Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. laxanos

    laxanos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.713


  2. nick_61

    nick_61

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      993


  3. zavi@tee.gr

    [email protected]

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.731


  4. Alexios

    Alexios

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      348


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 05/09/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. 2 points
  2. Version X6.2

    81.115 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  3. Προφανώς δεν είχα καταλάβει την περίπτωση/ερώτημα. Ζήτω συγγνώμη αν υπήρξα παραπλανητικος.
    1 point
  4. Περιγράφω ακριβώς τι εννοεί η ερώτηση : "Ο συνάδελφος θέλει από τα χρήματα που περισσεύουν από την τροποποίηση της αρχικής πρότασης (θερμομόνωση στέγης αντί για δώμα) να χρησιμοποιήσει τα 1100 για να βάλει ένα ακόμη κλιματιστικό (<3 τεμ συνολικά)". Δεν χωράει άλλη ερμηνεία.
    1 point
  5. Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχουν τα ανώτατα όρια του πίνακα παρεμβάσεων με την ερώτηση του συναδέλφου gab pet. Τα ανώτατα όρια που αναγράφει ο πίνακας παρεμβάσεων αφορούν την ανώτατη τιμή ανά μονάδα και ανά υποκατηγορία παρέμβασης που ορίζει το πρόγραμμα. Δηλαδή max 1100 € για κάθε κλιματιστικό της υποκατηγορίας 3Ζ(ΙΙ). Ο συνάδελφος θέλει από τα χρήματα που περισσεύουν από την τροποποίηση της αρχικής πρότασης (θερμομόνωση στέγης αντί για δώμα) να χρησιμοποιήσει τα 1100 για να βάλει ένα ακόμη κλιματιστικό (<3 τεμ συνολικά). Γιατί δεν μπορεί να το κάνει αφού εξυπηρετείται ο όρος του ενεργειακού στόχου και δεν υπερβαίνει τον συνολικό εγκεκριμένο προϋπολογισμό ; Εγώ πάντως έχω κάνει παρόμοιες αλλαγές και εκταμιεύθηκαν χωρίς πρόβλημα.
    1 point
  6. Αν ανοιξει θα το δεις στο συστημα οπως γινεται (διαβιβαζεται προς εσας και μηνυμα μεσω της επικοινωνιας) . Αν οχι πρεπει να προσβαλεις τον διαγωνισμο με προσφυγη στην ΑΕΠΠ ή ενσταση στην οικον.επιτροπη . "4.3 Προδικαστικές Προσφυγές/ Προσωρινή δικαστική προστασία Κάθε ενδιαφερόμενος, ο οποίος έχει ή είχε συμφέρον να του ανατεθεί η συγκεκριμένη σύμβαση και έχει ή είχε υποστεί ή ενδέχεται να υποστεί ζημία από εκτελεστή πράξη ή παράλειψη της αναθέτουσας αρχής κατά παράβαση της νομοθεσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή της εσωτερικής νομοθεσίας, δικαιούται να ασκήσει προδικαστική προσφυγή ενώπιον της ΑΕΠΠ κατά της σχετικής πράξης ή παράλειψης της αναθέτουσας αρχής, προσδιορίζοντας ειδικώς τις νομικές και πραγματικές αιτιάσεις που δικαιολογούν το αίτημά του. Σε περίπτωση προσφυγής κατά πράξης της αναθέτουσας αρχής, η προθεσμία για την άσκηση της προδικαστικής προσφυγής είναι: (α) δέκα (10) ημέρες από την κοινοποίηση της προσβαλλόμενης πράξης στον ενδιαφερόμενο οικονομικό φορέα αν η πράξη κοινοποιήθηκε με ηλεκτρονικά μέσα ή τηλεομοιοτυπία ή (β) δεκαπέντε (15) ημέρες από την κοινοποίηση της προσβαλλόμενης πράξης σε αυτόν αν χρησιμοποιήθηκαν άλλα μέσα επικοινωνίας, άλλως γ) δέκα (10) ημέρες από την πλήρη, πραγματική ή τεκμαιρόμενη, γνώση της πράξης που βλάπτει τα συμφέροντα του ενδιαφερόμενου οικονομικού φορέα. Σε περίπτωση παράλειψης, η προθεσμία για την άσκηση της προδικαστικής προσφυγής είναι δεκαπέντε (15) ημέρες από την επομένη της συντέλεσης της προσβαλλόμενης παράλειψης[ii].
    1 point
  7. Αφού είναι με πληρωμή συνάδερφε πώς να είναι με ελεύθερο κατέβασμα «πουθενά» και αυτό να μη είναι παράνομο? Και να το ζητάμε και σε Δημόσιο φόρουμ? (μ άρεσε και το «επιπρόσθετη τεκμηρίωση» ως κερασάκι στα ψώνια )
    1 point
  8. Μπορείς εάν θέλεις να το δείξεις, ώστε να είναι 100% σύμφωνη με την πραγματικότητα η αποτύπωσή σου. Επίσης, για βοήθεια (copy-paste), μπορείς να βρεις τα σχέδια της αδειοδότησης εδώ: https://keraies.eett.gr
    1 point
  9. αυτες ειναι οι διαταξεις Δ 270/85 αρθρο 1 4. Το ανεγερθησόμενο εντός του γηπέδου κτίριο πρέπει να είναι ενιαίο. Επιτρέπεται η διάσπαση αυτού σε περισσότερα κτίρια μόνο μετά από γνώμη της αρμόδιας Επιτροπής Ενασκήσεως Αρχιτεκτονικού Ελέγχου. αρθρο 6 Αρθρ.6.-1. Προκειμένου για την ανέγερση κατοικιών εφαρμόζονται και οι ακόλουθοι ειδικοί όροι και περιορισμοί δόμησης επιπλέον των όσων αναφέρονται στο άρθρ.1 του παρόντος. «α) Επιτρέπεται η διάσπαση του ενιαίου κτιρίου μετά τη σύμφωνη γνώμη του Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής και με τις εξής προϋποθέσεις: αα) Τα επί μέρους, μετά τη διάσπαση, κτίρια σε κάθε περίπτωση αποτελούν ένα ενιαίο αρχιτεκτονικό σύνολο, ββ) Στην περίπτωση που προβλέπεται ενιαίο κτίριο το οποίο αποτελεί σύνθεση περισσοτέρων όγκων, η σύνδεση αυτών επιβάλλεται να έχει πλάτος κατ ελάχιστον 1,20 μ. και προσμετράται τουλάχιστον σε έναν από τους συντελεστές δόμησης ή κάλυψης [ή και σε περίπτωση που προβλέπονται περισσότερα ανεξάρτητα κτίρια αυτά δεν δύναται να είναι περισσότερα από τρία και δεν δύνανται να απέχουν, ανά δύο, απόσταση μεγαλύτερη του 2Δ, όπως το Δ ορίζεται στο άρθρο 3 του ν. 4067/2012]. καταργηθηκε Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και κάθε άλλου συναρμόδιου Υπουργού δύναται να καθορίζεται κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή της παρούσας, καθώς και περιπτώσεις τυχόν εξαιρέσεων όταν αυτές επιβάλλονται από εγκρίσεις άλλων φορέων ή υπηρεσιών σύμφωνα με ειδικότερες διατάξεις.»" [σχετικη αποφαση δεν βλεπω να εχει εκδοθει] το ερωτημα ειναι: αφου απαιτειται η γνωμη του ΣΑ, εάν δικαιουται να αρνηθει στη συνεχεια η ΥΔΟΜ. υγ εχω και αυτη την εγκυκλιο που λεει ...αν διίστανται οι αποψεις μεταξυ ΥΔΟΜ και ΣΑ... να τα βρουνε μεταξύ τους αι Υπηρεσιαι και οχι να γινεται μπαλακι ο Πολιτης οταν θελει το ΣΑ αλλά δεν θελει η ΥΔΟΜ και μετα να θελει η ΥΔΟΜ και να μην θελει το ΣΑ τις αλλαγες που ζητησε η ΥΔΟΜ https://tdm.tee.gr/ypen-nea-egkyklios-gia-tis-ypiresies-domisis-kai-ta-symvoulia-architektonikis/ καλυ συνεχεια
    1 point
  10. Οι "τακτοποιήσεις" με τους αυθαιρετονόμους δεν "αποδίδουν ιδιοκτησιακά" (δηλαδή, τον ρύθμισα, άρα τον έκανα δικό μου) τους χώρους που ρυθμίζονται!!!
    1 point
  11. 50.000.000 € τότε. Πάλι πολλά χρήματα φαίνονται. Κύριοι, δεν προσπαθώ να κάνω τον έξυπνο. Το θέμα όμως παραμένει, έχουμε την περίπτωση του να μην μπορείς να εργαστείς χωρίς το συγκεκριμένο εργαλείο, σε ένα τομέα που αποτελεί κοινωνικό αγαθό. Το εργαλείο αυτό μάλιστα αποτελεί μονοπώλιο μιας ιδιωτικής εταιρίας. Πως επέτρεψαν σε μια ιδιωτική εταιρία να διαθέτει μονοπωλιακά ένα τέτοιο αγαθό, και πιθανότατα να ορίζει και το κόστος αγοράς του; Να θέσω εδώ και θέμα ανταγωνισμού όχι μόνο μεταξύ μηχανικών της ίδιας χώρας, αλλά μεταξύ χωρών, αφού το βιοτικό επίπεδο επιτρέπει στο Γερμανό συνάδελφο από τη στιγμή που θα βγει στη εργασία, να έχει εργαλεία που εγώ ως νέος μηχανικός θα πρέπει να μαζεύω τα κέρματα από το τραπεζάκι για να τα πάρω σε βάθος χρόνου, κι αυτό, έτσι όπως έχει γίνει η κατάσταση εδώ, αν τα χρειαστώ ποτέ. Να προσθέσω και κάτι ακόμα; Αν θέλω να μεταναστεύσω, πως θα πάω χωρίς να έχω πλήρη γνώση αυτών των εργαλείων. Από την άλλη νέος μηχανικός είμαι, μη μου δίνετε και πολύ σημασία...
    1 point
  12. Ίσως δεν είναι τόσο ακριβείς οι λογαριασμοί αυτοί με την έννοια ότι οι EC ενδιαφέρουν κυρίως μόνο τους Πολιτικούς Μηχανικούς, εκ των οποίων αυτοί που ασχολούνται σοβαρά με στατικές μελέτες εκτιμώ ότι είναι λιγότερο από το 30%......
    1 point
  13. Τώρα τὶ σχέσι μπορεῖ νὰ ἔχῃ π.χ. ὁ ἐξοπλισμὸς τοῦ ἠλεκτρολόγου (ὅπως εἶπε κάποιος) ἢ στὰ καθ' ἡμᾶς ἕνα πρόγραμμα στατικῶν ποὺ πρέπει νὰ τὸ ἀγοράσῃς γιὰ νὰ διευκολυνθῇς στὴν ἐργασία σου (ἂν εἶσαι πολὺ μάγκας, τὸ φτιάχνεις θεωρητικῶς καὶ μόνος σου), μὲ μιὰ Νομοθεσία ποὺ σ'τὴν ἐπιβάλλει ἡ Πολιτεία (καὶ καλῶς) γιὰ τὸ καλὸ καὶ τὴν ἀσφάλεια τοῦ συνόλου (διότι αὐτὸ εἶναι ἐπὶ τῆς οὐσίας οἱ Εὐρωκώδικες), δὲν μπορῶ νὰ τὸ συλλάβω. Φυσικὰ καὶ θὰ ἔπρεπε νὰ διατίθεται δωρεὰν ἡ συγκεκριμένη Τεχνικὴ Νομοθεσία, ὅπως ἀκριβῶς διατίθενται στὴν χώρα μας καὶ τὰ ΦΕΚ (κάτι ποὺ βεβαίως δὲν γινόταν πρὶν ἀπὸ κάποια χρόνια). Μᾶλλον οἱ περισσότεροι ἐκ τῶν τελευταίως λαλησάντων (ὁ 'atsalovergas' ἐννοεῖται ὅτι ἀποτελεῖ φωτεινὴ ἐξαίρεσιν) δείχνετε νὰ μὴν ἀντιλαμβάνεσθε θεμελιώδεις κανόνες τοῦ δημοκρατικοῦ πολιτεύματος... Τὸ νὰ μοῦ δώσετε μιὰν ἀπάντησι ὅπως π.χ. ὁ 'zazeng', λέγοντάς μου πάνω κάτω: "Ναί, δυστυχῶς, τὸ φαινόμενο εἶναι πανευρωπαϊκό", τὸ καταλαβαίνω. Σὲ μιὰν Εὐρώπη σὰν αὐτὴν ποὺ ζοῦμε, αὐτὸ δὲν μοῦ προκαλεῖ ἐντύπωσι. Ἀλλὰ νὰ μοῦ τὸ δικαιολογῇτε κιὄλας μὲ τὸν φανατισμὸ ποὺ κάποιοι τὸ κάνετε; Ἔ, τὶ νὰ πῶ τώρα;
    1 point
  14. Τα βιβλία των σιδηρών στην Ελλάδα από το ΕΜΠ είναι των Βάγια, Ιωαννίδη και Ερμόπουλο. Είναι καλά βιβλία, αλλά βέβαια υπάρχουν πολύ καλύτερα στο εξωτερικό. Τώρα για βιβλιογραφία όρεξη να έχεις και τα βρίσκεις όλα. Το θέμα είναι να δωδούν οι ευρωκώδικες στους φοιτητές δωρεάν.
    -1 points
  15. Γειά σας, Μιά γενική παρατήρηση: Το να πληρώνουν οι μηχανικοί για τους Ε/Κ, είναι σαν να πληρώνουν οι ιερείς 900€ για τα ιερά Ευαγγέλια (σε ηλεκτρονική μορφή πάντα - για tablet). Τονίζω εδώ το γεγονός ότι τα 900€ είναι για την η λ ε κ τ ρ ο ν ι κ ή μορφή των κειμένων, με ότι σημαίνει αυτό. Μια προσωπική παρατήρηση: σωστό είναι να πληρώνουμε αλλά όχι αυτούς που αισχροκερδούν. Δε θέλω να σας κάνω τον έξυπνο και με όλο τον (ειλικρινή) σεβασμό, αντιλαμβάνομαι την ανάγκη του να πληρωθεί κάποιος για τη δουλειά του, όχι όμως το να αισχροκερδεί (δεν αναφέρομαι σε εσάς). Εξηγούμαι: Έστω 100.000 οι μηχανικοί στην Ελλάδα (παραπάνω είναι) και έστω ότι θέλουν την έκδοση για υπολογιστή (≅900€). Τότε: 100.000x900= ΕΝΕΝΗΝΤΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ €. Στην πραγματικότητα το κόστος ξεπερνά τα 120-130.000.000€. Να το πάμε αυτό σε Ευρωπαϊκό επίπεδο; "Είναι πολλά τα λεφτά Άρη." Επίσης, οι Ε/Κ πάτησαν σε κανονισμούς τύπου ΕΑΚ και ΕΚΩΣ. Θέλω να πω οι Ε/Κ δεν βγήκαν με παρθενογένεση. Τέλος, έχει αναρτήσει ο ΕΛΟΤ το κόστος συγγραφής των Ε/Κ; Γιατί προσωπικά δεν θα πιστέψω ποτέ ότι αυτό ξεπερνά τα 3-5.000.000€ (μη λέω και πολλά). Μήπως πρέπει να βάλουμε στην εξίσωση και το θέμα του μονοπωλίου; Με σεβασμό Παναγιώτης
    -1 points
  16. Σαν δικηγόρος που είσαι μου λές σε παρακαλώ σε περίπτωση φθοράς (τσάκ) αν μπορεί να ασκηθεί δίωξη στο πρόσωπό μου και απο ποιόν και σε ποιά βάση θα στηριχθεί ελλείψει μαρτυρίας? Δικηγόρος δέν είμαι βέβαια..
    -1 points
  17. Καλησπερα,σε ενοικιαζομενο διαμερισμα μπορω να τοποθετησω ηλεκτρικο παλαγκο;στο μπαλκονι η στην ταρατσα;η ιδιοκτήτρια της πολυκατοικιας μου το απαγορευει.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.