Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      18.018


  2. maneni

    maneni

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.673


  3. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      11.775


  4. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.602


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 15/10/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Δηλαδή τι γίνεται; Νοστάλγησαν εκείνα τα παρανοϊκά ποσά που έφταναν εισφορές 3.000 το εξάμηνο και ένας Θεός ξέρει πως πληρώθηκαν όλα αυτά τα χρόνια μέσα στην απόλυτη ύφεση και ανεργία του κλάδου; Από εκείνες τις κλάσεις του ΤΣΜΕΔΕ που μάλιστα με τον μνημονιακό νόμο του 2011 αυξήθηκαν αντί να μειωθούν (η απόλυτη παράνοια). Άντε και φτιάχνουν τις κλάσεις, τι ακριβώς θα αλλάξει για τον μέσο μηχανικό; Άντε και βρίσκονται με το ζόρι χρήματα και πληρώνονται (αν αυξηθούν οι εισφορές) θα εγγυηθούν συντάξεις προ κρίσης εποχής ή θα πάμε πάλι σε συντάξεις χαρτζιλίκια για να γεμίζουμε τα ταμεία για ένα ακόμα "πλιάτσικο" ( βλ. ανακεφαλαιοποιήσεις σε άπατο πηγάδι ---τις μετοχές της αττικής που εξαερώθηκαν)
    2 points
  2. Απ' όσο ξέρω, μέχρι σήμερα όχι, τίποτα δεν είναι οριστικό (είτε ως κλάσεις είτε όχι, απλά ότι με πάρα πολύ μεγάλη πιθανότητα θα αποσυνδεθεί από το εισόδημα --αν και δεν έχει κριθεί αντισυνταγματική η σύνδεση αυτή). Όταν θα βγει ως νομοσχέδιο (έχουν πει μέχρι τέλος χρόνου) τότε μόνο θα μπορέσουμε να συζητήσουμε με πραγματικά δεδομένα τι αποτέλεσμα θα έχουμε. Με μια αναζήτηση στο διαδίκτυο υπάρχουν διάφορες εκδοχές ... με δύο κλάσεις και μία επιπλέον προαιρετική .... με κλάσεις γενικότερα ... χωρίς να καθορίζεται αν σίγουρα η επιλογή της κλάσης θα είναι του ασφαλισμένου ... όπως επίσης χωρίς να δίνονται ακόμη στοιχεία για τον τρόπο καθορισμού των κλάσεων ... και του αποτελέσματός της ... Προσωπικά θα περιμένω το νομοσχέδιο ... καθότι τώρα είναι η περίοδος που για το θέμα αυτό ... ρίχνουν διάφορα στο φιλοθεάμων κοινό...
    2 points
  3. Μέχρι τώρα όλο παράπονα και αναθεματισμούς ακούγαμε για τον κατρούγκαλο. Λες και όλοι έχουν κέρδη από 20000 και πάνω. Τώρα ξανακούμε για κλάσεις πάλι. Εγώ θυμάμαι ότι με το παλιό σύστημα θα πλήρωνα τώρα περί τα 9000 το χρόνο. Δεν θέλω να σκέφτομαι ούτε στο ελάχιστο ότι θα ξαναπάμε σε παρόμοιο σύστημα. Αλλοιώς θα είναι σειρά μου να βρίσω (και όχι μονο......).
    2 points
  4. δεν μπορεί να δημιουργήσει 2 κτίρια καθώς δεν προβλέπεται 1 ΠΕΑ για 2 διαφορετικά κτίρια. Δημιουργεί 2 ζώνες στο ίδιο κτίριο. Ωστόσο ισχύει ότι σε κάθε ζώνη μπορείς να ορίσεις διφορετική χρήση. Να συμφωνήσουμε όλοι ότι προβλέπεται (σαν επιλογή) να εκδώσεις 1 ΠΕΑ για κάθε κτιριακή μονάδα. Οπότε εδώ μπορούμε να εκδώσουμε 2 ΠΕΑ. Τώρα για την έκδοση 1 ΠΕΑ σε κτίριο με μεικτές χρήσεις έχουμε (ΤΟΤΤΕ 20701-1, παρ 2,1): "Όταν ένα κτήριο είναι μεικτής χρήσης, δηλαδή διαθέτει περισσότερα από ένα τμήματα που ανήκουν σε διαφορετικές βασικές κατηγορίες κύριας χρήσης (σύμφωνα με την παράγραφο 1.5), τότε κάθε τμήμα από αυτά εξετάζεται μεμονωμένα και αντίστοιχα, εκδίδεται πιστοποιητικό ενεργειακής απόδοσης για κάθε βασική κατηγορία κύριας χρήσης του κτηρίου ξεχωριστά."
    2 points
  5. https://www.aegeanews.gr/news/en-dodekaniso/293475/paremvasi-tee-dodekanisou-sto-ypen-gia-paratasi-prothesmias-anartisis-dikaiologitikon-kai-schedion-tou-n-4178-2013/
    1 point
  6. οι πρό του 1993 ασφαλισμένοι του τσμεδε πλήρωναν φυσιολογικές εισφορές για το ύψος της σύνταξης που θα έπαιρναν στο τέλος, οι μετά του 93 πλήρωναν υπερβολικά υψηλές. με τον νόμο κατρούγκαλου αναλογικά πληρώνεις πολλά για την σύνταξη που θα έπαιρνες. Μπορεί να ήταν χαμηλές οι εισφορές αλλά για 1000 ευρώ σύνταξη ήταν στην ουσία πολύ υψηλές. Μέχρι στιγμής το μόνο σύστημα που έχουμε δει τι συντάξεις έδινε είναι το σύστημα για τους προ του 93, όλα τα άλλα ήταν λόγια στον αέρα.
    1 point
  7. Αναμονή, δε νομίζω να σε αργήσουν πολύ ακόμα.
    1 point
  8. Το λεβητοστάσιο αναφέρεται στην Π.ΣΟ.Ι ως κοινόχρηστος χώρος, οπότε θα κάνεις ξεχωριστή δήλωση για όλες τις αυθαιρεσίες που υπάρχουν σε κοινόχρηστους χώρους κτιρίου και οικοπέδου.
    1 point
  9. Καλά οι "γλωσσοπλάστες" όπως θέλουν θα το παρουσιάσουν. Βασικό για πολλούς από εμάς είναι να μην πάμε σε εκείνα τα πέτρινα χρόνια των υπέρογκων εισφορών του ΤΣΜΕΔΕ. Αυτό έχουμε στο νου μας και γι αυτό ανησυχούμε.
    1 point
  10. @Pavlos33 θα έχει την δυνατότητα να επιλέγει την κλάση ανάλογα με τις οικονομικές του δυνατότητες. υποθέσεις κάνουμε γιατί όπως λέει και ο @georgegaleos θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε το νέο ασφαλιστικό,
    1 point
  11. Πέστε τα βρε συνάδελφοι......
    1 point
  12. δεν υπάρχει καμιά περίπτωση ακύρωσης δηλώσεων λόγω μη έγκαιρης ανάρτησης των δικαιολογητικών Αρκεί να σκεφτείς ότι όλοι οι νόμοι αυθαιρέτων σου επέτρεπαν να "κλείσεις" τη δήλωση, να δώσεις τη βεβαίωση μεταβίβασης και να προχωρήσει η σύνταξη συμβολαίων. Αν λοιπόν οι δηλώσεις ακυρώνονταν (όπως φοβάσαι) θα έπρεπε να ανακληθούν και συμβόλαια μεταβίβασης. Πράγμα αδύνατο. Όσο για την υποβολή των δικαιολογητικών μέχρι την 3-11-19 των δηλώσεων του Ν 4178/13 ισχύει ότι αν τυχόν δεν τα υποβάλλεις μέχρι τότε - ο ιδιοκτήτης υποχρεούται να την μεταφέρει στον 4495/17 (με πιθανή συνέπεια να σε κυνηγάει !)
    1 point
  13. Το διάβασα αλλά εσύ δεν διάβασες αυτό που σε είπα. Αντι για εσένα το διάβασε ο Παύλος και σου το παρέθεσε...
    1 point
  14. Σε περίπτωση καταγγελίας όμως στην πολεοδομία να περιμένεις κ δική του αντίδραση. Είσαι σίγουρος ότι το δικό σου διαμέρισμα είναι καθαρό από αυθαιρεσίες? Σε τέτοιες περιπτώσεις την πληρώνουν όλοι οι ένοικοι της πολυκατοικίας. Κλείσιμο ημιυπαίθριων, ηλιακοί στην ταράτσα, καμινάδες, σκέπαστρα κ πολλά άλλα είναι αυθαιρεσίες που μπορεί να εντοπιστούν.
    1 point
  15. ομως, εχεις προσκομισει στην συμβολαιογραφο, βεβαιωση τακτοποίησης αλλαγης χρησης απο αποθηκη σε κυριας χρησης. αρα απαιτειται ΠΕΑ Για να εξαιρεθεί την υποχρέωσης έκδοσης μια αποθήκη θα πρέπει να πληρούνται όλα τα παρακάτω: Ο χώρος θα πρέπει να είναι χαρακτηρισμένος στην άδεια σαν αποθήκη. Στην κάτοψη της πολεοδομίας να αναγράφεται η χρήση αποθήκη Οι τίτλοι ιδιοκτησίας του ακινήτου να γράφουν αποθήκη Δεν θα πρέπει να έχει γίνει αλλαγή χρήσης στο ακίνητο από αποθήκη σε χώρο κυρίας χρήσης Αν πληρούνται όλα τα παραπάνω δεν απαιτείται η έκδοση ΠΕΑ στον συγκεκριμένο χώρο. πηγή: BUILDINGCERT
    1 point
  16. Επειδή : 1. Δεν υπάρχει χρήση : "κατάστημα και κατοικία" μαζί. 2. Δεν μπορεί να διαιρεθεί σε ζώνες γιατί δεν μπορεί να ισχυρισθεί κανείς ότι η μία χρήση είναι συμπληρωματική ή αναγκαία για την λειτουργία της άλλης, όπως πχ χώροι γραφείων σε κλινική. Το ακίνητο θα είναι ή κατάστημα ή κατοικία και εν προκειμένω κατοικία. 3. Υπάρχει εσωτερική επικοινωνία μεταξύ των δύο, άρα αποκλείω τα δύο ΠΕΑ. 4. Το ακίνητο θα ενοικιασθεί σαν ένας ενιαίος χώρος με χρήση κατοικία. Γι' αυτό και με βάση τις παρ 2.1., 2.3 και 3.2 της ΤΟΤΕΕ-1/2017, θα πρότεινα την έκδοση ενός ΠΕΑ με 1 ζώνη (κατοικία), όπως θα είναι δηλαδή και στην πραγματικότητα.
    1 point
  17. Επίσης να συμπληρώσω τώρα που ξαναδιάβασα την αρχική ερώτηση βλέπω ότι ο ιδιοκτήτης θέλει να το μισθώσει σαν κατοικία. Αν η χρήση του παλιού καταστήματος είναι τώρα κατοικία τότε δεν μιλάμε πλέον για 2 χρήσεις. Βγαίνει κανονικά ένα ΠΕΑ σαν κατοικία. Εννοώ δεν μας πειράζει που από έξω φαίνεται μαγαζί. Έτσι όπως το περιγράφεις μάλλον παλιότερα υπήρχε το μαγαζί κ πλέον αποφάσισε να το κάνει κατοικία κ το ένωσε με την διπλανή κατοικία. Εμείς καταγράφουμε τη χρήση που βλέπουμε.
    1 point
  18. Σωστός @maneni (+1) Και για να γίνει κατανοητό απο όλους μας, η συνέχεια της προηγούμενης παραγράφου (2.1) που παραθέτει ο @maneni έχει ως εξής : Για παράδειγμα, σε κτήριο κατοικιών με ισόγειο κατάστημα θα πρέπει να εξετασθούν ξεχωριστά το κατάστημα και το τμήμα με τις κατοικίες. Θα πρέπει δηλαδή να εκδοθούν κατ' ελάχιστον δύο Π.Ε.Α., ένα για το κατάστημα και ένα για τις κατοικίες, (είτε σε μεμονωμένες πιστοποιήσεις οριζόντιων ιδιοκτησιών είτε σε κοινή πιστοποίηση ολόκληρου του κτηρίου, σύμφωνα με τον ν. 4122/2013 για την Ενεργειακή Απόδοση Κτιρίων).
    1 point
  19. Μήνυση για κακοποίηση της Ελληνικής γλώσσας . Άνθρωποι που υποτίθεται ότι μας κυβερνούν , δεν μπορούν να συντάξουν κείμενο δέκα σειρών!!
    1 point
  20. ένα ακόμη δείγμα ακραίου λαϊκισμού από αμόρφωτους που (δυστυχώς) μας εκπροσωπούν στη βουλή πολύ σημασία δώσαμε στα ζωντόβολα ...
    1 point
  21. Ναι, δεν υπάρχει περιορισμός εκτός από διατάξεις που παραπέμπουν στη σύγκριση με μεγέθη Ο.Α όπως για παράδειγμα αυτό που αναφέρει για αποκλίσεις μήκους πλευρών περιγράμματος κτιρίου και επιφάνειας έως και 5%.
    1 point
  22. Καλημέρα, α) Πρώτα θα τοποθετούσα τα υποστυλώματα και τις δοκούς μου. Έπειτα θα παρήγαγα τους ορόφους. Εκεί που έχω τοίχωμα στο 0, θα άλλαζα τις παραμέτρους της δοκού σε τοίχωμα υπογείου. Θα παρήγαγα τη θεμελίωση (πχ εσχάρα). Θα επαλήθευα πως το FESPA αυτόματα έχει μετατρέψει τη πεδιλοδοκό κάτω από το τοίχωμα σε πεδιλοδοκός/τοίχωμα υπογείου. Θα τροποποιούσα τα ύψη όπου έπρεπε. β) Το τοίχωμα όμως θα ενώνεται με τη δοκό της ανωδομής παράλληλα σε αυτό (εφόσον υπάρχει). Το FESPA όμως δεν μπορεί να ορίσει ταυτόχρονα δοκό-τοίχωμα υπογείου (πχ πάχους 250mm) και δοκό-γενικό μέλος (πχ 350mm) γιατί θα βρίσκονται στο ίδιο σημείο. Βάση του manual, οι δοκοί που περνάνε μέσα από τα τοιχώματα είναι δεσμικές, δηλαδή έχουν πολύ μεγάλη καμπτική και στρεπτική ροπή αδράνειας και χρησιμεύουν για την ακριβή προσομοίωση της σύνδεσης τοιχωμάτων ανωδομής με τις δοκούς - δεν διαστασιολογούνται. "Λογικά" η διαδικασία που ανέφερα παραπάνω είναι παρόμοια με την τοποθέτηση τοιχώματος και δεσμικής δοκού που να περνάει μέσα απ' το τοίχωμα. Όμως αυτή η δοκός θα μπορεί να έχει διαφορετικό πάχος και να επαληθευτεί η ύπαρξή της στο 3D μοντέλο. (δες το 3D μοντέλο με τα τοιχώματα στο μήνυμα παραπάνω) Επομένως, καλό θα ήταν να τοποθετήσεις ξεχωριστά το επιπλέον ίδιο βάρος της δοκού επάνω απ' το τοίχωμα αν δεν βάλεις δεσμική δοκό-γενικό μέλος. Τέλος, δες στο manual του FESPA (pdf) cl. 4.1.2.4 που περιγράφει τα τοιχώματα υπογείου. Αφού πέρασα λίγη ώρα με ένα demo που έχω, κατάλαβα πως είναι πολύ καλύτερα τώρα που χρησιμοποιώ άλλο λογισμικό και στήνω το μοντέλο μου από το 0 και έχω τον απόλυτο έλεγχο στο τι κάνω και κυρίως βλέπω όλα τα μέλη. Επίσης, στο FESPA είναι δύσκολο να διαβαστούν τα διαγράμματα και το 3D μοντέλο καλό θα ήταν να γίνει πιο εύχρηστο... Ελπίζω να βοήθησα.
    1 point
  23. Κάποια στιγμή (παλιά) είχα και εγώ τον "Εθνικός Όψεως" αυτόν που είχαμε όλοι ανοίξει ως μηχανικοί, αλλά η τράπεζα από μόνη πριν κάποια χρόνια (7-8 χρόνια μπορεί να είναι και περισσότερα) τον μετέτρεψε σε "Τρεχούμενος Επαγγελματικός Plus". (ο οποίος απ' ότι είδα δεν έχει τέτοιες χρεώσεις τήρησης του λογαριασμού). Τότε είχα ρωτήσει και στην Τράπεζα και στο ΤΕΕ αν υπάρχει πρόβλημα και μου είπαν ότι δεν υπάρχει θέμα. Μάλιστα συνάδελφοι μηχανικοί έχουν αυτόν τον λογαριασμό (όπως δηλαδή τον μετέτρεψε η ίδια η τράπεζα) και δεν έχουν κάποιο θέμα, όπως κι εγώ δεν είδα να μου δημιουργείται κάποιο θέμα. Μάλιστα είχαν στείλει και επιστολή με το παρακάτω αλλά δεν την έχω κρατήσει απλά είχα κρατήσει το κείμενο που έγραφε και μάλιστα αφορούσε μόνο δικαιούχους φυσικά πρόσωπα (και όχι Ν.Π.): "Ο υφιστάμενος στην Τράπεζά μας λογαριασμός σας, στον οποίο κατατίθενται οι αμοιβές μελέτης και επίβλεψης, έχει μετατραπεί σε τρεχούμενο της μορφής "Επαγγελματικός Plus", με τον οποίο σας παρέχεται μια σειρά από προνόμια και ειδικές εξυπηρετήσεις." Επικοινώνησε με την τράπεζα μήπως τον αλλάξεις ή τον κλείσεις και ανοίξεις αυτόν τον "Τρεχούμενο Επαγγελματικό Plus"
    1 point
  24. Ήρθε SMS απο την Εθνική που λέει: Μήπως τα παραπάνω είναι κατά παράβαση της σύμβασης που έχει η τράπεζα με το ΤΕΕ; Θεωρητικά είμαστε υποχρεωμένοι να διατηρούμε όψεως μηχανικού στην ΕΤΕ για να πληρώνονται οι εντολές πληρωμής μέσω του συστήματος αμοιβών. Ωραίο χαράτσι!
    1 point
  25. Σχετική πλειοψηφία είναι εκείνη, που αναδεικνύει την υποψηφιότητα, που συγκέντρωσε το μεγαλύτερο ποσοστό από όλες τις άλλες, χωρίς να κερδίσει όμως το ήμισυ πλέον ενός των ψηφισάντων μελών. Αυτό συμβαίνει, όταν οι ψηφοφόροι δύνανται να διαλέξουν μεταξύ τριών τουλάχιστον επιλογών, από τις οποίες καμιά δεν ξεπέρασε τις μισές ψήφους. Τυπικά παραδείγματα είναι οι εκλογές (προεδρικές, βουλευτικές, αυτοδιοικητικές, σωματειακές κ.τ.λ.) Απόλυτος πλειοψηφία: Απόλυτος πλειοψηφία επί των παρόντων μελών, είναι εκείνη που συμπληρώνει το ήμισυ πλέον ενός των μελών, που ήσαν παρόντες στη ψηφοφορία. Επομένως, ο ελάχιστος απαιτούμενος αριθμός ψήφων δεν είναι σταθερός, αλλά κυμαινόμενος και εξαρτώμενος από την αποχή των μελών. Συχνά, για να θεωρηθεί έγκυρο το αποτέλεσμα μιας ψηφοφορίας, τίθεται ένας ελάχιστος αριθμός παρόντων μελών (απαρτία), κάτω από το οποίο δεν διεξάγεται η διαδικασία ψηφοφορίας. Επομένως, σε αυτή τη περίπτωση, ο απαιτούμενος αριθμός ψήφων είναι κάτω φραγμένος. Στο Ελληνικό Σύνταγμα προβλέπεται σαν κάτω φράγμα το ένα τέταρτο του συνόλου των Ελλήνων βουλευτών (75/300). Απόλυτος πλειοψηφία επί του συνόλου των μελών απαιτείται σε σημαντικές περιπτώσεις, όπου, σε αντίθεση με την επί των παρόντων πλειοψηφία, απαιτείται το ήμισυ πλέον ενός του όλου αριθμού των μελών. Και σε αυτή την περίπτωση, ο ελάχιστος απαιτούμενος αριθμός ψήφων είναι σταθερά ορισμένος, ανεξαρτήτως του ποσοστού αποχής των μελών. Ιδιάζουσα πλειοψηφία ή Ενισχυμένη πλειοψηφία απαιτείται σε εξαιρετικά σημαντικές περιπτώσεις, όπου απαιτούνται πολύ περισσότερες από τις μισές ψήφους των βουλευτών, ή εκλογέων. Σε αυτή την περίπτωση, ο ελάχιστος απαιτούμενος αριθμός ψήφων είναι σταθερά ορισμένος, ανεξαρτήτως του ποσοστού αποχής των μελών. Στο Ελληνικό Σύνταγμα προβλέπονται περιπτώσεις ενισχυμένης πλειοψηφίας των τριών πέμπτων (3/5=60%) ή των δύο τρίτων (2/3=66,7%) των ψήφων του όλου αριθμού των βουλευτών. Ομοφωνία είναι μια ιδιαίτερη υποπερίπτωση της ιδιάζουσας πλειοψηφίας, στην οποία απαιτείται το σύνολο (το 100%) των μελών να συμφωνήσει σε μια απόφαση. Αν ένα ή περισσότερα μέλη διαφοροποιηθούν από τα υπόλοιπα, λέγεται, ότι ασκούν το δικαίωμα της αρνησικυρίας (βέτο - veto). Διπλή πλειοψηφία προβλέπεται από ορισμένα όργανα, τα οποία συγκροτούνται σε δύο ανεξάρτητα εκλογικά σώματα, τα οποία οφείλουν να υπερψηφίσουν αμφότερα μια πρόταση, ώστε να ισχύσει τελικά. Κάθε σώμα ενδέχεται να έχει διαφορετικό κριτήριο πλειοψηφίας, όπως αυτά που παρουσιάστηκαν παραπάνω. Για ολα τα υπολοιπα που ανεφερες, έκανα εξ αρχής ρητή παραπομπή στο αρθρο 127 με βαση το οποιο εξειδικευονται οι περαιτερω ενεργειες για όσα ειχε ρωτησει ο GeorgiosPap
    1 point
  26. Δύσκολη πολύ περίπτωση... Το πρόβλημα είναι εδώ, κατά πόσο επαγγελματίες συναδέλφους θα συναντήσεις. Εξηγούμαι: κάποιος συνάδελφος, μπορεί να φάει 2 ημέρες αποτύπωσης, ομόρων, ήδη περιφραγμένων και κυρίως αγροτικών δρόμων που είναι μέσα στη πλάκα που ανήκει το γεωτεμάχιο, αλλά ΚΑΙ όσους άλλους αγροτικούς δρόμους μπορείς περισσότερους. Εφόσον έχεις πολλούς αγροτικούς δρόμους αποτυπωμένους, θα σχεδιάσεις τη διανομή (κι ας μην έχεις ορόσημα) εστω αυθαίρετα. Θα κολλήσεις τη διανομή που σχεδίασες, έτσι ώστε να κάθετε οσο το δυνατόν καλυτερα με τους περισσότερους δρόμους που εχεις ηδη αποτυπώσει. Φυσικα θα ελεγξεις τυχόν γεωτεμάχια που εχουν περιφραχθεί, που τυχαινει να'ναι αποθήκες, σπίτια αν υπάρχουν κτλ. Να ξέρεις, πως αυτή ειναι η άποψη μου. Δεν λειτουργούν όλοι οι συνάδελφοι έτσι. Αυτό λέγεται προσαρμογή. Αλλος συνάδελφος, δε κάνει τόση δουλειά. Αλλος κάνει μια ψηφιοποίηση στο περίπου τα ορόσημα απο το χάρτη και οριοθετεί. Επίσης, να ξέρεις πως σε τέτοιες περιπτώσεις θα συναντήσεις αντιδράσεις. Διότι εάν σε μια περιοχή δεν δραστηριοποιείται τοπογράφος (λογω ελλειψης στοιχείων, ή όποιος δουλευει εκεί τα μπαλαμουτιάζει) αλλαγές που έρχονται, δεν πολυαρέσουν στους αγρότες. Πάντως και απο προσωπική περίπτωση παρόμοια στο γραφείο, έχουμε κερδίσει διαμάχη σε δικαστήριο, παρουσιάζοντας το τρόπο αυτό εργασίας μας. Διότι όταν ο Χ,Ψ δεί πως το ένα γραφέιο αποτύπωσε 10 αγροτικές οδούς και 200 σημεία λεπτομερειών και το άλλο γραφείο το 1/10 το συμπερασμα βγαίνει εύκολα. Μια σημαντική λεπτομέρεια ομως. Η παραπανω δουλεια Δ Ε Ν πληρώνεται. Θα πληρωθείς για ένα κανονικό τοπογραφικό, απλώς θα'σαι σίγουρη για τη δουλειά σου και θα έχεις αρχείο για να κάνεις ευκολότερα τις επόμενες δουλειές που θα προκύψουν εκεί. Θελω να πω, πως η δουλειά, θα πληρωθεί με το καιρό... Ποτέ δε χάνεις αν έχεις ένα αρχείο μεγάλο μιας περιοχής. Ας ακούσουμε και τους υπόλοιπους συναδέλφους όμως.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.