Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.116


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.602


  3. angusmacgyver

    angusmacgyver

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      201


  4. Engineer

    Engineer

    Administrators


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      13.202


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 12/10/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 2.00

    27.060 downloads

    ΣΑΥ και ΦΑΥ σε αρχείο .xls και σε αρχείο .doc
    1 point
  2. δξ τι χωραφι "ξεχασμενο" ειναι αυτο και τι ακριβως ψαχνεις Υποτιθεται οτι ενας πελατης εχει ενα χωραφι, το εχει δηλωσει στο ΕΚ, εχει σχετικα χαρτια, εχει και συμβολαιο. Και πρεπει να σου τα φερει. Εσενα τι σε εβαλε να τρεχεις. Αν τα "εχασε" να πληρωσει να μαθει [που αμα του πεις να πληρωσει...ολα θα τα βρει] καλη συνεχεια
    1 point
  3. Παραθέτω ένα ωραίο βίντεο που βρήκα, αφορά κυρίως όσους δεν είναι πολιτικοί μηχανικοί, αρχιτέκτονες και δεν έχουν εμπειρία από το πως ολοκληρώνονται τέτοιες κατασκευές.
    1 point
  4. Αυτή είναι τροπολογία του ΓΟΚ85 που περιλαμβάνεται στην παρ. 5 του άρθρου 7 του Ν. 2831/2000.
    1 point
  5. Αγαπητέ Zavi, νομίζω πως υπερβάλλεις ολίγον τι Απόκλιση άνω του 2%, δηλ. άνω των 20 εκ. για διάσταση 10.00 μ. (για παλιές οικοδομές, διότι για καινούριες δεν υφίσταται ανοχή), σημαίνει ότι η ζημιά έχει γίνει από τη χάραξη. Όσο σκράπας και να είναι ο εργολάβος, τέτοια απόκλιση είναι εξωπραγματική. Και δεν την έχω συναντήσει στα 35+ χρόνια, παρότι έχω συνεργαστεί με κάθε είδους μαστόρια. Αν είναι να ελεγχθούν οι διαστάσεις πριν τη σκυροδέτηση, ζήτω που καήκαμε.... Η κατακορυφότητα με "μποτιλιαρισμένα" υποστυλώματα δεν μπορεί να ελεγχθεί. Άρα, ή είσαι συνεχώς παρών (επιστασία), ή κάνεις δειγματοληπτικό έλεγχο πριν το "μποτιλιάρισμα", ή επαφίεσαι στη συνέπεια του μάστορα. Τα μαστόρια δεν χρησιμοποιούν μόνο το "ξύλινο @@@@μετρο" αλλά και ζύγι, και μετροταινία, και ειδικά όργανα (οι πιο οργανωμένοι). Από πού προκύπτει η υποχρέωση παρουσίας επιβλέποντα κατά τη σκυροδέτηση? Και πού πρέπει να είναι ο επιβλέπων? Πάνω στην πλάκα, ή να παρατηρεί εκ του μακρόθεν? Για τους παλιούς συναδέλφους που αναφέρεις, επίτρεψέ μου να έχω διαφορετική άποψη, λόγω προσωπικής εμπειρίας αλλά και λόγω αποτελεσμάτων του σεισμού... Το θέμα Α&Υ είναι ίσως το πιο σοβαρό. Δυστυχώς, μαθαίνουμε όταν την πατήσουμε. Και για να κλείσω, θεωρώ ότι η επίβλεψη αφορά σε όλα τα στάδια της κατασκευής. Και δεν υπάρχει χρονόμετρο για την παρουσία/επίσκεψη του επιβλέποντα, καθώς επίσης και για το after construction service... Προσωπικά, αυτά τα τηρώ ευλαβικά. Όχι μόνο για να κοιμάμαι ήσυχος ή για να καλοπιάσω τους πελάτες, αλλά γιατί τα θεωρώ υποχρέωσή μου.
    1 point
  6. Το θέμα είναι ότι δεν προκύπτει από την διατύπωση του εν λόγω εδαφίου του ΝΟΚ όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. Δεν προσμετρά στο Σ.Δ: ιθ. Η επιφάνεια θερμομόνωσης στο σύνολό της εφόσον έχει πάχος άνω των 6 εκατοστών στις κατασκευές νέων κτιρίων. Δεν γράφει πουθενά ότι δεν προσμετρά μόνο αν υπάρχει εξωτερική θερμομόνωση. Και δεν βλέπω το λόγο να μην προσμετρήσει αν πχ η ΜΕΑ τοποθετήσει το μονωτικό στο διάκενο.
    1 point
  7. Κώδικας βασικής πολεοδομικής νομοθεσίας > Μέρος-ΙΙ > Κεφάλαιο-Γ > Αρθρον-107 (Αρθ-10 ΠΔ-2/13-3-81, Αρθ-3 ΠΔ-19/28-8-81) ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ Οικόπεδα τα οποία μέχρι 13-3-81, ημερομηνία δημοσίευσης του ΠΔ/2-3-81 περιλαμβάνονταν στα όρια οικισμών προ του 1923 που καθορίσθηκαν με αποφάσεις νομαρχών, ή πράξεων των Πολεοδομικών Υπηρεσιών, οι οποίες δεν ακυρώθηκαν μεταγενέστερα και ήσαν άρτια και οικοδομήσιμα, με βάση τις διατάξεις που ίσχυαν μέχρι τη 13-3-81, εξακολουθούν να θεωρούνται άρτια και οικοδομούνται σύμφωνα με τους λοιπούς όρους του τμήματος αυτού. >>> >>>> Κώδικας βασικής πολεοδομικής νομοθεσίας > Μέρος-ΙΙ > Κεφάλαιο-Γ > Αρθρον-108 (Αρθ-19 παρ.2 και παρ.3 ΠΔ-2/13-3-81) ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ 1. Ειδικά διατάγματα που αναφέρονται σε οικισμούς οι οποίοι είναι χαρακτηρισμένοι παραδοσιακοί υφιστάμενοι πρίν από το έτος 1923 εξακολουθούν να ισχύουν. 2. Οι όροι δόμησης των προηγούμενων άρθρων του κεφαλαίου αυτού δεν έχουν εφαρμογή σε οικισμούς υφιστάμενους πριν από το έτος 1923 που χαρακτηρίζονται με διατάγματα ως παραδοσιακοί και των οποίων οι όροι δόμησης καθορίζονται με διατάγματα. υπαρχει και αυτη η συζητηση https://www.michanikos.gr/forums/topic/36608-όροι-δόμησης-σε-παραδοσιακούς-οικισμούς/?do=findComment&comment=621343
    1 point
  8. Προφανως ο συνάδελφος εννοει οτι αν δεν χρησιμοποιεις τον Επιβλεποντα με τον τροπο που θα επρεπε, τοτε ο Επιβλεπων δεν εχει κανενα απολυτως λογο να βαραει σκοπέτα εξω απο το οικοπεδο σου περιμενοντας εσενα ποτε θα κτισεις. Καθεται σπιτι του και απολαμβανει την πιο ευκολη αμοιβη Επιβλεψης που ειχε ποτε του. Σου εχει κανει και μια γραπτη ενημερωση να τον καλεσεις για ελεγχο, σου εχει χωσει και 5-6 παλουκια εκει που δε λεμε με γραπτους κανονες ασφαλειας, και εσυ κανε ο,τι καταλαβαινεις. Και ναι, σε τετοια περιπτωση (που σου εχει κανει γραπτή ενημερωση) δεν εχει καμια απολυτως ευθυνη αν δεν τον καλεσεις, οσο κ αν φαινεται απιστευτο. Και ειναι και απολυτως λογικο. Αν ο ιδιωτης δεν σεβεται ο ιδιος τη δαπανη της αμοιβης του Επιβλεποντα, ο Επιβλεπων δεν ειναι Δον Κιχωτης με το ζορι να κατασκηνωσει εξω απο το project. Ξαναλεμε, ο Επιβλεπων δεν ειναι project manager οπως εσφαλμενα πιστευει ο κοσμος. Οι υπηρεσιες project management χρεωνονται πολυ ακριβοτερα, οσο θα πληρωνες μια κατασκευαστικη να σου φτιάξει το εργο, χοντρικα ως ταξη μεγεθους ενα 20-30% του συνολικου κοστους. Ο Επιβλεπων εχει ευθύνη συμβούλου ποιοτητας και συμβουλου ασφαλειας-υγιεινης. Μόνο. Και μόνο. Και τιποτε αλλο. Τελος. Και όποιος γνωριζει τους ορισμους ποιοτητας και Α&Υ καταλαβε. Και ναι, στις προδιαγραφες ποιοτητας ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι συμπεριλμβανονται και οι διαστασεις του εργου. Οποιος δεν γνωριζει, θα το μαθει με τον κακο τρόπο, δυστυχως γι αυτόν. Οποιος θελει κατασκευαστες εργολαβους, τους προσλαμβανει εξτρα, η αγορα ειναι γεματη απο υποψηφιους. Τελος, οποιος θελει την εξασφαλιση ποιοτητας και Α&Υ για το εργο του ΧΩΡΙΣ να πληρωνει κατασκευαστες εργολαβους, καλα θα κανει να ενημερωνει τον Επιβλεποντα του να αναλαβει τις ευθύνες του ΕΓΚΑΙΡΑ.
    1 point
  9. Version 1.0.0

    79 downloads

    Παρουσίαση τάσεων και στοιχείων που θεωρούνται καθοριστικής σημασίας για τις εξελίξεις που θα επέλθουν στον Κατασκευαστικό Τομέα λίαν προσεχώς. Περισσότερα εδώ: https://e-archimedes.gr/component/k2/item/7380-
    1 point
  10. Επειδή μου έτυχε και εμένα, και όπως έχω δει σε πολλούς εδώ μέσα, ρωτήσαμε 100 ανθρώπους (στο HelpDesk της Κτηματολόγιο), και παραθέτω τις 3 δημοφιλέστερες απαντήσεις στην εξής ερώτηση: Τι στο 🤬🤬🤬 κάνω στην περίπτωση που "τα περιμετρικά όρια του DGM_PROP_FINAL δεν ταυτίζεται με τα περιμετρικά όρια του PST_KAEΚ" Παρακάτω θα δείτε περιπτώσεις όπου εμφανίζεται το μήνυμα "Τα περιμετρικά όρια των παρακάτω επιπέδων δεν ταυτίζονται με τα περιμετρικά όρια του PST_KAEK" μή ταύτιση του κοινού ορίου δύο πολυγώνων του ίδιου επιπέδου (1η Περίπτωση) στην ύπαρξη διπλού πολυγώνου για το ίδιο γεωτεμάχιο (2η Περίπτωση) μη ταύτιση της συνολικής επιφάνειας που καλύπτουν όλα τα πολύγωνα του PST_KAEK (12) με εκείνη που σχηματίζεται από όλα τα πολύγωνα του DGM_PROP_FINAL (24) (3η Περίπτωση) Kαι για καλύτερη ποιότητα δείτε τα συνημμένα pdf dgm1.pdf dgm2.pdf
    1 point
  11. Επανέρχομαι με την απάντηση από το HelpDesk για όποιον του τύχει παρόμοια περίπτωση: τις νησίδες τις αντιμετωπίζετε ως εξής: Χρησιμοποιείτε το layer TOPO_PROP μόνο για το εξωτερικό περίγραμμα. Στη συνέχεια περιγράφετε το εξωτερικό όριο του γεωτεμαχίου και το εσωτερικό τμήμα που εξαιρείται με τα layer του υλοποιημένου ορίου ή μη υλοποιημένου (DBOUND_IMPL, DBOUND_UNIMPL), ανάλογα. Στη συνέχεια, στα στοιχεία του πολυγώνου που εμφανίζονται μετά τη θέαση (στάδιο 3), ενημερώστε το εμβαδό που έχει επιστραφεί από το σύστημα με το εμβαδόν του γεωτεμαχίου σας.
    1 point
  12. Παραθέτω την λύση για όποιον τυχόν συναντήσει μελλοντικά τον ίδιο προβληματισμό. Το αρχικό πολύγωνο του δρόμου πρέπει να κλείσει. Ακόμα και αν δεν δίνονται στοιχεία από το Κτηματολόγιο, πρέπει να δημιουργήσετε ένα κλειστό πολύγωνο για τον δρόμο και το αντίστοιχο τελικό πολύγωνο στο DGM_PROP_FINAL. Μόνο έτσι μπορεί να υποβληθεί στο σύστημα.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.