Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      18.018


  2. Faethon11

    Faethon11

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      10.194


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      26.116


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.780


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 30/10/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Αν δεν κάνω λάθος, νομίζω πολλά ευρωπαϊκά πρότυπα/κανονισμοί είναι επί πληρωμή, όπως οι κανονισμοί/πρότυπα για αυτοκίνητα, όπου πρόκειται για όμοια περίπτωση, δηλαδή το τελικό προϊόν/υπηρεσία απευθύνεται στο ευρύ κοινό και αφορά την ασφάλειά του, ο φορέας υλοποίησης είναι ιδιώτες και η παροχή του τελικού προϊόντος/υπηρεσίας γίνεται επίσης από ιδιώτες. Υπό διερεύνηση αυτό, διότι μπορεί να κάνω και λάθος. Κατ' αυτή την λογική, η Ε.Ε. ακολουθεί μια λογική απόκτησης επί πληρωμή συγκεκριμένων προτύπων (standards) και κανονισμών (regulations). Αν αυτό είναι σωστό ή λάθος, είναι μια ευρωπαϊκή πτυχή του θέματος, και θεωρώ ότι λίγη σημασία έχει να το συζητήσουμε, μιας και αφορά ζήτημα θεμελιακών αρχών και γενικότερα ξεφεύγει από την επιρροή μας. Πάντως νομίζω οτι σε όλες τις χώρες της Ε.Ε. οι ευρωκώδικες είναι πληρωτέο απόκτημα από τους μηχανικούς. Αν λοιπόν ισχύει όλο αυτό, ένα θέμα που τίθεται είναι αν θα έπρεπε το ΤΕΕ (ως τεχνικός σύμβουλος του κράτους) και η πολιτεία, να προνοήσουν ώστε: ή να δώσουν εναλλακτικές στους μηχανικούς (πέραν του ΕΑΚ-ΕΚΩΣ, που δεν καλύπτει συγκεκριμένες κατασκευές) ή να αναπτύξουν ένα πλάνο ώστε ο μηχανικός να έχει πλήρη πρόσβαση στους κανονισμούς/πρότυπα με μηδενικό ή ελάχιστο κόστος (αν φυσικά ήταν τύποις/νομικά εφικτό κάτι τέτοιο). Αυτή είναι η ελληνική πτυχή του θέματος και αυτή χωράει συζήτηση. Αν δεν ισχύει η αρχική τοποθέτηση, τότε ένα θέμα που τίθεται είναι γιατί ενώ άλλα πρότυπα που ομοιάζουν με τους ευρωκώδικες (όπως αναλύω πιο πάνω) είναι δωρεάν, ενώ οι ευρωκώδικες είναι επί πληρωμή. Επίσης ένα άλλο θέμα που τίθεται είναι με τι διαδικασία κατέληξε η συγγραφή/διάθεση των ευρωκωδίκων σε συγκεκριμένο φορέα υλοποίησης και με τι κόστος.
    2 points
  2. Συνάδελφοι μήπως γνωρίζετε εαν για ελεγκτές δόμησης που εγγράφηκαν στο μητρώο τον Νοέμδριο 2018, υπάρχει υποχρέωση υποβολής αρχικής δήλωσης περιουσιακής κατάστασης (Πόθεν Εσχες), ακόμα και αν έχουν πραγματοποιησει ελέγχους <1000τ.μ.; Εχω λάβει διφορούμενες απαντήσεις απο τους αρμόδιους φορείς. Ο Ν4389/2016 άρθρο 156 ορίζει: "Οι ελεγκτές δόμησης υποχρεούνται στην υποβολή δήλωσης περιουσιακής κατάστασης σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 3213/2003 (Α΄309), όπως τροποποιήθηκε Α΄160), σε περίπτωση που διενεργήσουν ελέγχους για κτίρια και κατασκευές επιφάνειας άνω των 1000 τ.μ." Υπερισχύει του ότι πρέπει να υποβληθεί δήλωση εντός 90 ημερών απο την απόκτηση της ιδιότητας του ελεγκτή δόμησης; Η προθεσμία υποβολής λήγει σήμερα 30/4! Παρακαλώ για την βοήθεια σας αν ξέρετε.
    1 point
  3. Δηλαδή πληρώνοντας 60.000€ για τα 25 έτη και άλλες 20.000€ για τα υπόλοιπα 10έτη, σύνολο 80.000€ πόσα χρόνια θα πρέπει να ζήσω για να μην μπει μέσα το ΕΦΚΑ? Δεν βλέπω να μπαίνει πουθενά η αναγωγή της αξίας εκείνων των ποσών στο σήμερα....
    1 point
  4. Πόσα δίναμε για ειδική προσαύξηση ? Εγώ γιατί βλέπω να ξεκίνησα από 120€ το Α1992 και να έφτασα το Β2015 στα 499,20€ Για 25 χρόνια πλήρωσα για την ειδική προσαύξηση 17.500€ υ.γ. Έχεις σκεφτεί τι αξία είχαν 40.000δρχ το 1992 και τι έχουν 120€ το 2019? Ένα θα σε πω. Σαν φοιτητής είχα 20.000δρχ τον μήνα μαζί με το ενοίκιο. Ζήσε σήμερα με 60€ τον μήνα....
    1 point
  5. Με βάση δηλώσεις και του κ.Στασινού που διάβασα πριν μέρες, ο 4178/13 είναι ο μόνος από τους 3 νόμους που έχει περάσει από το ΣΤΕ και κρίθηκε συνταγματικός. Ο 4014 κρίθηκε αντισυνταγματικός. Ο 4495 δεν έχει περάσει ακόμη νομίζω.
    1 point
  6. Δεν είσαι υποχρεωμένη να εντάξεις την αυθαιρεσία στην κατηγορία 3 ακόμη και αν βρίσκεται στη λίστα αυθαιρεσιών της. Μπορείς, όπως και η ίδια αναφέρεις να τις υπολογίσεις με αναλυτικό. Εξαίρεση αποτελούν οι περιπτώσεις κατηγορίας 3 που αφορούν χώρο και δεν μπορούν να υπαχθούν ως λοιπή παράβαση (πχ αποθήκες).
    1 point
  7. Τάσο η ειδική προσαύξηση πλέον μαζί με τον ειδικό λογαριασμό για 37 χρόνια δίνουν περίπου 300 ευρώ με την Κατρουγκάλια λογική, αντί για 1200 που έδινε το ΤΣΜΕΔΕ. Η φόρμα υπολογισμού είναι 0,075% *12* 37(έτη ασφάλισης)*900(μικτός μισθός κατά κατρούγκαλο μαζί με τις εισφορές υπέρ τρίτων) Ας ελπίσουμε ότι θα συμπεριληφθεί και αυτή η αλλαγή του αστείου συντελεστή αναπλήρωσης στις προωθούμενες αλλαγές.
    1 point
  8. Από τη στιγμή που έχεις κατηγορία 1 οι παραβάσεις στην ουσία αντιμετωπίζονται με την πληρωμή του παραβόλου ανεξαρτήτως είδους και αριθμού αυτών. Οπότε επιπλέον της διαμερισμάτωσης (αφού έτσι κ αλλιώς δεν υπερβαίνεις φαντάζομαι το ύψος της περιοχής) φτιάξε ένα φύλλο καταγραφής με μία παράβαση ξεχωριστά για το αυθαίρετο ύψος.
    1 point
  9. εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι πολύ αυστηρή αυτή η αντιμετώπιση, εφόσον δεν αναφέρεται ρητώς κάπου. Γενικά είμαι της άποψης, στις περιπτώσεις όπου χωράει διπλή ερμηνεία από το νόμο, να επιλέξουμε την ευνοΪκότερη
    1 point
  10. Θα πρέπει να προσέξεις το συνολικό ποσό των προκαταβολών που θα πάρουν όλοι οι προμηθευτές να μην ξεπερνάει το ποσό του δανείου που θα προκύψει από τα τελικά τιμολόγια. Επίσης η προκαταβολή του κάθε προμηθευτή να είναι μικρότερη από το ποσό του τιμολογίου του.
    1 point
  11. Το ερώτημα της υπέρβασης ύψους αφορά συνολικά το κτίριο, καθώς αυτό είναι μονοκατοικία. Δεν έχεις οριζόντιες να ασχοληθείς με επιμέρους διαμερίσματα. Επομένως ότι υπερβαίνει τα 4. μ θα λάβει υπέρβαση ύψους διότι αυτό θεωρήσαμε ότι είναι το επιτρεπόμενο ύψος εξαιτίας της αρχικής άδειας για ισόγειο κτίριο. Χώροι οι οποίοι καλύπτονται από το ύψος της άδειας δεν θα λάβουν υπέρβαση ύψους.
    1 point
  12. Βάσει άδειας είχες ισόγεια κατοικία και έγινε αυθαίρετη προσθήκη κατ επέκταση και καθ ύψος. Άρα το νόμιμο ύψος βάσει περιοχής θα πρέπει κατά τη γνώμη μου να αφορά το ισόγειο για χρήση κατοικία (4 μ) και όχι το διώροφο (7,50 μ). Ανάλογη άποψη έχω εκφράσει και όταν το κτίριο αδειοδοτήθηκε με διατάξεις χαμηλών κτιρίων (Η<=8.50μ σε περιοχή που το ύψος είναι >=11 μ προκειμένου να ισχύσουν οι διατάξεις των χαμηλών κτιρίων). Οπότε, η άποψή μου για την υπέρβαση ύψους είναι ότι θα έπρεπε να υπολογιστεί με τις διατάξεις συντελεστών του παραρτήματος και όχι με αναλυτικό.
    1 point
  13. σωστα..."ισως" αλλά, το δδ μιλαει για αλλαγη διαστασεων των ανοιγματων και μετατοπιση αυτων, οχι για την "μη κατασκευή" τους. Και δεν εχει κανεναν λογο ο ερωτών, να μην δοσει βεβαιωση, ούτε να στηνει και να ξεστηνει σκαλωσιες για να κανει ενα παραθυρο σε εναν μονον όροφο, ασκημαινοντας την οψη μιας ολοκληρης οικοδομης... Εγω θα ελεγα να μην κανει τπτπ...ας το γραψει σαν κατ. 3 -ναχαμε να λεγαμε- κι το βρει η ταυτοτητα στο μελλον σαν "αλλαγη οψεων" σε βαρος όλης της οικοδομης. [μεταξυ μας, αν καθησει να μετρησει καποιος, πόσα τετοια παραθυρα δεν εχουν γινει ή εχουν αλλαξει "θεση".......και ποσες χιλιαδες ζαρντινιερες που ειχαν σαπίσει, εχουν αντικατασταθει απο πλεγματα ή πόσες αλλες οικοδομες εχουν"προσθηκες" στα καγκελα για προστασια των παιδιων...ή πόσα καταστηματα στο ισογειο εχουν αλλαξει τις πόρτες τους... ή ποσες αλλες παρομοιες "αλλαγες" κι΄αν δεν εχουν γινει.... θα πρεπει τα επομενα 50 χρονια να μην ασχολουμαστε με τπτ αλλο..] Καιρος ειναι να σταματησει όλη αυτη η πολεοδομική παρανοια...
    1 point
  14. Συνάδελφε nik ειλικρινά με κούρασες και δεν μπορώ να βγάλω άκρη μαζί σου. Μια λες ότι ο CEN είναι ιδωτική εταιρεία, μετά με λες καφενείο επειδή λέω ότι ο CEN είναι ιδιωτική ετιαρεία, εσύ ο ίδιος έγραψες: "Ποοοο καφενείο.....ο ΤΣΕΝ είναι ο ευρωπαικός ΕΛΟΤ! Τι δεν καταλαβαίνεις ???? Ποια εταιρεία και μλκιες μας λες ?" Και έρχεσαι τώρα να το καταπιείς, ότι ναι είναι ιδιωτική εταιρεία αφού λες: "Τι σχέση έχει αν ο ΤΣΕΝ είναι ιδιωτική εταιρεία ? Υπάρχει κάτι δημόσιο στην ΕΕ ?". Αλλά όχι συνάδελφε δεν είμαστε παιδάκια, έλεγες ότι είπα μλκιες γι αυτό καλά θα κάνεις να ρίξεις κάτω τον εγωισμό σου και να ζητήσεις συγγνώμη. Αν και απ' ότι βλέπω και σε άλλα νήματα τα έχεις τα θέματά σου. Είπα να συμπεριφερθώ ήρεμα και φιλικά αλλά δε βλέπω ότι έχει αντίκρισμα απέναντί σου και είναι η πρώτη φορά που βρίσκομαι σε αντιπαράθεση στο φόρουμ. Έχω μια άποψη, αυτή είναι, και σταματάω την κουβέντα μαζί σου.
    1 point
  15. κανονικά με το νέο συνταξιοδοτικό θα πρέπει να υπάρξουν και πίνακες υπολογισμού των συντάξεων για να δούμε το ύψος της πλήρους σύνταξης με 40 χρόνια ασφάλισης. τα 185 ή 220 ή 280 ευρώ/μήνα δεν λένε τίποτα αν δεν μας πούνε και πόσο θα είναι η πλήρης σύνταξη.
    1 point
  16. Αυτό που δεν θέλεις να καταλάβεις είναι ότι, δυνητικά, άπαντες είμαστε χρήστες/καταναλωτές όλων των παρεχόμενων υπηρεσιών. Και θέλουμε να είναι ασφαλείς, οπότε, στην τελική, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, ο πολίτης πληρώνει το κόστος. Διότι δεν είναι μόνο οι οικοδομές, αλλά και οι δρόμοι, και οι γέφυρες, και τα λιμάνια, και άλλα πολλά. Αν λοιπόν μπορείς να βρεις ένα δίκαιο τρόπο κατανομής του κόστους σε κάθε χρήστη, θα συμφωνήσω μαζί σου. Μέχρι τότε λοιπόν ας φροντίσει το κάθε κράτος, που νοιάζεται για την ασφάλεια των πολιτών του, για την ανεμπόδιστη πρόσβαση σε προδιαγραφές και πρότυπα. Οι προδιαγραφές και τα πρότυπα δεν είναι μέσον, είναι ΝΟΜΟΣ από τη στιγμή που με νόμο είναι υποχρεωτική η εφαρμογή τους. Το ότι δεν περιλαμβάνονται αυτούσια σε κάποιο ΦΕΚ, είναι απλώς θέμα χώρου (ή και κάτι άλλου???)
    1 point
  17. Ειδικά για το θέμα της «Βενιζέλου», ο ανάδοχος υπενθυμίζει ότι από το 2017 (που αποφασίστηκε η in situ διατήρηση των αρχαιοτήτων) «δεν έχει δοθεί εντολή για το κατασκευαστικό αντικείμενο, ενώ έχουν επηρεαστεί σημαντικότατα η διάρκεια και η αλληλουχία των εργασιών». Επισημαίνει δε ότι η παράδοση του έργου το 2025 θα ισχύει εφόσον η συμπληρωματική σύμβαση υπογραφεί το αργότερο έως τον Ιούλιο του 2020. «Ο ανάδοχος έχει επανειλημμένως επιφυλαχθεί ρητά για τις εν λόγω επιπτώσεις της καθυστέρησης τόσο στις προθεσμίες του έργου όσο και ως προς τις οικονομικές συνέπειες αυτών», καταλήγει. εδω https://www.b2green.gr/el/post/74026/paratasi-eos-to-2025-gia-metro-thessalonikis-zitei-i-koinopraxia
    1 point
  18. Λυπαμαι τον μηχανικο με τον οποιο θα αναγκαστει να συνεργαστει....
    1 point
  19. Αυτά που ζητάς δεν μπορούν να απαντηθούν εξ αποστάσεως, διότι (ενδεικτικά παραθέτω) δεν γνωρίζουμε: - τους όρους δόμησης της περιοχής - τη μορφολογία και τη σύσταση του εδάφους - τη δόμηση των ομόρων κλπ Συνεπώς, θα πρέπει να απευθυνθείς σε μηχανικό προκειμένου να σε κατατοπίσει σωστά
    1 point
  20. Όσοι είχατε οφειλές στο ΤΣΜΕΔΕ πχ αναδρομικά και κάνατε αιτηση για 120 δόσεις προσέχτε το εξής. Αν κάνετε εγγραφή στο ΚΕΑΟ βάζοντας φορέα ΤΣΜΕΔΕ και ΑΜ τον αριθμό δύναμης θα μπορέστε να ρυθμίσετε μέρος της οφειλής και όχι το επικουρικό. Για να ρυθμίσετε και το επικουρικό πρέπει να κάνετε νέα πιστοποίηση στο ΚΕΑΟ με φορεα ΤΕΑΜΕΔΕ και αριθμό δύναμης το ΑΦΜ σας. Σε κάποιον πιο πάνω που έγραψε ότι του εμφανίζεται οφειλή από άγνωστο φορέα είναι ακριβώς αυτή η περίπτωση. Συνοψίζοντας...αν κάποιος είχε οφειλές στο ΤΣΜΕΔΕ και οφειλές στον ΕΦΚΑ θα πρέπει να κάνει στο ΚΕΑΟ: Μία πιστοποίηση βάζοντας φορεα ΤΣΜΕΔΕ και ΑΜ αριθμό δύναμης ΤΣΜΕΔΕ. Μία πιστοποίηση βάζοντας φορέα ΕΦΚΑ και ΑΜ το ΑΜΚΑ του. Μία πιστοποίηση βάζοντας φορέα ΤΕΑΜΕΔΕ και ΑΜ το ΑΦΜ του. Σύνολο τρεις...δηλαδή που λέγανε ελάχιστη δόση 50 € για 120 δόσεις, αυτό μεταφράζεται σε 50€ ανά ταμείο, δηλαδή για την παραπάνω περίπτωση 150€ ελάχιστη κατανάλωση...με τις υγίες σας.
    1 point
  21. Χαχαχα Ιάσονα είσαι Θεός. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!!! Στάλθηκε από το ASUS_Z010DA μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  22. Ρίξε και μια ματιά στα παρακάτω downloads που είχα ανεβάσει στο παρελθον για μεταφράσεις. Λεξικό τεχνικών όρων - Έκδοση ΤΕΕ 1951 Αγγλικό Εικονογραφημένο Λεξικό Τεχνικών Όρων Ελληνο-Αγγλικό και Αγγλο-Ελληνικό λεξικό γεωμορφολογικών Όρων και Ορισμών Λεξικό Αγγλικό-Ελληνικό Λεξικό τεχνικών όρων για μηχανικούς ver1
    1 point
  23. Ερώτηση: Δεν έχει κάποιο χαρακτηριστικό το κάθε πολύγωνο ώστε να καταλαβαίνει κανείς ποιο 5άρι είναι ? Εγώ βλέπω απλά συνεχόμενα όμοια πολύγωνα χωρίς κάποιο χαρακτηριστικό διαφοροποίησης.
    1 point
  24. Εγκ-81104/12-6-00 "Θεώρηση οικοδομικής άδειας για σύνδεση οικοδομικής με τα δίκτυα ηλεκτρισμού και ύδρευσης (ΔΕΗ)". (σε περιπτώσεις που η συμμετοχή του μηχανικού καθίσταται δυσχερής ή αδύνατος) Αναφορικά με την διαδικασία και τον τρόπο θεώρησης οικοδομικών αδειών για την σύνδεση οικοδομών με τα δίκτυα ηλεκτρισμού και ύδρευσης σύμφωνα με την παρ.5 του Αρθ-7 του ΠΔ/8-7-93 (ΦΕΚ-795/Δ/13-7-93) σε περιπτώσεις που η συμμετοχή του επιβλέποντος μηχανικού καθίσταται δυσχερής ή αδύνατος, σας γνωρίζουμε τα εξής: 1. Εφόσον έχουν περατωθεί οι οικοδομικές εργασίες ο δε επιβλέπων μηχανικός απεβίωσε ή κηρύχθηκε σε αφάνεια με δικαστική απόφαση (Αρθ-40 - Αρθ-50 ΑΚ και 785 επ. ΚΠΔ) είναι δυνατή η θεώρηση της αδείας κατόπιν διενέργειας αυτοψίας από την Πολεοδομική Υπηρεσία και υποβολής τεχνικής έκθεσης από οποιονδήποτε τρίτο μηχανικό. 2. Σε κάθε άλλη περίπτωση (συνταξιοδότηση επιβλέποντος, διαμονή στο εξωτερικό κλπ) επιβάλλεται αναθεώρηση της αδείας γι' αλλαγή επιβλέποντος μηχανικού, προκειμένου να καταστεί εφικτή η συνέχιση της διαδικασίας θεώρησης της αδείας. 3. Τέλος για όλες τις προαναφερόμενες περιπτώσεις τόσο η καταβολή της αντίστοιχης αμοιβής επίβλεψης σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία (μέσω Εθνικής Τραπέζης η ΤΕΕ) όσο και των αναλόγων φόρων (ΦΕΜ) και κρατήσεων (ΤΣΜΕΔΕ) που την βαρύνουν, είναι υποχρεωτική για την θεώρηση της οικοδομικής αδείας, ο δε τρόπος απόδοσης αυτών δεν αποτελεί αντικείμενο των πολεοδομικών υπηρεσιών αλλά των υπόχρεων για την καταβολή αυτών (Μηχανικών και ιδιοκτητών) και των κατά περίπτωση αρμοδίων φορέων για την είσπραξή τους (ΕΤΕ, ΤΕΕ, ΔΟΥ κλπ).
    1 point
  25. Το νου σου φίλε. Αν βγαίνεις έξω, μετράς, τα συντάσεις και τα υπογράφεις εσύ τα τοπογραφικά, αυτό κάνουν οι ελεύθεροι επαγγελματίες μηχανικοί και σε κάθε ένα τοπογραφικό λαμβάνουν αμοιβή ίση με το μηνιάτικό σου (που λέει ο λόγος, αν είσαι με πρόγραμμα ΟΑΕΔ). Οπότε δες λίγο τι παίζει και αν ισχύει το παραπάνω που γράφεις, κάντην με ελαφρά...
    -1 points
  26. Θα το επαναλάβω διότι μπαίνουν και διαβάζουν νέα παιδιά χωρίς εργασιακή εμπειρία. Αν, εργοδότης, προσλαμβάνει υπάλληλο με πρόγραμμα ΟΑΕΔ, και δίνοντας του τα προβλεπόμενα λεφτά (ψίχουλα) αυτού του προγράμματος, τον βάζει να υπογράφει δουλειές γραφείου και να αναλαμβάνει ποινικές ευθύνες, πρόκειται για ένα πολύ σοβαρό ατόπημα που νομίζω ότι ξεφεύγει κατά πολύ από το "απλά μην το δεχτείς", και χρήζει νομικής διερεύνησης - καταγγελείας. Αν θέλεις SuperMegaPan στείλε μας περισσότερες πληροφορίες.
    -1 points
  27. Φίλε Sito, θα σε ρωτήσω κάτι: (αληθινή ιστορία) Αγοράζει κάποιος ένα ακίνητο, άρτιο - οικοδομήσιμο σύμφωνα με το τοπογραφικό διάγραμμα. Στη συνέχεια, προσπαθεί να βγάλει άδεια δόμησης, κατά την οποία προκύπτει ότι λόγω λάθους στην δήλωση επί του τοπογραφικού δεν είναι έτσι τα πράγματα. Έναντι ποιανού θα στραφεί ο αγοραστής, για αποζημίωση, ακύρωση του συμβολαίου αγοράς κλπ? Ο συντάξας μηχανικός θα είναι στο απυρόβλητο?
    -1 points
  28. -1 points
  29. Δηλαδή έδινες 200(και πολλά λέω)€x37έτη και έπαιρνες πίσω 1200€x10 (και λίγα λέω)έτη;;;;; Δηλαδή, έδινες 7,500(και πολλά λέω)€ και έπαιρνες πίσω 12,000(και λίγα λέω)€!!!!. Φανταστικό. Τύπωνε και χρήμα το τσμεδε;
    -1 points
  30. Το είπα για να φανεί πόσο παράλογο ήταν το σύστημα. Με 330€ εισφορές σύνταξης και 200€ εισφορές ειδικής προσαύξησης, με 550€ δηλαδή το μήνα, στα 37 έτη είχες σύνταξη 940+1250=2200€ αναλογία 4. Οπότε στα 9 έτη έκανες απόσβεση και μετά κάποιος άλλος σε πλήρωνε για να κάθεσαι. Τραγικό!!! Το τραγικότερο βέβαια ήταν στο δημόσιο, έπαιρνες σύνταξη από το δημόσιο και από το τσμεδε και σε πλήρωναν για να κάθεσαι από το 5ο έτος της σύνταξης. Απίστευτο!!!.
    -1 points
  31. Δεν κατάλαβα το σκεπτικό σου. Να πάρω εγω την σύνταξάρα μου τώρα και άσε του άλλους στο μέλλον να πληρώσουν το λογαριασμό είναι η λογική; Από το να μπεί μέσα ο εφκα και να μην έχω σύνταξη καλύτερα να μήν μπει μέσα ο εφκα και να έχουμε όλοι μικρότερη σύνταξη. Και πολύ άργησε ο "κατρούγκαλος". Από το Α1992 θα έπρεπε να έχουν γίνει αυτά. Καλύτερα δε, οι ΕΕ σε ένα ταμείο και οι μισθωτοί σε άλλο ταμείο. Να δούμε μετά ποιός θα πληρώνει την σύνταξη του άλλου.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.