Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      10

    • Περιεχόμενα

      18.018


  2. georgios_m

    georgios_m

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      2.409


  3. dryianni

    dryianni

    Μη μηχανικός


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      325


  4. Tasos P

    Tasos P

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      442


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 23/11/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Όπως ανέφερε και το μέλος.@duke33, κακώς πληρώνετε πάγιο. Όπως έγραψα και εγώ παραπάνω, ό νόμος ορίζει ότι είτε έχετε αποκοπεί με συναίνεση της πλειοψηφίας είτε οχι, από την ημερομηνία δημοσίευσής του και μετά δεν οφειλετε κανενα ποσό για καταναλωση κοινοκτητου/κοινοχρηστου καυσίμου. Για να το κάνετε αυτό θα πρέπει να αναθέσετε σε μηχανικό (κατά προτίμηση μηχανολογο) τη σύνταξη Τεχνικής Έκθεσής, η οποία θα πιστοποιεί εκτός από τη μόνιμη αποσύνδεσή σας από το κοινόχρηστο συστημα τη μόνωση των "κεντρικών στηλών" του συστήματος έξω από το διαμέρισμά σας και το ότι η νέα δική σας εγκατάσταση δε θίγει τις εγκαταστάσεις θέρμανσης των υπολοίπων ιδιοκτησιών . Με άλλα λόγια να καταδειξετε ότι δεν καταναλώνεται ("απολυεται") καθόλου ενεργεια από το κοινόχρηστο συστημα μέσα στο διαμερισμά σας, έτσι τουλάχιστον όπως ορίζεται από το νόμο. Αν όμως δεν έχετε μονωσει τις κεντρικές στήλες έξω από το διαμέρισμά σας τότε ορθά πληρώνετε το ορισμένο από τον κανονισμό της πολυκατοικίας σας παγιο. Υ.Γ. 1): Αν έχετε πραγματικά αποσυνδεθεί κατά τα οριζόμενα από το άρθρο 127 του Ν.4495 μπορείτε να διεκδικησετε αναδρομικά την επιστροφή όλου του ποσού που έχετε καταβάλει από την ημερομηνία δημοσίευσης του νόμου ως σήμερα. Υ.Γ. 2): Στην αλλαγή καυστήρα από πετρέλαιο σε αέριο συμμετέχετε με το 100% των χιλιοστών συμμετοχής σας στις κοινόχρηστες δαπάνες.
    3 points
  2. αυτό όμως είναι Αντισυνταγματικό, αντίκειται στην Αρχή της Ισότητας μεταξύ των Πολιτών και της Ισονομίας. Δεν είναι δυνατόν το Κράτος για την ίδια παροχή να επιβάλλει σε δύο διαφορετικούς πολίτες διαφορετικές χρεώσεις. με την ίδια λογική όποιος έχει ακριβό αυτοκίνητο θα πρέπει να πληρώνει περισσότερα διόδια.
    2 points
  3. Πιθανόν να μπορείς να το περάσεις, διότι ουσιαστικά ο τοίχος θα αντιστηρίζει το έδαφος το οποίο έτσι και αλλιώς αυτό είναι ψηλότερα από τον δρόμο, και φυσικά ο τοίχος να μην βγει υψομετρικά πάνω από το πρανές, γιατί εκεί θα πάει ως περιτοίχιση και απαγορεύεται στα 500 μ. από τις ακτές (ν. 1337) εκτός από ειδικές περιπτώσεις (κάποιες καλλιέργειες, ξενοδοχεία κλπ ). Ο τοίχος τοποθετείται στο όριο του γηπέδου με τον αγροτικό δρόμο με το πλάτος του εις βάρος της ιδιοκτησίας οπότε θα χρειαστούν και κάποια μικρά χωματουργικά ώστε να απομακρυνθεί εδαφικό υλικό, να σκαφτεί θεμέλιο και μετά να καλουπωθεί, σιδερωθεί και σκυροδετηθεί. Αν το κάνεις με πέτρα, μόνο το θεμέλιο θα έχεις από μπετά. Ανέβασε και μια τομή εδάφους και υπό μελέτη τοίχου να δούμε πως είναι η κατάσταση.
    2 points
  4. Ρώτησε στην ΕΕΤΕΜ αν σε κάνουν μέλος μόνο με την πράξη του ΔΟΑΤΑΠ ή θα πρέπει να πάρεις και την αντιστοιχία. Θα πρέπει να γίνεις μέλος της έτσι ώστε να έχεις αριθμό μητρώου και να μπορείς να υπογράφεις (πρακτικά να μπορείς να ασκήσεις το επάγγελμα). Έπειτα οι μηχανικοί ΤΕ δεν έχουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Τέτοια άδεια δίνει το ΤΕΕ στα τακτικά μέλη του. Καλή αρχή φίλε, και ό,τι καλύτερο να ευχηθώ.
    2 points
  5. Η οδική ασφάλεια όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε είναι μια συνισταμένη παραγόντων. Το ίδιο το όχημα φυσικά, η καλή κατάσταση και ο σωστός σχεδιασμός των οδών, η σωστή και ευδιάκριτη σήμανση, ο φωτισμός σε κρίσιμα σημεία, ο ανθρώπινος παράγοντας (οδηγός κουρασμένος, αφηρημένος, μεθυσμένος κλπ) και μη ξεχνάμε την οδηγική νοοτροπία (παραβιάσεις σήμανσης, φωτεινού σηματοδότη, οδήγηση στο αντίθετο ρεύμα, υπερβολική ταχύτητα, παραβιάσεις του Κ.Ο.Κ κλπ). Το Υπουργείο με τον τρόπο που πάει να περάσει κάτι τέτοιο (αν θα γίνει τελικά) , είναι ολοφάνερο ότι πάει να εξυπηρετήσει συμφέροντα. Για το συνάδελφο παραπάνω που λέει ότι επειδή είμαστε μηχανικοί θα έπρεπε να στηρίζουμε το θεσμό, θα πω ότι επειδή είμαστε μηχανικοί, μάθαμε να σκεφτόμαστε και να μην τρώμε αμάσητο ότι μας σερβίρουν. Αν κάτι είναι στραβό να διορθωθεί. Καμία αντίρρηση, αλλά να διορθωθούν όλα, όχι μόνο το "χαράτσι" για περισσότερους ελέγχους, διότι πέραν της επαγγελματικής μας ιδιότητας είμαστε και εμείς πολίτες αυτής της χώρας και έχουμε δει το ίδιο έργο να παίζεται εις βάρος της τσέπης μας ουκ ολίγες φορές σε διάφορα θέματα της καθημερινής μας ζωής. Οπότε να κρατάμε μικρό καλάθι για τις δήθεν αγνές προθέσεις τους και να τις αμφισβητούμε σθεναρά, μέχρι αυτοί που πάνε να τις επιβάλλουν, είτε να αποδείξουν ότι έχουν δίκιο με αδιάσειστα στοιχεία (μελέτες κλπ), είτε να τις αποσύρουν.
    2 points
  6. Καλησπερα Ειμαι σπουδαστρια στους Τοπογραφους Μηχανικους του ΕΜΠ και σκεφτομαι να δωσω κατατακτηριες εξετασεις για τους Πολιτικους Μηχανικους του ΕΜΠ. Θεωρειτε οτι οτι αξιζει τον κοπο ή ειναι χασιμο χρονου μιας και οι 2 σχολες εχουν παρεμφερη αντικειμενα; Ευχαριστω πολυ Πρόσθεσε τονισμό στο κείμενο της δημοσίευσής σου. Επίλεξε "επεξεργασία" και διόρθωσέ το. Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. Pavlos33
    1 point
  7. Αυτό που θα έχει ενδιαφέρον είναι το πόσοι από όσους μπορούν να πληρώσουν υψηλότερη κλάση θα το κάνουν και πόσοι θα προτιμήσουν να τσεπώσουν τα λεφτά.
    1 point
  8. Μόνο αυτό δεν εννοούσα στο παραπάνω σχόλιό μου ... είπα απλά ότι κατά τη γνώμη μου από το 6.ιθ λείπει η λέξη "εξωτερική" πριν από το θερμομόνωση. Επισυνάπτω λοιπόν όλα τα σχετικά εδάφια του ΝΟΚ και επαναλαμβάνω : - Αν κάποιος έχει 6 εκ. θερμομονωτικό (+1εκ. κόλλες = 7εκ. στο σχεδιασμό) έχει το κίνητρο να μην μετρήσουν αυτά τα εκατοστά (το σύνολο δηλ. όλα, τα 7εκ. στο παράδειγμα) σε κάλυψη και δόμηση. Εξομειώνεται δηλαδή η μεγάλη θερμομόνωση με επένδυση. Αυτό υποθέτω ότι γίνεται για να προτιμώνται μεγάλα πάχη θερμομόνωσης στο σχεδιασμό ώστε να πάμε σε ενεργειακά αποδοτικότερα κτήρια (τα 5εκ. θεωρούνται πλέον απαίτηση ΚΕΝΑΚ οπότε τα 6εκ. και πάνω είναι μια επιπλέον βελτίωση). - Την ίδια ακριβώς αντιμετώπιση έχουν και τα υπάρχοντα κτήρια, μόνο που εκεί δεν υπάρχει η απαίτηση του πάχους. Λογικό είναι γιατί σ'αυτά με ένα απλό 3άρι θερμομονωτικό πάλι 7εκ. πάχος θερμομόνωση έχεις (4 σοβάς-κόλλα + 3 μονωτικό). Αυτό μόνο μπορεί να ελεγχθεί σαν πάχος επενδύσεων μέχρι το περίγραμμα του κτηρίου. Ενεργειακά μπορεί να είναι επίσης το ίδιο αν το υπάρχον έχει μιά στοιχειώδη μόνωση ή είναι καλύτερο από το τίποτε αν δεν υπάρχει καθόλου μόνωση ... - Αν αντίθετα θεωρηθεί ότι στο 6.ιθ περιλαμβάνονται και οι ενδιάμεσες των τοίχων πλήρωσης θερμομονώσεις, τότε τα ερωτήματα είναι πολλά και δύσκολα : πως ελέγχεται ; ποιά από τις προβολές της λαμβάνεται στα πολυώροφα ; πως γίνεται κάτι που είναι μέσα από τοίχους πλήρωσης να μην θεωρείται εντός περιγράμματος κτηρίου δηλ. κάλυψη ; στον υπολογισμό όγκου τι γίνεται ; αν η θερμομόνωση δεν μετράει σε κάλυψη μπορεί να χρησιμοποιηθεί η επιφάνειά της στον υποχρεωτικά ακάλυπτο ; αν ναι, πως εξασφαλίζεται η υποχρεωτική επικοινωνία της με τον υπόλοιπο ακάλυπτο ; αν από πάνω της καλύπτεται από δόμηση τι γίνεται ; πως υπολογίζεται ; με πατέντες τύπου "θεωρείται ότι ..." ; ποιός πληρώνει τον μηχανικό για τον υπολογισμό αυτό ; και άλλα πολλά ...
    1 point
  9. 2,5 μ ή μηδέν συνάδελφε.
    1 point
  10. για τον ανοικτό εξώστη, αυτός μπορεί να τακτοποιηθεί με την επίκληση της εγκ. 3 ν, 4178 και υπό την θεώρηση ότι οι νόμοι οφείλουν να έχουν συνέχεια, όταν βεβαίως δεν έχουμε αντικρουόμενες διατάξεις. Οπότε ο εξώστης θα υπαχθεί στην κατηγορία 3. Για το ΕΡΚΕΡ η γνώμη μου είναι ότι δεν τακτοποιείται, εκτός και αν εμπίπτει στο σχετικό εδάφιο της κατηγορίας 3 (για το 5% διαστάσεων και 5% επιφάνειας ακόμη και σε κοινόχρηστο χώρο).
    1 point
  11. Όλα τα παρακάτω, λαμβάνοντας υπόψη ότι είσαι ατομική επιχείρηση με τους λίγο πολύ κοινούς ΚΑΔ που βάζουμε ως μηχανικοί. 1. Ναι, δεν εκπίπτει ο ΦΠΑ. Για την περίπτωση του leasing, εκπίπτει το μηνιαίο μίσθωμα ως έξοδο και μόνο (χωρίς τον ΦΠΑ). 2. Ακριβώς. Ενδεικτικά αλλά όχι αποκλειστικά, τακτικά σέρβις, πιθανά ανταλλακτικά, ΚΤΕΟ, κάρτα καυσαερίων, ασφάλεια αυτοκινήτου (έναντι αστικής ευθύνης μόνο), μπορούν να περαστούν στα έξοδα. 3. Τιμολόγιο δεν ξέρω υπό ποιό καθεστώς μπορείς να κόψεις ή μάλλον μπορείς, απλά δεν ξέρω πώς θα φανεί σε πιθανό έλεγχο της Εφορίας. Όλο και κάποιος συνάδελφος όμως θα το έχει κάνει, οπότε θα σου πει και κάτι πιο συγκεκριμένο. Εμένα πάντως η λογίστρια, ήταν εντελώς αποτρεπτική σε ο,τι αφορά το σενάριο έκδοσης τιμολογίου.
    1 point
  12. Αφού δεν είσαι Η/Μ γιατί ανακατεύεσαι ? Ενας Η/Μ θα ζητουσε απο τον ηλεκτρολογο να κανει μετρηση R iso του καλωδίου μετά από έναν οπτικό/επαφής έλεγχο ......κ για να το τελειώνουμε, ο καθείς στην ειδικότητα του ....έλεγχο δέχομαι μονο απο τον υπογράφων Η/Μ της μελέτης ...... καλωδιο του 98 ? ....που το είχε κρυμμένο ο αθεόφοβος 20 χρόνια ... φαντάζομαι οτι μιλάμε για ΝΥΜ.....
    1 point
  13. πολυ σωστα..[.+1] η πρωτη παρ. της κατ. "4" εχει αλλαξει. δ) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 4: Υπάγονται στις διατάξεις του παρόντος και αναστέλλεται για τριάντα (30) έτη η επιβολή κυρώσεων σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος, μετά την υπαγωγή, την καταβολή του σχετικού παραβόλου και την καταβολή του ενιαίου ειδικού προστίμου, με την επιφύλαξη εφαρμογής των οριζομένων στο άρθρο 97, οι εξής αυθαίρετες κατασκευές ή αυθαίρετες αλλαγές χρήσης:" Για να μην οδηγειστε σε λαθη, να χρησιμοποιειτε την κωδικοποιημενη εκδοση του 4495 απο τον καν62, που υπαρχει στο φορουμ. [οπως θα την επικαιροποιήσει, μετά την ψηφιση των αλλαγων που κατατεθηκαν στη Βουλη, οσονούπω...]
    1 point
  14. Άρθρο 96 :...............δ) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 4: Υπάγονται στις διατάξεις του παρόντος και εξαιρούνται οριστικά από την κατεδάφιση...........
    1 point
  15. Γιατί ο θεσμός του ΙΚΤΕΟ είναι στρεβλός. Είχα δουλέψει σε 3 διαφορετικά ΙΚΤΕΟ από απλός ελεγκτής έως τεχνικός διευθυντής. Υπήρχε πίεση από τους ιδιοκτήτες να κάνουμε τα στραβά μάτια σε αυτοκίνητα που μας έφερναν συνεργεία, έμποροι και αντιπροσωπείες. Πολλά από τα αμάξια αυτά είχαν σοβαρές ελλείψεις και κάποιος κακομοίρης θα τα αγόραζε και θα έβαζε μέσα την οικογένειά του. Για τις ίδιες ελλείψεις βέβαια, αν έφερνε το ίδιο αμάξι ιδιώτης, είχαμε το ελεύθερο να τον κόψουμε. Πριν κάνουν υποχρεωτικές τις φωτογραφίες των οχημάτων κατά τον έλεγχο, κάποια ιΚΤΕΟ έβγαζαν πιστοποιητικά χωρις να χρειαστεί καν να πας το αμάξι. Απλά έστελνες την άδεια κυκλοφορίας με φαξ και σου έστελναν δελτίο τεχνικού ελέγχου με επιτυχή τον έλεγχο. Η πιστοποίηση από το ΕΣΥΔ σταμάτησε σε κάποια φάση και από ISO 17020 μπορούσε το ΙΚΤΕΟ να έχει ένα απλό ISO 9001. Φοβερός θεσμός.
    1 point
  16. ΤΟΤΕΕ-1 σελ. 57 Ειδικότερα, στις περιπτώσεις κτηρίων χωρίς καμία πρόνοια θερμομονωτικής προστασίας ή με μερική ή πλημμελή θερμομονωτική προστασία , στο έργο του ενεργειακού επιθεωρητή μπορεί να λειτουργήσει βοηθητικά ο πίνακας 3.5 (3.5α. και 3.5β.), στον οποίο καταγράφονται τυπικές τιμές του συντελεστή θερμοπερατότητας U των αδιαφανών δομικών στοιχείων. Ο ενεργειακός επιθεωρητής, κατά τον έλεγχο, έχει δύο δυνατότητες: - είτε να θεωρήσει αυτές τις τιμές του πίνακα 3.5. (3.5α. και 3.5β.) - είτε να υπολογίσει ο ίδιος τους συντελεστές σύμφωνα με όσα προβλέπει ο αναθεωρημένος..... Μετά από τους πίνακες αναφέρει: Όταν ένα δομικό στοιχείο δεν συμπεριλαμβάνεται στον πίνακα 3.5. (3.5α. ή 3.5β.), ο ενεργειακός επιθεωρητής μπορεί να επιλέξει την τιμή της πλησιέστερης προς αυτό διατομής του πίνακα.
    1 point
  17. πρεπει να το αλαξεις και να βαλεις τυπου Α.
    1 point
  18. Η πλήρης απαλλαγή σας από το πάγιο αρχίζει από την ημερομηνία δημοσίευσης του Ν.4495 σε ΦΕΚ (Νοέμβριος 2017). Ακολουθεί η παράγραφος 5 του άρθρου 127: ".5. Η μη επιβάρυνση με δαπάνες λειτουργίας και έκτακτες δαπάνες κεντρικής θέρμανσης, που προβλέπεται στην παρ. 3.3.1 του άρθρου 1 του από 27.9.1985 προεδρικού διατάγματος εφαρμόζεται και για τις οριζόντιες ιδιοκτησίες που έχουν αποσυνδεθεί από το σύστημα κεντρικής θέρμανσης του κτιρίου με απόφαση της πλειοψηφίας των ιδιοκτητών και έχουν συνδεθεί με το δίκτυο φυσικού αερίου ή έχει εγκατασταθεί σε αυτές αυτόνομο σύστημα θέρμανσης σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 2 του π.δ. 420/1987. Η μη επιβάρυνση που προβλέπεται στο προηγούμενο εδάφιο αφορά σε δαπάνες που πραγματοποιούνται μετά τη θέση σε ισχύ του παρόντος νόμου.". Το ίδιο ισχυει και στην περίπτωση που έχετε αποκοπεί χωρίς συναίνεση της πλειοψηφίας, αλλά μόνο για τις δαπάνες λειτουργίας, κοινώς "πάγιο" (παράγραφος 3).
    1 point
  19. Επίσης αν θέλουν να μεριμνήσουν για την ασφάλεια στους δρόμους ας φροντίσουν για τη σωστή εκπαίδευση και χορήγηση διπλωμάτων, την καλή αστυνόμευση, τη σωστή σήμανση και το εντός προδιαγραφών οδόστρωμμα. Και αφού τα κάνουν αυτά σωστά, τότε ας μας ζητήσουν έλεγχο ΚΤΕΟ ανά εξάμηνο.....
    1 point
  20. Για την Ελλάδα μιλάμε.... Στην τετραετία η αντιπροσωπεία δίνει εγγύηση και συνήθως ζημιές μεγάλες δεν έχουν τα πρώτα χρόνια αφού σε μια φυσιολογική κατάσταση μόνο λάδια φίλτρα αλλάζονται. Μετά, αρκετοί δεν παραμένουν σε αντιπροσωπείες και στις περισσότερες φορές τα σερβις δεν υπογράφονται από τα συνεργεία καθώς τα χρήματα είναι μετρητά και ο ιδιοκτήτης θέλοντας να μην πληρώσει το ΦΠΑ δεν θέλει απόδειξη. Να σταματήσουν να εισάγουν συνεχώς εισπρακτικά μέτρα για χατήρι κάποιων. Ανά διετία και πολύ είναι. Καμία αλλαγή δεν χρειάζεται και δεν εξυπηρετεί το δημόσιο συμφέρον. Αλήθεια, λόγω του ανταγωνισμού των ΙΚΤΕΟ θεωρείτε ότι κόβονται τόσο εύκολα αυτοκίνητα από τον έλεγχο; Θα πρέπει να είναι πολύ σοβαρά τα πράγματα για να μην πάρει το ΟΚ.
    1 point
  21. αρθρο 127 ν. 4495, 8. Οριζόντια ιδιοκτησία που αυτονομείται με βάση τις διατάξεις της παραγράφου 7, απαλλάσσεται από τις δαπάνες κατανάλωσης καυσίμου του συστήματος κεντρικής θέρμανσης του κτιρίου, υποχρεούται όμως να συμμετέχει στις κοινές δαπάνες προληπτικής συντήρησής του και στις έκτακτες δαπάνες. Με απόφαση της πλειοψηφίας των συνιδιοκτητών της πολυκατοικίας μπορεί να αποφασιστεί η πλήρης απαλλαγή των ιδιοκτησιών που αυτονομούνται».
    1 point
  22. το "δωράκι" στα ΙΚΤΕΟ μυρίζει από χιλιόμετρα.... Σε ερώτησή μας σχετικά με το θέμα της έλευσης από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο για τα παλαιά αυτοκίνητα ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ κ. Κωνσταντίνος Βήκας ανέφερε στο Newsauto.gr ότι: «Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ιδιωτικών ΚΤΕΟ χαιρετίζει την προοπτική αυτή. Πριν βιαστούν μερικοί ίσως να αντιδράσουν συνδέοντας τα επιχειρηματικά οφέλη των ΚΤΕΟ με τέτοια απόφαση, ας προσέξουμε λίγο τι ισχύει και για ποιους λόγους στα υπόλοιπα κράτη μέλη της ΕΕ.Η ευρωπαϊκή νομοθεσία λοιπόν προβλέπει την υποχρέωση των ιδιοκτητών οχημάτων να προσκομίζουν τα οχήματα τους στα ΚΤΕΟ, για αρχικό έλεγχο έως την συμπλήρωση 4 ετών από την 1η ημερομηνία κυκλοφορίας και εν συνεχεία, έως κάθε 2 χρόνια μετά. Φυσικά και αυτό θα πιστέψει ο κόσμος, ότι του βάζουν ακόμα ένα "χαράτσι". Αλήθεια, ποιο είναι το κίνητρο να πετάξει ο κόσμος το αυτοκίνητό του που μπορεί να είναι 20 ετών (αλλά πολλές φορές πολύ καλά διατηρημένο με όλα τα service στην ώρα τους και ενδεχομένως σε αρκετές περιπτώσεις πολύ καλύτερης κατάστασης από ένα πενταετίας που δεν το τσεκάρει ποτέ κανείς); Θα δώσει τι ακριβώς; 1000 Ευρώ στην καλύτερη για να βάλει τον άλλον να αγοράσει αυτοκίνητο των 15.000 Ε χρήματα τα οποία προφανώς δεν θα τα έχει, διότι αν τα είχε θα το είχε ήδη κάνει. Είπαμε, έχουν σπουδάσει την τέχνη της εξαπάτησης, αλλά κάποια πράγματα βγάζουν μάτι όταν λέγονται και γράφονται τόσο απροκάλυπτα. Θεωρούν τον κόσμο χαζό, ότι θα ασπαστεί με χαρά, να ελέγχουν το αυτοκίνητό του κάθε χρόνο και να δίνει τα σαραντάρια στα ΚΤΕΟ; Αν ενδιαφέρονται τόσο πολύ για την ασφάλειά μας, να πληρώνουν αυτοί το κόστος του επιπλέον ελέγχου.
    1 point
  23. Θα ήθελα να εκφράσω ότι είμαι τελείως κάθετος στο να μπορεί να υπογράφει κάποιος κάτι που δεν μπορεί να ελέγξει ότι το κάνει σύμφωνα με τις νομοθεσίες/κανονισμούς και την επιστημονική του κατάρτιση.
    1 point
  24. βασικά ήθελαν να φορολογήσουν κι αυτά τα λεφτά αλλά χωρίς να το πουν ευθέως.. και επίσης να δώσουν επικοινωνιακά μηνύματα ότι τάχα χτυπάνε τους πονηρούς μάστορες που δε κόβουν απόδειξη, χωρίς όμως και να τους θίξουν πραγματικά. για τα επαγγέλματα που η φύση τους ευνοεί να γίνουν μαύρα θα έπρεπε να βρουν άλλες λύσεις ή να το αποδεχθούν ότι κάποια πράγματα δε θα φορολογούνται.
    1 point
  25. Σε δουλειά να βρισκόμαστε ..... Είναι παράλογο να επιδοτείται φορολογικά η κατανάλωση συγκεκριμένων αγαθών και υπηρεσιών σε σχέση με κάποια άλλα .
    1 point
  26. το περιθώριο 70% που αφήνουν είναι αρκετό για να συνεχίσει να καλύπτει ο μέσος άνθρωπος τις ανάγκες του σε αυτές τις 10 εργασίες χωρίς απόδειξη... και το πρόστιμο των 220 ευρώ για 1000 ευρώ δαπανών είναι μικρότερο από το όφελος της τάξης του 50% που έχει μη ζητώντας απόδειξη... επίσης κάποιος που δε δαπάνησε αυτά τα 1000 ευρώ αν αποδεδειγμένα δεν τα έχει ξοδέψει χωρίς απόδειξη, πχ έχοντάς τα στην τράπεζα, γιατί να τιμωρηθεί;
    1 point
  27. Αν πας με προέγκριση, δεν απαιτείται αίτηση για χορήγηση όρων δόμησης και εγκρίσεων. Οι ΟΑ Κατ. 3 εκδίδονται με 2 τρόπους: Α διαδικασία Α.1 Αίτηση για χορήγηση όρων δόμησης και εγκρίσεων Α.2 Χορήγηση όρων δόμησης και εγκρίσεων από Υ.Δομ. Α.3 Υποβολή αιτήματος για έκδοση ΟΑ Κατ. 3 με βεβαίωση όρων δόμησης (από το πεδίο Εισαγωγή πράξης σε συνέχεια προγενέστερης ηλεκτρονικής) και έκδοσή της αυτόματα από το σύστημα χωρίς έλεγχο τοπογραφικού και διαγράμματος κάλυψης από Υ.ΔΟμ. Β. Διαδικασία Β1. Αίτηση για προέγκριση ΟΑ (δεν επιλέγεται ακόμα κατηγορία) Β2. Έλεγχος τοπογραφικού και διαγράμματος κάλυψης από Υ.ΔΟμ. Β3. Αίτηση για ΟΑ Κατ. 3 με προέγκριση (από το πεδίο Εισαγωγή πράξης σε συνέχεια προγενέστερης ηλεκτρονικής) και αυτόματη έκδοσή της από το σύστημα.
    1 point
  28. Δεν είναι sos. Διόρθωσε τον τίτλο σου ώστε να είναι σχετικός με το θέμα κι όχι γενικά βοήθεια. για την υπαγωγή μιλάς με τον μηχανικό που το έκανε να κάνει τις αναγκαίες διορθώσεις ή αν δεν γνωρίζει πως να συνεργαστεί με το ΤΕΕ ή με συνάδερφος του έμπειρο
    1 point
  29. ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας, και εγω ειμαι της αποψης για δαπεδο αλλα φοβαμαι τον υδραυλικο για τυχον ζημια που θα προκαλεσει χωρις να το αντιληφθω!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.