Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. laxanos

    laxanos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.713


  2. nick_61

    nick_61

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      988


  3. zavi@tee.gr

    [email protected]

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.721


  4. Alexios

    Alexios

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      345


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 05/09/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. 2 points
  2. Version X6.0

    78.088 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  3. Προφανώς δεν είχα καταλάβει την περίπτωση/ερώτημα. Ζήτω συγγνώμη αν υπήρξα παραπλανητικος.
    1 point
  4. Περιγράφω ακριβώς τι εννοεί η ερώτηση : "Ο συνάδελφος θέλει από τα χρήματα που περισσεύουν από την τροποποίηση της αρχικής πρότασης (θερμομόνωση στέγης αντί για δώμα) να χρησιμοποιήσει τα 1100 για να βάλει ένα ακόμη κλιματιστικό (<3 τεμ συνολικά)". Δεν χωράει άλλη ερμηνεία.
    1 point
  5. Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχουν τα ανώτατα όρια του πίνακα παρεμβάσεων με την ερώτηση του συναδέλφου gab pet. Τα ανώτατα όρια που αναγράφει ο πίνακας παρεμβάσεων αφορούν την ανώτατη τιμή ανά μονάδα και ανά υποκατηγορία παρέμβασης που ορίζει το πρόγραμμα. Δηλαδή max 1100 € για κάθε κλιματιστικό της υποκατηγορίας 3Ζ(ΙΙ). Ο συνάδελφος θέλει από τα χρήματα που περισσεύουν από την τροποποίηση της αρχικής πρότασης (θερμομόνωση στέγης αντί για δώμα) να χρησιμοποιήσει τα 1100 για να βάλει ένα ακόμη κλιματιστικό (<3 τεμ συνολικά). Γιατί δεν μπορεί να το κάνει αφού εξυπηρετείται ο όρος του ενεργειακού στόχου και δεν υπερβαίνει τον συνολικό εγκεκριμένο προϋπολογισμό ; Εγώ πάντως έχω κάνει παρόμοιες αλλαγές και εκταμιεύθηκαν χωρίς πρόβλημα.
    1 point
  6. Αν ανοιξει θα το δεις στο συστημα οπως γινεται (διαβιβαζεται προς εσας και μηνυμα μεσω της επικοινωνιας) . Αν οχι πρεπει να προσβαλεις τον διαγωνισμο με προσφυγη στην ΑΕΠΠ ή ενσταση στην οικον.επιτροπη . "4.3 Προδικαστικές Προσφυγές/ Προσωρινή δικαστική προστασία Κάθε ενδιαφερόμενος, ο οποίος έχει ή είχε συμφέρον να του ανατεθεί η συγκεκριμένη σύμβαση και έχει ή είχε υποστεί ή ενδέχεται να υποστεί ζημία από εκτελεστή πράξη ή παράλειψη της αναθέτουσας αρχής κατά παράβαση της νομοθεσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή της εσωτερικής νομοθεσίας, δικαιούται να ασκήσει προδικαστική προσφυγή ενώπιον της ΑΕΠΠ κατά της σχετικής πράξης ή παράλειψης της αναθέτουσας αρχής, προσδιορίζοντας ειδικώς τις νομικές και πραγματικές αιτιάσεις που δικαιολογούν το αίτημά του. Σε περίπτωση προσφυγής κατά πράξης της αναθέτουσας αρχής, η προθεσμία για την άσκηση της προδικαστικής προσφυγής είναι: (α) δέκα (10) ημέρες από την κοινοποίηση της προσβαλλόμενης πράξης στον ενδιαφερόμενο οικονομικό φορέα αν η πράξη κοινοποιήθηκε με ηλεκτρονικά μέσα ή τηλεομοιοτυπία ή (β) δεκαπέντε (15) ημέρες από την κοινοποίηση της προσβαλλόμενης πράξης σε αυτόν αν χρησιμοποιήθηκαν άλλα μέσα επικοινωνίας, άλλως γ) δέκα (10) ημέρες από την πλήρη, πραγματική ή τεκμαιρόμενη, γνώση της πράξης που βλάπτει τα συμφέροντα του ενδιαφερόμενου οικονομικού φορέα. Σε περίπτωση παράλειψης, η προθεσμία για την άσκηση της προδικαστικής προσφυγής είναι δεκαπέντε (15) ημέρες από την επομένη της συντέλεσης της προσβαλλόμενης παράλειψης[ii].
    1 point
  7. Αφού είναι με πληρωμή συνάδερφε πώς να είναι με ελεύθερο κατέβασμα «πουθενά» και αυτό να μη είναι παράνομο? Και να το ζητάμε και σε Δημόσιο φόρουμ? (μ άρεσε και το «επιπρόσθετη τεκμηρίωση» ως κερασάκι στα ψώνια )
    1 point
  8. Μπορείς εάν θέλεις να το δείξεις, ώστε να είναι 100% σύμφωνη με την πραγματικότητα η αποτύπωσή σου. Επίσης, για βοήθεια (copy-paste), μπορείς να βρεις τα σχέδια της αδειοδότησης εδώ: https://keraies.eett.gr
    1 point
  9. αυτες ειναι οι διαταξεις Δ 270/85 αρθρο 1 4. Το ανεγερθησόμενο εντός του γηπέδου κτίριο πρέπει να είναι ενιαίο. Επιτρέπεται η διάσπαση αυτού σε περισσότερα κτίρια μόνο μετά από γνώμη της αρμόδιας Επιτροπής Ενασκήσεως Αρχιτεκτονικού Ελέγχου. αρθρο 6 Αρθρ.6.-1. Προκειμένου για την ανέγερση κατοικιών εφαρμόζονται και οι ακόλουθοι ειδικοί όροι και περιορισμοί δόμησης επιπλέον των όσων αναφέρονται στο άρθρ.1 του παρόντος. «α) Επιτρέπεται η διάσπαση του ενιαίου κτιρίου μετά τη σύμφωνη γνώμη του Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής και με τις εξής προϋποθέσεις: αα) Τα επί μέρους, μετά τη διάσπαση, κτίρια σε κάθε περίπτωση αποτελούν ένα ενιαίο αρχιτεκτονικό σύνολο, ββ) Στην περίπτωση που προβλέπεται ενιαίο κτίριο το οποίο αποτελεί σύνθεση περισσοτέρων όγκων, η σύνδεση αυτών επιβάλλεται να έχει πλάτος κατ ελάχιστον 1,20 μ. και προσμετράται τουλάχιστον σε έναν από τους συντελεστές δόμησης ή κάλυψης [ή και σε περίπτωση που προβλέπονται περισσότερα ανεξάρτητα κτίρια αυτά δεν δύναται να είναι περισσότερα από τρία και δεν δύνανται να απέχουν, ανά δύο, απόσταση μεγαλύτερη του 2Δ, όπως το Δ ορίζεται στο άρθρο 3 του ν. 4067/2012]. καταργηθηκε Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και κάθε άλλου συναρμόδιου Υπουργού δύναται να καθορίζεται κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή της παρούσας, καθώς και περιπτώσεις τυχόν εξαιρέσεων όταν αυτές επιβάλλονται από εγκρίσεις άλλων φορέων ή υπηρεσιών σύμφωνα με ειδικότερες διατάξεις.»" [σχετικη αποφαση δεν βλεπω να εχει εκδοθει] το ερωτημα ειναι: αφου απαιτειται η γνωμη του ΣΑ, εάν δικαιουται να αρνηθει στη συνεχεια η ΥΔΟΜ. υγ εχω και αυτη την εγκυκλιο που λεει ...αν διίστανται οι αποψεις μεταξυ ΥΔΟΜ και ΣΑ... να τα βρουνε μεταξύ τους αι Υπηρεσιαι και οχι να γινεται μπαλακι ο Πολιτης οταν θελει το ΣΑ αλλά δεν θελει η ΥΔΟΜ και μετα να θελει η ΥΔΟΜ και να μην θελει το ΣΑ τις αλλαγες που ζητησε η ΥΔΟΜ https://tdm.tee.gr/ypen-nea-egkyklios-gia-tis-ypiresies-domisis-kai-ta-symvoulia-architektonikis/ καλυ συνεχεια
    1 point
  10. Οι "τακτοποιήσεις" με τους αυθαιρετονόμους δεν "αποδίδουν ιδιοκτησιακά" (δηλαδή, τον ρύθμισα, άρα τον έκανα δικό μου) τους χώρους που ρυθμίζονται!!!
    1 point
  11. 50.000.000 € τότε. Πάλι πολλά χρήματα φαίνονται. Κύριοι, δεν προσπαθώ να κάνω τον έξυπνο. Το θέμα όμως παραμένει, έχουμε την περίπτωση του να μην μπορείς να εργαστείς χωρίς το συγκεκριμένο εργαλείο, σε ένα τομέα που αποτελεί κοινωνικό αγαθό. Το εργαλείο αυτό μάλιστα αποτελεί μονοπώλιο μιας ιδιωτικής εταιρίας. Πως επέτρεψαν σε μια ιδιωτική εταιρία να διαθέτει μονοπωλιακά ένα τέτοιο αγαθό, και πιθανότατα να ορίζει και το κόστος αγοράς του; Να θέσω εδώ και θέμα ανταγωνισμού όχι μόνο μεταξύ μηχανικών της ίδιας χώρας, αλλά μεταξύ χωρών, αφού το βιοτικό επίπεδο επιτρέπει στο Γερμανό συνάδελφο από τη στιγμή που θα βγει στη εργασία, να έχει εργαλεία που εγώ ως νέος μηχανικός θα πρέπει να μαζεύω τα κέρματα από το τραπεζάκι για να τα πάρω σε βάθος χρόνου, κι αυτό, έτσι όπως έχει γίνει η κατάσταση εδώ, αν τα χρειαστώ ποτέ. Να προσθέσω και κάτι ακόμα; Αν θέλω να μεταναστεύσω, πως θα πάω χωρίς να έχω πλήρη γνώση αυτών των εργαλείων. Από την άλλη νέος μηχανικός είμαι, μη μου δίνετε και πολύ σημασία...
    1 point
  12. Ίσως δεν είναι τόσο ακριβείς οι λογαριασμοί αυτοί με την έννοια ότι οι EC ενδιαφέρουν κυρίως μόνο τους Πολιτικούς Μηχανικούς, εκ των οποίων αυτοί που ασχολούνται σοβαρά με στατικές μελέτες εκτιμώ ότι είναι λιγότερο από το 30%......
    1 point
  13. Τώρα τὶ σχέσι μπορεῖ νὰ ἔχῃ π.χ. ὁ ἐξοπλισμὸς τοῦ ἠλεκτρολόγου (ὅπως εἶπε κάποιος) ἢ στὰ καθ' ἡμᾶς ἕνα πρόγραμμα στατικῶν ποὺ πρέπει νὰ τὸ ἀγοράσῃς γιὰ νὰ διευκολυνθῇς στὴν ἐργασία σου (ἂν εἶσαι πολὺ μάγκας, τὸ φτιάχνεις θεωρητικῶς καὶ μόνος σου), μὲ μιὰ Νομοθεσία ποὺ σ'τὴν ἐπιβάλλει ἡ Πολιτεία (καὶ καλῶς) γιὰ τὸ καλὸ καὶ τὴν ἀσφάλεια τοῦ συνόλου (διότι αὐτὸ εἶναι ἐπὶ τῆς οὐσίας οἱ Εὐρωκώδικες), δὲν μπορῶ νὰ τὸ συλλάβω. Φυσικὰ καὶ θὰ ἔπρεπε νὰ διατίθεται δωρεὰν ἡ συγκεκριμένη Τεχνικὴ Νομοθεσία, ὅπως ἀκριβῶς διατίθενται στὴν χώρα μας καὶ τὰ ΦΕΚ (κάτι ποὺ βεβαίως δὲν γινόταν πρὶν ἀπὸ κάποια χρόνια). Μᾶλλον οἱ περισσότεροι ἐκ τῶν τελευταίως λαλησάντων (ὁ 'atsalovergas' ἐννοεῖται ὅτι ἀποτελεῖ φωτεινὴ ἐξαίρεσιν) δείχνετε νὰ μὴν ἀντιλαμβάνεσθε θεμελιώδεις κανόνες τοῦ δημοκρατικοῦ πολιτεύματος... Τὸ νὰ μοῦ δώσετε μιὰν ἀπάντησι ὅπως π.χ. ὁ 'zazeng', λέγοντάς μου πάνω κάτω: "Ναί, δυστυχῶς, τὸ φαινόμενο εἶναι πανευρωπαϊκό", τὸ καταλαβαίνω. Σὲ μιὰν Εὐρώπη σὰν αὐτὴν ποὺ ζοῦμε, αὐτὸ δὲν μοῦ προκαλεῖ ἐντύπωσι. Ἀλλὰ νὰ μοῦ τὸ δικαιολογῇτε κιὄλας μὲ τὸν φανατισμὸ ποὺ κάποιοι τὸ κάνετε; Ἔ, τὶ νὰ πῶ τώρα;
    1 point
  14. Τα βιβλία των σιδηρών στην Ελλάδα από το ΕΜΠ είναι των Βάγια, Ιωαννίδη και Ερμόπουλο. Είναι καλά βιβλία, αλλά βέβαια υπάρχουν πολύ καλύτερα στο εξωτερικό. Τώρα για βιβλιογραφία όρεξη να έχεις και τα βρίσκεις όλα. Το θέμα είναι να δωδούν οι ευρωκώδικες στους φοιτητές δωρεάν.
    -1 points
  15. Γειά σας, Μιά γενική παρατήρηση: Το να πληρώνουν οι μηχανικοί για τους Ε/Κ, είναι σαν να πληρώνουν οι ιερείς 900€ για τα ιερά Ευαγγέλια (σε ηλεκτρονική μορφή πάντα - για tablet). Τονίζω εδώ το γεγονός ότι τα 900€ είναι για την η λ ε κ τ ρ ο ν ι κ ή μορφή των κειμένων, με ότι σημαίνει αυτό. Μια προσωπική παρατήρηση: σωστό είναι να πληρώνουμε αλλά όχι αυτούς που αισχροκερδούν. Δε θέλω να σας κάνω τον έξυπνο και με όλο τον (ειλικρινή) σεβασμό, αντιλαμβάνομαι την ανάγκη του να πληρωθεί κάποιος για τη δουλειά του, όχι όμως το να αισχροκερδεί (δεν αναφέρομαι σε εσάς). Εξηγούμαι: Έστω 100.000 οι μηχανικοί στην Ελλάδα (παραπάνω είναι) και έστω ότι θέλουν την έκδοση για υπολογιστή (≅900€). Τότε: 100.000x900= ΕΝΕΝΗΝΤΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ €. Στην πραγματικότητα το κόστος ξεπερνά τα 120-130.000.000€. Να το πάμε αυτό σε Ευρωπαϊκό επίπεδο; "Είναι πολλά τα λεφτά Άρη." Επίσης, οι Ε/Κ πάτησαν σε κανονισμούς τύπου ΕΑΚ και ΕΚΩΣ. Θέλω να πω οι Ε/Κ δεν βγήκαν με παρθενογένεση. Τέλος, έχει αναρτήσει ο ΕΛΟΤ το κόστος συγγραφής των Ε/Κ; Γιατί προσωπικά δεν θα πιστέψω ποτέ ότι αυτό ξεπερνά τα 3-5.000.000€ (μη λέω και πολλά). Μήπως πρέπει να βάλουμε στην εξίσωση και το θέμα του μονοπωλίου; Με σεβασμό Παναγιώτης
    -1 points
  16. Σαν δικηγόρος που είσαι μου λές σε παρακαλώ σε περίπτωση φθοράς (τσάκ) αν μπορεί να ασκηθεί δίωξη στο πρόσωπό μου και απο ποιόν και σε ποιά βάση θα στηριχθεί ελλείψει μαρτυρίας? Δικηγόρος δέν είμαι βέβαια..
    -1 points
  17. Καλησπερα,σε ενοικιαζομενο διαμερισμα μπορω να τοποθετησω ηλεκτρικο παλαγκο;στο μπαλκονι η στην ταρατσα;η ιδιοκτήτρια της πολυκατοικιας μου το απαγορευει.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.