Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.016


  2. angusmacgyver

    angusmacgyver

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      181


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.379


  4. Giorgos1987

    Giorgos1987

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      665


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 12/10/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 2.00

    26.393 downloads

    ΣΑΥ και ΦΑΥ σε αρχείο .xls και σε αρχείο .doc
    1 point
  2. δξ τι χωραφι "ξεχασμενο" ειναι αυτο και τι ακριβως ψαχνεις Υποτιθεται οτι ενας πελατης εχει ενα χωραφι, το εχει δηλωσει στο ΕΚ, εχει σχετικα χαρτια, εχει και συμβολαιο. Και πρεπει να σου τα φερει. Εσενα τι σε εβαλε να τρεχεις. Αν τα "εχασε" να πληρωσει να μαθει [που αμα του πεις να πληρωσει...ολα θα τα βρει] καλη συνεχεια
    1 point
  3. Παραθέτω ένα ωραίο βίντεο που βρήκα, αφορά κυρίως όσους δεν είναι πολιτικοί μηχανικοί, αρχιτέκτονες και δεν έχουν εμπειρία από το πως ολοκληρώνονται τέτοιες κατασκευές.
    1 point
  4. Αυτή είναι τροπολογία του ΓΟΚ85 που περιλαμβάνεται στην παρ. 5 του άρθρου 7 του Ν. 2831/2000.
    1 point
  5. Αγαπητέ Zavi, νομίζω πως υπερβάλλεις ολίγον τι Απόκλιση άνω του 2%, δηλ. άνω των 20 εκ. για διάσταση 10.00 μ. (για παλιές οικοδομές, διότι για καινούριες δεν υφίσταται ανοχή), σημαίνει ότι η ζημιά έχει γίνει από τη χάραξη. Όσο σκράπας και να είναι ο εργολάβος, τέτοια απόκλιση είναι εξωπραγματική. Και δεν την έχω συναντήσει στα 35+ χρόνια, παρότι έχω συνεργαστεί με κάθε είδους μαστόρια. Αν είναι να ελεγχθούν οι διαστάσεις πριν τη σκυροδέτηση, ζήτω που καήκαμε.... Η κατακορυφότητα με "μποτιλιαρισμένα" υποστυλώματα δεν μπορεί να ελεγχθεί. Άρα, ή είσαι συνεχώς παρών (επιστασία), ή κάνεις δειγματοληπτικό έλεγχο πριν το "μποτιλιάρισμα", ή επαφίεσαι στη συνέπεια του μάστορα. Τα μαστόρια δεν χρησιμοποιούν μόνο το "ξύλινο @@@@μετρο" αλλά και ζύγι, και μετροταινία, και ειδικά όργανα (οι πιο οργανωμένοι). Από πού προκύπτει η υποχρέωση παρουσίας επιβλέποντα κατά τη σκυροδέτηση? Και πού πρέπει να είναι ο επιβλέπων? Πάνω στην πλάκα, ή να παρατηρεί εκ του μακρόθεν? Για τους παλιούς συναδέλφους που αναφέρεις, επίτρεψέ μου να έχω διαφορετική άποψη, λόγω προσωπικής εμπειρίας αλλά και λόγω αποτελεσμάτων του σεισμού... Το θέμα Α&Υ είναι ίσως το πιο σοβαρό. Δυστυχώς, μαθαίνουμε όταν την πατήσουμε. Και για να κλείσω, θεωρώ ότι η επίβλεψη αφορά σε όλα τα στάδια της κατασκευής. Και δεν υπάρχει χρονόμετρο για την παρουσία/επίσκεψη του επιβλέποντα, καθώς επίσης και για το after construction service... Προσωπικά, αυτά τα τηρώ ευλαβικά. Όχι μόνο για να κοιμάμαι ήσυχος ή για να καλοπιάσω τους πελάτες, αλλά γιατί τα θεωρώ υποχρέωσή μου.
    1 point
  6. Το θέμα είναι ότι δεν προκύπτει από την διατύπωση του εν λόγω εδαφίου του ΝΟΚ όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. Δεν προσμετρά στο Σ.Δ: ιθ. Η επιφάνεια θερμομόνωσης στο σύνολό της εφόσον έχει πάχος άνω των 6 εκατοστών στις κατασκευές νέων κτιρίων. Δεν γράφει πουθενά ότι δεν προσμετρά μόνο αν υπάρχει εξωτερική θερμομόνωση. Και δεν βλέπω το λόγο να μην προσμετρήσει αν πχ η ΜΕΑ τοποθετήσει το μονωτικό στο διάκενο.
    1 point
  7. Κώδικας βασικής πολεοδομικής νομοθεσίας > Μέρος-ΙΙ > Κεφάλαιο-Γ > Αρθρον-107 (Αρθ-10 ΠΔ-2/13-3-81, Αρθ-3 ΠΔ-19/28-8-81) ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ Οικόπεδα τα οποία μέχρι 13-3-81, ημερομηνία δημοσίευσης του ΠΔ/2-3-81 περιλαμβάνονταν στα όρια οικισμών προ του 1923 που καθορίσθηκαν με αποφάσεις νομαρχών, ή πράξεων των Πολεοδομικών Υπηρεσιών, οι οποίες δεν ακυρώθηκαν μεταγενέστερα και ήσαν άρτια και οικοδομήσιμα, με βάση τις διατάξεις που ίσχυαν μέχρι τη 13-3-81, εξακολουθούν να θεωρούνται άρτια και οικοδομούνται σύμφωνα με τους λοιπούς όρους του τμήματος αυτού. >>> >>>> Κώδικας βασικής πολεοδομικής νομοθεσίας > Μέρος-ΙΙ > Κεφάλαιο-Γ > Αρθρον-108 (Αρθ-19 παρ.2 και παρ.3 ΠΔ-2/13-3-81) ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ 1. Ειδικά διατάγματα που αναφέρονται σε οικισμούς οι οποίοι είναι χαρακτηρισμένοι παραδοσιακοί υφιστάμενοι πρίν από το έτος 1923 εξακολουθούν να ισχύουν. 2. Οι όροι δόμησης των προηγούμενων άρθρων του κεφαλαίου αυτού δεν έχουν εφαρμογή σε οικισμούς υφιστάμενους πριν από το έτος 1923 που χαρακτηρίζονται με διατάγματα ως παραδοσιακοί και των οποίων οι όροι δόμησης καθορίζονται με διατάγματα. υπαρχει και αυτη η συζητηση https://www.michanikos.gr/forums/topic/36608-όροι-δόμησης-σε-παραδοσιακούς-οικισμούς/?do=findComment&comment=621343
    1 point
  8. Προφανως ο συνάδελφος εννοει οτι αν δεν χρησιμοποιεις τον Επιβλεποντα με τον τροπο που θα επρεπε, τοτε ο Επιβλεπων δεν εχει κανενα απολυτως λογο να βαραει σκοπέτα εξω απο το οικοπεδο σου περιμενοντας εσενα ποτε θα κτισεις. Καθεται σπιτι του και απολαμβανει την πιο ευκολη αμοιβη Επιβλεψης που ειχε ποτε του. Σου εχει κανει και μια γραπτη ενημερωση να τον καλεσεις για ελεγχο, σου εχει χωσει και 5-6 παλουκια εκει που δε λεμε με γραπτους κανονες ασφαλειας, και εσυ κανε ο,τι καταλαβαινεις. Και ναι, σε τετοια περιπτωση (που σου εχει κανει γραπτή ενημερωση) δεν εχει καμια απολυτως ευθυνη αν δεν τον καλεσεις, οσο κ αν φαινεται απιστευτο. Και ειναι και απολυτως λογικο. Αν ο ιδιωτης δεν σεβεται ο ιδιος τη δαπανη της αμοιβης του Επιβλεποντα, ο Επιβλεπων δεν ειναι Δον Κιχωτης με το ζορι να κατασκηνωσει εξω απο το project. Ξαναλεμε, ο Επιβλεπων δεν ειναι project manager οπως εσφαλμενα πιστευει ο κοσμος. Οι υπηρεσιες project management χρεωνονται πολυ ακριβοτερα, οσο θα πληρωνες μια κατασκευαστικη να σου φτιάξει το εργο, χοντρικα ως ταξη μεγεθους ενα 20-30% του συνολικου κοστους. Ο Επιβλεπων εχει ευθύνη συμβούλου ποιοτητας και συμβουλου ασφαλειας-υγιεινης. Μόνο. Και μόνο. Και τιποτε αλλο. Τελος. Και όποιος γνωριζει τους ορισμους ποιοτητας και Α&Υ καταλαβε. Και ναι, στις προδιαγραφες ποιοτητας ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι συμπεριλμβανονται και οι διαστασεις του εργου. Οποιος δεν γνωριζει, θα το μαθει με τον κακο τρόπο, δυστυχως γι αυτόν. Οποιος θελει κατασκευαστες εργολαβους, τους προσλαμβανει εξτρα, η αγορα ειναι γεματη απο υποψηφιους. Τελος, οποιος θελει την εξασφαλιση ποιοτητας και Α&Υ για το εργο του ΧΩΡΙΣ να πληρωνει κατασκευαστες εργολαβους, καλα θα κανει να ενημερωνει τον Επιβλεποντα του να αναλαβει τις ευθύνες του ΕΓΚΑΙΡΑ.
    1 point
  9. Version 1.0.0

    78 downloads

    Παρουσίαση τάσεων και στοιχείων που θεωρούνται καθοριστικής σημασίας για τις εξελίξεις που θα επέλθουν στον Κατασκευαστικό Τομέα λίαν προσεχώς. Περισσότερα εδώ: https://e-archimedes.gr/component/k2/item/7380-
    1 point
  10. Επειδή μου έτυχε και εμένα, και όπως έχω δει σε πολλούς εδώ μέσα, ρωτήσαμε 100 ανθρώπους (στο HelpDesk της Κτηματολόγιο), και παραθέτω τις 3 δημοφιλέστερες απαντήσεις στην εξής ερώτηση: Τι στο 🤬🤬🤬 κάνω στην περίπτωση που "τα περιμετρικά όρια του DGM_PROP_FINAL δεν ταυτίζεται με τα περιμετρικά όρια του PST_KAEΚ" Παρακάτω θα δείτε περιπτώσεις όπου εμφανίζεται το μήνυμα "Τα περιμετρικά όρια των παρακάτω επιπέδων δεν ταυτίζονται με τα περιμετρικά όρια του PST_KAEK" μή ταύτιση του κοινού ορίου δύο πολυγώνων του ίδιου επιπέδου (1η Περίπτωση) στην ύπαρξη διπλού πολυγώνου για το ίδιο γεωτεμάχιο (2η Περίπτωση) μη ταύτιση της συνολικής επιφάνειας που καλύπτουν όλα τα πολύγωνα του PST_KAEK (12) με εκείνη που σχηματίζεται από όλα τα πολύγωνα του DGM_PROP_FINAL (24) (3η Περίπτωση) Kαι για καλύτερη ποιότητα δείτε τα συνημμένα pdf dgm1.pdf dgm2.pdf
    1 point
  11. Επανέρχομαι με την απάντηση από το HelpDesk για όποιον του τύχει παρόμοια περίπτωση: τις νησίδες τις αντιμετωπίζετε ως εξής: Χρησιμοποιείτε το layer TOPO_PROP μόνο για το εξωτερικό περίγραμμα. Στη συνέχεια περιγράφετε το εξωτερικό όριο του γεωτεμαχίου και το εσωτερικό τμήμα που εξαιρείται με τα layer του υλοποιημένου ορίου ή μη υλοποιημένου (DBOUND_IMPL, DBOUND_UNIMPL), ανάλογα. Στη συνέχεια, στα στοιχεία του πολυγώνου που εμφανίζονται μετά τη θέαση (στάδιο 3), ενημερώστε το εμβαδό που έχει επιστραφεί από το σύστημα με το εμβαδόν του γεωτεμαχίου σας.
    1 point
  12. Παραθέτω την λύση για όποιον τυχόν συναντήσει μελλοντικά τον ίδιο προβληματισμό. Το αρχικό πολύγωνο του δρόμου πρέπει να κλείσει. Ακόμα και αν δεν δίνονται στοιχεία από το Κτηματολόγιο, πρέπει να δημιουργήσετε ένα κλειστό πολύγωνο για τον δρόμο και το αντίστοιχο τελικό πολύγωνο στο DGM_PROP_FINAL. Μόνο έτσι μπορεί να υποβληθεί στο σύστημα.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.