Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. BAS

    BAS

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.566


  2. Engineer

    Engineer

    Administrators


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      13.042


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.597


  4. Manolis gon

    Manolis gon

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      6.447


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 03/09/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 1.0.0

    15.459 downloads

    Περιλαμβάνει τα παρακάτω αρχεία: Ιδιωτικό συμφωνητικό - ειδική συγγραφή υποχρεώσεων Ιδιωτικό συμφωνητικό - επιχρίσματα Ιδιωτικό συμφωνητικό - σκυροδέματα, τοιχοποιίες Ιδιωτικό συμφωνητικό - υδραυλικός Ιδιωτικό Συμφωνητικό (εργοδότης-εργολάβος) Ιδιωτικό συμφωνητικό ανάθεση εκπόνησης πλήρους μελέτης για την ανέγερση κτηρίου Ιδιωτικό συμφωνητικό κατασκευής οικοδομής Ιδιωτικό συμφωνητικό σύμβασης έργου σε εργολάβο (1) Ιδιωτικό συμφωνητικό σύμβασης έργου σε εργολάβο (2) Ιδιωτικό συμφωνητικό σύμβασης υπεργολαβίας Συμφωνητικό για ανάληψη μελέτης-επίβλεψης Από το αρχείο των παλαιότερων downloads του michanikos.gr
    1 point
  2. Ανοίγω το θεμα για να ενημερωνόμαστε από εδώ για τυχόν αστοχίες κ τα προβλήματα που παρουσιάζονται στις εγκαταστάσεις διασυνδεδεμένων με το δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ φωτοβολταικών εγκαταστάσεων. Οι παρακάτω φώτο είναι από εγκαταστάσεις που με έχουν καλέσει λόγο δυσλιτουργίας - χαμηλής παραγωγής . Στις 6 πρώτες, αλλαγή πανελ ενώ στις επόμενες αλλαγή connectors mc4, οι εγκαταστάσεις είναι του 12 κ του 11
    1 point
  3. χωρίς να γνωρίζω λεπτομέρειες απο αυτά που βλέπω εδώ, θα έλεγα κάτσε εκεί που είσαι
    1 point
  4. Γνώμη μου είναι ότι εφόσον έχεις κτίσμα με διαφορετικές παλαιότητες θα έπρεπε να είχε περαστεί στο Ε9 με την νεότερη άδεια δηλ. το έτος 1979-80. Διάβασε και την ΠΟΛ 1237/11-11-14 και διορθώστε την παλαιότητα σε συνενόηση με τον λογιστή ή πελάτη σου.
    1 point
  5. Δεν απαιτείται. Οι κατηγορίες 1,2 και 3 εξαιρούνται.
    1 point
  6. Αν το ρέμα δεν είναι οριοθετημένο δεν μπορείς να κρίνεις που θα καθοριστεί τελικώς η γραμμή πλημμύρας από την απαιτούμενη υδραυλική μελέτη που θα εγκριθεί. Τα 20 μ ισχύουν από την γραμμή πλημμύρας η οποία αν το ρέμα είναι μεγάλο μπορεί να εισέχει προς το γεωτεμάχιο και αναλόγως σχήματος μπορεί ακόμη και να του στερήσει ή περιορίσει δυσμενώς την οικοδομησιμότητά του. Εξαίρεση αποτελούν τα μικρά υδατορέματα για τα οποία προ έκδοσης άδειας θα ζητηθεί και για αυτά απάντηση από την δ/νση υδάτων της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης. Για σχετική νομοθεσία διαβάζεις Ν. 4258/14, Αποφ-140055/17 (ΦΕΚ-428/Β/15-2-17) και το σχετικά πρόσφατο έγγραφο του ΥΠΕΚΑ με Α. Π.: ΥΠΕΝ/ΔΠΔΥΠ/49374/898 προς την Κ.Ε.Δ.Ε Ημ/νία: 31/05/2019 με θέμα: ΘΕΜΑ: «προστασία οριοθέτηση και αποκατάσταση υδατορεμάτων »
    1 point
  7. Η Ευρωπαϊκή Ένωση (Ε.Ε.) προνοώντας για την προώθηση και διαμόρφωση μιας νέας προσέγγισης για τον τουρισμό, προκειμένου να εξασφαλίσει την αειφορική ανάπτυξή του, διαμορφώνει συγκεκριμένη πολιτική. Στόχος της είναι η προώθηση μιας ισόρροπης τουριστικής ανάπτυξης, στις χώρες-μέλη. Οι δημογραφικές εξελίξεις, κλιματικές αλλαγές και το κοινωνικό, πολιτικό και οικονομικό σκηνικό, στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης, διαμορφώνουν ένα νέο πλαίσιο τουριστικής ανάπτυξης. Η βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης και της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών από τις τουριστικές επιχειρήσεις, απαιτεί συστηματική περιβαλλοντική αναβάθμιση των χωρών προορισμού, εντάσσοντας την τουριστική ανάπτυξη σε ένα στρατηγικό περιβαλλοντικό σχεδιασμό, στοχεύοντας στην ορθολογική χρήση και διαχείριση των φυσικών πόρων, την αξιοποίηση των ήπιων και ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και την προστασία από την ρύπανση. Στην προσπάθεια περιορισμού των αρνητικών συνεπειών της τουριστικής ανάπτυξης, η Ε.Ε. ανέλαβε δράσεις από την δεκαετία του 1980. Μέσα σε αυτές, συγκαταλέγεται και η καθιέρωση του εθελοντικού οικολογικού σήματος το 1992, με σκοπό την ενθάρρυνση των επιχειρήσεων, στην ανάπτυξη αγαθών και υπηρεσιών που θα μειώνουν τις αρνητικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις και θα ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών (ιστοσελίδα Ευρωπαϊκής Ένωσης). Ο πρώτος κανονισμός που αφορούσε το κοινοτικό σύστημα απονομής οικολογικού σήματος εκδόθηκε τον Μάρτιο του 1992, με επανεξέτασή του μετά από πέντε έτη. Σε συνέχεια αυτής της διάταξης, τέθηκε σε εφαρμογή και ισχύει έως σήμερα , ο κανονισμός 66/2010 Ε.Κ. Σύμφωνα με αυτόν, το οικολογικό σήμα (ECOLABEL) εντάσσεται στην κοινοτική πολιτική αειφόρου κατανάλωσης και παραγωγής και χαρακτηρίζει τα προϊόντα με υψηλό επίπεδο περιβαλλοντικών επιδόσεων. Η ύπαρξή του σημαίνει για τα τουριστικά καταλύματα: υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, αναγνωρισιμότητα, διαφήμιση, οικονομικά οφέλη, ικανοποίηση προσδοκιών καταναλωτών, ενίσχυση marketing. Το οικολογικό σήμα αφορά διαφορετικές κατηγορίες καταλυμάτων και συγκεκριμένα μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες, μικρά ξενοδοχεία, ορεινούς ξενώνες, ενοικιαζόμενα δωμάτια, αγροτουριστικά καταλύματα και κάμπινγκ. Σε κάθε κράτος-μέλος της Ε.Ε. έχει διοριστεί αρμόδιος φορέας αξιολόγησης των αιτήσεων και απονομής του σήματος (άρθρο 4 του κανονισμού). Στην Ελλάδα, αρμόδιος φορέας είναι το Ανώτατο Συμβούλιο Απονομής Οικολογικού Σήματος (ΑΣΑΟΣ) που εποπτεύεται από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και ενέργειας. Προκειμένου μια τουριστική επιχείρηση να αποκτήσει το οικολογικό σήμα ακολουθεί την εξής διαδικασία: Ο ενδιαφερόμενος έρχεται σε επαφή με το ΑΣΑΟΣ, που είναι διαθέσιμο για παροχή πληροφοριών και τεχνική υποστήριξη Κατατίθεται η αίτηση με πληρωμή των εξόδων φακέλου (Άρθρο 9 του κανονισμού). Αυτό γίνεται σε απευθείας σύνδεση με το εργαλείο Ecat-admin Δημιουργείται ο φάκελος μαζί με τα αποτελέσματα των δοκιμών, ώστε να αποδειχθεί η συμμόρφωση στα κριτήρια Γίνεται η αξιολόγηση της αίτησης Υπογραφή σύμβασης και παραλαβή σήματος εφόσον η υποψηφιότητα γίνει δεκτή (ιστοσελίδα Ευρωπαϊκής Επιτροπής) & (κανονισμοί 66/2010 του Ε.Κ.). Στο άρθρο 6 του κανονισμού ορίζονται οι γενικές προϋποθέσεις για τα κριτήρια απονομής του οικολογικού σήματος. Σύμφωνα με αυτές ο αιτών για την απονομή του σήματος πρέπει να διασφαλίζει ότι η φυσική υποδομή είναι νομίμως κατασκευασμένη και συμμορφώνεται με τις νομοθεσίες και κανονισμούς περί διατήρησης του τοπίου και της βιοποικιλότητας, εξοικονόμησης ενέργειας και υδάτινων πόρων, συλλογής και διάθεσης απορριμμάτων, συντήρησης και επισκευής εξοπλισμού, τήρησης ασφάλειας και υγιεινής. Επίσης η επιχείρηση θα πρέπει να βρίσκεται σε λειτουργία και να είναι εγγεγραμμένη στο μητρώο τουριστικών επιχειρήσεων και το προσωπικό να απασχολείται νομίμως και να είναι ασφαλισμένο. Σχετικά με τα κριτήρια που απαιτείται να πληρούνται, αυτά διακρίνονται σε υποχρεωτικά και προαιρετικά. Και οι δύο κατηγορίες αφορούν την διαχείριση των επιχειρήσεων σχετικά με την ενέργεια, το νερό, τις επικίνδυνες χημικές ουσίες, τα απορρίμματα και διάφορες άλλες υπηρεσίες π.χ. παροχή πληροφοριών, απαγόρευση καπνίσματος κλπ. Συγκεκριμένα, όσον αφορά τα υποχρεωτικά κριτήρια: ΕΝΕΡΓΕΙΑ: Οι επιχειρήσεις υποχρεούνται να χρησιμοποιούν 50% της ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, τα κτήρια να έχουν μονωμένα παράθυρα, κλιματιστικά απόδοσης τάξης Α΄ και να διαθέτουν ενεργειακή απόδοση. Επίσης, καλούνται να διακόπτουν την λειτουργία των κλιματιστικών με ανοιχτά παράθυρα και τον φωτισμό όταν αποχωρεί ο επισκέπτης. ΝΕΡΟ: Η μέση παροχή πρέπει να είναι μικρότερη των εννέα λίτρων το λεπτό, να γίνεται ορθή απομάκρυνση των λυμάτων και απόπλυση ουρητηρίων, καθώς και να παρέχεται ενημέρωση στους πελάτες σχετικά με την χρήση των δοχείων απορριμμάτων και της αλλαγής πετσετών και σεντονιών. ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΧΗΜΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ: Θα πρέπει να περιοριστεί η χρήση απολυμαντικών. ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ: Το προσωπικό πρέπει να διαχωρίζει τα επικίνδυνα απόβλητα και να χρησιμοποιεί αναλώσιμα προϊόντα και συσκευασίες μιας χρήσης. Τέλος, οι επιχειρήσεις υποχρεώνονται σε συντήρηση του εξοπλισμού, κατάρτιση του προσωπικού, καθορισμό περιβαλλοντικής πολιτικής και πληροφόρηση των πελατών σχετικά με αυτή. Όμως, παρόλη την επάρκεια και ποικιλία των εργαλείων περιβαλλοντικής διαχείρισης για τον τουριστικό κλάδο, παρατηρείται περιορισμένο ενδιαφέρον από την πλευρά των μικρομεσαίων Ελληνικών, τουριστικών επιχειρήσεων στην υιοθέτηση του οικολογικού σήματος. Αιτία για αυτό αποτελεί η ελλιπής πληροφόρηση για τα οφέλη που απορρέουν από την υιοθέτησή του και η σύνδεσή του με το υψηλό κόστος και την ανάγκη για εξειδικευμένο προσωπικό. Επίσης, αποτρεπτικός παράγοντας είναι η περιορισμένη εγχώρια ζήτηση για τουριστικές υπηρεσίες φιλικές προς το περιβάλλον και η απουσία οικονομικών κινήτρων και επιδοτήσεων. Παρόλα αυτά, λόγω της ιδιαιτερότητας και ευαισθησίας του ελληνικού περιβάλλοντος και της ανάγκης για ενίσχυση του εθνικού τουριστικού προϊόντος στο διεθνές ανταγωνιστικό σκηνικό, είναι επιβεβλημένη και απαραίτητη η υιοθέτηση του σήματος από τις τουριστικές επιχειρήσεις. Οι άξονες γύρω από τους οποίους θα πρέπει να αναπτυχθεί η στρατηγική προώθησής του είναι: Η παροχή οικονομικών κινήτρων, μέσω επιχειρησιακών προγραμμάτων σχετικών με την περιβαλλοντική διαχείριση. Η έγκυρη και αξιόπιστη πληροφόρηση στους ενδιαφερόμενους για τα οφέλη και τις απαιτήσεις υιοθέτησης του σήματος. Έκδοση εγχειριδίων και διενέργεια σεμιναρίων κατάρτισης για την τεχνική υποστήριξη των επιχειρήσεων που επιθυμούν να συμμετέχουν. Καθιέρωση εθνικού βραβείου περιβάλλοντος για τις επιχειρήσεις που συμμετέχουν και προβολή τους στο εξωτερικό ώστε να ενημερωθούν και να ευαισθητοποιηθούν οι υποψήφιοι πελάτες. Βεβαίως, μια τέτοια στρατηγική, θα απαιτήσει συντονισμένη συνεργασία, τόσο του ιδιωτικού τομέα όσο των καταναλωτών, των περιβαλλοντικών οργανώσεων και – κυρίως- του κράτους που μπορεί να θέσει τα κίνητρα και να συμβάλει στην ευαισθητοποίηση των τουριστικών επιχειρήσεων στην υιοθέτηση του σήματος και την ανάληψη της κοινωνικής τους ευθύνης απέναντι στο περιβάλλον. του Νικόλαου Πετράκου
    1 point
  8. Για να βάλουμε τα πράγματα σε μια ΣΩΣΤΗ βάση: Παρατηρήσεις: Οι εισαγωγείς - μεταπωλητές εμπορεύονται προϊόντα και ΔΕΝ είναι παραγωγοί προϊόντων. Εγγύηση δίδει ο παραγωγός του προϊόντος εκτός και αν αναφέρεται ΡΗΤΑ στην εγγύηση (βλέπε πχ σε αυτοκίνητα που οι επίσημες εγχώριες αντιπροσωπίες λόγω ανταγωνισμού έδιναν δίνουν έξτρα εγγύηση 2 ετών κτλ). Σε ό,τι αφορά τα φ/β ΔΕΝ γνωρίζω κανέναν εισαγωγέα - έμπορο - μεταπωλητή που να έδιδε/δίδει έξτρα εγγύηση. Επί της διαδικασίας: Αν υπάρχει η εταιρία και δεν έχει χρεοκοπήσει, ανατρέχουμε στην εγγύηση που ίσχυε την περίοδο που την ημερομηνία αγοράς των πάνελ (βάσει τιμολογίου). Εκεί αναφέρεται το είδος των εγγυήσεων που δίδονται (απόδοσης, υλικού κτλ) και πως μπορούν να διεκδικηθούν. Υπάρχουν εταιρίες που κάλυπταν και το προϊόν και τους ελέγχους και την μεταφορά και την εγκατάσταση, αλλά ήταν/είναι η εξαίρεση . Οι περισσότερες έδιδαν/δίνουν κάλυψη μόνο προϊόντος γι' αυτό και ήταν/είναι ΥΠΕΡΜΕΤΡΑ οικονομικότερες. Ο επενδυτής ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να έχει διαβάσει την εγγύηση κατά την επιλογή των πάνελ. Όλες οι κατασκευάστριες εταιρίες εγγυώνται την ισχύ στην 10ετία και στην 20ετία. Για να γίνει αίτημα (claim) απαιτούν όλες οι κατασκευάστριες εταιρίες ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΈΝΕΣ μετρήσεις ισχύος που είναι και η βασική εγγύηση. Επίσης, για να αποφύγουν περιπτώσεις μειωμένης ισχύος λόγω μικρο-ρωγμών λόγω χαλαζιού (που είναι εξαίρεση στις εγγυήσεις) ζητούν και τεστ ηλεκτροφωταύγειας. Αν προσκομιστούν αυτά τότε το claim έχει αποτέλεσμα. Αν δεν υπάρχει η εταιρία, δυστυχώς τα πράγματα είναι από δύσκολα έως αδύνατα, ανά περίπτωση. Επί του συγκεκριμένου: Σε ό,τι αφορά την Renesola, η εταιρία υπάρχει μέχρι και σήμερα που μιλάμε (24/07/2019) και αντιδρά θετικά στα δίκαια - τεκμηριωμένα αιτήματα (claims). Υπάρχει email της Renesola σχετικά με τα claims. Αν ακολουθηθεί η παραπάνω διαδικασία αντιμετωπίζεται το πρόβλημα. Αν δεν ακολουθηθεί η παραπάνω διαδικασία ΜΗΝ περιμένετε ανταπόκριση. Θα πρέπει να γίνει αντιληπτό πως μιλάμε για θέματα αρκετών χιλιάδων €, τα οποία καμία εταιρία δεν μοιράζει έτσι, επειδή κάποιος έστειλε ένα email. Ας γίνουμε επιτέλους ΣΟΒΑΡΟΙ ως επενδυτές, μηχανικοί, συντηρητές κ.τ.λ., να διαβάζουμε τις εγγυήσεις και να ακολουθούμε τις διαδικασίες. Το κόστος της πιστοποίησης των προβλημάτων ΔΕΝ είναι απαγορευτικό. Δωρεάν παροχές ΔΕΝ υπάρχουν ΠΟΥΘΕΝΑ στον κόσμο. Τέλος, καλό είναι να μην αναλαμβάνουμε διαδικασίες τις οποίες δεν γνωρίζουμε και από ό,τι φαίνεται δεν έχουμε και όρεξη να μάθουμε!!! Υ.Γ. Η απώλεια παραγωγής και εισοδήματος (30%) δεν σας έχει προβληματίσει τόσα χρόνια ?
    1 point
  9. Καλό είναι να με διαβάζεις πιο προσεκτικά . Το ΤΕΕ δεν αντιδρά για τα 5ετή τμήματα των δύο πανεπιστημίων . Ακόμα δεν πρόκειται περί νομοσχεδίου , αλλά περί νόμου που έχει εφαρμοστεί ήδη . Ως εκ τούτου , θα ακολουθηθεί προφανώς η διαδικασία ισοτιμίας με τις άλλες πολυτεχνικές σχολές , όπως έγινε και με τα άλλα πολυτεχνικά τμήματα . Να θυμίσω στο σημείο αυτό , ότι μιλάμε πλέον για τμήματα πανεπιστημίων και για νέους εισακτέους , οπότε για αυτούς δεν έχει καμία εφαρμογή η περί τει νομοθεσία . Ακόμη οι βάσεις σε αυτές τις σχολές προφανώς δεν είναι 5 και 6 . Τέλος φέτος θα υπάρξουν δεκάδες πανεπιστημιακά τμήματα επαρχίας που θα έχουν βάση 5 και 6 , αλλά τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με αυτά που θα έχουν βάση 15 και 16 στις δύο μεγάλες πόλεις . Εννοείται ότι όλο το πόνημα σου πάσχει και μάλιστα σοβαρά γιατί μιλάμε για άτομα που ακόμα δεν έχουν γίνει φοιτητές , οπότε δεν στέκουν τα περί ευνοημένων και τιμωρημένων . Οι υπόλοιποι που είναι πτυχιούχοι των καταργημένων σχολών , δεν έχουν ευνοηθεί σε τίποτα ακόμα . Αντίθετα παραμένουν 47 χρόνια χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα . Αρα προς τι το μίσος που επιδεικνύεις και ο αλληλοσπαραγμός που συντηρείς με τον φανατισμό που παρουσιάζεις ?
    1 point
  10. Ανθρωποι - άνθρωποι , προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός ? Ολοι άνθρωποι είμαστε . Ολοι παιδιά του ίδιου ΤΕΕ είμαστε , όλοι παιδιά της Τόνιας της άγαμης είμαστε... Επί της ουσίας το ΤΕΕ πάντα ζητούσε από την δεκαετία του 70 να κλείσουν οι σχολές μηχανικών της τότε Ανώτερης , μετά Αδιαβάθμητης Τριτοβάθμιας και τέλος Ανώτατης Τεχνολογικής εκπαίδευσης . Και τώρα το πέτυχε . Όπως σας τα έχω γράψει αρκετές φορές το όλο σκηνικό ήταν προδιαγεγραμμένο . Αλλά στο ΤΕΕ δεν μπορούν να τα πετύχουν όλα . Όχι απέναντι στα τει που εκεί τα πέτυχαν όλα , το κλείσιμο τους δηλαδή , αλλά απέναντι στις τοπικές κοινωνίες και στις γκαρσονιέρες και τι καφετέριες και τους τοπικούς βουλευτές . Το αποτέλεσμα είναι ότι πλέον η συζήτηση πολυτεχνείων - τει δεν έχει ακαδημαϊκό ενδιαφέρον . Μόνο για τους πτυχιούχους , που δεν είναι και τόσοι πολλοί αυτοί που ενοχλούν το τεε . Το τεε λοιπόν ήθελε να κλείσουν τα οικοδομικά τμήματα . Εκλεισαν λοιπόν όλα και δημιουργήθηκαν δύο νέα πολυτεχνικά γιατί δεν γινόταν αλλιώς . Αρα τα όσα αφορούν το ΠΑΔΑ και τους εισακτέους του από φέτος που θα είναι 5ετές , όπως και αυτό στις Σέρρες , μιλάμε για πολυτεχνικά τμήματα , γιατί αυτό ορίζει ο νόμος . Φέτος δεν θα έχουμε την διαμάχη και τις ειρωνείες για τα κακά τει , αλλά θα έχουμε το 1/3 των πανεπιστημίων να έχουν εισακτέους κάτω από την βάση . Αυτό θα ξεκινήσει την επόμενη συζήτηση που είναι η μείωση των εισακτέων και η ίδρυση των ιδιωτικών πανεπιστημίων που θα φέρει και τμήματα με δίδακτρα στα πανεπιστήμια . Δηλαδή μια ιδέα που αφήνει την πίτα αφάγωτη , εισακτέοι και τον σκύλο χορτάτο , γκαρσονιέρες και καφετέριες , είναι να μειωθούν οι εισακτέοι στο μισό , αλλά ταυτόχρονα τα ίδια τα πανεπιστήμια να κάνουν τμήματα με δίδακτρα που θα ορίζουν οι ίδιοι τον αριθμό των εισακτέων , αλλά και τον τρόπο εισαγωγής . Κάπου εκεί μπαίνουν και τα πράσινα τμήματα του Γαβρόγλου που θα μπαίνεις χωρίς εξετάσεις . Στο άμεσο μέλλον οι εξετάσεις θα είναι διαφορετικές , ίσως γίνονται από τα πανεπιστήμια διατμηματικά , όπως έξω . Επιλογές και εμπειρία υπάρχει άφθονη στην διεθνή κοινότητα . Τα τει προφανώς είχαν εξεμετρήσει το ζην τους από την δεκαετία του 90 . Από τότε έπρεπε να καταργηθούν . Γιατί όταν δημιουργήθηκαν είχαν τον στόχο να υπάρχουν υψηλής εκπαίδευσης στελέχη για να κάνουν την τρέχουσα δουλειά στην επιστήμη και οι απόφοιτοι των πανεπιστημίων να κάνουν εκπαιδευτική και προαγωγική της επιστήμης δουλειά . Αυτό σήμαινε ότι οι εισακτέοι στα τει θα ήταν 2-3 φορές περισσότεροι από τους εισακτέους στα πανεπιστήμια . Όταν αυτό καταργήθηκε από το 90 και μετά ο λόγος ύπαρξης των τει εξέλιπε . κάτι που έγινε και στο εξωτερικό τελικά , όπου επίσης καταργήθηκαν και αντικαταστάθηκαν από πανεπιστήμια όπου υπήρχαν τέτοια ιδρύματα . Αυτό που έχει μείνει είναι το τι θα γίνει με τους πτυχιούχους . Η πρόταση Γαβρόγλου είναι προς απόσυρση μαζί με τον ίδιο . Δεν υπάρχει περίπτωση να πάμε σε τέτοιες διαδικασίες ιδιαίτερα αν αυτό αφορά πτυχιούχους με διδακτορικά ή άτομα με εμπειρία δεκαετιών . Αλλά πριν πάμε στην λύση θα πρέπει να μάθουμε πόσο κόσμο αφορά το θέμα . Εχω πει και άλλες φορές ότι θεωρώ ότι οι ενεργοί Δομικών Εργων που ασκούν ΕΕ , είναι γύρω στα 5000 άτομα . Νομίζω ότι γίνεται μεγάλος ντόρος για τόσα άτομα . Είναι πολύ απλό να βρεθεί μία λύση από αυτές που έχουν τόσες φορές περιγραφεί στο παρελθόν που ανάλογα με τις σπουδές-εμπειρία του καθενός θα δίνει συγκεκριμένα ΕΔ . Υπήρχε η πρόταση Πανάρετου στο παρελθόν που ήταν ισορροπημένη , αλλά και άλλες που θα πρέπει να ανασυρθούν και το θέμα να λυθεί , ίσως και μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας .
    1 point
  11. αραγε Τα ίδια λες και για τους μηχανικούς εξωτερικού ή για τα πολυτεχνικά τμήματα που είναι στα 10.000 μόρια ;
    1 point
  12. Γιατί αγχώνεστε , αφού σας τα έχω γράψει από τις πρώτες σελίδες του θέματος . Μόνιμος στόχος του τεε η κατάργηση των τει από το 80 . Τον πέτυχε . Απλά κάνανε 2 τμήματα της οικοδομής ακόμα , γιατί δεν γινόταν αλλιώς . Στο μέλλον μπορεί να έχουμε και άλλες αλλαγές .
    1 point
  13. πρόταση προς διαχειριστάς μήπως πρέπει να γίνει ειδική κατηγορία με επιμέρους θέματα (όπως για τα αυθαίρετα), οι απορίες είναι εύλογες και αρκετές και ίσως πρέπει να κατηγοροποιηθούν
    1 point
  14. @magos88 άρα απλά είχες πάει λάθος μέρα.... Σήμερα είναι μια άλλη μέρα !!!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.