Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 06/11/2019 σε όλες τις περιοχές
-
1 point
-
1 point
-
Αυτό ακριβώς. Η βοηθητική χρήση προϋποθέτει και την ύπαρξη κύριας χρήσης. Σχετική αναφορά είχε γίνει και στην εγκ 3 ν. 4178. Αν το κτίσμα είναι παντελώς αυθαίρετο (χωρίς Ο.Α) δεν υπάρχει Υ.Κ.1 point
-
"Απορρίφθηκε Πρωτόδικα η πρώτη αγωγή για την επιστροφή των εισφορών της Ειδικής Προσαύξησης"1 point
-
1 point
-
Μιλάμε για αυτά που διαβάσαμε στο σχόλιο του vk. Λειτουργεί από το 1962 ως ΚΥΕ και του βάζουν πρόστιμο γιατί δεν έκανε αλλαγή χρήσης σε χώρο συνάθροισης κοινού. Δηλαδή ότι νάναι .. ή μάλλον ξέρουμε τι είναι αλλά ... Πρόστιμο μπαίνει μόνο σε αυθαίρετο και μόνο αφού πρώτα η ΥΔΟΜ εξετάσει ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ το φάκελο του ακινήτου. Εξετάζεται υποχρεωτικά από το ΣΥΠΟΘΑ. Η αλλαγή χρήσης ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΑ έγινε αυθαιρεσία το 1986 και ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΑΠΑΙΤΕΤΑΙ Η ΑΔΕΙΑ ΑΥΤΗ. Πολλές αλλαγές χρήσης γίνονται ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ χωρίς να απαιτείται άδεια. Το 1962 ότι δεν ήταν κατοικία ή ειδικό κτήριο ήταν κατάστημα. Ας θυμηθούμε τις στήλες στο δεύτερο φύλλο του αδειόφυλλου... Οι χώροι συνάθροισης κοινού χαρακτηρίζονται μετά το 1989 (Κτηριοδομικός). Μέχρι τότε έχουμε και ογκομετρικό προϋπολογισμό. Χρήσεις έχουμε από το 1987. Χώροι συνάθροισης κοινού μπορούν να φιλοξενήσουν χρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος, μπορεί όμως και να μην είναι απαραίτητο (κρεοπωλείο)... Δεν υπάρχει χρήση ΚΥΕ ! Για τον τρόπο που υπολογίστηκε το πρόστιμο δεν θα σχολιάσω ... απλά επιβεβαιώνει ότι από πίσω βρίσκεται καταγγελία και συνέργεια σε εκβιασμό. Τα πράγματα είναι απλά ... ΣΥΠΟΘΑ, ΣΕΔΔ, δικαστήρια και πολλή υπομονή !1 point
-
http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEaosRGzKxO6XdtvSoClrL8zS83ZvoDVVTnMRVjyfnPUeJInJ48_97uHrMts-zFzeyCiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Pu3hxZzkOTz5qZnsIAdk8Lv_e6czmhEembNmZCMxLMtclzsvv-mz3eGxrBecxFHeMIH_d11HEIv47Ec1v8h-3I Β1.3 Τύποι υπερυψωμένων λωρίδων σε οδοστρώματα ('σαμαράκια').1 point
-
Δεν αρκεί απλώς μια δήλωση να μεταφερθεί στον 4178 από τον 4014. Οφείλει και να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις αυτού του νόμου, οι οποίες είναι διαφορετικές από του 4014. Σήμερα όμως που γίνεται η μεταφορά στον 4178, αυτός ΔΕΝ ισχύει και δεν μπορεί η δήλωση να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του.... Λειτουργεί, δηλαδή, ως "όχημα μεταφοράς" απλώς μια δήλωσης και όχι τίποτα παραπάνω (έτσι αποφάσισε το αγαπητό μας ΤΕΕ διότι βαρέθηκε να τροποποιήσει την ήδη υπάρχουσα εφαρμογή του).... Δεν μπορεί μεταφερόμενη δήλωση από τον 4014 στον 4178 σήμερα, να οριστικοποιηθεί!!! Οπότε αναγκαστικά για να υπαχθεί (εκ νέου) σε νόμο, οφείλει και πρέπει να μεταφερθεί εκ νέου από τον 4178 στον 4495!!! Εδώ θα πάρει πλέον την ορθή και νόμιμη μορφή της, θα προσαρμοστεί στις νέες αυξημένες απαιτήσεις αυτού (σαν να γίνεται από την αρχή) και στη συνέχεια θα εκδοθεί η Βεβαίωση 4495 για εγγραφή εμπράγματου δικαιώματος!!! Συνιστώ ιδιαίτερη προσοχή!!! Δεν είναι απλό "πράγμα" μια μετάβαση από τον 4014, μέσω του 4178, στον 4495.... Κουβαλάει μαζί του αυξημένες ευθύνες και λεπτομέρειες που χρήζουν προσοχής και αντιμετώπισης. Πρέπει να έχει ιδιαίτερο κόστος για τον ιδιοκτήτη (αλλιώς δουλεύετε για την ψυχή π.χ. του πατέρα σας.... και χαλάτε και την πιάτσα...)!!! P.S. Απαιτείται νέα αυτοψία και βεβαίως νέα σχέδια με τη νέα δήλωση του μηχανικού, νέα τεχνική έκθεση, νέα εξουσιοδότηση, νέα υπεύθυνη δήλωση, νέα τεχνική έκθεση στατικού ελέγχου παραβάσεων ή ΜΣΕ κ.λπ.1 point
-
Να μην ασχοληθείς μαζί τους....1 point
-
μπορεις εδω οι προθεσμιες https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/301361 point
-
Προσοχή. Δες με την δέουσα επιμέλεια αυτό που σου γράφω εδώ. Καλό είναι (έως πρέπει) να έχεις εξουσιοδότηση για ΚΑΘΕ υπαγωγή. πχ Αν το ίδιο ακίνητο αρχικά μπήκε στον 4014 μετά στον 4178 και μετά στον 4495 θες εξουσιοδότηση για 4014 εξουσιοδότηση για μεταφορά της ΑΑ δήλωσης στον 4178 εξουσιδότηση για μεταφορά της ΑΑ δήλωσης στον 4495 όλες με γνήσιο υπογραφής και φυσικά με ημερομηνία πρίν ή έως την ημερομηνία που έγινε η διαδικασία για να μη θεωρηθεί ότι ήταν δική σου πρωτοβουλία χωρίς εντολή του φερόμενου ιδιοκτήτη.1 point
-
θα έλεγα το θέμα των σφηνοειδών δεν ξεπερνιέται απλά, αμα δεις στην κορυφή του φαναριού σου πόσες άκρες σκαλιών μαζεύονται, κόλαση θα γίνει εκεί με τα μάρμαρα σου. Αν ξέρεις κανένα παλιό Μηχανικό που έκανε ρύθμιση σκάλας με το χέρι, βρες τον να σου δείξει πως να τη ρυθμίσεις. Ουσιαστικά η ιδέα είναι ότι από Φανάρι θα πάρεις την γραμμή ανάβασης στους 45 πόντους, νομίζω, δεν θυμάμαι τώρα πόσο το λέει ο Neufert, εκεί σε όλα τα σκαλιά στη γραμμή ανάβασης θα πρέπει σε όλα τα σκαλιά να έχεις το πάτημα σου, πχ 25εκ. Κατόπιν προς το φανάρι θα κάνεις ρύθμιση, δηλαδή το πρώτο σκαλί προς το δάπεδο και στο φανάρι θα έχει πλάτος 25εκ. Εστω ότι η σκάλα σου έχει τα πρώτα σου σκαλιά πλάτος 25. Το δεύτερο όμως θα έχει προς την έξω πλευρά παράδειγμα 27 και προς το φανάρι 24, το επόμενο προς τα έξω 28 και στο φανάρι 22, έτσι ώστε στον "κορφιά" μην σου πέσουν οι άκρες τόσων σκαλιών να συναντιόνται σε μια τόσο μικρή περιοχή.1 point
-
σωστό συμφωνώ η δήλωση καλώς μεταφέρθηκε στον 4178 και αν βρίσκεται εκεί, άστη εκεί. Αν την έφτασες στον 4495 περίμενε λίγο με την κατάσταση της. Θα πρέπει να ξαναπάς πάλι στο σπίτι και να δεις αν έχουν γίνει αυθαιρεσίες που δεν έχουν τακτοποιηθεί. Αν έχουν γίνει, και μετά τον Ιούλιο του 2011 έχουν γίνει, τότε πρόβλημα. Αν δεν έχουν γίνει και δεις την κατοικία όπως είχε τακτοποιηθεί το 2011, την αφήνεις στο 4495, αν σε αυτό έχει πάει και περαιώνεις. Θα βάλεις μια νέα δήλωση που θα αφορά το ίδιο ακίνητο και τους σημερινούς ιδιοκτήτες, θα εντοπίσεις το ακίνητο στο χάρτη και θα γράψεις τα λοιπά απαραίτητα στοιχεία. Δεν θα βάλεις αυθαιρεσίες (αν δεν έχει) και θα την χρησιμοποιήσεις μόνο για να εκδώσεις την βεβαίωση. Γράψε στην έκθεση το ακίνητο έχει τακτοποιηθεί με την με α/α: .................... δήλωση του Ν......./....... και έκδωσε τις βεβαιώσεις σου. Μια που το λέμε και μια που το λέει και ο φίλος ο Ιάσονας, να μην ξεχάσεις να πληρωθείς για την εργασία σου και να συμπληρώσεις την αμοιβήσου.1 point
-
Εγώ αυτό που έχω καταλάβει είναι πως αν μια δήλωση έχει περαιωθεί / οριστικοποιηθεί με τον 4178 δεν είναι απαραίτητο να μεταφερθεί στον 4495. Ο 4014 κρίθηκε αντισυνταγματικός και επομένως θα χρειαστεί - σίγουρα πιστεύω - μεταφορά από τον 4014 στον 4178. Αν κάποιος συνάδελφος έχει διαφορετική άποψη παρακαλώ να το επισημάνει. Το σκεπτικό είναι πως αφού δεν είναι υποχρεωτική η μεταφορά στον 4495, και αφού με την υπαγωγή στον 4178 το ακίνητο έχει τακτοποιηθεί, τότε μελλοντικές βεβαιώσεις μπορούν απλά να επικαλούνται το "νομιμοποιητικό έγγραφο" της υπαγωγής εκείνης και να βεβαιώνουν πως το ακίνητο υπάγεται στις εξαιρέσεις. Αρκεί βέβαια να μην έχουν γίνει μετά νέες αυθαιρεσίες. Οι νέες βεβαιώσεις πρέπει να είναι του ν.4495/17. Με αυτό το σκεπτικό δημιουργείς μια νέα δήλωση στον 4495/17, εντοπίζεις το ακίνητο, βάζεις τους νέους ιδιοκτήτες, ΔΕΝ ΒΑΖΕΙΣ ΕΜΒΑΔΑ ΠΡΟΣ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ 4178, και στην τεχνική έκθεση κάνεις σαφή και αναλυτική αναφορά πως το ακίνητο έχει υπαχθεί στις διατάξεις του 4178 με την ΑΑ τάδε δήλωση και τάδε ηλεκτρονικό κωδικό και έχει εξοφληθεί το πρόστιμο. Επομένως υπάγεται στις εξαιρέσεις του ν.4495.1 point
-
Όταν λες 1ο εξοικονομώ εννοείς του 2018 ; Αν ναι, τότε σίγουρα έχει βγάλει άδεια τη ζητά το πρόγραμμα στον έλεγχο.1 point
-
Κτιριοδομικός κανονισμός, άρθρο 13, και συγκεκριμένα 2. Για την κυκλοφορία ατόμων και μεταφορά αντικειμένων μεταξύ διαδοχικών ορόφων σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, απαιτείται σε κάθε κτίριο μια τουλάχιστον κλίμακα ελεύθερου πλάτους τουλάχιστον 1,20 μ. Κατ' εξαίρεση,το ελεύθερο πλάτος της αρκεί να είναι 0,90 μ. σε κτίρια με χρήση κατοικίας με τρείς ή λιγότερους ορόφους (όπου προσμετράται και τυχόν PILOTIS), εκτός τυχόν υπογείου. Το ελεύθερο πλάτος της αρκεί να είναι 0,60 μέτρα, όταν είναι εσωτερική κλίμακα μιας ενιαίας κατοικίας. Τα αναφερόμενα ελεύθερα πλάτη είναι πλάτη ελεύθερα από κάθε εμπόδιο, εκτός από κουπαστές που δεν προεξέχουν περισσότερο από 0,10 μ. και εκτός από προεξοχές δοκών σε τοίχους που δεν προεξέχουν περισσότερο από 0,05 μ. (Βλέπε σχήμα 1). Η κλίμακα αυτή χρησιμοποιείται και σε περίπτωση κινδύνου και συνυπολογίζεται στο σύνολο των κλιμάκων που απαιτούνται για την ασφαλή διαφυγή ατόμων σε περίπτωση κινδύνου. Τυχόν μικρότερα ελεύθερα πλάτη που απαιτούνται κατ' εφαρμογή των επόμενων παραγράφων του παρόντος άρθρου, δεν εφαρμόζονται σε αυτή την κλίμακα του κτιρίου.1 point
-
Αγαπητοί συνάδελφοι, κυρίως ελεύθεροι επαγγελματίες, μπλοκάκηδες, αυτοασφαλιζόμενοι στο ΤΣΜΕΔΕ, θα αναλύσω παρακάτω τι συνέβη στο ταμείο μας κ κατά συνέπεια τι συμβαίνει με τις εισφορές που θα πρέπει να πληρώνουμε από εδώ κ πέρα ώστε να βγάλουν όλοι τα συμπεράσματά τους κ να κινητοποιηθούν κ όχι μόνο όσοι δε θέλουμε/μπορούμε να πληρώνουμε τις τεράστιες εισφορές του ΤΣΜΕΔΕ. Το ταμείο μας ήταν ίσως το υγιέστερο όλων στην Ελλάδα κ από τα υγιέστερα στην Ευρώπη κ συνεπώς στον κόσμο. Αυτό οφείλονταν στις υψηλές εισφορές μας αλλά κ στον πολύ χαμηλό λόγο συνταξιούχων/εργαζόμενους αφού οι μηχανικοί έβγαιναν πολύ αργά στη σύνταξη, με αποτέλεσμα το ΤΣΜΕΔΕ να έχει τεράστιο αποθεματικό πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ. Το ΤΣΜΕΔΕ επίσης είναι ο βασικός μέτοχος της τράπεζας Αττικής όπως όλοι ξέρουμε, δηλαδή οι εισφορές μας επενδύθηκαν στην αγορά μετοχών αυτής της τράπεζας. Επιπλέον με νόμο το κράτος ΥΠΟΧΡΕΩΣΕ το ΤΣΜΕΔΕ (όπως κ τα υπόλοιπα ταμεία) να "επενδύσουν" τις εισφορές μας σε Ομόλογα Ελληνικού ΔΗΜΟΣΙΟΥ (ΟΕΔ). Το Δημόσιο δημιούργησε ένα τεράστιο χρέος 360δισ. ευρώ κυρίως την περίοδο που είμαστε στην Ευρωζώνη. Αυτό οφείλεται κατά βάση στην τεράστια αύξηση τόσο των δημοσίων υπαλλήλων (ΔΥ) [1] όσο κ των μισθών τους. Συγκεκριμένα στη δεκαετία από την ένταξή μας στο ευρώ οι μισθοί των ΔΥ ανέβηκαν κατά ... 110%! [2]. Το πάρτι συνεχίστηκε με τους κρατικοδίαιτους εργολάβους, τα νοσοκομεία, τους προμηθευτές κ το παραϊατρικό παραφαρμακευτικό κύκλωμα που ανέβασε τις φαρμακευτικές δαπάνες από 800εκ το 2001 σε 5,6 δισ. το χρόνο το 2010 [3]. Βάλτε τώρα μέσα κ τους ανάπηρους μαϊμού τα επιδόματα κ τις συντάξεις τους [4] κ τους εξοπλισμούς με τις αντίστοιχες μίζες (μικρά ποσοστά σε σχέση με τους μισθούς κ τις συντάξεις του δημόσιου τομέα) κ έχετε που πήγαν τα λεφτά κ ποιος δημιούργησε το ΔΗΜΟΣΙΟ χρέος. Στο [5] φαίνεται καθαρά ότι το ΔΗΜΟΣΙΟ ζει από τη χρηματοδότηση διαφόρων "τοκογλύφων" δανειστών που αγοράζουν τα ΟΕΔ που εκδίδει με την υπόσχεση αποπληρωμής μετά από πολλά χρόνια με ένα ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ επιτόκιο λόγω του ότι η Ελλάδα μέχρι το 2009 θεωρούνταν αξιόπιστη ως μέλος της ευρωζώνης. Ένας από αυτούς τους τοκογλύφους δανειστές που πίνουν το αίμα του λαού είναι κ το ταμείο μας, το ΤΣΜΕΔΕ με πολλά δισ. εισφορών μας που "δάνεισε" ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ στο κράτος με νόμο. Τώρα λοιπόν με το PSI+ το ελληνικό ΔΗΜΟΣΙΟ (προσοχή Δημόσιο δεν ισούται ούτε με τη χώρα ούτε με το λαό της) αποφάσισε να δώσει πίσω στους δανειστές (χρηματοδότες) του λιγότερα από 30% των κεφαλαίων που του δάνεισαν! Μιλάμε για τεράστια ληστεία σε βάρος μας κ βίαιη αναδιανομή περιουσίας 107 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ από τους ιδιώτες (μεταξύ τους κ εμείς οι ασφαλισμένοι του ΤΣΜΕΔΕ) στους ΔΥ, στους κρατικοδίαιτους εργολάβους προμηθευτές, κ στα διάφορα λαμόγια που παρασιτούν σε βάρος μας κ δημιούργησαν το ΔΗΜΟΣΙΟ χρέος. Αυτό το αποφάσισε γιατί δε θέλει να αφήσει ούτε ΕΝΑΝ ΔΥ άνεργο (1,03 εκατομμύρια άνεργοι ιδιώτες) να πουλήσει ούτε ΜΙΑ ΔΕΚΟ, να κλείσει ούτε ΕΝΑΝ περιττό δημόσιο οργανισμό που "απασχολεί" αργόμισθους, να κάνει ΕΝΑ πόθεν έσχες ΔΥ για να εντοπίσει διεφθαρμένους κ φοροφυγάδες. Προσωπικά το δημόσιο με αυτήν τη ληστεία μου κλέβει δεκάδες χιλιάδες ευρώ σε εισφορές αφού πληρώνω ανελλειπώς κ υποχρεωτικά από το 1998 από την τσέπη μου! Τώρα ζητάνε τεράστιες αυξήσεις στις ήδη αυξημένες εισφορές του ΤΣΜΕΔΕ για να επιβιώσουν απλώς από τη ληστεία του ΔΗΜΟΣΙΟΥ [6]. Δηλαδή δε φτάνει που με καταέκλεψαν, θέλουν να με μαδήσουν ακόμα περισσότερο! Απλά υπολογίστε πόσα λεφτά πρέπει να δώσει ένας μηχανικός 37 ετών μέχρι τα 67 που θα βγει στη σύνταξη. Το ποσό είναι ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΟ! Κ φυσικά η σύνταξη θα είναι για γέλια αφού μέχρι τότε το ΤΣΜΕΔΕ θα έχει σίγουρα συγχωνευτεί με ελλειμματικά κ μη βιώσιμα ταμεία όπως είναι η συνήθης τακτική του κράτους για να καλύπτει τρύπες κ να αναδιανέμει εισοδήματα από τους υγιείς οικονομικά στα λαμόγια! Ε λοιπόν αρκετά. Αρχικά δεν πρόκειται να τους πληρώσω. Σίγουρα δεν είναι ούτε λογικό, ούτε ηθικό κ μάλλον είναι παράνομο να ζητούν διαγραφή από ΤΕΕ. Πρέπει να τους κυνηγήσουμε. Προτείνω να γράψουμε εδώ κ για εναλλακτικούς τρόπους υγειονομικής ασφάλισης ώστε να μην εξαρτόμαστε από το ΤΣΜΕΔΕ. Δεν είναι δυνατό να μας έχουν σκλάβους για πάντα. Προτείνω επίσης να γράψουμε διαδικασίες για μεταφορά μας σε άλλα ταμεία που επιτρέπουν αναβολή επ'αόριστον καταβολής εισφορών εφόσον δεν ασκείς δραστηριότητα (κλειστά βιβλία). Κ τέλος να προσκαλέσουμε δικηγόρους από νομικά φόρουμς που έχουν ίσως παρόμοιο πρόβλημα για να μας καθοδηγήσουν. Είναι θέμα επιβίωσης. [1] https://danieljmitchell.files.wordpress.com/2011/11/greek-bureaucrats1.jpg [2] http://www.primeminister.gov.gr/2011/09/12/6534 (ctrl+F "Τρισέ") [3] http://briefingnews.gr/ygeia/item/16267 [4] http://www.inews.gr/37/maimou-anapiri-elave-17-epidomata-se-mia-mera.htm [5] http://www.epikairo.gr/images/stories/dimitris/412100859.jpg [6] http://www.amoives.gr/forum/%CE%BD%CE%AD%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CE%B9%CF%83%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AD%CF%82-%CF%84%CF%83%CE%BC%CE%B5%CE%B4%CE%B5-%CE%B1%CF%80%CF%8C-112012-t172.html1 point
-
αίσχος! Αν αληθεύουν τα λεγομενα του "Συνφορουμιστα", οτι του έβαλαν 100Κ προστιμο, εχει αδεια για ταβερνα και δεν εχει να "λειτουργει ως χωρος συνάθροισης", "όπως τα λένε", Ντροπη μονο _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ μεταγενέστερο μήνυμα: Μου εξηγεί κάποιος την αρνητική ψήφο?-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-