Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 24/10/2019 σε όλες τις περιοχές
-
Καλησπερα Προσωπικα το βρισκω λιγο οξυμωρο να δηλωνετε ευθεως οτι δεν θελετε να πληρωσετε καποιον να σας κλεισει την υποθεση, και ταυτοχρονα να ψαχνετε συμβουλευτικες υπηρεσιες σε φορουμ μηχανικων. Με ολο το σεβασμο, το προβλημα δεν το προκαλεσατε αλλα σας βρηκε, επομενως το επωμιζεστε με καποιο τροπο γιατι καποιος συναδελφος για να σας το λυσει θα ξοδεψει χρονο, και το πιθανοτερο -χωρις να γνωριζω την υποθεση σας λεπτομερως- να επωμιστει με τη σειρα του τις ευθυνες της Επιβλεψης. Δωρεαν συμβουλη ειναι να απευθυνθειτε στο Τεχνικο Επιμελητηριο και στην αρμοδια Υπηρεσια Δομησης να δειτε τι θα σας απαντησουν. Και δεν ειστε η μονη στον κοσμο που παθαινει τετοιες καταστασεις, ολοι μας πανω κατω εχουμε μια αντίστοιχη εμπειρια με ανθρωπους που μας χρωστανε και την κανουν με ελαφρα πηδηματακια απο το ματαιο τουτο κοσμο. Μερικοι μαλιστα δεν χρειάζεται καν να αποδημησουν εις Κυριον, απλα βαρανε ενα ωραιοτατο κανονι σε περιπτωση εταιρειας. Αν το βρισκετε ανακουφιστικο και απελευθερωτικό, μπορειτε να ριξετε καταρες, αλλα στην πραγματικοτητα θα συνειδητοποιησετε οτι συνηθως ο θανατος σβηνει τα χρεη, που ειναι και επι της ουσιας το ζητουμενο σας. Και εμενα προσωπικα απεβιωσαν 3 περιπτωσεις χωρις να εξοφληθω. Στην πρωτη απο αυτες, πηγα μετα απο 2 μηνες να δοκιμασω να εισπραξω, αλλα η χηρα εβαλε τα κλαμματα χωρις να παρω απαντηση, επομένως οταν μου ξαναετυχε απλα το δεχθηκα παθητικα, γιατι κ εγω οπως εσεις δεν αντεχω τις σουρεαλ καταστασεις. Τελευταια δωρεαν συμβουλη είναι για την επομενη υποθεση σας να επιλεξετε νεωτερο συναδελφο, γιατι εμεις στον κλαδο εχουμε χαμηλο προσδοκιμο ζωης, κυριως λογω stress γιατι συναλλασσομαστε με μυστηριους. Αυτα6 points
-
Εχουμε πει ότι τα υπουργεία μας έχουν τους λεγόμενους υπηρεσιακούς παράγοντες . Αυτοί στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι κομματόσκυλα με ΙΣΧΥΡΗ κομματική προστασία και έτσι επιβιώνουν των υπουργών και των υφυπουργών και των κυβερνήσεων . Είναι προφανές ότι η κομματική τους διαδρομή έχει γίνει σε βάρος των επιστημονικών τους προσόντων με αποτέλεσμα , συχνά να προωθούν στο νομοθετικό σώμα διατάξεις που είναι προφανές ότι θα φέρουν προβλήματα νομιμότητας , αλλά και εφαρμογής . Στο θέμα μας ήταν πολύ προφανές ότι δύο κατηγορίες νεόδμητων ΔΕΝ μπορούσαν να υπάρξουν . Απλά θα έπρεπε ο πρωθυπουργός να μάθει ποιοί ήταν αυτοί οι ανεπαρκείς που προωθούσαν τέτοιες διατάξεις και να τους στείλει εκεί που τους αξίζει με βάση τα προσόντα τους και όχι να παράγουν νομοθεσία . Γιατί έχουμε βαρεθεί να συναντάμε ανόητους , αμαθείς και κομπλεξικούς στο δημόσιο , που το μόνο πραγματικό τους προσόν είναι η στρογγυλή σφραγίδα που μπορούν να βάλουν .4 points
-
μηχανικο θα πληρώσετε σίγουρα. Αν θέλετε πληρώστε και δικηγόρο για να δείτε αν και πόσα μπορείτε να ξαναπάρετε πίσω.....2 points
-
2 points
-
Ξεκινάμε από τα πλέον πρόσφατα και προχωράμε στα παλαιότερα Π.Δ. 111/2004 - ΦΕΚ 76/Α/5.3.2004 - Καθορισμός του απαιτούμενου αριθμού θέσεων στάθμευσης αυτοκινήτων αναλόγως των χρήσεων και του μεγέθους των κτιρίων στο ηπειρωτικό τμήμα της Περιφέρειας Αττικής και κατάργηση του π.δ 230/93 (94/Α) Καταργεί : Το Π.Δ. 350/96, (ΦΕΚ 230/Α/17.9.96) «Ρύθμιση των υποχρεώσεων εξασφαλίσεως χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων σε πόλεις της χώρας, καθώς και στις εκτός του εγκεκριμένου σχεδίου περιοχές αυτών» (Παύει να ισχύει για το ηπειρωτικό τμήμα της περιφέρειας Αττικής) Π.Δ. 230/93, (ΦΕΚ 94/Α/15.6.93) «Καθορισμός του απαιτούμενου αριθμού θέσεων στάθμευσης αυτοκινήτων αναλόγως των χρήσεων και του μεγέθους των κτιρίων στην ευρύτερη περιοχή Αθηνών» Τροποποιεί : Το Π.Δ. της 3-8/87, (749/Δ/10.8.87) «Καθορισμός ειδικών όρων ως προς τη δόμηση και διαμόρφωση των χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων και κατάργηση των υπ. αριθ. 697/79 και 1339/81 π. δ/των» ---- Υ.Α. 98728/7722/1993 (ΦΕΚ 167/Δ/2.3.1993) Προδιαγραφές για την κατασκευή χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων που εξυπηρετούν τα κτίρια. Π.Δ. 92/1982 (ΦΕΚ 12/Α/2.2.1982) Περί ρυθμίσεως των υποχρεώσεων εξασφαλίσεως χώρου σταθμεύσεως αυτοκινήτων σε πόλεις ή οικισμούς της χώρας, πληθυσμού άνω των 15.000 κατοίκων, ως και τις εκτός εγκεκριμένου σχεδίου περιοχές Τροποποιήθηκε από : Π.Δ. 350/96, (230/Α/17.9.96) «Ρύθμιση των υποχρεώσεων εξασφαλίσεως χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων σε πόλεις της χώρας, καθώς και στις εκτός του εγκεκριμένου σχεδίου περιοχές αυτών» το οποίο καταργήθηκε από το Π.Δ. 111/2004 Υπάρχουν και άλλα διατάγματα, αρκετά παλαιότερα , τα οποία τροποποιήθηκαν σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό από το (ΦΕΚ 749/Δ/10.8.1987) "Καθορισμός ειδικών όρων ως προς τη δόμηση και διαμόρφωση των χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων και κατάργηση των υπ. αριθ. 697/79 και 1339/81 π. δ/των" το οποίο με τη σειρά του τροποποιήθηκε από το Π.Δ. 111/2004 (ΦΕΚ 76/Α/5.3.2004) Ευπρόσδεκτες προτάσεις για ΦΕΚ και διατάγματα που πιθανόν να είναι χρήσιμα και να μην συμπεριλήφθηκαν ήδη . Θα προστεθούν ώστε να υπάρχει η καλύτερη δυνατή ενημέρωση.1 point
-
αυτο, ειναι μαλλον μια σωστη εξελιξη... https://www.b2green.gr/el/post/74069/ston-pago-o-fpa-gia-ola-ta-akinita-me-adeia-apo-to-20061 point
-
Το έντυπο της πολεοδομίας αναφέρεται σε εγκατάσταση λέβητα φυσικού αερίου, ενώ εσείς μιλάτε για υγραέριο. Σίγουρα δεν καλύπτεστε από αυτό το έγγραφο.....1 point
-
καλα βλεπεις παραμενει αρτιο και οικοδομησιμο, λογω χρονου δημιουργιας πριν το 2003.1 point
-
Δεν χρειάζεσαι τη συγκεκριμένη εγκύκλιο για να βρεις την ορθή απάντηση στο ερώτημά σου. Όπως προέγραψα, όλα τα τ.μ. των αυθαίρετων κατασκευών επί του αγροτεμαχίου οφείλεις να τα βάλεις, για τον υπολογισμό του προστίμου, ως ΥΔΚΧ (υπέρβαση δόμησης κύριων χώρων)....1 point
-
Ναι, για να υπολογιστεί σωστά το πρόστιμο αυτών για τον 4495, πρέπει να μπουν ως ΥΔΚΧ όλα τα τ.μ., εφόσον στο αγροτεμάχιο δεν υφίσταται άλλος ΚΧ. Προφανώς δεν είμαι της άποψης να κάνεις "αλχημείες" και να δηλώσεις την αποθήκη ως ΚΧ κ.λπ. και να την "βαφτίσεις" π.χ. κατάστημα.....1 point
-
για την διαδικασια της "αποκοπης" και την απαλλαγης απο τα κοινοχρηστα ισχυει το προαναφερθεν1 point
-
Ξεκινάς με λάθος ερώτημα. Το ερώτημα έτσι που το βάζεις δεν θα απαντηθεί με σοβαρότητα! Η Επανομή, για όσους ξέρουν την περιοχή, είναι ένα πολύ δύσκολο Αγρόκτημα γιατί πατάει σε πάνω από 2 φύλλα χάρτου, όπως φαίνονται στους χάρτες που μας δίνει η Τοπ. υπηρεσία. Το βασικό είναι το φύλλο χάρτου με datum 40 27', 0 51'. Αν όμως πχ είσαι κοντα στο Μεσημέρι και χρησιμοποιήσεις το τριγ. τούμπα Μεσημερίου οι τιμές του είναι στο dadum 40 27', -0 45' (πρεπει να γίνουν μετατροπές) . Έχει επίσης και αποτυπωμένες ιδιοκτησίες. Eσύ μάλλον είσαι στις ιδιοκτησίες(??). Για να δουλέψεις εκεί πρέπει να σου γίνει υπόδειξη ορίων και με μία καλή εξάρτηση και αποτυπώνοντας ευρύτερα τις όμορες ιδιοκτησίες θα κάνεις εφαρμογή συμβολαίων. Εδώ δηλ. προσπαθείς να μην αδικήσεις τους όμορους! Πάντως από τον τρόπο που βάζεις τα ερωτήματα για την Επανομή πιστεύω....... δεν θα πετύχει η συνταγή (συγγνώμην για την έκφραση)! ................................. Θα δεις, στα σχέδια που έχει η τοπογραφική υπηρεσία, πάνω δεξιά, τι τιμές αναγράφονται στο φ & λ.1 point
-
Εντάξει όλη αυτή η φάση από το Ελληνικό ξεκίνησε και στην τελική επειδή δεν γινόταν αλλιώς πήγε σε όλους.1 point
-
Πρώτα ελέγχουμε το αν μας ικανοποιεί η διαρρύθμιση. Κατόπιν, ελέγχεται η νομιμότητα της κατασκευής και το αν η άδεια έχει εκδοθεί ορθώς. Στη συνέχεια, και προκειμένου να γίνουν οι εργασίες ολοκλήρωσης, θα πρέπει να αναθεωρηθεί η άδεια, σύμφωνα με τα ισχύοντα κατά το χρόνο αναθεώρησης. Στις επιφάνειες των θερμομονώσεων δεν μπορεί να γίνει επίχριση, λόγω επιφανειακής παιπάλης (πούδρα, λόγω αλλοίωσης του υλικού) Κι ένα σφάλμα που (δυστυχώς) κάνουν πολλοί συνάδελφοι. Η σκάλα προς τον όροφο (και το τοιχείο που τη στηρίζει) , φαίνεται να ακουμπάει στα υποστυλώματα. Η επαφή αυτή θα πρέπει να "καταργηθεί" προκειμένου να μην υπάρξουν "απρόβλεπτα" σε περίπτωση σεισμού. Σε κάθε περίπτωση, χρειάζεται αυτοψία από έμπειρο μηχανικό.1 point
-
Μπορείς να εκδώσεις ΠΕΑ σε διαφορετική κτιριακή μονάδα. Δεν ισχύει το ασυμβίβαστο στην περίπτωση σου.1 point
-
δες το αρθ. 100 αν σε καλύπτει για το ύψος και όταν λες έχεις επιπλέον περίγραμμα 50εκ, κάθε διάσταση είναι παραπάνω 12εκ για παράδειγμα; Δες τις ανοχές σε διαστάσεις (μετράς χωρίς επίχρισμα). Δες αν μπαίνεις Κ3 με το ιειε του αρθ-96, αλλιώς υπέρβαση με τ.μ.. Άκουσα από συνάδελφο ότι οι παραβάσεις της Κ3 μπορούν να μπουν στον αναλυτικό, όπως γινόταν στον 4178/13 με νέα εγκύκλιο, αλλά δεν το έχω ψάξει.1 point
-
Λίγο δύσκολο να βρεις τέτοιο εργοδότη. Ακόμα και στη μερική απασχόληση το ωράριο διαμορφώνεται έτσι που συνήθως είσαι "κλεισμένος" όλη την ημέρα και αρκετά εξαντλημένος για να πας σε μάθημα ή να διαβάσεις. Ωστόσο αν αγαπάς τις σπουδές θα τα καταφέρεις.1 point
-
Το ότι δεν απαιτείται άδεια από την Υπηρεσία Δόμησης, δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να τηρηθούν οι σχετικές νομοθεσίες για το υγραέριο και γενικώς για την όλη εγκατάσταση. Θα πρέπει να εκπονηθεί μελέτη για τη χωροθέτηση των φιαλών, τη σωληνογραμμή, τη θέση του λέβητα κλπ, προκειμένου να μην έχετε προβλήματα με τους υπόλοιπους. Και κάτι πολύ βασικό : Για να μπορέσετε να αποκοπείτε από το σύστημα κεντρικής θέρμανσης, πρέπει να τεκμηριώνεται ότι έχετε προβεί σε ενεργειακή αναβάθμιση. Συνεπώς, ένα ενεργειακό πιστοποιητικό πριν και ένα μετά, συνοδευόμενο από τεχνική έκθεση μηχανολόγου, θα σας ήταν απαραίτητα.1 point
-
ο κυρ Μητσοτάκης αφου πάγωσε την οικοδομική δραστηριότητα για 1-2 μήνες (σε παγκόσμια πρωτοτυπία) ανακοινώνει κόψιμο ΦΠΑ για όλες τις άδειες απο το 2006. https://www.newsbreak.gr/oikonomia/trietis-anastoli-toy-fpa-stis-oikodomes-to-anakoinose-o-k-mitsotakis/1 point
-
Θα το επαναλάβω διότι μπαίνουν και διαβάζουν νέα παιδιά χωρίς εργασιακή εμπειρία. Αν, εργοδότης, προσλαμβάνει υπάλληλο με πρόγραμμα ΟΑΕΔ, και δίνοντας του τα προβλεπόμενα λεφτά (ψίχουλα) αυτού του προγράμματος, τον βάζει να υπογράφει δουλειές γραφείου και να αναλαμβάνει ποινικές ευθύνες, πρόκειται για ένα πολύ σοβαρό ατόπημα που νομίζω ότι ξεφεύγει κατά πολύ από το "απλά μην το δεχτείς", και χρήζει νομικής διερεύνησης - καταγγελείας. Αν θέλεις SuperMegaPan στείλε μας περισσότερες πληροφορίες.1 point
-
Αυτή η βλακεία δεν πρόκειται να σταθεί καθόλου σε δικαστήρια . Βέβαια δεν έχουμε και σοβαρές ενώσεις επαγγελματιών , που θα πέταγαν και μία αγωγή σε όσους υπογράφουν τέτοια θέματα για νόθευση του ανταγωνισμού και τεράστια οικονομική ζημιά . Από την άλλη ας το γράφουμε στα διάφορα σάιτ που επιτρέπουν σχόλια ώστε να το καταλάβουν , ότι θα φάνε μαύρο . Ακόμα να καταλάβουμε ότι όλο το σκηνικό προφανώς θυμίζει ΓΑΠ και ο Κούλης , θέλει απλά να βοηθήσει να ξεπουλήσουν Ελληνικό και διάφορα άλλα τέτοια . Επίσης πόσο λογικό θα είναι σε περίπτωση αυτοπαράδοσης αυτού που θα υπόκειται σε ΦΠΑ να σε ελέγχουν τι θα το κάνεις επί 5 χρόνια , όταν τα νέα θα είναι χωρίς ΦΠΑ . Τέλος αυτό το με άδεια του 2019 που δεν έχει ξεκινήσει επίσης πάσχει . Γιατί υπάρχουν και αυτά πριν το 19 που επίσης δεν έχουν ξεκινήσει , αλλά και αυτά που δεν έχουν πουλήσει ακόμα με τις παλιές άδειες και αυτά που δεν έχουν πουλήσει με ΦΠΑ αλλά μόνο με πρώτη κατοικία . Αυτά που δεν έχουν πουλήσει ακόμα δεν είχαν υποχρέωση να υποβάλλουν προϋπολογιστικό κόστος . Γενικά αυτή η βλακεία προέρχεται από τους ανόητους της εφορίας που δεν μπορούν να μοιράσουν δύο γαϊδάρων άχυρα και είναι διαχρονικό αυτό . Πάντως Κούλη , πάνω που είχες γίνει Κυριάκος , κοίταξε μην γίνεις ΓΑΠ .1 point
-
νεες θέσεις εργασίας είναι και αυτη η οικοδομή που έχει μείνει στα τουβλα να τελειώσει. Και αυτές είναι περισσότερες θέσεις και άμεσες. Και σίγουρα αυτος τα λεφτα που θα έπαιρνε θα τα ξαναέριχνε στην οικοδομή. Τωρα θα αναγκαστεί να χάσει πολλά και δεν θα τα ξαναρίξει ποτέ στην οικοδομή γιατί θα τον έχουν φάει οι μεγάλοι με τίς παχές καβάτζες.1 point
-
φυσικα προκύπτουν και αλλα ερωτήματα πχ. τι γινεται με τις αδειες που εκδοθηκαν περι το 2010, 2011 ή και επ. αλλά δεν εχουν ξεκινησει λογω της κρισης??? Να μην μιλησουμε για τα δεκαδες "σκαματα" ή τις "παρατημενες" σε διαφορα σταδια οικοδομες. Ποια ειναι η διαφορα τους απο τις αδειες του 2019....? βας αυτοι δεν φοβηθηκαν να σταματησουν τις αγοραπωλησιες ακινήτων για 6 σχεδον μηνες το 2014, τότε που εβαλαν τον φορο υπεραξιας, τον οποίο μετα τον ακυρωσαν για να φτιαξουν αλλον...και να τον "αναβαλουν" στη συνεχεια αφου ταλαιπωρησε και παρεμποδισε τις συναλλαγες για 6 μηνες... Οι εμπνευστες αυτού του νομου, εξακολουθουν να ειναι δημοσια προσωπα με λογο και επιρροη στα φορολογικά τεκταινόμενα. υγ ακομα και αν υπαρχουν αγωγες και επιδικασεις αποζημιωσεων, οι υπευθυνοι αυτης της βλακωδείας δεν θα τα πληρωσουν απο την τσεπη τους.1 point
-
Ολόσωστη πρόταση ! Δεν ξέρω μόνο αν κολλάει σε διατάξεις κοινοτικής νομοθεσίας περί ΦΠΑ ... Στην περίπτωση αυτή ας πολεμήσουν για την εξαίρεση. Επίσης δεν γνωρίζω και απορώ για το ποσοστό των απούλητων υφιστάμενων οικοδομών που υπόκεινται σε ΦΠΑ στο συνολικό στοκ των απούλητων.1 point
-
Είναι προφανές ότι δύο κατηγορίες νεόδμητων που θα έχουν διαφορετική φορολογική αντιμετώπιση , δεν πρόκειται να σταθούν ούτε σε κρίση του ειρηνοδίκη της Ανω Πετρομαγούλας . Ακόμα είναι επίσης προφανές ότι άδειες από 1/1/ 2019 που δεν έχουν ξεκινήσει εργασίες με αυτές που έχουν ξεκινήσει εργασίες , αλλά και αυτές πριν την 1/1/19 που δεν έχουν ξεκινήσει εργασίες και διάφορες άλλες ηλιθιότητες των ηλιθίων των υπουργείων δεν μπορούν να σταθούν σε οποιαδήποτε δίκη και ίσως να υπάρξουν και αστικές απαιτήσεις από τους δικαιωμένους πολίτες . Η μόνη λύση αν θέλουν να διατηρηθεί η διαφορά αυτή , είναι να δοθεί η δυνατότητα στους παλαιούς να κάνουν αυτοπαράδοση και να μπορούν να πουλήσουν αμέσως με ΦΜΑ χωρίς την δέσμευση της 5ετούς διακράτησης .1 point
-
Ωραίο κεφάλαιο ανοίγεις και πιστεύω ότι είναι εντός του θέματος. Η ιδιωτική πολεοδόμηση, όπως συνηθίζεται να λέγεται, καθορίστηκε με το άρθρο 29 του ν. 1947/1991 (άρθρο 151 ΚΒΠΝ). Στο άρθρο αυτό αναφέρεται ότι οι διατάξεις αυτές εφαρμόζονται σε έκταση 50 στρεμ. εκτός σχεδίου πόλεως και εκτός οικισμών. Το άρθρο 29 του ν. 1947/1991, όπως τροποποιήθηκε, καταργήθηκε με το άρθρο 24 παρ. 17 του ν. 2508/1997. Με το άρθρο 24 του ν. 2508/1997 καθορίστηκαν οι διατάξεις για τις περιοχές ειδικά ρυθμιζόμενης πολεοδόμησης (ΠΕΡΠΟ), οι οποίες (διατάξεις) στην ουσία αντικατέστησαν τις προηγούμενες. Η πολεοδομούμενη, με τις διατάξεις αυτές, έκταση ορίστηκε αρχικά στα 100 στρεμ. και, στη συνέχεια, μειώθηκε στα 50, με την παρ. 15 του άρθρου 13 του ν. 3212/2003. Για ενημέρωση, και επειδή την περίοδο που ολοκληρωνόταν η σύνταξη της ΚΒΠΝ, εκδόθηκε ο ν. 2508/1997, και δεν ήταν δυνατόν, λόγω χρόνου, να κωδικοποιηθούν οι διατάξεις του με τις ήδη κωδικοποιημένες διατάξεις, τα μέλη της επιτροπής αποφάσισαν να παραθέσουν τα άρθρα του νέου νόμου και να τα συσχετίσουν, απλά, με τα άρθρα της ΚΒΠΝ. Η εργασία αυτή παρατίθεται στο τέλος της ΚΒΠΝ.1 point
-
Για ποια νομική διερεύνηση μιλάς? Φυσικά κ είναι καθόλα νόμιμο να σφραγίζει ένας μισθωτός μηχανικός τις δουλειέςς που ο ίδιος κάνει.. Ξέρεις κάτι διαφορετικό? Μπορείς να μας πεις σε ποια νομοθεσία βασίζεσαι? Οι μεγάλες εταιρίες που έχουν δηλαδή πολλούς μισθωτούς μηχανικούς τι κάνουν? Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις μελέτες κ τις επιβλέψεις που αναλαμβάνει. Δηλαδή θα πρέπει ο μισθωτός μηχανικός να κάνει μόνο διεκπεραιωτική εργασία χωρίς να παίρνει καμία ευθύνη κατά τη γνώμη σου? Το θέμα της αμοιβής είναι κάτι διαφορετικό. Ο καθένας μπορεί να κρίνει πόσα χρήματα αξίζει η εργασία που προσφέρει κ να ζητήσει τα ανάλογα.. Άλλο πράγμα αυτό.. Αν δεν τον ικανοποιούν αυτά που δίνει ο εργοδότης του μπορεί να μην αναλάβει την δουλειά. Το προγράμματα του οαεδ δεν σου βάζουν ανώτερο πλαφόν. Από την άλλη εάν πιστεύει ότι σαν ελεύθερος επαγγελματίας θα βγάλει περισσότερα μπορεί να γίνει ελεύθερος επαγγελματίας. Εκεί όμως θα πρέπει να συνυπολογίσει κ τα έξοδα γραφείου, εξοπλισμό, εισφορές, μη σταθερό πελατολόγιο κτλ. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του.. Την προσωπική μου άποψη εξέφρασα κ είχα κ 3 αρνητικές. Είχα αντίστοιχη εμπειρία με τον συνάδελφο. Δούλεψα σε μία αρκετά μεγάλη εταιρία παλιότερα με τον ίδιο τρόπο που περιγράφει. 3 χρόνια ήμουν εκεί. Τις εμπειρίες που πήρα από εκεί από μία εταιρία που μου παρείχε την γνώση απλόχερα δεν θα τις είχα εάν ξεκινούσα ως ελεύθερος επαγγελματίας. Ούτε πελατολόγιο είχα τότε οπότε κ τον μισθό κ την ασφάλεια που μου έδιναν δεν θα τα έβγαζα. Μετά τα τρία χρόνια ένιωσα ότι μπορώ να κάνω κάτι δικό μου κ το έκανα. Αν ο συνάδελφος πιστεύει ότι μπορεί να βγάζει περισσότερα χρήματα κ με λιγότερες ευθύνες ως ελεύθερος επαγγελματίας καλύτερα να γίνει ελεύθερος επαγγελματίας. Αν όχι από το να μείνει άνεργος θα έλεγα να μην φοβηθεί να σφραγίσει δουλειές που ο ίδιος κάνει. Αυτή είναι η δουλειά του μηχανικού.-1 points
-
(μεταφέρθηκε στην ενότητα ιδιωτών. Pavlos 33) Καλησπέρα, ελπίζω να μην είναι άσχετο το θέμα που ποστάρω εδώ όμως το πρόβλημά μας είναι πολύ σοβαρό και δεν ξέρω πως να το χειριστώ, ίσως εδώ κάποιος μπορεί να βοηθήσει. Έχουμε μια μονοκατοικία, πληρώσαμε τον μηχανικό μας ο οποίος έβγαλε την άδεια και πλέον έχουμε σχεδόν τελειώσει. Δυστυχώς ο μηχανικός πέθανε, και μαθαίνουμε εκ των υστέρων ότι δεν έχει αποδώσει ΦΠΑ για την επίβλεψη. Η χήρα δεν έχει και μεγάλη όρεξη να μας βοηθήσει και δεν θέλουμε να ξαναπληρώσουμε καινούριο μηχανικό που θα μας κλείσει την υπόθεση. Έχετε αντιμετωπίσει ποτέ κάτι παρόμοιο; Έχετε καμιά ιδέα για το πως πρέπει να κινηθούμε; Ευχαριστώ πολύ!-2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-