Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 04/11/2019 σε όλες τις περιοχές
-
Σήμερα το σύστημα του ΤΕΕ δέχεται αρχεία του 4178. Εφόσον το ίδιο το ΤΕΕ έχει πει ότι θα πάρει παράταση, ο ίδιος ο πρόεδρος έχει κάνει δήλωση και ο υπουργός το έχει δηλώσει εμμέσως γιατί τέτοιος πανικός; Kαι δεν νομίζω ότι συμφέρει κάτι διαφορετικό την κυβέρνηση, μάλιστα όταν ο ΣΥΡΙΖΑ είχε ήδη προνοήσει να υποβάλλει εγκαίρως πρόταση.2 points
-
Κτιριοδομικός κανονισμός, άρθρο 13, και συγκεκριμένα 2. Για την κυκλοφορία ατόμων και μεταφορά αντικειμένων μεταξύ διαδοχικών ορόφων σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, απαιτείται σε κάθε κτίριο μια τουλάχιστον κλίμακα ελεύθερου πλάτους τουλάχιστον 1,20 μ. Κατ' εξαίρεση,το ελεύθερο πλάτος της αρκεί να είναι 0,90 μ. σε κτίρια με χρήση κατοικίας με τρείς ή λιγότερους ορόφους (όπου προσμετράται και τυχόν PILOTIS), εκτός τυχόν υπογείου. Το ελεύθερο πλάτος της αρκεί να είναι 0,60 μέτρα, όταν είναι εσωτερική κλίμακα μιας ενιαίας κατοικίας. Τα αναφερόμενα ελεύθερα πλάτη είναι πλάτη ελεύθερα από κάθε εμπόδιο, εκτός από κουπαστές που δεν προεξέχουν περισσότερο από 0,10 μ. και εκτός από προεξοχές δοκών σε τοίχους που δεν προεξέχουν περισσότερο από 0,05 μ. (Βλέπε σχήμα 1). Η κλίμακα αυτή χρησιμοποιείται και σε περίπτωση κινδύνου και συνυπολογίζεται στο σύνολο των κλιμάκων που απαιτούνται για την ασφαλή διαφυγή ατόμων σε περίπτωση κινδύνου. Τυχόν μικρότερα ελεύθερα πλάτη που απαιτούνται κατ' εφαρμογή των επόμενων παραγράφων του παρόντος άρθρου, δεν εφαρμόζονται σε αυτή την κλίμακα του κτιρίου.1 point
-
Από τη στιγμή που έχεις λοξές βαθμίδες και η ακτίνα καμπυλότητας του "φαναριού" είναι <7.50 μ. εφαρμόζεις τύπο ΙΙΙ (με ελάχιστο καθαρό πλάτος 0,90 μ.). Θέλει όμως προσοχή στο σχεδιασμό (και κατασκευή) δεδομένου ότι το ελάχιστο πλάτος του πατήματος στο "φανάρι" πρέπει να είναι 7 εκ.. Το πλατύσκαλο θα είναι 1.20 μ.1 point
-
@Siopatos οι μόνες αυθαιρεσίες που μπορούν να νομιμοποιηθούν είναι αυτές που είναι "εν δυνάμει νόμιμες" και αυτό επιτυγχάνεται με αναθεώρηση της άδειας. Για τις υπόλοιπες αυθαιρεσίες προβλέπεται γκρέμισμα. Σε κάθε περίπτωση όλα γίνονται με τον επιβλέποντα παρεούλα... Δεν μπορεί πλέον να αναλάβει άλλος μηχανικός πριν θεραπευτούν τα πάντα. Το εργοταξιακό θα μπορείτε να το έχετε όσο ισχύει η άδειά σας. Είναι παράνομο να το χρησιμοποιείται σε κατοικία.1 point
-
Ο καλός μηχανικός πωλήσεων πρέπει να συνδυάζει πολύ καλή εξειδικευμένη γνώση των ειδών που πουλάει, αλλά και εμπορικές ικανότητες. Οι τεχνικές γνώσεις αποκτώνται μετά από εξειδικευμένα σεμινάρια που προσφέρουν οι εταιρείες αλλά και από εμπειρία. Οι εμπορικές ικανότητες είναι επίσης κάτι που μαθαίνει κάποιος αλλά πρέπει να διαθέτει και κάποιο έμφυτο ταλέντο. Συνήθως στις εμπορικές εταιρίες, πρωτεύοντα λόγο εξέλιξης έχουν οι εμπορικές ικανότητες και δευτερευόντως οι τεχνικές γνώσεις. Προσωπικά, όχι μόνο δεν διαθέτω εμπορικό ταλέντο, αλλά μάλλον απεχθάνομαι τις ικανότητες αυτές. Έτσι, παρότι τεχνικά μπορώ να πώ ότι έφτασα κοντά στην κορυφή του αντικειμένου που ασχολήθηκα, δεν είμαι και τόσο υπερήφανος από την επαγγελματική μου εξέλιξη.1 point
-
Δηλαδή βρε feim εσύ τι κατάλαβες από τη δήλωση Χατζηδάκη για τον 4178 ? Εχθές μου μεταφέρθηκε ότι επειδή στο ΥΠΕΝ έχουν πέσει με τα μούτρα στο θέμα ΔΕΗ δεν ασχολήθηκαν καν με το δικό μας. Θα μπορούσαν να το είχαν βάλει ήδη ως τροπολογία στον αναπτυξιακό Ατυχήματα γίνονται και από απλή βλακεία....1 point
-
Υπενθύμιση κανόνα 7 του φόρουμ: "Απαγορεύεται η αναζήτηση μηχανικών, τεχνικών γραφείων, ατομικών επιχειρήσεων και εταιρειών πάσης φύσεως παροχής υπηρεσιών, κατασκευαστικών προσφορών, σύνταξης μελετών, παροχής συμβουλών κ.λ.π., όπως και η χορήγηση πληροφοριών με σκοπό την προώθηση οποιασδήποτε ατομικής ή εταιρικής επιχείρησης." Οι επόμενες απαντήσεις, παρακαλώ να περιοριστούν στη συζήτηση επί του θέματος Επί της ουσίας, να απαντήσω ότι όλα γίνονται από στατικής απόψεως με το ανάλογο κόστος, για τα πολεοδομικά και το υπόλοιπο δόμησης, είναι απαραίτητο να το δει συνάδελφος, όπως απαντήθηκε ήδη από την αρχή1 point
-
για το ασανσερ δε χρειαζεται σχολιασμός, την ελλειψη την ειχατε παρατηρήσει πριν την αγορά. Αν δεν αίσθανεστε ασφαλής με το γυάλινα κ επειδή έχετε πρόβλημα με τον χώρο, κοιτάξτε τα μεταλλικά καγκελα (και κουπαστή ξύλινη για πιο "ζεστή επαφή" .. )1 point
-
θα συμφωνήσω με τον συνάδελφο από πάνω. Φτιάχνεται εμπιστευτείτε Μηχανικο εμπιστοσύνης σας να δει τον χώρο σας και να σας ενημερώσει για το τι λύσεις μπορούν να βρεθούν.1 point
-
Καλημέρα, Σύμφωνα με την από 14/12/2018 διευκρίνηση του ΤΕΕ Κερκύρας: "... Αυτό σημαίνει ότι το τρέχον έτος (2019) πρέπει να έχουν εξοφληθεί οι συνδρομές ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΤΟΣ 2016, ώστε να μπορούν να εισάγουν νέα αίτηση ή να υποβάλουν για επανυπολογισμό παλαιά αίτηση από το σύστημα αμοιβών του ΤΕΕ. ..." Edit: Ήταν 15 έτη και πήγε 10 έτη ... πολύ-πολύ σύντομα ... από 10 έτη πήγε 5 έτη και μετά τα παραπάνω ... 3 ... έτη.1 point
-
Υπάρχουν πολλές λύσεις, και δεν είναι εφικτό να δοθούν εξ αποστάσεως. Απευθυνθείτε σε έμπειρο μηχανικό (π.μ. ή αρχιτ.)1 point
-
https://www.b2green.gr/el/post/74352/afthaireta-pros-7-mines-prothesmia-o-n4495-17-sto-trapezi-i-klimakoti-paratasi-gia-ton-n4178-13 Όντως υπάρχει δημοσίευμα στο Έθνος που το έχουν αναδημοσιεύσει κάποια σάιτ όπως το b2green. Σε αυτό γίνεται αναφορά ότι εξετάζεται λύση με κλιμακωτή τρίμηνη παράταση του 4178 ανάλογα «με την ημερομηνία μεταφοράς». Τι στο καλό σημαίνει αυτό; Γιατί πρέπει να περιπλέκεται τόσο πολύ ενα ζήτημα απλό το οποίο είναι καθαρά τεχνικό;1 point
-
1 point
-
παραδειγμα ΑΠΝΜ 0-1//1980 (ΑΠΝΜ 0-11016 ΦΕΚ Δ 334 1980): Καθορισμός αναλογίας επιφάνειας κατηγοριών οικοδομών για κάθε υποχρεωτική θέση σταθμεύσεως,πόλη Αργους. (39051) Αρθρο Απόφ. Νομ. 011016 (Αργολίδος) της 17.5/3.6.1980 : Περί καθορισμού αναλογίας επιφάνειας κατηγοριών οικοδομών για κάθε υποχρεωτική θέση σταθμεύσεως αυτοκινήτων (γκαράζ) στην πόλη του Αργους. (Δ 334). Εχοντας υπόψη: 1. Τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρ.2 σε συνδυασμό με το άρθρ. 9 παρ. 1 του Ν. 960/79 περί επιβολής υποχρεώσεων προς δημιουργία χώρων σταθμεύσεως αυτοκινήτων για την εξυπηρέτηση των κτιρίων και ρυθμίσεως συναφών θεμάτων (ΦΕΚ 194 Α/1979). 2. Το Π.Δ. 720/1979 (ΦΕΚ 216 Α/1979) περί ρυθμίσεως των υποχρεώσεων εξασφαλίσεως χώρου σταθμεύσεως αυτοκινήτων εις πόλεις ή οικισμούς της χώρας πληθυσμού άνω των 15.000 κατοίκων και εις εκτός εγκεκριμένου σχεδίου περιοχάς και ειδικότερα τα άρθρα 1, 2 και 10 αυτού. 3. Το εγκεκριμένο σχέδιο πόλεως Αργους και τον οικισμό αυτού, τον προυφιστάμενο του έτους 1923 κ.λ.π. Αποφασίζουμε : Α. Καθορίζουμε την επιφάνεια που αναλόγως της χρήσεως και του μεγέθους του κτιρίου απαιτείται γιά κάθε υποχρεωτική θέση σταθμεύσεως αυτοκινήτου στην πόλη του Αργους, ως ακολούθως: 1) Για την παράγραφο 2 του άρθρου 2 του Π.Δ. 720/15.9.1979 (κατοικίες), μία θέση σταθμεύσεως ανά 300 μ2 επιφανείας κτιρίου, μη υπολογιζομένων των διαμερισμάτων επιφανείας μικρότερης των 100 τ.μ. 2) Για την παρ. 3 (γραφεία κλπ.) μια θέση σταθμεύσεως ανά 100 τ.μ. επιφάνειας κτιρίου. 3) Για την παρ. 4 (καταστήματα) μία θέση σταθμεύσεως ανά 150 μ2 επιφάνειας κτιρίου. 4) Για την παρ. 5 (ειδικές περιπτώσεις καταστημάτων) για επιφάνειες από 200-500 τ.μ. μία θέση σταθμεύσεως ανά 80 τ.μ. επιφάνειας κτιρίου. Για επιφάνειες κτιρίων μεγαλύτερες των 500 τ.μ., μία θέση σταθμεύσεως ανά 60 τ.μ. επιφανείας κτιρίου. 5) Για την παρ. 6 (εστιατόρια, ζαχαροπλαστεία κλπ.) μία θέση σταθμεύσεως ανά 60 τ.μ. επιφάνειας κτιρίου. 6) Για την παρ. 7 (ξενοδοχεία) μία θέση σταθμεύσεως ανά 15 κλίνες. 7) Για την παρ. 8 (βιομηχανία, βιοτεχνία, αποθήκη) μία θέση σταθμεύσεως ανά 200 τ.μ. επιφάνειας κτιρίου. Για την παρ.9 (Γηροκομεία,Ασυλα κλπ.) μία θέση σταθμεύσεως ανά 30 κλίνες. 9) Για την παρ. 10 (Νοσοκομεία, Κλινικές) μια θέση σταθμεύσεως ανά 25 κλίνες. 10) Για την παρ. 11 (Εκπαιδευτήρια κλπ.) μία θέση σταθμεύσεως ανά 4 αίθουσες. Για τη δεύτερη περίπτωση της ίδιας παραγράφου (Ανώτατα Εκπαιδευτήρια κλπ.) ανά 200 τ.μ. επιφάνειας κτιρίου. 11) Για την παράγραφο 12 (Αθλητικές εγκαταστάσεις) μια θέση σταθμεύσεως ανά 350 τ.μ. προστιθεμένης μιας θέσεως ανά 35 θέσεις θεατών. Β. Κατά τα λοιπά ισχύουν και εφαρμόζονται οι οικείες διατάξεις του 1960/1979 Π. Δ/τος και των Π. Δ/των που εκδόθηκαν σε εκτέλεση αυτού. ν 960/79 1. Οι νομαρχιακές αποφάσεις της παρ. 4 του άρθρου 2 του Ν. 960/79 όπως ισχύει, εκδίδονται μετά από αιτιολογική έκθεση της αρμόδιας Πολεοδομικής Υπηρεσίας μετά από πρόταση του οικείου δήμου ή και με δική της πρωτοβουλία, κατά τη διαδικασία που προβλέπεται, στην ίδια ως άνω παράγραφο. Κατά τα λοιπά εφαρμόζονται οι διατάξεις της προαναφερόμενης παρ. 4, του άρθρου 2 του Ν. 960/79. 2. Με τις αποφάσεις της προηγούμενης παραγράφου μπορεί να καθορίζονται για κάθε ένα οικισμό συνολικά ή κατά τμήματα, πέρα από τον απαιτούμενο αριθμό θέσεων στάθμευσης το κύριο οδικό δίκτυο του οικισμού, οι συγκεκριμένες περιοχές ή θέσεις στις οποίες απαγορεύεται η δημιουργία χώρων στάθμευσης, για λόγους πολεοδομικούς, κυκλοφοριακούς, αισθητικούς, προστασίας περιβόλλοντος. Με τις αποφάσεις αυτές μπορεί για συγκεκριμένες περιοχές ή θέσεις του οικισμού να επιβάλλονται υποχρεώσεις όσον αφορά το είδος του χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων (στεγασμένου υπέργειου ή υπόγειου ή υπαίθριου), ανάλογα με τις πιο πάνω πολεοδομικές και λοιπές συνθήκες των υπόψη περιοχών ή θέσεων. 3. Οι νομαρχιακές αποφάσεις του παρόντος άρθρου δημοσιεύονται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 4. Μέχρι την έκδοση των πιο πάνω αποφάσεων εφαρμόζεται ως υποχρεωτικά απαιτούμενος αριθμός θέσεων στάθμευσης, το κατώτερο από τα όρια που αναφέρονται στο άρθρο 2 το παρόντος δ/τος. 5. Νομαρχιακές αποφάσεις του παρόντος άρθρου που έχουν εκδοθεί πριν από την ισχύ του παρόντος δ/τος εξακολουθούν να ισχύουν κατά το μέτρο που δεν αντίκεινται στις διατάξεις του παρόντος.1 point
-
να διευκρινισω οτι, το 111/2004 αφορα την Αττικη μονον. Καθορισμός του απαιτουμένου αριθμού θέσεων στάθμευσης αυτοκινήτων αναλόγως των χρήσεων και του μεγέθους των κτιρίων στο ηπειρωτικό τμήμα της Περιφέρειας Αττικής και κατάργηση του π.δ/τος 230/1993 (Α΄94) Για την υπολοιπη Ελλαδα ειναι το φεκ Α 230/96 και ο βασικος νομος ειναι ο 960/791 point
-
εμείς (εσύ) μπορείς να βάλεις όσο θέλεις. ΤΟ πρόγραμμα αναφέρει (σαφέστατα) πόσο είναι το επιλέξιμο ποσό.-1 points
-
ένα, δυαμαρτύρομαι πολύ με την σύσταση "να πάει σε γραφείο Πολιτικού Μηχανικού". Δηλώνω παρόν και ξέρω την δουλειά και συνεργάτη Πολιτικό Μηχανικό έχω που μπορεί να ασχοληθεί με το κομάτι στατικά υπολογισμός και επίβλεψη όποτε χρειάζεται. Δύο, διαφωνώ Παυλο, ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί η κουβέντα. Συμβαίνει σήμερα ιδιώτες στο φόρουμ να λένε ένα σοβαρό θέμα όπως το εν λόγο ή έναν προβληματισμό ενός θέματος απλούστερου. Και αυτό συμβαίνει μερικές φορές. Και συνάδελφοι, εγώ δεν αρνούμαστε ποτέ να τους συμβουλέψουμε λίγο. Οποτε η συζήτηση και σε γραφείο Αρχιτέκτονα που ειδικεύεται θα μπορουσε να γίνει. Και δυο κουβέντες σε όσα είπε ο κύριος από πάνω θα ήθελα να πω. Γίνεται, το πιθανότερο, στο οικονομικό μην κολλήσουμε. Κάποιες ιδέες που μου έρχονται, η σκάλα δεν θα έπρεπε να γίνει ασανσερ και να φτιαχτεί μετά σκάλα έξω. Η σκάλα θα μείνει ως έχει εφόσον οι ιδιοκτήτες βρίσκουν οτι επαρκεί. Το ασανσερ θα γινει εξω, εφοσον γινεται πολεοδομικά και κατασκευαστικά. Ενδέχεται το κτίριο να χρειαστεί επιπλέον στήριξη, θα χρειαστεί μελέτη και αυτοψία. Οντως χρειάζεται επίσκεψη σε γραφείο Μηχανικού, εγώ λέω Αρχιτέκτονα ή Πολ. μηχ. να ασχολείται ομως με αυτήν την δουλειά. Απο φόρουμ λίγες πληροφορίες μπορούν να δοθούν. Εκτιμώ ότι γίνεται, το πιθανότερο.-1 points
-
Γειά σου Συνάδελφε, επανέρχομαι καθότι δεν απάντησες το μήνυμα μου μια μέρα, να σου πω ότι φτιάχνεται, όλα φτιάχνονται, το αν γίνεται αυτοψία ορόφων δεν το ξέρω, καλό όμως να τακτοποιηθούν, με την σημερινή νομοθεσία τα πρόστιμα έχουν μειωθεί, μην απελπίζεσαι, φτιάχνεται, σε καλό δρόμο είσαι.-3 points
-
Νοτια προαστια δεν ειμαι αλλα αν η δουλεια ειναι καλη ερχομαι. Θες να μου πεις τετραγωνικα μετρα ας πουμε α' οροφου ποσα εχετε?-4 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-