Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      9

    • Περιεχόμενα

      8.380


  2. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      6.568


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      26.016


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.233


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 04/10/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. με τη μια με εβαλες στο σκαμνι εσυ είπα οτι έχω καμία αντίρρηση να υπάρχουν στο σχέδιο τα σημεία; Το αρχικό μου ερώτημα δεν αφορούσε το αν πρεπει να συμπεριλαμβάνονται στο αρχείο dwg ή όχι, αλλα αν ο υπάλληλος αναφέρεται σε αυτα τα σημεία ή σε κατι άλλο που δε το πιάνω. Και αν κάτι ειναι ντεμέκ εδώ, αυτο ειναι αφενός το υφος σου κ αφετέρου η παράγραφος για τις προδιαγραφές σύνταξης ΤΔ στον Ν4495.. Αν αυτά τα σημεια απαιτούνται τότε θα επρεπε να διευκρινιζεται λίγο καλυτερα στο Αρ.39 παρ1 δ) του Ν4495 που απλά λέει 'υψομετρική αποτύπωση'. Καμια αναφορα στις προδιαγραφές του αρχειου dwg. Τι δομη θα εχεουν τα layers; Πόσα σημεία απαιτούνται; Η πυκνότητα πρέπει να ειναι η ίδια σε ολη την έκταση του γηπέδου ανεξάρτητα απο το εμβαδό του; Η πυκνότητα πρέπει να ειναι η ίδια σε ενα φλατ γήπεδο με με αυτη σε ενα εντονης κλισης με κατσαβραχα; κλπ .. 1 kg σημεία ειν νταξ, να τ' αφήσω;
    2 points
  2. Καλησπέρα για Άνω Μερά εκτός σχεδίου η τιμή ζώνης για ν.4495 είναι 1.000 Ε. Έχεις γράψει σε λάθος νήμα, αφορά το ν.4014 ο οποίος προφανώς έχει λήξει. Το σωστό νήμα για τις τιμές ζώνης είναι το παρακάτω:
    2 points
  3. Δυο απορίες για τα "ενδιάμεσα" σημεία 1. Το 3ο & 4ο δεκαδικό σε τι χρησιμεύουν? Μήπως η επιφάνεια του εδάφους είναι γυάλινη? 2. Ποιό είναι το ακριβές σημείο (επί της οριζοντιογραφίας) του συγκεκριμένου υψομέτρου, ώστε να γίνει σωστός έλεγχος από τον υπηρεσιακό Κλουζώ?
    2 points
  4. Στα πρότυπα διαγράμματα δεν υπάρχει κάτι τέτοιο Γιατί να ελεγχθούν οι ισοϋψείς? Δεν είναι ευθύνη του συντάκτη η ορθή εφαρμογή τους? Και γιατί δεν θεωρείται "μπαλαμούτι" η εκ των υστέρων προσθήκη σημείων? Ο ελεγκτής δ.υ. ελέγχει μόνο την ορθή εφαρμογή των διαγραμμάτων σύμφωνα με τις οδηγίες (πρότυπα) του υπουργείου. Κάθε πλεονάζουσα απαίτηση, είτε δηλώνει ασχετοσύνη, είτε είναι εκ του πονηρού.
    2 points
  5. Αγαπητέ Τάσο, προβλέπω ότι σύντομα θα κοπάσουν και τα πανηγύρια των νομικών. Το ΣΤΕ ξέπλυνε κανονικά τον Κατρούγκαλο σε σειρά ζητημάτων με σημαντικότερα: 1) Την ενοποίηση όλων των ταμείων, φοβερή η πορεία των εργοληπτών αρχικά και στη συνέχεια των μηχανικών που έχτισαν μόνοι τους και χωρίς τριμερή χρηματοδότηση το ΤΣΜΕΔΕ. Καταλήγουν να πληρώνουν τα σπασμένα του ΟΓΑ, του ΙΚΑ και των λοιπών. 2)Κρίθηκε συνταγματικός επί της ουσίας ο διαχωρισμός νέων και παλιών συνταξιούχων. Θα γίνει μια βελτιωσούλα στα ποσοστά αναπλήρωσης και όλα κομπλέ. Οπότε ο μηχανικός που βγήκε στη σύνταξη με 35 χρόνια 11/5/2016 1400 ευρώ, ο μηχανικός που βγήκε με 42 χρόνια το 2019 θα παίρνει με τις βελτιώσεις πόσο άραγε; 1100; 1200; να πανηγυρίσουμε; Η ειδική προσαύξηση που από κύρια σύνταξη γίνεται και επισήμως επίδομα; μήπως ήταν καλύτερα να ονομάζονταν "επικουρική" για να σωθεί; 3)Κρίθηκε αντισυνταγματικό το ποσοστό των εισφορών (20%) το οποίο έχει ήδη πάει στο 13,33%. Οπότε θα βγούνε τώρα και θα πούνε είναι κομπλέ. Άντε καμιά μείωση του ποσοστού υγείας που είναι 6,95%. Μόκο για το ότι αυτά τα ποσοστά πηγαίνουν επί του εισοδήματος. Άρα παραμένει ως έχει. Επίσης μόκο όσον αφορά το κρίσιμο ζήτημα του ασφαλιστέου μισθού που προσδιορίζει μετά και τη σύνταξη. Οπότε επίσης παραμένει. 4)Δώρα και νέα ξεπλύματα στους κακομοίρηδες δημοσίους υπαλλήλους με επιστροφές επικουρικών που αδίκως κόπηκαν. Με λίγα λόγια αν μια ζωή είσαι μισθωτός με 1400 ευρώ (καθαρά 1000 ευρώ δηλαδή) θα πάρεις σύνταξη σχεδόν 900 ευρώ. Αν είσαι κορόϊδο ελεύθερος επαγγελματίας και έχεις πληρώσει από την τσέπη σου ένα 800άρι και καλά είσαι.
    1 point
  6. εστω οτι κατασχονται τα 2/3 εξ αδιαιρετου του οφειλετη και γινεται πλειστηριασμος [τα βαρη διαγραφονται μετα τον πλειστηριασμο] Οπότε ο "αγοραστης" των 2/3 εχει μετα να αντιμετωπισει το 1/3 ειτε με συναινεση μεταξυ τους, ειτε με αγωγη διανομης, και εάν αυτη δεν επιτρεπεται, με πλειστηριασμο. Ο υπερθεματιστης το αποκτα ολοκληρο πλεον και "καθαρο"
    1 point
  7. ....και να ετοιμάζεις ταυτοχρόνως τις "βαλίτσες" σου ξεκινώντας γι' άλλες πολιτείες!!!!
    1 point
  8. Μπορείς να δηλώσεις 50 τ.μ. με μειωτικό συντελεστή 0,30 και τα υπόλοιπα 20 τ.μ. χωρίς μειωτικό συντελεστή σε 1 φύλλο καταγραφής, όπως αναφέρεις στο 1).
    1 point
  9. Τη μια με μειωτικό (μεγαλύτερη) και την άλλη κανονικά.
    1 point
  10. οπως τα λεει ο ακις ειναι και την αλλη φορα, πριν κανεις 18 τηλεφωνηματα, κανε πρωτα μια ερωτηση στο φορουμ Για δε τις μεταβιβασεις, σωστα οι ΔΟΥ παιρνουν τις σημερινες τιμες Για τις τακτοποιησεις, εμεις βαζουμε τις τιμες της 20-1-16, με βασει το αρθρο100, όπως μειωθηκαν στη συνεχεια. Τα προστιμα σωστα τα υπολογιζει η ΥΔΟΜ με τις σημερινες τιμες, αφου δεν γνωριζει την "παλαιοτητα" κατασκευης αλλα σε αυτα μπορει ακομα να γινει τακτοποίηση. Οσον αφορα τα μετα την 28-7-11 αυθαιρετα, αυτα πανε με τις τιμες του χρονου διαπιστωσης της παραβασης [με βαση το αρθρο94] αυτα
    1 point
  11. Μεταξύ άλλων σε νέα απόφαση του ΣτΕ, (δεν έχει ακόμη καθαρογραφεί) , κρίθηκε συνταγματική η ένταξη των Ταμείων στον ΕΦΚΑ για το σύνολο των ασφαλισμένων, μισθωτών και μη (ελεύθεροι επαγγελματίες, αυτοαπασχολούμενοι και αγρότες). Αντίθετα αντισυνταγματικό κρίθηκε το ελάχιστο όριο του ποσοστού 20% της κύριας σύνταξης (να θυμίσω ότι το ποσοστό πλέον είναι 13,33% αλλά είχε μείνει ως ελάχιστο το 20%. (Πηγή η ίδια παραπάνω, βέβαια αυτό το γράφει κάπως περίεργα αλλά η αποκωδικοποίηση του είναι αυτό που γράφω).
    1 point
  12. Οι μειώσεις για τους κάτω 5ετίας μηχανικούς καταργήθηκαν από 1-1-2019 (σχετ. §1 του άρθρου 1 του Ν.4578/18).
    1 point
  13. Για να προκύψει το ανάγλυφο εδάφους σε ένα τοπογραφικό, με ΠΛΗΡΗ υψομετρική αποτύπωση, πρέπει , ανάλογα με την κλίμακα, να έχουμε ένα πλήθος σημείων, με το υψόμετρό τους, ώστε να μπορούμε με την μέθοδο της "παρεμβολής" να χαράξουμε τις ισοϋψείς καμπύλες. Αν π.χ. σχεδιάζουμε σε κλίμακα 1/ 500 πρέπει ανα 18- 20 μ., τουλάχιστον, να υπάρχει και ένα σημείο με το υψόμετρό του. Για να κάνει λοιπόν τον έλεγχο στις ισοϋψείς, αυτός ο κακόμοιρος τοπογράφος, πρέπει να έχει μπροστά του όλα τα σημάδια με τα υψόμετρά τους. Άρα δεν δίνουμε ένα σχέδιο μόνο με τις ισοϋψείς και εξαφανίζουμε τα σημάδια!!! (αλήθεια, γιατί δεν τα δείχνουμε?? δεν τα έχουμε? Ισοϋψείς με το μάτι? ). Εγώ ένα τέτοιο σχέδιο θα το θεωρούσα "μπαλαμουτιασμένο" και δεν θα το δεχόμουν. Το τοπογραφικό διάγραμμα από μόνο του είναι μία ξεχωριστή μελέτη. Τα τελευταία χρόνια το τοπογραφικό αντιμετωπίζεται σαν ένα σχέδιο δεύτερης κατηγορίας, πάνω στο οποίο πολιτικοί μηχ. αρχιτέκτονες μηχ., κ. λ. έχουν σχεδιάσει ότι αυθαιρεσία ήθελαν. Δεν θέλω επ' αυτού αντίλογο γιατί αυτό φάνηκε περίτρανα με τους τρεις νόμους που τακτοποίησαν αυτά τα τέρατα και σημεία. Είδαμε αυθαιρεσίες που δεν φανταζόμασταν. Σε ένα υψομετρικά ατελές τοπογραφικό πολύ εύκολα κάνουμε το υπόγειο ισόγειο κλπ, κλπ!! Μη τα βάζετε με τον συνάδελφο που κάνει αυτούς τους ελέγχους. Μακάρι να το κάνουν όλοι και σε όλες τις υπηρεσίες. Πληρώστε κάτι παραπάνω στους συναδέλφους, ώστε το τοπογραφικό που θα σας δώσουν να είναι "μελέτη".
    1 point
  14. Μήπως ότι η μηχανή θέλει γρασάρισμα για να κινηθεί? Εκτός κι αν είναι από εκείνους τους ψυχοπαθείς, που χαίρονται να ταλαιπωρούν τον κόσμο Δεν έχει δικαίωμα να ζητάει ό,τι του κατέβει. Ζήτα τις παρατηρήσεις του έγγραφες και τεκμηριωμένες, και απευθύνσου στον προϊστάμενο. Όλα αυτά εγγράφως, με κοινοποίηση στους ανωτέρους του. Έχω μια παρόμοια περίπτωση στην περιοχή μου. Με τη νέα διοίκηση, μάλλον θα φάει σουτ.
    1 point
  15. ισχυει ό,τι γραφει ο κανονισμός
    1 point
  16. Το Α 115 μιλάει ξεκάθαρα για τον πρώην οργανισμό εργατικών κατοικιών (Ο.Ε.Κ). Τα παραχωρητήρια της Πρόνοιας αν δεν κάνω λάθος ήταν οικόπεδα και είχαν τυποποιημένες έτοιμες μελέτες οι οποίες ήταν πανομοιότυπες (για ένα εύρος διαστάσεων και εμβαδόν οικοπέδων) για το πως έπρεπε να κατασκευαστούν οι κατοικίες. Νομίζω πως είναι παρακινδυνευμένο να πάρεις το ρίσκο μιας τέτοιας αυθαίρετης ερμηνείας.
    1 point
  17. Εγώ βάζω την πρώτη σελίδα του συμβολαίου ή έναν λογαριασμό.
    1 point
  18. Κλασική περίπτωση κατάτμησης όπου ο γονιός δεν θέλει να "ρίξει" κανένα παιδί, αλλά τα κάνει σαλάτα... Θα μπορούσε ίσως να θεωρηθεί κατακόρυφη, αν η κατάτμηση δημιουργούσε μη άρτια.
    1 point
  19. IP68. Δεν περνάει ούτε κόκκος σκόνης ή σταγόνα νερού.
    1 point
  20. Η μεταγραφη του παραχωρητηριου στο ΦΕΚ εχει σχεση με το ιδιοκτησιακο. Πολεοδομικα, η δημιουργια του τμηματος συντελειται με την δημοσιευση στο ΦΕΚ της αποφασης περι κυρωσης του αναδασμου, των διαγραμμάτων και οσων υπολοιπων εχουν υπογραφει απο τον Περιφερειαρχη, όπου φαινονται τα "τεμαχια" . Ακομα και αν δεν αποδοθουν καποια απο αυτα σε ιδιοκτητες, δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν. αποσπασμα απο κυρωση σε ΦΕΚ. Κυρώνουμε το νέο κτηματικό καθεστώς του αγροκτή- ματος που διαμορφώθηκε με τον αναδασμό του έτους 2015 της Τ/Κ , ..................................... στην κτηματική περιοχή της Τοπικής Κοινότητας, όπως αυτό εικονίζεται στους συνταχθέντες από τον μελετητή και παραληφθέντες από την Επιτροπή Αναδασμού Κτημα- τολογικούς πίνακες και διαγράμματα της περιοχής αυτής.
    1 point
  21. Για να ακριβολογούμε δεν απαλλάσσεται από την κατεδάφιση αλλά τελεί σε καθεστώς αναστολής μέχρι να κριθεί οριστικά. Έτσι έγραφε ο τότε νόμος. Φυσικά ακόμη τα τότε με ν. 1337 τακτοποιημένα, ακόμη κρίνονται. Τα έχω εξηγήσει και παραπάνω για το λόγο που δεν απαιτείται Μ.Σ.Ε και για την περίπτωση που υπαχθούν όπως αναφέρει η συνάδελφος στο ερώτημά της, τα 40 τμ, θα έχει κατηγορία 2 η οποία δημιουργεί απαλλαγή και συνεπώς εξετάζει μόνο τα 15 τμ τα οποία πληρούν άλλο κριτήριο απαλλαγής. Διαβάστε και το νόμο και την σχετική απόφαση περί ΜΣΕ σε αυθαίρετα που υπάγονται στο ν. 4495. Συνήθως, οι παλιές δηλώσεις Ν. 1337/83 έχουν λάθη και σε πολλές περιπτώσεις είναι εντελώς λανθασμένες από άποψη αποτύπωσης. Συμφέρει τον ιδιοκτήτη να υπάγει στο ν 4495 ως κατηγορία 2 τα τότε τακτοποιημένα με Ν. 1337 για να αποκτήσει μέσω της κατηγορίας 2 την οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση και να αποκαταστήσει φυσικά τη νομιμότητα του ακινήτου λόγω της άλλοτε λανθασμένης αποτύπωσης που είχε γίνει. Θυμίζω επίσης ότι η Τ.Ε.Σ.Ε δεν έχει θεσμοθετημένες προδιαγραφές σύνταξης οπότε μη γράφετε "παπάδες" μέσα που μπορεί να σας εκθέσουν στο μέλλον. Η προσωπική μου άποψη και αυτό εφαρμόζω είναι ότι πρέπει να γράφονται μόνο τα κριτήρια που χρησιμοποιήθηκαν και μέσω αυτών επέρχεται απαλλαγή από την Μ.Σ.Ε. Τίποτα παραπάνω και ειδικά τίποτα που να αφορά αντοχές και στατικές επάρκειες.
    1 point
  22. Μερικές σκέψεις: Η ξύλινη στέγη (όπως και ένα ψευδοδάπεδο, ένα διάφραγμα, μία ψευδοροφή, ένα προστέγασμα, μία πέργκολα, ένα στηθαίο), εφόσον δεν συμμετέχει ουσιωδώς στην στατική λειτουργία και στην σεισμική απόκριση μίας κατασκευής (δηλαδή σχεδόν πάντα), δεν λαμβάνεται υπόψη κατά τον σχεδιασμό του δομικού συστήματος. Δεν το λέει μόνο η κοινή λογική, το λέει και ο ΕΑΚ §3.2.3, ο ΕΚΩΣ §7.2.1 & §Σ7.1 και οι ευρωκώδικες. Ωστόσο, οι κατασκευές αυτές φέρουν φορτία. Πρέπει να γίνει στατικός έλεγχος της επάρκειάς τους; Δεν το διευκρινίζει κανείς κανονισμός, άρα είναι αποκλειστική ευθύνη και επιλογή του μελετητή. Αν όμως πρέπει να μελετηθεί, θα μελετηθεί με μεθόδους της επιλογής του μελετητή, ενδεχομένως απλοποιημένες. Αν πρέπει να μελετηθεί έναντι σεισμικής δράσης, θα μελετηθεί ως προσάρτημα. Είναι υποχρέωση του εκπονούντος την στατική μελέτη η μελέτη των παραπάνω; ΟΧΙ. Διαβάστε προσεκτικά το ΠΔ696/74 άρθρο 240. Πλήρης θεωρείται η μελέτη του φέροντος οργανισμού όταν είναι ολοκληρωμένη η μελέτη μόνο του φέροντος οργανισμού. Όχι των παραρτημάτων, όχι των βοηθητικών κατασκευών. Και είναι σαφές ότι ο φέρων οργανισμός περιλαμβάνει μόνο την βασική στηρικτική δομή του κτιρίου, και όχι κάθε κατασκευή που φέρει κάποιο φορτίο. Δεν κάνουμε στατικά και για τις καρέκλες... Και τότε, τίνος δουλειά είναι να μελετήσει αυτή την ριμάδα την στέγη, ποιος θα επιλέξει είδος ξυλείας, θα σχεδιάσει τον σκελετό, θα συντάξει τις οδηγίες, ώστε να μην κάνει ο μαραγκός ο,τι γουστάρει; Ο ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ! Διαβάστε ΠΔ696/74 άρθρο 231. Βρείτε και την εγκύκλιο του '89 (αν θυμάμαι καλά), και τις τροποποιήσεις. Συνάδελφοι, μην παραδίδετε εργασία που δεν έχετε αναλάβει και με την οποία δεν σας επιφορτίζει ο νόμος. Δεν είναι θέμα συνδικαλιστικό, εξάλλου δεν έχω γράψει ποτέ εδώ μέσα με τέτοιο πνεύμα. Είναι ζήτημα τεχνικής ουσίας, επαγγελματισμού και δεοντολογίας. Αν λοιπόν σε ένα κτίριο υπάρχει ανάγκη δομικού σχεδιασμού προσαρτημάτων, ή γενικότερα κατασκευών που δεν είναι τμήματα του δομικού φορέα, ενημερώστε τον κύριο του έργου ότι πρέπει να κάνει ανάθεση πρόσθετων μελετών. Και όταν τις αναθέσει, τότε τις κάνετε και έχετε ευθύνη. Ενημερώστε τον συνάδελφο αρχιτέκτονα για τις υποχρεώσεις του. Αν δεν μπορεί να ανταποκριθεί, αν πρέπει να κάνετε εσείς κάποιες εργασίες από αυτές που προβλέπει το άρθρο 231, κάντε τες αφού σας ανατεθούν και αφού τις πληρωθείτε. Τέλος, μην κατηγορήσετε ποτέ πολιτικό μηχανικό γιατί έκανε μελέτη μόνο του φορέα από Ω/Σ και δεν μελέτησε την στέγη, την πέργκολα, το κιγκλίδωμα που πρέπει να αντέχει 1kΝ/m στην κουπαστή, την τέντα κλπ. Δεν ήταν υποχρέωση του. Δεν όφειλε. Υ.Γ: Ελπίζω να μην ξανά αναρωτηθεί κανείς γιατί η αρχιτεκτονική αμοιβή βγαίνει Χ για δύο κατόψεις και δύο τομές, ενώ ο μηχανικός τρέχει σαν τον Βέγγο για Χ/3...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.