Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      26.116


  2. Sw0rdf1sh

    Sw0rdf1sh

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.509


  3. dimitris11140

    dimitris11140

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      451


  4. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.204


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 27/11/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Επιμένω να μην αποκαλείς συνάδελφο εμένα ή άλλον τεχνικό ασφαλείας εκτός αν έχεις τελειώσει σχολή μηχανικών (ΑΕΙ) ή τεχνολογικής εκπαίδευσης μηχανικών (ΑΤΕΙ) εντός ή εκτός Ελλάδας (με αναγνωρισμένο το πτυχίο σου από ΔΙΚΑΤΣΑ πλέον ΔΟΑΤΑΠ). -1 από εμένα για το ότι την αποκάλεσες συνάδελφό. Τη διαβάζω την άποψή σου, τη θεωρώ τελείως λάθος. Ούτε να στην αλλάξω θέλω. Λάθος ή όχι η λογική μου εύχομαι να τηρείς τον 3850 και να μην έχεις υπογράψει ΓΕΕΚ ακόμα και με την εμπειρία που μας παραθέτεις καθώς δεν έχεις δικαίωμα. Όπως και χημικός μηχανικός δεν έχει υπογράψει υδραυλικό έργο έχοντας μεταπτυχιακό σε υδάτινους πόρους και συμμετοχή στο IWA, όπως οικονομολόγος δεν ασκεί δικηγορία έχοντας παρακολουθήσει νομικά σεμινάρια και έχοντας μεταπτυχιακό σε νομικό θέμα (πχ εταιριών) κ.ο.κ. Εάν θέλεις να συμμετάσχεις στο θέμα συμμετέχεις εποικοδομητικά. Έχουμε όλοι την επάρκεια να σε παρακολουθήσουμε.
    3 points
  2. κατ' αρχας, δεν εχεις ΔΔ. Αν το κεφαλοσκαλο εχει μετακινηθει σε βαρος του διαμερισματος απλα σημειωνεις την διαφορά στις παρατηρησεις. υγ1 Θα μπορουσε να οφειλεται και στην διαφορετικη επιμετρηση της μεσοτοιχιας που χωριζει το διαμερισμα με τον κοινοχρηστο χωρο, όπως συνηθιζαν.... Αλλως, βαλτο μεσα στο 2% που επιτρεπει το αρθρο 81 Κι αν καποιος στον ελεγχο σου πει "δεν επρεπε να το κανεις ετσι" θα πρεπει να σου πει και "πώς αλλοιως θα επρεπε" Και δεν θα ξερει να σου πει... υγ2 τοσο μίζερο νομο δεν εχει ξανακανει κανενας μεχρι σημερα Υποθετω οτι καποια στιγμη θα βρεθουν καποιοι σοβαροί και γνωστες του αντικειμενου και να απλουστευσουν ολες αυτες τις ακατανοησιες... υγ3 - τι είπες εσυ Κωστακη εκει στο τελευταιο θρανιο??? - #@^%$#@@^ -Σωστα...μπορει να μην τεντωσε καλα την κορδελλα...
    3 points
  3. Παίδες η ουσία ειναι οτι κάποιος που πληρώνει επί 40 χρόνια ένα 300αρι εισφορές, θα περνάει στο τέλος απο το ταμείο να πάρει ένα επίδομα ,γιατι σύνταξη δεν το λες αυτό το πράγμα.Πόσα δίνει λοιπόν κάποιος κατ' ελάχιστο στο κράτος σε εισφορές ? 300 x 12 x 40 = 144.000 ευρω. Δεν βάζω μέσα τοκισμούς κτλ. Δίνεις λοιπόν κατ' ελάχιστο στο κράτος ένα διαμέρισμα αξιοπρεπέστατο και παίρνεις .....................Αν βάλεις σε αυτό το ποσό μέσα τόκους, αλλά και την συνεισφορά του κράτους στις συντάξεις θα διαπιστώσεις πολύ εύκολα οτι κάτι δεν πάει καλά.
    2 points
  4. Version v.1.72

    6.028 downloads

    Υπολογισμός προστίμων αυθαιρέτων σύμφωνα με το νέο φύλλο καταγραφής όπως αυτό τέθηκε(από 1έως 22-9-2016) σε διαβούλευση από το ΥΠΕΝ. Δυνατότητα υπολογισμού για απεριόριστα φύλλα καταγραφής,επίσης υπολογίζεται το παράβολο υπερ δημοσίου(το οποίο δεν επιστρέφεται) σύμφωνα με το αρθρο 83. Στην έκδοση 1.06t προστέθηκε η δυνατότητα υπολογισμού προστίμου και με τον Ν.4178/2013 ώστε να υπάρχει δυνατότητα σύγκρισης των προστίμων και με τους δύο νόμους. Το πρόγραμμα υπολογίζει αυτόματα την αύξηση ή μείωση του προστίμου που προκύπτει από την εφαρμογή του νέου νόμου. Στην έκδοση 1.08t διορθώθηκε σφάλμα σε συντελεστή υπολογισμού.(ευχαριστώ τον συνάδελφο Faethon11). Παρακαλώ τους συναδέλφους ας το τσεκάρουν για τυχόν λάθη. Στην έκδοση 1.12t εισάγονται οι Τ.Ζ του 2011(Ν.4178/13) και αυτόματα μετατρέπονται σε Τ.Ζ.του 2016 σύμφωνα με το ΦΕΚ 48Β/20-1-2016 και καταχωρούνται σε ξεχωριστό πεδίο.Ετσι τα πρόστιμα Ν.4178/13 και νέου νόμου υπολογίζονται το κάθε ένα με την σωστή Τ.Ζ. και είναι απόλυτα συγκρίσιμα μεταξύ τους.Επίσης τα φ.κ είναι διαχειρίσιμα και μπορεί να γίνει ολική ή μερική τροποποίηση-διαγραφή του κάθε φ.κ. χωρίς να απαιτείται η επανάληψη της όλης διαδικασίας εξ΄αρχής.Το πρόγραμμα ενημερώθηκε στην έκδοση 1.12 σύμφωνα με τις επισημάνσεις-παρατηρήσεις των συναδέλφων :Didonis και themoiko. Στην έκδοση 1.20 υπολογίζονται τα πρόστιμα σύμφωνα με το νομοσχέδιο όπως αυτό κατατέθηκε προς ψήφιση στην βουλή τις 20-9-2017.Υπάρχουν διαφοροποιήσεις με το νομοσχέδιο της διαβούλευσης (π.χ. αυτοτελή υπόγεια κτλ). Στην έκδοση 1.24 έγινε ενημέρωση με τις αλλαγές που προέκυψαν στην συνεδρίαση της επιτροπής της βουλής στις 11-10-2017(αύξηση δόσεων στις 100 κτλ) και προστέθηκε η δυνατότητα υπολογισμού του προστίμου ανάλογα με τον τρόπο εξώφλησης του και τον χρόνο υπαγωγής. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Στην έκδοση 1.50 είναι διαθέσιμος ο υπολογισμός προστίμων με τον Ν.4495/2017 και προστέθηκε και η μείωση λόγω ταυτόχρονης υποβολής της ΜΣΕ. Σημαντικές αλλαγές της έκδοσης 1.64: α)Διόρθωση του γινομένου των συντελεστών κάλυψης-δόμησης-πλ.αποστάσεων-πρασιάς ώστε σε περίπτωση ύπαρξης οικ.άδειας το γινόμενο να είναι max=2. β)Προσθήκη δυνατότητας υπολογισμού προστίμου για στάσιμους οικισμούς και σταυλικές εγκαταστάσεις. Νέα έκδοση 1.72: Βελτιώθηκε η ρουτίνα υπολογισμού των δόσεων,λαμβάνεται υπόψην η ελάχιστη δόση(50ευρώ) και το παράβολο του άρθρου 99 και αυτόματα υπολογίζεται το ποσό δόσης και ο αριθμός δόσεων. Οδηγίες εγκατάστασης νέας έκδοσης(v.1.72):Σε όσους η/υ είναι εγκατεστημένη παλαιότερη έκδοση πρέπει να γίνει απεγκατάσταση για να εγκατασταθεί η νέα. Για νεότερες εκδόσεις με αναλυτικές εκτυπώσεις φύλλων καταγραφής,συγκεντρωτικού πίνακα προστίμων,δημιουργία&εκτύπωση υπεύθυνων δηλώσεων ιδιοκτήτη,εκτύπωση αναλυτικού προυπολογισμού κτλ επισκεφθείτε την διεύθυνση:http://www.Facebook.com/Freelogismiko Αξιολογήστε την εφαρμογή εδώ: https://goo.gl/EDg4Lj Βίντεο παρουσίασης:
    1 point
  5. υπαρχει αυτη η συζητηση [σε σχετικο θεμα] και μια παραπομπη απο αυτην https://www.michanikos.gr/forums/topic/40809-αγροτεμάχιο-με-δασικό-τμήμα/?do=findComment&comment=736632 Γνωμη μου ειναι οτι, δεν μπορει να γινει συμβολαιο για όλα τα 5000 τμ, πριν δοθει απαντηση στην σχετικη ενσταση για το υπο αμφισβητηση τμημα. Επομενως, εχει 4.500 τμ καθαρα, και τα μεταβιβαζει, με την μνεια οτι ενα τμημα απο το αρχικο εμβαδου 500 χαρακτηρισθηκε σαν δασικο και πηρε δικο του ΚΑΕΚ και εχει καταθεσει ενσταση.. Αυτα τα 4.500 μπορει να τα μεταβιβασει. Δεν βλεπω να μπορει να γινεται συμβολαιο για τα 500 τμ πριν εκδοθει απόφαση στην σχετικη ενσταση [ούτε πώς μπορει να υποχρεωθει ο αγοραστης να τα μεταβιβασει σε περιπτωση που κερδισει την ενσταση και τι αποτελεσματα θα εχει για την πώληση των 4.500 αν και οταν κερδισει την ενσταση.] Η παραιτηση απο την ενσταση, πριν την μεταβιβαση των 4.500 τμ. ειναι μια ενεργεια που ξεκαθαριζει πληρως και οριστικα το ιδιοκτησιακό και το πολεοδομικο καθεστως. [πιθανόν να υπαρχουν αλλες προτασεις..]
    1 point
  6. Είτε 15αρα είτε 17αρα και πάλι θα βγάζεις τα μάτια σου. Πλέον με 2 x 24'' σε desktop στο γραφείο και πάλι κάτι μου λείπει... Με την παραπάνω λογική θεωρώ δυσανάλογο το κόστος της 17αρας μιας και τον κυρίαρχο σκοπό της (να δουλεύεις δηλαδή άνετα σε cad) και πάλι δεν τον πετυχαίνει. Θα πρότεινα λοιπόν 15αρα ... Και θα πρότεινα συγκρατημένες επενδύσεις στη παρούσα φάση διότι το laptop είναι αναλώσιμο και δεν θα εργαστείς με αυτό για παραπάνω από 2-3 έτη (όταν δηλαδή εκ των πραγμάτων θα προκύψει η ανάγκη για δυνατό desktop με διπλές οθόνες στο γραφείο)
    1 point
  7. ποσοστά ημιτελούς καταλαβαίνουν.... όλα τα άλλα τους μπερδεύουν.... πως αλλιώς να στο πω να πω είναι γκάου????
    1 point
  8. Τα Alienware είναι πολύ ισχυρά, αξιόπιστα και προορίζονται κυρίως για παιχνίδια. Δεν το λέω για κακό αυτό. Τα παιχνίδια απαιτούν πανίσχυρα μηχανήματα. Τα προγράμματα τρισδιάστατης σχεδίασης που θα χρησιμοποιήσεις απαιτούν επισης πανίσχυρους επεξεργαστές και κάρτες γραφικών. Τα χαρακτηριστικά του Alienware είναι πολύ καλά. Όμως μπορείς να βρεις τα ίδια χαρακτηριστικά σε χαμηλότερη τιμή (περίπου 900-1200 ευρώ). Δες Lenovo, Dell Inspiron, HP Pavillion. Δεν ξέρω τον προϋπολογισμό που θέλεις να διαθέσεις και δεν μπορώ να πω κάτι παραπάνω σε αυτό. Επίσης δεν μου αρέσει η σχεδίαση των Alienware με όλα τα φωτάκια αλλά αυτό είναι προσωπικό γούστο. Για mobile workstation κοίταξε σε Dell Precision και HP Zbook. Αυτά είναι εφοδιασμένα με κάρτες γραφικών για σχεδίαση (quadro). Οι τιμές τους ξεκινούν από 1000-1100 και ανεβαίνουν ψηλά. Εϊναι γενικά αξιόπιστα. Όπως είπα αξίζει επέκταση εγγύησης όταν αγοράζεις ένα ακριβό μηχάνημα. Δεν θα διάλεγα με τίποτα 17 ιντσες. Το βάρος 4,4 είναι πολύ μεγάλο για διαρκείς μετακινήσεις. Στη διάρκεια των σπουδών σου θα πρέπει να μεταφέρεις το λάπτοπ παντού. το ιδανικό μέγεθος κατά τη γνώμη μου είναι 15 - 15,6 ιντσες με ανάλυση 1920 χ 1080 (Full HD) και βάρος 2.3 kgr. Σε αυτό το μέγεθος μπορείς να εργαστείς σε σχεδιαστικά προγράμματα αλλά ταυτόχρονα να είναι εύκολο στη μετακίνηση. Οι 17 '' οκ είναι καλύτερες σε μέγεθος αλλά όμως είναι πιο δύσκολο στη μετακίνηση, στην τεράστια τσάντα που πρέπει να έχεις και στο μεγάλο βάρος. Οταν χρειαστείς μεγαλύτερη οθόνη είναι 1000 φορές προτιμότερο να δαπανήσεις αργότερα από 150 έως 250 ευρώ και να αγοράσεις μια 27'' ιντσών οθόνη σε UltraHD ή 4Κ την οποία θα έχεις στο σπίτι και θα συνδέεις το λάπτοπ όταν εργάζεσαι εκεί. Επίσης πρόσεξε μην πάνε να σου δώσουν λάπτοπ 15'' με 4Κ ανάλυση. Αυτή είναι τεράστια ανάλυση για 15 ιντσες (είναι μεγάλη και για 17). Αυτό είναι λίγο της μόδας τελευταία αλλά δεν εχει κανένα απολύτως νόημα σε τόσο μικρές οθόνες. Οι υψηλές αναλύσεις 4K αποδίδουν σε οθόνες από 27 '' +
    1 point
  9. Up το θρεντ μετά από 10 χρόνια χάρη στο φίλο μου τον @tetris Λοιπόν tetris, επειδή είσαι ωραίος και έχεις αυτοπεποίθηση, παραθέτω με τεκμηρίωση την περίπτωση ''δημοτικών οδών μη χαρακτηρισμένων', οι οποίες αν τους αφαιρέσεις τον αριστοκρατικό τίτλο που εφηύραν για την ύπαρξή τους, είναι ''ιδιωτικές οδοί εντός σχεδίων πόλεως'': Περίπτωση ''ιδιωτικών κοινόχρηστων χώρων που σχηματίστηκαν με ιδιωτική βούληση'' Ρωμαλιάδης, ''Περί Αρτιοτήτων-Κατατμήσεων', τόμος Η-4, έκδοση 2004, σελ. 15-16: ''β.2) Εάν όμως οι ιδιωτικοί κοινόχρηστοι χώροι δημιουργήθηκαν μετά την ισχύ του άρθρου 20 του ΝΔ 1923 κατά παράβαση της παρ. 1 του άρθρου 20, τότε εφόσον καταργούνται από το εγκεκριμένο σχέδιο πόλεως, εφόσον δηλαδή βρίσκονται μέσα σε οικοδομικά τετράγωνα και όχι μέσα στο πλάτος εγκεκριμένων δρόμων που καθορίζει το συγκεκριμένο σχέδιο πόλης της περιοχής, τότε σύμφωνα με το άρθρο 28 του Ν. 1337/83 προσκυρώνονται κατά τις κείμενες διατάξεις, κατά τις διατάξεις δηλαδή της παρ. 4 του άρθρου 3 του Ν.Δ/τος 690/48 και την αποζημίωση λαμβάνει ο κύριος των εκτάσεων αυτών ή ο Δήμος ή όποιος τέλος πάντων αναδειχθεί δικαιούχος. Η προσκύρωση των ιδιωτικών δρόμων, που βρίσκονται σε οικοδομικά τετράγωνα, γίνεται εφόσον δια των οδών αυτών δεν εξυπηρετούνται τυφλές ιδιοκτησίες μη δυνάμενες δια τακτοποιήσεως να αποκτήσουν πρόσωπο σε εγκεκριμένη οδό. Αν εξυπηρετούνται όμως τυφλές ιδιοκτησίες, τότε η προσκύρωση δεν είναι δυνατή και φυσικά δεν επιτρέπεται να γίνει. Τούτο διότι στην χρησιμοποιούμενη παράγραφο 4 του άρθρου 3 ΝΔ 690/48, για την προσκύρωση, ορίζεται ότι δεν επιτρέπεται προσκύρωση ιδιωτικής οδού όταν κατά την κρίση της αρχής αποκλείεται δια της προσκυρώσεως η επικοινωνία μετά των εγκεκριμένων οδών οικοδομών που έχουν ανεγερθεί βάσει αδείας της αρμόδιας αρχής ή δεν εξασφαλίζεται η επικοινωνία κατά προβλεπόμενο υπό των κειμένων διατάξεων τρόπον. Οικόπεδα με άρτιο εμβαδόν που έχουν αποκλειστικά πρόσωπο σε δρόμους που δημιουργήθηκαν μετά την ισχύ του άρθρου 20 ΝΔ 17-7/16.8.1923, (με ιδιωτική πρωτοβουλία) και που βρίσκονται μέσα σε οικοδομικά τετράγωνα, οικοδομούνται σαν «τυφλά», με απόφαση Νομάρχη, σύμφωνα με την παρ. 5 του ενοποιημένου άρθρου (43- 44- 45), εφόσον όμως α) δεν είναι δυνατή η με τακτοποίηση απόκτηση προσώπου σε εγκεκριμένο (δημόσιο) κοινόχρηστο χώρο και β) εφ6οον τα οικόπεδα αυτά δεν προέρχονται από υπαίτια κατάτμηση μετά την ισχύ του ΝΔ 690/48.'' Επομένως συνάδελφε ΥΠΑΡΧΟΥΝ ιδιωτικές οδοί εντός σχεδίου πόλεως, που για να μην τις λέμε έτσι τις ονομάσαμε ''δημοτικές οδούς μη χαρακτηρισμένες''. Τώρα θα μου πεις πώς το ξέρω εγώ. Το ξέρω γιατί έχω προσωπική ιδιοκτησία όμορη σε τέτοιο παλτό, όπως θα έπρεπε να προσέξεις στο παρόν θρεντ προ δεκαετίας που παρέθεσες για να δοκιμάσεις να μου επιστρέψεις τους χαρακτηρισμούς περί ''απόψεως''. Και αυτό γιατί ανεξαρτήτως της δικής μου και της δικής σου ηλικίας, εγώ είμαι Λύκος και εσύ είσαι το λυκάκι, που έβγαλε κυνόδοντα και παίζει με το μεγάλο Λύκο, νομίζοντας ότι έγινες και εσύ λύκος με τα 2 ασήμαντα χαρτάκια που παρέθεσες στο άλλο θρεντ. Τελευταία αποφεύγω να ανοίγω τα μάτια συναδέλφων με μασημένη τροφή σαν αυτή του παρόντος, γιατί αφενός μεν αυτό είναι και το ανταγωνιστικό μου πλεονέκτημα στην αγορά, αφετέρου γιατί δεν υπάρχει λόγος μιας και τέτοιες υποθέσεις πάλι σε εμένα θα καταλήξουν σε αυτή την αγορά γιατί απαιτείται υποδομή να τις δουλέψεις. Και αν χρειάζεσαι ακόμα πιο αναλυτικά ντοκουμέντα, σε προσκαλώ να βρεθούμε για τσίπουρα να σου παραθέσω χαρτούρα, αλλά το λογαριασμό τον πληρώνεις εσύ γιατί η αλήθεια είναι ότι έχασες, χωρίς καν να ορίσουμε το αντίτιμο. Επομένως το ορίζω εγώ. Σε ευχαριστώ ειλικρινά γιατί με ιντριγκάρισες και πέρασα ωραία μετά από πολύ καιρό, μικρό λυκάκι. Την καλημέρα μου και τα σέβη μου.
    1 point
  10. όσο ζεις μαθαίνεις και όσο ασχολείσαι με κάτι μαθαίνεις. Μπορείς να αναθέσεις σε άλλον την Αρχιτεκτονική μελέτη και σε άλλον την επίβλεψη. Αμοιβές σε καθένα πληρώνεις την εργασία που θα κάνει.
    1 point
  11. εργαζεσαι σε κατασκευαστική, την μελέτη τα στατικά δεν μπορείς να την κανεις εσύ?
    1 point
  12. αυτό περί ευνοϊκότερης για τον πολίτη, είναι πολύ σωστό καθώς αναφέρεται ρητά και στο Δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα
    1 point
  13. Η άποψή μου είναι ότι κοιτάς την αύξηση εμβαδού που προκύπτει λόγω της μικρής αύξησης των διαστάσεων (<5%), χωρίς να συνυπολογίζεις τις υπόλοιπες υπερβάσεις. Το ίδιο με συμβούλευσαν να κάνω οι συνάδελφοι στο help desk του ΤΕΕ σε ανάλογη περίπτωση.
    1 point
  14. Φιλε swordfish η λογική σου ειναι λάθος. Και μάλιστα επιμένεις κιόλας σε αυτο. Και συνεχίζεις να γίνεσαι και να παραμένεις επιθετικός λέγοντας οτι δε θα απολογηθείς. Ξέρεις γιατι συμβαίνει αυτο; Δε θελω να το παω μακριά, αλλα ειναι γνωστό το κολλημα που εχουν πολλοί συνάδελφοι σου μηχανικοί, γιατροί και δικηγόροι οτι αυτοί ειναι και κανεις άλλος δεν ειναι. Ποσο μάλλον λοιπόν όταν μιλάμε για κλειστά επαγγελματικά δικαιώματα. Δεν σε κατηγορώ, ειναι η Ελλάδα τέτοια, η νοοτροπία. Αυτο ειναι το προβλημα όταν ξέρουμε μονο την μια μεριά του νομίσματος, την ελληνική. Όταν δεν έχουμε δει τι παίζει εξω, τι κάνουν καλύτερα απο εμας. Όταν όλος ο υπόλοιπος κοσμος προοδεύει και εμεις είμαστε στάσιμοι σε αυτη την χώρα γιατι ετσι μας βολεύει. Καταλαβαίνω οτι υπάρχει ο 3850 και το ξερω πολυ καλα και ξερω οτι θα συνεχίσει να υπάρχει οτιδήποτε και αν συζηταμε εμεις τωρα, αλλα ειναι αστείο σε ολόκληρο τον πλανήτη άνθρωποι με εξειδίκευση στον τομέα, με ενα καρό πτυχία, μεταπτυχιακα και πιστοποιήσεις και χρονια προϋπηρεσίας να μπορούν να εργαστούν στο αντικείμενο της ΥΑΕ οπουδήποτε θελήσουν στον κόσμο και η Ελλάδα να αποτελεί για ακομα μια φορα την μοναδική παγκόσμια εξαίρεση, προφανώς για την εξυπηρέτηση κάποιων συμφερόντων οπως γινεται πάντα σε αυτη την χωρα. Και δε μιλάω μονο για μένα, υπάρχουν άπειροι άλλοι Έλληνες που απασχολούνται στον τομέα της ΥΑΕ στα πέρατα του κόσμου με φοβερή εμπειρία και γνώσεις που η ιδια τους η χώρα τους απαγορεύει να εργαστούν εδω. Και μάλιστα να υπάρχουν άτομα που κάνουν επίθεση σε όσους εχουν εξειδικευτει στον τομέα και πιθανόν να εχουν δει πραγματα που στην Ελλάδα ουτε για αστείο δεν συμβαίνουν τοσο πίσω που ειναι το αντικείμενο. Αυτο ειναι το αστείο. Αστειο ειναι να μου λες οτι στο IOSH μπορει να γραφτεί ο καθένας και πως με λίγα λόγια το θεωρείς φρου φρου και αρώματα, ενώ παω στοίχημα δεν εχεις καμια ιδέα τι ακριβώς παίζει με το IOSH, τι αναγνώριση εχει σε παγκόσμιο επίπεδο, τι δράσεις κάνουν και ποσο αποτελεσματικές ειναι κλπ. Απλα για να σε ενημερώσω, καμια σχέση με το ψόφιο και βασισμένο στην ελληνική πραγματικότητα ΕΛΙΝΥΑΕ. Αστειο ειναι να μου λες να τελειώσω μια σχολή μηχανικών (που δε θα μου προσφέρει τιποτα παραπάνω στον τομέα της ΥΑΕ γιατι εχω δει τι μαθήματα κάνουν και εχω συγγενείς που εχουν τελειώσει σχολές μηχανικού και τα μαθήματα για ΥΑΕ ήταν ελάχιστα και πολλα κιόλας προαιρετικά, πχ. 1 υποχρεωτικό μάθημα ασφαλείας βιομηχανικών εγκαταστάσεων στους χημικούς) ενώ εχω ήδη MSc απο τον 5 πανεπιστήμιο του UK καθαρά πάνω στην διαχείριση της ΥΑΕ, για να παρω επαγγελματικά δικαιώματα τεχνικού ασφαλείας και να αμείβομαι με 3 και 60 αργότερα, σε ενα κράτος που οι 9 στους 10 δεν εχουν ιδέα τι σημαίνει ΥΑΕ και κανεις δεν το παίρνει στα σοβαρά, βάζοντας την υπογραφή μου σε έγγραφα σημαντικά, γνωρίζοντας οτι η κατάσταση στον τομέα ειναι 200 χρονια πίσω και κανένας εργοδότης, επιχείριση, ουτε καν το ίδιο το κράτος δε παίρνει στα σοβαρά την ΥΑΕ. Ξεκινώντας και μονο απο την ελλιπή διαγράμμιση των δρόμων, διαβάσεις οι οποίες εχουν ξεθωριάσει και δεν φαίνονται πια, απο εκει καταλαβαίνεις την κουλτούρα και την νοοτροπία ενός λαού στην ΥΑΕ. Για να λήξει η κουβέντα γιατι δεν εχει νοημα να συνεχίσουμε παρακάτω, αν θελει η συνάδελφος τεχνικός ασφαλείας Χάιδω (γιατι εφόσον απασχολούμαστε και οι δυο στην ΥΑΕ συνάδελφοι είμαστε παρόλο που δεν ειμαι μηχανικός) να μου στείλει προσωπικό μήνυμα με κάποια στοιχεία επικοινωνίας, θα χαρώ πολυ να επικοινωνήσω μαζι της και να της δώσω τα φώτα μου.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.