Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      17.597


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      26.016


  3. venezia

    venezia

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.690


  4. Faethon11

    Faethon11

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      10.133


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 02/10/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Το ποσό του παγίου τέλους κτηµατογράφησης ανέρχεται σε: τριάντα πέντε (35) ευρώ ανά δικαίωμα σε κύριο χώρο (διαμέρισμα, κατάστημα, οικόπεδο κλπ.), είκοσι (20) ευρώ ανά δικαίωμα σε βοηθητικούς χώρους (αποθήκες, χώρους στάθµευσης) που αποτελούν αυτοτελείς διηρημένες ιδιοκτησίες (που έχουν χιλιοστά στο οικόπεδο και δεν αναφέρονται στον τίτλο ως παρακολουθήματα). Στις αγροτικές περιοχές (δηλαδή στα εκτός σχεδίου και εκτός ορίου οικισμών) τα φυσικά πρόσωπα μόνον που υποβάλουν δήλωση για περισσότερα από δύο (2) δικαιώματα εντός του ίδιου Ο.Τ.Α., καταβάλλουν πάγια τέλη για δύο (2) µόνο δικαιώματα, ανεξαρτήτως του συνολικού αριθμού αυτών. Η διάταξη εφαρμόζεται µόνο για τους δικαιούχους δικαιωμάτων κυριότητας και δουλειών. Ως αγροτική ορίζεται η περιοχή η οποία βρίσκεται εκτός σχεδίου πόλης ή εκτός ορίου οικισμού προϋφισταμένου του 1923 ή εκτός ορίου οικισμού κάτω των 2.000 κατοίκων που έχει οριοθετηθεί και δεν παρουσιάζει χαρακτηριστικά συστηματικής δόμησης. Οι περιοχές αυτές έχουν καθοριστεί από το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ και απεικονίζονται στους χάρτες του Γραφείου Κτηµατογράφησης και λαμβάνονται υπόψη για τον υπολογισμό του τέλους μετά τη καταχώρηση της δήλωσης στο πληροφοριακό σύστημα του Εθνικού Κτηματολογίου.. υγ μεχρι να παω να το βρω να το αντιγραψω, τα ειπε ο παυλος καιπροσεχε μηπως εχεις χαρακτηριστικά συστηματικής δόμησης
    2 points
  2. Για αγροτικά ακίνητα στον ίδιο ΟΤΑ θα πληρώσει μόνο τα 2. Άρα 2 χ 35=70 Ε για τον Α και το ίδιο ποσό για τον Β.
    2 points
  3. είναι γελοίο απόλυτα να αφήνει εκτός τα ακίνητα 2006-2019 και άρα εκείνοι να καταστρεφονται οριστικά καθώς πιά θα είναι ακίνητα 3 ταχυτήτων , και συγκεκριμένα αυτού που προσπαθεί να σηκώσει κεφάλι (του παλιού μικροεπαγγελματία κατασκευαστή χωρίς καβάτζες κλπ στην άκρη) στην χειρότερη μοίρα του 24%. Είναι γελοίο που το σκέφτηκαν διότι προεκλογικά δεν είπαν αυτό. O κόσμος τούς ψήφισε ώς καλύτερους γνώστες τής ελεύθερης οικονομίας να δώσουν μία ώθηση στην οικοδομή κλπ. Ξέρουν ότι αυτό που θα ψηφίσουν είναι ταφόπλακα σε κάποιους που φανταστείτε μπορεί μέσα στην κρίση να στηριξαν την οικοδομή , να έβγαλαν καμιά άδεια, να ΄'εδωσαν μεροκάματο σε εργαζόμενους και πιθανόν να έμειναν με μία περιμένοντας να πουλήσουν για να τα ξαναρίξουν στην οικοδομή. Και τούς εκτελούν απόλυτα. Μα τα λεφτα που θα πάρουν στην οικοδομή θα τα ρίξουν. Κατ΄αρχάς για να αποπερατώσουν τα ημιτελή με ΦΠΑ , για να τα πουλήσουν. Για ποιό λόγο κάποιος να αγοράσει με ΦΠΑ όταν με 3% θα αγοράσει ολοκαίνουργιο?
    2 points
  4. Με μικρή επιφύλαξη: @emnikol --> Μόνο δύο αιτήσεις θα κάνω εγώ που επίσης δεν χρωστάω ΕΦΚΑ. @avgoust --> Οι οφειλές μεταβιβάζονται στο ΚΕΑΟ και άρα η αίτηση γίνεται προς αυτό. @MichM --> Όχι, ανέκαθεν ήταν ανεξάρτητες οι οφειλές της εφορίας με των ασφαλιστικών ταμείων. @zvasilia --> Έχουν πει ότι αν υπάρξουν αλλαγές μετά την ένταξη - όπως να μπουν κι άλλες οφειλές στη ρύθμιση ή να διορθωθεί κανένα λάθος δικό τους στα ποσά (έχουν γίνει αρκετά απ' ό,τι γράφεται) - αναπροσαρμόζονται οι δόσεις της ρύθμισης.
    2 points
  5. υποθετω θα τα περασει εξωτερικα ως καποιο μπλακονι του
    2 points
  6. Είναι προφανές ότι δύο κατηγορίες νεόδμητων που θα έχουν διαφορετική φορολογική αντιμετώπιση , δεν πρόκειται να σταθούν ούτε σε κρίση του ειρηνοδίκη της Ανω Πετρομαγούλας . Ακόμα είναι επίσης προφανές ότι άδειες από 1/1/ 2019 που δεν έχουν ξεκινήσει εργασίες με αυτές που έχουν ξεκινήσει εργασίες , αλλά και αυτές πριν την 1/1/19 που δεν έχουν ξεκινήσει εργασίες και διάφορες άλλες ηλιθιότητες των ηλιθίων των υπουργείων δεν μπορούν να σταθούν σε οποιαδήποτε δίκη και ίσως να υπάρξουν και αστικές απαιτήσεις από τους δικαιωμένους πολίτες . Η μόνη λύση αν θέλουν να διατηρηθεί η διαφορά αυτή , είναι να δοθεί η δυνατότητα στους παλαιούς να κάνουν αυτοπαράδοση και να μπορούν να πουλήσουν αμέσως με ΦΜΑ χωρίς την δέσμευση της 5ετούς διακράτησης .
    1 point
  7. Η φέρουσα τοιχοποιία δεν κατασκευάζεται με σκέτη πέτρα, αλλά με οριζόντια και κατακόρυφα διαζώματα. Δεν έχεις κανένα απολύτως ζήτημα να εφαρμόσεις τα παραπάνω. Ένας άλλος διαδεδομένος τρόπος είναι να κατασκευάζεται σκελετός οπλισμένου σκυροδέματος και η λιθοδομή να πατάει και στα φατνώματα και εκτός πλαισίου. Αν δεις προσεκτικα παραπάνω αναφέρει την περίπτωση αυτή (φέρων οργανισμός και τοιχοποία πλήρωσης). Αν θυμάσαι και με την παλιότερη νομοθεσία είχε ξεκαθαρίσει το θέμα αν και τότε υπήρχε ο περιορισμός των 50 εκατοστών πάχους.
    1 point
  8. ΝΟΚ ΑΡ. 11 παρ 6 εδάφιο κβ. (...δεν προσμετράται στο Σ.Δ) κβ. Η επιφάνεια που καταλαμβάνει η περιμετρική φέρουσα τοιχοποιία ή ο περιμετρικός φέρων οργανισμός και οι τοίχοι πλήρωσής του από φυσικά ανακυκλώσιμα πρωτογενή υλικά, όπως πέτρα, ξύλο, λάσπη, κλπ. ( Με το Αρθ-11 της Αποφ-63234/19-12-12 όπου εγκρίνεται τεύχος τεχνικών οδηγιών εφαρμογής του ΝΟΚ, διευκρινίζεται ότι: Η διάταξη εφαρμόζεται σε νέες κατασκευές για τις οποίες προβλέπεται περιμετρική φέρουσα τοιχοποιία ή περιμετρικός φέρων οργανισμός και τοίχοι πλήρωσής του από τα αναφερόμενα υλικά. ΝΟΚ άρθρο 12 παρ 4 -γ: Στον υπολογισμό της επιτρεπόμενης κάλυψης του οικοπέδου δεν προσμετρώνται οι επιφάνειες των ορθών προβολών σε οριζόντιο επίπεδο: (...) γ. Χώρων και κατασκευών που αναφέρονται στις περιπτώσεις (ζ,) ιγ, ιθ, κ, κα, κβ, κε, κστ, κη, "λα," της παρ.6 του Αρθ-11
    1 point
  9. το πού "ανηκει"μια αποθηκη, που ειναι χτισμενη σε κοινοχρηστο χωρο...ειναι ενα θεμα... Προς το παρον "συναινει να τακτοποιησει την αποθηκη που εκανε ο ταδε "εκει".... εμβαδου...μτ Πώς θα αποκτηθει κυριοτητα αποτελει νομικον "μυστηριον"...δια το μελλον Τελος, εαν δεν συναινουν, το πας με το εκ κατασκευής και περιμενεις εξελιξεις...
    1 point
  10. KYA - Αριθ. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631 (ΦΕΚ 3976/14-11-17) Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου, προϋποθέσεις και έλεγχος μειώσεων ειδικού προστίμου……. 3. Για την εφαρμογή της διάταξης της παρ. η του άρθρου 99 του ν. 4495/2017 σχετικά με την υποβολή ή μη της μελέτης στατικής επάρκειας, όπου απαιτείται, γίνεται ειδική μνεία σε κάθε βεβαίωση οριστικής υπαγωγής καθώς και σε κάθε βεβαίωση περαίωσης της διαδικασίας, καθώς και στη βεβαίωση της παρ. 2 (περ. γ) του άρθρου 83 του ν. 4495/2017 για μεταβίβαση. Η αναφορά επί της βεβαιώσεως για την υποβολή ή μη μελέτης στατικής επάρκειας καταχωρείται από τον εξουσιοδοτούμενο Μηχανικό στην Τεχνική Έκθεση που συνοδεύει την έκδοση της βεβαίωσης της παρ. 2 (περ. γ) του άρθρου 83 του ν. 4495/2017. Σε κάθε περίπτωση εφόσον δεν υποβάλλεται μελέτη στατικής επάρκειας, αναφέρεται ρητά ότι η μελέτη στατικής επάρκειας πρέπει να υποβληθεί εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας και πριν τη συμπλήρωση της ταυτότητας του κτιρίου κατά τις κείμενες διατάξεις.
    1 point
  11. Προκειται για αυθαιρετες αποθηκες στον κοινοχρηστο ακαλυπτο. Καθε ενας τακτοποιει με την συναινεση των υπολοιπων. Υποθετω οτι και οι αλλοι θελουν να τακτοποιησουν τις δικες τους. Απο εκει ξεκινας.
    1 point
  12. Σε περίπτωση αντίστοιχη ζητήσαμε αεροφωτογραφία από τη ΓΥΣ στη συγκεκριμένη περιοχή για το 2010. Η ΓΥΣ δεν είχε και ζητήσαμε να μας δώσει έγγραφη βεβαίωση πως στο αρχείο της δεν υπάρχει φωτογραφικό υλικό εκείνης της περιόδου για τη συγκεκριμένη περιοχή. Αυτή τη βεβαίωση μπορείς να την συμπεριλάβεις μαζί με το Ε9 του ιδιοκτήτη. Δες και στο google earth αν υπάρχει φωτογραφικό υλικό για το 2010. Αν εντέλει δεν βρείς αεροφωτό ούτε από ΓΥΣ ούτε από google earth τότε μπορεί, κατά τη γνώμη μου, να δηλωθεί ο χρόνος ύπαρξης με το Ε9 του ιδιοκτήτη και επίσης την έγγραφη βεβαίωση της ΓΥΣ πως δεν έχει φωτογραφικό υλικό για εκείνη την περίοδο. Εφόσον από το 2011 έχουν υποσχεθεί να αναρτήσουν αεροφωτο και δεν το έχουν κάνει, τί άλλο μπορείς να κάνεις?
    1 point
  13. @Betty_ Δες και την εγκύκλιο : 49581/2075/2019 Εγκύκλιος Δ' Τμήματος ν. 4495/2017 - Εγκύκλιος Δ' Τμήματος ν. 4495/2017) Αρθρο 100 .........Η αυθαίρετη αλλαγή χρήσης από βοηθητική χρήση σε βοηθητική και από κύρια σε κύρια, εντός νομίμου περιγράμματος κτιρίου, της παρ. 7, εφαρμόζεται σε κτίρια με οικοδομική άδεια και συνυπολογίζεται με τις τυχόν υπόλοιπες παραβάσεις της παρ. 5 και για κάθε 15.000 ευρώ προϋπολογισμού, καταβάλλεται παράβολο 250 ευρώ. Παραδείγματα αλλαγής χρήσης από κύρια σε κύρια είναι τα εξής:............
    1 point
  14. @Betty_ Θα πρέπει να βρεις αποδεικτικά στοιχεία ( δημόσια έγγραφα πχ. άδεια λειτουργίας , βεβαίωση ηλεκτροδότησης ως κατάστημα κλπ ) ότι το κατάστημα λειτουργούσε πριν το 1955 , αλλιώς υπολογίζεις πρόστιμο αλλαγής χρήσης από την ημερομηνία που αποδεικνύεται η λειτουργία του καταστήματος
    1 point
  15. Π.Δ. ΤΗΣ 24/31.5.1985 (ΦΕΚ 270Δ΄) Τροποποίηση των όρων και περιορισμών δόμησης των γηπέδων των κειμένων εκτός των ρυμοτομικών σχεδίων των πόλεων και εκτός των ορίων νομίμως υφισταμένων προ του έτους 1923 οικισμών. Άρθρον 1 Γενικές διατάξεις Οι όροι και περιορισμοί δόμησης των γηπέδων των κειμένων εκτός των ρυμοτομικών σχεδίων των πόλεων, κωμών και οικισμών, ή εκτός των ορίων των νομίμως υφισταμένων προ του έτους 1923 οικισμών των στερουμένων ρυμοτομικού σχεδίου, που καθορίστηκαν με το από 6.10.1978 Π.Δ. (ΦΕΚ 538/Δ) ως ισχύει τροποποιούνται ως εξής: 1. «α) Ελάχιστο εμβαδόν γηπέδου 4.000 τετραγωνικά μέτρα και πρόσωπο σε κοινόχρηστο δρόμο είκοσι πέντε (25) μέτρα. Η ρύθμιση του προηγούμενου εδαφίου που αφορά στο ελάχιστο πρόσωπο δεν ισχύει για την ανέγερση κτιρίων των άρθρων 2 και 3, εφόσον εξυπηρετούνται από αγροτικούς ή δασικούς δρόμους, καθώς και ορειβατικών καταφυγίων, η ανέγερση των οποίων επιτρέπεται και σε γήπεδα που εξυπηρετούνται αποκλειστικά από μονοπάτια.» Η παραπάνω μέσα σε « » περ. α τίθεται όπως αντικαθίσταται με την παρ. 1, άρθρου 10 του Ν. 3212/24/31.12.2003 (ΦΕΚ 308 Α΄). Επίσης σύμφωνα με την παρ. 3, άρθρου 23 του ίδιου ως άνω νόμου ορίζεται ότι η παραπάνω περ. α όπως αντικαταστάθηκε δεν ισχύει για γήπεδα που υφίστανται κατά την έναρξη ισχύος του εν λόγω νόμου.
    1 point
  16. Εάν κάποιος γνωστός σου έχει οικοδομήσει πρόσφατα (τα τελευταία 2-3 χρόνια) μπορείς (με τη συναίνεσή του) να λάβεις όλα τα αντίγραφα των μελετών της οικοδομής του από το αρχείο της πολεοδομίας.
    1 point
  17. στο 30 δεν βλεπω να εισαι αρα εισαι στο 29 και αφου δεν εισαι ουτε στο 29/2 τοτε ανηκεις στο 29/1 "και αφορουν ιδιως.."...αρα το "ιδιως" ειναι "ενδεικτικο" https://diavgeia.gov.gr/search?query=q:"αδεια δομησης μεταλλικης σκαλας κινδυνου"&page=0&sort=relative
    1 point
  18. Καλησπέρα σας, Θέλω να πάρω έγκριση για εγκατάσταση επιχείρησης υγειονομικού ενδιαφέροντος από την εφορία νεότερων μνημείων σε κτίσμα που ανεγέρθηκε το 1930 στο ιστορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης. Στην οικοδομική άδεια του 1930 όλο το ισόγειο είναι κατοικία και όχι καταστήματα με αποτέλεσμα να υπάρχουν διάφορες στην κάτοψη και τις όψης. Η εφορία νεότερων μνημείων μου είπε να κάνω τακτοποίηση με το άρθρο 116. Ο ιδιοκτήτης επιμένει ότι η αλλαγή χρήσης έγινε πριν το 1955. Τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση; Υπάρχει πρόστιμο; Και αν ναι, πως το υπολογίζω; Ευχαριστώ.
    1 point
  19. Υπήρχε όχι με το λεκτικό αυτό ... Υπήρχαν και συνεισπράττονταν από το τ.ΤΣΜΕΔΕ ... αρχικά ως κλάδος επικουρικής ασφάλισης και κλάδος εφάπαξ παροχών του τ.ΤΣΜΕΔΕ ... αργότερα ως Τομέα Επικουρικής Ασφάλισης Μηχανικών και Εργοληπτών Δημοσίων Έργων (ΤΕΑΜΕΔΕ) του Κλάδου Επικουρικής Ασφάλισης του ΕΤΑΑ/ΤΣΜΕΔΕ και Τομέα Πρόνοιας Μηχανικών και Εργοληπτών Δημοσίων Έργων (ΤΠΜΕΔΕ) του Κλάδου Πρόνοιας του ΕΤΑΑ/ΤΣΜΕΔΕ.... και πλέον ως ανεξάρτητο Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης & Εφάπαξ Παροχών όπου εντάχθηκαν μεταξύ άλλων ταμείων και οι παραπάνω δύο τομείς (επικουρικής και πρόνοιας/εφάπαξ).
    1 point
  20. thief7710 με όλο το σεβασμό αγνόησε τον. Ο δικός μου (τυχαίνει και φίλος), μου έχει πει ευθέως, ξέρω οτι το ψάχνεις κι εσύ, και πολλές φορές σε ακούω γιατί δεν είναι δυνατόν να εχουμε (οι λογιστές) τα πάντα υπόψη ολη την ώρα. Και ως απόδειξη του ανωτέρω, επειδή λόγω δουλειάς ασχολουμαι πολύ και με νομική και λογιστικη γραφειοκρατία του ΕΛΚΕ (για τα πρότζεκτ) το τι παπάτζες λένε λογιστές σε συναδέλφους μηχανικούς είναι το κάτι άλλο...
    1 point
  21. Απλώς να έχει κάνει μέχρι την 30-9-2019 την "Αίτηση προσδιορισμού-επανυπολογισμού οφειλών προς ρύθμιση Ν.4611/2019" και να τσεκάρει ότι κάτω από τα "ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ" γράφει με κόκκινα γράμματα Η αίτηση σας καταχωρίστηκε εμπρόθεσμα. και θα είναι καλυμμένη. Μετά θα περιμένει μέχρι τις 31-12-2019 να ενημερωθεί αυτή η Αίτηση της με τις οφειλές της. Αν αυτό γίνει τότε την ΥΠΟΒΑΛΕΙ και μετά συνεχίζει πλέον στο ΚΕΑΟ.. Αν δεν ενημερωθεί μέχρι τις 31-12-2019 να μην ανησυχεί. Έτσι κι αλλιώς οι δικηγόροι ΠΙΕΣΑΝ και δόθηκε αυτή η αναβολή μέχρι τις 31-12-2019. Αυτοί θα πιέσουν πάλι και θα πάρουν σίγουρα κι άλλη παράταση αν οι οφειλές δεν έχουν σταλεί μέχρι τότε. Κάτι αντίστοιχο έκανε και θα κάνει και το ΤΕΕ - ΤΣΜΕΔΕ!!! (Λέμε και καμιά μ@λ@κι@ να περνά η ώρα!!)
    1 point
  22. Επειδή το έχω ψάξει πολύ, η μόνη λύση είναι η τουβλίνα (όσο πιο φαρδιά, τόσο καλύτερα στηρίζεται). Σε καμία περίπτωση όμως να μην τοποθετηθούν με τις τρύπες "μέσα-έξω" διότι θα περάσει υγρασία. Επίσης, θέλει προσοχή και η μόνωση του σενάζ. Η πιο ασφαλής λύση (για καλύτερη έδραση), είναι 4ρι μονωτικό και από τις δύο πλευρές. Όπως είπε ο Παύλος, πρώτα κοιτάμε την ασφάλεια, και μετά τη θερμομόνωση. Κι άσε τους "θεωρητικούς καθηγητές" στον κόσμο τους...
    1 point
  23. Το πρόβλημα προκύπτει από τη θερμομόνωση δοκών υποστυλωμάτων εξωτερικά και συνεπώς αν η ΜΕΑ σου βγάλει π.χ 7 εκ θερμομόνωση, για να μην κάνει δόντι θα πρέπει να φέρεις τον εξωτερικό τοίχο περασιά. Μια λύση είναι οι τουβλίνες με την μεγάλη διάσταση κάθετα στο φάτνωμα οπότε υπάρχει μεγάλου μήκους αντίβαρο να μην επέλθει ανατροπή. Οι ορθότρυπες ακόμη καλύτερες ώστε οι τρύπες να μην είναι κάθετες στο φάτνωμα. Μια άλλη λύση είναι να βγει προεξοχή (πατούρα) πλάκας στο ίδιο πλάτος και να έχει ληφθεί υπόψη στις θερμογέφυρες. Δυστυχώς έχω ακούσει μονωσάδες με φοβερή ευκολία να προτείνουν (και δυστυχώς κάποιοι μηχανικοί να το δέχονται) το προεξέχον τούβλο να πατάει στο μονωτικό δοκαριού). Μεγάλη προσοχή στο κατασκευαστικό να μην κάνει κανένα γερό κούνημα και φύγουν όλοι τοίχοι κάτω. Πρώτα η ασφάλεια της οικοδομής και μετά τα ενεργειακά.
    1 point
  24. Ισχύει ό,τι ακριβώς σου έγραψα παραπάνω. ΔΕΝ γίνεται θεωρητικά ΚΑΙ πρακτικά σε ένα στρινγκ να έχεις άλλο ρεύμα στην "αρχή" και άλλο στο "τέλος". Οι αμπεροτσιμπίδες είναι χρήσιμες ΜΟΝΟ για τον έλεγχο ύπαρξης ρεύματος και την τάξη μεγέθους του Η συγκεκριμένη αμπεροτσιμπίδα έχει στην ΚΑΛΥΤΕΡΗ περίπτωση ακρίβεια μέτρησης ρεύματος DC +/-2.5%+5 Προφανώς οι ενδείξεις δεν ήταν 8.00Α και 7.00Α αντιστοίχως, και η μέτρηση δεν έγινε ταυτόχρονα χρησιμοποιώντας 2 καλιμπραρισμένες αμπεροτσιμπίδες από τον ίδιο φορέα Υ.Γ. Φιλική συμβουλή: Δεν αναλαμβάνουμε εργασίες για τις οποίες δεν έχουμε το απαραίτητο θεωρητικό υπόβαθρο, την κατάλληλη πρακτική εκπαίδευση και τον κατάλληλο εξοπλισμό.
    1 point
  25. Για να πάρει μειωτικό συντελεστή 0.3 ως σοφίτα θα πρέπει να είναι λειτουργικά συνδεδεμένη με τον υποκείμενο χώρο. Όπως το περιγράφεις φαίνεται πως εχει τις προυποθέσεις για σοφίτα αρκεί να είναι συνδεδεμένη με το κάτω επίπεδο λειτουργικά.
    1 point
  26. Αν δεν στα έδωσε, δεν κάνεις έλεγχο και ενημερώνεις την ΕΥΕΔ ότι αδυνατείς να κάνεις τον έλεγχο γιατί, στην ουσία, τον αρνείται ο ιδιοκτήτης ή ο επιβλέπων.. Και το θέμα θα πάρει τον δρόμο του.... Επανέρχομαι όμως στο θέμα της διαπραγμάτευσης της αμοιβής, το ΦΕΚ 4039Β/17 έχει ποινή. Ποιά? Ανάλογα με τον αλγόριθμο...
    1 point
  27. Βασικά οι προϋποθέσεις είναι δύο. Να είναι εντός ύψους στέγης και να μην είναι αυτόνομος χώρος....
    1 point
  28. [και δεν καταλαμβανει μονον το 50% του εμβαδου του υποκειμενου οροφου [αν θυμαμαι καλα] Καλά θυμάσαι. Αλλά τι σχέση έχει. Δεν πάμε να βγάλουμε άδεια. εγω θεωρω οτι δεν εχεις "σοφιτα" λογω υψους κατασκευης Αυτό απο που προκύπτει;
    1 point
  29. Για αλλαγή χρήσης ολόκληρου κτιρίου έστω και με ελάχιστες εργασίες ό νόμος με τη σημερινή διατύπωση απαιτεί εκπόνηση ΜΕΑ με ό,τι αυτό συνεπάγεται... Ωστόσο μετά από ερώτημά μου στο ΥΠΕΚΑ έλαβα απάντηση που επισυνάπτω προς κάθε ενδιαφερόμενο συμπερασματικά λέει ότι η αλλαγή χρήσης πρέπει να αντιμετωπίζεται σε κάθε περίπτωση (τμήμα ή ολόκληρο κτίριο) με τη λογική της ριζικής ανακαίνισης (δηλαδή αναλυτικός προυπολογισμός > 25% συμβατικού). Η πολεοδομία του Δήμου Αθηναίων έχει ενημερωθεί σχετικώς και έχει προφορική "εντολή" να εφαρμόζει το επισυναπτόμενο έγγραφο μέχρι αυτό να βγει επισήμως σε εγκύκλιο. Για την ώρα λοιπόν είναι στην ευχέρεια του δ/ντη της πολεοδομίας. Απάντηση ΥΠΕΚΑ για αλλαγή χρήσης_red.pdf
    1 point
  30. Κάποιο πρότυπο έστω κάτι?
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.