Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      18.018


  2. Faethon11

    Faethon11

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      10.194


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.566


  4. mantzaras

    mantzaras

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      280


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 07/11/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Σκέφτονται ότι πλέον τη συνηθίσαμε την πρακτική των ανακοινώσεων και της παράτασης με αναδρομική ισχύ. Οπότε κάτι τέτοιο θα γίνει και πάλι. Αφού το σύστημα είναι ανοικτό και δέχεται δικαιολογητικά, ο θεσμός της "σιωπηρής" παράτασης φαίνεται να ισχύει.
    3 points
  2. Όχι. ότι είναι εκτός του εγκεκριμένου θα υπολογισθεί ως αυθαίρετη κατασκευή.
    3 points
  3. Αυτή η θεώρηση θα γινόταν σε δ. κάλυψης προς αναθεώρηση Ο.Α σε ισχύ ή σε άδεια νομιμοποίησης. Για την τακτοποίηση ισχύει αυτό που αναφέρει ο συνάδελφος παραπάνω.
    2 points
  4. Version X6.2

    81.114 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  5. Ναι μέχρι και 31/12/2020 (ν.4387/2019 άρθρο 98, παράγρ. 1, όπως τροποποιήθηκε με το Άρθρο 6 του ν.4578/2018 και ισχύει από 3/12/2018). Και έχει υπολογιστεί "εσωτερικά" για να σου βγάλει το μηνιαίο ποσό που βλέπεις. Αρχικά ο ν.4387/2016 έγραφε ότι την μείωση την λαμβάνει και η εισφορά για επικουρική σύνταξης και η εισφορά για εφάπαξ. Με τον ν.4578/2018 αφαιρέθηκαν αυτές οι μειώσεις (αφού οι εισφορές για αυτά υπολογίζονται πλέον τεκμαρτά με ποσοστά επί του εκάστοτε κατώτατου μισθού. "[...] 1. Ειδικά για το διάστημα από την 1.1.2017 έως και την 31.12.2020, τα ποσά των μηνιαίων ασφαλιστικών εισφορών που καταβάλλουν στους οικείους φορείς κύριας κύριας σύνταξης και επικουρικής σύνταξης, εφάπαξ και υγειονομικής περίθαλψης οι, άνω της πενταετίας, ελεύθεροι επαγγελματίες που προέρχονται από το Ε.Τ.Α.Α., όπως διαμορφώνονται μετά τον, σύμφωνα με το άρθρο 39, υπολογισμό, μειώνονται, σύμφωνα με τον πίνακα που ακολουθεί: [...]"
    1 point
  6. ό,τι και να κάνουν αυτοί δεν θα είναι για καλό, θα σου δίνουν 1 σπίτι ή 1 πατίνι και με διάφορα κόλπα-αλχημείες θα σου παίρνουν τα διπλά, με τεκμήρια, πόθεν έσχες και τρέχα γύρευε. Αν δεν έχεις να τους τα δώσεις στην φυλακή για "χρεη" προς το "δημόσιο" Ρε ουστ.
    1 point
  7. Προβλέπω "βρώμικο" παρασκήνιο έτσι και γίνει.
    1 point
  8. Νομίζω όχι.. αλλιώς όλες τις αποθήκες θα τις κάναμε με αναλυτικό και δε θα μπλέκαμε με μειωμένους συντελεστές.
    1 point
  9. οχι, μισά-μισά δεν επιτρέπεται. ή ολα μαζι [δυσκολο/δυσχρηστο/αναποτελεσματικο/προβληματικό] ή καθε ενα ξεχωριστα. και, συμφωνα με τον Χρυσο Κανονα του Φορουμ πάντοτε ξεχωριστά ανα μια μια ΟΙ.
    1 point
  10. Οι δύο ικανοτικοί ΕΑΚ-EC δεν είναι ίδιοι ακριβώς. Οι δοκοί μάλλον έχουν πολύ μεγαλύτερη αντοχή από απαιτούμενη, δεν υπάρχει το άνω όριο μεγέθυνσης του ΕΑΚ (q) και επομένως σου βγαίνει μεγαλύτερη ικανοτική ροπή κατά EC.
    1 point
  11. Έδαφος C κατά EC. Παιδιά είναι δεδομένο ότι οι αυξημένοι οπλισμοί οφείλονται στον ικανοτικό, έτσι κι αλλιώς. Ικανοτικό όμως κάνω και με ΕΑΚ, όπως κάνω και με EC. Άρα με ικανοτικό και στις δύο περιπτώσεις οι διαφορές μεταξύ τους είναι αυτές και αυτό είναι που μου φαίνεται περίεργο!
    1 point
  12. Κάνεις κανονικά την αίτηση υπαγωγής με το 9β. Δεν υπάρχει θέμα κάποιας επιτροπής, πηγαίνεις με κατευθείαν αίτηση στις υπηρεσίες του ΥΠΠΟ (αυτές εξετάζουν κάτω από το πλέγμα των αρμοδιοτήτων τους) : Ακολουθεί η υποβολή αιτήσεως του ενδιαφερομένου προς την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, που συνοδεύεται από τα δικαιολογητικά της παραγράφου 4 του παρόντος άρθρου. Εν συνεχεία, εξετάζεται η δήλωση υπαγωγής του ενδιαφερομένου και εκδίδεται απόφαση έγκρισης ή μη του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, ύστερα από αιτιολογημένη γνώμη του αρμοδίου Συμβουλίου.
    1 point
  13. Μιλάμε για αυτά που διαβάσαμε στο σχόλιο του vk. Λειτουργεί από το 1962 ως ΚΥΕ και του βάζουν πρόστιμο γιατί δεν έκανε αλλαγή χρήσης σε χώρο συνάθροισης κοινού. Δηλαδή ότι νάναι .. ή μάλλον ξέρουμε τι είναι αλλά ... Πρόστιμο μπαίνει μόνο σε αυθαίρετο και μόνο αφού πρώτα η ΥΔΟΜ εξετάσει ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ το φάκελο του ακινήτου. Εξετάζεται υποχρεωτικά από το ΣΥΠΟΘΑ. Η αλλαγή χρήσης ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΑ έγινε αυθαιρεσία το 1986 και ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΑΠΑΙΤΕΤΑΙ Η ΑΔΕΙΑ ΑΥΤΗ. Πολλές αλλαγές χρήσης γίνονται ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ χωρίς να απαιτείται άδεια. Το 1962 ότι δεν ήταν κατοικία ή ειδικό κτήριο ήταν κατάστημα. Ας θυμηθούμε τις στήλες στο δεύτερο φύλλο του αδειόφυλλου... Οι χώροι συνάθροισης κοινού χαρακτηρίζονται μετά το 1989 (Κτηριοδομικός). Μέχρι τότε έχουμε και ογκομετρικό προϋπολογισμό. Χρήσεις έχουμε από το 1987. Χώροι συνάθροισης κοινού μπορούν να φιλοξενήσουν χρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος, μπορεί όμως και να μην είναι απαραίτητο (κρεοπωλείο)... Δεν υπάρχει χρήση ΚΥΕ ! Για τον τρόπο που υπολογίστηκε το πρόστιμο δεν θα σχολιάσω ... απλά επιβεβαιώνει ότι από πίσω βρίσκεται καταγγελία και συνέργεια σε εκβιασμό. Τα πράγματα είναι απλά ... ΣΥΠΟΘΑ, ΣΕΔΔ, δικαστήρια και πολλή υπομονή !
    1 point
  14. Δεν μπορεί να εφαρμόζεις ταυτόχρονα το 9α και το 9β. Η περίπτωσή σου ανήκει μόνο στο 9β ως μεγάλη αυθαιρεσία σε χώρο δικαιοδοσίας του υπουργού Πολιτισμού. Η γνώμη του ΥΠΕΝ παρέλκει. Υπάρχει σχετική νομολογία ...
    1 point
  15. Για έδαφος εννοούσα Β κατά ΕΑΚ και πχ Β ή C κατά EC. Και για τα υποστυλώματα η δυσκαμψία λαμβάνεται μικρότερη από αυτή του ΕΑΚ, και μαλίστα η μείωση είναι μεγαλυτερη από αυτή των τοιχείων, άρα μάλλον τα αποφορτίζει. Εσύ μόνο από διαφορά q και ενδεχομένως συντελεστή εδάφους, έχεις κατά EC ίσως και 30% μεγαλύτερη τέμνουσα βάσης (δες λίγο αποτελέσματα σεισμικής ανάλυσης). Αλλά δεν νομίζω να είναι από εκεί, γιατί βλέπω (κοιτώντας μόνο οπλισμό κατακορύφων) ότι στα γωνιακά δεν μεταβάλλει καθόλου, στα ενδιάμεσα περιμετρικά κάπως και ακόμα περισσότερο στο κεντρικό, δηλαδή έχεις μεγαλύτερες μεταβολές όσο αυξάνουν οι συντρέχουσες δοκοί ανά διεύθυνση. Για αυτό εκτιμώ ότι είναι από ικανοτικό η διαφορά. Δες για το κεντρικό πχ υποστύλωμα τι εντάσεις παίρνεις από σεισμό, και τι από ικανοτικές δράσεις στις δύο περιπτώσεις. Όλα τα παραπάνω χωρίς να εξετάζω τυχόν επιλογές όπλισης του προγράμματος.
    1 point
  16. σωστα, αλλα, να δουμε τις ΝΑΤΟΥΡΑ που καταργησαν τις παρεκλισεις και το ΣΧΟΑΠ ή το ΓΠΣ της περιοχης...
    1 point
  17. Η ζώνη ισχύει για τα όρια όλων των οικισμών αλλά και των σχεδίων, με την προϋπόθεση ότι τα όρια αυτά έχουν καθοριστεί πριν το 1983. Έτσι, για οικισμούς <2000 κατ. βρίσκουμε τα όρια που είχε ως οικισμός προ 1923, και με βάση αυτά καθορίζουμε τη ζώνη. Η παρέκκλιση της ζώνης δεν απαιτεί πρόσωπο σε δρόμο αλλά, με βάση μια απόφαση του 77, απαιτείται πρόσβαση (π.χ. δουλεία) στο γεωτεμάχιο
    1 point
  18. Όπως είπε και ο tetris ελέγχεις με την εγκεκριμένη κάτοψη των αρχιτεκτονικών....
    1 point
  19. Κάνεις αποτύπωση υπάρχοντος, και τη συγκρίνεις με την εγκεκριμένη κάτοψη. Επίσης, έλεγξε και την κάτοψη της σύστασης μήπως υπάρχει υ.δ. σε βάρος των κ.χ.
    1 point
  20. Τι q χρησιμοποιείς? είναι το ίδιο και στα δύο. Στην ανάλυση-διαστασιολόγηση κατά EC τι κατηγορία πλαστιμότητας θέτεις, ΚΠΜ ή ΚΠΥ? Τι έδαφος βάζεις κατά ΕΑΚ και τι κατά EC? Τα παραπάνω αποτελούν πιθανούς λόγους των αποκλίσεων που βλέπεις, και κυρίως ικανοτικός υποστυλωμάτων. Ο ικανοτικός κατά ΕΑΚ έχει άνω όριο στην ικανοτική μεγέθυνση κόμβου για ενδιαμεσα υποστυλώματα, πράγμα που δεν υπάρχει στον EC. Για αρχή δες διαφορά εντατικών μεγεθών, εάν δεν υπάρχουν, τότε μάλλον ικανοτικός κάνει την διαφορά.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.