Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.116


  2. maneni

    maneni

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.673


  3. melissa

    melissa

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      582


  4. jedi.Yannis

    jedi.Yannis

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.465


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 18/10/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 1.0.0

    571 downloads

    Άτλας με τεχνικά χαρακτηριστικά σε πάρα πολλά είδη ξυλείας - ποικιλίες. Αντοχές, υφές, μηχανικά, ενεργειακά, κλπ
    2 points
  2. η γνωστοποιηση της οδευσης των σωληνωσεων του αυτονομούμενου, δεν ειναι τυπικη διαδικασια, αλλά ειναι υποχρεωτικη ωστε να γνωριζουν οι υπολοιποι τον τροπο οδευσης [ Α 127 παρ. 7] αλλα και να δικαιουνται να εχουν αντιρησεις και να αντιπροτεινουν διαφορετικη οδευση. Δεν εξηγηθηκε επαρκως, γιατι αυτα τα μαυρα φιδια στους τοιχους και στα κλιμακοστασια, έπρεπε να μπουνε εκει ή αν υπηρχε δυνατοτητα διαφορετικης οδευσης...ωστε να μην γινει αυτο το χάλι... και γιατι δεν διαμαρτυρηθηκε κανενας κατα την εναρξη των σχετικων εργασιων..
    2 points
  3. Υπάρχει ειδικο ΄ΚΑΔ για παροχή συμβουλών αλλά υποθέτω έχεις κάποιο γενικό ΚΑΔ για παροχές υπηρσίας Μηχ/γου μηχανικου που σε καλύπτει. Δηλώνουμε τα ΚΑΔ που αντιστοιχούν στα άσοδα που αποκτούμε συνήθως. Αν νομίζεις ότι οι αμοιβές συμβούλου έχουν σεβαστό ποσοτστό τότε καλό είναι να το δηλώσεις. Διαφορετικά δεν έχει νόημα να προσθέτουμε ΚΑΔ για κάθε τι που μπορεί να μας προκύψει κάποια (ή κάποιοες φορές).
    2 points
  4. Να σου πω καταρχήν καταγγελία στην πολεοδομία μην κάνεις. Αν κάνεις η πολεοδομία ελέγχει όλο το ακίνητο και οχι μόνο τη σωλήνα που φαίνεται. Οπότε θα μπορούσες αν είσαι σίγουρος εσύ και κάποιος γείτονας πιθανόν που έχετε κάποια φιλική σχέση οτι, δεν έχετε καμία αυθαιρεσία.
    2 points
  5. 8.930 downloads

    Υπόδειγμα μελέτης παθητικής πυροπροστασίας κατοικίας
    1 point
  6. 10.730 downloads

    Υπόδειγμα ΣΔΑ για έκδοση άδειας δόμησης
    1 point
  7. 1 point
  8. Εκδίδετε "χθες" παραστατικά και του τα αποστέλνετε με συστημένο φάκελο ή courier. Σε 15 ημέρες πρώτο εξώδικο. Σε 30 το δευτερο και σε 45 έκδοση διαταγής πληρωμής. Επειδή έχει προφανώς ακίνητο στο όνομά του, μια και έχει υπαχθεί στο ΕΚΟ, θα σας πληρώσει με το πρώτο εξώδικο (κοστος επίδοσης 70 ευρώ + 30-50 ευρώ η σύνταξη από δικηγόρο). Αν φτάσετε στο δεύτερο, τότε έχει αποφασίσει να μη σας πληρώσει, οπότε υπολογίστε το κόστος των 2 εξωδίκων + 350 ως 500 ευρω για την έκδοση της διαταγής πληρωμής + το ΦΠΑ που θα έχετε καταβάλει μέχρι τοτε + 60-80 ευρώ για κάθε παράσταση δικηγόρου σε περίπτωση που το συνεχίσει με αιτήσεις ανακοπής/αναστολης εκτέλεσης. Αν δε σας πληρώσει με το πρώτο εξώδικο θα τελεσιδικησει σε 2-3 χρόνια και θα πληρωθείτε και τα έξοδα και τους τόκους μέχρι τότε. Υ.Γ.: Αν εξαιρείστε από λήψη/απόδοση ΦΠΑ η έχετε υπαχθεί στο άρθρο 39 για καταβολή ΦΠΑ κατά τη στιγμή που τον εισπράττετε, τότε θα σας κοστίσει ακομη λιγότερο.
    1 point
  9. Το ότι η βεβαίωση νομιμότητας μηχανικού μπορεί στις ανωτέρω περιπτώσεις να μην συνοδεύεται από το τοπογραφικό διάγραμμα δε σημαίνει ότι το τοπογραφικό δεν θα χρειαστεί για την πράξη. Υπάρχει και μια δήλωση Ν. 651/77 που πρέπει να φανεί στο τοπογραφικό για το αν είναι άρτιο και οικοδομήσιμο ή μη άρτιο και μη οικοδομήσιμο. Επίσης και μια δήλωση μηχανικού (Ν. 1599/86) για ότι το γήπεδο δεν εμπίπτει στις δασικές εν γένει διατάξεις επί του τοπογραφικού και αυτή. Αυτά ο μηχανικός θα τα βεβαιώσει στο τοπογραφικό του. Αν δεν υπάρχει τοπογραφικό από ποιον θα βεβαιωθούν; Πλέον δεν νομίζω ότι υπάρχει συμβολαιογράφος, η οποία να μη ζητά τοπογραφικό διάγραμμα. Για το κτηματολόγιο ενδιαφέρει η αποτύπωση και όχι οι όροι δόμησης. Όμως, αν πρόκειται να φτιάξεις τοπογραφικά, καλύτερα να το κάνεις πριν την υποβολή δηλώσεων και να καταθέσεις τα ίδια που θα χρησιμοποιήσεις και για τις συμβολαιογραφικές πράξεις.
    1 point
  10. Ότι συνηθίζεται να περνάνε οι σωλήνες από το κλιμακοστάσιο είναι γεγονός. Ο μοναδικός λόγος είναι ότι δεν τους θέλουν μέσα στο σπίτι (για αισθητικούς λόγους) για αυτό κ όταν βολεύει τους περνάνε από το κλιμακοστάσιο. Θέμα ασφαλείας δεν υπάρχει. Νερό έχουν μέσα. Το πρόβλημα είναι καθαρά αισθητικό. Που στην συγκεκριμένη περίπτωση η εγκατάσταση έχει τα χάλια της. Κανονικά έπρεπε να είχε πάρει συναίνεση. Εγώ θα έλεγα να του ζητήσεις τουλάχιστον να κάνει μία γυψοσανίδα για να τους κρύψει. Δεν μπορεί να μην τον ενοχλούν κ αυτόν.. Αν δεν δεχτεί καλά ξεμπερδέματα.. Γενικά είμαι της άποψης ότι δεν είναι φρόνιμο να μαλώνεις με τους γείτονες. Μπορεί στο μέλλον να χρειαστείς κ εσύ συναίνεση για κάτι κ από πείσμα να μην σου την δίνει.
    1 point
  11. 1.15000 είναι σχετικά καλή ανάλυση. Μπορείς να επιλέξεις από ΓΥΣ είτε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή. Λίγο αργοπορημένη απάντηση αλλά ας το δει και κάποιος που θα έχει απορία σήμερα...
    1 point
  12. Οι χρόνοι που ορίζει ο οδηγός στην παράγραφο 8.3 είναι ... οπότε αναμονή 2 μήνες Β. Κατά την υλοποίηση της πράξης Β.1 Κατά της διαδικασίας ανάκλησης απόφασης υπαγωγής, που δύναται να προκύψει από τους ελέγχους που διενεργούνται μετά την έκδοση της απόφασης υπαγωγής και για τις οποίες προκύπτει δημοσιονομική διόρθωση και υποχρέωση επιστροφής ενίσχυσης, οι ωφελούμενοι δύνανται να υποβάλλουν ένσταση. Η ένσταση υποβάλλεται εγγράφως προς την αρμόδια Διαχειριστική Αρχή, στο πλαίσιο της διαδικασίας έκδοσης απόφασης δημοσιονομικής διόρθωσης, εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκαπέντε (15) ημερών από την κοινοποίηση του πορίσματος του ελέγχου. Η ένσταση εξετάζεται από την αρμόδια Διαχειριστική Αρχή τόσο ως προς τη νομιμότητα της πράξης, όσο και ως προς την ουσία της υπόθεσης. Η απόφαση επί της ένστασης εκδίδεται από τη Διαχειριστική Αρχή εντός προθεσμίας δεκαπέντε (15) ημερών από την υποβολή της ένστασης. Β.2 Σε περίπτωση ανάκλησης απόφασης υπαγωγής των ωφελουμένων που δύναται να προκύψει από ελέγχους που διενεργούνται μετά την απόφαση υπαγωγής και για τις οποίες δεν προκύπτει δημοσιονομική διόρθωση, οι ωφελούμενοι δύνανται να υποβάλλουν ένσταση. Η ένσταση υποβάλλεται εγγράφως προς το Δικαιούχο εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκαπέντε (15) ημερών από την κοινοποίηση του πορίσματος του ελέγχου για τις περιπτώσεις που δεν υφίσταται δάνειο και εξήντα (60) ημερών για τις περιπτώσεις που έχει ληφθεί δάνειο και απαιτείται για την υποστήριξη της ένστασης υποβολή στοιχείων που εκδίδει ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός. Η ένσταση εξετάζεται από το Δικαιούχο τόσο ως προς τη νομιμότητα της πράξης, όσο και ως προς την ουσία της υπόθεσης. Ο Δικαιούχος εισηγείται την απόρριψη ή αποδοχή αυτής προς την Επενδυτική Επιτροπή. Η απόφαση επί της ένστασης εκδίδεται από το Δικαιούχο εντός προθεσμίας εξήντα (60) ημερών από την υποβολή της ένστασης.
    1 point
  13. Κάποιο μπέρδεμα έχει γίνει με το thumbnail.... o N.4442/16 αφορά το << Νέο θεσμικό πλαίσιο για την άσκηση οικονομικής δραστηριότητας και άλλες διατάξεις.>> και όχι τις <<Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών>>...
    1 point
  14. αρχικη μορφη του 116 116 Αρθρο 116 Αυθαίρετες κατασκευές και χρήσεις σε παραδοσιακό οικισμό 1. Στις διατάξεις του παρόντος άρθρου, υπάγονται αυθαίρετες κατασκευές σε παραδοσιακό οικισμό ή τμήμα πόλης, εφόσον αυτές έχουν ολοκληρωθεί πριν από τη δημοσίευση της διοικητικής πράξης χαρακτηρισμού του οικισμού ή τμήματος πόλης ως παραδοσιακού, καθώς και αυθαίρετες κατασκευές σε παραδοσιακό τμήμα πόλης και σε παραδοσιακούς οικισμούς άνω των πέντε χιλιάδων (5.000) κατοίκων, είτε έχουν ολοκληρωθεί πριν από τη δημοσίευση της πράξης χαρακτηρισμού είτε μεταγενέστερα, εφόσον προσκομίζεται τεχνική έκθεση αρμόδιου μηχανικού, στην οποία τεκμηριώνεται ότι η αυθαίρετη κατασκευή προσαρμόζεται και δεν αντίκειται στους γενικούς μορφολογικούς κανόνες που τίθενται από τις ειδικές διατάξεις. Κατ εξαίρεση, για αυθαίρετες κατασκευές εντός παραδοσιακού οικισμού ή παραδοσιακού τμήματος πόλεως άνω των 5.000 κατοίκων, που διέπονται και από ειδικότερες διατάξεις προστασίας (όπως ιστορικό κέντρο) ακολουθείται η διαδικασία των παραγράφων 2 και 3. 2. Στις διατάξεις του παρόντος υπάγονται αυθαίρετες κατασκευές ή χρήσεις των κατηγοριών 2 έως 5 του άρθρου 96 που βρίσκονται σε παραδοσιακό οικισμό κάτω των πέντε χιλιάδων (5.000) σύμφωνα με τα εξής: κλπ κλπ ακολουθουν διαδικασιες σε τετραμελη επιτροπη αποτελουμενη απο 5 ατομα Για τον έλεγχο της δυνατότητας μορφολογικής και αισθητικής ένταξης των αυθαίρετων κατασκευών ως προς το σύνολο του κτιρίου και του δομημένου περιβάλλοντός και των σχετικών δικαιολογητικών, συνι- στάται από το Συντονιστή Αποκεντρωμένης Διοίκησης τετραμελής επιτροπή ανά περιφερειακή ενότητα που συνεδριάζει στην έδρα αυτής και αποτελείται από: α) έναν αρχιτέκτονα του Τοπικού Παρατηρητηρίου ως Πρόεδρο, με τον αναπληρωτή του, β) έναν αρχιτέκτονα της Υπηρεσίας Δόμησης της περιφερειακής ενότητας, με τον αναπληρωτή του, γ) έναν αρχιτέκτονα του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, με τον αναπληρωτή του, δ) έναν αρχιτέκτονα εκπρόσωπο του ΣΑΔΑΣ, με τον αναπληρωτή του, ε) έναν πολιτικό μηχανικό, εκπρόσωπο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, με τον αναπληρωτή του. τροποποιηθηκε ως εξης: Αρθρο 116 «Αυθαίρετες κατασκευές και χρήσεις σε παραδοσιακό οικισμό και προστατευόμενες περιοχές.». [αλλαξε ο τιτλος] η τετραμελης διορθωθηκε στο σωστο σε πενταμελης, εγιναν μικροδιορθωσεις και προστεθηκε και η "ρίξε τσιγγανα τα χαρτια" παρ. 9α εδω το 116, απο την κωδικοποιηση του καν62, με το κοκκινο η παρ. 9α https://www.michanikos.gr/files/file/1553-νόμος-44952017-v9/page/5/?tab=comments
    1 point
  15. Αν και ειμαστε μηχανικοί και θα έπρεπε να μιλάμε με νούμερα και ΠΕΑ, θα το πώ μπακάλικα (κι αυτό γιατι δεν εχω τα δεδομένα). Στην ιδια περιοχή. 2 μονοκατοικίες. η 1η 113τμ, κατασκευής 1982. Μπήκε στο εξοικονομώ 1 όπου τοποθετήθηκε 8εκ θερμοπρόσοψη εξηλασμένης, 4εκ χυτης πολυουρεθάνης στο δώμα, κουφώματα με θερμοδιακοπή/διπλους υαλοπίνακες. Ο θερμοστάτης καρφωμένος το χειμώνα στο 23. Αναλόγως το χειμώνα, η κατανάλωση ειναι περί τα 700-1000λτ η 2η 98τμ, κατασκευής 1995 (απο σύμπτωση). Διπλή τοιχοποϊα με 5εκ διογκωμένης ενδιάμεσα. 4εκ εξηλασμένης στο δώμα εσωτερικά. Κουφώματα αλουμινίου, με διπλό υαλοπίνακα μεν, ανευ θερμοδιακοπής δε. Ο θερμοστάτης στο 20.5 - 21. Κατανάλωση 20% παραπάνω και με λιγότερη ζέστη... Υ.Γ. η 1η ειναι το πατρικο, η 2η ειναι αυτη που κατοικώ πλεον εγώ. Την ενέταξα στο εξοικονομώ και θα τοποθετήσω 7εκ θερμοπρόσοψη και αλλα 7εκ στο δώμα, καθώς και αλλαγή σε συνθετικά κουφώματα με τριπλό υαλοπίνακα.
    1 point
  16. Τι να την κάνεις την εγκύκλιο, όταν υπάρχει νόμος και μάλιστα ο Αρχαιολογικός : Άρθρο 14 - Αρχαιολογικοί χώροι σε οικισμούς - Οικισμοί που αποτελούν αρχαιολογικούς χώρους ... 2. Στους ενεργούς οικισμούς ή σε τμήματά τους που αποτελούν αρχαιολογικούς χώρους απαγορεύονται οι επεμβάσεις που αλλοιώνουν το χαρακτήρα και τον πολεοδομικό ιστό ή διαταράσσουν τη σχέση μεταξύ των κτιρίων και των υπαίθριων χώρων. Επιτρέπεται μετά από άδεια που χορηγείται με απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, η οποία εκδίδεται μετά από γνώμη των οικείου γνωμοδοτικού οργάνου : α) η ανέγερση νέων κτισμάτων, εφόσον συνάδουν από πλευράς όγκου, δομικών υλικών και λειτουργίας με το χαρακτήρα του οικισμού, β) η αποκατάσταση ερειπωμένων κτισμάτων, εφόσον τεκμηριώνεται η αρχική τους μορφή, η αποκατάσταση ερειπωμένων κτισμάτων, εφόσον τεκμηριώνεται η αρχική τους μορφή και δεν εμπίπτουν σε κοινόχρηστο χώρο του οικισμού ή του εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου, γ) η κατεδάφιση υφιστάμενων κτισμάτων, εφόσον δεν αλλοιώνεται ο χαρακτήρας του συνόλου ή χαρακτηρισθούν ετοιμόρροπα κατά τις διατάξεις του άρθρου 41, ...ή επικινδύνως ετοιμόρροπα κατά τις διατάξεις του άρθρου 7 του π.δ.13/22.4.1929 (Κώδικας Βασικής Πολεοδομικής Νομοθεσίας − ΦΕΚ 580 Δ71999, άρθρο 428). δ) η εκτέλεση οποιουδήποτε έργου στα υφιστάμενα κτίσματα, στους ιδιωτικούς ακάλυπτους χώρους και τους κοινόχρηστους χώρους, λαμβανομένου πάντα υπόψη του χαρακτήρα του οικισμού ως αρχαιολογικού χώρου. Η άδεια δεν απαιτείται σε περίπτωση τεχνικού ή άλλου έργου ή οικοδομικών εργασιών στο εσωτερικό υφισταμένου κτιρίου, οι οποίες δεν επιφέρουν τροποποιήσεις των όψεων αυτού και δεν περιλαμβάνουν εκσκαφές, καθώς και σε περίπτωση εργασιών στους ιδιωτικούς ακάλυπτους χώρους, οι οποίες δεν περιλαμβάνουν εκσκαφές, ε) η χρήση κτίσματος ή και των ελεύθερων χώρων του, εάν εναρμονίζεται με το χαρακτήρα και τη δομή τους.
    1 point
  17. ΝΟΚ αρθρο 11§6ιστ. Οι κατασκευές που ορίζονται στα άρθρα 16,17 και 19 του παρόντος με τις ελάχιστες διαστάσεις που προβλέπονται σε αυτά. αρθρο 16§5. Κλειστοί εξώστες (έρκερ) κατασκευάζονται με τις παρακάτω προϋποθέσεις: [......]
    1 point
  18. δεν μετράνε στον όγκο. ΝΟΚ αρθ-13§2β σε συνδυασμό με αρθ- 11§6ιστ και αρθ- 16§5
    1 point
  19. Το τελευταίο σχήμα σου δεν ισχύει καθώς το σχετικό (βλακώδες) εδάφιο του ΝΟΚ καταργήθηκε με την παρ.26.4 του άρθρου 20 του Ν.4258/14
    1 point
  20. Οι πιστοποιησεις CE ειναι υποχρεωτικες για τα προιοντα δομικων κατασκευων εδω και χρονια. Τα μεχρι σημερα απαιτουμενα CE για τα δομικα υλικα ειναι αυτα που αναφερονται στα παρακατω: Οδηγία του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου 89/106 (ισχύς έως 30/6/2013) Π.Δ 334/94 (ΦΕΚΑ 176/25-10-94) Υ.Α Δ14/43309 (ΦΕΚΒ 332/28-3-2001) Υ.Α 16462/29 (ΦΕΚΒ 917/17-7-2001) Υ.Α 6310/41 (ΦΕΚΒ 427/7-4-2006) Υ.Α 5328/122 (ΦΕΚΒ 386/20-3-2007) Υ.Α 9451/208 (ΦΕΚΒ 815/24-5-2007) Υ.Α 10976/244 (ΦΕΚΒ 973/18-6-2007) Υ.Α 15894/337,15914/340 (ΦΕΚΒ 1557/17-8-2007) 10)Υ.Α 18174/393 (ΦΕΚΒ 1870/14-9-2007) 11) Κανονισμός (ΕΚ) Αριθ. 765/2008 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου 12) Υ.Α 12394/406,12395/407,12396/408,12397/409,12398/410 (ΦΕΚΒ 1794/28-8-2009) 13) Υ.Α 1782/63,1781/62,1783/64 (ΦΕΚΒ 210/1-3-2010) 14) Y.A 8134/338 ( ΦΕΚΒ 1091/19-7-2010) 15) Υ.Α 8136/390,8135/389 (ΦΕΚΒ 1100/21-7-2010) 16) Υ.Α 8622/414 ,8623/415 (ΦΕΚΒ 1162/2-8-2010) 17) Υ.Α 8624/416,8625/417 (ΦΕΚΒ 1263/6-8-2010) 18) Κανονισμός (ΕΕ) αριθ. 305/2011 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου 19) Υ.Α 4861/232 (ΦΕΚΒ 1546/8-5-2012) 20) Υ.Α 6690 (ΦΕΚΒ 1914/15-6-2012)
    1 point
  21. Γενικά κλειστοί χώροι (και κατά ΓΟΚ και κατά ΝΟΚ) νοούνται οι χώροι που περιβάλλονται από τοίχους Αυτό όμως σε καμιά περίπτωση δεν αποκλείει την ύπαρξη ανοιγμάτων (είτε για προσπέλαση, είτε για φωτισμό ) σε αυτούς (τους τοίχους) αρκεί να τηρούνται οι διατάξεις φωτισμού και αερισμού Αν δεν ισχύουν τα παραπάνω πως εφαρμόζονται και πως εννοούνται τα παρακάτω του ΝΟΚ??? 37. Κλειστός εσωτερικός εξώστης (κλειστό πατάρι) είναι προσβάσιμος χώρος με ύψος έως 1,20 μ. χωρίς μόνιμη κατασκευή κλίμακας, βρίσκεται εντός χώρου, όπου η υποκείμενη επιφάνεια πληροί τις προϋποθέσεις χώρου κύριας ή βοηθητικής χρήσης, έχει βοηθητική χρήση, δεν θεωρείται όροφος και δεν μπορεί να αποτελεί ανεξάρτητη ιδιοκτησία. 38. Κλειστός εξώστης ("έρκερ") είναι η κλειστή από όλες τις εξωτερικές πλευρές οριζόντια προεξοχή δαπέδου τμήματος ορόφου χώρου κύριας ή βοηθητικής χρήσης που προβάλλει πέρα από τις επιφάνειες των όψεων του κτιρίου και εξέχει του περιγράμματος κάλυψης. 81. Σοφίτα είναι ανοιχτός ή κλειστός προσβάσιμος χώρος που βρίσκεται εντός του ύψους της επικλινούς στέγης του κτιρίου και δεν μπορεί να αποτελεί ανεξάρτητη ιδιοκτησία. παρ. 81 (σε συνδυασμό με το άρθρο 11 παρ. 6ιε & με το άρθρο 19 παρ. 2ζ) Ο χώρος της σοφίτας μπορεί να είναι ανοιχτός ή κλειστός. κε. Κλειστός χώρος συλλογής και αποθήκευσης απορριμμάτων, προσβάσιμος από το δρόμο για την αποκομιδή, ύψους έως 2.00 μ. και επιφανείας έως 2,00 τμ για κτήρια μίας κατοικίας προσαυξανόμενος κατά 1,00 τμ ανά 5 κατοικίες και μέχρι 5,00 τμ μέγιστο και με την προϋπόθεση ότι ο χώρος δεσμεύεται συμβολαιογραφικά για τη χρήση αυτή. Ο κλειστός χώρος της pilotis προσμετράται στον όγκο του κτιρίου.
    1 point
  22. Από τους δικηγόρους έμαθα πως ότι δεν απαγορεύεται επιτρέπεται.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.