάτω φώτο είναι από εγκαταστάσεις που με έχουν καλέσει λόγο δυσλιτουργίας - χαμηλής παραγωγής . Στις 6 πρώτες, αλλαγή πανελ ενώ στις επόμενες αλλαγή connectors mc4, οι εγκαταστάσεις είναι του 12 κ του 11
    1 point
  3. χωρίς να γνωρίζω λεπτομέρειες απο αυτά που βλέπω εδώ, θα έλεγα κάτσε εκεί που είσαι
    1 point
  4. Γνώμη μου είναι ότι εφόσον έχεις κτίσμα με διαφορετικές παλαιότητες θα έπρεπε να είχε περαστεί στο Ε9 με την νεότερη άδεια δηλ. το έτος 1979-80. Διάβασε και την ΠΟΛ 1237/11-11-14 και διορθώστε την παλαιότητα σε συνενόηση με τον λογιστή ή πελάτη σου.
    1 point
  5. Δεν απαιτείται. Οι κατηγορίες 1,2 και 3 εξαιρούνται.
    1 point
  6. Αν το ρέμα δεν είναι οριοθετημένο δεν μπορείς να κρίνεις που θα καθοριστεί τελικώς η γραμμή πλημμύρας από την απαιτούμενη υδραυλική μελέτη που θα εγκριθεί. Τα 20 μ ισχύουν από την γραμμή πλημμύρας η οποία αν το ρέμα είναι μεγάλο μπορεί να εισέχει προς το γεωτεμάχιο και αναλόγως σχήματος μπορεί ακόμη και να του στερήσει ή περιορίσει δυσμενώς την οικοδομησιμότητά του. Εξαίρεση αποτελούν τα μικρά υδατορέματα για τα οποία προ έκδοσης άδειας θα ζητηθεί και για αυτά απάντηση από την δ/νση υδάτων της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης. Για σχετική νομοθεσία διαβάζεις Ν. 4258/14, Αποφ-140055/17 (ΦΕΚ-428/Β/15-2-17) και το σχετικά πρόσφατο έγγραφο του ΥΠΕΚΑ με Α. Π.: ΥΠΕΝ/ΔΠΔΥΠ/49374/898 προς την Κ.Ε.Δ.Ε Ημ/νία: 31/05/2019 με θέμα: ΘΕΜΑ: «προστασία οριοθέτηση και αποκατάσταση υδατορεμάτων »
    1 point
  7. Η Ευρωπαϊκή Ένωση (Ε.Ε.) προνοώντας για την προώθηση και διαμόρφωση μιας νέας προσέγγισης για τον τουρισμό, προκειμένου να εξασφαλίσει την αειφορική ανάπτυξή του, διαμορφώνει συγκεκριμένη πολιτική. Στόχος της είναι η προώθηση μιας ισόρροπης τουριστικής ανάπτυξης, στις χώρες-μέλη. Οι δημογραφικές εξελίξεις, κλιματικές αλλαγές και το κοινωνικό, πολιτικό και οικονομικό σκηνικό, στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης, διαμορφώνουν ένα νέο πλαίσιο τουριστικής ανάπτυξης. Η βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης και της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών από τις τουριστικές επιχειρήσεις, απαιτεί συστηματική περιβαλλοντική αναβάθμιση των χωρών προορισμού, εντάσσοντας την τουριστική ανάπτυξη σε ένα στρατηγικό περιβαλλοντικό σχεδιασμό, στοχεύοντας στην ορθολογική χρήση και διαχείριση των φυσικών πόρων, την αξιοποίηση των ήπιων και ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και την προστασία από την ρύπανση. Στην προσπάθεια περιορισμού των αρνητικών συνεπειών της τουριστικής ανάπτυξης, η Ε.Ε. ανέλαβε δράσεις από την δεκαετία του 1980. Μέσα σε αυτές, συγκαταλέγεται και η καθιέρωση του εθελοντικού οικολογικού σήματος το 1992, με σκοπό την ενθάρρυνση των επιχειρήσεων, στην ανάπτυξη αγαθών και υπηρεσιών που θα μειώνουν τις αρνητικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις και θα ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών (ιστοσελίδα Ευρωπαϊκής Ένωσης). Ο πρώτος κανονισμός που αφορούσε το κοινοτικό σύστημα απονομής οικολογικού σήματος εκδόθηκε τον Μάρτιο του 1992, με επανεξέτασή του μετά από πέντε έτη. Σε συνέχεια αυτής της διάταξης, τέθηκε σε εφαρμογή και ισχύει έως σήμερα , ο κανονισμός 66/2010 Ε.Κ. Σύμφωνα με αυτόν, το οικολογικό σήμα (ECOLABEL) εντάσσεται στην κοινοτική πολιτική αειφόρου κατανάλωσης και παραγωγής και χαρακτηρίζει τα προϊόντα με υψηλό επίπεδο περιβαλλοντικών επιδόσεων. Η ύπαρξή του σημαίνει για τα τουριστικά καταλύματα: υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, αναγνωρισιμότητα, διαφήμιση, οικονομικά οφέλη, ικανοποίηση προσδοκιών καταναλωτών, ενίσχυση marketing. Το οικολογικό σήμα αφορά διαφορετικές κατηγορίες καταλυμάτων και συγκεκριμένα μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες, μικρά ξενοδοχεία, ορεινούς ξενώνες, ενοικιαζόμενα δωμάτια, αγροτουριστικά καταλύματα και κάμπινγκ. Σε κάθε κράτος-μέλος της Ε.Ε. έχει διοριστεί αρμόδιος φορέας αξιολόγησης των αιτήσεων και απονομής του σήματος (άρθρο 4 του κανονισμού). Στην Ελλάδα, αρμόδιος φορέας είναι το Ανώτατο Συμβούλιο Απονομής Οικολογικού Σήματος (ΑΣΑΟΣ) που εποπτεύεται από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και ενέργειας. Προκειμένου μια τουριστική επιχείρηση να αποκτήσει το οικολογικό σήμα ακολουθεί την εξής διαδικασία: Ο ενδιαφερόμενος έρχεται σε επαφή με το ΑΣΑΟΣ, που είναι διαθέσιμο για παροχή πληροφοριών και τεχνική υποστήριξη Κατατίθεται η αίτηση με πληρωμή των εξόδων φακέλου (Άρθρο 9 του κανονισμού). Αυτό γίνεται σε απευθείας σύνδεση με το εργαλείο Ecat-admin Δημιουργείται ο φάκελος μαζί με τα αποτελέσματα των δοκιμών, ώστε να αποδειχθεί η συμμόρφωση στα κριτήρια Γίνεται η αξιολόγηση της αίτησης Υπογραφή σύμβασης και παραλαβή σήματος εφόσον η υποψηφιότητα γίνει δεκτή (ιστοσελίδα Ευρωπαϊκής Επιτροπής) & (κανονισμοί 66/2010 του Ε.Κ.). Στο άρθρο 6 του κανονισμού ορίζονται οι γενικές προϋποθέσεις για τα κριτήρια απονομής του οικολογικού σήματος. Σύμφωνα με αυτές ο αιτών για την απονομή του σήματος πρέπει να διασφαλίζει ότι η φυσική υποδομή είναι νομίμως κατασκευασμένη και συμμορφώνεται με τις νομοθεσίες και κανονισμούς περί διατήρησης του τοπίου και της βιοποικιλότητας, εξοικονόμησης ενέργειας και υδάτινων πόρων, συλλογής και διάθεσης απορριμμάτων, συντήρησης και επισκευής εξοπλισμού, τήρησης ασφάλειας και υγιεινής. Επίσης η επιχείρηση θα πρέπει να βρίσκεται σε λειτουργία και να είναι εγγεγραμμένη στο μητρώο τουριστικών επιχειρήσεων και το προσωπικό να απασχολείται νομίμως και να είναι ασφαλισμένο. Σχετικά με τα κριτήρια που απαιτείται να πληρούνται, αυτά διακρίνονται σε υποχρεωτικά και προαιρετικά. Και οι δύο κατηγορίες αφορούν την διαχείριση των επιχειρήσεων σχετικά με την ενέργεια, το νερό, τις επικίνδυνες χημικές ουσίες, τα απορρίμματα και διάφορες άλλες υπηρεσίες π.χ. παροχή πληροφοριών, απαγόρευση καπνίσματος κλπ. Συγκεκριμένα, όσον αφορά τα υποχρεωτικά κριτήρια: ΕΝΕΡΓΕΙΑ: Οι επιχειρήσεις υποχρεούνται να χρησιμοποιούν 50% της ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, τα κτήρια να έχουν μονωμένα παράθυρα, κλιματιστικά απόδοσης τάξης Α΄ και να διαθέτουν ενεργειακή απόδοση. Επίσης, καλούνται να διακόπτουν την λειτουργία των κλιματιστικών με ανοιχτά παράθυρα και τον φωτισμό όταν αποχωρεί ο επισκέπτης. ΝΕΡΟ: Η μέση παροχή πρέπει να είναι μικρότερη των εννέα λίτρων το λεπτό, να γίνεται ορθή απομάκρυνση των λυμάτων και απόπλυση ουρητηρίων, καθώς και να παρέχεται ενημέρωση στους πελάτες σχετικά με την χρήση των δοχείων απορριμμάτων και της αλλαγής πετσετών και σεντονιών. ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΧΗΜΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ: Θα πρέπει να περιοριστεί η χρήση απολυμαντικών. ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ: Το προσωπικό πρέπει να διαχωρίζει τα επικίνδυνα απόβλητα και να χρησιμοποιεί αναλώσιμα προϊόντα και συσκευασίες μιας χρήσης. Τέλος, οι επιχειρήσεις υποχρεώνονται σε συντήρηση του εξοπλισμού, κατάρτιση του προσωπικού, καθορισμό περιβαλλοντικής πολιτικής και πληροφόρηση των πελατών σχετικά με αυτή. Όμως, παρόλη την επάρκεια και ποικιλία των εργαλείων περιβαλλοντικής διαχείρισης για τον τουριστικό κλάδο, παρατηρείται περιορισμένο ενδιαφέρον από την πλευρά των μικρομεσαίων Ελληνικών, τουριστικών επιχειρήσεων στην υιοθέτηση του οικολογικού σήματος. Αιτία για αυτό αποτελεί η ελλιπής πληροφόρηση για τα οφέλη που απορρέουν από την υιοθέτησή του και η σύνδεσή του με το υψηλό κόστος και την ανάγκη για εξειδικευμένο προσωπικό. Επίσης, αποτρεπτικός παράγοντας είναι η περιορισμένη εγχώρια ζήτηση για τουριστικές υπηρεσίες φιλικές προς το περιβάλλον και η απουσία οικονομικών κινήτρων και επιδοτήσεων. Παρόλα αυτά, λόγω της ιδιαιτερότητας και ευαισθησίας του ελληνικού περιβάλλοντος και της ανάγκης για ενίσχυση του εθνικού τουριστικού προϊόντος στο διεθνές ανταγωνιστικό σκηνικό, είναι επιβεβλημένη και απαραίτητη η υιοθέτηση του σήματος από τις τουριστικές επιχειρήσεις. Οι άξονες γύρω από τους οποίους θα πρέπει να αναπτυχθεί η στρατηγική προώθησής του είναι: Η παροχή οικονομικών κινήτρων, μέσω επιχειρησιακών προγραμμάτων σχετικών με την περιβαλλοντική διαχείριση. Η έγκυρη και αξιόπιστη πληροφόρηση στους ενδιαφερόμενους για τα οφέλη και τις απαιτήσεις υιοθέτησης του σήματος. Έκδοση εγχειριδίων και διενέργεια σεμιναρίων κατάρτισης για την τεχνική υποστήριξη των επιχειρήσεων που επιθυμούν να συμμετέχουν. Καθιέρωση εθνικού βραβείου περιβάλλοντος για τις επιχειρήσεις που συμμετέχουν και προβολή τους στο εξωτερικό ώστε να ενημερωθούν και να ευαισθητοποιηθούν οι υποψήφιοι πελάτες. Βεβαίως, μια τέτοια στρατηγική, θα απαιτήσει συντονισμένη συνεργασία, τόσο του ιδιωτικού τομέα όσο των καταναλωτών, των περιβαλλοντικών οργανώσεων και – κυρίως- του κράτους που μπορεί να θέσει τα κίνητρα και να συμβάλει στην ευαισθητοποίηση των τουριστικών επιχειρήσεων στην υιοθέτηση του σήματος και την ανάληψη της κοινωνικής τους ευθύνης απέναντι στο περιβάλλον. του Νικόλαου Πετράκου
    1 point
  8. Για να βάλουμε τα πράγματα σε μια ΣΩΣΤΗ βάση: Παρατηρήσεις: Οι εισαγωγείς - μεταπωλητές εμπορεύονται προϊόντα και ΔΕΝ είναι παραγωγοί προϊόντων. Εγγύηση δίδει ο παραγωγός του προϊόντος εκτός και αν αναφέρεται ΡΗΤΑ στην εγγύηση (βλέπε πχ σε αυτοκίνητα που οι επίσημες εγχώριες αντιπροσωπίες λόγω ανταγωνισμού έδιναν δίνουν έξτρα εγγύηση 2 ετών κτλ). Σε ό,τι αφορά τα φ/β ΔΕΝ γνωρίζω κανέναν εισαγωγέα - έμπορο - μεταπωλητή που να έδιδε/δίδει έξτρα εγγύηση. Επί της διαδικασίας: Αν υπάρχει η εταιρία και δεν έχει χρεοκοπήσει, ανατρέχουμε στην εγγύηση που ίσχυε την περίοδο που την ημερομηνία αγοράς των πάνελ (βάσει τιμολογίου). Εκεί αναφέρεται το είδος των εγγυήσεων που δίδονται (απόδοσης, υλικού κτλ) και πως μπορούν να διεκδικηθούν. Υπάρχουν εταιρίες που κάλυπταν και το προϊόν και τους ελέγχους και την μεταφορά και την εγκατάσταση, αλλά ήταν/είναι η εξαίρεση . Οι περισσότερες έδιδαν/δίνουν κάλυψη μόνο προϊόντος γι' αυτό και ήταν/είναι ΥΠΕΡΜΕΤΡΑ οικονομικότερες. Ο επενδυτής ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να έχει διαβάσει την εγγύηση κατά την επιλογή των πάνελ. Όλες οι κατασκευάστριες εταιρίες εγγυώνται την ισχύ στην 10ετία και στην 20ετία. Για να γίνει αίτημα (claim) απαιτούν όλες οι κατασκευάστριες εταιρίες ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΈΝΕΣ μετρήσεις ισχύος που είναι και η βασική εγγύηση. Επίσης, για να αποφύγουν περιπτώσεις μειωμένης ισχύος λόγω μικρο-ρωγμών λόγω χαλαζιού (που είναι εξαίρεση στις εγγυήσεις) ζητούν και τεστ ηλεκτροφωταύγειας. Αν προσκομιστούν αυτά τότε το claim έχει αποτέλεσμα. Αν δεν υπάρχει η εταιρία, δυστυχώς τα πράγματα είναι από δύσκολα έως αδύνατα, ανά περίπτωση. Επί του συγκεκριμένου: Σε ό,τι αφορά την Renesola, η εταιρία υπάρχει μέχρι και σήμερα που μιλάμε (24/07/2019) και αντιδρά θετικά στα δίκαια - τεκμηριωμένα αιτήματα (claims). Υπάρχει email της Renesola σχετικά με τα claims. Αν ακολουθηθεί η παραπάνω διαδικασία αντιμετωπίζεται το πρόβλημα. Αν δεν ακολουθηθεί η παραπάνω διαδικασία ΜΗΝ περιμένετε ανταπόκριση. Θα πρέπει να γίνει αντιληπτό πως μιλάμε για θέματα αρκετών χιλιάδων €, τα οποία καμία εταιρία δεν μοιράζει έτσι, επειδή κάποιος έστειλε ένα email. Ας γίνουμε επιτέλους ΣΟΒΑΡΟΙ ως επενδυτές, μηχανικοί, συντηρητές κ.τ.λ., να διαβάζουμε τις εγγυήσεις και να ακολουθούμε τις διαδικασίες. Το κόστος της πιστοποίησης των προβλημάτων ΔΕΝ είναι απαγορευτικό. Δωρεάν παροχές ΔΕΝ υπάρχουν ΠΟΥΘΕΝΑ στον κόσμο. Τέλος, καλό είναι να μην αναλαμβάνουμε διαδικασίες τις οποίες δεν γνωρίζουμε και από ό,τι φαίνεται δεν έχουμε και όρεξη να μάθουμε!!! Υ.Γ. Η απώλεια παραγωγής και εισοδήματος (30%) δεν σας έχει προβληματίσει τόσα χρόνια ?
    1 point
  9. Καλό είναι να με διαβάζεις πιο προσεκτικά . Το ΤΕΕ δεν αντιδρά για τα 5ετή τμήματα των δύο πανεπιστημίων . Ακόμα δεν πρόκειται περί νομοσχεδίου , αλλά περί νόμου που έχει εφαρμοστεί ήδη . Ως εκ τούτου , θα ακολουθηθεί προφανώς η διαδικασία ισοτιμίας με τις άλλες πολυτεχνικές σχολές , όπως έγινε και με τα άλλα πολυτεχνικά τμήματα . Να θυμίσω στο σημείο αυτό , ότι μιλάμε πλέον για τμήματα πανεπιστημίων και για νέους εισακτέους , οπότε για αυτούς δεν έχει καμία εφαρμογή η περί τει νομοθεσία . Ακόμη οι βάσεις σε αυτές τις σχολές προφανώς δεν είναι 5 και 6 . Τέλος φέτος θα υπάρξουν δεκάδες πανεπιστημιακά τμήματα επαρχίας που θα έχουν βάση 5 και 6 , αλλά τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με αυτά που θα έχουν βάση 15 και 16 στις δύο μεγάλες πόλεις . Εννοείται ότι όλο το πόνημα σου πάσχει και μάλιστα σοβαρά γιατί μιλάμε για άτομα που ακόμα δεν έχουν γίνει φοιτητές , οπότε δεν στέκουν τα περί ευνοημένων και τιμωρημένων . Οι υπόλοιποι που είναι πτυχιούχοι των καταργημένων σχολών , δεν έχουν ευνοηθεί σε τίποτα ακόμα . Αντίθετα παραμένουν 47 χρόνια χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα . Αρα προς τι το μίσος που επιδεικνύεις και ο αλληλοσπαραγμός που συντηρείς με τον φανατισμό που παρουσιάζεις ?
    1 point
  10. Ανθρωποι - άνθρωποι , προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός ? Ολοι άνθρωποι είμαστε . Ολοι παιδιά του ίδιου ΤΕΕ είμαστε , όλοι παιδιά της Τόνιας της άγαμης είμαστε... Επί της ουσίας το ΤΕΕ πάντα ζητούσε από την δεκαετία του 70 να κλείσουν οι σχολές μηχανικών της τότε Ανώτερης , μετά Αδιαβάθμητης Τριτοβάθμιας και τέλος Ανώτατης Τεχνολογικής εκπαίδευσης . Και τώρα το πέτυχε . Όπως σας τα έχω γράψει αρκετές φορές το όλο σκηνικό ήταν προδιαγεγραμμένο . Αλλά στο ΤΕΕ δεν μπορούν να τα πετύχουν όλα . Όχι απέναντι στα τει που εκεί τα πέτυχαν όλα , το κλείσιμο τους δηλαδή , αλλά απέναντι στις τοπικές κοινωνίες και στις γκαρσονιέρες και τι καφετέριες και τους τοπικούς βουλευτές . Το αποτέλεσμα είναι ότι πλέον η συζήτηση πολυτεχνείων - τει δεν έχει ακαδημαϊκό ενδιαφέρον . Μόνο για τους πτυχιούχους , που δεν είναι και τόσοι πολλοί αυτοί που ενοχλούν το τεε . Το τεε λοιπόν ήθελε να κλείσουν τα οικοδομικά τμήματα . Εκλεισαν λοιπόν όλα και δημιουργήθηκαν δύο νέα πολυτεχνικά γιατί δεν γινόταν αλλιώς . Αρα τα όσα αφορούν το ΠΑΔΑ και τους εισακτέους του από φέτος που θα είναι 5ετές , όπως και αυτό στις Σέρρες , μιλάμε για πολυτεχνικά τμήματα , γιατί αυτό ορίζει ο νόμος . Φέτος δεν θα έχουμε την διαμάχη και τις ειρωνείες για τα κακά τει , αλλά θα έχουμε το 1/3 των πανεπιστημίων να έχουν εισακτέους κάτω από την βάση . Αυτό θα ξεκινήσει την επόμενη συζήτηση που είναι η μείωση των εισακτέων και η ίδρυση των ιδιωτικών πανεπιστημίων που θα φέρει και τμήματα με δίδακτρα στα πανεπιστήμια . Δηλαδή μια ιδέα που αφήνει την πίτα αφάγωτη , εισακτέοι και τον σκύλο χορτάτο , γκαρσονιέρες και καφετέριες , είναι να μειωθούν οι εισακτέοι στο μισό , αλλά ταυτόχρονα τα ίδια τα πανεπιστήμια να κάνουν τμήματα με δίδακτρα που θα ορίζουν οι ίδιοι τον αριθμό των εισακτέων , αλλά και τον τρόπο εισαγωγής . Κάπου εκεί μπαίνουν και τα πράσινα τμήματα του Γαβρόγλου που θα μπαίνεις χωρίς εξετάσεις . Στο άμεσο μέλλον οι εξετάσεις θα είναι διαφορετικές , ίσως γίνονται από τα πανεπιστήμια διατμηματικά , όπως έξω . Επιλογές και εμπειρία υπάρχει άφθονη στην διεθνή κοινότητα . Τα τει προφανώς είχαν εξεμετρήσει το ζην τους από την δεκαετία του 90 . Από τότε έπρεπε να καταργηθούν . Γιατί όταν δημιουργήθηκαν είχαν τον στόχο να υπάρχουν υψηλής εκπαίδευσης στελέχη για να κάνουν την τρέχουσα δουλειά στην επιστήμη και οι απόφοιτοι των πανεπιστημίων να κάνουν εκπαιδευτική και προαγωγική της επιστήμης δουλειά . Αυτό σήμαινε ότι οι εισακτέοι στα τει θα ήταν 2-3 φορές περισσότεροι από τους εισακτέους στα πανεπιστήμια . Όταν αυτό καταργήθηκε από το 90 και μετά ο λόγος ύπαρξης των τει εξέλιπε . κάτι που έγινε και στο εξωτερικό τελικά , όπου επίσης καταργήθηκαν και αντικαταστάθηκαν από πανεπιστήμια όπου υπήρχαν τέτοια ιδρύματα . Αυτό που έχει μείνει είναι το τι θα γίνει με τους πτυχιούχους . Η πρόταση Γαβρόγλου είναι προς απόσυρση μαζί με τον ίδιο . Δεν υπάρχει περίπτωση να πάμε σε τέτοιες διαδικασίες ιδιαίτερα αν αυτό αφορά πτυχιούχους με διδακτορικά ή άτομα με εμπειρία δεκαετιών . Αλλά πριν πάμε στην λύση θα πρέπει να μάθουμε πόσο κόσμο αφορά το θέμα . Εχω πει και άλλες φορές ότι θεωρώ ότι οι ενεργοί Δομικών Εργων που ασκούν ΕΕ , είναι γύρω στα 5000 άτομα . Νομίζω ότι γίνεται μεγάλος ντόρος για τόσα άτομα . Είναι πολύ απλό να βρεθεί μία λύση από αυτές που έχουν τόσες φορές περιγραφεί στο παρελθόν που ανάλογα με τις σπουδές-εμπειρία του καθενός θα δίνει συγκεκριμένα ΕΔ . Υπήρχε η πρόταση Πανάρετου στο παρελθόν που ήταν ισορροπημένη , αλλά και άλλες που θα πρέπει να ανασυρθούν και το θέμα να λυθεί , ίσως και μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας .
    1 point
  11. αραγε Τα ίδια λες και για τους μηχανικούς εξωτερικού ή για τα πολυτεχνικά τμήματα που είναι στα 10.000 μόρια ;
    1 point
  12. Γιατί αγχώνεστε , αφού σας τα έχω γράψει από τις πρώτες σελίδες του θέματος . Μόνιμος στόχος του τεε η κατάργηση των τει από το 80 . Τον πέτυχε . Απλά κάνανε 2 τμήματα της οικοδομής ακόμα , γιατί δεν γινόταν αλλιώς . Στο μέλλον μπορεί να έχουμε και άλλες αλλαγές .
    1 point
  13. πρόταση προς διαχειριστάς μήπως πρέπει να γίνει ειδική κατηγορία με επιμέρους θέματα (όπως για τα αυθαίρετα), οι απορίες είναι εύλογες και αρκετές και ίσως πρέπει να κατηγοροποιηθούν
    1 point
  14. @magos88 άρα απλά είχες πάει λάθος μέρα.... Σήμερα είναι μια άλλη μέρα !!!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.