Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 08/11/2019 σε όλες τις περιοχές
-
Εγώ, πραγματικά, ΔΕΝ θέλω να πιστέψω, πως υπάρχει συνάδελφος μηχανικός σε υπηρεσία που δέχεται το 5άρι της ΓΥΣ και όχι την επίγεια αποτύπωση!!!!! Τότε γιατί, η υπηρεσία αυτή, ζήτησε την επίγεια αποτύπωση. Και από ένα πολυτεχνείο του "κάτω- κόσμου" να προέρχεται ο συνάδελφος αυτός θα ήξερε την διαφορά και στις ακρίβειες (όπως τα είπε ο φίλος μας dimamp), ανάμεσα στην αποτύπωση και το προϊόν που προέρχεται από αεροφωτό. Η δική μου πείρα λέει πως η απόκλιση (το λάθος) που έχουμε σε σχέδιο κλίμακας 1: 5000, ακόμη και αν αυτό είναι από αποτύπωση, βλέπε σχέδια τοπογρ. υπηρεσίας, είναι μέχρι, πολλές φορές και έως 5 μέτρα. Ο dimamp έδωσε τα θεωρητικά δεδομένα (να σκεφτόμαστε πως το 1mm στο σχέδιο είναι 5m γη) . Όλα αυτά όμως είναι πάντα συνάρτηση της μελέτης που θέλεις να κάνεις. Δεν μας είπες ακόμη για ποιο σκοπό έγινε η αποτύπωση αυτή. Τι θέλεις εσύ, ή η υπηρεσία , να μελετήσεις με τα δύο αυτά σχέδια??3 points
-
2 points
-
θα πας στον δικηγορο σου δικαιουσαι να μην δεχεσαι τα δικα του νερα και υποχρεουται να λαβει αμεσα μετρα προκειμενου να μην βλάπτεται η κυριοτητα σου.2 points
-
Χωρίς να ξέρω την σχετική νομοθεσία, ξέροντας όμως την καθημερινή πρακτική, οι περισσότεροι λογιστές το σβήνουν από το Ε9 γράφοντας μια απλή δικαιολογία του στυλ "δεν μπορεί να εντοπιστεί" (που είναι αληθές), "λάθος καταγραφή", "έχει γίνει δάσος" κ.α. Τους τελευταίους μήνες ξέρω τουλάχιστον 100 τεμάχια που έχουν εξαφανιστεί από τα Ε9. Εγώ θα έλεγα, διέγραψε το αύριο κιόλας, να τελειώνεις και ξέχνα το. Και φυσικά δήλωση στο Κτηματολόγιο ούτε λόγος.2 points
-
Η χρήση των εφαρμογών από τις ΥΔΟΜ απαντά και στα ερωτήματα συναδέλφων στο φόρουμ για το αν μπορούν να κάνουν χρήση των ίδιων εφαρμογών (και περισσότερο ρωτάνε για την google) προς απόδειξη παλαιότητας υπό τακτοποίηση κτισμάτων. Γενικώς έχει αρχίσει και γίνεται της κακομοίρας. Τους πήραν χαμπάρι. Με 45% απόκλιση ανάμεσα σε τοπογραφικό τίτλου και αποτύπωσης πήγε να βγάλει άδεια μικρής κλίμακας.1 point
-
να και το γκουγκλ να και το ΚΤΙΜΑΝΕΤ...που αποδεικνυουν το ψευδες της αδειας βασιλη [με τις καλησπερες μου] καλα εκανες και τις εβαλες επειδη καποιοι νομιζουν οτι δεν θα γινει ποτε ελεγχος και θα ειναι στο απυροβλητο... Αλλα, ξεχνούν τον γειτονα..... https://diavgeia.gov.gr/decision/view/Ω82ΞΩ9Γ-Τ4Ξ υγ αυτο που δεν καταλαβα ειναι γιατι, αφου ειχε κτισμα πριν το 2011 και μπορουσε να το νομιμοποιησει με εκδοση αδειας, αυτος προτιμησε να μην δειξει το κτισμα και να βγαλει αδεια επι "αδομητου" και εδω η κατσίκα του γειτονα... https://diavgeia.gov.gr/decision/view/ΩΡ13Ω9Γ-9ΚΜ1 point
-
δείτε κάτι ανακλήσεις Ο.Α κλπ https://diavgeia.gov.gr/search?advanced&query=decisionType:"ΠΡΑΞΕΙΣ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΥ - ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ"&page=0&fq=organizationUid:"6069"&sort=recent1 point
-
https://nomosphysis.org.gr/19809/ste-2165-2019-paranomi-aepo-gia-tin-tmimatiki-dieythetisi-toy-r-podonifti/1 point
-
όχι δεν απαιτείται σε κάθε περίπτωση. Απαιτείται όμως να τηρείς τα μέτρα πυρασφάλειας σύμφωνα με ΠΔ 8/2016 Διάβασε συγκεκριμένα άρθρο 111 point
-
1:5000 σημαίνει αυτόματα ακρίβεια προσδιορισμού σημείου στον χάρτη 1.25 μέτρα στην ΗΑΤΤ (μανίσια): ακρίβεια προσδιορισμού σημείου στον χάρτη = διακριτική ικανότητα ματιού Χ παρονομαστή της κλίμακας--> ακρίβεια προσδιορισμού σημείου στον χάρτη = 1/4 mm Χ 5000 = 1.25 m και μετά τα εγσάρεις με πολυώνυμα ΟΚΧΕ. Κατ εμέ, με βάση αυτά είσαι στο 1.25 - 1.5 μέτρο1 point
-
ο έργο αφορούσε τη μετατροπή του τελευταίου ανοιχτού (φυσικού) τμήματος του ρέματος του Ποδονίφτη στα όρια των Δήμων Αθηναίων και Νέας Φιλαδέλφειας, σε μήκος 771 μέτρων (από τη γέφυρα της οδού Χαλκίδος έως τη γέφυρα της οδού Εράτωνος) σε ανοιχτό αγωγό από σκυρόδεμα. Οι περιβαλλοντικοί όροι του έργου είχαν εγκριθεί το 2018, παρά τις αντίθετες γνωμοδοτήσεις των δύο δήμων και της διεύθυνσης Περιφερειακού και Χωροταξικού Σχεδιασμού της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής. πηγη https://www.b2green.gr/el/post/74581/ochi-ste-sti-diefthetisi-tou-podonifti1 point
-
Πρώτο και σημαντικό βήμα, βρίσκεται τεχνικό γραφείο μηχανικών και σας ενημερώνουν πλήρως. Φτιάξτε ένα φάκελο με σχέδια, άδεια και τίτλους ιδιοκτησίας.1 point
-
Αν το κατάστημα έχει οικοδομική άδεια πριν από το 1987 (δηλαδή προ του διαχωρισμού των καταστημάτων σε «απλά» και ΚΥΕ) και αναφέρεται ως «κατάστημα» στην άδεια, δεν υπάρχει ανάγκη αλλαγής χρήσης αρκεί να τηρούνται οι προδιαγραφές για λουτρό, ΑΜΕΑ κ. πηγη https://www.taxydromos.gr/Real Estate/274035-pote-den-xreiazetai-adeia-gia-allagh-xrhshs-se-ktirio.html1 point
-
μάλλον δεν το διατύπωσα σωστά. Εννοούσα ως ώφειλε κατά την άποψη της ΥΔΟΜ. Εγώ ως μηχανολόγος δεν μπορώ να έχω εμπεριστατωμένη άποψη επί του θέματος. Αλλά επενέβηκα γιατί είδα ότι άλλα έλεγες εσύ και άλλα σχόλια διάβαζα από κάτω, όπως ήδη αναφέρθηκες....1 point
-
1 point
-
Προφανώς και δεν θα υπολογισθεί πρόστιμο για αυτά....1 point
-
Δεν θα δηλωσεις τπτ στο κτηματολογιο Μετα την επεξεργασια των δηλωσεων θα περασει στα "αγνωστος" και μετα στο Δημοσιο. Καθ' υπόθεση οτι ενα απο αυτα τα "αγνωστος" της περιοχης ειναι το "δικο σου", με βαση αυτο δικαιουσαι να το διαγραψεις και ησυχαζεις. Το θεμα ειναι η διαγραφη του απο το Ε9. Για να γινει αυτο, θα πρεπει να επικαλεστεις οτι δεν εχεις συμβολαιο και οτι το εγραψες κατα λαθος. Ομως εσυ εχεις συμβολαιο μεταγεγραμενο. Αρα κατ' αρχας ρωτας τον λογιστη για την διαγραφη και το πολυ πολυ αυτα τα ...ρουμανια να σου βγαζουν μια αξια γης με ελαχιστο φορο μεχρι να το "παρει" το Δημοσιο.1 point
-
Τι εννοείς βαθειά γραμμή ρεματος; Αν ξεκινήσουμε από αυτό θα λυθούν και οι υπόλοιπες απορίες σου1 point
-
ειμαι ακριβώς στο ίδιο σημείο και μου δημιουργήθηκε η ίδια απορία ... Επειδή επανω γραφει "στοιχεία ενεχόμενου" πιστεύω οτι είναι η κατοικία στην οποία ζει ο ωφελούμενος δηλ η διεθυνση της κύριας κατοικίας του (η οποια μπορεί να είναι διαφορετική απο τη διευθυνση του ακινήτου που επιδοτείται ) Στο επόμενο πεδίο : "Στοιχεία Ακινητου Σκοπού" εκεί θα δηλωθεί το διαμέρισμα που επιδοτείται : α) Ειδος κατοικίας : Διαμέρισμα β) Το ακίνητο είναι μισθωμένο : ΟΧΙ (εαν είναι δωρεαν παραχώρηση)1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-