Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 27/10/2019 σε όλες τις περιοχές
-
κανονικά με το νέο συνταξιοδοτικό θα πρέπει να υπάρξουν και πίνακες υπολογισμού των συντάξεων για να δούμε το ύψος της πλήρους σύνταξης με 40 χρόνια ασφάλισης. τα 185 ή 220 ή 280 ευρώ/μήνα δεν λένε τίποτα αν δεν μας πούνε και πόσο θα είναι η πλήρης σύνταξη.2 points
-
1 point
-
Δεν απαιτειται ψηφιση αλλα μια υπουργικη αποφαση για την παραταση.1 point
-
Κατά πάσα πιθανότητα θα βρεις εργασία σε κάποια εταιρεία όπου σίγουρα κάποιος άλλος θα είναι chartered engineer στο αντίστοιχο επιμελητήριο της ειδικότητάς σου, οπότε δεν τίθεται θέμα δικαιωμάτων κτλ. Για παράδειγμα, υπάρχουν 3-4 επιμελητήρια για τις διάφορες ειδικότητες πολιτικών μηχανικών. Όλο και κάτι θα υπάρχει και για την δική σου ειδικότητα. Αυτά με τα τραγελαφικά περί δικαιωμάτων ισχύουν μόνο στην μπανανία της Ελλάδας, όπου είτε θα έχεις απεριόριστα δικαιώματα από την πρώτη μέρα, ή καθόλου εις τον αιώνα τον άπαντα. Με τον καιρό, μπορείς να εξελιχθείς με βάσει την εμπειρία σου και διαρκή σεμινάρια και εκπαιδεύσεις που θα παρακολουθείς ώστε να γίνεις και εσύ chartered στο αντίστοιχο επιμελητήριο.1 point
-
Κανένας μας ή ελάχιστοι εξ'ημών στα 30 ή 40 μπορεί να μην προσβλέπει στη σύνταξη, αυτό δεν αναιρεί όμως τους κανόνες του παιχνιδιού. Όπως λέει και ο Τάσος πρέπει όλοι να ξέρουμε τι δίνουμε και τι παίρνουμε, απλά και ξεκάθαρα και από εκεί και πέρα ο καθένας κάνει το κουμάντο του.1 point
-
Έχεις άδεια στο οικόπεδο, επειδή το ένα κτίριο δεν παραβιάζει το Δ. Είπες ότι το ένα έχει μπει όλο μέσα στο Δ. Υπέρβαση δόμησης λοιπόν για όλα τα τ.μ. που είναι εντός Δ. (και ότι άλλο έχεις βρει / είπες έχουν κάνει τα έξτρα τους). Η αποπεράτωση επιτρέπεται κατά παρέκλιση από κάθε άλλη διάταξη. Η απαίτηση ελέγχου ΣΑ είναι διάταξη - δεν την ακολουθείς και παρεκλίνεις. Αυτό για τα τακτοποιημένα και χωρίς να μεγαλώσεις τον όγκο φυσικά (ότι περιορισμούς έχει το εδάφιο δηλαδή).1 point
-
Εγώ ξέρω ότι για να κινηθεί κανείς από τη μια πόλη στην άλλη υπάρχουν οι εθνικές οδοί (μιας και πιάσαμε τα αυτοκίνητα). Κάποιος όμως, που δεν θέλει να πληρώσει διόδια μπορεί να κινηθεί μέσω των παράπλευρων επαρχιακών οδών δευτερεύοντων δικτύων. Σαφέστατα θα βλαστημήσει την ώρα και τη στιγμή που επέλεξε τη δεύτερη λύση, δεδομένης της τεχνολογίας των σημερινών αυτοκινήτων και της καλύτερης ποιότητας του εθνικού δικτύου, ωστόσο του δίδεται η δυνατότητα για δεύτερη εναλλακτική. Εγώ λοιπόν, που θέλω να σχεδιάσω μια κατασκευή από φερουσα τοιχοποιία σε σχετικά επικλινές έδαφος, η οποία επιστεγάζεται με ξύλινο φορέα (στέγη), τι εναλλακτικές έχω;1 point
-
Αυτό που δεν θέλεις να καταλάβεις είναι ότι, δυνητικά, άπαντες είμαστε χρήστες/καταναλωτές όλων των παρεχόμενων υπηρεσιών. Και θέλουμε να είναι ασφαλείς, οπότε, στην τελική, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, ο πολίτης πληρώνει το κόστος. Διότι δεν είναι μόνο οι οικοδομές, αλλά και οι δρόμοι, και οι γέφυρες, και τα λιμάνια, και άλλα πολλά. Αν λοιπόν μπορείς να βρεις ένα δίκαιο τρόπο κατανομής του κόστους σε κάθε χρήστη, θα συμφωνήσω μαζί σου. Μέχρι τότε λοιπόν ας φροντίσει το κάθε κράτος, που νοιάζεται για την ασφάλεια των πολιτών του, για την ανεμπόδιστη πρόσβαση σε προδιαγραφές και πρότυπα. Οι προδιαγραφές και τα πρότυπα δεν είναι μέσον, είναι ΝΟΜΟΣ από τη στιγμή που με νόμο είναι υποχρεωτική η εφαρμογή τους. Το ότι δεν περιλαμβάνονται αυτούσια σε κάποιο ΦΕΚ, είναι απλώς θέμα χώρου (ή και κάτι άλλου???)1 point
-
Μέσο θεωρείται (κατά την άποψή μου προφανώς) ο τρόπος ή μηχάνημα ή λογισμικό, μέσω του οποίου είτε θα βελτιώσει κανείς τους χρόνους του είτε την ποιότητα του παραδοτέου που του έχει ανατεθεί, είτε είτε είτε. Σαφώς και δεν θεωρείται μέσο όμως, κάτι το οποίο θα πρέπει να τηρήσει κανείς απαρέγκλιτα, προκειμένου να θεωρηθεί σύννομος ως προς την παροχή υπηρεσιών που διαθέτει προς τρίτους. Και στην τελική, ποιά άλλη εναλλακτική προσφέρει αντί της προμήθειας των "μέσων" αυτών;1 point
-
η υπηρεσία δόμησης (πολεοδομία) δεν είναι αρμόδια για τη συντήρηση των ακινήτων. Αρμόδιοι και υπεύθυνοι είναι ο ιδιοκτήτες τους. ΑΝ χρειασθεί νε επέμβει ο οικείος ΟΤΑ, επειδή το κτίριο έχει φθάσει σε σημείο που να εγκυμονεί κίνδυνο για τους περίοικους, εφόσον οι οιδιοκτητες δεν τα βρίσκουν ή εσύ δεν θέλεις να πληρώσεις δικηγόρο τοτε θα είναι πολύ αργά για εσάς. Και σίγουρα θα σας κοστίσει πολλαπλάσια την αμοιβή του δικηγόρου.... ΥΓ αν όλοι κάνανε αυτό που εξ' αρχής έπρεπε να κάνουν τότε δεν θα υπήρχαν δικηγόροι.....1 point
-
κανενας απο την Πολεοδομια δεν ερχεται και δεν τραβαει το αυτι...κανενος Βλεπεις αν υπαρχει κανονισμος και πας στον δικηγορο σου.1 point
-
Το πιστοποιητικό ή ο κωδικός εγγραφής στο Εθνικό Μητρώο Σημείων Υδροληψίας (Ε.Μ.Σ.Υ.), αφορά το σημείο υδροληψίας, το οποίο βρίσκεται εντός οικοπέδου / έκτασης / ιδιοκτησίας, για την οποία καταρτίζεται το συμβόλαιο / συμφωνητικό και δεν αφορά τους ιδιοκτήτες ακινήτων, στα οποία γίνεται χρήση ύδατος από άλλο σημείο υδροληψίας, εκτός του οικοπέδου. Το σημείο μπορεί να έχει δηλωθεί στο Ε.Μ.Σ.Υ. είτε από τον ιδιοκτήτη του έργου υδροληψίας είτε από τον οποιονδήποτε χρήστη ύδατος από το σημείο υδροληψίας, ο οποίος μπορεί να είναι φυσικό πρόσωπο ή νομικό πρόσωπο ιδιωτικού ή δημοσίου δικαίου. δες τα ΠΜ1 point
-
Ολες οι παρ. του αρθρου 103 αναφερονται σε μειωσεις για κατοικια Η δε παρ. "1", γραφει "ανεξαρτητως περιορισμου κυριας κατοικιας" αρα προυποθεση ειναι να προκειται για κατοικια, εστω και εάν δεν ειναι "κυρια" Για τους επαγγελματικους χωρους, δεν φαινεται να οριζει απαλλαγη. και, -χωρις φλαφον/οριο σε τμ. συμφωνα με τον νομο - ή με όριο σε τμ., όπως θυμήθηκαν να διευκρινισουν -20 μερες πριν μας..... αποχαιρετησουν...- με την εγκ. 2/19, μετα απο δυο χρονια εφαρμογης του νομου.1 point
-
Είδα την τροπολογία πριν μέρες αλλά στο νομοσχέδιο για την ανάπτυξη δεν το είδα περασμένο. Το γεγονός είναι πως υπάρχουν πολλές δηλώσεις ανοιχτές αλλά αυτές μπορούν να κλείσουν αν δοθεί μια τελική παράταση 4 μηνών. Οι περισσότερες ανοιχτές δηλώσεις μπορούν να ολοκληρωθούν μέσα σε αυτό το διάστημα. Ο ΣΑΔΑΣ έχει δίκιο να τονίζει πως για αυτό το ζήτημα θα πρέπει να είναι ανοιχτή η ημερομηνία. Ή εναλλακτικά - λεω - θα μπορούσε να απαιτηθεί κατά τη σύνταξη της ηλεκτρονικής ταυτότητας κτιρίου. Ναι θα έπρεπε να τις είχαμε κλείσει νωρίτερα αλλά για πάρα πολλούς λόγους αυτό δεν έγινε και τώρα τρέχουμε. Όπως τρέχαμε όλα αυτά τα χρόνια της κρίσης με χαμηλές αμοιβές και 1000 ευθύνες και υποχρεώσεις και μέσα σε αυτό το φόρουμ να διυλίζουμε τον κώνωπα για το τι θέλει να πει ο νομοθέτης. Αυτό που τονίζεται από τον ΣΑΔΑΣ είναι πως μια παράταση στην υποβολή αρχείων του 4178 θα δώσει τη δυνατότητα να κλείσουν οι δηλώσεις ενώ αν δεν δοθεί μόνο φοβερά προβλήματα θα δημιουργήσει. Η παράταση αυτή αφορά και επηρεάζει τους μηχανικούς και δεν έχει αντίκτυπο σε κανένα άλλο πεδίο οικονομικό ή εφαρμογής της νομοθεσίας. Πρέπει να υπάρξει πίεση προς το ΥΠΕΚΑ και ΤΕΕ ώστε να δοθεί αυτός ο απαιτούμενος χρόνος. Πέρα από τα αρχικά δημοσιεύματα πριν 4 μέρες δεν έχω δει τίποτε νεότερο. Το ΤΕΕ στη σελίδα του διαφημίζει τις εκλογές του αλλά καμία νέα παρέμβαση για αυτό το ζήτημα το οποίο είναι πάρα πολύ σοβαρό. Ποιόν εκπροσωπεί το ΤΕΕ τελικά ? Η ειρωνεία είναι πως στης 3/11 έχει εκλογές το ΤΕΕ. θα ανεβάζουμε αρχεία εκείνη τη μέρα ή θα ψηφίσουμε ?1 point
-
σε μεταχειρισμενα ανταλακτικα αυτοκινητων να πας και σιγουρα θα το βρεις.τροφοδοτικο 230v/12v dc 10A θα πρεπει να σου κανει. κατι τετοιο θες.https://www.antallaktikaonline.gr/topran/27245921 point
-
Θα προκληθεί βλάβη από την παράταση της προθεσμίας για την ηλεκτρονική ανάρτηση σχεδίων και εγγράφων των τακτοποιημένων αυθαιρέτων; Γιατί πρέπει να χαιρόμαστε (ή να επιχαίρουμε) αν αυτή δεν δοθεί;1 point
-
Δε χρειάζεται να έχεις κάποια εναλλακτική γιατί δεν είναι υποχρεωτικό να σχεδιάσεις μια τέτοια κατασκευή και γενικά να ασκείς το επάγγελμα. Όπως επίσης δεν έχεις εναλλακτική στο θέμα των ασφαλιστικών εισφορών, του τέλους επιτηδεύματος, της συνδρομής ΤΕΕ κλπ. Θες να κάνεις το μηχανικό; Πρέπει να πληρώσεις αυτά. Επένδυση είναι: δίνεις λίγα με την ελπίδα να πάρεις πολλά. Ποιά άλλη επένδυση είναι τζάμπα; Στην τελική το ότι διασφαλίζονται τα αποκλειστικά επαγγελματικά σου δικαιώματα επί των κατασκευών αξίζει πολύ περισσότερο από το κόστος ενός ευρωκώδικα.. Γενικά όλοι εμείς οι μηχανικοί και ευρύτερα οι επιστήμονες, έχουμε αναπτύξει μια συνείδηση δημόσιου λειτουργού: ότι δηλαδή για κάποιο λόγο μας επέλεξαν να σπουδάσουμε τζάμπα και στη συνέχεια είτε πρέπει να μας διορίσουν, είτε να μας δημιουργούν δουλειές για τις οποίες θα μας παρέχουν δωρεάν και την υποδομή να τις κάνουμε.-2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-