Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. georgios_m

    georgios_m

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      2.409


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      18.018


  3. nik

    nik

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      5.270


  4. sundance

    sundance

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.614


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 24/11/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Κάποτε άξιζε, αλλά τότε άξιζε και ο χρόνος περισσότερο.. εξαρτάται από πολλά πράγματα, χρειάζονται κι άλλα δεδομένα για μια τέτοια συζήτηση.
    2 points
  2. Version 3

    16.471 downloads

    Πίνακας Συντεταγμένων για Διαγράμματα Δόμησης, Τοπογραφικά, Διανομές, κλπ. Πρόβλημα με τα Ελληνικά; Κοίταξε το https://www.michanikos.gr/files/file/644-toposyntlsp-πίνακας-συντεταγμένων-για-διαγράμματα-δόμησης-τοπογραφικά-διανομές-κλπ/?do=findComment&comment=11485&tab=comments Συνάδελφοι, Βλέποντας την μεγάλη αποδοχή που έχει αυτό το πραγματικά πολύ χρήσιμο προγραμματάκι (900 εμφανίσεις, 200 downloads και 18 σχόλια σε 3 μέρες), αφιέρωσα ένα Σαββατοκύριακο για να το βελτιώσω όσο μπορούσα, ενσωματώνοντας όσο ήταν δυνατόν και τις επιθυμίες που εκφράσατε στα αρχικά σας σχόλια. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον χρήστη agior που μοιράστηκε μαζί μας το αρχικό korkth.lsp που είναι και ο πυρήνας αυτού του προγράμματος Εύχομαι να σας φανεί χρήσιμο και Καλές Δουλειές Κάλυμνος 3/12/2012 Νικόλας Ρεΐσης Πολιτικός Μηχανικός Σύντομη Περιγραφή Σε κλειστή polyline AutoCAD : εκτελεί αυτόματη αύξουσα ονομασία κορυφών (κατ'επιλογή είτε με Γράμματα (Ελληνικό αλφάβητο true type) είτε με Αριθμούς - με η χωρίς Πρόθεμα/Επίθεμα). Η ονοματοδοσία δηλαδή μπορεί να είναι του τύπου Α,Β,Γ,Δ,... ή του τύπου 1,2,3,4 με επιλογή του πρώτο αριθμού που θα χρησιμοποιηθεί Με πρόθεμα η επίθεμα μπορεί να είναι του τύπου κΑ,κΒ,κΓ,... ή κ1,κ2,κ3 η του τύπου Ακ,Βκ,Γκ,... η 1κ,2κ,3κ όπου κ οποιοσδήποτε χαρακτήρας ή ακολουθία χαρακτήρων αναγράφει την ονομασία στις κορυφές, προσθέτει σημεία (προαιρετικά), υπολογίζει και αναγράφει τις αποστάσεις μεταξύ κορυφών πάνω στις πλευρές συντάσσει Πίνακα Συντεταγμένων των κορυφών και αναγράφει τις Αποστάσεις μεταξύ τους, το εμβαδόν και την περίμετρο της polyline Πως το ενεργοποιείτε: Μεταφορτώνετε (Κατεβάζετε, download) το επισυναπτόμενο αρχείο και το σώζετε κατά προτίμηση στο \Program Files\AutoCAD χχχ\Support (η όπου αλλού θέλετε αν ξέρετε τι πρέπει να κάνετε μετά). Φορτώνετε το πρόγραμμα στο Autocad γράφοντας στην γραμμή εντολών (load "Toposynt "). Προσοχή: γράφουμε ακριβώς αυτό που βλέπουμε - δηλαδή μέσα σε παρενθέσεις και εισαγωγικά Εναλλακτικά το φορτώνουμε με την εντολή APPLOAD Αφού φορτωθεί το τρέχουμε όπως τρέχουμε οποιαδήποτε εντολή του Autocad γράφοντας στην γραμμή εντολών toposynt και enter η tps και enter
    1 point
  3. Γεια σας καλος σας βρηκα , θα ηθελα αν μπορειτε να με διαφωτισετε σε ενα θεμα που εχω στη Μεση Ταση του εργοστασιου που εργαζομε , το προβλημα μου ειναι οτι καθε φορα που γινετε διακοπη ρευματος απο τη ΔΕΗ ,οταν ξαναδινουν απο τη ΔΕΗ ρευμα οι δικοπτες της Μεσης τασης ανοιγουν , τριπαρουν δηλ , και για να του κλεισω θα πρεπει να κάνω τουλαχιστων καθε φορα 5 -10 προσπάθειες, δηλ ενω πατάω το ΟΝ αυτοματα tripαρουν παλι , μεχρι που καποια στιγμη κλείνουν. Γιατι να συμβενει αυτο? Οι διακοπτες ειναι της shneider SF6 και βγαζουν σαν σφαλμα στο οργανακι Ι¥> δηλ Ι γη μεγαλυτερο.
    1 point
  4. σωστα όσον αφορα το "2", ο "αερας"εχει σχεση με νομιμη αδεια οχι με αυθαιρετα [εκτος εαν εχεις υπολοιπα δομησης και το πας με νομιμοποιηση] Για αυθαιρεσιες στην "ταρατσα" βλεπεις τις αποκλειστικες χρησεις ή το εκ κατασκευης ή το 51% [το οποιο οσονουπω καταργειται] ας περιμενουμε την τελικη διατυπωση στην τροπολογια 90/4, στο αρθρο 1 παρ. 8 που αφορα το 98 παρ. 9 https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=8d13cab2-ec12-49f6-855f-ab060179396f
    1 point
  5. 1. όπως το λες και μια λοιπή παράβαση για υπέρβαση ύψους εφόσον βρίσκεται κάτω από το επιτρεπόμενο ύψος της περιοχής που ισχύει σήμερα. 2. Την χρειάζεσαι και σ αυτή την περίπτωση καθώς ο κοινόχρηστος χαρακτήρας μιας ταράτσας δεν χάνεται. Δεν την χρειάζεσαι αν ο ιδιοκτήτης δηλώσει αυθαιρεσία εκ κατασκευής βάσει του Α 98.
    1 point
  6. Το προστεγασμα το υπολογιζεις με αναλυτικό.(αν και δεν απαιτείται οικοδομική άδεια, σύμφωνα με το αρθρο 30 του Ν.4495) Για στεγαστρο κατά ΝΟΚ, υπάρχει συμβατικός προϋπολογισμός 'υπόστεγο' στην καρτέλα "περιβάλλον χώρος -διάφορα". Τον πίνακα 2 όμως θα τον συμπληρώσεις με το χέρι ανάλογα με την χρήση του κτιρίου σου.
    1 point
  7. Ωραίες κυψελες AIS (Air Insulated). Schneider να υποθέσω (Merlin Gerin), SM6 24αρι ή 36αρι, πιθανότατα με SF6 CB (circuit breaker). Για περισσότερες πληροφορίες, κοίταξε και στο επίσημο σαιτ της εταιρείας.
    1 point
  8. Ούτε μια απάντηση τόσο καιρό. Κανείς δε γνωρίζει;
    1 point
  9. για να μην αντιδρούν άλλοι μισθωτοί εκτός από σένα σημαίνει ότι η μικρότερη αποδοτικότητά της μισθωτής εργασίας σε λεφτά είναι αποδεκτό τίμημα για τα άλλα πλεονεκτήματα που προσφέρει, όπως πχ αυτό που ανέφερες για τις δεσμεύσεις των εργοδοτών να μην απολύσουν. από την άλλη, ούτε οι ελ/επ κάνουν κάτι περισσότερο από το να γκρινιάζουν γιατί λίγοι είναι αποφασισμένοι να μείνουν ελ/επ για πάντα. η ελπίδα όλων για μια μισθωτή θέση, κατά προτίμηση στο δημόσιο συντηρεί την υπομονή στο "διωγμό" . τροφοδοτείς τώρα εσύ τους σημερινούς για να σε τροφοδοτήσουν αύριο και σένα οι επόμενοι.
    1 point
  10. όσο ζεις μαθαίνεις και όσο ασχολείσαι με κάτι μαθαίνεις. Μπορείς να αναθέσεις σε άλλον την Αρχιτεκτονική μελέτη και σε άλλον την επίβλεψη. Αμοιβές σε καθένα πληρώνεις την εργασία που θα κάνει.
    1 point
  11. Αντιμετωπίζουμε ένα κατ'εξοχήν μακροπρόθεσμο και διαρκές πρόβλημα (για όλες τις χώρες του κόσμου) με εντελώς επιφανειακό τρόπο κάτι που οδηγεί συνεχώς σε λανθασμένα συμπεράσματα. Αν εξετάσουμε την Ευρώπη θα δούμε ότι σε κάθε χώρα ισχύουν διαφορετικά καθεστώτα για τους μη μισθωτούς με πολλές παραλλαγές και αρκετές ομοιότητες. Από τα βόρεια μοντέλα της εισφοράς με βάση το εισόδημα σε ποσοστά που φτάνουν ακόμα και το 32% (Γερμανία 18% υπέρ συντάξεων και 14% υπέρ υγείας) ή και το ξεπερνούν σε ορισμένες σκανδιναβικές χώρες έως τα μοντέλα του Νότου, όπως της Ισπανίας που φαίνεται ότι αντέγραψαν οι ειδικοί του υπουργείου Εργασίας με τις σταθερές κλάσεις ανεξαρτήτως εισοδήματος που ξεκινούν στα 275 ευρώ. Στη Γαλλία εδώ και δύο χρόνια ισχύουν ενδιαφέρουσες παραλλαγές ταυτόχρονα στο φορολογικό και το ασφαλιστικό, αν έχεις ζημιές ή μηδενικά κέρδη πληρώνεις 1000 ευρώ ετησίως για ασφάλεια, υγεία και παροχές ενώ αν έχεις κέρδη μέχρι 40Κ ετησίως 17,75% σύνταξη και 6,5% υγεία. Από εκεί και πάνω η προσαύξηση είναι ελάχιστη της τάξης του 0,6%. Επίσης σου δίνεται η δυνατότητα από την αρχή της χρονιάς να διαλέξεις ένα φιξ ποσό φορολογίας και εισφορών υπό την προϋπόθεση ότι χάνεις το δικαίωμα να περνάς οποιοδήποτε έξοδο στην ατομική σου επιχείρηση. Αυτό είναι και το μοντέλο που κερδίζει έδαφος διαρκώς και το επιλέγουν όλο και περισσότεροι κλάδοι που παρέχουν υπηρεσίες. Σε αρκετές χώρες υπάρχει προφανώς και ανεισφορολόγητο όριο κάτω από το οποίο πληρώνεις μηδενικές εισφορές για τα πάντα. Το πρόβλημα της Ελλάδας ήταν και είναι το γεγονός της κρατικής συνεισφοράς με περισσότερα από 13 δισ ετησίως (απευθείας πληρωμές από τον προϋπολογισμό) και άλλα 10δισ περίπου από έμμεση χρηματοδότηση, ήτοι περίπου το 12% του ΑΕΠ της χώρας μόνο για το συνταξιοδοτικό. Στην Ελλάδα έχουμε μπερδέψει την πρόνοια (βλ. συνταξιούχους ΟΓΑ) με την τριμερή χρηματοδότηση (βλ. ανύπαρκτη για το ΤΣΜΕΔΕ επί 70 χρόνια αλλά υπερπλούσια για ΟΤΕ-ΔΕΗ με 1δισ ετησίως!) και την "βασική σύνταξη" η αλλιώς την εγγύηση του κράτους που ούτως ή άλλως σε όλες τις χώρες της Ευρώπης την πληρώνει το κράτος (βλ. εθνική σύνταξη 384ευρώ με 15ετία). Επειδή τόσο οι πολιτικοί μας όσο και εμείς οι ίδιοι ουδέποτε θελήσαμε να λύσουμε το πρόβλημα παρά μόνο επιμένουμε να λέμε όχι σε οποιαδήποτε μείωση συντάξεων αλλά "φυσική" όπως είπε και ο Τσακαλώτος εξάλειψή τους, αναμένετε μία 15ετία ακόμα με υπέρογκους φόρους και εισφορές και βλέπουμε.
    1 point
  12. Σε αυτό σου έχω απαντήσει όχι, αλλά δεν υπολογίζεται με αναλυτικό. Θα υπολογίζεται βάσει των γενικών διατάξεων μειώνοντας το πρόστιμο κατά 50% έναντι κύριων χώρων.
    1 point
  13. υπάρχουν νομίζω και οι οδηγίες στο manual το ΤΕΕ. Επιγραμματικά, δεν συμπληρώνεις φύλλα καταγραφής (προσοχή σε αυτό, να μην ανοίξεις κανένα Φ.Κ) και "ναι" στην ύπαρξη Ο.Α (αν υπάρχει στο ακίνητο) συμπληρώνοντας τον αριθμό της. Στην περίπτωση κενής γης γράψε "ΑΔΌΜΗΤΟ", Την τεχνική έκθεση (εφόσον δεν είναι βεβαίωση βγαλμένη από τη δήλωση υπαγωγής) και ακόμη θυμάμαι ότι ζητάει και συμφωνηθείσα αμοιβή (την βάζεις και αυτή, ενώ Α/α έργου ΤΕΕ δεν συμπληρώνεις και δεν υπάρχει ούτε και στο παρελθόν υπήρχε, νόμιμη αμοιβή για την έκδοση βεβαίωσης). Προχωράς σε υποβολή και σου βγάζει να επιλέξεις τον τύπο βεβαίωσης που θα εκδοθεί. Σε αυτό προσέχεις ιδιαιτέρως να μην κάνεις λάθος. Στη συνέχεια πας την βεβαίωση σε οριστική και την εκδίδεις.
    1 point
  14. αν λήξει η επιδότηση, που ήταν και ο λόγος της πρόσληψης, το γυρνάς σε μπλοκάκι, που συμφέρει καλύτερα, μέχρι την επόμενη επιδότηση..
    1 point
  15. Η απάντηση έχει δοθεί στην ακριβώς προηγούμενη ανάρτηση αλλά και στις προηγούμενες σελίδες. Θα προσπαθήσω να συνοψίσω τα στοιχεία. - Part 147 : Ένας οργανισμός (συνήθως κάποια πιστοποιημένη σχολή) που παρέχει τα σχετικά μαθήματα αλλά και διοργανώνει τις εξετάσεις. Συνολικά εξετάζονται 17 modules. -Basic Training Certificate Part 66 : Πτυχίο διαφορετικών ειδικοτήτων (κατηγοριών) που λαμβάνεις μετά από εξετάσεις. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Α (Α1,Α2,Α3,Α4) : Μόνο για το βοηθητικό προσωπικό συντήρησης. Το αφήνουμε στην άκρη διότι δεν δίνει και τόσο σημαντικές εργασιακές προοπτικές καθώς αφορά μόνο βοηθητικό τεχνικό προσωπικό, δηλαδή είσαι ο βοηθός εκείνου που θα κάνει την συντήρηση/επισκευή. -Πτυχίο Part 66 κατηγοριών Β ( Β1.1, Β1.2, Β1.3, Β1.4, Β2,Β3) : Εργάζεσαι σε καθήκοντα συντήρησης/επισκευής και πιστοποίησης εκτελεσθέντων εργασιών. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β1.1 : Τεχνικός αεροπλάνων με στροβιλοφόρους κινητήρες. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β1.2 : Τεχνικός αεροπλάνων με εμβολοφόρους κινητήρες. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β1.3 : Τεχνικός ελικοπτέρων με στροβιλοφόρους κινητήρες. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β1.4 : Τεχνικός ελικοπτέρων με εμβολοφόρους κινητήρες. -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β2 : Τεχνικός ηλεκτρονικών (avionics) και ηλεκτρολογικών συστημάτων (τα πτυχία Β1.χ πιστοποιούν γνώσεις μόνο επί των πολύ βασικών ηλεκτρολογικών). -Πτυχίο Part 66 κατηγορίας Β3 : Τεχνικός μικρών (<2000 kg) εμβολοφόρων αεροπλάνων. -Ανάλογα με την κατηγορία του πτυχίου δίνεις εξετάσεις σε 12 ή 13 modules για τον κάθε τύπο. Για να πάρεις όλα τα πτυχία θα δώσεις και τα 17 modules. -Πληρώνεις παράβολα για κάθε module που θα εξεταστείς. -Δεν έχεις δικαίωμα για απεριόριστες εξετάσεις του στυλ θα δώσω 1-2-3...103 φορές μέχρι να περάσω αρκεί να έχω τα χρήματα για τα παράβολα. Υπάρχει ανώτατο όριο αποτυχιών αλλά και χρονικού διαστήματος ανάμεσα σε αποτυχία και επανεξέταση. -Οι ερωτήσεις που θα εξεταστείς στα modules των κατηγοριών Β είναι από περίπου 25 έως πάνω από 200 ανάλογα το module. Υπάρχουν ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών απαντήσεων αλλά και ερωτήσεις που απαιτούν ανάπτυξη του θέματος. Τα χρονικά όρια είναι πολύ σφικτά. Οι εξετάσεις είναι στα Αγγλικά. -Οι εξετάσεις ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΑΡΙΣΤΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ και δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΚΟΛΕΣ. -Θεωρητικά μπορείς να διαβάσεις μόνος σου και να πας να δώσεις τις ανάλογες εξετάσεις πληρώνοντας μόνο τα σχετικά παράβολα. Πρακτικά πρέπει να είσαι σούπερ περίπτωση για να τα καταφέρεις. Θα σε καθυστερήσει όμως στην απόκτηση της άδειας (βλέπε παρακάτω). -Με την απόκτηση του πτυχίου ΔΕΝ έχεις και τις σχετικές άδειες. -Για να αποκτήσεις τις ανάλογες άδεις Part66-Bxxxx License πρέπει να έχεις και πρακτική εργασιακή εμπειρία σε οργανισμό/εταιρεία που συντηρεί/επισκευάζει αεροσκάφη και ο οποίος έχει πιστοποίηση Part 145. Τηρείς Log-Book στη διάρκεια της πρακτικής εργασιακής εμπειρίας. -Η εργασιακή εμπειρία είναι γύρω στα 2 χρόνια εάν έχεις αποκτήσει ήδη τα σχετικά πτυχία (Basic Training Certificate) περνώντας από σχολή Part-147. Γίνεται και κάποια συγχώνευση του χρόνου εάν αποφασίσεις να έχεις όλους τους τύπους αδειών ενεργούς. Σε περίπτωση όμως που δεν έχεις περάσει από Part-147 οργανισμό για εκπαίδευση πτυχίου/Basic Training Certificate τότε ίσως χρειαστεί να πας μέχρι και 5 χρόνια εργασιακής εμπειρίας. Ο λόγος είναι ότι εάν παρακολουθήσεις κάποια σχολή Part-147 τότε εκτός της θεωρητικής εκπαίδευσης θα έχεις κάνει και κάποιες ώρες πρακτική (είναι πολύ βασικό για να μην πω αναγκαίο σε κάποια modules). -Οι άδεις Part66-Bxχχχχ ισχύουν για 5 χρόνια και χρειάζονται ανανέωση (πρακτικά πρέπει να εργάζεσαι στο αντικείμενο). Για την έκδοση αλλά και την ανανέωση της άδειας έχουμε πάλι κάποια παράβολα. -Με τις άδεις ΔΕΝ τελειώνεις και είσαι έτοιμος να πιάσεις αεροσκάφος και να του "αλλάξεις τα φώτα". Χρειάζεσαι "Type Rating" για να μπορείς να εργαστείς και να υπογράφεις κάποιον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους. -Για το Type Rating περνάς ένα σύντομο σχολείο μαζί με πρακτική άσκηση είτε πάλι σε Part-147 οργανισμό είτε σε κάποια αεροπορική εταιρεία που έχει και συντηρεί τον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους. Εάν το Type Rating που θα πάρεις είναι το πρώτο σου, τότε θα χρειαστεί και μια επιπλέον πρακτική άσκηση λίγων εβδομάδων ή ωρών τύπου OJT (On the Job Training). -Να τονίσουμε ότι με όλα αυτά είσαι πιστοποιημένος "Τεχνικός" (Technician) και κάνεις διάγνωση βλάβης, επισκευή και επιθεώρηση επισκευών σε αεροσκάφη. Για να γίνεις "Μηχανικός" (Engineer) αεροσκαφών και να μπορείς να κάνεις από τροποποιήσεις μέχρι σχεδιασμό νέου αεροσκάφους έχεις άλλον δρόμο. Στην Ελλάδα τον Μηχανικό συνηθίζουμε να τον ονομάζουμε Αεροναυπηγό. Προσπάθησα να τα γράψω όσο ποιο περιληπτικά μπορούσα. Πιθανά να υπάρχουν μερικές μικροπαραλήψεις στα παραπάνω. Για έναν γενικό μπούσουλα μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος να ψάξει την ιστοσελίδα της EASA.
    1 point
  16. Δεν έχω κάνει ποτέ στατικά (ούτε έχω προγράμματα). Στην κατασκευαστική έχουμε έτοιμες τις μελέτες και κατασκευάζουμε, κυρίως έργα υποδομής (δρόμους κλπ).
    1 point
  17. Πιθανόν να μπορείς να το περάσεις, διότι ουσιαστικά ο τοίχος θα αντιστηρίζει το έδαφος το οποίο έτσι και αλλιώς αυτό είναι ψηλότερα από τον δρόμο, και φυσικά ο τοίχος να μην βγει υψομετρικά πάνω από το πρανές, γιατί εκεί θα πάει ως περιτοίχιση και απαγορεύεται στα 500 μ. από τις ακτές (ν. 1337) εκτός από ειδικές περιπτώσεις (κάποιες καλλιέργειες, ξενοδοχεία κλπ ). Ο τοίχος τοποθετείται στο όριο του γηπέδου με τον αγροτικό δρόμο με το πλάτος του εις βάρος της ιδιοκτησίας οπότε θα χρειαστούν και κάποια μικρά χωματουργικά ώστε να απομακρυνθεί εδαφικό υλικό, να σκαφτεί θεμέλιο και μετά να καλουπωθεί, σιδερωθεί και σκυροδετηθεί. Αν το κάνεις με πέτρα, μόνο το θεμέλιο θα έχεις από μπετά. Ανέβασε και μια τομή εδάφους και υπό μελέτη τοίχου να δούμε πως είναι η κατάσταση.
    1 point
  18. Μόνο αυτό δεν εννοούσα στο παραπάνω σχόλιό μου ... είπα απλά ότι κατά τη γνώμη μου από το 6.ιθ λείπει η λέξη "εξωτερική" πριν από το θερμομόνωση. Επισυνάπτω λοιπόν όλα τα σχετικά εδάφια του ΝΟΚ και επαναλαμβάνω : - Αν κάποιος έχει 6 εκ. θερμομονωτικό (+1εκ. κόλλες = 7εκ. στο σχεδιασμό) έχει το κίνητρο να μην μετρήσουν αυτά τα εκατοστά (το σύνολο δηλ. όλα, τα 7εκ. στο παράδειγμα) σε κάλυψη και δόμηση. Εξομειώνεται δηλαδή η μεγάλη θερμομόνωση με επένδυση. Αυτό υποθέτω ότι γίνεται για να προτιμώνται μεγάλα πάχη θερμομόνωσης στο σχεδιασμό ώστε να πάμε σε ενεργειακά αποδοτικότερα κτήρια (τα 5εκ. θεωρούνται πλέον απαίτηση ΚΕΝΑΚ οπότε τα 6εκ. και πάνω είναι μια επιπλέον βελτίωση). - Την ίδια ακριβώς αντιμετώπιση έχουν και τα υπάρχοντα κτήρια, μόνο που εκεί δεν υπάρχει η απαίτηση του πάχους. Λογικό είναι γιατί σ'αυτά με ένα απλό 3άρι θερμομονωτικό πάλι 7εκ. πάχος θερμομόνωση έχεις (4 σοβάς-κόλλα + 3 μονωτικό). Αυτό μόνο μπορεί να ελεγχθεί σαν πάχος επενδύσεων μέχρι το περίγραμμα του κτηρίου. Ενεργειακά μπορεί να είναι επίσης το ίδιο αν το υπάρχον έχει μιά στοιχειώδη μόνωση ή είναι καλύτερο από το τίποτε αν δεν υπάρχει καθόλου μόνωση ... - Αν αντίθετα θεωρηθεί ότι στο 6.ιθ περιλαμβάνονται και οι ενδιάμεσες των τοίχων πλήρωσης θερμομονώσεις, τότε τα ερωτήματα είναι πολλά και δύσκολα : πως ελέγχεται ; ποιά από τις προβολές της λαμβάνεται στα πολυώροφα ; πως γίνεται κάτι που είναι μέσα από τοίχους πλήρωσης να μην θεωρείται εντός περιγράμματος κτηρίου δηλ. κάλυψη ; στον υπολογισμό όγκου τι γίνεται ; αν η θερμομόνωση δεν μετράει σε κάλυψη μπορεί να χρησιμοποιηθεί η επιφάνειά της στον υποχρεωτικά ακάλυπτο ; αν ναι, πως εξασφαλίζεται η υποχρεωτική επικοινωνία της με τον υπόλοιπο ακάλυπτο ; αν από πάνω της καλύπτεται από δόμηση τι γίνεται ; πως υπολογίζεται ; με πατέντες τύπου "θεωρείται ότι ..." ; ποιός πληρώνει τον μηχανικό για τον υπολογισμό αυτό ; και άλλα πολλά ...
    1 point
  19. να είναι ελεύθερα προς τα πάνω τα ποσά, όσο θέλει να δίνει ο καθ' ένας αυτο-ασφαλιζόμενος, γιατί να υπάρχουν περιορισμοί;;
    1 point
  20. Χρησιμοποιώ το Metrel EurotestXE MI3102BT εδώ και 4 χρόνια (αν και όχι και με πολύ χρήση) και είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Εχει πολύ εύχρηστα εξαρτήματα και οι μπαταρίες του κρατούν ακόμα ωστε να βγάζω όλες τις μετρήσεις που απαιτούνται σε νορμάλ σπίτια χωρίς ενδιάμεση φόρτιση.
    1 point
  21. Όπως ήδη έχετε καταλάβει η πλατφόρμα του michanikos.gr ολοκλήρωσε μια μεγάλη αναβάθμιση και σταδιακά αποκαθιστούμε τις λειτουργίες της σελίδας. Από εσάς ζητάμε την υπομονή και την κατανόησή σας ώστε σύντομα να έχουμε διαθέσιμες νέες, περισσότερες δυνατότητες και ακόμη πιο φιλικό περιβάλλον για την πλοήγησή σας!
    1 point
  22. Πως μπορούμε να προμετρήσουμε εμπειρικά/προσεγγιστικά τον όγκο κονιάματος, για αρμολόγηση σε επισκευή υφιστάμενης τοιχοποιίας από πέτρα;
    1 point
  23. Στα πλαίσια της διπλωματικής μου εργασίας πρέπει να εκτιμήσω τη σεισμική απόκριση του κτηρίου μου χρησιμοποιώντας την ισοδύναμη στατική ανάλυση, η οποία προκύπτει από τη δυναμική φασματική ανάλυση λαμβάνοντας υπόψη μόνο τη θεμελιώδη ιδιομορφή ταλάντωσης του κτηρίου ανά κατεύθυνση. Γνωρίζει μήπως κάποιος πως μπορώ να το τρέξω αυτό στο πρόγραμμα SAP2000; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    1 point
  24. Αυτό φυσικά είναι δεδομένο. Ότι ήταν προσβάσιμο και είχε αξία το πήραν. Αρκετά τμήματα που δεν βοηθούσαν την κατάχωση τα μετέφεραν και τα πέταξαν στον Στρυμόνα ποταμό. Όμως αν πρόσεξες γράφω ότι ήταν προσβάσιμο. Οπότε πάντα υπάρχουν ελπίδες κάποια τμήματα του μνημείου να είχε χαθεί η πρόσβαση επί ρωμαίων για διάφορους άλλους λόγους.
    1 point
  25. το θεμα ειναι αν η ομαδα δ=0 κατισχυει της εννοιας της πλακοδοκου, οπως την οριζει το φεσπα με την αυξηση της ροπης αδρανειας κατα την εννοια του διαφραγματος.
    1 point
  26. συνάδελφε biras23 καλή επιτυχία τη Μ. Τρίτη. Αν δεν σου κάνει κόπο ενημέρωσε μας μετά για την ανοχή σου σε μικροσφάλματα. Επέτρεψες 2% γενικά σφάλματα ? ή μόνο τέτοια που δεν επηρεάζουν κάλυψη δόμηση? Το βάθος θεμελίωσης ήταν ακριβώς αυτό του Α3 (εκσκαφές)? Ήταν σαφής οι ΟΓ και ΡΓ? Τα πλάγια όρια ήταν σαφή?
    1 point
  27. Από όσο ξέρω δεν διαστασιολογεί επιφανειακά.
    1 point
  28. Τι χρήση κάνετε στην υποστηριξη που σας παρέχει η εταιρεία κατασκευής του λογισμικού? Τι ερωτησεις απευθύνετε? Τι φύσεως? Ερωτήσεις πάνω σε παραδοχές του προγράμματος ή και συμβουλές σχετικά με την μορφωση του φορέα, την όπλιση κλπ?
    1 point
  29. όχι, ξεκίνα να κάθεσαι να υπολογίζεις.
    1 point
  30. Είμαι καινούργιος μηχανικός και θέλω να βγάλω μια άδεια για ανέγερση μεταλλικού βιομηχανικού κτιρίου. Σαν κάτοχος και γνώστης του Fespa(οπλισμένου σκυροδέματος) λέω να προβώ στην αγορά και του μεταλλικού παραρτήματός του. Που πιστεύετε ότι υστερεί σε σχέση με τα άλλα προγράμματα μεταλλικών κατασκευών?
    1 point
  31. Και το Statics τρέχει και μέταλλα και σκυρόδεμα. Το metalcad απλά λείνει και δικτυωτούς φορείς. Πάντως και εγώ σε συμβουλεύω να κοιτάξεις κάτι από εξωτερικό. Κυρίως Robot. Ειδικά εάν δεν έχεις κάποια δουλειά άμεσα και έχεις χρόνο να αφιερώσεις στο να μάθεις κάποιο πρόγραμμα
    1 point
  32. Αν πας στο αμερικάνικο site της Csi http://www.csiberkeley.com/ θα βρεις διάφορα βιντεάκια που μπορεί να σε βοηθήσουν.
    1 point
  33. Αυτό δεν είμαι σίγουρος ότι το καταλαβαίνω. Ιδίως την τελευταία πρόταση... Ακόμη και έτσι να είναι. Η μία πλευρα του ορθογωνίου θα περνάει από εκεί. Η άλλη?
    1 point
  34. Για την τιμή του το θεωρώ λογικό ο μοναδικος μου ενδιασμός είναι στην εκτύπωση σχεδίων του στα μεταλλικά και την ικανότητα του στην επίλυση σύμμικτων.
    1 point
  35. Το ισόγειο αποτελειται και απο απο ΦΟ ΩΣ και απο μπατική τοιχοποιία ο όροφος μονο απο μπατική. Οποτε το FEDRA θα μπορούσε να βοηθήσει? Ευχαριστώ
    1 point
  36. Ευχαριστούμε ! Πολύ χρήσιμο!!
    1 point
  37. αστα να πανε δηλαδη... και ποια εντατικα μεγεθη περνας?τα μεγιστα? μπορει τελικα να παρω το steel...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.