Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      26.116


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      18.018


  3. Faethon11

    Faethon11

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      10.194


  4. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      11.775


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 02/10/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Το ποσό του παγίου τέλους κτηµατογράφησης ανέρχεται σε: τριάντα πέντε (35) ευρώ ανά δικαίωμα σε κύριο χώρο (διαμέρισμα, κατάστημα, οικόπεδο κλπ.), είκοσι (20) ευρώ ανά δικαίωμα σε βοηθητικούς χώρους (αποθήκες, χώρους στάθµευσης) που αποτελούν αυτοτελείς διηρημένες ιδιοκτησίες (που έχουν χιλιοστά στο οικόπεδο και δεν αναφέρονται στον τίτλο ως παρακολουθήματα). Στις αγροτικές περιοχές (δηλαδή στα εκτός σχεδίου και εκτός ορίου οικισμών) τα φυσικά πρόσωπα μόνον που υποβάλουν δήλωση για περισσότερα από δύο (2) δικαιώματα εντός του ίδιου Ο.Τ.Α., καταβάλλουν πάγια τέλη για δύο (2) µόνο δικαιώματα, ανεξαρτήτως του συνολικού αριθμού αυτών. Η διάταξη εφαρμόζεται µόνο για τους δικαιούχους δικαιωμάτων κυριότητας και δουλειών. Ως αγροτική ορίζεται η περιοχή η οποία βρίσκεται εκτός σχεδίου πόλης ή εκτός ορίου οικισμού προϋφισταμένου του 1923 ή εκτός ορίου οικισμού κάτω των 2.000 κατοίκων που έχει οριοθετηθεί και δεν παρουσιάζει χαρακτηριστικά συστηματικής δόμησης. Οι περιοχές αυτές έχουν καθοριστεί από το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ και απεικονίζονται στους χάρτες του Γραφείου Κτηµατογράφησης και λαμβάνονται υπόψη για τον υπολογισμό του τέλους μετά τη καταχώρηση της δήλωσης στο πληροφοριακό σύστημα του Εθνικού Κτηματολογίου.. υγ μεχρι να παω να το βρω να το αντιγραψω, τα ειπε ο παυλος καιπροσεχε μηπως εχεις χαρακτηριστικά συστηματικής δόμησης
    2 points
  2. Για αγροτικά ακίνητα στον ίδιο ΟΤΑ θα πληρώσει μόνο τα 2. Άρα 2 χ 35=70 Ε για τον Α και το ίδιο ποσό για τον Β.
    2 points
  3. είναι γελοίο απόλυτα να αφήνει εκτός τα ακίνητα 2006-2019 και άρα εκείνοι να καταστρεφονται οριστικά καθώς πιά θα είναι ακίνητα 3 ταχυτήτων , και συγκεκριμένα αυτού που προσπαθεί να σηκώσει κεφάλι (του παλιού μικροεπαγγελματία κατασκευαστή χωρίς καβάτζες κλπ στην άκρη) στην χειρότερη μοίρα του 24%. Είναι γελοίο που το σκέφτηκαν διότι προεκλογικά δεν είπαν αυτό. O κόσμος τούς ψήφισε ώς καλύτερους γνώστες τής ελεύθερης οικονομίας να δώσουν μία ώθηση στην οικοδομή κλπ. Ξέρουν ότι αυτό που θα ψηφίσουν είναι ταφόπλακα σε κάποιους που φανταστείτε μπορεί μέσα στην κρίση να στηριξαν την οικοδομή , να έβγαλαν καμιά άδεια, να ΄'εδωσαν μεροκάματο σε εργαζόμενους και πιθανόν να έμειναν με μία περιμένοντας να πουλήσουν για να τα ξαναρίξουν στην οικοδομή. Και τούς εκτελούν απόλυτα. Μα τα λεφτα που θα πάρουν στην οικοδομή θα τα ρίξουν. Κατ΄αρχάς για να αποπερατώσουν τα ημιτελή με ΦΠΑ , για να τα πουλήσουν. Για ποιό λόγο κάποιος να αγοράσει με ΦΠΑ όταν με 3% θα αγοράσει ολοκαίνουργιο?
    2 points
  4. Με μικρή επιφύλαξη: @emnikol --> Μόνο δύο αιτήσεις θα κάνω εγώ που επίσης δεν χρωστάω ΕΦΚΑ. @avgoust --> Οι οφειλές μεταβιβάζονται στο ΚΕΑΟ και άρα η αίτηση γίνεται προς αυτό. @MichM --> Όχι, ανέκαθεν ήταν ανεξάρτητες οι οφειλές της εφορίας με των ασφαλιστικών ταμείων. @zvasilia --> Έχουν πει ότι αν υπάρξουν αλλαγές μετά την ένταξη - όπως να μπουν κι άλλες οφειλές στη ρύθμιση ή να διορθωθεί κανένα λάθος δικό τους στα ποσά (έχουν γίνει αρκετά απ' ό,τι γράφεται) - αναπροσαρμόζονται οι δόσεις της ρύθμισης.
    2 points
  5. υποθετω θα τα περασει εξωτερικα ως καποιο μπλακονι του
    2 points
  6. Είναι προφανές ότι δύο κατηγορίες νεόδμητων που θα έχουν διαφορετική φορολογική αντιμετώπιση , δεν πρόκειται να σταθούν ούτε σε κρίση του ειρηνοδίκη της Ανω Πετρομαγούλας . Ακόμα είναι επίσης προφανές ότι άδειες από 1/1/ 2019 που δεν έχουν ξεκινήσει εργασίες με αυτές που έχουν ξεκινήσει εργασίες , αλλά και αυτές πριν την 1/1/19 που δεν έχουν ξεκινήσει εργασίες και διάφορες άλλες ηλιθιότητες των ηλιθίων των υπουργείων δεν μπορούν να σταθούν σε οποιαδήποτε δίκη και ίσως να υπάρξουν και αστικές απαιτήσεις από τους δικαιωμένους πολίτες . Η μόνη λύση αν θέλουν να διατηρηθεί η διαφορά αυτή , είναι να δοθεί η δυνατότητα στους παλαιούς να κάνουν αυτοπαράδοση και να μπορούν να πουλήσουν αμέσως με ΦΜΑ χωρίς την δέσμευση της 5ετούς διακράτησης .
    1 point
  7. Η φέρουσα τοιχοποιία δεν κατασκευάζεται με σκέτη πέτρα, αλλά με οριζόντια και κατακόρυφα διαζώματα. Δεν έχεις κανένα απολύτως ζήτημα να εφαρμόσεις τα παραπάνω. Ένας άλλος διαδεδομένος τρόπος είναι να κατασκευάζεται σκελετός οπλισμένου σκυροδέματος και η λιθοδομή να πατάει και στα φατνώματα και εκτός πλαισίου. Αν δεις προσεκτικα παραπάνω αναφέρει την περίπτωση αυτή (φέρων οργανισμός και τοιχοποία πλήρωσης). Αν θυμάσαι και με την παλιότερη νομοθεσία είχε ξεκαθαρίσει το θέμα αν και τότε υπήρχε ο περιορισμός των 50 εκατοστών πάχους.
    1 point
  8. ΝΟΚ ΑΡ. 11 παρ 6 εδάφιο κβ. (...δεν προσμετράται στο Σ.Δ) κβ. Η επιφάνεια που καταλαμβάνει η περιμετρική φέρουσα τοιχοποιία ή ο περιμετρικός φέρων οργανισμός και οι τοίχοι πλήρωσής του από φυσικά ανακυκλώσιμα πρωτογενή υλικά, όπως πέτρα, ξύλο, λάσπη, κλπ. ( Με το Αρθ-11 της Αποφ-63234/19-12-12 όπου εγκρίνεται τεύχος τεχνικών οδηγιών εφαρμογής του ΝΟΚ, διευκρινίζεται ότι: Η διάταξη εφαρμόζεται σε νέες κατασκευές για τις οποίες προβλέπεται περιμετρική φέρουσα τοιχοποιία ή περιμετρικός φέρων οργανισμός και τοίχοι πλήρωσής του από τα αναφερόμενα υλικά. ΝΟΚ άρθρο 12 παρ 4 -γ: Στον υπολογισμό της επιτρεπόμενης κάλυψης του οικοπέδου δεν προσμετρώνται οι επιφάνειες των ορθών προβολών σε οριζόντιο επίπεδο: (...) γ. Χώρων και κατασκευών που αναφέρονται στις περιπτώσεις (ζ,) ιγ, ιθ, κ, κα, κβ, κε, κστ, κη, "λα," της παρ.6 του Αρθ-11
    1 point
  9. το πού "ανηκει"μια αποθηκη, που ειναι χτισμενη σε κοινοχρηστο χωρο...ειναι ενα θεμα... Προς το παρον "συναινει να τακτοποιησει την αποθηκη που εκανε ο ταδε "εκει".... εμβαδου...μτ Πώς θα αποκτηθει κυριοτητα αποτελει νομικον "μυστηριον"...δια το μελλον Τελος, εαν δεν συναινουν, το πας με το εκ κατασκευής και περιμενεις εξελιξεις...
    1 point
  10. KYA - Αριθ. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631 (ΦΕΚ 3976/14-11-17) Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου, προϋποθέσεις και έλεγχος μειώσεων ειδικού προστίμου……. 3. Για την εφαρμογή της διάταξης της παρ. η του άρθρου 99 του ν. 4495/2017 σχετικά με την υποβολή ή μη της μελέτης στατικής επάρκειας, όπου απαιτείται, γίνεται ειδική μνεία σε κάθε βεβαίωση οριστικής υπαγωγής καθώς και σε κάθε βεβαίωση περαίωσης της διαδικασίας, καθώς και στη βεβαίωση της παρ. 2 (περ. γ) του άρθρου 83 του ν. 4495/2017 για μεταβίβαση. Η αναφορά επί της βεβαιώσεως για την υποβολή ή μη μελέτης στατικής επάρκειας καταχωρείται από τον εξουσιοδοτούμενο Μηχανικό στην Τεχνική Έκθεση που συνοδεύει την έκδοση της βεβαίωσης της παρ. 2 (περ. γ) του άρθρου 83 του ν. 4495/2017. Σε κάθε περίπτωση εφόσον δεν υποβάλλεται μελέτη στατικής επάρκειας, αναφέρεται ρητά ότι η μελέτη στατικής επάρκειας πρέπει να υποβληθεί εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας και πριν τη συμπλήρωση της ταυτότητας του κτιρίου κατά τις κείμενες διατάξεις.
    1 point
  11. Προκειται για αυθαιρετες αποθηκες στον κοινοχρηστο ακαλυπτο. Καθε ενας τακτοποιει με την συναινεση των υπολοιπων. Υποθετω οτι και οι αλλοι θελουν να τακτοποιησουν τις δικες τους. Απο εκει ξεκινας.
    1 point
  12. Σε περίπτωση αντίστοιχη ζητήσαμε αεροφωτογραφία από τη ΓΥΣ στη συγκεκριμένη περιοχή για το 2010. Η ΓΥΣ δεν είχε και ζητήσαμε να μας δώσει έγγραφη βεβαίωση πως στο αρχείο της δεν υπάρχει φωτογραφικό υλικό εκείνης της περιόδου για τη συγκεκριμένη περιοχή. Αυτή τη βεβαίωση μπορείς να την συμπεριλάβεις μαζί με το Ε9 του ιδιοκτήτη. Δες και στο google earth αν υπάρχει φωτογραφικό υλικό για το 2010. Αν εντέλει δεν βρείς αεροφωτό ούτε από ΓΥΣ ούτε από google earth τότε μπορεί, κατά τη γνώμη μου, να δηλωθεί ο χρόνος ύπαρξης με το Ε9 του ιδιοκτήτη και επίσης την έγγραφη βεβαίωση της ΓΥΣ πως δεν έχει φωτογραφικό υλικό για εκείνη την περίοδο. Εφόσον από το 2011 έχουν υποσχεθεί να αναρτήσουν αεροφωτο και δεν το έχουν κάνει, τί άλλο μπορείς να κάνεις?
    1 point
  13. @Betty_ Δες και την εγκύκλιο : 49581/2075/2019 Εγκύκλιος Δ' Τμήματος ν. 4495/2017 - Εγκύκλιος Δ' Τμήματος ν. 4495/2017) Αρθρο 100 .........Η αυθαίρετη αλλαγή χρήσης από βοηθητική χρήση σε βοηθητική και από κύρια σε κύρια, εντός νομίμου περιγράμματος κτιρίου, της παρ. 7, εφαρμόζεται σε κτίρια με οικοδομική άδεια και συνυπολογίζεται με τις τυχόν υπόλοιπες παραβάσεις της παρ. 5 και για κάθε 15.000 ευρώ προϋπολογισμού, καταβάλλεται παράβολο 250 ευρώ. Παραδείγματα αλλαγής χρήσης από κύρια σε κύρια είναι τα εξής:............
    1 point
  14. @Betty_ Θα πρέπει να βρεις αποδεικτικά στοιχεία ( δημόσια έγγραφα πχ. άδεια λειτουργίας , βεβαίωση ηλεκτροδότησης ως κατάστημα κλπ ) ότι το κατάστημα λειτουργούσε πριν το 1955 , αλλιώς υπολογίζεις πρόστιμο αλλαγής χρήσης από την ημερομηνία που αποδεικνύεται η λειτουργία του καταστήματος
    1 point
  15. Π.Δ. ΤΗΣ 24/31.5.1985 (ΦΕΚ 270Δ΄) Τροποποίηση των όρων και περιορισμών δόμησης των γηπέδων των κειμένων εκτός των ρυμοτομικών σχεδίων των πόλεων και εκτός των ορίων νομίμως υφισταμένων προ του έτους 1923 οικισμών. Άρθρον 1 Γενικές διατάξεις Οι όροι και περιορισμοί δόμησης των γηπέδων των κειμένων εκτός των ρυμοτομικών σχεδίων των πόλεων, κωμών και οικισμών, ή εκτός των ορίων των νομίμως υφισταμένων προ του έτους 1923 οικισμών των στερουμένων ρυμοτομικού σχεδίου, που καθορίστηκαν με το από 6.10.1978 Π.Δ. (ΦΕΚ 538/Δ) ως ισχύει τροποποιούνται ως εξής: 1. «α) Ελάχιστο εμβαδόν γηπέδου 4.000 τετραγωνικά μέτρα και πρόσωπο σε κοινόχρηστο δρόμο είκοσι πέντε (25) μέτρα. Η ρύθμιση του προηγούμενου εδαφίου που αφορά στο ελάχιστο πρόσωπο δεν ισχύει για την ανέγερση κτιρίων των άρθρων 2 και 3, εφόσον εξυπηρετούνται από αγροτικούς ή δασικούς δρόμους, καθώς και ορειβατικών καταφυγίων, η ανέγερση των οποίων επιτρέπεται και σε γήπεδα που εξυπηρετούνται αποκλειστικά από μονοπάτια.» Η παραπάνω μέσα σε « » περ. α τίθεται όπως αντικαθίσταται με την παρ. 1, άρθρου 10 του Ν. 3212/24/31.12.2003 (ΦΕΚ 308 Α΄). Επίσης σύμφωνα με την παρ. 3, άρθρου 23 του ίδιου ως άνω νόμου ορίζεται ότι η παραπάνω περ. α όπως αντικαταστάθηκε δεν ισχύει για γήπεδα που υφίστανται κατά την έναρξη ισχύος του εν λόγω νόμου.
    1 point
  16. Εάν κάποιος γνωστός σου έχει οικοδομήσει πρόσφατα (τα τελευταία 2-3 χρόνια) μπορείς (με τη συναίνεσή του) να λάβεις όλα τα αντίγραφα των μελετών της οικοδομής του από το αρχείο της πολεοδομίας.
    1 point
  17. στο 30 δεν βλεπω να εισαι αρα εισαι στο 29 και αφου δεν εισαι ουτε στο 29/2 τοτε ανηκεις στο 29/1 "και αφορουν ιδιως.."...αρα το "ιδιως" ειναι "ενδεικτικο" https://diavgeia.gov.gr/search?query=q:"αδεια δομησης μεταλλικης σκαλας κινδυνου"&page=0&sort=relative
    1 point
  18. Καλησπέρα σας, Θέλω να πάρω έγκριση για εγκατάσταση επιχείρησης υγειονομικού ενδιαφέροντος από την εφορία νεότερων μνημείων σε κτίσμα που ανεγέρθηκε το 1930 στο ιστορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης. Στην οικοδομική άδεια του 1930 όλο το ισόγειο είναι κατοικία και όχι καταστήματα με αποτέλεσμα να υπάρχουν διάφορες στην κάτοψη και τις όψης. Η εφορία νεότερων μνημείων μου είπε να κάνω τακτοποίηση με το άρθρο 116. Ο ιδιοκτήτης επιμένει ότι η αλλαγή χρήσης έγινε πριν το 1955. Τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση; Υπάρχει πρόστιμο; Και αν ναι, πως το υπολογίζω; Ευχαριστώ.
    1 point
  19. Υπήρχε όχι με το λεκτικό αυτό ... Υπήρχαν και συνεισπράττονταν από το τ.ΤΣΜΕΔΕ ... αρχικά ως κλάδος επικουρικής ασφάλισης και κλάδος εφάπαξ παροχών του τ.ΤΣΜΕΔΕ ... αργότερα ως Τομέα Επικουρικής Ασφάλισης Μηχανικών και Εργοληπτών Δημοσίων Έργων (ΤΕΑΜΕΔΕ) του Κλάδου Επικουρικής Ασφάλισης του ΕΤΑΑ/ΤΣΜΕΔΕ και Τομέα Πρόνοιας Μηχανικών και Εργοληπτών Δημοσίων Έργων (ΤΠΜΕΔΕ) του Κλάδου Πρόνοιας του ΕΤΑΑ/ΤΣΜΕΔΕ.... και πλέον ως ανεξάρτητο Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης & Εφάπαξ Παροχών όπου εντάχθηκαν μεταξύ άλλων ταμείων και οι παραπάνω δύο τομείς (επικουρικής και πρόνοιας/εφάπαξ).
    1 point
  20. thief7710 με όλο το σεβασμό αγνόησε τον. Ο δικός μου (τυχαίνει και φίλος), μου έχει πει ευθέως, ξέρω οτι το ψάχνεις κι εσύ, και πολλές φορές σε ακούω γιατί δεν είναι δυνατόν να εχουμε (οι λογιστές) τα πάντα υπόψη ολη την ώρα. Και ως απόδειξη του ανωτέρω, επειδή λόγω δουλειάς ασχολουμαι πολύ και με νομική και λογιστικη γραφειοκρατία του ΕΛΚΕ (για τα πρότζεκτ) το τι παπάτζες λένε λογιστές σε συναδέλφους μηχανικούς είναι το κάτι άλλο...
    1 point
  21. Απλώς να έχει κάνει μέχρι την 30-9-2019 την "Αίτηση προσδιορισμού-επανυπολογισμού οφειλών προς ρύθμιση Ν.4611/2019" και να τσεκάρει ότι κάτω από τα "ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ" γράφει με κόκκινα γράμματα Η αίτηση σας καταχωρίστηκε εμπρόθεσμα. και θα είναι καλυμμένη. Μετά θα περιμένει μέχρι τις 31-12-2019 να ενημερωθεί αυτή η Αίτηση της με τις οφειλές της. Αν αυτό γίνει τότε την ΥΠΟΒΑΛΕΙ και μετά συνεχίζει πλέον στο ΚΕΑΟ.. Αν δεν ενημερωθεί μέχρι τις 31-12-2019 να μην ανησυχεί. Έτσι κι αλλιώς οι δικηγόροι ΠΙΕΣΑΝ και δόθηκε αυτή η αναβολή μέχρι τις 31-12-2019. Αυτοί θα πιέσουν πάλι και θα πάρουν σίγουρα κι άλλη παράταση αν οι οφειλές δεν έχουν σταλεί μέχρι τότε. Κάτι αντίστοιχο έκανε και θα κάνει και το ΤΕΕ - ΤΣΜΕΔΕ!!! (Λέμε και καμιά μ@λ@κι@ να περνά η ώρα!!)
    1 point
  22. Επειδή το έχω ψάξει πολύ, η μόνη λύση είναι η τουβλίνα (όσο πιο φαρδιά, τόσο καλύτερα στηρίζεται). Σε καμία περίπτωση όμως να μην τοποθετηθούν με τις τρύπες "μέσα-έξω" διότι θα περάσει υγρασία. Επίσης, θέλει προσοχή και η μόνωση του σενάζ. Η πιο ασφαλής λύση (για καλύτερη έδραση), είναι 4ρι μονωτικό και από τις δύο πλευρές. Όπως είπε ο Παύλος, πρώτα κοιτάμε την ασφάλεια, και μετά τη θερμομόνωση. Κι άσε τους "θεωρητικούς καθηγητές" στον κόσμο τους...
    1 point
  23. Το πρόβλημα προκύπτει από τη θερμομόνωση δοκών υποστυλωμάτων εξωτερικά και συνεπώς αν η ΜΕΑ σου βγάλει π.χ 7 εκ θερμομόνωση, για να μην κάνει δόντι θα πρέπει να φέρεις τον εξωτερικό τοίχο περασιά. Μια λύση είναι οι τουβλίνες με την μεγάλη διάσταση κάθετα στο φάτνωμα οπότε υπάρχει μεγάλου μήκους αντίβαρο να μην επέλθει ανατροπή. Οι ορθότρυπες ακόμη καλύτερες ώστε οι τρύπες να μην είναι κάθετες στο φάτνωμα. Μια άλλη λύση είναι να βγει προεξοχή (πατούρα) πλάκας στο ίδιο πλάτος και να έχει ληφθεί υπόψη στις θερμογέφυρες. Δυστυχώς έχω ακούσει μονωσάδες με φοβερή ευκολία να προτείνουν (και δυστυχώς κάποιοι μηχανικοί να το δέχονται) το προεξέχον τούβλο να πατάει στο μονωτικό δοκαριού). Μεγάλη προσοχή στο κατασκευαστικό να μην κάνει κανένα γερό κούνημα και φύγουν όλοι τοίχοι κάτω. Πρώτα η ασφάλεια της οικοδομής και μετά τα ενεργειακά.
    1 point
  24. Ισχύει ό,τι ακριβώς σου έγραψα παραπάνω. ΔΕΝ γίνεται θεωρητικά ΚΑΙ πρακτικά σε ένα στρινγκ να έχεις άλλο ρεύμα στην "αρχή" και άλλο στο "τέλος". Οι αμπεροτσιμπίδες είναι χρήσιμες ΜΟΝΟ για τον έλεγχο ύπαρξης ρεύματος και την τάξη μεγέθους του Η συγκεκριμένη αμπεροτσιμπίδα έχει στην ΚΑΛΥΤΕΡΗ περίπτωση ακρίβεια μέτρησης ρεύματος DC +/-2.5%+5 Προφανώς οι ενδείξεις δεν ήταν 8.00Α και 7.00Α αντιστοίχως, και η μέτρηση δεν έγινε ταυτόχρονα χρησιμοποιώντας 2 καλιμπραρισμένες αμπεροτσιμπίδες από τον ίδιο φορέα Υ.Γ. Φιλική συμβουλή: Δεν αναλαμβάνουμε εργασίες για τις οποίες δεν έχουμε το απαραίτητο θεωρητικό υπόβαθρο, την κατάλληλη πρακτική εκπαίδευση και τον κατάλληλο εξοπλισμό.
    1 point
  25. Για να πάρει μειωτικό συντελεστή 0.3 ως σοφίτα θα πρέπει να είναι λειτουργικά συνδεδεμένη με τον υποκείμενο χώρο. Όπως το περιγράφεις φαίνεται πως εχει τις προυποθέσεις για σοφίτα αρκεί να είναι συνδεδεμένη με το κάτω επίπεδο λειτουργικά.
    1 point
  26. Αν δεν στα έδωσε, δεν κάνεις έλεγχο και ενημερώνεις την ΕΥΕΔ ότι αδυνατείς να κάνεις τον έλεγχο γιατί, στην ουσία, τον αρνείται ο ιδιοκτήτης ή ο επιβλέπων.. Και το θέμα θα πάρει τον δρόμο του.... Επανέρχομαι όμως στο θέμα της διαπραγμάτευσης της αμοιβής, το ΦΕΚ 4039Β/17 έχει ποινή. Ποιά? Ανάλογα με τον αλγόριθμο...
    1 point
  27. Βασικά οι προϋποθέσεις είναι δύο. Να είναι εντός ύψους στέγης και να μην είναι αυτόνομος χώρος....
    1 point
  28. [και δεν καταλαμβανει μονον το 50% του εμβαδου του υποκειμενου οροφου [αν θυμαμαι καλα] Καλά θυμάσαι. Αλλά τι σχέση έχει. Δεν πάμε να βγάλουμε άδεια. εγω θεωρω οτι δεν εχεις "σοφιτα" λογω υψους κατασκευης Αυτό απο που προκύπτει;
    1 point
  29. Για αλλαγή χρήσης ολόκληρου κτιρίου έστω και με ελάχιστες εργασίες ό νόμος με τη σημερινή διατύπωση απαιτεί εκπόνηση ΜΕΑ με ό,τι αυτό συνεπάγεται... Ωστόσο μετά από ερώτημά μου στο ΥΠΕΚΑ έλαβα απάντηση που επισυνάπτω προς κάθε ενδιαφερόμενο συμπερασματικά λέει ότι η αλλαγή χρήσης πρέπει να αντιμετωπίζεται σε κάθε περίπτωση (τμήμα ή ολόκληρο κτίριο) με τη λογική της ριζικής ανακαίνισης (δηλαδή αναλυτικός προυπολογισμός > 25% συμβατικού). Η πολεοδομία του Δήμου Αθηναίων έχει ενημερωθεί σχετικώς και έχει προφορική "εντολή" να εφαρμόζει το επισυναπτόμενο έγγραφο μέχρι αυτό να βγει επισήμως σε εγκύκλιο. Για την ώρα λοιπόν είναι στην ευχέρεια του δ/ντη της πολεοδομίας. Απάντηση ΥΠΕΚΑ για αλλαγή χρήσης_red.pdf
    1 point
  30. Κάποιο πρότυπο έστω κάτι?
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.