Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      25

    • Περιεχόμενα

      8.602


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      26.116


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      18.018


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      6.780


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 27/09/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. σωστα και, δεν γινεται να αναζητουνται "πλάγιες λυσεις" παρακαμψης της νομιμοτητας... και θες αδεια, 100% https://diavgeia.gov.gr/search?query=q:"αδεια δομησης επισκευης περιφραξης"&page=0 και, αφου πανω στο ντουβαρι επεσε ενα ΙΧ και υποχρεη ειναι η ασφαλιστικη εσυ τι ψαχνεις? να μειωσεις τα εξοδα της ασφαλιστικης???
    2 points
  2. Την δύσκαμπτη και κοστοβόρα (υπέρ εσού φυσικά) οφείλεις να κάνεις. Θα αποκτήσει και ένα χρήσιμο Τοπογραφικό διάγραμμα ο οικοπεδούχος. Υ.Γ. Ειλικρινά θα ήθελα να μάθω αν σε φόρουμ δικηγόρων ή συμβολαιογράφων υπάρχουν ερωτήσεις απο τους επαγγελματίες των αντίστοιχων κλάδων, πως να μη εισπράξουν από υπηρεσίες τους που είναι οι προβλεπόμενες απο τον νόμο ή να αναζητούν εύκαμπτες λύσεις επ αυτού.
    2 points
  3. Οι αποποιήσεις κληρονομιών, δεν γινονται απο τους κληρονομους λογω των φορων κληρονομιάς,... αλλά λόγω των χρεών του κληρονομούμενου. Οποιος σκεφθηκε οτι, θα σταματησουν οι αποποιησεις, αμα βαλουν σε "πολλες δοσεις" τον φορο κληρονομίας δεν ξερει τι του γινεται. https://www.b2green.gr/el/post/73198/ti-allazei-stin-apodochi-klironomias-erchetai-rythmisi-anasa αποσπασμα [τί να εννοεί ο ποιητής???] "Βάσει των στοιχείων αυτών που προέρχονται από τα δύο μεγαλύτερα Ειρηνοδικεία -Αθήνας και Θεσσαλονίκης-, περισσότεροι από 5.100 κληρονόμοι έσπευσαν μόνο κατά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους να καταθέσουν τη σχετική αίτηση, αποποιούμενοι τα συγγενικά δώρα και, άρα, τα φορολογικά βάρη που τα συνοδεύουν. "
    1 point
  4. Επειδή μου έτυχε και εμένα, και όπως έχω δει σε πολλούς εδώ μέσα, ρωτήσαμε 100 ανθρώπους (στο HelpDesk της Κτηματολόγιο), και παραθέτω τις 3 δημοφιλέστερες απαντήσεις στην εξής ερώτηση: Τι στο 🤬🤬🤬 κάνω στην περίπτωση που "τα περιμετρικά όρια του DGM_PROP_FINAL δεν ταυτίζεται με τα περιμετρικά όρια του PST_KAEΚ" Παρακάτω θα δείτε περιπτώσεις όπου εμφανίζεται το μήνυμα "Τα περιμετρικά όρια των παρακάτω επιπέδων δεν ταυτίζονται με τα περιμετρικά όρια του PST_KAEK" μή ταύτιση του κοινού ορίου δύο πολυγώνων του ίδιου επιπέδου (1η Περίπτωση) στην ύπαρξη διπλού πολυγώνου για το ίδιο γεωτεμάχιο (2η Περίπτωση) μη ταύτιση της συνολικής επιφάνειας που καλύπτουν όλα τα πολύγωνα του PST_KAEK (12) με εκείνη που σχηματίζεται από όλα τα πολύγωνα του DGM_PROP_FINAL (24) (3η Περίπτωση) Kαι για καλύτερη ποιότητα δείτε τα συνημμένα pdf dgm1.pdf dgm2.pdf
    1 point
  5. Πρόσφατα μου παρουσιάστηκε και εμένα το πρόβλημα και σε επικοινωνία με το ΤΕΕ μου έδωσαν την εξής απάντηση(παραθέτω λινκ).Ελπίζω να βοήθησα.επιδιόρθωση έκδοσης 1.31 ΤΕΕ
    1 point
  6. κστ) Για την ανακατασκευή στέγης, κατατίθενται: 1) Τοπογραφικό διάγραμμα ή αντίγραφο του τοπογρα- φικού διαγράμματος, κατά τα οριζόμενα στην περ. ε της παρ. 3 του άρθρου 1. 2) Τεχνική έκθεση αρμόδιου μηχανικού στην οποία αναφέρεται ότι αυτή έχει τις ίδιες διαστάσεις, ότι δεν μεταβάλλεται ο όγκος της, ότι δεν αυξάνεται το τελικό ύψος του κτιρίου, και της στέγης και ότι δεν θίγονται τα στοιχεία του φέροντος οργανισμού του κτιρίου. 3) Σχέδια κάτοψης, όψης και τομής σε 1:100 ή 1:50. 4) Στατική μελέτη. Δεν διυκρινίζεται αλλά δεν έχει λογική από τη στιγμή που βεβαιώνεις ότι η στέγη θα έχει ίδιες διαστάσεις, ίδιο ύψος και όγκο και ότι δεν θίγονται φέροντα στοιχεία κτιρίου να ζητείται έλεγχος υπάρχοντος. Κατά τη γνώμη μου με τη στατική μελέτη, εννοεί τη στατική μελέτη διαδοκίδωσης στέγης.
    1 point
  7. Θα κάνει επαγγελματική μίσθωση ή απλώς θα χρησιμοποιείται η κατοικία του ενοικιαστή και ως γραφείο; Στη δεύτερη περίπτωση έχει κριθεί (υπάρχουν παλαιότερα έγγραφα πολεοδομικού ενδιαφέροντος) ότι δεν αλλοιώνεται η επικρατούσα χρήση κατοικίας και στο συμφωνητικό μίσθωσης προαιρετικά μπορεί να αναγράφεται ότι τμήμα του χώρου θα χρησιμοποιείται και ως γραφείο. Αν λάβεις υπόψιν και τη διάταξη του Ν. 4495/17 του άρθρου 82 παρ β: "β) Δεν επιτρέπεται η μίσθωση και παραχώρηση ακινήτων στα οποία έχει εκτελεστεί αυθαίρετη κατασκευή ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη αλλαγή χρήσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 81 παράγραφος 1 περιπτώσεις α και β" καταλαβαίνεις το μπάχαλο που ισχύει μεταξύ επιφάνειας ΠΕΑ, επιφάνειας Ε9 και πραγματικής και αν τηρηθεί το γράμμα του νόμου, μάλλον καμία μίσθωση δεν θα είναι νόμιμη. Στο ΠΕΑ την πραγματική επιφάνεια. Αν υπάρχει πρόβλημα ας αλλάξουν μετά το Ε9.
    1 point
  8. Δεν υπάρχει ρητή υποχρέωση διάσπασης. Εφαρμόζεις πιστά τα αναφερόμενα στο ανωτέρω άρθρο (το οποίο έχει τεθεί ως παρ. 6 του άρθρου 5 του ΠΔ /24-4-85) και ειδικά: "...Επίσης, οι κτιριακοί όγκοι πρέπει να ποικίλουν σε ισόγειους ή /και διώροφους όγκους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή αρμονική ένταξή τους στο τοπίο και τον ιστό του οικισμού. Δεν επιτρέπεται ενιαίος κτιριακός όγκος με περισσότερες από μία (1) κλιμάκωση ορόφων (ισόγειο και διώροφο) κατά τη διάσταση του κτηρίου που ακολουθεί την επικρατέστερη κλίση. Προκειμένου περί τουριστικών εγκαταστάσεων και καταλυμάτων σε γήπεδα μεγαλύτερα από 1000 τμ, η κάλυψη με διώροφους όγκους κτηρίων δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει το 70% της πραγματοποιούμενης κάλυψης"
    1 point
  9. θα πας σε όλα, είτε με το τι ίσχυε στην εποχή της άδειας για τα χαμηλά κτίρια, ή το τι ισχύει σήμερα (ΝΟΚ άρθρο 24) για τα χαμηλά κτήρια. Το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος της περιοχής κατά την εποχή της άδειας δεν ήταν και τότε 17,25 μ;
    1 point
  10. Aπαλλάσσονται: ε) υπόγειοι χώροι μέγιστης επιφάνειας έως αυτής του ισογείου, κατασκευασμένοι με περιμετρικούς τοίχους από μπατική τοιχοποιία ή οπλισμένο σκυρόδεμα, τα οποία καλύπτουν τουλάχιστον το εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) της περιμέτρου, ζ) υπόγεια που ξεμπαζώθηκαν και είναι κατασκευασμέ- να με περιμετρικούς τοίχους από μπατική τοιχοποιία ή οπλισμένο σκυρόδεμα, οι οποίοι καλύπτουν τουλάχιστον το εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) της περιμέτρου
    1 point
  11. το αρθρο 6, του Δ 270 που επικαλεισαι αφορα σε εκτος σχεδιου Εσυ πας με το Δ 181 "3. Σύστημα δόμησης. Το κτίριο τοποθετείται ελεύθερα μέσα στο οικόπεδο. Οπου το κτίριο δεν εφάπτεται με τα πλάγια και πίσω όρια του οικοπέδου, αφήνεται απόσταση τουλάχιστον 2,50 μ. [Μέσα στην απόσταση αυτή επιτρέπεται η κατασκευή εξωστών πλάτους μέχρι ένα (1.00) μέτρο. ] Η απόσταση μεταξύ ανεξαρτήτων κτιρίων μέσα στο ίδιο οικόπεδο ορίζεται σε 2,50 μέτρα τουλάχιστον". κλπκλπκλπ.... δες τα ΠΜ
    1 point
  12. τπτ δεν θα αναζητησεις. Οποιος θελει να αμφισβητησει την κριση σου, ας κανει το τεστ ...ανθρακα 14....
    1 point
  13. Μήπως ευκολότερη λύση είναι η ρύθμιση του φλοτέρ σε χαμηλότερη στάθμη ???
    1 point
  14. Σαν προ του 55 αναφέρετε φαντάζομαι ολόκληρο το κτίριο, μαζί με τις προσθήκες. Εγώ πιστεύω πως αφού έχεις Ε9 με τα σωστά τετραγωνικά, έχεις αναφορά στην μεταγενέστερη Ο.Α. και αν και από την δικιά σου αυτοψία καταλήγεις και εσύ στο συμπέρασμα του προ 55, είσαι καλυμμένος, Μπορείς επίσης να κοιτάξεις και στο κτηματολόγιο, έχει κάποιες αεροφωτογραφίες με χρονολογία 1945-1960, ίσως βοηθήσει.
    1 point
  15. Υπάρχουν διάφορες περιπτώσεις, και τα ανάλογα layers Αν υπάρχει κτηματολόγιο στην περιοχή, βάζεις και το περίγραμμα από το κτηματογραφικό διάγραμμα Αν έχεις όρια απαλλοτρίωσης, βάζεις κι αυτά και πάει λέγοντας
    1 point
  16. Good job. Με ξεμπλόκαρες, ευχαριστώ.
    1 point
  17. Νεώτερα από το μέτωπο...... (πάρτε πασατέμπο, ποπ-κορν κλπ)! Την Παρασκευή πήρα εντολή πληρωμής για το συνολικό ποσό, έτοιμος - αποφασισμένος να το πληρώσω άμεσα, για να προχωρήσει η διαδικασία. Μου ανακοίνωσε όμως ο υπάλληλος ότι δεν μπορώ να το πληρώσω αυθημερόν, παρά μόνο από την Τρίτη και μετά και μόνο στην ΕΤΕ και Άττικα. (και άλλη καθυστέρηση, σκέφτηκα, αλλά ....μου βγήκε σε καλό!!!) Το τριήμερο βρήκα καιρό και διάβασα το νόμο, που αναφέρει η απόφαση για τον τρόπο υπολογισμού της εισφοράς αναγνώρισης πλασματικών ετών.(Ν. 3863/10, αρθ. 10, παρ, 18) Εκεί λέει ότι το ποσό εξαγοράς κάθε μήνα είναι το 20% του 25πλάσιου του ΗΑΔ (ημερομίσθιου ανειδίκευτου εργάτη) την ημερομηνία που υπεβλήθη η αίτηση (2013), και εφόσον η αίτηση υπεβλήθη πριν το 2016 η έκπτωση για πληρωμή μετρητοίς είναι 15% και όχι 2% ανά έτος αναγνώρισης, που ισχύει σήμερα. Απλά googlαροντας βρήκα ότι το ΗΑΔ του 2013 είναι 26,18€ (έχω γίνει εργατολόγος - συνταξιολόγος λέμε....) Με βάση αυτά, το ποσό που πρέπει να πληρώσω μετρητοίς είναι : 26,18 x 25 x 20% x 60 x 85% = 6.675,9€ ( περίπου 1900€ λιγότερα από ότι λέει η απόφαση! ) Προφανώς την Τρίτη (χτες) ήμουν πάλι εκεί και από τον δεύτερο όροφο, με πήγαν στον προϊστάμενο (που υπογράφει και την απόφαση). Ο "κύριος" αυτός, με ύφος 50 καρδιναλίων και φανερά ενοχλημένος, που ένα ον χαμηλοτάτης υποστάθμης τόλμησε να μπεί και να τον αμφισβητήσει, μου τόνισε ότι το ΤΣΜΕΔΕ έτσι τα υπολογίζει (έχει δικό του μπαϊράκι) και εν πάσει περιπτώσει να πάω να τα δούν στον ημιόροφο στις εισφορές. Εκεί, η κυρία προϊσταμένη, φανερά ενοχλημένη και αυτή, με δέχτηκε και ...με έστειλε στον δεύτερο όροφο. Όταν της είπα ότι από κει έρχομαι με έστειλε στο ισόγειο (στον ξανθό κύριο δίπλα στο πρωτόκολο!!!). Ο κύριος αυτός, με έστειλε στον ημιόροφο! Όταν του είπα ότι από κει έρχομαι, μου είπε ότι μάλλον δεν είδαν ότι με αφορά ο "παληός νόμος" και να ξαναπάω. Η κυρία προϊσταμένη του ημιορόφου, (μου ζήτησε συγνώμη για την ταλαιπωρία) και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με τον κύριο του ισογείου μου είπε να κάνω ένσταση. Το ήξερα ότι εκεί θα κατέληγα, αλλά απλά ήθελα κάποια επιβεβαίωση. Νομίζω ότι, εμμέσως μεν, επιβεβαιώθηκα, αφού όπως φαίνεται κανείς δεν ήθελε να πιάσει την "καυτή πατάτα" Αφού περίμενα σε ουρά 20-25 ατόμων, για περίπου 1 ώρα στο πρωτόκολο, ολοκληρώθηκε η, πιστεύω εποικοδομητική, επίσκεψή μου στο αγαπητό μας ΤΣΜΕΔΕ. (βοήθειά μας). Η ...συνέχεια επί της οθόνης (αναμείνατε)!
    1 point
  18. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Arche εάν ξέρεις και θέλεις να απαντήσεις, απαντάς δεν σε υποχρέωσε κανένας. Το να λες εξυπνάδες είναι τουλάχιστον άκομψο
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.