Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      18.018


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      26.116


  3. dryianni

    dryianni

    Μη μηχανικός


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      325


  4. laxanos

    laxanos

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.713


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 30/11/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Καλησπέρα, θα δώσεις μία βεβαίωση ανά οριζόντια.
    1 point
  2. Η διαπίστωση της παράβασης γίνεται με βάση τα εγκεκριμένα σχέδια της άδειας και όχι με το τι μετρούσε ή τι δεν μετρούσε στους εκάστοτε κανονισμούς (ΓΟΚ 73, ΓΟΚ 85). Αφού η ανοιχτή σκάλα έκλεισε και η οποία δεν είχε μετρήσει στο ΣΔ (ενδεχομένως και στο Π.Κ) το πρόστιμο υπολογίζεται με Υ.Δ, Υ.Κ και ενδεχόμενη παραβίαση Δ ή ακόμη και προκηπιου και όχι με αναλυτικό. Λόγω της ειδικότητάς σου που δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το αντικείμενο αυτό, σου συνιστώ να μην ασχολείσαι με τα αυθαίρετα και να απεμπλακείς άμεσα από αυτά, διότι Θα πάθεις ζημιά στο τέλος εσύ ή όποιον εκπροσωπείς.
    1 point
  3. Σύμφωνα με το άρθρο 98 παρ. 4, μπορείς να τακτοποιήσεις εσύ μόνο όλες τις αυθαιρεσίες, αν το ακίνητο είναι εντός σχεδίου χωρίς να έχεις σύμφωνη γνώμη των υπόλοιπων συνιδιοκτητών του ακινήτου. Για τις τακτοποιήσεις δεν κάνουμε τις γνωστές από τις άδειες δηλώσεις ανάθεσης ανάληψης, αλλά ιδιωτικά συμφωνητικά, τα οποια εμπεριέχουν φυσικά τους όρους και τις λεπτομέρειες που θέλουμε να περιλαμβάνουν. Αν ως μηχανικός κάνεις υπαγωγή για δική σου ιδιοκτησία μπορείς να κόψεις απόδειξη στον εαυτό σου, αναγράφοντας πάνω "αυτοπαράδοση". Το ποσό της αμοιβής που αναγράφεις στο συμφωνητικο μπορεί να είναι το οποιοδήποτε και καθορίζεται ελεύθερα. Μπορεί να γίνει και αυτό που λες, δηλαδή να είστε συμβαλλόμενοι εσείς μόνο στο συμφωνητικό, ο έτερος συνιδιοκτήτης ως "εντολέας" και εσύ ως "μηχανικός" και να κόψεις απόδειξη σ αυτόν. 4. Συγκύριοι εξ αδιαιρέτου σε οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία, ή σε κτίσμα χωρίς σύσταση οροφοκτησίας εντός σχεδίου πόλεως, ανεξαρτήτως ποσοστού συγκυριότητας, αυθαίρετων κτισμάτων ή νόμιμων κτισμάτων με αυθαίρετες μικρές παραβάσεις ή αυθαίρετες κατασκευές ή αυθαίρετες αλλαγές χρήσης μπορούν να ζητούν την υπαγωγή τους στις ρυθμίσεις του παρόντος νόμου κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 99 κ.επ. ανεξαρτήτως της σύμφωνης γνώμης των λοιπών εξ αδιαιρέτου συγκυρίων. Υπόχρεος προς καταβολή του παραβόλου υπαγωγής και των αναλογούντων προστίμων είναι ο δηλών την αυθαιρεσία συγκύριος, ο οποίος διατηρεί τα εκ του νόμου αναγωγικά του δικαιώματα έναντι των λοιπών συγκυρίων. Σε κάθε περίπτωση, οι λοιποί συνιδιοκτήτες μπορούν να αποπληρώνουν τις ορισθείσες δόσεις των αναλογούντων προστίμων αυτοβούλως, σύμφωνα με το ποσοστό συνιδιοκτησίας τους, ύστερα από σχετική έγγραφη ή ηλεκτρονική δήλωσή τους.
    1 point
  4. Κι εγώ μόνο ΦΕΜ 10%. Αν και κάποιοι συνάδελφοι υποστηρίζουν ότι ούτε αυτό είναι υποχρεωτικό..Βέβαια μπροστά σου το βρίσκεις οπότε οκ...
    1 point
  5. Οι κρατήσεις ΤΕΕ, ΤΣΜΕΔΕ-ΕΜΠ έχουν καταργηθεί. Προσωπικά καταβάλλω Φ.Ε.Μ.
    1 point
  6. Σωστά ως προς το υπολογιστικό κομμάτι ένταξης αυθαιρεσιών. Ενδεχομένως να συνέφερε η κατηγορία 3 για να μην έχεις ΥΚ και παραβίαση Δ στο πρόστιμο. Κάνε μια δοκιμή να το διαπιστώσεις. Για την εύρεση κατηγορίας ισχύουν τα γνωστά. Προ 83, κατηγορία 2, προ 75 και χρήση κατοικία κατηγορία 1. Μετά το 83 κατηγορία 4 ή 5. Κοιτάζεις τι ίσχυε στην άδεια αναφορικά με όρους δόμησης και τι ισχύει σήμερα. Παίρνεις τα πιο συμφέροντα μεγέθη για να συγκρίνεις (την εποχή της άδειας ή σήμερα). Το υπόγειο προς υπαγωγή βρίσκεται εκτός περιγράμματος και είναι αυτοτελές όπως λες, άρα δεν πληροί δυο από τα τρία κριτήρια (το κριτήριο περί "εντός σχεδίου" δεν το γνωρίζουμε αφού δεν το αναφέρεις) για να μην συμμετέχει στον προσδιορισμό κατηγορίας. Συνεπώς θα υπολογιστεί και το προς τακτοποίηση υπόγειο. δ) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 4 : Υπάγονται στις διατάξεις του παρόντος και εξαιρούνται οριστικά από την κατεδάφιση, μετά την υπαγωγή, την καταβολή του σχετικού παραβόλου και την καταβολή του ενιαίου ειδικού προστίμου, με την επιφύλαξη εφαρμογής των οριζομένων στο άρθρο 97, οι εξής αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσης : αα) αυθαίρετες κατασκευές εφόσον δεν παραβιάζονται σε ποσοστό μεγαλύτερο του είκοσι τοις εκατό (20%) τα πολεοδομικά μεγέθη κάλυψης, δόμησης και ύψους που προβλέπονται από τους όρους δόμησης της περιοχής ή αυτούς που ίσχυαν κατά το χρόνο έκδοσης της οικοδομικής αδείας, ββ) αυθαίρετες κατασκευές εφόσον δεν παραβιάζονται σε ποσοστό μεγαλύτερο του σαράντα τοις εκατό (40%) τα πολεοδομικά μεγέθη κάλυψης, δόμησης και σε ποσοστό μεγαλύτερο του είκοσι τοις εκατό (20%) το πολεοδομικό μέγεθος του ύψους που προβλέπονται από τους όρους δόμησης της περιοχής ή αυτούς που ίσχυαν κατά το χρόνο έκδοσης της οικοδομικής άδειας και δεν υπερβαίνουν τα 250 τ.μ. για χρήση κατοικίας ανά ιδιοκτησία και μέχρι τα 1000 τ.μ. κτιρίου συνολικά, τα 1000 τ.μ. για τις λοιπές χρήσεις. Στα ανωτέρω ποσοστά συνυπολογίζονται όλα τα αυθαίρετα κτίσματα επί του ακινήτου, καθώς και τυχόν αυθαίρετες κατασκευές που έχουν υπαχθεί στους νόμους 3775/2009, 3843/2010, 4014/2011 και 4178/2013. Δεν συνυπολογίζονται επιφάνειες εντός του περιγράμματος του κτιρίου σε εντός σχεδίου περιοχές που δεν δημιουργούν αυτοτελείς χώρους, όπως σοφίτες, εσωτερικοί εξώστες και υπόγεια. Ημιυπαίθριοι χώροι δε συνυπολογίζονται μέχρι του ποσοστού υπέρβασης 80% του πολεοδομικού μεγέθους κάλυψης και δόμησης, με την προϋπόθεση ότι έχουν ενταχθεί στους νόμους 3775/2009, 3843/2010, 4014/2011 και 4178/2013, γγ) αυθαίρετες αλλαγές χρήσης, εφόσον έχουν συντελεστεί σε περιοχές εντός σχεδίου και με την προϋπόθεση ότι η εν λόγω χρήση είναι σύμφωνη με τις επιτρεπόμενες χρήσεις της περιοχής, δδ) αυθαίρετες κατασκευές ημιυπαίθριων χώρων σε κτίσματα που βρίσκονται σε περιοχές εκτός σχεδίου και με την προϋπόθεση ότι η χρήση τους είναι σύμφωνη με τις επιτρεπόμενες χρήσεις της περιοχής, εφόσον δεν παραβιάζονται σε ποσοστό μεγαλύτερο του εξήντα τοις εκατό (60%) τα πολεοδομικά μεγέθη κάλυψης και δόμησης. Δεν συμπεριλαμβάνονται στην παρούσα περίπτωση και δεν εξαιρούνται οριστικά της κατεδάφισης αυθαίρετες κατασκευές εφόσον βρίσκονται εντός προκηπίου.
    1 point
  7. Γιατί να γίνει τροποποιηση της συστασης και ως προς τί? Δυο ηταν οι ανεξαρτητες ΟΙ και δυο θα παραμεινουν... Η μονη αυθαιρεσια ειναι η "λειτουργικη" συνενωση. Αυτην τακτοποιείς.
    1 point
  8. Αν είναι μέρος της κατοικίας δεν μπορείς να το ξεχωρίσεις. Είναι σαν να λες ότι έχεις ένα δωμάτιο της οικίας το οποίο το χρησιμοποιούν ως αποθηκευτικό χώρο και να το δηλώνεις ως Β.Χ. Δεν ευσταθεί. Σύμφωνα με την εγκ. 3 του Ν. 4178 υπήρχε τότε η ερμηνεία ότι ο χώρος είναι αυθαίρετος ανεξαρτήτως ύψους και λοιπών προυποθέσεων που θα ίσχυαν για τη νόμιμη χρήση του. Με βάση λοιπόν αυτή την ερμηνεία "αναγκαστικά" βάζαμε όλη την επιφάνεια επί παραδείγματι, της σοφίτας ακόμη και στα χαμηλά σημεία της που έπρεπε να περπατάς σκυφτός για να χωρέσεις. Εξάλλου πόση διαφορά βγαίνει στο πρόστιμο για ένα w.c 1-2 τμ αν δεν βάλεις μειωτικό; Δεν φαντάζομαι να έχεις τόσο υψηλή τιμή ζώνης που να επηρεάζει το γενικότερο πρόστιμο τόσο πολύ. Οπότε σε συναδελφικό επίπεδο σου προτείνω να ακολουθήσεις τον δοκιμασμένο δρόμο και να μη βάλεις μειωτικό προσμετρώντας το σύνολο της επιφάνειάς του. Γενικότερα τώρα, το ότι υπολογίζεις το πρόστιμο ενός χώρου χωρίς μειωτικό δε σημαίνει ότι δεν μπορείς στην τεχνική έκθεση να αναφέρεις ότι βάσει κτιριοδομικού μια χρήση δεν είναι κύρια αλλά βοηθητική. Για παράδειγμα, μπορεί να έχεις σοφίτα η οποία να μην πληροί τον ορισμό ώστε να λάβει μειωτικό συντελεστή, αλλά η χρήση της να παραμένει ως αποθήκη, ή να έχεις μια αποθήκη επιφάνειας μικρότερης των 50 τμ, αλλά στο δώμα, η οποία δεν λαμβάνει μειωτικό, πλην όμως η χρήση της είναι βοηθητική. ΥΓ Γενικά με αναλυτικό δεν υπολογίζονται αυθαιρεσίες που αντιστοιχούν σε επιφάνεια χώρου . Δες το άρθρο 100 ποιες κατασκευές χώρων εξαιρεί (Η.Χ κλπ).
    1 point
  9. Το μεγαλο προβλημα που υπηρχε στον 4178, ειχε λυθει με τον 4495. δλδ ενω με τον 4178 το 51% τακτοποιουσε "μονο του", μετά αρνουνταν να συναινέσει για το υπολοιπο 49% ζητωντας"ανταλλαγματα". Αυτο το προβλημα, το ειχε λυσει ο 4495, βαζοντας -εκτος απο το 51%- και το "εκ κατασκευης" σαν ξεχωριστη προυπόθεση. Με την νέα ρυθμιση, το 51% στην παρ. 9 διαγραφεται, και οριζεται σαν δικαιουχος τακτοποιησης επι κοινοχρηστων, αυτος που τις ιδιοχρησιμοποιει. Απλο, κατανοητό και ευκολο..... Ομως,τις παρ. 5 , 6 και -ειδικα- την παρ. 7, του αρθρου 98, περι την ερμηνεια και εφαρμογη της οποιας, γινεται ολη αυτη η συζητηση, εδω και δυο χρονια ως προς την "μονομερή τροποποιηση της συστασης ΟΙ", δεν τις αλλαξε καθολου. Περιμενουμε, εάν και πότε το ΤΕΕ θα ζητησει, είτε εγκυκλιο απο το Υπουργειο είτε καποια γνωμοδοτηση νομικων, για να ξεκαθαρισθεί το θεμα μια και καλη, ωστε να παψει το φαινομενο να διαβαζουμε εδω στο φορουμ, "ο δικος μου συμβολαιογραφος δεν το κανει...μου είπε καποιος οτι ο δικος του κανει..." υγ Στην τροποποιηση που ψηφισθηκε, προβλεπεται και η εκδοση υπουργικης απόφασης σχετικα με την πρ. 9 [πιθανον να αφορά και για ολοκληρο το αρθρο 98]
    1 point
  10. Το w.c είναι μέρος κατοικίας του ισογείου και επικοινωνεί με αυτό, ή είναι ένα εξωτερικό-αυτοτελές w.c; Στη δεύτερη περίπτωση θα έβαζα μειωτικό συντελεστή.
    1 point
  11. Ο νόμος είναι ξεκάθαρος (άρθρο 127 Ν. 4495/2017): είτε με συναίνεση είτε χωρίς συναίνεση (αρκεί με ΤΕ να αποδεικνύεται ότι το νέο, ατομικό σύστημα είναι αποδοτικότερο για την ιδιοκτησία από ότι το υφιστάμενο, κοινόχρηστο) απαλάσσεσαι από πάγια και συμμετέχεις μόνο στις έκτακτες δαπάνες συντήρησης, επισκευής ή αντικατάστασης του κοινόχρηστου συστήματος. Τελεία και παύλα!
    1 point
  12. Συναδελφε, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ακομα δεν διαβασες την κειμενη νομοθεσια. Αυτη οριζει οτι η καταθεση της αμοιβης γινεται εντος 24ωρων μετα τον ελεγχο. Αρα λανθασμενα προτεινες να κατατεθει η αμοιβη και μετα να πας. ΦΥΣΙΚΑ και πρεπει να κοψεις ΑΠΥ και ΦΥΣΙΚΑ να αποδωσεις τον αναλογο ΦΠΑ. ΥΓ. Διαβασε την ΥΑ για τους ελεγχους δομησης. Ειναι 4-5 σελιδες.
    1 point
  13. Αρχικά να αναφέρω ότι συμφωνώ με τους συναδέλφους ότι για 2 εκ. δεν αναφέρεις τίποτα. Θα ήταν ουτοπία και αντισυναδελφικό κάτι τέτοιο από πλευράς ελεγκτή μηχανικό προς συνάδελφο επιβλέποντα. Γενικότερα στην απόφαση 299/16-1-2014 ΦΕΚ 57/Β ισχύουν τα παρακάτω: i) Εάν διαπιστωθούν οι αναφερόμενες στην παράγρα− φο 9 του άρθρου 6 του ν. 4030/2011 αλλαγές, τροποποι− ήσεις και αποκλίσεις, δεν επιβάλoνται κυρώσεις, εφό− σον ενημερωθεί εντός τριάντα (30) ημερών ο σχετικός φάκελος της άδειας δόμησης. Εάν παρέλθει άπρακτη η ανωτέρω προθεσμία, η οικεία ΥΔΟΜ επιβάλει μόνο τη διακοπή εργασιών. 7. Για τη συνέχιση των οικοδομικών εργασιών, μετά τη διακοπή αυτών, απαιτείται νέος έλεγχος από διαφορετικό Ελεγκτή Δόμησης και εφόσον διαπιστωθεί ότι οι παραβάσεις έχουν αρθεί (μετά από αναθεώρηση, ενημέρωση ή κατεδάφιση) εκδίδεται σχετική πράξη της ΥΔΟΜ, εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών από την πα− ραλαβή του νέου Πορίσματος του Ελεγκτή Δόμησης, στο οποίο βεβαιώνεται η άρση των παραβάσεων που οδήγησαν στη διακοπή. Άρα, από το κείμενο της απόφασης διαφαίνεται ότι σε περίπτωση ενημέρωσης της άδειας εντός 30 ημερών από το πόρισμα του ελεγκτή δεν γίνεται διακοπή εργασιών και δεν έχει εφαρμογή η παρ. 7. Ν. 4030 άρθρο 6 παρ. 9 9. Ενημέρωση του φακέλου της άδειας δόμησης, "ανεξάρτητα από το χρόνο"(*) ισχύος της άδειας δόμησης, πραγματοποιείται στις ακόλουθες περιπτώσεις: γ) Μεταβολές των διαστάσεων του κτιρίου ή του οικοπέδου, εφόσον με τις αποκλίσεις αυτές δεν παραβιάζονται οι διατάξεις που καθορίζουν την επιτρεπόμενη κάλυψη, το συντελεστή δόμησης και το συντελεστή κατ' όγκο εκμετάλλευσης (σ.ο.) ή τις υποχρεωτικές αποστάσεις του κτιρίου από τα όρια του οικοπέδου. Οι αποκλίσεις αυτές δεν επιτρέπεται να είναι μεγαλύτερες του 2% με μέγιστο τα 10 εκατοστά όσον αφορά το κτίσμα ή μεγαλύτερες του 2% με μέγιστο τα 20 εκατοστά όσον αφορά τα μήκη των πλευρών του οικοπέδου. Οι εγκεκριμένες διαστάσεις του κτιρίου δεν συμπεριλαμβάνουν το πάχος του επιχρίσματος. βλ ΝΟΚ τεχνικές οδηγίες : "οι διαστάσεις του κτιρίου καθορίζονται από τον φέροντα οργανισμό αυτού και τoυς εξωτερικούς τοίχους πλήρωσής του. Στις ανωτέρω διαστάσεις δεν συμπεριλαμβάνονται τα υλικά επένδυσης του κτιρίου (σοβάδες, διακοσμητική λιθοδομή, μεταλλικές και ξύλινες επενδύσεις, μαρμαρόπλακες κλπ μεγίστου πάχους έως 15 εκ.) καθώς και η άνω των 6 εκ. επιφάνεια εξωτερικής θερμομόνωσης)" Άρα, θα μπορούσε ο ελεγκτής συνάδελφος αφαιρώντας το πάχος των ξυλοτύπων να έχει την "καθαρή διάσταση" στο περίγραμμα.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.