Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 05/10/2019 σε όλες τις περιοχές
-
Αυτή η βλακεία δεν πρόκειται να σταθεί καθόλου σε δικαστήρια . Βέβαια δεν έχουμε και σοβαρές ενώσεις επαγγελματιών , που θα πέταγαν και μία αγωγή σε όσους υπογράφουν τέτοια θέματα για νόθευση του ανταγωνισμού και τεράστια οικονομική ζημιά . Από την άλλη ας το γράφουμε στα διάφορα σάιτ που επιτρέπουν σχόλια ώστε να το καταλάβουν , ότι θα φάνε μαύρο . Ακόμα να καταλάβουμε ότι όλο το σκηνικό προφανώς θυμίζει ΓΑΠ και ο Κούλης , θέλει απλά να βοηθήσει να ξεπουλήσουν Ελληνικό και διάφορα άλλα τέτοια . Επίσης πόσο λογικό θα είναι σε περίπτωση αυτοπαράδοσης αυτού που θα υπόκειται σε ΦΠΑ να σε ελέγχουν τι θα το κάνεις επί 5 χρόνια , όταν τα νέα θα είναι χωρίς ΦΠΑ . Τέλος αυτό το με άδεια του 2019 που δεν έχει ξεκινήσει επίσης πάσχει . Γιατί υπάρχουν και αυτά πριν το 19 που επίσης δεν έχουν ξεκινήσει , αλλά και αυτά που δεν έχουν πουλήσει ακόμα με τις παλιές άδειες και αυτά που δεν έχουν πουλήσει με ΦΠΑ αλλά μόνο με πρώτη κατοικία . Αυτά που δεν έχουν πουλήσει ακόμα δεν είχαν υποχρέωση να υποβάλλουν προϋπολογιστικό κόστος . Γενικά αυτή η βλακεία προέρχεται από τους ανόητους της εφορίας που δεν μπορούν να μοιράσουν δύο γαϊδάρων άχυρα και είναι διαχρονικό αυτό . Πάντως Κούλη , πάνω που είχες γίνει Κυριάκος , κοίταξε μην γίνεις ΓΑΠ .2 points
-
νεες θέσεις εργασίας είναι και αυτη η οικοδομή που έχει μείνει στα τουβλα να τελειώσει. Και αυτές είναι περισσότερες θέσεις και άμεσες. Και σίγουρα αυτος τα λεφτα που θα έπαιρνε θα τα ξαναέριχνε στην οικοδομή. Τωρα θα αναγκαστεί να χάσει πολλά και δεν θα τα ξαναρίξει ποτέ στην οικοδομή γιατί θα τον έχουν φάει οι μεγάλοι με τίς παχές καβάτζες.2 points
-
Τελεια. Απο 'κει που εχουμε αγορα ακινήτων δύο ταχυτητων, θα εχουμε...τριών ταχυτήτων. Τα προ 2006 χωρίς ΦΠΑ, τα 2006 με 2020 με ΦΠΑ, και τα 2020 με 2022 πάλι χωρις ΦΠΑ.... Αυτή η ελληνική εφευρητικότηα, μου αναπτερώνει το ηθικό καθε φορα που σκεφτομαι πόσο βλάκας ήμουν που αποφασισα να μείνω εδω......2 points
-
Το ΣτΕ ακυρώνει την ΠΟΛ 1113/2018 για τις τιμές εκκίνησης του προσδιορισμού της αξίας των ακινήτων εδω ειναι η ΠΟΛ1113/18 περι αναπροσαρμογης της τιμης εκκινησης, με βαση εισηγησεις απο πραγματογνωμονες. https://www.minfin.gr/web/a-t-epaa/pinakes-antikeimenikon-axion1 Πλην, με αποφασεις του ΣτΕ, εκριθησαν, μεταξυ αλλων , και τα εξης (Ζ) Ο υπολογισμός και ο προσδιορισμός των επίμαχης τιμής εκκίνησης των ακινήτων στις επίδικες ζώνες εχώρησε κατά τρόπο που δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι πληροί την απαίτηση των οικείων εξουσιοδοτικών διατάξεων των νόμων 1249/1982 και 4509/2017 περί τήρησης αρκούντως ορισμένης, πρόσφορης και επιστημονικά άρτιας μεθοδολογίας, όπως η απαίτηση αυτή ερμηνεύθηκε παραπάνω, δεδομένου ότι η Διοίκηση ρύθμισε και διεξήγαγε την επίδικη εκτιμητική διαδικασία χωρίς να λάβει προσηκόντως υπόψη της και να εξειδικεύσει, κατά την εφαρμογή τους στην πράξη, τις αρχές και τα κριτήρια που προκύπτουν από τα προαναφερόμενα ευρωπαϊκά και διεθνή πρότυπα (τα οποία, άλλωστε, έχουν αξιοποιηθεί στη συναφή νομοθεσία και διοικητική πρακτική άλλων κρατών, που στηρίζονται, για την επιβολή φόρων, σε σύγχρονα, υποβοηθούμενα από την πληροφορική, συστήματα ομαδικής εκτίμησης της αξίας των ακινήτων), με συνέπεια η διαδικασία αυτή να παρουσιάζει σοβαρές αποκλίσεις από τα εν λόγω πρότυπα, κυρίως για τους ακόλουθους λόγους: (............................ Πηγή: Taxheaven © Δείτε περισσότερα https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/45935 Αλλά... επειδη αι παρουσαι δημοσιονομικαι συνθηκες κλπκκλπ το γνωστο... δια ταυτα Τέλος, η Ολομέλεια, συνεκτιμώντας τους λόγους, για τους οποίους εχώρησε η ακύρωση της κ.υ.α. 26083/887/7.6.2016 και τον μεγάλο αριθμό των καταβαλλομένων κύριων συντάξεων των οποίων ο επανυπολογισμός θα τεθεί εν αμφιβόλω με την αναδρομική ακύρωση της προσβαλλομένης αποφάσεως και των εκκρεμοτήτων που θα ανακύψουν, έκρινε κατά πλειοψηφία ότι εν προκειμένω συντρέχουν λόγοι δημοσίου συμφέροντος που επιβάλλουν, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 50 παρ. 3β του π.δ. 18/1989, τα αποτελέσματα της ακυρώσεως να επέλθουν από την δημοσίευση της 1891/2019 αποφάσεως. Κατά τη γνώμη επτά μελών με αποφασιστική ψήφο, το Δικαστήριο έχει την ευχέρεια να καθορίσει σε εξαιρετικές περιπτώσεις χρόνο επελεύσεως των συνεπειών της ακυρώσεως μεταγενέστερο και από την ημερομηνία δημοσιεύσεως της ακυρωτικής απόφασης κατ’ απόκλιση των οριζομένων στο άρθρο 50 περ. 3 β του π.δ. 18/1989, στην προκειμένη δε περίπτωση, εν όψει του επιτακτικού δημοσίου συμφέροντος να υφίσταται νόμιμο καθεστώς κοινωνικής ασφάλισης, οι συνέπειες της αντισυνταγματικότητας των διατάξεων του ν. 4387/2016 πρέπει να επέλθουν έξι μήνες μετά την δημοσίευση της 1891/2019 αποφάσεως, προκειμένου να παρασχεθεί η δυνατότητα στο νομοθέτη, αφού λάβει γνώση του σκεπτικού της ακυρωτικής απόφασης, να προβεί σε νέα, σύμφωνη με το Σύνταγμα, ρύθμιση του ζητήματος που αφορούν οι κριθείσες ως αντισυνταγματικές διατάξεις. Πηγή: Taxheaven © Δείτε περισσότερα https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/459241 point
-
1 point
-
1. Συνήθως η επιλογή του FCU γίνεται με βάση την απόδοσή στη δεύτερη ταχύτητα και όχι στην μέγιστη (τρίτη). 2. Όλα εξαρτώνται από τη θέση εγκατάστασης στο συγκεκριμένο δικό σου χώρο 3. Ερώτημα που μπορούμε να μιλάμε ΄για ώρες και να γράφουμε τόμους Σε γενικές γραμμές ένα FCU θερμαίνει με το ρεύμα αέρα που δημιουργεί ο ανεμιστήρας του. Ο ζεστός αέρας, επειδή ανεβαίνει μόνος του προς τα πάνω, πρέπει απαραίτητα να κατευθύνεται από το FCU προς τα κάτω, όμως πρέπει να μην κάθονται άτομα από κάτω γιατί θα τα ενοχλεί το ρεύμα αέρα. Άρα το Α & Ω είναι τι FCU (τοίχου ή δαπέδου ή οροφής) μπορούμε να βάλουμε στις υπάρχουσες αναμονές ώστε να πετύχουμε τα πιό πάνω. Η θέρμανση με το FCU είναι χωρίς καθυστέρηση - ξεκινάει μόλις έρθη ζεστό νερό, και σταματάει αμέσως μόλις σταματήσει η λειτουργία του. Αν ο χώρος ζεστάθηκε ή όχι και πόση ώρα θα παραμείνει ζεστός εξαρτάται από την ποιότητα μόνωσής του, από την διάρκεια λειτουργίας της θέρμανσης κλπ. Ο αναπόφευκτος θόρυβος (σχετικά μικρός) από ένα FCU, εξαρτάται από την ταχύτητα που επιλέγουμε (προτιμάμε μικρή ή μεσαία) αλλά εξαρτάται πολύ από την ποιότητα κατασκευής και την αξιοπιστία του κατασκευαστή. Ένα πλεονέκτημα του FCU είναι ότι απαιτείται χαμηλότερη θερμοκρασία νερού από ότι τα ΘΣ, άρα μπορούμε να επιτύχουμε οικονομικότερη λειτουργία ή λειτουργία θέρμανσης για μεγαλύτερο χρόνο με ίδιο κόστος (αν φυσικά έχουμε παντού FCU και μπορούμε να χαμηλώσουμε τη θερμοκρασία νερού)1 point
-
Μην αφήνεις να σε ψαρώνει ο κάθε καρεκλοκένταυρος. Ζήτα τις παρατηρήσεις του γραπτώς και τεκμηριωμένες. Κι επ' αυτών θα κάνεις τα έγγραφά σου. Δείξε του ότι είσαι αποφασισμένος να το τραβήξεις. Με τίποτε δεν στοιχειοθετείται η υποχρέωση αναγραφής των "ενδιάμεσων". Αν (λόγω υπερβάλλοντος ζήλου) θέλει να εξερευνήσει τις λεπτομέρειες, μπορεί με μιαν απλή γραμμική παρεμβολή (με κλιμακόμετρο και απλή μέθοδο των τριών) να βρει το υψόμετρο οποιουδήποτε σημείου γουστάρει.1 point
-
Τόσο μεγάλη παροχή και "δεν προλαβαίνουν"??? Κάπου υπάρχει πρόβλημα. Πιθανές αιτίες: Ηλεκτρικό πρόβλημα - ρίχνουν θερμικό - ρελέ ??? Βουλωμένο φίλτρο αναρρόφησης αντλιών ??? Βουλωμένη σωλήνα κατάθλιψης ??? όλα μαζί ??? ??? Αν το πρόβλημα είναι εκ κατασκευής - σε καινούργια εγκατάσταση, μήπως είναι μικρή η διατομή του σωλήνα κατάθλιψης???1 point
-
Αγαπητέ Τάσο, προβλέπω ότι σύντομα θα κοπάσουν και τα πανηγύρια των νομικών. Το ΣΤΕ ξέπλυνε κανονικά τον Κατρούγκαλο σε σειρά ζητημάτων με σημαντικότερα: 1) Την ενοποίηση όλων των ταμείων, φοβερή η πορεία των εργοληπτών αρχικά και στη συνέχεια των μηχανικών που έχτισαν μόνοι τους και χωρίς τριμερή χρηματοδότηση το ΤΣΜΕΔΕ. Καταλήγουν να πληρώνουν τα σπασμένα του ΟΓΑ, του ΙΚΑ και των λοιπών. 2)Κρίθηκε συνταγματικός επί της ουσίας ο διαχωρισμός νέων και παλιών συνταξιούχων. Θα γίνει μια βελτιωσούλα στα ποσοστά αναπλήρωσης και όλα κομπλέ. Οπότε ο μηχανικός που βγήκε στη σύνταξη με 35 χρόνια 11/5/2016 1400 ευρώ, ο μηχανικός που βγήκε με 42 χρόνια το 2019 θα παίρνει με τις βελτιώσεις πόσο άραγε; 1100; 1200; να πανηγυρίσουμε; Η ειδική προσαύξηση που από κύρια σύνταξη γίνεται και επισήμως επίδομα; μήπως ήταν καλύτερα να ονομάζονταν "επικουρική" για να σωθεί; 3)Κρίθηκε αντισυνταγματικό το ποσοστό των εισφορών (20%) το οποίο έχει ήδη πάει στο 13,33%. Οπότε θα βγούνε τώρα και θα πούνε είναι κομπλέ. Άντε καμιά μείωση του ποσοστού υγείας που είναι 6,95%. Μόκο για το ότι αυτά τα ποσοστά πηγαίνουν επί του εισοδήματος. Άρα παραμένει ως έχει. Επίσης μόκο όσον αφορά το κρίσιμο ζήτημα του ασφαλιστέου μισθού που προσδιορίζει μετά και τη σύνταξη. Οπότε επίσης παραμένει. 4)Δώρα και νέα ξεπλύματα στους κακομοίρηδες δημοσίους υπαλλήλους με επιστροφές επικουρικών που αδίκως κόπηκαν. Με λίγα λόγια αν μια ζωή είσαι μισθωτός με 1400 ευρώ (καθαρά 1000 ευρώ δηλαδή) θα πάρεις σύνταξη σχεδόν 900 ευρώ. Αν είσαι κορόϊδο ελεύθερος επαγγελματίας και έχεις πληρώσει από την τσέπη σου ένα 800άρι και καλά είσαι.1 point
-
....και να ετοιμάζεις ταυτοχρόνως τις "βαλίτσες" σου ξεκινώντας γι' άλλες πολιτείες!!!!1 point
-
Γεια σας, Ένα, έχει νομιμοποιηθεί με τον νόμο 4014 όμως διαπίσωσα ότι η μία διάσταση της της μίας πλευράς έχει διαφορά 0,5 μέτρ.α ενώ το επίτρεπτο λάθος είναι 0,2. Επί της ουσίας δηλώθηκε μία διάσταση μεγαλύτερη. Πληρώθηκε μεγαλύτερο πρόστιμο αλλά υπάρχει λάθος στην διάσταση. Μπορεί να δοθεί βεβαίωση? Αν έχει δοθεί βεβαίωση και αντιληφθηκά το λάθος εκ των υστέρων πριν την σύνταξη συμβολαίου, έχω δικαίωμα να ζητήσω να μην χρησιμοποιηθεί η βεβαίωση γιατί υπάρχει λάθος. Μου λένε αφού υπέγραψες δεν μπορείς να την πάρεις πίσω, χωρίς όμως να έχει συνταχθεί συμβόλαιο, απλά την κρατάει ο πελάτης. Ευχαριστώ.1 point
-
Δυο απορίες για τα "ενδιάμεσα" σημεία 1. Το 3ο & 4ο δεκαδικό σε τι χρησιμεύουν? Μήπως η επιφάνεια του εδάφους είναι γυάλινη? 2. Ποιό είναι το ακριβές σημείο (επί της οριζοντιογραφίας) του συγκεκριμένου υψομέτρου, ώστε να γίνει σωστός έλεγχος από τον υπηρεσιακό Κλουζώ?1 point
-
Όταν κάνεις υποβολή (από επεξεργασία σε αρχική υποβολή) και έχεις επιλέξει την κατηγορία 115γ σου βγάζει το πρόστιμο ως παράβολο, όπως ορίζει η νομοθεσία, για εφαπαξ πληρωμή. Με το κουμπί "υπολογισμός προστίμου' δεν βγάζει πρόστιμο διότι πρόκειται για παράβολο.1 point
-
φυσικα προκύπτουν και αλλα ερωτήματα πχ. τι γινεται με τις αδειες που εκδοθηκαν περι το 2010, 2011 ή και επ. αλλά δεν εχουν ξεκινησει λογω της κρισης??? Να μην μιλησουμε για τα δεκαδες "σκαματα" ή τις "παρατημενες" σε διαφορα σταδια οικοδομες. Ποια ειναι η διαφορα τους απο τις αδειες του 2019....? βας αυτοι δεν φοβηθηκαν να σταματησουν τις αγοραπωλησιες ακινήτων για 6 σχεδον μηνες το 2014, τότε που εβαλαν τον φορο υπεραξιας, τον οποίο μετα τον ακυρωσαν για να φτιαξουν αλλον...και να τον "αναβαλουν" στη συνεχεια αφου ταλαιπωρησε και παρεμποδισε τις συναλλαγες για 6 μηνες... Οι εμπνευστες αυτού του νομου, εξακολουθουν να ειναι δημοσια προσωπα με λογο και επιρροη στα φορολογικά τεκταινόμενα. υγ ακομα και αν υπαρχουν αγωγες και επιδικασεις αποζημιωσεων, οι υπευθυνοι αυτης της βλακωδείας δεν θα τα πληρωσουν απο την τσεπη τους.1 point
-
Είναι προφανές ότι δύο κατηγορίες νεόδμητων που θα έχουν διαφορετική φορολογική αντιμετώπιση , δεν πρόκειται να σταθούν ούτε σε κρίση του ειρηνοδίκη της Ανω Πετρομαγούλας . Ακόμα είναι επίσης προφανές ότι άδειες από 1/1/ 2019 που δεν έχουν ξεκινήσει εργασίες με αυτές που έχουν ξεκινήσει εργασίες , αλλά και αυτές πριν την 1/1/19 που δεν έχουν ξεκινήσει εργασίες και διάφορες άλλες ηλιθιότητες των ηλιθίων των υπουργείων δεν μπορούν να σταθούν σε οποιαδήποτε δίκη και ίσως να υπάρξουν και αστικές απαιτήσεις από τους δικαιωμένους πολίτες . Η μόνη λύση αν θέλουν να διατηρηθεί η διαφορά αυτή , είναι να δοθεί η δυνατότητα στους παλαιούς να κάνουν αυτοπαράδοση και να μπορούν να πουλήσουν αμέσως με ΦΜΑ χωρίς την δέσμευση της 5ετούς διακράτησης .1 point
-
Δηλαδή θέλουν να βγάλουν εσένα ψεύτη ότι κακώς έδωσες την βεβαίωση και πως έπρεπε να κάνεις πρώτα την τακτοποίηση.. Και θεωρούν ευκολότερο το να ακυρώσουν τα προηγούμενα συμβόλαια...... γιατί για αυτό μιλάνε αν δεν το κατάλαβαν..... Μάλιστα, τι άλλο θα ακούσουμε!!!!1 point
-
nptzane: Μετά και το Ν. 4546/18 (διατάξεις τροποποίησης του ν. 4495) είναι πλέον ξεκάθαρο ότι στο ίδιο ακίνητο μπορούν να συνυπάρξουν αυθαιρεσίες κατηγορίας 2 και κατηγορίας 4 ή 5. Αυθαίρετες κατασκευές που υφίστανται πριν από την 1η.1.1983 : Υπάγονται στις διατάξεις του παρόντος και εξαιρούνται οριστικά από την κατεδάφιση αυθαίρετες κατασκευές οι οποίες είχαν ολοκληρωθεί πριν από το έτος 1983 με την καταβολή του παραβόλου και του ενιαίου ειδικού προστίμου, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος. Για την υπαγωγή υποβάλλονται τα δικαιολογητικά των περιπτώσεων α, β, γ, δ, ε, ζ, ι, και ια του άρθρου 99 και αποτύπωση των κατόψεων του κτιρίου ή της ιδιοκτησίας και δεν απαιτούνται λοιπά στοιχεία και σχέδια. Αν στο ακίνητο ή στην αυτοτελή ιδιοκτησία υπάρχουν και άλλες αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσεις οι οποίες πραγματοποιήθηκαν ή εγκαταστάθηκαν μετά την 1η.1.1983 τότε για τις επιφάνειες αυτές δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις για την υπαγωγή στην παρούσα κατηγορία και εντάσσονται στην Κατηγορία 4 ή 5 ανάλογα την υπέρβαση, ενώ στην Κατηγορία 2 εντάσσονται μόνο τα τμήματα των κατασκευών που προϋπήρχαν της 1.1.1983.1 point
-
Άρθρο 2 του Ν 960/79 ΦΕΚ 194/Δ/25-8-79 2. Δι' ομοίων ΠΔ. εκδιδομένων κατά την διαδικασίαν και τα κριτήρια της προηγουμένης παραγράφου καθορίζονται ανώτατα και κατώτατα όρια του απαιτουμένου αριθμού θέσεων σταθμεύσεως και δια τας άλλας πόλεις ή οικισμούς, έχοντας εγκεκριμένον ρυμοτομικόν σχέδιον ή μη, ή τμήματα αυτών ή κτίρια ανεγειρόμενα εκτός ρυμοτομικών σχεδίων και εκτός νομίμως υφισταμένων οικισμών. Κατά την τυχόν τροποποίησιν των Δ/των τούτων, δεν δύνανται να μειούνται τα δια των προγενεστέρων καθορισθέντα ανώτατα και κατώτατα όρια του απαιτουμένου αριθμού θέσεως σταθμεύσεως οχημάτων. Άρα από τότε υπήρχει η πρόβλεψη να καθοριστούν προεδρικά διατάγματα ανάλογα με την περιοχή της Αττικής όπως αναφέρεται στο άρθρο 1 του ίδου Νόμου. Στη συνέχεια ίδιο άρθρο παράγραφος 4: 4. "Με αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας", εκδιδομένων μετά γνώμην του οικείου Δημοτικού ή Κοινοτικού Συμβουλίου ή μετά πάροδον απράκτου μηνιαίας προθεσμίας, αφ' ης εζητήθη η γνώμη αύτη και των οποίων το περιεχόμενον, η διαδικασία εκδόσεως και πάσα συναφής λεπτομέρεια καθορίζονται ειδικώτερον δια των κατά την παρ.2 του παρόντος άρθρου ΠΔ., ορίζονται, δι' έκαστον οικισμόν ή τμήμα τούτου ή συγκεκριμένας οδούς και πλατείας ή μεμονωμένα οικόπεδα ή εκτός οικισμού περιοχάς ή τμήματα ή θέσεις τούτων, ο εντός των ορίων των κατά τα ανωτέρω ΠΔ. απαιτούμενος αριθμός των θέσεων σταθμεύσεως αυτοκινήτων, αι ειδικώτεραι εις τας οποίας απαγορεύεται η δημιουργία χώρων σταθμεύσεως ως και πάσα άλλη λεπτομέρεια εφαρμογής του παρόντος μη καθοριζομένη ειδικώς δια την εν λόγω περιοχήν υπό των Δ/των τούτων. Κατά την έκδοσιν των ανωτέρω αποφάσεων λαμβάνονται υπ' όψιν, αι εις εκάστην περίπτωσιν κυκλοφοριακαί, πολεοδομικαί, αισθητικαί και λοιπαί τοπικαί συνθήκαι, ως και αι συνθήκαι προστασίας του περιβάλλοντος. (Σ.Σ Οι εντός "Δι' αποφάσεων του οικείου Νομάρχου" λέξεις τίθενται ως αντικατεστάθησαν με τις λέξεις "Με αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας" σύμφωνα με την παρ.4γ Αρθ-14 του Ν-3044/02 ΦΕΚ-197/Α/27-8-02) ΑΡΘΡΟΝ-1. ΠΔ 92/82 ΦΕΚ 12/Α/2-2-82 Εις πάσαν πόλιν ή οικισμόν της χώρας έχοντα εγκεκριμένον ρυμοτομικόν σχέδιον ή μη, πληθυσμού άνω των 15.000 κατοίκων, βάσει της απογραφής του 1971, εις το ηπειρωτικόν τμήμα του Νομού Αττικής, πλην των περιοχών εντός της Μείζονος περιοχής Πρωτευούσης, δια τας οποίας καθορίζονται βάσει του Αρθ-1 του υπ' αρ.ΠΔ-1340/81 (ΦΕΚ-335/Α) ειδικαί προς τούτο διατάξεις και εις πάσας τας περιοχάς εκτός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων και εκτός νομίμως υφισταμένων οικισμών εμπιπτούσας εντός των Διοικητικών ορίων Δήμων και Κοινοτήτων πληθυσμού άνω των 15.000 κατοίκων βάσει της απογραφής του 1971, επιβάλλεται η κατά το Ν-960/79 ως ούτος ετροποποιήθη δια του Ν-1221/81 εξασφάλισις χώρου σταθμεύσεως αυτοκινήτων κατά τα ειδικώτερον, υπό των διατάξεων του παρόντος ΠΔ., οριζόμενα. ΑΡΘΡΟΝ-7. ΠΔ 92/82 ΦΕΚ 12/Α/2-2-82 1. Δια την έκδοσιν των κατά την παρ.4 του Αρθ-2 του Ν-960/79, ως ούτος ετροποποιήθη υπό του Ν-1221/81 Νομαρχιακών αποφάσεων απαιτείται σχετική αιτιολογική έκθεσις συντασσομένη υπό της αρμοδίας πολεοδομικής αρχής, ενεργούσης κατόπιν προτάσεων, υποβαλλομένων υπό των οικείων Δήμων ή Κοινοτήτων ή και οίκοθεν. Εις την τελευταίαν ταύτην περίπτωσιν ζητείται η γνώμη των οικείων Δημοτικών ή Κοινοτικών Συμβουλίων, εφαρμοζομένων κατά τα λοιπά των διατάξεων της αυτής ως άνω παρ.4. 2. Δια των κατά την ως άνω παρ.1 αποφάσεων καθορίζονται δι' έκαστον οικισμόν, εις το σύνολον ή κατά τμήματα, πλέον του απαιτουμένου αριθμού θέσεων σταθμεύσεως, το κύριον οδικόν δίκτυον του οικισμού, αι συγκεκριμέναι περιοχαί ή θέσεις εις ας απαγορεύεται η δημιουργία χώρων σταθμεύσεως δια λόγους πολεοδομικούς, κυκλοφοριακούς, αισθητικούς, προστασίας περιβάλλοντος. Δια των αυτών αποφάσεων δύναται δια συγκεκριμένας περιοχάς ή θέσεις του οικισμού να επιβάλλωνται υποχρεώσεις ως προς το είδος του χώρου σταθμεύσεως αυτοκινήτων (εστεγασμένου υπέργειου ή υπογείου ή υπαιθρίου), αναλόγως των ως άνω πολεοδομικών και λοιπών συνθηκών των υπ' όψει περιοχών ή θέσεων. 3. Αι κατά το παρόν άρθρο Νομαρχιακαί αποφάσεις δημοσιεύονται δια της Εφημερίδος της Κυβερνήσεως. Στη συνέχεια ΠΔ 350 96/ ΦΕΚ 230/Α/17-9-96: Στις πόλεις Αγρίνιο, Αίγιο, Αλεξανδρούπολη, Αμπελόκηποι Θεσσαλονίκης, 'Αργος, 'Αρτα, Βέροια, Βόλος, Γιαννιτσά, Δράμα, Εύοσμος Θεσσαλονίκης, Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη, Θήβα, Ιωάννινα, Καβάλα, Καλαμαριά Θεσσαλονίκης, Καλαμάτα, Καρδίτσα, Καστοριά, Κατερίνη, Κέρκυρα, Κοζάνη, Κομοτηνή, Κόρινθος, Λαμία, Λάρισα, Λειβαδιά, Μυτιλήνη, Νάουσα, Νέα Ιωνία Βόλου, Νεάπολη Θεσσαλονίκης, Ξάνθη, Πολίχνη Θεσσαλονίκης, Πάτρα, Πτολεμαϊδα, Πύργος, Ρέθυμνο, Ρόδος, "Σαλαμίνα"(*), Σέρρες, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκης, Συκιές Θεσσαλονίκης, Τρίκαλα, Τρίπολη, Χαλκίδα, Χανιά, Χίος στο ηπειρωτικό τμήμα του Ν. Αττικής (εκτός των ζωνών της ευρύτερης περιοχής Αθηνών που καθορίστηκαν με το ΠΔ-230/93 (ΦΕΚ-94/Α) καθώς και σε όλες τις περιοχές εκτός των εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων και εκτός νομίμως υφισταμένων οικισμών που περιλαμβάνονται στα διοικητικά όρια των πιο πάνω δήμων, επιβάλλεται η εξασφάλιση χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων κατά τα οριζόμενα από τις διατάξεις του παρόντος δατάγματος. ΑΡΘΡΟΝ-2. Εντός των περιοχών που αναφέρονται στο προηγούμενο άρθρο ο απαιτούμενος αριθμός των θέσεων στάθμευσης αυτοκινήτων ο οποίος ορίζεται με Νομαρχιακή (*) απόφαση σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.4 του Αρθ-2 του Ν-960/79 όπως ισχύει ανάλογα με τη χρήση και τη συνολική επιφάνεια του κτιρίου, που προσμετράται στο συντελεστή δόμησης δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερος ούτε μικρότερος από τα αντίστοιχα όρια που αναφέρονται στις επόμενες παραγράφους: Άρα, νομίζω ότι απο τα παραπάνω προκύπτει ότι αν δεν έχει εκδοθεί απόφαση Νομάρχή ή Περιφερειάρχη για έναν οικισμό που να προσδιορίζει απαιτούμενες θέσεις σταθμευσης και λοιπές λεπτομέριες δεν υπάρχει η υποχρέωση εξασφάλισής τους κατά την έκδοση οικοδομικής άδειας.1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-