Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 22/10/2019 σε όλες τις περιοχές
-
Εγώ γνωρίζω ότι σφραγίδα μπορεί να έχει μόνο ένας ΕΕ. Αλλά ίσως κάποιος φοροτεχνικός να είναι αρμοδιότερος να μας απαντήσει. Ο μισθωτός (πάλι απόσο γνωρίζω) δεν αναλαμβάνει ευθύνες. Οι ευθύνες βαρύνουν τον εργοδότη (δεν μιλάμε για περιπτώσεις δόλου). Οπότε δεν είναι τόσο απλό όπως τα παρουσιάζεις. Για την ανάληψη ευθύνης λοιπόν πρέπει να σφραγίσει η εταιρεία. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να είναι υπόλογος ο μισθωτός για το προϊόν της εργασίας και αυτό δεν έχει να κάνει με το μισθό του.Και μάλιστα με τις χρονικές διάρκειες αυθύνης που ορίζουν για τους μηχανικούς, ο μισθωτός σε πολλές περιπτώσεις (αν όχι στις περισσότερες) θα έχει φύγει από την αταιρεία και θα "κουβαλάει στις πλάτες ττου" ευθύνες για πολλά χρόνια.2 points
-
Θα το επαναλάβω διότι μπαίνουν και διαβάζουν νέα παιδιά χωρίς εργασιακή εμπειρία. Αν, εργοδότης, προσλαμβάνει υπάλληλο με πρόγραμμα ΟΑΕΔ, και δίνοντας του τα προβλεπόμενα λεφτά (ψίχουλα) αυτού του προγράμματος, τον βάζει να υπογράφει δουλειές γραφείου και να αναλαμβάνει ποινικές ευθύνες, πρόκειται για ένα πολύ σοβαρό ατόπημα που νομίζω ότι ξεφεύγει κατά πολύ από το "απλά μην το δεχτείς", και χρήζει νομικής διερεύνησης - καταγγελείας. Αν θέλεις SuperMegaPan στείλε μας περισσότερες πληροφορίες.2 points
-
Να προσθέσω ότι, η προτεινόμενη τροπολογία είναι στο Σ/Ν «Επενδύω στην Ελλάδα και άλλες διατάξεις», το οποίο ψηφίζεται αύριο & μεθαύριο (Τετ 23/10 & Πεμ 24/10)... ... οπότε μέχρι την Πέμπτη θα έχουμε νεώτερα.2 points
-
1 point
-
με 20 χρονια να εχει καταπατημενο/περιφραγμενο ο διπλανος το δικο σου και να μην μιλησεις μαλλον χανουμε απο τα αποδυτηρια υγ και εάν και ο διπλανος ειναι και αυτος "στο οριο" - οπως και εμεις- δλδ δεν θα μπορει να χτισει χωρις την καταπατημενη λωριδα η ΥΔΟΜ θα κανει το πιο απλο. Θα αναστειλει τις δυο αδειες μεχρι να αποφασισουν τα δικαστηρια για την Ωραία λωριδα...1 point
-
... λογικό θεωρώ ότι το θεωρούσαμε (πέραν των ορθών λόγων αυτών ... που μάλλον (νομίζω) ήταν στο πολύ πίσω του μυαλού μας)... διότι και δουλειές υπήρχαν ... και οι αμοιβές ήταν σε πολύ καλύτερα επίπεδα ... οπότε έμενε να ψωνίσεις για να φας... το ψυγείο είχε λόγω ύπαρξης. Άλλο είναι να δίνεις για εισφορές 4.000-5.000 από τα 30.000€ που παλαιότερα π.χ. είχες και άλλο να δίνεις τα 4.000-5.000 ... από το άδειο ψυγείο... όποτε χρονικά και αν υπάρχει(-ξει) αυτό.1 point
-
Σε σχέση με το βιντεάκι από το 21:00 και μετά .... Πόσο μπροστά ήμουν !!!!!!!!!! με αυτό που είχα γράψει πριν κάποιες ημέρες (εκτός αν ερμηνεύω λάθος το σκεπτικό του) Αλλά δεν άκουσα να πει κάτι για τα "φορολογικά μπλοκάκια" που θα πληρώσουν την νύφη όπως είχα πει..!!!!!! με το σκεπτικό αυτό .... και "στο τέλος της ημέρας" (δανείζομαι λόγια του υπουργού) μάλλον δεν θα είναι οι χαρούμενοι της ημέρας αφού θα δουν να μειώνεται το διαθέσιμο εισόδημά τους.1 point
-
1 point
-
Ωραία , πολύ σωστή παρατήρηση. Να δούμε τώρα τι θα ψηφιστεί... Το λογικό όμως δεν θα ήταν να κατατεθεί η τροπολογία από τους κυβερνώντες?1 point
-
Επειδή ακριβώς δεν είσαι σχετικός, θα πρέπει να απευθυνθείς σε ειδικό (μηχανικό με εμπειρία κατασκευών). Περισσότερα δεν μπορούμε να κάνουμε από εδώ1 point
-
Το θέμα είναι οτι κάποιοι έχουν δώσει ένα σκασμό λεφτά σε εξοπλισμούς και δεν μπορούν να υπογράψουν επίσης ξέρω συναδέλφους που είναι πολυ καλοί σε σύνταξη τοπογραφικών και δεν έχουν δικαίωμα υπογραφής (εμπειρία 20 ετών)1 point
-
Κατά καιρούς εμφανίζεται αυτό ενημέρωση όσο δεν έχεις δηλώσει το ΙΒΑΝ. Δεν είναι υποχρεωτική. Αρκεί όταν έχεις πιστωτικό να επιλέξεις εμπρόθεσμα τον συμψηφισμό, διότι αν δεν επιλέξεις συμψηφισμό εμπρόθεσμα η επιλογή αυτή (του συμψηφισμού) κλειδώνει και μετά είναι μονόδρομος η επιστροφή σε τραπεζικό λογαριασμό (ΙΒΑΝ), οπότε στην περίπτωση αυτή αν καθυστερημένα αποφασίσεις να το δηλώσεις (το ΙΒΑΝ) τότε άγνωστο πότε θα πιστωθούν τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό.1 point
-
Τη νύφη θα την πληρώσουν τα χαμηλά φορολογητέα εισοδήματα που εμπίπτουν στο άρθρο 12 § 2 περ. στ' του ν. 4172/2013 (φορολογικά μπλοκάκια) αφού θα αυξηθούν έστω και λίγο οι εισφορές τους, αυτοί δηλ. που είναι περίπου σε φορολογητέο 8.000-10.000€ αφού από την μία δεν θα καταλάβουν καθόλου, είναι αδιάφορη η μείωση του αρχικού φορολογικού συντελεστή (από 22% στο 9%) και από την άλλη τα περίπου 185€ για τον ΕΦΚΑ (δεν αναφέρομαι στο ΕΤΕΑΕΠ) θα αυξηθούν έστω και λίγο ... όπως έχουν πει. Οπότε για αυτούς πρακτικά και δεν θα αλλάξει κάτι στην φορολογία τους και θα αυξηθούν οι εισφορές τους (αν πάμε με την λογική των παλαιών κλάσεων). Μεγάλη διαφορά προς το καλύτερο θα καταλάβουν τα μεγαλύτερα φορολογητέα εισοδήματα [που δεν εμπίπτουν στο άρθρο 12 § 2 περ. στ' του ν. 4172/2013 (δεν είναι φορολογικά μπλοκάκια)] όπου και μείωση των φορολογικών συντελεστών θα αυξήσει τα έσοδα αλλά και η μείωση των εισφορών τους από τα τρελά ποσά του ν.4387/16 θα αυξήσει επιπλέον/ακόμη περισσότερο τα έσοδά τους. Μένει να δούμε τις κλάσεις των εισφορών και το πόσο θα είναι δυνατόν η επιλογή ή όχι της κλάσης από τον ασφαλισμένο, καθώς επίσης/σε συνδυασμό με το πόσο θα ξεφύγει από τα τωρινά ελάχιστα των 185€ η 1η κλάση ή όπως αλλιώς θα ονομάζεται ... διότι από λεξιλόγιο και ευρηματικότητα λέξεων δεν πάσχουμε ...1 point
-
Η αυξηση των εισφορων το 11 για τους μετα 93, εφερε εις περας τους σκοπους της.Βλεπε : 1.Ανακεφαλαιοποιηση τραπεζας 2.Ξεπαστρεμα μεγαλου αριθμου ελευθερων επαγγελματιων μηχανικων. Ολα τα αλλα ειναι για να φιλοσοφουμε. Το θεμα ειναι, ολοι αυτοι οι τυποι που εκαναν τοσο κακο , καποια στιγμη να λογοδοτησουν.Η γνωμη μου ειναι οτι αυτο θα γινει στο μελλον.1 point
-
Βλέπω ότι ξεχάσαμε τα πεπραγμένα του Βρούτση , ο οποίος ξαναγυρνάει στα παλιά ...... Για να μην ξεχνάμε λοιπόν , όπως αναφέρθηκε απο έναν συνάδελφο πριν : Οι εισφορές , πάντα υπολογιζόντουσαν με τα ίδια ποσοστά που υπάρχουν και τώρα βάση ενός "θεωρητικού" εισοδήματος (ανα μήνα). Επομένως τα ποσοστά , για χρόνια είναι τα ίδια , δεν πιστεύω να τα ανακαλύψαμε την τελευταία τετραετία. Άρα η διαφορά με τους μισθωτούς είναι η ίδια (6,67% με 20%). Πρώτη ερώτηση : Αν εξισωθούν τα ποσοστά μισθωτών-ε.ε. το υπόλοιπο ποιος θα το πληρώνει στους ε.ε. αφού δεν υπάρχει εργοδότης , ώστε και ο ε.ε. να παίρνει την ίδια σύνταξη με τον μισθωτό ?? Στην συνέχεια να πάρουμε το τελευταίο ασφαλιστικό , του Βρούτση, με τις τριετίες και τους θεωρητικούς μισθούς ανάλογα την παλαιότητα. Στα 15 χρόνια παλαιότητα , η μηνιαία εισφορά ήταν κοντά στα 500€ (αν θυμάστε καλά μαζί με την ειδική προσαύξηση με υποχρεωτική ασφάλιση) , και στα 35-38 χρόνια κοντά στα 1000 € . Δηλαδή ετήσιες εισφορές κοντά στα 12000 που αν δεν κάνω λάθος τώρα αντιστοιχούν σε εισόδημα 30.000. Δηλαδή τώρα μας ενοχλεί το αναλογικό με το δηλωθέν εισόδημα αλλά με τον Βρούτση νο προμπλεμ , τα είχαμε άνετα τα 30000 το χρόνο. Το πρόβλημα είναι τα ποσοστά αναπλήρωσης που πήγαν στο πάτο συν ότι πληρώνουμε και τα του εργοδότη , το οποίο επαναλαμβάνω ίσχυε πάντα !!!!!1 point
-
Να ταράξω λίγο τα νερά .... βλέπω ότι δεν έκρινε αντισυνταγματικό το ότι γενικά υπολογίζονται με βάση το εισόδημα, αλλά τον τρόπο υπολογισμού των εισφορών για τους αυτοαπασχολούμενους-ελεύθερους επαγγελματίες σε σύγκριση με τους μισθωτούς, (δίχως να αναφέρει ότι ο τρόπος υπολογισμού των μισθωτών --που βασίζεται στο εισόδημα-- είναι αντισυνταγματικός) διότι προσβάλλει την αρχή της ισότητας. Δηλαδή, έκρινε αντισυνταγματικό το όριο του 20% των εισφορών, ενώ το αντίστοιχο των μισθωτών είναι 6% (και το υπόλοιπο καλύπτεται από τον εργοδότη). Σύμφωνα με την την περίληψη των αποφάσεων: "[...] Στην χρηματοδότηση της παροχής αυτής τόσο η ασφαλιζόμενη μισθωτή εργασία όσο και τα ασφαλιζόμενα επαγγέλματα συμβάλλουν με το ίδιο ποσοστό εισφοράς (20%) επί του εισοδήματος που παράγουν. Την παροχή όμως αυτή οι μη μισθωτοί ασφαλισμένοι (αυτοαπασχολούμενοι, ελεύθεροι επαγγελματίες και αγρότες) αποκτούν έχοντας καταβάλει το σύνολο της ως άνω εισφοράς επί του εισοδήματος που πραγματοποιούν από το επάγγελμά τους, ενώ οι μισθωτοί ασφαλισμένοι αποκτούν την ίδια παροχή έχοντας καταβάλει εισφορά 6,67% επί των αποδοχών τους από την εργασία τους, καθώς το υπόλοιπο της εισφοράς (13,33%) βαρύνει τους εργοδότες τους. Συνεπώς, οι μη μισθωτοί ασφαλισμένοι, μη έχοντες εργοδότη βαρυνόμενο με τμήμα της δικής τους εισφοράς, καταβάλλουν τριπλάσιο μέρος του εισοδήματός τους ως αντιπαροχή για την πρόσβαση στην κοινωνική ασφάλιση και την απόληψη της ίδιας παροχής σε σχέση με τους μισθωτούς ασφαλισμένους και, μάλιστα, χωρίς το ύψος των καταβληθεισών εισφορών τους να συνδιαμορφώνει, όπως στο σύστημα καθορισμένων εισφορών, το ύψος της ασφαλιστικής παροχής. Ίδιας τάξεως δε διαφορά προκύπτει και στις οριζόμενες στον νόμο εισφορές για την υγειονομική περίθαλψη. [...]" Βλέπω ότι δεν τίθεται ευθέως θέμα αποσύνδεσης υπολογισμού από το εισόδημα, απλά ίσως η μείωση των ποσοστών. Αλλά κατά την γνώμη μου θεωρώ ότι θα αυξηθούν οι εισφορές πατώντας στο ότι "σας μειώσαμε την φορολογία περίπου 90€ τον μήνα" ... οπότε μια αύξηση κατά το ίδιο ποσό θα είναι μία η άλλη ...Μακάρι να διαψευσθώ... Παρεμπιπτόντως με βάση τον ν.3896/11 (που ίσχυε πριν τον 4387/2016) αν ήσουν άνω 5ετίας το 2011, για τα έτη 2018-2019-2020 οι εισφορές μας (για ΚΣ+ΥΓΕΙΑ+ΕΠΙΚ+ΕΦΑΠΑΞ+ΟΑΕΔ) θα ήταν 5.231,40€/έτος, και μετά για την επόμενη 3ετία θα ήταν 5.892,12€/έτος (τα παραπάνω ποσά δίχως την ειδική προσαύξηση. Με αυτήν θα ήταν 6.914,16€/έτος και 7.792,44€). Και με αυτόν τον νόμο (ν.3896/11) οι εισφορές "πατούσαν" με τα εφαρμοζόμενα ποσοστά τους (ποσοστά ίδια με τα αρχικά του νόμου Κατρούγκαλου) σε εισόδημα ... αλλά τεκμαρτό και όχι πραγματικό ...1 point
-
το θέμα είναι να μας πούνε και πόση σύνταξη θα πάρουμε, αυτό είναι το ζητούμενο, αν αυξήσουν τις εισφορές αλλά οι συντάξεις επανέλθουν σε κάποια παλαιότερα επίπεδα τότε πάμε καλά, και την εποχή του ΤΣΜΕΔΕ πληρώναμε πολύ περισσότερα από αυτά που πληρώναμε με τον Νόμο κατρούγκαλου αλλά επειδή ήταν καλές οι συντάξεις το θεωρούσαμε λογικό. πάντως αν το πάρεις αναλογικά περισσότερα πληρώναμε με τον νομο κατρούγκαλου γιατί στο τέλος θα παίρναμε 800 ευρώ σύνταξη0 points
-
Όσο το κράτος υιοθετεί την πρακτική "νίπτω τας χείρας μου", το τοπίο θα παραμένει θολό κι εμείς θα σφαζόμαστε μεταξύ μας. Το ανωτέρω έγγραφο ΔΕΝ έχει νομική ισχύ, καθόσον αποτελεί "πάσα-κοινοποίηση" προς τις υπηρεσίες, σχετικού εγγράφου του ΤΕΕ. Επίσης, η (όποια) γνωμοδότηση του ΝΣΚ παραμένει γράμμα κενό, αν δεν αποτελεί τη βάση εγκυκλίου ή υπουργικής απόφασης. Συνεπώς, τυπικά, οι πάντες μπορούν να υπογράψουν εξαρτημένα διαγράμματα-1 points
-
Για ποια νομική διερεύνηση μιλάς? Φυσικά κ είναι καθόλα νόμιμο να σφραγίζει ένας μισθωτός μηχανικός τις δουλειέςς που ο ίδιος κάνει.. Ξέρεις κάτι διαφορετικό? Μπορείς να μας πεις σε ποια νομοθεσία βασίζεσαι? Οι μεγάλες εταιρίες που έχουν δηλαδή πολλούς μισθωτούς μηχανικούς τι κάνουν? Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις μελέτες κ τις επιβλέψεις που αναλαμβάνει. Δηλαδή θα πρέπει ο μισθωτός μηχανικός να κάνει μόνο διεκπεραιωτική εργασία χωρίς να παίρνει καμία ευθύνη κατά τη γνώμη σου? Το θέμα της αμοιβής είναι κάτι διαφορετικό. Ο καθένας μπορεί να κρίνει πόσα χρήματα αξίζει η εργασία που προσφέρει κ να ζητήσει τα ανάλογα.. Άλλο πράγμα αυτό.. Αν δεν τον ικανοποιούν αυτά που δίνει ο εργοδότης του μπορεί να μην αναλάβει την δουλειά. Το προγράμματα του οαεδ δεν σου βάζουν ανώτερο πλαφόν. Από την άλλη εάν πιστεύει ότι σαν ελεύθερος επαγγελματίας θα βγάλει περισσότερα μπορεί να γίνει ελεύθερος επαγγελματίας. Εκεί όμως θα πρέπει να συνυπολογίσει κ τα έξοδα γραφείου, εξοπλισμό, εισφορές, μη σταθερό πελατολόγιο κτλ. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του.. Την προσωπική μου άποψη εξέφρασα κ είχα κ 3 αρνητικές. Είχα αντίστοιχη εμπειρία με τον συνάδελφο. Δούλεψα σε μία αρκετά μεγάλη εταιρία παλιότερα με τον ίδιο τρόπο που περιγράφει. 3 χρόνια ήμουν εκεί. Τις εμπειρίες που πήρα από εκεί από μία εταιρία που μου παρείχε την γνώση απλόχερα δεν θα τις είχα εάν ξεκινούσα ως ελεύθερος επαγγελματίας. Ούτε πελατολόγιο είχα τότε οπότε κ τον μισθό κ την ασφάλεια που μου έδιναν δεν θα τα έβγαζα. Μετά τα τρία χρόνια ένιωσα ότι μπορώ να κάνω κάτι δικό μου κ το έκανα. Αν ο συνάδελφος πιστεύει ότι μπορεί να βγάζει περισσότερα χρήματα κ με λιγότερες ευθύνες ως ελεύθερος επαγγελματίας καλύτερα να γίνει ελεύθερος επαγγελματίας. Αν όχι από το να μείνει άνεργος θα έλεγα να μην φοβηθεί να σφραγίσει δουλειές που ο ίδιος κάνει. Αυτή είναι η δουλειά του μηχανικού.-1 points
-
Ευχαριστώ για την απάντηση. Με κάλυψες. Αλλά δεν μπορούσα να γίνω πιο συγκεκριμένος, το ανάλυσα όσο γινόταν όταν λέω στο πρωτο άρθρο οτι όλοι υπάγονται σε έναν πίνακα, δηλαδή ένας μετρητής για όλα. Τέλος πάντων. Με κάλυψες στο ζητούμενο. Κάτι άλλο, αυτό που ξέρω και πολλοί συνάδελφοι το κάνουν έτσι, είναι ότι κάνουμε ξεχωριστό πρωτόκολλο για κάθε πίνακα ή υποπίνακα. Όσοι οι πίνακες, τόσα και τα πρωτόκολλα. Τουλάχιστο και εγώ που το κάνω τόσο καιρό έτσι , στο σωματείο θεωρείται κανονικά η ΥΔΕ. Αλλά και απο άλλες ΥΔΕ που έχουν πέσει στα χέρια μου και μάλιστα απο τεχνικά γραφεία, κάνουν ξεχωριστά πρωτόκολλα για κάθε πίνακα (ή υποπίνακα).-1 points
-
Λοιπόν εννοείται ότι μπορείς να σφραγίζεις ενώ είσαι μισθωτός. Σαφώς κ ο μισθωτός μηχανικός έχει τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με τον ελεύθερο επαγγελματία. Ο εργοδότης σου επέλεξε έναν μηχανικό οπότε κ δικαιούται να απαιτεί από εσένα να σφραγίζεις τις δουλειές. Η σφραγίδα είναι η κλασική που σου ανέφεραν παραπάνω. Το βασικό που πρέπει να απαιτείς για να είσαι καλυμμένος φορολογικά είναι όταν ολοκληρώνεται η εργασία να κόβει η εταιρία το παραστατικό. Για να είσαι καλυμμένος σκάναρε το κ κράτησε το στο αρχείο σου σε ενδεχόμενο έλεγχο να το έχεις. Δούλευα κ εγώ έτσι παλαιότερα σε μία εταιρία (μάλιστα μέσω οαεδ κ εγώ τότε). Για τις αμοιβές που περνάνε από το σύστημα αμοιβών του τεε θα πρέπει να μπαίνεις με τους κωδικούς της εταιρίας κ να δηλώνεις την αμοιβή.-2 points
-
@georgegaleos η οικονομία δεν είναι δυνατόν να παραμείνει υποτονική για πάντα, όλες οι χώρες με παρόμοια προβλήματα κάποια στιγμή ανέκαμψαν.-2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-