Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      8.602


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      26.116


  3. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      11.775


  4. maneni

    maneni

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.673


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 20/11/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Καλησπερα. Εγω εκανα στον critical path. Εμεινα ικανοποιημένος. Επισης απ οσο ειχα ψαξει και η ελληνοαμερικανική ενωση εχει αξιολογο προγραμμα, αλλα δεν βγαζει τοσο συχνα προγραμματα, πρεπει να εισαι τυχερος να συμπεσεις χρονικα σε συμπληρωση τμηματος. Επισης μπορεις να ψαξεις για online εκπαιδευση, π.χ. πολυ καλοι ειναι ο Cornelius Fichtner και η Rita Mulcahy. Αυτο που εχει σημασια ειναι να εχεις δουλεψει λιγο στο αντικειμενο, γιατι στη χωρα μας ειναι σπανιο εως αδυνατον να πετυχεις εταιρεια που καταλαβαινει τις διαδικασιες που η ιδια εφαρμοζει. Ειδαλλως ολο το προτυπο του pm θα σου φανει απομακρο και ακατανοητο. Τελος μην το κουραζεις στο θεμα της επιλογης του εκπαιδευτη, ο εκπαιδευτης ειναι το 20% της επιτυχιας. Ενα 30% ειναι η υπαρχουσα εμπειρια που εχεις, και ενα 50% σε ποσες χιλιαδες multiple choice ερωτησεις θα εξασκηθεις. Να υπολογισεις οτι θα απαιτηθούν τουλαχιστον 100-120 ωρες προσωπικης προετοιμασιας εκτος των 35 υποχρεωτικων. Και επισης πρεπει να προετοιμαστεις και σε αντοχη, γιατι η εξεταση ειναι μαραθωνιος σπριντ, ο χρονος ειναι εντελως οριακός και 4 ωρες εισαι συνεχως στην πριζα. Επομενως στο θεμα της αντοχης σου προτεινω να κανεις τουλαχιστον 5 full time δοκιμες μονος σου για να εχεις εικονα των αντοχων σου. Συνιστω επισης πριν την εξεταση να εχεις φτιαξει μια στρατηγικη, π.χ. η δικη μου ηταν να εχω απαντησει τις 50 πρωτες ερωτησεις σε κατω απο 40 λεπτα, μετα απ αυτο ολα φανταζουν πιο αισιοδοξα, τις μεγαλες ερωτησεις να τις διαβαζεις απο το τελος προς την αρχη, ο,τι δεν γνωριζεις με την πρωτη το παρατας για το τελος, και επισης στο τελος που πιανεις ο,τι δεν γνωριζεις εφαρμόζεις τεχνικη αποκλεισμου ωστε να καταληξεις σε λιγοτερες επιλογες για να πατησεις στην τυχη με μεγαλυτερες πιθανοτητες. Προτεινω επισης αφου εχεις ολοκληρωσει τις υποχρεωτικες ωρες, να κανεις μια εκτιμηση του χρονου σου ποτε θα δωσεις την εξεταση, και να ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ. Ετσι, θα εχεις προπληρωσει και θα βρεθεις αναγκαστικα να αγκομαχας να βγαλεις την υλη στην ωρα της, ειδαλλως θα χασεις τα λεφτα σου. Γιατι αν το πας χαλαρα, ποτε δεν θα νιωθεις ετοιμος να δωσεις και απλα θα αφιερωνεις χρονο αιωνια σε ενα στοχο που δεν εχεις θεσει. Αν θεσεις την ημερομηνια και αυτοδεσμευτεις, θα βαλεις τον εαυτο σου σε mood πειθαρχιας. Η pmp ειναι ευκολη για οσους αυτοδεσμευονται, δυσκολη στο θεμα της αφοσιωσης στην προετοιμασια. Εγω την εβγαλα σε 35 ημερολογιακες ημερες με καθημερινη (πενθημερη) προετοιμασια 5-8 ωρες και περιπου 2.500 ερωταπαντησεις. Δεν ειναι ακατορθωτη. Βεβαια βογγηξα. Πότε θα εισαι έτοιμος να δωσεις: Α. οταν θα ξεπερνας συστηματικα το 70% στα προσωπικα τεστ που θα κανεις. ΚΑΙ Β. Οταν εισαι σε θεση να αναγνωρίζεις ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ απο την ερωτηση σε ποιο σταδιο του εργου βρισκεσαι. Καλη προσπαθεια σου ευχομαι!
    2 points
  2. αυτο που υπαρχει ειναι το εξης: "Κατόπιν λοιπόν συνάντησης μας και με τον Γενικό Γραμματέα του ΥΠΕΝ, αρμόδιο για θέματα αυθαιρέτων κ. Ευθύμιο Μπακογιάννη, έχει προταθεί και αναμένεται νομοθετική ρύθμιση του άρθρ. 98 του Ν. 4495/2017, σύμφωνα με την οποία θα καθίσταται δυνατή η μονομερής τροποποίηση σύστασης οριζοντίου ιδιοκτησίας, όταν η αυθαιρεσία υφίσταται διαζευκτικά είτε από την κατασκευή της οικοδομής είτε όταν η αυθαιρεσία βρίσκεται σε όλους τους ορόφους και όχι με την ύπαρξη αθροιστικά και των δύο προϋποθέσεων. Η ίδια δυνατότητα, δηλ. η μονομερής τροποποίηση σύστασης οριζοντίου ιδιοκτησίας, να δίδεται και στα υπόγεια και στα δώματα, εφόσον η αυθαιρεσία υφίσταται από την κατασκευή της οικοδομής." πηγη https://www.notarius.gr/encyclical/1/sesse_495_14-11-19 [το θεμα ειναι οτι φθασαμε, εξαναγκαστικά, στο σημειο να - αποδεχομαστε να - συζητουμε για μια τροποποιηση συστασης, η οποία, με βαση τον νομο ούτε υποχρεωτικη ήταν, ουδε αναγκαια, ουδε περιγραφομενη στο αρθρο 98. Απλα προεκυψε σαν προβλημα, δεν γνωριζω με βαση ποιες επίσημες αρνησεις και απο ποίους.... Και, καποια στιγμη, θα πρεπει να δοθει η απαντηση στο εξης ερώτημα: Πόσο νομοτυπη ή και αναγκαία μπορει να ειναι μια τροποποιηση συστασης μιας ΟΙ, οταν δεν αλλαζουν τα χιλιοστα, αλλα μονον τα τμ???] στο όνομα ποίων και πόσων θα γινεται η μεταγραφη και πόσα θα ειναι τα εξοδα???] Τελικα, πολυ φοβάμαι οτι, ο μηχανικος θα ειναι αυτος που θα πληρωνει τα σπασμενα..... υγ οχι, η εγκ. 2, δεν εκανε καμμια αναφορα στο αρθρο 98. Απλα γιατι δεν ηξεραν τι να γραψουν...
    2 points
  3. βλέπεις πουθενα να λέει ότι δεν έχει επισκεφθεί το χώρο?
    2 points
  4. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ σε κατοικία για τους λόγους που αναφέρω. Με έξτρα ηχομονωτικό υλικό από κάτω ίσως να περιοριστεί ο θόρυβος αλλά δεν είμαι απόλυτα βέβαιος. Σε βιομηχανικά/εμπορικά/αποθήκες είναι οκ μιας και εκεί ζητούμενο είναι τα μεγάλα ανοίγματα χωρίς υποστηλώματα και κατασκευή του όλου κτιρίου από χάλυβα. Από πλευράς θερμομόνωσης/υγρομόνωσης λειτουργεί καλά. Επειδή αναφέρεις και το χιόνι τα πράγματα είναι πιο περίπλοκα γιατί ενδέχεται να έχει πολύ μεγάλα φορτία σε περίπτωση έντονης χιονόπτωσης και το 20% δεν φαίνεται καλό. Θα έχεις την καλύτερη και ασφαλέστερη λύση αν ζητήσεις την άποψη ενός μηχανικού της περιοχής σου ώστε να κάνει αυτοψία και να σου προτείνει την καταλληλότερη μέθοδο για την δική σου περίπτωση.
    2 points
  5. Έπειτα από διαμάχη με εταιρία λογισμικού αμοιβών, αποφάσισα να δημιουργήσω ένα δωρεάν πρόγραμμα και να το μοιραστώ με τους συναδέρφους του φόρουμ. Ο υπολογισμός των αποτελεσμάτων γίνεται σε γλώσσα html + php και έγινε προσπάθεια να δημιουργηθεί όσο το δυνατό απλούστερο περιβάλλον εισαγωγής δεδομένων για συνήθεις οικοδομικές άδειες. Επίσης μπορεί να 'τρέξει' από οποιοδήποτε κινητό έχει ενσωματωμένο browser και ενεργή σύνδεση δεδομένων, με αποτέλεσμα να είναι παντού και πάντα διαθέσιμο. Η σελίδα είναι διαρκώς υπό ανάπτυξη οπότε εάν συναντήσετε κάποια bugs ή θέλετε να υποδείξετε κάποιες βελτιώσεις, γράψ' τε το μήνυμα σας στο φόρουμ και θα υλοποιηθεί. Το λογισμικό βρίσκεται στο site: www.MELETH.gr στην ενότητα "ΕΡΓΑΛΕΙΑ" Συγκεντρωτικά αναγράφεται η πορεία εξέλιξης του προγράμματος απο την δημιουργία του μέχρι σήμερα:
    1 point
  6. Κωνσταντίνος Βήκας: «Στα περισσότερα ευρωπαϊκά κράτη ο τεχνικός έλεγχος πυκνώνει» "Σε ερώτησή μας σχετικά με το θέμα της έλευσης από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο για τα παλαιά αυτοκίνητα ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ κ. Κωνσταντίνος Βήκας ανέφερε στο Newsauto.gr ότι: «Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ιδιωτικών ΚΤΕΟ χαιρετίζει την προοπτική αυτή. Πριν βιαστούν μερικοί ίσως να αντιδράσουν συνδέοντας τα επιχειρηματικά οφέλη των ΚΤΕΟ με τέτοια απόφαση, ας προσέξουμε λίγο τι ισχύει και για ποιους λόγους στα υπόλοιπα κράτη μέλη της ΕΕ." Προφανως και δεν βιαστηκαμε να "υποθεσουμε" ..... πρός Θεού. [καθε πότε, λέει, θα ειναι ο έλεγχος?? καθε εξαμηνο???] πηγη https://www.pagenews.gr/2019/11/20/ellada/erxetai-allagi-gia-ta-kteo-gia-osous-den-exoun-kainourio-autokinito/
    1 point
  7. το "δωράκι" στα ΙΚΤΕΟ μυρίζει από χιλιόμετρα.... Σε ερώτησή μας σχετικά με το θέμα της έλευσης από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο για τα παλαιά αυτοκίνητα ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ κ. Κωνσταντίνος Βήκας ανέφερε στο Newsauto.gr ότι: «Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ιδιωτικών ΚΤΕΟ χαιρετίζει την προοπτική αυτή. Πριν βιαστούν μερικοί ίσως να αντιδράσουν συνδέοντας τα επιχειρηματικά οφέλη των ΚΤΕΟ με τέτοια απόφαση, ας προσέξουμε λίγο τι ισχύει και για ποιους λόγους στα υπόλοιπα κράτη μέλη της ΕΕ.Η ευρωπαϊκή νομοθεσία λοιπόν προβλέπει την υποχρέωση των ιδιοκτητών οχημάτων να προσκομίζουν τα οχήματα τους στα ΚΤΕΟ, για αρχικό έλεγχο έως την συμπλήρωση 4 ετών από την 1η ημερομηνία κυκλοφορίας και εν συνεχεία, έως κάθε 2 χρόνια μετά. Φυσικά και αυτό θα πιστέψει ο κόσμος, ότι του βάζουν ακόμα ένα "χαράτσι". Αλήθεια, ποιο είναι το κίνητρο να πετάξει ο κόσμος το αυτοκίνητό του που μπορεί να είναι 20 ετών (αλλά πολλές φορές πολύ καλά διατηρημένο με όλα τα service στην ώρα τους και ενδεχομένως σε αρκετές περιπτώσεις πολύ καλύτερης κατάστασης από ένα πενταετίας που δεν το τσεκάρει ποτέ κανείς); Θα δώσει τι ακριβώς; 1000 Ευρώ στην καλύτερη για να βάλει τον άλλον να αγοράσει αυτοκίνητο των 15.000 Ε χρήματα τα οποία προφανώς δεν θα τα έχει, διότι αν τα είχε θα το είχε ήδη κάνει. Είπαμε, έχουν σπουδάσει την τέχνη της εξαπάτησης, αλλά κάποια πράγματα βγάζουν μάτι όταν λέγονται και γράφονται τόσο απροκάλυπτα. Θεωρούν τον κόσμο χαζό, ότι θα ασπαστεί με χαρά, να ελέγχουν το αυτοκίνητό του κάθε χρόνο και να δίνει τα σαραντάρια στα ΚΤΕΟ; Αν ενδιαφέρονται τόσο πολύ για την ασφάλειά μας, να πληρώνουν αυτοί το κόστος του επιπλέον ελέγχου.
    1 point
  8. Λοιπόν, για να εκδόσεις βεβαίωση πρέπει να ελέγγεις το ακίνητο. Προφανώς το έλεγξες και βρήκες ότι η μόνη αυθαιρεσία είναι ο χώρος που εντάχθηκε στον Ν3843/10 Δεν υπάρχει λόγος να το επανεντάξεις στον Ν4495 εκτός αν δεν έχει αποπληρώσει το πρόστιμο και θέλεις να κάνεις συμψηφισμό. Όμως υπάρχει και η παράγραφος του Ν4495, που λέει πως αν περάσει από τον Ν4495 ενώ έχει αποπληρώσει το πρόστιμο και ταυτόχρονα δεν έχει ΥΔ>40%, ΥΚ>20% και δεν είναι εντός πρασιάς, εξαιρείται οριστικά από την κατεδάφιση εφόσον πληρώσει παράβολο 100€. (Δεν το έχω κάνει και δεν γνωρίζω την διαδικασία) Αυτό όμως σημαίνει πως είναι κατηγορία 4 και όχι 5 που λες. Όσον αφορά την αμοιβή, δεν υπάρχει νόμιμη/ελάχιστη (όπως θες πες την) αμοιβή για βεβαίωση Ν4495. Ποιο σύστημα σου ΄υπολόγισε αμοιβή για βεβαίωση δεν γνωρίζω....
    1 point
  9. φίλε μου, οπωσδήποτε κάπου κάνεις λάθος,, αφου λες έχει τακτοποιήσει με 3843 ήδη γιατί να ξαναδηλώσει και μάλιστα να το δηλώσεις σαν κατ. 5?
    1 point
  10. Δεν μπορώ να να φανταστώ πως όποιος-δήποτε σχεδιάζει ένα τοπογραφικό διάγραμμα (και δεν κάνουν μόνο οι τοπογράφοι μηχ. Τ.Δ. που κάνουν τοπογραφικά) θα σχεδίαζε ένα κράσπεδο το οποίο δεν υπάρχει στο έδαφος. Τελικά για να καταλάβω: Σχεδιάστηκε κράσπεδο ενω στη πραγματικότητα δεν υπάρχει ??
    1 point
  11. Θα ήθελα να εκφράσω ότι είμαι τελείως κάθετος στο να μπορεί να υπογράφει κάποιος κάτι που δεν μπορεί να ελέγξει ότι το κάνει σύμφωνα με τις νομοθεσίες/κανονισμούς και την επιστημονική του κατάρτιση.
    1 point
  12. Ο λόγος είναι ότι ο ν.4495/2016 ρυθμίζει πολεοδομικά θέματα δεν "αποδίδει" κυριότητα(-ες) επί ιδιοκτησιών σε κανένα από τα συμβολαιογραφικά συμβαλλόμενα μέρη (πωλητής/αγοραστής). Ο ν.4495/2016 περιγράφει/αφορά στην τακτοποίηση, μετά στην πληρωμή του όποιου προστίμου και τέλος στην έκδοση της βεβαίωσης προκειμένου να χρησιμοποιηθεί ως ένα επιπλέον (από τα πολλά) δικαιολογητικό για να γίνει η συμβολαιογραφική πράξη, δίχως να περιγράφει/αφορά/αποδίδει την απόκτηση κυριότητας. Το "΄ή" αντί για το "και" στην παράγρ. 5 του άρθρου 98, απλά δίνει μια "πολεοδομική" ευκολία στον μηχανικό στο μέρος που τον αφορά.
    1 point
  13. Ο 4495 τροποποιήθηκε με νέο νόμο ,βάζοντας το "ή" αντί για το "και "στην παράγραφο 5 του αρθ 98 , προκειμένου να προχωράμε χωρίς εμπόδια στην τακτοποίηση των χώρων αυτών. Δεν βλέπω το λόγο μη μεταβίβασης των χώρων με μονομερή τροποποίηση , αν ισχύει η μια απο τις δυο προϋποθέσεις. Η επιβεβαίωση των λεγόμενων της έγινε και από άλλον συμβολαιογράφο. Η κατάσταση τείνει να γίνει παρανοϊκή τουλάχιστον. Γνώμη μου είναι ότι η δική μας δουλειά τελειώνει στην χορήγηση της βεβαίωσης κατά 4495/2017, μετά τον τεχνικό έλεγχο βάσει των εγκεκριμένων και σαφώς δε θα πρέπει να μας ενδιαφέρει το συμβολαιογραφικό κομμάτι. Ελα μου όμως που όοολοι προσπαθούν ν αποφύγουν τις όποιες ευθύνες και ανακατέβουν πάντα τον μηχανικό στα πάντα. (από τα οικονομικά-μεσιτικά μέχρι τα συμβολαιογραφικά) .Το πρόβλημα είναι συλλογικό , η ευθύνη είναι όλη δική μας , που αποδεχόμαστε την ανάμειξη μας στα πάντα .
    1 point
  14. Στα συμβόλαια δεν υπάρχει "ανεπίσημα" ... ο μόνος λόγος ύπαρξης τον συμβολαίων και των συμβολαιογράφων είναι η τήρηση του νόμου κατά γράμμα. Κάτι λάθος σου μετέφερε (ελπίζω...). Επίσης δεν αρκεί ανακοίνωση του συλλόγου τους, θα πρέπει να τροποποιηθεί ο ν. 4495/17 για να ισχύσει αυτό που αναφέρεις, διαφορετικά το συμβόλαιο θα είναι άκυρο με όλα τα προβλήματα που συνεπάγεται αυτό. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι αποκλείεται ο σύλλογός τους να ανακοινώσει κάτι τόσο αντίθετο στον νόμο. ...φαντάζομαι το λες χαριτολογώντας, γιατί οι συνέπειες είναι βαρύτατες αν το κάνει και το κόστος της ζημιάς το επιβαρύνεται όλο ο πελάτης μετά.
    1 point
  15. αυτό ακριβώς υποστήριξαν και το ΣτΕ και οι Υπουργοί της ΝΔ, ότι θα υπάρξει πλήρης εξομοίωση. πρέπει να περιμένουμε τον Νέο Νόμο, εντωμεταξύ δεν κάνει κακό να τους βομβαρδίζουμε με emails και παράπονα, έτσι για να μην ξεχαστούν.
    1 point
  16. Εδώ έχουμε διάφορα ζητήματα εν αναμονή της ψήφισης του νέου ασφαλιστικού και των άπειρων διαρροών που γίνονται για να τεστάρουν οι ιθύνοντες τα αντανακλαστικά όλων. Καταρχάς με βάση τις αποφάσεις του ΣΤΕ : Τότε ίσχυαν οι γνωστές κλίμακες του τσμεδε οι οποίες για τους παλιούς (προ τις 12/5/2016) επικαιροποιήθηκαν ουσιαστικά και με την ΚΥΑ Πετρόπουλου η οποία όμως πλέον λόγω κατάρρευσης του Κατρούγκαλου έπεσε και αυτή https://www.cnn.gr/news/ellada/story/89121/dieykrinistiki-kya-toy-ypoyrgeioy-ergasias-gia-syntaxeis-dikigoron-mixanikon-kai-giatron Οπότε η λογική λέει ότι πρέπει οι συντάξεις όσων βγήκαν μετά τις 12/5/2016 να υπολογισθούν με βάση όσα ίσχυαν στις 31/12/2014 ή με καινούριο τρόπο (αυτό φαίνεται θα γίνει) ο οποίος όμως δεν θα φέρνει μειώσεις. Για την ειδική προσαύξηση συγκεκριμένα το ποσοστό 0,075% ουσιαστικά κρίθηκε και αυτό αντισυνταγματικό οπότε η λογική και εδώ λέει ότι επιστρέφουμε στις 31/12/2014 και όσα ίσχυαν τότε, αλλιώς σε κάτι καινούριο που να μην φέρνει μειώσεις. Είναι προφανές ότι μετά την κατάρρευση του υπολογισμού του ασφαλιστέου μισθού θα υπάρχει προσαρμογή και σε αυτό το επίπεδο ειδάλλως θα προκύψουν νέες προσφυγές. Τέλος, ήδη έχουν αποσταλεί προτάσεις και mail από αρκετούς μηχανικούς που αιτήθηκαν συνταξιοδότησης μετά τις 12/5/2016, αρκετοί εκ των οποίων είχαν ήδη θεμελιωμένα και κατοχυρωμένα δικαιώματα πρίν την ημερομηνία αυτή και απλά επέλεξαν να συνεχίσουν την εργασία τους. Είναι δεδομένο πως αν δεν επέλθει πλήρης εξομοίωση παλαιών και "νέων" συνταξιούχων θα ακολουθήσουν νέες προσφυγές στη δικαιοσύνη.
    1 point
  17. Σήμερα μίλησα με συμβολαιογράφο που συνεργάζομαι χρόνια τώρα και που διαφέρει σε νοοτροπία από αρκετούς συναδέλφους της. Μ ενημέρωσε ότι επιτέλους δόθηκε το πράσινο φώς ,ανεπίσημα προς το παρόν να γίνονται μονομερώς τροποποιήσεις με την μια από τις δυο προϋποθέσεις του αρθ 98 παρ 5 . Αναμένουμε την επίσημη ανακοίνωση από τον σύλλογο τους . Θα ξεκολλήσει πολύ "πράμα" ...
    1 point
  18. με την Ειδική Προσαύξηση δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα πώς θα προσμετρήσει στην τελική σύνταξη, το ποσοστό από τον Νόμο Κατρούγκαλου έχει ήδη κριθεί αντισυνταγματικό, οπότε πρέπει να περιμένουμε να δούμε τι θα λέει ο Νέος Νόμος.
    1 point
  19. Άφησε να έρθει η ΥΔΟΜ (αφού όπως λες φάγανε ή θα φάνε καταγγελία)
    1 point
  20. To panel πράγματι έχει αρκετό θόρυβο, λόγω γεωμετρίας: Μεγάλη επιφάνεια σχετικά άκαμπτη, όπου η πτώση ψιχάλας δημιουργεί ταλάντωση μεγάλου μήκους κύματος (μπάσο). Ακόμα και με πρόσθετη μόνωση δεν πιάνεται εύκολα ακριβώς λόγω συχνότητας. Θα υπάρξει μείωση όμως, καλύτερα με πετροβάμβακα, όχι πολυστερίνη. Όσον αφορά το 20%, είναι απαγορευτικό για χιόνι κατά την άποψή μου, για οποιοδήποτε υλικό στέγασης. 20% είναι σχεδόν...τίποτα! Ήθελα να ήξερα, ποιος έλαβε την απόφαση για τέτοια κλίση, με αυτές τις κλιματολογικές συνθήκες. Κι εγώ προτείνω έλεγχο από μηχανικό της περιοχής και εξέταση των καλύτερων λύσεων. Πάντως όσον αφορά το θέμα της θερμομόνωσης, λύνεται με επιλογή κατάλληλου πάχους πάνελ ή με προσθήκη στρώματος πετροβάμβακα, από κάτω. Κι εδώ έμπειρος μηχανικός θα σε συμβουλεύσει. Απορία: Ξύλινη στέγη και πάνελ; Πώς;;; Η στέγη προϋπήρχε και γίνεται κάποια επισκευή; Αλλιώς δεν μου κολλάει.
    1 point
  21. Νομίζω πως δεν υπάρχει λόγος καθώς η τελική εκκαθάριση θα γίνει με το εισόδημα του 2018 και όχι με το φετινό.
    1 point
  22. Έως τη μετάβαση στο νέο σύστημα την 1η 1ου 2020, φαντάζομαι θα συνεχίσουν να γίνονται οι εκκαθαρίσεις με βάση το εισόδημα. Άρα ίσως είναι σκόπιμο όποιος έχει λαμβάνειν, να το καθυστερήσει λίγο και να το εισπράξει στο νέο έτος που δε θα μετράει πια το εισόδημα..
    1 point
  23. για πρόστιμα, εδω https://www.michanikos-online.gr/νέες-κυρώσεις-σε-6-επιπλέον-ενεργειακο/
    1 point
  24. Υπόψη επίσης ότι η ΥΔΟΜ δεν έχει δικαίωμα να ελέγξει διεξοδικά το συμβόλαιο (αυτό τουλάχιστο αναφέρονταν στον 4030/11 ή στην ΚΥΑ 7533/12) αλλά μόνο ως προς την κυριότητα
    1 point
  25. Προφανώς εννοείς ότι εντάχθηκε στη κατηγορία 5 βάσει του Ν 4178/13 Αν εντασσόταν σήμερα στο Ν 4495 πάλι κατηγ 5 θα ήταν? Στο ρωτώ γιατί οι διατάξεις των 2 Ν διαφέρουν σημαντικά
    1 point
  26. σε ποια κατηγορία αυθαιρεσιών υπάγεσαι?? (υπόψη ότι οι κατηγορίες 1-2-3-4, εξαιρούνται οριστικά από την κατεδάφιση -οπότε σ' αυτές τις κατηγορίες μπορείς να εκτελέσεις οποιαδήποτε εργασία)
    1 point
  27. δεν θεωρώ ότι υπάρχει σώφρων συνάδελφος που μπορεί να το αμφισβητήσει
    1 point
  28. Θα διαφωνήσω με το αγαπητό συνάδελφο Ο ΕΔ πρέπει να δει ολοκληρωμένη την θεμελίωση.. Όμως υπάρχει ειδική πρόβλεψη όταν απαιτούνται άμεσα μέτρα προστασίας. Το αναφέρει το ΦΕΚ που δεν το έχω πρόχειρο...
    1 point
  29. Τελικά βρήκες την απάντηση στο ερώτημα σου γιατί εγώ έχω έλεγχο σε κτήριο με 956 τμ . Πάντως εδώ ΦΕΚ 2872 / 2019 http://www.nomotelia.gr/photos/File/2872b-19.pdf αναφέρει : δ) Όταν ο έλεγχος πραγματοποιείται από κλιμάκιο Ελεγκτών Δόμησης, συντάσσεται και υπογράφεται κοινό Πόρισμα και το ποσό της αποζημίωσης της παραγράφου 1 καταβάλλεται σε κάθε έναν εξ αυτών. Λοιπόν έχει κανείς την σωστή απάντηση.
    1 point
  30. Το δυστυχώς δεν το κατάλαβα. Αν ένας πολιτικός μηχανικός μπορεί να κάνει σωστά τη μελέτη του γιατί να μην την κάνει; Επαγγελματικό δικαίωμα βάσει του νόμου έχει. Δεν κλέβει κανέναν. Αν δεν κάνω λάθος και στους αρχιτέκτονες έχουν δώσει δικαίωμα υπογραφής στατικής μελέτης. Όποιος έχει τα κότσια και θεωρεί ότι αυτό που υπογράφει είναι ΟΚ και δεν θα σκοτώσει κόσμο ας το υπογράψει. Στην πρώτη περίπτωση ένας ΠΜ που κάνει αρχιτεκτονικά μπορεί να δούμε κάτι ακαλαίσθητο (αν και υποκειμενική η άποψη πολλές φορές), στη δεύτερη περίπτωση μπορεί να δούμε κάσες τη μια δίπλα στην άλλη. Ας αναλογιστούμε λοιπόν τη βαρύτητα των δυο διαφορετικών αντικειμένων και να επανέλθουμε. Απόλυτη διάκριση σε μια οικονομία τέτοιας κλίμακας μην περιμένεις να δεις άμεσα. Ίσως σε μερικά χρόνια να υπάρξει απόλυτος διαχωρισμός των αντικειμένων. Διαφωνώ επίσης ως προς τον χαρακτηρισμό "κακομοίρης απόφοιτος". Είναι συνάδελφος μηχανικός ο οποίος έχει πιο φρέσκες και πιο επικαιροποιημένες γνώσεις από όλους μας που εργαζόμαστε δεκαετίες και είναι πολύτιμος συνεργάτης. Αυτός βάζει τις γνώσεις του (πχ ευρωκώδικες) και οι της πιάτσας βάζουν την εμπειρία και τις γνώσεις τους για το που και πως θα μονταριστούν οι μελέτες στην πράξη. Είναι μια πολύ σωστή και τίμια συνεργασία. Ο νέος μαθαίνει και πληρώνεται και ο εργοδότης (παλιός) έχοντας πάρει τη δουλειά (και αυτό είναι το πιο δύσκολο δηλαδή το να πέσει χρήμα στο ταμείο) πληρώνει τη μελέτη του νέου συναδέλφου.
    1 point
  31. Επειδή δεν μου αρέσει που μηχανικολογούν οι δικαστές χωρίς την παρουσία μηχανικών πραγματογνωμόνων , θα ήθελα να σημειώσω κάποιες έντονες αντιφάσεις στην πιο πάνω απόφαση . Οι διαρρυθμίσεις λένε ότι μπορούν να γίνουν εργασίες αν αυτές ΔΕΝ επηρεάζουν κοινόχρηστες εγκαταστάσεις . Οι μόνες κοινόχρηστες εγκαταστάσεις είναι οι αποχετεύσεις , αφού η ύδρευση είναι ξεχωριστή για τον καθένα . Εδώ βέβαια προϋποθέτει ότι το πέρασμα της δεύτερης παροχής είτε έχει προβλεφθεί , είτε δεν περνάει από κοινόχρηστα . Αν όμως έχει ήδη 2 μπάνια και μπορεί να συνδέσει την κουζίνα στην αποχέτευση κάποιου μπάνιου , τότε προφανώς δεν επηρεάζει τα κοινόχρηστα . Τέλος κάποιος θα πρέπει να εξηγήσει ότι τα κοινόχρηστα υπάρχουν ΧΑΡΙΝ και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για την εξυπηρέτηση των ιδιοκτησιών , οι οποίοι περιβάλλονται από τοίχους που εξασφαλίζουν την προστασία τους . Ετσι λοιπόν οι εξωτερικοί τοίχοι των ιδιοκτησιών , είτε προς το εξωτερικό του κτιρίου , είτε προς τον τον κοινόχρηστο διάδρομο , το κλιμακοστάσιο και τον ανελκυστήρα , είναι μέρος της ιδιοκτησίας και όχι των κοινοχρήστων , οπότε το άνοιγμα της πόρτας στον διάδρομο , γίνεται στον ιδιωτικό εξωτερικό τοίχο και όχι σε κοινόχρηστο τοίχο . Βασικά πράγματα , γιατί με την λογική της τελευταίας παραγράφου , οι κοινόχρηστοι χώροι διέλευσης περιβάλλονται με ιδιοκτησιακή λογική που δεν έχουν .
    1 point
  32. Για να επιχειρήσω να απαντήσω στον εαυτό μου, μάλλον πρόκειται για φυσιολογικές (αναμενόμενες) διαφορές λόγω των διαφορών των δύο γεωδαιτικών συστημάτων στον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν το ελλειψοειδές GRS80 και εάν θέλω μικρή απόκλιση κατά μετρήσεις θα πρέπει πρώτα να γίνει συμφωνία με ΕΓΣΑ 87 και αργότερα μετατροπές μεταξύ WSG 84 και χρήση αυτού και όχι αντιστρόφως. Σωστά;
    -1 points
  33. Είναι προφανές ότι ο άμεσος μετασχηματισμός χωρίς μετατόπιση είναι μισή λύση λόγω τεράστιας μετατόπισης (> 50εκ). Σκέφτομαι τη λύση (σε πρακτική περίπτωση) της χρήσης βάσης αναφοράς GNSS με εισαγωγή της θέσης της βάσης ως WSG84 η οποία όμως έχει προέλθει μετά από άμεσο μετασχηματισμό από σημείο ΕΓΣΑ87 εντοπισμένο στους ορθοφωτοχάρτες, ώστε το rover να παράγει σημεία τα οποία με μετασχηματισμό σε ΕΓΣΑ87 θα έχουν προσεγγιστικά διορθωμένη την μετατόπιση. Δεν αντιλαμβάνομαι αυτή τη στιγμή κάτι καλύτερο (αν και πιθανόν να λέω πράγματα που εννοούνται για πολλούς) οπότε διορθώστε με αν κάνω λάθος.
    -1 points
  34. Δυστυχώς δεν έχω ασχοληθεί με matlab (κυρίως γιατί δεν είναι δωρεάν) αν και ίσως θα έπρεπε. Θα ήθελα κάτι συνοπτικό αλλά με παραπομπές ώστε ότι δεν καταλαβαίνω να το ψάχνω άμεσα. Μου αρέσει κατ'αρχάς το συνοπτικό του Κατσάμπαλου που ανέβασες σε άλλο θρεντ. Ότι tool ευπρόσδεκτο αλλά προτιμώ να καταλαβαίνω τι κάνει (ξέρω, σπάνιο). Τι tools είναι της μόδας τώρα (από αυτούς που καταλαβαίνουν);
    -1 points
  35. ..για σημεία τα οποία παρουσιάζονται σωστά (στο http://gis.ktimanet.gr/wms/ktbasemap/default.aspx) όταν καταχωρούνται ως WGS 84, όταν΄μετέπειτα τα μετατρέπω σε ΕΓΣΑ 87 (με το σάιτ http://www.calcfun.com/calc-75-metatropi-syntetagmenon-apo-wgs84-se-egsa-87.html ή το mobile topographer) και τα ξανακαταχωρώ στο ktimanet.gr, παρουσιάζουν αισθητή απόκλιση (μετατοπισμένα κατά αρκετά εκατοστά). Γιατί; ΥΓ. Το σχήμα που δημιουργούν παραμένει σωστό οπότε παρουσιάζεται μόνο μετατόπιση και όχι γενική σύγχυση.
    -1 points
  36. κύριε ή ανάβει για όλους ή δεν ανάβει για κανέναν
    -1 points
  37. Πιο συγκεκριμενα : μπορει καποιος να απαντησει με βαση αυτην την εικονα? Εισοδος μονο από το χώρο της βιοτεχνίας, και φτιάχνεται ενας χώρος μικροτερος απο 50 τετραγωνικα με "κανονικη χρήση". 1. Αυτος ο χώρος-τμήμα εξαιρειται? 2. Αν είναι μεγαλυτερος απο 50τ.μ εξαιρειται και παλι μονο και μονο λογω της μη ανεξαρτησιας του? Ευχαριστω
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.