Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      6.780


  2. zavi@tee.gr

    [email protected]

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.731


  3. tsx

    tsx

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.584


  4. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.602


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 26/11/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Την τράπεζα την νοιάζει κυρίως πόσο τρέχον εισόδημα έχουν τους τελευταίους μήνες οι ενεχόμενοι στο δάνειο και όχι τόσο τα εκκαθαριστικά των προηγούμενων ετών. Από εκεί και πέρα εξετάζουν δόσεις, πιστωτικές, χρέη και λοιπές συνθήκες διαβίωσης των ενεχόμενων.
    2 points
  2. Up το θρεντ μετά από 10 χρόνια χάρη στο φίλο μου τον @tetris Λοιπόν tetris, επειδή είσαι ωραίος και έχεις αυτοπεποίθηση, παραθέτω με τεκμηρίωση την περίπτωση ''δημοτικών οδών μη χαρακτηρισμένων', οι οποίες αν τους αφαιρέσεις τον αριστοκρατικό τίτλο που εφηύραν για την ύπαρξή τους, είναι ''ιδιωτικές οδοί εντός σχεδίων πόλεως'': Περίπτωση ''ιδιωτικών κοινόχρηστων χώρων που σχηματίστηκαν με ιδιωτική βούληση'' Ρωμαλιάδης, ''Περί Αρτιοτήτων-Κατατμήσεων', τόμος Η-4, έκδοση 2004, σελ. 15-16: ''β.2) Εάν όμως οι ιδιωτικοί κοινόχρηστοι χώροι δημιουργήθηκαν μετά την ισχύ του άρθρου 20 του ΝΔ 1923 κατά παράβαση της παρ. 1 του άρθρου 20, τότε εφόσον καταργούνται από το εγκεκριμένο σχέδιο πόλεως, εφόσον δηλαδή βρίσκονται μέσα σε οικοδομικά τετράγωνα και όχι μέσα στο πλάτος εγκεκριμένων δρόμων που καθορίζει το συγκεκριμένο σχέδιο πόλης της περιοχής, τότε σύμφωνα με το άρθρο 28 του Ν. 1337/83 προσκυρώνονται κατά τις κείμενες διατάξεις, κατά τις διατάξεις δηλαδή της παρ. 4 του άρθρου 3 του Ν.Δ/τος 690/48 και την αποζημίωση λαμβάνει ο κύριος των εκτάσεων αυτών ή ο Δήμος ή όποιος τέλος πάντων αναδειχθεί δικαιούχος. Η προσκύρωση των ιδιωτικών δρόμων, που βρίσκονται σε οικοδομικά τετράγωνα, γίνεται εφόσον δια των οδών αυτών δεν εξυπηρετούνται τυφλές ιδιοκτησίες μη δυνάμενες δια τακτοποιήσεως να αποκτήσουν πρόσωπο σε εγκεκριμένη οδό. Αν εξυπηρετούνται όμως τυφλές ιδιοκτησίες, τότε η προσκύρωση δεν είναι δυνατή και φυσικά δεν επιτρέπεται να γίνει. Τούτο διότι στην χρησιμοποιούμενη παράγραφο 4 του άρθρου 3 ΝΔ 690/48, για την προσκύρωση, ορίζεται ότι δεν επιτρέπεται προσκύρωση ιδιωτικής οδού όταν κατά την κρίση της αρχής αποκλείεται δια της προσκυρώσεως η επικοινωνία μετά των εγκεκριμένων οδών οικοδομών που έχουν ανεγερθεί βάσει αδείας της αρμόδιας αρχής ή δεν εξασφαλίζεται η επικοινωνία κατά προβλεπόμενο υπό των κειμένων διατάξεων τρόπον. Οικόπεδα με άρτιο εμβαδόν που έχουν αποκλειστικά πρόσωπο σε δρόμους που δημιουργήθηκαν μετά την ισχύ του άρθρου 20 ΝΔ 17-7/16.8.1923, (με ιδιωτική πρωτοβουλία) και που βρίσκονται μέσα σε οικοδομικά τετράγωνα, οικοδομούνται σαν «τυφλά», με απόφαση Νομάρχη, σύμφωνα με την παρ. 5 του ενοποιημένου άρθρου (43- 44- 45), εφόσον όμως α) δεν είναι δυνατή η με τακτοποίηση απόκτηση προσώπου σε εγκεκριμένο (δημόσιο) κοινόχρηστο χώρο και β) εφ6οον τα οικόπεδα αυτά δεν προέρχονται από υπαίτια κατάτμηση μετά την ισχύ του ΝΔ 690/48.'' Επομένως συνάδελφε ΥΠΑΡΧΟΥΝ ιδιωτικές οδοί εντός σχεδίου πόλεως, που για να μην τις λέμε έτσι τις ονομάσαμε ''δημοτικές οδούς μη χαρακτηρισμένες''. Τώρα θα μου πεις πώς το ξέρω εγώ. Το ξέρω γιατί έχω προσωπική ιδιοκτησία όμορη σε τέτοιο παλτό, όπως θα έπρεπε να προσέξεις στο παρόν θρεντ προ δεκαετίας που παρέθεσες για να δοκιμάσεις να μου επιστρέψεις τους χαρακτηρισμούς περί ''απόψεως''. Και αυτό γιατί ανεξαρτήτως της δικής μου και της δικής σου ηλικίας, εγώ είμαι Λύκος και εσύ είσαι το λυκάκι, που έβγαλε κυνόδοντα και παίζει με το μεγάλο Λύκο, νομίζοντας ότι έγινες και εσύ λύκος με τα 2 ασήμαντα χαρτάκια που παρέθεσες στο άλλο θρεντ. Τελευταία αποφεύγω να ανοίγω τα μάτια συναδέλφων με μασημένη τροφή σαν αυτή του παρόντος, γιατί αφενός μεν αυτό είναι και το ανταγωνιστικό μου πλεονέκτημα στην αγορά, αφετέρου γιατί δεν υπάρχει λόγος μιας και τέτοιες υποθέσεις πάλι σε εμένα θα καταλήξουν σε αυτή την αγορά γιατί απαιτείται υποδομή να τις δουλέψεις. Και αν χρειάζεσαι ακόμα πιο αναλυτικά ντοκουμέντα, σε προσκαλώ να βρεθούμε για τσίπουρα να σου παραθέσω χαρτούρα, αλλά το λογαριασμό τον πληρώνεις εσύ γιατί η αλήθεια είναι ότι έχασες, χωρίς καν να ορίσουμε το αντίτιμο. Επομένως το ορίζω εγώ. Σε ευχαριστώ ειλικρινά γιατί με ιντριγκάρισες και πέρασα ωραία μετά από πολύ καιρό, μικρό λυκάκι. Την καλημέρα μου και τα σέβη μου.
    2 points
  3. Στη μακροχρόνια ή βραχυχρόνια μίσθωση δεν εφαρμόζεται η προσαύξηση του 5% ανά εξαρτώμμενο τέκνο. Το γράφει ο Οδηγός.
    2 points
  4. @merkon καμία επίθεση. Μας φιλοξενεί όλους αυτό το φόρουμ, μηχανικών -κυρίως- αλλά και μη μηχανικών στα θέματα ιδιωτών. Αμφισβητείς την επάρκεια πολιτικού μηχανικού (της συναδέλφου) ή χημικού μηχανικού (τη δική μου). Εάν σε προσέβαλα την ώρα που αμφισβήτησες την επάρκειά μας ή την εγχώρια νομοθεσία με βάση την οποία έχω ένα δικαίωμα και εσύ δεν το έχεις δεν θα απολογηθώ. Η τακτική δε μπορώ να κάνω κάτι και θα αμφισβητήσω όλους όσους μπορούν για να το κάνω και εγώ είναι τουλάχιστον αστεία. Δε χρειάζεται να με προκαλείς να συμμετάσχω σε ένα ιδιωτικό ινστιτούτο, καλώντας με να πληρώσω. Τελείωσε μια σχολή μηχανικών ή το ΕΜΠ που είναι και δωρεάν ώστε να περιλαμβάνεσαι στον πίνακα του ν.3850/10. Και αυτή είναι και η απάντηση γιατί πρέπει να υπογράφει μόνο μηχανικός. Θεωρώ ορθό να υπογράφει μηχανικός τη ΓΕΕΚ όσο υπάρχει ο 3850. Μπορεί να μην σου αρέσει, να μη σε βολεύει και να διαφωνούμε. Εξακολουθεί να ισχύει ο 3850 όσο διαφωνούμε. Δεν με απασχολεί πολύ τι κριτήρια έχει το ιδιωτικό ινστιτούτο. Τα ινστιτούτα άλλοτε επί πληρωμή ( IOSH ) άλλοτε δωρεάν (ΕΛΙΝΥΑΕ) επιτελούν συγγραφικό έργο, βοηθούν αλλά δεν δημιουργούν δικαίωμα. Το κράτος έρχεται και καθορίζει ποιός, τι, μέχρι που. Και στους μηχανικούς δεν το καθόρισε πολλές φορές σωστά αλλά είσαι σε τελείως άλλο άκρο. Μου φαίνεται περίεργο να προτρέπουμε τον ιδιώτη και τις επιχειρήσεις να τηρήσουν το εγχώριο πλαίσιο (παρέχοντας ΜΑΠ, εξασφαλίζοντας άρτιες και ασφαλείς συνθήκες εργασίας κ.α. πολλά) αλλά να αμφισβητούμε το πλαίσιο που δίνει στους συναδέλφους το δικαίωμα να κάνουν αυτή ακριβώς την εργασία. Θεωρώ καλώς σου ζητήθηκε @χαιδω εφόσον βάση του παραπάνω πίνακα του αρ. 13 του ν. 3850/10 μπορείς και να την εκτελέσεις. Εάν πρόκειται και για συνεργείο απαιτεί μηχανολόγο. Θεωρώ ακατάλληλη τη βοήθεια οποιουδήποτε δεν έχει το δικαίωμα υπογραφής στη ΓΕΕΚ καθώς η ΓΕΕΚ είναι εργαλείο και για την επιχείρηση και για τον εργαζόμενο και χρειάζεται προσοχή από μέρους όλων των εμπλεκομένων. Προτείνω τα: "Υγιεινή και ασφάλεια" - Εκδόσεις ΤΕΕ το οποίο περιλαμβάνει και μεθοδολογία ποσοτικοποίησης, "Διαχείριση ασφάλεια και υγιεινής της εργασίας" - εκδόσεις Τζιόλα Εργονομικές προσεγγίσεις στη διοίκηση και διαχείριση της ασφάλειας - Εκδόσεις Τζιόλα (πλέον πρόσφατο), το πλέον πρόσφατο ΦΕΚ 2208Β/2019 το οποίο αφορά μεν τους υπαλλήλλους ΟΤΑ αλλά προσφέρει μια ωραία πινακοποιημένη προσέγγιση εκτίμησης της επικινδυνότητας. Βιβλία από ΕΛΙΝΥΑΕ (πχ αυτό) στα οποία υπάρχουν μεθοδολογικές προσεγγίσεις για την εκτίμηση γραμμένες από συναδέλφους. Δυστυχώς στη νέα μορφή το site δεν εμφανίζει τις τροποποιήσεις των ΦΕΚ και τις διορθώσεις (εμφανίζει απλά τη νομοθεσία αλλά όχι κωδικοποιημένη). Η ΓΕΕΚ είναι δυναμική διαδικασία. Χρειάζεται η αρχική μελέτη αλλά και τρόπος να επικαιροποιείται εύκολα όσο επιβάλλονται μέτρα που μειώνουν τον κίνδυνο. 'Ωστε να παρουσιάζει τη βελτίωση. Έγινε τρομερή προσπάθεια δημιουργίας τεχνικού λογισμικού προς αυτή την κατεύθυνση μέσω του φόρουμ αλλά και από την Ευρωπαική Ένωση με το εργαλείο Oira όμως τα εργαλεία δεν είναι η ΓΕΕΚ υπογεγραμμένη από συνάδελφο. Είδα το πρόβλημα τουλάχιστον στο λογισμικό που στήθηκε εδώ καθώς χρησιμοποιήθηκε σε μεγάλη έκταση σε server εταιριών που τελικά δεν παρείχαν τη ΓΕΕΚ αλλά ένα εργαλείο. Έτσι έχω αφαιρέσει το λογισμικό προσωρινά (ήταν δωρεάν). Όμως για να σου δώσω μια κατεύθυνση του πως κινείτο μεθοδολογικά σε βήματα: Καταγραφή (κτίρια, θέσεις, προσωπικό, οχήματα, εξοπλισμός) Παράγοντες κινδύνου (ανά κτίριο, θέση, εργασία δηλαδή πιθανή εμφάνιση) Εκτίμηση επικινδυνότητας (συντελεστές βαρύτητας όπως σοβαρότητα, έκθεση, πιθανότητα κ.α.) Μέτρα πρόληψης (ανά κτίριο, θέση, εργασία) εκεί που η παραπάνω εκτίμηση εμφάνιζε υψηλές τιμές (σε εύρος) Βοηθήματα (ερωτηματολόγια, μετρήσεις παραγόντων, check-lists, σύντομα φυλλάδια, έντυπα) Σύμπτυξη σε τεύχος σε μορφή πινάκων. Σκέψου το σαν heatmap του βαθμού κινδύνου ανά παράγοντα επικινδυνότητας στο χώρο εργασίας και σκέψου πως μπορείς να το παρουσιάσεις σε τεύχος μελέτης. Επίσης επειδή η επιχείρηση έχει υποχρέωση να παρέχει τη ΓΕΕΚ στους εργαζόμενους και μέσω αυτής να ενημερωθούν σκέψου το σαν εγχειρίδιο. Συνήθως είναι μακροσκελής μελέτη για να τη διαβάσει όλη ο εργαζόμενος. Βάλε περιεχόμενα ανά εργασία που εκτελούν και γενικά πρέπει να παρουσιάζονται απλά και κατανοητά τα ευρήματά σου. Άλλωστε ο τελικός αποδέκτης είναι και ο εργαζόμενος.
    1 point
  5. Γνώμη μου είναι ότι είναι ο Β. Είναι ενιαία αποθήκη και το εμβαδόν της ξεπερνάει το όριο των 50 τμ. Άρα δεν πληρεί την προϋπόθεση.
    1 point
  6. ναι στο αρθρο 29/θ εφοσον ο προυπολογισμος ξεπερναει τις 25.000.
    1 point
  7. Η Dell έχει πολύ καλή ποιότητα. Καλές τιμές και καλό service H HP έχει επίσης πολύ καλή ποιότητα. Επίσης καλές τιμές. H Αpple έχει την απολύτως κορυφαία ποιότητα κατασκευής αλλά πολύ πιο υψηλές τιμές σε οκ χαρακτηριστικά. Ένα μειονέκτημα είναι πως για κάποια σημαντικά σχεδιαστικά προγράμματα (rhinoceros) θα πρέπει να εγκαταστήσεις και λειτουργικό windows. Βασικά χαρακτηριστικά: Οθόνη έως 15 - 15,4 '' - μην αγοράσεις μεγαλύτερη οθόνη γιατί είναι δύσκολο στη μεταφορά. Ουτε μικρότερη γιατί θα δεν θα χωράνε τα σχεδιαστικά προγράμματα. Ανάλυση οθόνης: Full HD 1920x1080 στις 15,4 ιντσες είναι μια χαρά. Μην αγοράσεις 4Κ και λοιπά γιατί σε μικρές οθόνες δεν έχει νόημα. Επεξεργαστής: Σε Ιntel i7. Σε AMD Ryzen 7. Και οι δύο είναι εξαιρετικοί. Πολλά threads για rendering! Mνήμη 8-16 GB Κάρτα γραφικών: είτε Nvidia είτε AMD είναι και οι δύο καλές. H NVidia έχει σε ορισμένα προγράμματα καλύτερη συμβατότητα. To σημαντικό να είναι ανεξάρτητες, δηλαδή να μην γράφει ότι είναι Shared με την μνήμη του μηχανήματος. Αν σε βγάζει το budget επίλεξε μηχάνημα με επαγγελματική κάρτα οπως AMD FirePro η Nvidia Quadro. Πρέπει όμως να σου πω πως επειδή τα τελευταία χρόνια η κάρτες έχουν κάνει άλματα και αρκετές "παιχνιδοκάρτες" είναι πολύ καλές και δεν θα δεις τρομερή διαφορά. Η καλή κάρτα γραφικών σε βοηθά στα σχεδιαστικά προγράμματα Autocad, Rhinoceros, 3dsMAX, Μaya που αναλαμβάνουν να οπτικοποιήσουν την γεωμετρία χωρίς να ζορίζεται ο επεξεργαστής. Θα κάνουν τη ζωή σου πιο εύκολη τουλάχιστον σε αυτόν τον τομέα. Επίσης μια δυνατή κάρτα θα μπορεί να σηκώσει και μια δεύτερη οθόνη 25-27 '' που μπορείς να αγοράσεις αργότερα και να έχεις στο σπίτι ώστε να δουλεύεις πιο ξεκούραστα εκεί. Δίσκος: οπωσδήποτε να είναι SSD 500 gb ή 1 ΤΒ Εγγύηση: 2 χρόνια δίνουν όλες. Αξίζει να αγοράσεις επέκταση αν είναι σχετικά φθηνή. Επειδή θα το ζορίσεις το μηχάνημα κατά τη διάρκεια των σπουδών σου κάτι μπορεί να χαλάσει. Το κόστος της εγγύησης είναι φθηνότερο από οποιοδήποτε εξάρτημα θα χρειαστεί να αλλάξεις. Τέλος: φρόντισε να είναι ελαφρύς. Δεν μιλάμε για τα πανάλαφρα netbook και macbook air. Αυτά δεν κάνουν για σχεδιαστική δουλειά και rendering. Μόνο για interner, και κείμενα. Μιλάμε για mobile workstation. Σε τέτοια κατηγορία κοιτάζεις. Σε αυτήν την κατηγορία λοιπόν με τα χαρακτηριστικά που σου έγραψα παραπάνω θα προσπαθήσεις να βρείς μηχάνημα που μαζί με τον φορτιστή του να έχουν μικρό βάρος.
    1 point
  8. Δεν διαβάσες καλά. ΔΕΝ είναι προσωπική μου εκτίμηση. Έχει συζητηθεί δεκάδες φορές, για οποιαδήποτε απορία επικοινώνησε με την ΤΕΔΚ.
    1 point
  9. δε θα εκπλαγώ αν έχει τρυπήσει την υδροροή. Όπως επίσης δεν θα εκπλαγώ ότι αυτό το συνεγείο πήρε τη δουλειά επειδή είχε δώσει τη χαμηλότερη προσφορά.
    1 point
  10. έψαξα το θέμα και βρήκα ότι τα παραπάνω αναφέρονται σε διάφορα sait Μονάδων ανακύκλωσης ΑΕΚΚ Ποσότητες ΣΔΑ.docx Μπορεί κάποιος άλλος συν/φος να μας πει πως ακριβώς υπολογίζονται οι ποσότητες ΑΕΚΚ βάσει όσων αναφέρονται στο παραπάνω έγγραφο?
    1 point
  11. Ας μας ενημερώσει ο γνωστός σου για την πηγή του (αν μας διαβάζει) ή ρώτησέ τον να σου πει την πηγή του και ενημέρωσε σχετικά. Λοιπόν το έψαξα και όντως καταλαβαίνω ότι ισχύει (εν μέρη όπως το αναφέρεις). Ο προηγούμενος ν.2238/1994 (ΚΦΕ) στο άρθρο 9, είχε να κάνει αναφορικά στην μείωση αυτή με το καθαρό εισόδημα ενώ αυτός (ο ΚΦΕ) που σήμερα ισχύει έχει να κάνει με το ακαθάριστο εισόδημα. (σαφώς πολύ πιο δυσμενέστερο σε σχέση με τον προηγούμενο ΚΦΕ) Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 29 του Ν.4172/2013 (ΚΦΕ) "[...] Άρθρο 29 "Φορολογικός συντελεστής" ... 2. Για τα φυσικά πρόσωπα με πρώτη δήλωση έναρξης επιτηδεύματος από 1ης Ιανουαρίου 2013 και για τα τρία (3) πρώτα έτη άσκησης της δραστηριότητάς τους ο φορολογικός συντελεστής του πρώτου κλιμακίου της κλίμακας της παραγράφου 1 μειώνεται κατά πενήντα τοις εκατό (50%), εφόσον το ετήσιο ακαθάριστο εισόδημά τους από επιχειρηματική δραστηριότητα δεν υπερβαίνει τις δέκα χιλιάδες (10.000) ευρώ. [...]" Δηλαδή η μείωση αυτή (πέραν των λοιπών προϋποθέσεων που αναφέρει) ισχύει για δηλωμένο ετήσιο ακαθάριστο εισόδημα έως 10.000€, ήτοι: ακαθάριστα 10.000 € και δαπάνες 1.000€ συντελεστής φορολογίας 50%x22%=11% --> φόρος κλίμακας (10.000 -1.000) = 9.000 x 11% = 990€ ακαθάριστα 10.000,01 € και δαπάνες 1.000€ συντελεστής φορολογίας 22% --> φόρος κλίμακας (10.000,01 -1.000) = 9.000,01 x 22% = 1.980€ Edit: Έκανα κάποια προσθήκη στο παράδειγμα για να γίνει πιο κατανοητό.
    1 point
  12. Αν οι αυθαιρεσίες είναι προ του 11 και έχουν δικαίωμα να τα υπαγάγεις στον 4178 τότε τσέκαρε αν τους συμφέρει κι από οικονομική άποψη αλλά και από πιο άμεση και εύκολη διαδικασία να κάνεις τα Υπαγωγή στον 4178 Πατάς το κουμπάκι για εκδώσει άδειας οπότε πληρώνουν μόνο το όποιο παράβολο. Βγάζεις άδεια κατεδάφισης. Δεν πληρώνουν άλλο πρόστιμο κατασκευής και διατηρησιμότητας για τα χρόνια που το είχαν. Με την άδεια κατεδάφισης εφαρμόζει την κατεδάφιση Οριστική υποβολή του 4178 με υλοποιημένη τελική και άνευ αυθαιρέτων κατασκευή. Άρα θα έχουν κόστος μόνο το παράβολο + άδεια κατεδάφισης + φυσικά το κόστος υπαγωγής το δικό σου. Θα έχουν και 3 χρόνια περιθώριο να τα υλοποιήσουν όλα.
    1 point
  13. 1. Εφόσον δεν υπάρχει η ειδικότητα λοιπόν του βιομηχανικού υγιεινολογου ή του τεχνικού ασφαλείας στις διαθέσιμες ειδικότητες, το μονο που μπορώ να κανω ειναι να γράψω την θέση μου και να το επισημάνω για να το λάβετε υπόψη και να ενημερώσετε το site σας. 2. Το οτι τα μεταπτυχιακα δίνουν ειδίκευση και οχι δικαίωμα υπογραφής ειναι ελληνική πρωτοτυπία. Αλλα οπως και να εχει δε καταλαβαίνω τι θελεις να πεις με αυτο. 3. Σε προκαλώ και σε προσκαλώ λοιπόν να γινεις μέλος στο IOSH, αλλα οχι affiliate member που μπορει να γινει ο καθένας και δεν εχει κανενα ουσιαστικό κύρος και όφελος, φτάσε την βαθμίδα του Graduate ή του Chartered με πτυχίο οικονομολόγου οπως λες να δουμε αν γινεται. Ουτε με πτυχίο μηχανικού δε μπορείς αν δεν εχεις εξειδίκευση στην ΥΑΕ και μάλιστα αν το μεταπτυχιακο σου δεν ειναι approved and accredited by IOSH. Για βοήθησε με να καταλάβω και εξήγησε μου γιατι θεωρείς οτι ειναι ορθό να υπογράφουν μονο μηχανικοί. Και για να σε προλάβω, δεν είπα να υπογράφει ο καθένας, αλλα άτομα με εξειδίκευση στον τομέα, πχ μεταπτυχιακές σπουδές και χρονια προϋπηρεσίας. Γιατι άτομα τέτοια λοιπόν δε μπορούν να υπογράφουν και το θεωρείς και μάλιστα ορθό οπως λες; Όσον αφορά τις σπουδές μου και επειδή διακρινω μια επίθεση σε ολόκληρο το μήνυμα σου, ανέφερα οτι εχω MSc Occupational Health and Safety Management απο top 5 πανεπιστήμιο της Αγγλίας που συνεργάζεται με το IOSH για το συγκεκριμένο μεταπτυχιακο προγραμμα. Εάν εσυ τωρα θεωρείς οτι ένας χημικός μηχανικός που δεν εχει εξειδικευτεί σε θέματα ΥΑΕ εχει τις ίδιες γνώσεις ως προς την ΥΑΕ με κάποιον που εχει ολοκληρώσει επίσημο μεταπτυχιακο στην ΥΑΕ που εχει δημιουργήσει το IOSH, τότε καλύτερα να λήξει η κουβέντα γιατι δε πρόκειται να βγάλουμε άκρη,
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.