Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      9

    • Περιεχόμενα

      8.602


  2. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      6.780


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      26.116


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.329


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 04/10/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. με τη μια με εβαλες στο σκαμνι εσυ είπα οτι έχω καμία αντίρρηση να υπάρχουν στο σχέδιο τα σημεία; Το αρχικό μου ερώτημα δεν αφορούσε το αν πρεπει να συμπεριλαμβάνονται στο αρχείο dwg ή όχι, αλλα αν ο υπάλληλος αναφέρεται σε αυτα τα σημεία ή σε κατι άλλο που δε το πιάνω. Και αν κάτι ειναι ντεμέκ εδώ, αυτο ειναι αφενός το υφος σου κ αφετέρου η παράγραφος για τις προδιαγραφές σύνταξης ΤΔ στον Ν4495.. Αν αυτά τα σημεια απαιτούνται τότε θα επρεπε να διευκρινιζεται λίγο καλυτερα στο Αρ.39 παρ1 δ) του Ν4495 που απλά λέει 'υψομετρική αποτύπωση'. Καμια αναφορα στις προδιαγραφές του αρχειου dwg. Τι δομη θα εχεουν τα layers; Πόσα σημεία απαιτούνται; Η πυκνότητα πρέπει να ειναι η ίδια σε ολη την έκταση του γηπέδου ανεξάρτητα απο το εμβαδό του; Η πυκνότητα πρέπει να ειναι η ίδια σε ενα φλατ γήπεδο με με αυτη σε ενα εντονης κλισης με κατσαβραχα; κλπ .. 1 kg σημεία ειν νταξ, να τ' αφήσω;
    2 points
  2. Καλησπέρα για Άνω Μερά εκτός σχεδίου η τιμή ζώνης για ν.4495 είναι 1.000 Ε. Έχεις γράψει σε λάθος νήμα, αφορά το ν.4014 ο οποίος προφανώς έχει λήξει. Το σωστό νήμα για τις τιμές ζώνης είναι το παρακάτω:
    2 points
  3. Δυο απορίες για τα "ενδιάμεσα" σημεία 1. Το 3ο & 4ο δεκαδικό σε τι χρησιμεύουν? Μήπως η επιφάνεια του εδάφους είναι γυάλινη? 2. Ποιό είναι το ακριβές σημείο (επί της οριζοντιογραφίας) του συγκεκριμένου υψομέτρου, ώστε να γίνει σωστός έλεγχος από τον υπηρεσιακό Κλουζώ?
    2 points
  4. Στα πρότυπα διαγράμματα δεν υπάρχει κάτι τέτοιο Γιατί να ελεγχθούν οι ισοϋψείς? Δεν είναι ευθύνη του συντάκτη η ορθή εφαρμογή τους? Και γιατί δεν θεωρείται "μπαλαμούτι" η εκ των υστέρων προσθήκη σημείων? Ο ελεγκτής δ.υ. ελέγχει μόνο την ορθή εφαρμογή των διαγραμμάτων σύμφωνα με τις οδηγίες (πρότυπα) του υπουργείου. Κάθε πλεονάζουσα απαίτηση, είτε δηλώνει ασχετοσύνη, είτε είναι εκ του πονηρού.
    2 points
  5. Αγαπητέ Τάσο, προβλέπω ότι σύντομα θα κοπάσουν και τα πανηγύρια των νομικών. Το ΣΤΕ ξέπλυνε κανονικά τον Κατρούγκαλο σε σειρά ζητημάτων με σημαντικότερα: 1) Την ενοποίηση όλων των ταμείων, φοβερή η πορεία των εργοληπτών αρχικά και στη συνέχεια των μηχανικών που έχτισαν μόνοι τους και χωρίς τριμερή χρηματοδότηση το ΤΣΜΕΔΕ. Καταλήγουν να πληρώνουν τα σπασμένα του ΟΓΑ, του ΙΚΑ και των λοιπών. 2)Κρίθηκε συνταγματικός επί της ουσίας ο διαχωρισμός νέων και παλιών συνταξιούχων. Θα γίνει μια βελτιωσούλα στα ποσοστά αναπλήρωσης και όλα κομπλέ. Οπότε ο μηχανικός που βγήκε στη σύνταξη με 35 χρόνια 11/5/2016 1400 ευρώ, ο μηχανικός που βγήκε με 42 χρόνια το 2019 θα παίρνει με τις βελτιώσεις πόσο άραγε; 1100; 1200; να πανηγυρίσουμε; Η ειδική προσαύξηση που από κύρια σύνταξη γίνεται και επισήμως επίδομα; μήπως ήταν καλύτερα να ονομάζονταν "επικουρική" για να σωθεί; 3)Κρίθηκε αντισυνταγματικό το ποσοστό των εισφορών (20%) το οποίο έχει ήδη πάει στο 13,33%. Οπότε θα βγούνε τώρα και θα πούνε είναι κομπλέ. Άντε καμιά μείωση του ποσοστού υγείας που είναι 6,95%. Μόκο για το ότι αυτά τα ποσοστά πηγαίνουν επί του εισοδήματος. Άρα παραμένει ως έχει. Επίσης μόκο όσον αφορά το κρίσιμο ζήτημα του ασφαλιστέου μισθού που προσδιορίζει μετά και τη σύνταξη. Οπότε επίσης παραμένει. 4)Δώρα και νέα ξεπλύματα στους κακομοίρηδες δημοσίους υπαλλήλους με επιστροφές επικουρικών που αδίκως κόπηκαν. Με λίγα λόγια αν μια ζωή είσαι μισθωτός με 1400 ευρώ (καθαρά 1000 ευρώ δηλαδή) θα πάρεις σύνταξη σχεδόν 900 ευρώ. Αν είσαι κορόϊδο ελεύθερος επαγγελματίας και έχεις πληρώσει από την τσέπη σου ένα 800άρι και καλά είσαι.
    1 point
  6. εστω οτι κατασχονται τα 2/3 εξ αδιαιρετου του οφειλετη και γινεται πλειστηριασμος [τα βαρη διαγραφονται μετα τον πλειστηριασμο] Οπότε ο "αγοραστης" των 2/3 εχει μετα να αντιμετωπισει το 1/3 ειτε με συναινεση μεταξυ τους, ειτε με αγωγη διανομης, και εάν αυτη δεν επιτρεπεται, με πλειστηριασμο. Ο υπερθεματιστης το αποκτα ολοκληρο πλεον και "καθαρο"
    1 point
  7. ....και να ετοιμάζεις ταυτοχρόνως τις "βαλίτσες" σου ξεκινώντας γι' άλλες πολιτείες!!!!
    1 point
  8. Μπορείς να δηλώσεις 50 τ.μ. με μειωτικό συντελεστή 0,30 και τα υπόλοιπα 20 τ.μ. χωρίς μειωτικό συντελεστή σε 1 φύλλο καταγραφής, όπως αναφέρεις στο 1).
    1 point
  9. Τη μια με μειωτικό (μεγαλύτερη) και την άλλη κανονικά.
    1 point
  10. οπως τα λεει ο ακις ειναι και την αλλη φορα, πριν κανεις 18 τηλεφωνηματα, κανε πρωτα μια ερωτηση στο φορουμ Για δε τις μεταβιβασεις, σωστα οι ΔΟΥ παιρνουν τις σημερινες τιμες Για τις τακτοποιησεις, εμεις βαζουμε τις τιμες της 20-1-16, με βασει το αρθρο100, όπως μειωθηκαν στη συνεχεια. Τα προστιμα σωστα τα υπολογιζει η ΥΔΟΜ με τις σημερινες τιμες, αφου δεν γνωριζει την "παλαιοτητα" κατασκευης αλλα σε αυτα μπορει ακομα να γινει τακτοποίηση. Οσον αφορα τα μετα την 28-7-11 αυθαιρετα, αυτα πανε με τις τιμες του χρονου διαπιστωσης της παραβασης [με βαση το αρθρο94] αυτα
    1 point
  11. Μεταξύ άλλων σε νέα απόφαση του ΣτΕ, (δεν έχει ακόμη καθαρογραφεί) , κρίθηκε συνταγματική η ένταξη των Ταμείων στον ΕΦΚΑ για το σύνολο των ασφαλισμένων, μισθωτών και μη (ελεύθεροι επαγγελματίες, αυτοαπασχολούμενοι και αγρότες). Αντίθετα αντισυνταγματικό κρίθηκε το ελάχιστο όριο του ποσοστού 20% της κύριας σύνταξης (να θυμίσω ότι το ποσοστό πλέον είναι 13,33% αλλά είχε μείνει ως ελάχιστο το 20%. (Πηγή η ίδια παραπάνω, βέβαια αυτό το γράφει κάπως περίεργα αλλά η αποκωδικοποίηση του είναι αυτό που γράφω).
    1 point
  12. Οι μειώσεις για τους κάτω 5ετίας μηχανικούς καταργήθηκαν από 1-1-2019 (σχετ. §1 του άρθρου 1 του Ν.4578/18).
    1 point
  13. Για να προκύψει το ανάγλυφο εδάφους σε ένα τοπογραφικό, με ΠΛΗΡΗ υψομετρική αποτύπωση, πρέπει , ανάλογα με την κλίμακα, να έχουμε ένα πλήθος σημείων, με το υψόμετρό τους, ώστε να μπορούμε με την μέθοδο της "παρεμβολής" να χαράξουμε τις ισοϋψείς καμπύλες. Αν π.χ. σχεδιάζουμε σε κλίμακα 1/ 500 πρέπει ανα 18- 20 μ., τουλάχιστον, να υπάρχει και ένα σημείο με το υψόμετρό του. Για να κάνει λοιπόν τον έλεγχο στις ισοϋψείς, αυτός ο κακόμοιρος τοπογράφος, πρέπει να έχει μπροστά του όλα τα σημάδια με τα υψόμετρά τους. Άρα δεν δίνουμε ένα σχέδιο μόνο με τις ισοϋψείς και εξαφανίζουμε τα σημάδια!!! (αλήθεια, γιατί δεν τα δείχνουμε?? δεν τα έχουμε? Ισοϋψείς με το μάτι? ). Εγώ ένα τέτοιο σχέδιο θα το θεωρούσα "μπαλαμουτιασμένο" και δεν θα το δεχόμουν. Το τοπογραφικό διάγραμμα από μόνο του είναι μία ξεχωριστή μελέτη. Τα τελευταία χρόνια το τοπογραφικό αντιμετωπίζεται σαν ένα σχέδιο δεύτερης κατηγορίας, πάνω στο οποίο πολιτικοί μηχ. αρχιτέκτονες μηχ., κ. λ. έχουν σχεδιάσει ότι αυθαιρεσία ήθελαν. Δεν θέλω επ' αυτού αντίλογο γιατί αυτό φάνηκε περίτρανα με τους τρεις νόμους που τακτοποίησαν αυτά τα τέρατα και σημεία. Είδαμε αυθαιρεσίες που δεν φανταζόμασταν. Σε ένα υψομετρικά ατελές τοπογραφικό πολύ εύκολα κάνουμε το υπόγειο ισόγειο κλπ, κλπ!! Μη τα βάζετε με τον συνάδελφο που κάνει αυτούς τους ελέγχους. Μακάρι να το κάνουν όλοι και σε όλες τις υπηρεσίες. Πληρώστε κάτι παραπάνω στους συναδέλφους, ώστε το τοπογραφικό που θα σας δώσουν να είναι "μελέτη".
    1 point
  14. Μήπως ότι η μηχανή θέλει γρασάρισμα για να κινηθεί? Εκτός κι αν είναι από εκείνους τους ψυχοπαθείς, που χαίρονται να ταλαιπωρούν τον κόσμο Δεν έχει δικαίωμα να ζητάει ό,τι του κατέβει. Ζήτα τις παρατηρήσεις του έγγραφες και τεκμηριωμένες, και απευθύνσου στον προϊστάμενο. Όλα αυτά εγγράφως, με κοινοποίηση στους ανωτέρους του. Έχω μια παρόμοια περίπτωση στην περιοχή μου. Με τη νέα διοίκηση, μάλλον θα φάει σουτ.
    1 point
  15. ισχυει ό,τι γραφει ο κανονισμός
    1 point
  16. Το Α 115 μιλάει ξεκάθαρα για τον πρώην οργανισμό εργατικών κατοικιών (Ο.Ε.Κ). Τα παραχωρητήρια της Πρόνοιας αν δεν κάνω λάθος ήταν οικόπεδα και είχαν τυποποιημένες έτοιμες μελέτες οι οποίες ήταν πανομοιότυπες (για ένα εύρος διαστάσεων και εμβαδόν οικοπέδων) για το πως έπρεπε να κατασκευαστούν οι κατοικίες. Νομίζω πως είναι παρακινδυνευμένο να πάρεις το ρίσκο μιας τέτοιας αυθαίρετης ερμηνείας.
    1 point
  17. Εγώ βάζω την πρώτη σελίδα του συμβολαίου ή έναν λογαριασμό.
    1 point
  18. Κλασική περίπτωση κατάτμησης όπου ο γονιός δεν θέλει να "ρίξει" κανένα παιδί, αλλά τα κάνει σαλάτα... Θα μπορούσε ίσως να θεωρηθεί κατακόρυφη, αν η κατάτμηση δημιουργούσε μη άρτια.
    1 point
  19. IP68. Δεν περνάει ούτε κόκκος σκόνης ή σταγόνα νερού.
    1 point
  20. Η μεταγραφη του παραχωρητηριου στο ΦΕΚ εχει σχεση με το ιδιοκτησιακο. Πολεοδομικα, η δημιουργια του τμηματος συντελειται με την δημοσιευση στο ΦΕΚ της αποφασης περι κυρωσης του αναδασμου, των διαγραμμάτων και οσων υπολοιπων εχουν υπογραφει απο τον Περιφερειαρχη, όπου φαινονται τα "τεμαχια" . Ακομα και αν δεν αποδοθουν καποια απο αυτα σε ιδιοκτητες, δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν. αποσπασμα απο κυρωση σε ΦΕΚ. Κυρώνουμε το νέο κτηματικό καθεστώς του αγροκτή- ματος που διαμορφώθηκε με τον αναδασμό του έτους 2015 της Τ/Κ , ..................................... στην κτηματική περιοχή της Τοπικής Κοινότητας, όπως αυτό εικονίζεται στους συνταχθέντες από τον μελετητή και παραληφθέντες από την Επιτροπή Αναδασμού Κτημα- τολογικούς πίνακες και διαγράμματα της περιοχής αυτής.
    1 point
  21. Για να ακριβολογούμε δεν απαλλάσσεται από την κατεδάφιση αλλά τελεί σε καθεστώς αναστολής μέχρι να κριθεί οριστικά. Έτσι έγραφε ο τότε νόμος. Φυσικά ακόμη τα τότε με ν. 1337 τακτοποιημένα, ακόμη κρίνονται. Τα έχω εξηγήσει και παραπάνω για το λόγο που δεν απαιτείται Μ.Σ.Ε και για την περίπτωση που υπαχθούν όπως αναφέρει η συνάδελφος στο ερώτημά της, τα 40 τμ, θα έχει κατηγορία 2 η οποία δημιουργεί απαλλαγή και συνεπώς εξετάζει μόνο τα 15 τμ τα οποία πληρούν άλλο κριτήριο απαλλαγής. Διαβάστε και το νόμο και την σχετική απόφαση περί ΜΣΕ σε αυθαίρετα που υπάγονται στο ν. 4495. Συνήθως, οι παλιές δηλώσεις Ν. 1337/83 έχουν λάθη και σε πολλές περιπτώσεις είναι εντελώς λανθασμένες από άποψη αποτύπωσης. Συμφέρει τον ιδιοκτήτη να υπάγει στο ν 4495 ως κατηγορία 2 τα τότε τακτοποιημένα με Ν. 1337 για να αποκτήσει μέσω της κατηγορίας 2 την οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση και να αποκαταστήσει φυσικά τη νομιμότητα του ακινήτου λόγω της άλλοτε λανθασμένης αποτύπωσης που είχε γίνει. Θυμίζω επίσης ότι η Τ.Ε.Σ.Ε δεν έχει θεσμοθετημένες προδιαγραφές σύνταξης οπότε μη γράφετε "παπάδες" μέσα που μπορεί να σας εκθέσουν στο μέλλον. Η προσωπική μου άποψη και αυτό εφαρμόζω είναι ότι πρέπει να γράφονται μόνο τα κριτήρια που χρησιμοποιήθηκαν και μέσω αυτών επέρχεται απαλλαγή από την Μ.Σ.Ε. Τίποτα παραπάνω και ειδικά τίποτα που να αφορά αντοχές και στατικές επάρκειες.
    1 point
  22. Μερικές σκέψεις: Η ξύλινη στέγη (όπως και ένα ψευδοδάπεδο, ένα διάφραγμα, μία ψευδοροφή, ένα προστέγασμα, μία πέργκολα, ένα στηθαίο), εφόσον δεν συμμετέχει ουσιωδώς στην στατική λειτουργία και στην σεισμική απόκριση μίας κατασκευής (δηλαδή σχεδόν πάντα), δεν λαμβάνεται υπόψη κατά τον σχεδιασμό του δομικού συστήματος. Δεν το λέει μόνο η κοινή λογική, το λέει και ο ΕΑΚ §3.2.3, ο ΕΚΩΣ §7.2.1 & §Σ7.1 και οι ευρωκώδικες. Ωστόσο, οι κατασκευές αυτές φέρουν φορτία. Πρέπει να γίνει στατικός έλεγχος της επάρκειάς τους; Δεν το διευκρινίζει κανείς κανονισμός, άρα είναι αποκλειστική ευθύνη και επιλογή του μελετητή. Αν όμως πρέπει να μελετηθεί, θα μελετηθεί με μεθόδους της επιλογής του μελετητή, ενδεχομένως απλοποιημένες. Αν πρέπει να μελετηθεί έναντι σεισμικής δράσης, θα μελετηθεί ως προσάρτημα. Είναι υποχρέωση του εκπονούντος την στατική μελέτη η μελέτη των παραπάνω; ΟΧΙ. Διαβάστε προσεκτικά το ΠΔ696/74 άρθρο 240. Πλήρης θεωρείται η μελέτη του φέροντος οργανισμού όταν είναι ολοκληρωμένη η μελέτη μόνο του φέροντος οργανισμού. Όχι των παραρτημάτων, όχι των βοηθητικών κατασκευών. Και είναι σαφές ότι ο φέρων οργανισμός περιλαμβάνει μόνο την βασική στηρικτική δομή του κτιρίου, και όχι κάθε κατασκευή που φέρει κάποιο φορτίο. Δεν κάνουμε στατικά και για τις καρέκλες... Και τότε, τίνος δουλειά είναι να μελετήσει αυτή την ριμάδα την στέγη, ποιος θα επιλέξει είδος ξυλείας, θα σχεδιάσει τον σκελετό, θα συντάξει τις οδηγίες, ώστε να μην κάνει ο μαραγκός ο,τι γουστάρει; Ο ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ! Διαβάστε ΠΔ696/74 άρθρο 231. Βρείτε και την εγκύκλιο του '89 (αν θυμάμαι καλά), και τις τροποποιήσεις. Συνάδελφοι, μην παραδίδετε εργασία που δεν έχετε αναλάβει και με την οποία δεν σας επιφορτίζει ο νόμος. Δεν είναι θέμα συνδικαλιστικό, εξάλλου δεν έχω γράψει ποτέ εδώ μέσα με τέτοιο πνεύμα. Είναι ζήτημα τεχνικής ουσίας, επαγγελματισμού και δεοντολογίας. Αν λοιπόν σε ένα κτίριο υπάρχει ανάγκη δομικού σχεδιασμού προσαρτημάτων, ή γενικότερα κατασκευών που δεν είναι τμήματα του δομικού φορέα, ενημερώστε τον κύριο του έργου ότι πρέπει να κάνει ανάθεση πρόσθετων μελετών. Και όταν τις αναθέσει, τότε τις κάνετε και έχετε ευθύνη. Ενημερώστε τον συνάδελφο αρχιτέκτονα για τις υποχρεώσεις του. Αν δεν μπορεί να ανταποκριθεί, αν πρέπει να κάνετε εσείς κάποιες εργασίες από αυτές που προβλέπει το άρθρο 231, κάντε τες αφού σας ανατεθούν και αφού τις πληρωθείτε. Τέλος, μην κατηγορήσετε ποτέ πολιτικό μηχανικό γιατί έκανε μελέτη μόνο του φορέα από Ω/Σ και δεν μελέτησε την στέγη, την πέργκολα, το κιγκλίδωμα που πρέπει να αντέχει 1kΝ/m στην κουπαστή, την τέντα κλπ. Δεν ήταν υποχρέωση του. Δεν όφειλε. Υ.Γ: Ελπίζω να μην ξανά αναρωτηθεί κανείς γιατί η αρχιτεκτονική αμοιβή βγαίνει Χ για δύο κατόψεις και δύο τομές, ενώ ο μηχανικός τρέχει σαν τον Βέγγο για Χ/3...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.