Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 06/10/2019 σε όλες τις περιοχές
-
@IreneD 1. Και να την αποκτησεις την εμπειρία, δεν σημαινει οτι θα μπορεις σε αυτη την αγορα να τη ρευστοποιησεις 2. Σου δινουν συμβουλες οτι οι δουλειες κλεινονται μονο με κονε, αλλα και αυτο μιση αληθεια ειναι. Οι δουλειες κλεινονται με καλο ονομα και μαρκετινγκ, που δεν σημαινει απαραιτητα και κονε. 3. Κανεις μας δεν ειναι ταμμενος μηχανικος, ουτε ανηκουμε σε ταγμα ιπποτων προστατων της Μηχανικης. Αν εχεις ευκαιρια για καλυτερο εισοδημα, αλλαζεις κλαδο 4. Εχουν καλομαθει ολοι οι επιχειρηματιες να βρισκουν στελεχη επιστήμονες με μισθο ενα πιατο φακες 'λογω κρισης'. Αυτη ομως ειναι μονο η μιση αλήθεια. Η αλλη μιση ειναι οτι βρισκουν επειδη καποιοι διατιθενται να δουλεψουν για ενα πιατο φακες. Ωστοσο αυτο το μονοπλευρο παρτι δεν θα κρατησει για πολυ ακομη, μιας και ηδη υπαρχει κενο στην αγορα, και στα επομενα 10 χρονια θα φανει εντονα, οποτε η αγορα θα αυτορυθμιστει. 5. Στη θεση σου πιθανοτατα να επελεγα να καλυψω τις βασικες μου αναγκες στον κλαδο που εχεις την υποδομη (τουρισμος), και τα απογευματα-βραδια να ετρεχα το δικο μου ατομικό γραφειο. Θα μου πεις no life, αλλα αν εχεις καψες να αναδειχθεις μονο ετσι θα κεφαλαιοποιησεις τον κοπο σου. Με εργασια εργατικής ταξης ενω δεν ανηκεις σε αυτη μην εχεις ελπιδες. 6. Συνηθιζεται ο τζουνιορ μηχανικος να ειναι χαμαλης. Αυτο δεν σημαινει οτι αν η επιχειρηση που ηδη εργαζεσαι εχει σοβαρους ανθρωπους ότι αποκλειεται να αναγνωρισουν τον κοπο σου και σταδιακα να σου αναθετουν μεγαλυτερες ευθυνες. Δυστυχώς και ευτυχως, στη χωρα μας υπαρχουν λιγοι σοβαροι ανθρωποι στον κλαδο. 7. Τα στατικα ειναι η πιο υποβαθμισμενη εξειδικευση μηχανικου στη χωρα, πιο υποβαθμισμενη ακομα και απο τις ενεργειακες επιθεωρησεις (απολυτο decadence). Ειναι για πολυ λιγους, αρα εισαι στη χειροτερη δυνατη θεση να διορφωσεις αποψη για το επαγγελμα, εντελως ακαταλληλη θεση για να εχεις ανησυχο πνευμα. Οποτε απομακρυνσου απο αυτη την εξειδικευση στην Ελλαδα οσο εχεις χρονο. Σοβαρες εταιρειες στατικων στη χωρα αγωνιζονται κυριολεκτικα αγκομαχωντας να πληρωθουν 19€ την ανθρωποωρα μικτα. Σε αυτο το ποσο, περιλαμβανεται το κοστος του υπαλληλου σαν εσενα, το κόστος λειτουργιας της εταιρειας, οι αποσβεσεις της και το κερδος του κεφαλαιου της. Αρα τι περιμενεις να δωσουν απο αυτα τα 19 μικτα? Εύχομαι καλη συνέχεια2 points
-
Θεωρώ ότι τα πράγματα είναι απλά αναφορικά με τις επιλογές. Ως μηχανικός, φαντάσου ένα flow chart με τα ακόλουθα: α) Εφ' όσον το κλίμα δεν βοηθάει (για το μισθό πρακτικής τι να πούμε..), ψάχνεις αλλού. Οι περισσότερες εταιρείες με κατασκευές ασχολούνται μιας και οι μελέτες δεν βγάζουν κέρδος. β) Εφ' όσον δεν βρίσκεις αλλού, μένεις εκεί και διαβάζεις κανένα βιβλίο με κατασκευαστικές λεπτομέρειες (σίγουρα σου αρέσει να μετράς σίδερα στη βροχή; ). γ) Εφ' όσον το κλίμα δεν βοηθάει και δεν βρίσκεις αλλού, ψάχνεις για εργασία με σοβαρότερο μισθό σε άλλο αντικείμενο. Πχ, τουριστικά. Πολύ ευκολότερη εργασία απ' αυτή του μηχανικού, χωρίς τόσο στρες, σε κάποιο νησάκι.. χαλαρά. δ) (Εξωτερικό - έπειτα δεν θα θέλεις να δουλέψεις ξανά στην Ελλάδα στον τεχνικό κλάδο σε οτιδήποτε αντικείμενο...) *Ό,τι και να κάνεις, να έχεις απαιτήσεις σοβαρής αμοιβής. Πουλάς τον χρόνο σου, τις γνώσεις σου, την εμπειρία σου. (τα υπογραμμισμένα είναι αλληλένδετα)2 points
-
Να έχεις υπομονή και επιμονή... 3 χρόνια στο επάγγελμα του μηχανικού είναι πολύ λίγα για το ο,τιδήποτε... Όσο για τα 650€, πράγματι είναι πολύ λίγα, αλλά αν έχεις αποφασίσει να μείνεις στην Ελλάδα θα πρέπει μπεις στο κλίμα αναζήτησης νέων ευκαιριών σε άλλους εργοδότες...2 points
-
Και που να δει ο ιδιοκτήτης ότι πρέπει να κάνει και ενισχύσεις !!! Εκεί να δεις γέλια !!!1 point
-
1 point
-
Επειδή σχεδόν όλοι το έχουμε αυτό στο μυαλό μας όταν αναζητούμε εργασία, μακάρι να το τηρούσαμε πολύ περισσότεροι όταν έχουμε απέναντι μας τον υποψήφιο μελλοντικό μας εργοδότη. Ίσως δε θα είχαμε φτάσει σε αυτό το σημείο των εξευτελιστικών μισθών για το επάγγελμά μας, παίζει ρόλο και αυτό, σε επαγελματική εξέλιξη & προσωπική ζωή.1 point
-
@Earl Η απάντηση σου είναι λες και φτιάχτηκε για τους προβληματισμούς που αντιμετωπίζω. Οι γονείς μου έχουν τουριστικό κατάστημα στη Σαντορίνη. Η οικονομική τους κατάσταση είναι πολύ καλή και αν επέλεγα να δουλέψω εκεί θα έπαιρνα τουλάχιστον 1000 ευρώ. Η εμπειρία μου στο συγκεκριμένο κλάδο είναι πολύ μεγάλη γιατί δούλευα ουσιαστικά τα καλοκαίρια εκεί από όταν ήμουν στο Δημοτικό. Ξέρω να στήνω μια τουριστική επιχείρηση, όλη τη διαδικασία και όλες τις "πονηριές" του επαγγελμάτος, αν και όπως λες και εσύ δεν είναι μια ιδιαίτερα δύσκολη δουλειά αν αντιλαμβάνεσαι πως λειτουργεί η οικονομία και η αγορά του τουρισμού. Επέλεξα τον κλάδο γιατί πραγματικά μου άρεσε και με εξιτάρει μέχρι σήμερα η κατασκευή. Ψάχνω για δουλειά αλλού και σχέδον κάθε μέρα στέλνω βιογραφικά , η αγορά εργασίας έχει θέση για έτοιμους μηχανικούς και όχι για ανθρώπους σαν εμένα δυστυχώς. Οι μισθοί που δίνονται είναι ανάλογα των προσόντων, που προσπαθώ να αποκτήσω και δεν τα καταφέρνω μέχρι στιγμής. ήθελα να μην καταλήξω να αλλάξω κλάδο ΚΑΙ προσπαθώ να σταθώ στα πόδια μου οικονομικά. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποιο φανερό μονοπάτι στον κλάδο μου εκτός από το γραφείο που σκέφτηκα και μπήκα στη διαδικασία να ρωτήσω και εδώ. όσο αφορά το εξωτερικό, η ζωή μου καλώς ή κακώς είναι εδώ και η επιλογή να φύγω θα απαιτούσε τεράστια ψυχική δύναμη από εμένα που δεν ξέρω στην παρούσα φάση αν κατέχω. ΥΓ 'Ηδη ξεκίνησα το διάβασμα πάντως :Ρ1 point
-
http://ecopress.gr/?p=24303&fbclid=IwAR2BI5ALZI2n6pYSEUsW1iADvwhlTsmHpEgS8Uy649PXnRyNTMsG3NtgqFg Ελπίζω τουλάχιστον να ανακοινωθεί εγκαίρως το πότε θα ανοίξει και να μη λενε οπως την προηγούμενη φορά σε 15 μέρες , σε 1 μήνα, κτλ και να μας τρελαίνουν.... Αντε να δούμε ...1 point
-
@georgios_m Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Δεν έχω θέμα με το κομμάτι της λάτζας, ακόμα και να μετράω σίδερα σττη βροχή θα με ευχαριστούσε αν σήμαινε να έχω περισσότερη επαφή με το επάγγελμα. Τα έργα είναι σημαντικά αλλά το μοντέλο εργασίας είναι περίεργο με ελάχιστα άτομα που κατέχουν τη "γνώση" και την πρόσβαση στην πληροφορία, και εμένα που είμαι στην καλύτερη χειρίστρια προγραμμάτων με γνώση στατικής. Νομίζω συνολικά ατύχησα που δεν είχα συγγενή μηχανικό να με βάλει κάπως στο νόημα. Ευχαριστώ και πάλι.1 point
-
Όχι μόνο δε χωράει άλλους τέτοιους πολιτικούς μηχανικούς αλλά είναι και ένα μοντέλο εργασίας που φθίνει και μακροπρόθεσμα θα σε απομονώσει και θα σε απομακρύνει χειρότερα από το φυσικό μας αντικείμενο. Το ότι ασχολείσαι με τμήμα μόνο της εργασίας σημαίνει ότι η εταιρεία σου είναι μεγάλη και τα έργα που συμμετέχεις σημαντικότερα. Το ότι έχεις έναν εξειδικευμένο ρόλο και όχι λίγο απ' όλα είναι μάλλον καλό. Απλά ίσως ατύχησες στο να μπεις σε τμήμα μελετών και όχι σε τμήμα διοίκησης εργοταξίου. Σταδιακά μπορεί να γίνει κι αυτό. Όλοι από τη λάντσα ξεκινάνε και συχνά την προαγωγή την επιβάλλει η ανάγκη της εταιρείας και όχι η επιθυμία της. Να ξέρεις όμως ότι τις πιο σοβαρές θέσεις συνήθως τις αναλαμβάνουν οι πιο κοντινοί άνθρωποι του εργοδότη. Πχ τα μυστικά της μόρφωσης του φορέα ο αντίστοιχος διευθυντής μπορεί να τα φυλάει να τα πει στη δική του κόρη.. Πάντως, το να διατηρείς μόνη σου γραφείο θα 'λεγα ότι δεν είναι στόχος αλλά κατάληξη ανάγκης στην περίπτωση που δεν κατάφερες να βρεθείς σε κάποια μεγαλύτερη ομάδα.1 point
-
Οροφής και μικρή ταχύτητα, και αν η ροή αέρα του FCU είναι οριζόντια (προς τα επάνω αν τοποθετηθεί στο δάπεδο), μάλλον ...πρόβλημα. Όσο για την ισχύ μη βασίζεσαι στο τι λέει ο πωλητής, αλλά δες το τεχνικό έντυπο για τη συγκεκριμένη ταχύτητα και θερμοκρασία του νερού. Αν ο γενικός θερμοστάτης της θέρμανσης είναι στο σαλόνι, ρυθμίζεις το θερμοστάτη του FCU λίγο χαμηλότερα.1 point
-
Για κατασεκυαστικους λογους.... Τσεκαρε συνδεσεις δοκου στυλου, στυλου κεφαλοδεσμου κτλ.. Ειναι μπελας... Ξαναλεω...μιλαω για σωστη κατασκευη...οχι για το γκαραζ που κανει ο Χασαν με την ηλεκτροκολληση... Γτ αν ειναι ετσι δεν θελει καν στατικη μελετη...1 point
-
Ταπεινή μου άποψη είναι να αυτονομηθείτε όλοι. Όσο καλή και να είναι μια μελέτη κατανομής θέρμανσης πάντα κάποιοι θα έιναι κερδισμένοι σε βάρος κάποιων άλλων σε περίπτωση που πάτε σε κεντρική θέρμανση αερίου. Η αυτονόμηση σου δίνει την ελευθερία να καις όσο θες, όπως το θες, όταν το θες και να πληρώνεις αντίστοιχα αυτό που κατανάλωσες. Επιλέγεις εσύ πότε θα κάνεις συντήρηση και απο ποιον θα γίνει. Αυτονομία!-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-